:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Az előző hozzászólásom félig Speed-nek félig R.A-nak iródott.
Köszi az ajánlatot de épp azt ecseteltem hogy bármilyen jó is a cucc annyit nekem nem ér meg.Még a feléért sem kéne.Az öreg Ts-em nem ér annyit.Azt a szerelő"zártszelvényt"meg meglehet szépen csinálni.Az Etz szerelési könyvben nagyon részletes rajz van róla.Én nemrég kaptam szét a /1-esem blokkját de igazából nem volt szükség ilyen célszerszámra.Persze ha van könnyebb a dolog.
12V/180W, az ára 190 és 220 EUR között valahol + szállítás.
Ez van a készletben:
http://www.ocskavas.hu/image/etzpack.jpg
Ha nézted már a Mz clubon a gyári szétszerelös vidit akkor ott a manus egy "zárt szelvényt használ" ilyen speckó szerszám a blokkk szétkapásához. és ott is vol 109euro....
125ös Etz-hez mit tudnál???
Az előbb lemaradt: 12V, 150W-os.
A TS-hez tudok neked rendelni teljes generátort-gyújtást kb. 200-210 EUR-ért, ha kell + szállítási ktg. Nemrég érkezett meg 2 készlet JAWA-hoz való, teljesen korrektek.
Ha az árukból indulunk ki akkor tuti cuccok.A nyálam csurgott egy két dolognál.Az a krómozott sárvédő nem semmi Ts mz-re.Meg a 12 voltos komplett elektromos cucc.Az a baj hogy az az elektromos cucc a 100 w-os dinamóval meg az elektronikus gyujtással 283 euro.Az a mi viszonylatunkban kicsit soknak tünik.De az oldal tuti.Érdemes nézegetni hogy ilyenek is vannak.
Igaz. Én most cseréltem vissza gyárira.És érezhetően jobb az eredetivel.
Ezuton szeretném megkérdezni méretezett már valaki 150etz-re rezot ?
elkérném a méreteket,mert fogom a gagyi boltit és széttrancsirozom és mérethelyesen összekunveniálom.
Amit én vettem az 4000döglötté tette a motort 4-6500 ig türhető.Szerintem 10000 felet jött volna ki az előnye.aztatatmeg a paripám nem komálta.
üdv Dlaca
Gondolom bolti rezóra gondolsz. Hát attól csak szarabb lesz a motor.El van méretezve.Jobban jársz,ha veszel egy rendes kipuffot rá.Vagy ha nagyon sport dob a vágyad, akkor az itt található programmal letudod méretezni, és megépíteni.Na én is csak addig jutottam,hogy letöltöttem a progit:)
sziasztok.Olcsón lehet venni etz-hez sportkipufogót,mivel az én kipufogóm amugy is csereérett,gondolkodom rajt ,hogy érdemesebb lenne lecsrélni. Érdemes venni olyat.Tudna nekem valamit segíteni? köszönöm.
http://pieces-mz.com/
megéri megnézni.....
csak a posta költség egy kicsit húzós, de ezek sztem gyári cuccok mert nem látszanak gagyinak, de legalábis jó minöségűek !!!!
etz251 főtengelyt keresek 32es a hajtókarcsapja nem baj ha fel kell ujitani csak a kup és a csapágyfutók legyenek jók
Elhiszem neked! Biztos jobban érted a dolgot mint én. De azért Mz-re ABS.... Szóval az év hülyesége amit hallottam...
mzzzz
Ehez az ABS-es cucchoz hozzá szolva, szerintem elég erős alkar kell ahoz, hogy be tudd úgy húzni féket, hogy az rendesen fogjon is.Mondjuk még nem mentem ABSes motorral,de kocsinál páldáúl igen keményen kell taposnom a pedált, hogy fogjon a fék, mert elég szépeket vissza rúg, mikor szabájoz.Szóval motoron igen érdekes lehet, mikor nekiáll táncolni a kar a kezedben:)
A szivatyú felrakás a leg bonyolultabb, mert szerintem nem férne el sehol rendesen. Bár nem tudom mekkora egy robogó ABS szivatyúja.
jaaa, értem miért akarsz ABSt, de ennek ellenére azt mondom, a fékezés gyakorlásával többre mész, mert az ABS nem húz ki minden bajból, a jó reflexek többet érnek.
Most ahogy ezt így elmondtad tényleg tök egyszerűnek tűnik :D. Azt hittem sokkal bonyolultabb. :D:D
Hát ez egyszerü, a gyújtás kapcsoló utánra kell kötni :) ugye a gyújtótrafóra valami mindenképpen kapcsolja a feszültséget.
Szóval a gyújtáskapcsolón keres olyan kivezetést amire szükséged van.
Azonban felhívom a figyelmedet, hogy a legtöbb ilyen műszer kifejezetten nehezen viseli a vibrációt, főleg a precízis műszerek.
ABS motorra?? micsoda elvetemült ötlet. :D
Na de komolyan. A KeeWay újkorában sem közelítette meg egy 20 éves MZ minőségét és megbízhatóságát. Szóval egy bontott Keeway alkatrészre nem bíznám az életemet. Igaz, hogy jó esélyel találsz bontandó Keewayt mert 1500km után generálozni kell őket :))
De ha ettől is eltekintünk. Az ABS egy nagyon érzékeny dolog. Motoron csak az utóbbi időben kezdék alkalmazni, mert jó esélyel csak taknyolás lett volna a régebbi durvább ABSekből. Nem próáltam kínai ABSt de szerintem az az utóbbiba tartozik.
Nade ha ettől is eltekintünk. Kell egy ABS szivatyú amit valahogy a főtengelyre kell aplikálni, kell egy jeladó tárcsa amit a fékezett kerékre, ehez tartozó jeladó a féket összecsövezni a szivatyúval és elvileg már működik is....ja meg persze az egészhez a vezérlő számítógép.
Egyszerü nem? Inkább tanuld meg kezelni a féket az sokkal biztonságosabb mint ilyesmivel próbálkozni.
Nem azt mondom hogy nem csúszott meg még kerekem fékezéskor, de ilyen miatt sohasem estem el...inkább a kigyorsításkor hajlamos kitörni a segge az MZnek ami poros úton tud nagyon kellemetlen lenni, szóval inkább ASR-t kellene beépíteni :D
Eladó !
EtZ 250 vadonat ujj kipuffogó!
Szerintem a kis ETZ-nek más lehet a primer áttétele. TSen tudtommal nem variáltak.
A primerláncból is lehet kivenni, de az iskolában én azt tanultam hogy nem ajánlatos :) na meg nem is egyszerü művelet
Bocsi, nem voltam gép közelbe.Ma holnap beszélek a sráccal,és megkérdezem,hogy mennyit gondolt érte.
köszi a választ, így már biztosan megtalálom... meg nem akartam vaktában méregetni mindent... így most már egész világos... :)
Ezt hogy érted?Az érintkezők nem körkörösen vannak a gyujtkapcsolón hiszen pld a helyzetjelző saruja a gyujtkapcs közepén van.Egyébként meg ha a lámpára köti akkor a sima gyujtáshelyzetben nem lesz jó a dolog hiszen a lámpán csak akkor van feszültség ha a gyujtkapcsot oda kapcsolod.
Szia!
Ehhez nem kell zseninek lenni.A legegyszerübb és legközelebb van helyileg az órához a gyujtáskapcsoló.A gyujtáskapcsoló 15/54-es sarujára kell kötni.Az a saru(illetve 2 saru)amelyikre egy fekete és egy fekete/vörös kábel megy.A fekete az a lámpában levő összekötőre megy,mig a fekete/wörös a gyujtótrafóra.Már persze ha a kábelezés szinezése a gyárival megegyező.Ha már átvezetékelték akkor lehet hogy nem ezek a szinek vannak.Ha még igy sem világos akkor csinálhatod azt hogy egy próbalámpával vagy multiméterrel rámérsz a sarukra gyujtás nélkül.Egy ponton lehet csak feszültség az akksitól jövő vezetéken.Ráadod a gyujtást és akkor ezen kivül még egy ponton lesz feszültség.Na oda kösd be.
ja de van ott jó pont, ráadod a gyújtást s ahol először feszültséget észlelsz a bemeneten kívül az lesz a jó pont, de egyébként az érintkezők úgy tudom olyan sorrendbe vannak, mint ahogy a gyújtáskapcsoló funkciói. én csaklustaségból tettem a lámpára, mert nehezen fértem hozzá a gyújtáskapcsolóhoz és siettem, azóta meg összetört és gipszbe vagyok, így még hozzáférhetetlenebb. meg kisebb gondom is nagyobb, szóval bátran keresgélj.
Szia!
Én először próbálkoztam a gyújtáskapcsolón keresgélni, de végül az első helyzetjelzővel párhuzamosan kötöttem.
Szia speed!
Nekem is mostanában volt hasonló problémám. A váltó csapágyakat tartó biztosítógyűrűk (horonyba bepattanó) közül hiányzott az amelyik a kuplung kosár alatti csapágyat tartotta.
(125ETZ)
U.i.: (mindenkinek) tudom, nagy hülyeség volt kihagynom szerelés közben és nem is terveztem, hogy égetem magamat ilyesmi megírásával, de hátha segítség...
hi...
egy elektronikához konyító zseni segítségét kérném... :) szereztem egy akksi feszültségmérő analóg (mutatós) műszert, ami pont passzol az etz-be (nekem gyárilag 3 órának van hely)... igaz, a számlapja kicsit más, de majd átszerkesztem... :) szóval... a méréshatárt én kb. 10-16V-ig terveztem, amit majd előtétellenállásokkal beszabályzok, hogy a valós értéket mutassa (kicsit értek hozzá), DEE arról fogalmam sincs, hogy hová lenne érdemes bekötni, hogy csak bekapcsolt gyújtásnál mérje az akkut, illetve menet közben is... olvastam itt az elektronikus (ledes) akkufeszmérőt, na nekem valami ilyesmi kellene... :)előre is köszönöm a tanácsokat...
Hali!
Kellene nekem ETZ 125höz kuplung-agy!
Ha valakinek van elfekvőben egy légyszi szóljon!
Elörre is kössz.
Szerintem sem lehet kivenni láncszemet a primer láncból... a helyzet az,hogy van 48 és 50 tagú (szemű) lánc! 48as TS-re való 50es meg ETZ-re. Ez magyarázhatja,hogy miért lóg már most is: lehet ETZ-re valót kapott az illető a TS-be...
Üdv!
Lehet hogy hülyeség ami eszembe jutott. Ezeken az új (Mil)Keeway :-) robogókon mindíg látom, hogy ABS. Ez itt is a blokkolásgátlót jelenti ugye. namármost szerintetek, nem lehetne ezt MZ-re konvertálni? Szerintem bontva vagy valahogy biztosan nem olyan drága.
Ki mit gondol?
Hi! Kipróbáltam ahogy írtad lejjebb és tölt a dinamóm. Marad a feszszab. Mióta 160A-os biztik bent vannak még egyszer sem verte ki őket úgyhogy szerencsére nincs zárlat. De szeretnék egy jól beállított megszakítós fesszabot. Kösz a tippet. Meg azzal is sokat segítettél hogy beírtad hogy ha minden jól működik mennyivel kelll tölteni a dinamónak az akksit. Kösz!
jaa, jólvan...dehát akkor én elveszettem a fonalat.Hogy lehet a primerláncból láncszemet kivenni?És hogy lennének kevesebb, vagy több fogak a fogas kerékeken?Bocs, de nekem ez nagyon új.
Zsíír? A primerhajtásról beszélünk. Vagy én nem figyelek? Az meg olajban fut.
jaja, nagy az előgyújtás.Nekem is volt már benne részem.Csak nekem kis fordulaton csinálta.Úgy lehet tudni, hogy hátra fele akar menni, hogy jár a motor, de a fordulatszám mérő mutató meg nem mozog.
Jó bőven bekell kenni zsírral, hogy kissebb legyen a kopás, és mindig ellenőrizni kell a lógóságát.Meg persze nem kell mindig gáz rángatással gizdúlni:)Az is ad neki rendesen.
írtónagy előgyújtás...előfordulhat hogy fordítva beindul és akkor 5 fokozatod lesz hátramenetben :) jártunk így Jawaval.
Haver lefulladt lámpánál berugta a motor járt, majd amikor zöldreváltott ezerrel elkezdett tolatni :D
Tudtommal eddig szerencsére nem kell zöld kártya.Na akkor adnám el rögtön a mocimat.
Hali.
A berúgókar majdnem eltörte a lábamat, olyat visszarúgott, és ezt minden indításnál csinálja, miközben puffogó hangot ad ki, mintha durrdefektet kapna. A gyújtással lehet valami, vagy a berúgó tengelynél nem stimmel valami? És mégegy kérdés, kell-e a szocimotorokra zöldkártya?
E-mail-en küldjél telefonszámot.
Szia! 9-én reggel küldtem a választ.
Szia! 9-én reggel küldtem a választ.
Szia! 9-én reggel küldtem a választ.
vas megyében, Szombathelyen lakom, van, amit mondasz, mondjuk a gumiharang nem a legjobb állapotú egyiken sem
Hali!
A kuplung meg van? Vagy csak maga a szerkezet maradt meg???
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|