:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Kössz!
Jaja nekem csak 150es kéne....
Még valami: kis trophy komplett elejét (lengővilla-sárvédő-kormánycső) próbáltam TS 125 vázba illeszteni, de ebben a formában nem passzolnak össze. A sárvédő jóval közelebb kerül a lámpához és leül a motor eleje.
Popper! Ha idovel a közeledbe kerül egy pár TS 250 hosszú teleszkóp-porvédo ( ilyen), az nagyon megfelelne cserealapként. Ha most nincs, ráér késobb is, ahogy adódik. Azt viszont nem írtad, h melyik trofi sárvédoje kell. Asszem ezek nem egyformák. Vagy tévedek? A többit beszéljük meg privátban!
Sziasztok!
Kérlek, segítsetek nekem jó és megbízható szakembert találni motorszereléshez Miskolc környékén. Jelenleg egy 250-es ETZ-m van, de akarok mellé venni nemsokára valami nagyobb jószágot is. Nekem nincs időm a szerelésre, meg nem is nagyon értek hozzá és nem nagyon találok senkit, aki keleti motorokat (is) elvállalna.
Üdv: Spark
Na, hengefej OK, henger OK, 2 van, nemtom, van-e 150-es, egyet már eladtam, holnapra megnézem, de lehet, hogy csak 125-ös, dugó is OK. Csak 150-es érdekelne? TS kuplungom van, az is láncos, az nem jó?holnapra csinálok leltárt:) ja, van még Jawa Mustanghoz minden cuccom, mindenből kettő:) meg ha marad, lesz TS váltóm is, de holnapra akkor összeírom, mim van, hátha tudok valamiben segíteni:)
akk még a kosár az kéne....
És a hengfej, henger, dugó gyűrűk milyen állapotban vannak?? egyeltalán 150ccm?
üdv:$
speed4 Karbim van, de azt pont most használom fel csopperhez, ahhoz kell a Trophy sárvédő is, amiben még mindig bízok, hogy van valakinek, van egy ETZ blokkom, de a kuplung hiányzik róla, csak a kosár van meg, berúgó cuccok sincsenek, henger, dugó, hengerfej, főtengely, váltó van csak.
speed4 Karbim van, de azt pont most használom fel csopperhez, ahhoz kell a Trophy sárvédő is, amiben még mindig bízok, hogy van valakinek, van egy ETZ blokkom, de a kuplung hiányzik róla, csak a kosár van meg, berúgó cuccok sincsenek, henger, dugó, hengerfej, főtengely, váltó van csak.
Hali4 a vércsoport nekem se stimmel, de én is szombathelyi vagyok, milyen motorja volt haverodnak? Mi történt pontosan? naggyon sajnálom a dolgot, bazz, egyre több a gyökér az utakon, és egyre több a baleset, mondjuk mostanában pont kezdek normális autósokkal találkozni, akik néha le is húzódnak, bár kétlem, hogy az én seggemet féltik:(
Ó Istenem!
Sajnos se a vércsoportom nem stimmel meg messze is lakok de jobbulást kívánok neki!
Sziasztok!
Segitsegre lenne szuksegem penteken egyik haveromat motorral eluttote egy teherauto ugynezki amputalni kell a bal labat terd alatt verre lenne szuksege a vercsoportja A negetiv ha valaki tud vert adni kerem jelentkezzen a szombathelyi verellatoban.
koszonom
Hi!
Nem adnál el közülük???
Kéne kuplung kompletten, karbi(ha lehet 150-esé azaz 24es) és berugó racsni!!!
irj ha oké: feher-eger@freemail.hu
Nem javaslom az átalakítást. Nem véletlenül tüntek el. Nagyon megbízhatattlan szerkezet volt és tönkrement a motor ha az ember idejében nem tért át a keverék olajzásra.
Hell!Magyarországon van olajpumpás 251-es ETZ?Mert nem láttam még egyet sem,és azt hiszem a "deluxe" 251-es ETZ az eredetileg ugye a porlasztóban, tankban, és az olajpumpában különbözik a sima 250-es ETZ-től. (talán még a tárcsafék is de ez nem biztos).A lényeg:az egyik ismerősöm olajpumpát keres a 251-es ETZhez,de nem nagyon találni ilyet.Ha valamelyikőtök tud nekem segíteni,megköszönném!Jawahoz bármikor beszerezhető de az MZ mintha el lenne felejtve ilyen téren :((. Nyilván szett érdekelne (olajtartályos oldaldekli, olajpumpa és tartozékai, olajpumpához való blokkfedlap - vagy mi).
hello! Érdekelne, csak az baj hogy Vas megyei vagyok... Mennyiért adnád, vagy esetleg nem cserélnéd-e v.milyen MZ cuccra? valamit ki kéne találni:)
Szerintem újat ne keress csak bontottat!!! Az új mind szar minőségü. Nekem van komplett váltom ami jó 8ezerért odaadom. Már eladtam egypár garniturát még senki nem panaszkodott!!
Szia BenceP10!
Magamra ismertem:) Köszönöm a tanácsot, és a segítséget! Szerencsésen hazaértetek? Mi a helyzet a P10 kuplungjával?
Heló, nekem van első sárvédőm budapesten.
Jövő hét elején átvehető.
Megoldodott a probléma.
ELREPEDT A Blokk közép.Onnan szivott farsot.
Erre senki se gondolt.
Sajna ilyen is van.
udv mindenkinek.
Akinek gondja van a azzal, hogy a tankja rozsdás belül ajánlom neki, hogy rakd be egy betonkeverőbe persze jól kipárnázva :) tölsd tele benzin-soder keverékkel járasd kb 1 órát, majd fújd ki Budalakk Primer alapozóval ez ellenáll a benzinnek nekem a Pannoniám már nyolc éve igy megy sehol egy rozsda múltkor Tatán a benzinkútnál egy MZ-s sráccal beszélgettem csak nem tudtam meg mondani milyen festékkel van kifújva, remélem olvasod :)
Sziasztok! Tudna valaki segiteni, hogy ETZ 250-eshez, a 3-as fokozathoz hol találok normális minőségü körmös és ablakos kereket, valamint az ehhez tartozó léptetövillát? Sajnos már több helyen próbálkoztam, de tünik,hogy elég rossz minőségüek az utángyártottak, gyárit meg nem találok :) Köszönöm szépen.
hellósztok! Még új vagyok itt, van egy 125-ösből átalakított 250-es ETZ-m, volt egy Trophym, amit imádtam, most csoppert építek egy Ts-ből. Olyan kérésem/kérdésem lenne, hogy valaki nem tud-e szerezni trophy első sárvédőt, vagy nem tud valakit, akinek van? nagyon fontos lenne, mivel kell egy kis trophy-feeling az építésbe, Adnék cserébe KP-t, vagyakár 125-ös,150-es ETZ blokkalkatrészt, hengert, akármit!!!
Sziasztok! Az ETZ kormány szélességét meg tudná nekem valaki írni? Elsősorban a boltokban jelenleg kaphatóé érdekelne, ha esetleg nem egyezik meg az eredetivel.
Üdv: Miki
Hello!
Őzet gézoltam éjszaka és deformálódott a váz meg a villa a 251-esemen. Ha veszek egy rossz állapotú 250-est akkor mit lehet átrakni? Például ha a motort átrakom csak vizsgára teszem vissza az gáz? Meg a légszűrő és akkufedél kompatibilis? A hátsókereket például át lehet tenni sárhányóval együtt? Egy 251 sziluettet szeretnék kialakítani, csopperes beütéssel. Milyen csepptankot lehetne rá rakni? Valami motorbontónól nincs olcsóbban valami nyugati vagy keleti tank ami úgy ahogy kis átalakítással ráillik?
Ja és mindenki ügyeljen, ott ahol nincs tábla, ott ugyanúgy van vadveszély, ellentétben a kártérítássel. És ha ott az állat és van időd legalább a gázt ereszd el, mert úgy jársz mint én, a kifordított csukló könnyen törik, 4 hónapig gipszbe van.
Üdv
Ahh...így vakon repülve nehéz bármi értelmeset mondani. Ahol dolgoztam alaptörvény volt, hogy a felhasználónak ne higy el semmit! nem azért mert szándékosan hazudik, hanem azért mert tapasztalatlansága miatt előfordulhat, hogy nem azt mondja amit látott. Meg kell persze hallgatni, de mindig saját magunknak is ellenőrizni kellet, mert nem egyszer volt olyan, hogy mondjuk neki, hogy biztos kicsúszott a vezeték. Mire mondja, á az nem lehet hát ne nézzük hülyének. Odamentünk és ki volt csúszva a vezeték :D igaz trükkös volt, mert csak félig volt kicsúszva. Szóval mindig van valmi apróság ami elkerüli az emberek figyelmét, ezért kell saját szememmel látni az ilyen dolgokat, mert hiába nézetem át veled, kérdezem ki az összes feszültséget, mégsem fogom tudni logikusan következtetve mi a probléma. Azonban ha látom, akkor a műszer mutató ingadozásából bekattan, hogy érintkezési hiba, vagy észreveszek valamit aminek más nem tulajdonít jelentőséget és alapból nekem sem jutna eszembe....
Na szóval nem véletlenül külön szakma ez. Nem azt mondom hogy jellegzetes hibákat nem lehet minimális lelkesedéssel megoldani, de amikor ilyen rejtélyes mint a te esetedben célszerübb lenne egy elektromos szakival megnézetni, mert az ilyen még bizony a tapasztalt szakembereket is tudja szivatni.
nekem a szénkefe vezetéke testelt a szegecsen, ebből már gondolom sejted, hogy csomó zárlati lehetőség van a dinamó környékén.
Ezen felül nekem a fesszab kivezetése is beleért egy marhanagy vázcsavarba (sötétben szereltem és ez nem látszott ott) tehát berhol ahol fedetlen a fém, ott lehet zárlat...és akkor a hibás fesszabról még nem beszéltünk, mert az is komoly zárlatot tud okozni.
szimmering? Esetleg szívocsonk tömítése?
Hajlamos elrepedni a karbi becsatlakozásnál ahol van az a pici vágás, és ott is tud falsot szívni.
Ha jól tudom a tekercs akkor is leég ha rossz a fesszabod.
Még valami.Az hogy leégett már két tekercsed is azt bizonyitja hogy a tekercs esetleg letestel vagy te kötötted testre az egyik végét.A tekercs egyik végét a D+ a másik végét a DF-re kell kötni.Ha odakötötted akkor sorry.
Szia.Kerinek hihetsz ért hozzá.Én is levettem az ellenállást az ő tanácsára amikor elektronikus fesszabot vettem.Tökéletes a töltésem.A biztikiverésre van egy tippem.Ez csak tipp.Mivel ugy néz ki hogy akkor veri ki amikor van töltésed, szerintem a dinamó szénkefétől a fesszabra menő vezeték a D+(fesszabon) lehet ludas(testhez ér),vagy a fesszab zárlatos.Szerintem ezért csak töltéskor veri ki.Egyébként a tekercset hova kötötted?Mert ha véletlenül az egyik vége a szénkeféhez a másik meg testhez van kötve akkor kiveri a biztit.Eredetileg a másik vége a dinamó DF pontjára van kötve.Ezt csak azért irtam le mert elöfordulhat bárkivel hogy leköti a tekercs felfogatócsavarjához és még passzol is.De tényleg nem kell az elektronikus fesszabhoz.
Sziasztok! Korábban említette valaki, hogy Óbudán, talán Csillaghegyen, vagy a Flórián tér közelében van egy kárpitos, aki motor nyerget csinált neki. Meg tudná esetleg az a valaki adni a címét/elérhetőségét ennek a kárpitgyártónak?
Nézd én frankón elhiszek már mindent. De mi az a feltűnés mentes zárlat??? A biztitáblánál lehet gáz? Ha a testbiztiről lehúzom az akksiról jövőn kívül a vezetéket ami odamegy és akkor is kiveri akkor mi van? Mi lehet zárlatos és hogy tudnám megtalálni?
hi... tudna valaki segíteni a problémámon?... szóval az van, hogy úszószelepet cseréltem a porlasztóban, mert folyt a benzin... természetesen ezek után belőttem a benzinszintet, úgy ahogyan az le van írva a szerelési útmutatóban... kipucoltam a fúvókákat, kicseréltem a kis gumipogácsát... tehát látszólag minden OK, de az ETZ mégsem indul... :( pontosabban szivatóval elindul az első rúgásra, de nagyon nehezen ketyeg a motor, és ha visszaengedem a szivatót le is áll... szivatóval, ha húzok neki egy kis gázt, egy pillanatra felpörög, aztán hörögve leáll... gondoltam túl kevés benzint kap, illetve alacsony a benzinszint... ezért próbálgattam... állítottam alacsonyabb szintet, ugyanaz a helyzet... állítottam magasabb szintet, sőt még olyat is, hogy túlfolyt, ugyanaz a helyzet... a súbertű (asszem így hívják) a középső helyzetben van... szóval látszólag minden OK, ki van pucolva, a szint jó, és mégis ezt produkálja... már szétszedtem ezerszer, és tanácstalan vagyok...
najó de ha minden rendben van szerinted, akkor neked miért nem működik mégsem? Nekem és sok másnak pedig működik.
Lehet hogy érdemes lenne átnézni azért.
Aztán ha nem is te hibáztál akár feltünés mentes zárlat is lehet valahol, vagy akár a fesszab is lehet hibás.
jah a különbség, ha bent van az ellenálás akkor halványan dereng a töltésjelző emlékeim szerint
Az ellenálás azért van bent, hogy több fokozatban kapcsolja rá a gerjesztést a dinamóra a mechanikus fesszab. Az alap esetben direkbe kapja a villanyt, következő fokozat ezen az ellenáláson keresztül, a legvégső fokozatnál pedig testeli a gerjesztést.
Az elektrónikus fesszabnál nincs szükség ezekre a fokozatokra a tranzisztoros kapcsolás miatt és a lényegesen gyorsabb müködés miatt.
Amúgy a mechanikus fesszab is megy ellenálás nélkül, csak lényegesen gyorsabban menne tönkre az érintkezője és a feszültség is jobban ingadozna.
sorszám: 21964 (80774)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-08-05 09:45:56)
arra alapozom, hogy elektroműszerész papirom van és ismerem a fesszab működését :D de a használati utasításban is benne van arra az eshetőségre, ha valakinek nem ez lenne a végzetsége...ja és kipróbáltam én is ellenálással is és annélkül is.
Biztit azért nem kellene kivernie, ott valami más zarlat van.
legegyszerübb ha megfuratod 150re
más tuningot nem érdemes rajta elkövetni
Nézd már vagy 50szer szedtem szét meg raktam össze a dinamót is meg a kábeleket is, szóval nem valószínű, hogy rosszul van bekötve. Mondom tekercscsel van töltés de veri a biztit, nélküle nincs töltés de megy a motor és a bizti sem megy ki. Viszont a tekercs ami rajta van az házilag készített ugyanis a boltban kaphatót( 3motorosboltban is csak ugyanolyat lehet kapni nálunk) leégeti. Már 2dbot égetett le ugyanúgy...
sorszám: 21961 (80771)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-08-05 09:45:56)
Hali. Az előtétellánállás levételét nekem peti74 említette. Neki már csak lehet hinni, gyárt elektronikus gyújtásokat is motorra, én is az ő leírása alapján csináltam. Ha rajtavan a tekercs akkor sem szabadna kiveerni a biztosítékot. De valószínű hogy valamit véletlen rosszul kötöttél be, pl a dinamón is van egy pár jelölés és van a bakelit lapon is amin a szénkefe van, ezeket én is elnéztem egyszer és felcseréltem. Nekem két motoron is van mz dinamó és elektronikus fesszab, az egyiken van előtét ellenállás a másikon nincs, és nem tapasztalok semmi különbséget sem.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Elektronikus feszszab van a gépen(150 TS) és ha rajta van a dinamón az előtétellenállás akkor szépen jár a motor és töltés is van, viszont kiveri a testbiztosítékot, de mindig, akárhányszor indítom be. Ugye ilyenkor mindig új biztit kell beraknom, hogy utána beinduljon. Viszont ha leveszem a tekercset akkor világít a töltéslámpa, de nem veri ki a biztosítékot. Namost ilyenkor mivan?
És az aki azt mondja, hogy az elektronikus feszszabhoz nem kell az előtétellenállás AZ MIRE ALAPOZZA EZT AZ ÁLLÍTÁSÁT?????? Mi nálatok a különbség ha fenn van és mi ha nincs fenn?????
Hát, elég sok mindennel meglehet dobni egy motort.Ha csak egy kicsit akarod.Mondjuk súly csökkentéssel:)A tank helyett egy fél literes üveget raksz:P
Sziasztok!
Meg tudná valaki írni az ETZ kormány szélességét?
Üdv: Miki
és bocs, hogy eltértem a konkrét azfalttól, de belém jött az ideg...
midnen jót!
mzzzz
teljesen igazat adok Neked mindenben! szóval ez siralmas. Csak igen, ez egy nem rendes demokratikus ország. Pl. szüleim ugyanezen a 37-es főúton november 1-én majdnem ott maradtak, egy uriember miatt, aki nem állt meg s stoptáblánál és szüleim 90-el belerohantak. A fickó már közveszély okozása miatt 8 hónapot ült, és nem ez már harmadik ilyen esete + szuámos más bírságot is kapott már egyéb dolgok miatt. Errefel a bíróságra érvényes jogosítványal érkezett.
Kérdem én, miért nem lehet az ilyen ember autóvezetésre való alkalmasságát megkérdőjelezni?? szóval ez a demokrácia. Ketten egy hajszálra a haláltól, ő pedig röhögve mmutatja a bírónak az érvényes jogsit, a harmadik ilyen eset után is.....
mzzzz
Ajka, Pápa, Sümeg és környéke!!!!!!
Még mindíg áll az az ötletem, hogy egy talit össze kéne dobni a környékbelieknek.
Persze messzebbről is lehet jönni. A dátum még nem tisztázott, de a hosszú 7végén gondoltam. Akit érdekelne kérem jelezze.
Nem tud valaki tanácsot adni TS125 tuninghoz? Nem kell nagy dologra gondolni, csak egy kis teljesítménynövelés a cél.
Köszi
A fúvóka lehetett még a tettes.De a könyök tiszta, és a dob is.(Amit lehet kapni rezo.)Mostmár mind1, mert a motort eladták:)De nemhiszem, hogy megnéztük volna, mert járatós motornál csak egy könyök.hááát:)
felhívtuk az önkormányzatot, hogy is gondolta ezt, azt mondta, hogy új aszfaltra nincs pénz és így tüntették el a nyomvályukat. Mondjuk nekik, hogy de így életveszélyes. Vonogatták a válukat és azt mondták majd az autók lekoptatják símára. Mondjuk neki, hogy akkor hajlandó börtönbe vonulni az addig (és mivel csak keréknyomban símúl és nyomvályusodik újra) meghaló motorosok miatt, de gyakran autósok miatt is hiszen ez az autónál is durva? Erre is csak vállvonogatás volt a válasz.
Oda kéne menni, felülteni egy ts125 utas ülésére és a megengedett sebességgel végigmenni, persze rajta ne legyen védőruha csak a kötelező. Isten bizony mégérni hoyg 3* eldobjam a motort. Ha meg már nem tud visszaülni lábánál fogva utána kötnéám a motornak az ilyan gyilkost és emberiesőgből elvontatnám a horváth ágika által (szándékosna kisbetü) kijelölt illetékes korházba.
Rendes demokratikus országban ezek már régen börtönben ülnének közveszély okozásért.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|