:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Na ma megvolt a /1-em integrált vizsgája.Holnapután megy müszakira.Hogy ez az integrált vizsga micsoda felesleges marhaság.Ez simán mehetne a müszakin.Ez plussz 7200 ft a mocisnak.Alvázszámot, motorszámot, rendszámot nézték,lefényképezték azt emmyi.Ja meg az alvázszám környékét megnézték festékrétegvizsgálóval.Hogy ezt miért kell külön vizsgán az számomra rejtély.Jól seggbe kéne rugni aki kitalálta.
ETZ 125 és ETZ 150-be 0.5 liter,ETZ 250-be 0.9liter.Legalábbis a használati utmutatók szerint.
Vettem 1 lityó olajat azta v a végén még nem lesz elég!:P:P
Viszont tényleg igy a leg 1szerübb, nézni a csavoron!
Elméletileg lehet.Legalábbis külön lehet venni olyan 3200ft körüli áron komutátort.Remélem jól irtam.
Hehe... Csak vissza kellett volna olvasnom.. Szóval akkor a második kérdésemre kell fókuszálni :)
Hmm...
Akkor mit jelent a Trophy jele, vagyis az ES ??
Apropó, volt kint valaki közületek Zalaegerszegen a veterántalálkozón??
Hali!
Nincs valakinek 1 ts 250-es hengere meg főtengő?
Én úgy tudtam hogy 900ccm :)
amúgy meg addig kell tölteni amíg a nívó csavaron nem jön ki.
aha, a csúszógyűrű
az üzemszerüen kopik. Persze ha por bejut akkor gyorsabban.
Cserélni kell. Nem tudom hogy lehet e csak a gyűrűket, de ha nem akkor az egész forgórészt cserélni kell, szénkefékkel együtt érdemes.
Hali!
Váltóba mennyi olajat kell tenni? Mert két adatot is olvastam: 500/600ccm?
hi!Ha jól mondom akkor az a "grafitos"
rész amire a szénkefék ráfeküdnek a for
górészen../etz-n/
/1, /2 Bezeichnung für Weiterentwicklungen
Nicsak te mit kontárkodsz erre? :)
Hali!
Az etz telójába a szimmeringet h kell betenni dróttal fölfele avagy lefele???
üdv:$
Jó akkor az mit jelent hogy /1 ??? :-))))))))))
Tudtommal Teleskopgabel Schwinge!
levendel: :)
Köszi Levendel,örülök a segítségnek.
Kösz a hozzászólást! Rebel56 még olyanokat is tud, hogy mit jelentenek a típusmegjelölések. Például ES: Einzylinder Schwinge (egyhengeres lengőkaros), meg hasonlók.
Éppenhogy nem kérdezheted. Ahogyan az ETZ sem vagy MZ, úgy a trophi sem "vagy trophy, vagy MZ". Nem. Mz és Trophy. MZ és ETZ.
Bár az még most sem derült ki, hogy az eladásra kínált alkatrészek akkor Mz, vagy ETZ alkatrészek-e.
Az MZ a gyártó (Motorradwerk Zschopau)jelölése,az ES ,TS ETZ pedig a tipust jelölimeg,mint például:Opel Manta ,Astra ,Omega stb.
Remélem nem szül sértődést vagy haragot a hozzászólásom.
Hello! Pár nappal ezelőtti témához szeretnék hozzászólni, mégpedig: Keeway ABS MZ-re. A Keeway-n nincs ABS, csak rá van írva. Gagyi. Nincs se jeladó tárcsa, sem annak az érzékelője, semmi. A fékmunkahenger házán van valami ormótlan akármi, amihez csatlakozik a fékcső. Gondolom valami nyomáskapcsoló lehet, ha baromira húzod a féket, visszaveszi a nyomást azáltal, hogy a fékfolyadékot kerülőútra küldi, gondolom. De az egész Keeway minőségéből kiindulva, szerintem sz.rt se ér. Aki írta, hogy 1500km-t mennek el, annak igaza van, tényleg annyit bírnak, aztán generál.
Pontosan erre gondoltam!!
Kedves Levendel: Akkor fordítva is kérdezhetném, az ETZ már nem is Trophy vagy TS??
Hello!
Tanácsot kérnék tőletek! Átszeretném alakítani a ETZ-m kipuffját szimplán esztétikai átalakítás de nem szeretném h a teljesitmény csökkenjen hanem maradjon... A terv h ugy nézzen ki mint egy rezós kipuff. De mielött ez vita téma lenne még 1x elmondom semmi teljesitmény nővelö célom nincs vele, de csökkeni se csökkenjen. A válaszokaz előre is kössz..
hello mindenkinek 250ccm3 MZ ALkAtRéSzEk olcsón irj és megegyezünk képet is küldök minden cumoról ha érdekel. cim:buster_88@citromail.hu
Mentem már szakadó esőben nem egyszer,meg állóhelyben is ázott már a gépsas órákig, de semmi baja nem lett még ettől, simán indult, ment!
Jobb, ha nem ér hozzá, nem szereti a rezgést! Úgy tedd fel, hogy ne vegye át a jó kis egyhengeres rezonanciát. ( A gyári is úgy van kitalálva.)
Nekem fel sincs fogatva, egy egyszerű, belsőből kivágott gumidarabon nyugszik, felülről meg szigetelőszalaggal van rögzítve. Ezzen nem azt akarom mondani, hogy ilyen gány módon kell neked is eljárni, csak azt, hogy így sincs semmi baj vele. Mentségemre legyen mondva, így vettem a gépet úgy másfél éve, de az a jeszavam, hogy ami működik, ahhoz nem nyúlok...
Üdv! Vettem elektronikus fesz szabot ETZ-re, kérdésem az lenne,hogy hogy lehet megoldani a felfogatását?? Pontosabban a hűtő része az hozzáérhet-e a vázhoz? Nem akarom,hogy tönkremenjen a feszszab, vagy bármi más! Köszi
Hát ez összetett kérdés. Leginkább attól függ hogy menyire van karban tartva a gép és menyire van felkészítve a vízre.
A 12V bírja a vizet, a nagyfesz érzékeny csak rá. Ezért ha vizet kap a gyújtótrafó nagyfesz része, illetve a gyertyapipa akkor nem fog elindulni, illetve jó esélyel leáll.
Azonban a trafó (elvileg) vízmentes, illetve a gyertyapipát érdemes vízmentes szilikon pipára cserélni és akkor nem lesz gondod a gyújtással.
ETZ esetén van egy olyan probléma, hogy tankról lecsöpögő víz hajlamos a gyertyapipára csöpögni, ez főleg menetközben igaz.
Tehát parkolóban nem valószínü, hogy gondot okoz az eső. Menetközben jellemzőbb a beázás, de olyankor a forró motor miatt könyebben ki is szárad ezért menetközben sem szokott alapvetően probléma lenni, de mégis előfordulhat (erős esőben).
Sajnos ha a gyertyapipába víz (pára) kerül, akkor már csak a teljes kiszárítás segít. Szóval én arra biztatlak hogy szilikon pipat felrakni, és a gyújtótrafó nagyfesz kábelét a gyári tömítésen felül FBS vagy más szilikongumi pasztával is tömítsed, és akkor tényleg nem kell tartanod a gyújtás miatt. (nekem így van)
Ja és a gyertyakábel is jó állapotban legyen.
Az MZ tágabb meghatározás. Lehet TS meg Tropy is.
Ilyen időben az a kérdés jutott eszembe, hogy mennyire bírják ezek a gépek ezt az esős időt? Ha elkap az eső, ugye nem fog leállni alattam? És mennyire kényes a beázásra az elektronika, ha pár órát áll a parkolóban, amíg épp dolgozom?
En ertem a kerdes lenyeget :-)) Persze hogy az ETZ is MZ, de ha MZ alkatreszt hirdet valaki nekem pl akinek ETZ-m van nem mindegy hogy Trophy/TS/ETS alkatreszekre gondol......
Mééé, az ETZ már nem is MZ? Akkor mi? Riga?
Üdv!Kérdésem az hogy miért?mittől
lehet az hogy a forgórész elkopik
s igen csunyán.Emiatt ugye a tölltés
megszünnik.Ha valaki tud valamit erre
a dologra légyszi irjátok le kösz.
hello mindenkinek 250ccm3 MZ ALkAtRéSzEk olcsón irj és megegyezünk képet is küldök minden cumoról ha érdekel. cim:buster_88@citromail.hu
Akk ez kizárva!
Mert nekem egyszer müködik, egyszer meg megsem mozdul a kuplung(bal delit leszedtem azt látszott h nem volt semmi utja)
Szerintem szutyok az agy aztán megakadnak rajta a lamellák
Nincs rajzom de leméregetem azt lerajzolom oké?
A szerszám rajzát, ha elküldenéd... nem kell szabványosan beméretezni, azt megcsinálom én :D
Nekem volt már szar tányérrugóm! Bal dekni nélkül behúztad a kuplungot látszott, hogy csak az egyik fele hajlik be, fogta is a kuplung rendesen! Vettem egy használt tányérrugót azóta jó!
Ja ezt a svájci bicskát gondolom viccnek szántad.Azért kiváncsi lennék hány embernek van lyen gyári szerelőhidja.Mégis sokan szétkapják a blokkot.Egyébként ha kiváncsi vagy én csináltam magamnak széthuzószerszámot.Hasonló mint ez de egyszerübb és csak széthuzni lehet vele a blokkot semmi mást.Mig a gyárival más dolgokat is lehet vele.
Értem.Egyébként tényleg érdekes hogy egyáltalán lehet kapni ilyet.Mondjuk azért magunk között tényleg drága nem?Azért mégiscsak egy darab hajlitott meg kifurkált vas.Ugy értem nem egy komplikált alkatrész mint egy alább emlitett gyujtásrendszer.
Kicsit komolyabb téma: Mit művel a kuplung ha a tányérrugó ki van öregedve?? Vagy az nem szokott "elromlani"??
Nem is közvetlen ajánlat volt!:P
(csak érdekességként raktam be!!!)
Svajci bicskával is szét lehet szedni egy MZ-t ;) csak egy kicsit vicces...
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|