hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 12. hétfö 
Pongrác

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Kuci
válasz erre | email2007-08-23 10:30:55
Akarom mondani a primer láncról kérdezek...
Nem tudom mikor térek már magamhoz...
sorszám: 22415 (81935)
(előzmény: Kuci, 2007-08-23 10:28:07)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-08-23 10:28:07
ETZ125-ről érdeklődöm... :)
sorszám: 22414 (81934)
(előzmény: Kuci, 2007-08-23 10:04:20)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-08-23 10:04:48
Na, az apróságokon itt már vitáztunk eleget, ezért nem mertem írni, hogy lehetetlen a 2 felömlő a 251-es ETZ-n, mert én csak a 250-es 17 lovast ismerem. Ahol a kipufogóval operáltak.
Bár nem tartom valószínünek, hogy faragtak volna egy 2 felömlős motort, de én már nem mondok semmit! :-)

A generátor témára meg pláne nem mondok semmit! :-)

Másik téma:
Nemrégiben vettem csatos karbit Bambitól! De a Futár boltban is kapható!
Szóval van, de valami távolkeleti cucc!
Elösször nekem ömlött bele a benzin, állítgattam, majd fúvókát és tűt cseréltem. Akkor jó lett, de nagyon megváltozik tőle a motor, alul több nyomatékot ad, de fordulaton hulla!
Túrázgatni viszont jó, de ne légy sportos! Meg kell gondolni, mert nem olcsó!
sorszám: 22413 (81932)
(előzmény: pandagyik, 2007-08-23 08:38:02)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-08-23 10:04:20
Sziasztok!

Korábban szó volt itt a primer lánckerékről.Van a blokkban kiverődés,de nem tűnik újnak.Lehet, h az előző tulaj cserélte azóta.

Arra lennék kiváncsi honnét lehet tudni, hogy megnyúlt-e annyira,h ki kell cserélni.
sorszám: 22412 (81931)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-08-23 09:22:54
Csatost már nem kapsz max veteránbörzén, de az 30as. A bing jó. Tegyél rá olyat, de az meg nem olcsó. te tudod.
sorszám: 22411 (81925)
(előzmény: Popper, 2007-08-23 09:14:44)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-08-23 09:14:44
Hali! Milyen az a csatos karbi? Bing? 30-as? Én karbit akarok cserélni, csak az a baj, 28-asok vannak a japán 125-ösökön, 30-as tök ritka, de a 150-esem tapasztalatai alapján, melyre a 20! -as Bing (puch Cobra) karbi pont jó volt, ugyanúgy ment, csak a fuvókát kellett megbökni picit, rugásra indult, tökéletes alapjárata volt, meg 3-4 literes fogyasztása. Viszont a mostani 250-esé meg nem olyan jó, 140-es fuvókával nem akart menni, most 115-ösnél tartok, max. tűállással 3-4 ig lusta, 4ezernél meg kicsapja a forulatszámmérőt, 4. ben is megindul, most 145! a vége, 600-as Hornettel lett bemérve, a 100 kg alatt. A fogyasztása 6,5, ez miatt kéne bele másik karbi. Valaki próbálta már japán, vagy olasz karbival???
sorszám: 22410 (81923)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-08-23 08:43:49
Mit az előző hozzászólásban is olvashatod tényleg csak a kipufogó más. A 251 elektronikus gyújtást kapott gyárilag bár volt már előtte 250-ben is ilyen verzió. Valamint a jól bevált csatos karbi a 4 lityis fogyasztással. Az is 251 gyári tartozék. 251-en más a váz, első lánkerék, hátsó kerék, tank, nyereg, deknik, középsztender. Rövidebb a kipuff és talán a hátsó lengövilla is más. Persze azért, mert a gép is rövidebb.
sorszám: 22409 (81920)
(előzmény: bátyus, 2007-08-22 16:58:17)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-08-23 08:38:02
Nehogy már megint apróságokon menjen a vita javaslom, aki érintett, szedje le a szakirodalom link alól a: Hogyan tovább MZ? könyvet(ha esetleg nincs meg a polcon).

188. oldal utolsó mondat:

"A kisebb teljesítményű változanál a teljesítménycsökkenést a kipufogódob megnövelésével értél el."

Nem szeretném hogy egy hosszan elnyúló vita ismét fellángoljon, de a 190. oldal harmadánál a következő olvasható:
"Tekintettel arra, hogy a motor forgása közben a váltakozó áramú generátor és az akkumulátor közötti kapcsolatot nem szabad megbontani, megszűnt a gyújtás- és világításkapcsoló azon állása, amelynél az akkumulátor meghibásodása esetén a motorkerékpárt be lehetett tolni."

Természetesen az idézet a 250-es ETZ-re vonatkozik.
sorszám: 22408 (81919)
(előzmény: Atilla, 2007-08-22 22:13:03)

 
 
speed
válasz erre | email2007-08-22 23:31:47
+1 kérdés!
ETZ 150-nek a karbija 24es/26os????
sorszám: 22407 (81915)
(előzmény: speed, 2007-08-22 23:19:02)

 
 
speed
válasz erre | email2007-08-22 23:19:02
Hi!
(125-150)ETZ-re milyen gumit tegyek?
Heidenauból, vagy akár drágábból?
Kösz! $
sorszám: 22406 (81913)

 
 
speed
válasz erre | email2007-08-22 22:19:40
Ha van akk nekem is küldjétek el, mongyuk már dolgozom rajta de azért jól jönne! ;)
sorszám: 22405 (81904)
(előzmény: zsakfos, 2007-08-22 16:53:10)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-08-22 22:13:03
Nem mondod, hogy csináltak 2féle ETZ blokkot, meg hengert!
Utoljára a TS volt 2 felömlős. Ezt meg 1990-91-ben gyártották, visszatértek a 70-es évekhez? Bár nem lehetetlen, de elég furcsán hangzik.

Egyébként itt van a gép ezen az oldalon: http://free.x3.hu/mz_motorkerekparok/
A típusok között az ETZ 251 touring

A 80-as évek elején a butított 250-es is 17 Le volt, (Az enyém olyan) de azon csak a kipufogót módosították.
Lásd MZ könyv!
sorszám: 22404 (81902)
(előzmény: GJózsi, 2007-08-22 21:46:07)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-08-22 21:46:07
A különbség az hogy a gyengébb az 2 átömlős, míg az erősebb 4! Azt nem tudom hogy kipúfogó különdözik-e!
sorszám: 22403 (81898)
(előzmény: Atilla, 2007-08-22 18:14:24)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2007-08-22 21:23:45
Helló!
Én már túlléptem a fehér számlapos kilóméteróránál. Most lett befejezve, igaz még elég kezdetlegesen, plexiből a számlap, zölt háttérvilágítással, és saját matricázással. Már csak a mutatót kellene megtalálnom, mert azt nem tudom hová tettem :D
sorszám: 22402 (81894)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-08-22 18:14:24
Volt 250-ből is "butított" változat!
Az enyém is ilyen, most a teljesítményadónál jól jön, mert az van a forgalmiban! :-)
Az egyetlen különbség a kipufogó.
Azt lecserélve megjön az izom!
sorszám: 22401 (81880)
(előzmény: bátyus, 2007-08-22 16:58:17)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-08-22 18:02:11
Énn a faléces megoldást javaslom, vagy pedig a vizes kerékkel egyenesen tolást. Az előbbinél ne felejts el számolni a két kerék eltérő szélességével.
sorszám: 22400 (81879)
(előzmény: somanova, 2007-08-22 17:03:43)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-08-22 17:03:43
Sziasztok! 250 etz-nél a hátsó kerék visszarakása után hogy szoktatok bebizonyosodni hogy egy sikban van e a két kerék??? a hátsóvillához mértek avagy a két állitócsavart méritek?
sorszám: 22399 (81874)

 
 
bátyus
válasz erre | email2007-08-22 16:58:17
Tisztetl Fórumozók!
Az ETZ 251-nek létezet NSZK exportra szánt változata is, ami kisebb max teljesítményt(12.5kW) és kisebb max nyomatékot (24.5Nm) tudott leadni, kisebb fordulatszámokon (5000 és 4500 1/min), mint a keleti verzió. Tudna valaki információt adni arról, hogy milyen változtatásokkal csökkentették le a teljesítményt? A keleti változatú 251-es paraméterei megegyeznek a 250-es paramétereivel (15,4 kW, 5.500 1/min; 27,4 Nm, 5200 1/min). Vajon köztük mi a különbség? Köszi.
sorszám: 22398 (81871)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-22 16:53:10
Hello. Az nekem is kéne.Ezt is gab küldte emailben de neki sincs fordmérőről.Állitólag van valami oldal de még senki sem irta le hogy melyik.
sorszám: 22397 (81868)
(előzmény: Popper, 2007-08-22 16:44:48)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-08-22 16:44:48
Hello! Fordulatszámmérő-hátlapod nincsen véletlenül, vagy nem tudod, honnan tudnék letölteni egyet, hogy egyedivé tudjam tenni? Köszi:)
sorszám: 22396 (81866)
(előzmény: zsakfos, 2007-08-22 08:24:19)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-22 16:21:56
Tárgytalan.Másik forumon látom hogy Etz 150-es.
sorszám: 22395 (81863)
(előzmény: zsakfos, 2007-08-22 16:20:15)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-22 16:20:15
Milyen mz-hez?Ts vagy Etz?Ts-hez van egy eladó fesszabom.Mondjuk 2300 ft.Hol laksz?
sorszám: 22394 (81862)
(előzmény: szasza123, 2007-08-22 15:51:19)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-08-22 15:57:50
Csak nálam folynak egybe a hozzászólások vagy másnál is??? Gebasz van az oldallal? :O
sorszám: 22393 (81861)

 
 
szasza123
válasz erre | email2007-08-22 15:51:19
Mz.hez kellene régi tipusú fesszabályzó,mert az új nem ízlik neki,sürgös lenne segítsetek...köszi!!!!
sorszám: 22392 (81858)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-08-22 15:40:20
Hello

Olvassd el a túra fórumot, Tesho épp az egekbe magasztalja a DERBI- ETZ fék párosítást.
sorszám: 22391 (81853)
(előzmény: boky, 2007-08-22 13:07:06)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-08-22 14:48:12
Szerintem ha megszakitós a motorod akkor jó lenne azért ránézni.Nem olajos-e?
sorszám: 22390 (81847)
(előzmény: dadis, 2007-08-21 20:28:13)

 
 
piri
válasz erre | email2007-08-22 13:30:27
Szerintem túl sokat kap.
Először a gyújtást ellenőrizd...
Ha nagyon füstöl és dől az olaj a kipuffból szimeringes.
Érdemes lenne a karbit leszedni és beállítani az úszószintet és megnézni a tűt és fuvókáját, mert ha az szar akkor mindegy mekkora a főfúvóka... sokat kap.
sorszám: 22389 (81839)
(előzmény: dadis, 2007-08-21 20:29:59)

 
 
boky
válasz erre | email2007-08-22 13:07:06
Hello!

Az piszkálja most az agyam, hogy mi történik, ha felrakok az ETZ -re egy másfajta (pl. Honda, Kawa, vagy amit találok) főfékmunkahengert? Jobb (egyáltalán használható) lesz -e a fék? Gondolok itt arra, hogy mi történik, ha ezt a fékmunkahengert 2 -nél több dugattyús féknyereghez (ne adj Isten dupla tárcsához) tervezték? Vagy ez mindegy?

üdv: Boky
sorszám: 22388 (81837)

 
 
Traszy
válasz erre | email2007-08-22 11:08:05
Én is meg kaptam a számlapot, köszönöm szépen _gab_
sorszám: 22387 (81828)

 
 
speed
válasz erre | email2007-08-22 10:02:53
Én is megkaptam!!
Kössz!:)
sorszám: 22386 (81823)
(előzmény: somanova, 2007-08-22 09:33:34)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-08-22 09:33:34
Megkaptam a számlapot! Köszi szépen!!!
sorszám: 22385 (81821)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-22 08:24:19
ez ajo
sorszám: 22384 (81815)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-22 08:20:03
gab utólagos engedélyével a számlapot bárki letöltheti magánakinnen
sorszám: 22383 (81813)
(előzmény: somanova, 2007-08-21 17:14:39)

 
 
Peti P10
válasz erre | email2007-08-21 20:37:53
2db 250ts blokk darabokban karbival... és egy mz vázból átalakitott központi teleszkópos váz eladó, de van mit csinálni rajta. aprillia krosszmotor tank és ülés, hátul kiemelve hosszabb lengőkar és központi teleszkóp. kerekek is benne vannak csak összekell rakni.
Akinek van idelye megcsinálni és szeretne zugatni annak ajánlom.
Ár: 19 999Huf
Hely : Múcsony
Tel: 06303684968
szabadospeti@parisat.hu
sorszám: 22382 (81790)

 
 
anybody
válasz erre | email2007-08-21 20:30:42
Eladó Mz ETZ 125, piros, 1986-os, gyári festés sárvédő nincs levágva; elöl, hátul dobfékes, telók nem folynak, normálisan csillapítanak, elektronikus gyújtás(trabant), krauser doboztartóval, 09. 10.-én megy műszakira, szeged mellett eladó iá:75000 érd: 06303846313
sorszám: 22381 (81788)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-08-21 20:29:59
ja és amikor üresben túráztatom, akkor aránylag egyenletesen pörög föl, igaz kipörögni nem pörög ki teljesen, kicsit belehörög. Sebességbe meg ilyen darabos rángatós...szal nem jó....
sorszám: 22380 (81787)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-08-21 20:28:13
Sziasztok!
A következő a problémája a 150es ETZ-mnek.Ha beteszem sebességbe és elindulok vele, akkor rángat,fulladozik(olyan mintha néha kihagyna a gyújtás..), nem húz rendesen és általában lefullad.Nem tudom eldönteni,hogy gyújtás vagy karbi gondja van e?Előbb 125ös volt,fel lett fúrva 150-re, 24es karbival.A gyújtáshoz nem lett hozzányúlva.A karbiba most egy 110es fuvóka volt(elég fekete a gyertya), beleraktam a 90est azzal úgyan úgy nem megy...
Tanácstalan vagyok!
Légy szives, segítsetek!!!
Előre is köszönöm!
sorszám: 22379 (81786)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-08-21 17:14:39
Hali! nekem is eltudnád küldeni a számlapot? nagyon megköszönném!!!!!
sorszám: 22378 (81770)
(előzmény: _gab_, 2007-08-21 15:22:20)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-08-21 15:22:20
Ment a számlap nektek. Aszem 50%os kicsinyítésben kell kinyomtatni és pont akkora. de ebben már nem vagyok biztos.

Sok szerencsét!
sorszám: 22377 (81763)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-08-21 11:37:04
Sziasztok,

Úgy alakult, hogy eladósorba került az MZ-m. ETZ 250, képek és bővebb leírás az alábbi linken található:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1429772&command=ugras&screenwidth=1280

üdv
poteka
sorszám: 22376 (81752)

 
 
Kovi881
válasz erre | email2007-08-21 11:21:22
Köszönöm a segítséget!
Üdv Mindenkinek!
sorszám: 22375 (81750)

 
 
speed
válasz erre | email2007-08-21 10:57:52
Ha sikerül megkapnod akkor légyszi küldd el nekem is!!!
Kössz:$
sorszám: 22374 (81747)
(előzmény: _gab_, 2007-08-21 10:31:38)

 
 
Traszy
válasz erre | email2007-08-21 10:55:33
Fehér számlap/számlapok engem is érdekelnének. Emilbe vagy vmi oldal cím. Előre is THX
sorszám: 22373 (81745)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-08-21 10:31:38
küldtem mailt
sorszám: 22372 (81743)
(előzmény: zsakfos, 2007-08-21 07:19:24)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-08-21 09:00:01
Ilyen honlapról nem tudok, de mint írtam nem én csináltam. Dobj egy mailt Tesho-nak, biztos segít.
sorszám: 22371 (81738)
(előzmény: zsakfos, 2007-08-21 07:19:24)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-21 07:19:24
Ennek nagyon örülök de még mindig nem tudom hogy tudnék csinálni számlapot.Jó lenne az a honlap amiről állitólag lehet letölteni mintát.
sorszám: 22370 (81735)
(előzmény: _gab_, 2007-08-20 23:51:33)

 
 
z25z
válasz erre | email2007-08-21 06:32:33
volt benne ekkora nekem is, de nem tul sokaig, szepen szetolvadt a foglalat aztan meg lett egy bazi nagy zarlat....
ha mar nagyobb fenyero akkor: mega light plus 60%-kal nagyobb fenyero, de ugyanugy 60/55 W
sorszám: 22369 (81733)
(elözmény: zsakfos, 2007-08-20 11:02:10)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-08-21 00:11:05
Brisk N15C-t kell belerakni. Bár én N15YC-t használok és semmi gondom vele.
sorszám: 22368 (81732)
(elözmény: zsakfos, 2007-08-20 19:37:57)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-08-21 00:07:07
sorszám: 22367 (81731)
(elözmény: zsakfos, 2007-08-20 21:19:17)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-08-20 23:51:33
Én is csináltam fehér számlapos órát, csak én fotópapírra nyomtattam és ráragasztottam. azt mondták jobban ellenáll a napfénynek mint a sima papír. meg hát sokkal szebb is. :)
sorszám: 22366 (81729)
(elözmény: zsakfos, 2007-08-20 21:28:56)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu