MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sav20 : Nem rég kérdeztem. tekerj vissza... sorszám: 21935-nél kezdődik.
Saját nyűg: tegnap elmúlt a töltésem...
mára a motor működik, de nem tom meddig. Az volt a baj hogy vettem uj szénkefét... aztán ez elég alaposan belevájkált a generátor gyűrűjébe. Aztán kitörött. Raktam bele másik szénkefét.(találtam egy régit)
A kérdés: össze fog kopni a gyűrű és a kefe vagy megint póruljárok?
Helló!!
Ha valaki tud véletlenül "elsőszériás" TS 250-hez kapcsolási rajzot, akkor kérem adjon linket hozzá,vagy küldje el a zsozol@freemail.hu-ra
Köszönöm!
Hali. Az én motorommal sem foglalkoztak, papíron kék valóságban fekete. Én inkább a rendőrtől tartok.
Sziasztok!
Szétszedtem a karbit és lyukas az úszóm. emiatt csinálhat olyat,hogy nem prörög föl rendesen,rángat,durrog, és általában lefullad...Utángyártott úszot(Moped91 kft-s)érdemes venni,vagy nem jó?Volt vele vkinek már problémája?A gyújtásbeállításhoz nincs valakinek vmi segédanyaga,hogy hogyan lehet azt belőni?
Előre is kösz!
Sziasztok!
Mit gondoltok, nem probléma műszaki vizsgán az, hogy a moci át van festve más színűre mint a régi, de a forgalmiba nincs átíratva az új színe?!
Akarom mondani 6000-et :D
De zeljesen hibátlan a gép, kezd most nagyon összeállni
Ide is:
Hi. SOS-be kellene nekem egy fékolajtartály ETZ-re. Lehet a hagyományos kör, vagy az ujfajta téglalap alakú is, de nagyon gyorsba kellene mert tegnap lett meghirdetve a moci ma meg eltört :)
Festés nem érdekel, polirozva lesz, csak ne engedjen sehol se, és minnél olcsobb legyen.
Elég maga a tartály, se a felfogatása se a fékkar nem szükséges.
"Ne kogyogjon picit se."
"Ne legyen felújitott."
Drezdában próbáld esetleg Lipcsében. Szerintem ott sem jársz szerencsével, de ilyen 'kritériumokkal' én inkább ott próbálkoznék.
Hali!
Tudna v.ki segíteni ETZ 250 elektronikus gyújtás bekötésében? A fekete doboz 6db vezetéke érdekelne.
Helló! Etz 125 vázra lenne szükséged? Nekem van egy! nincs elcsavarodva!
Sziasztok! Eladó egy Etz 125-ös blokk! Karburátorral, gyújtás nélkül! Nem rég fúrt henger! 15000Ft Az ár fix!
Sziasztok!
Van egy eladó 150-es ETZ-m, citromsárga, 600 km-t futott felújítás óta, kérésre küldök képet.
Irányára: 120 eHUF
Szia!
Tudtommal teljesen ugyanaz az összes ETZ teleszkóp, óra, óratartó, lámpa, elektromosság, és még kitudja mi :)
A légszűrő is lehet nedves...
Hali!
A 125-150-250 -es ETZ -knek az első telója és a kilóméter-, és fordulatszám órája ugyanaz?
Kössz! Boky
Hello.
Nem tud valaki 125ös vázat ami nincs eltekeredve? Nagyon kéne egyik hawernak. Köszi
Ha nem válik be, próbáld meg FBS-sel, jól tömít (legközelebbi szétszedésnél viszont ki kell kapargatni).
ÓÓ köszi akkor pont szakmámba vág! meg is probálom. Ma ugyis gurulunk egy kicsit! A puding probája ...
Használj hozzá teflonszalagot. Én már kínomban próbáltam meg, azóta is jól szuperál.
Helo
Érdekelne TS 125/150 gyári főtengely jó állapotú.Ne kogyogjon picit se.Görgős legyen sonkák közt is és csapszegnél is.Ne legyen felújitott.
Írj emilt, ne a fórumot terheljük a hülyeséggel!
De van! Festék nincs rajta, polírra vagy festésre szorul.
Háj!
Első teleszkópod nincs?
Konkrétan leginkább a féktárcsa felőli kellene.
Hali, a kipufogú hollandernél "öklik" az olaj,é már nem nagyon tudok rajta huzni! Vagy melegen probáljam meg? adjatok tanácsot légyci!
Eladó Mz ETZ 125, piros, 1986-os, gyári festés sárvédő nincs levágva; elöl, hátul dobfékes, telók nem folynak, normálisan csillapítanak, elektronikus gyújtás(trabant), krauser doboztartóval, 09. 10.-én megy műszakira, szeged mellett eladó iá:75000 érd: 06303846313
Bocsi Rometnek szántam az üzit nem neked.
Ez pontosan igy van ahogy irta az elöttem szóló.Annyi még hozzátartozik hogy a BM-hez elküldik az adatokat ott helyben és ha valami stikli van akkor elméletileg az gáz.Bár az én esetem bizonyitja hogy néha homokszem kerül a gépezetbe.Ha az van a gépeddel mint az enyémmel szinte biztos hogy igy jársz.Ha van ismeretséged okmányirodában kérdezz rá elötte.Hétfőn valszinű okosabb leszek.Majd megirom mi történt.
sorszám: 22472 (82206)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-08-25 13:49:26)
Hali. Tudom nem nekem szól de én is egy hete voltam műszakin. Az integrált címszó alatt megnézik a számokat, váznyakon festékvastagságot mérnek, fényképeznek elől hátul oldal. Ennyi.
Szia!
Olvastam a hozzászólásod.Nekem egy 1991-ben "letett" Pannónia van.Forgalomból nincs kivonva.Járhatok hozzád hasonlóan?Az integrált vizsga miből áll?Mit néznek?
Etz 125 főtengely(felújításra vár), etz 125 henger+hengerfej (fúrásra vár)eladó 3000-3000 Huf, valamint generátor, tank, hátsókerék, lengővilla, első telók, meg sok apróság eladó Szeged mellett(ingyen el tudom postázni!)! Írj, baráti árat kialkuszunk! Ha az egészet viszed óriási engedmény! :)
Gyújtás zsír uj a szivatón meg régebben már kicseréltem azt a kis gumi pogácsát....
A szívatón még más lehet rossz????
Hali!
125ös ETZ-m kb. 8-9litert fogyaszt és erötlen föleg emelkedön hal be!
Mi lehet a baja??
(én a karbira gyanakszom de kül passz!)
Hát az nem túl gyenge? sztem min.
a60/55 kell
ja az akksi az lehet szar min 7 éves
ha nem több igaz nem is kis akksi van
hanem nagyobb de igaz nem mai darab
ja és gondolltam hogy tán kondenzátor vagy feszab.??majd meglátom
ja s az index ment csak akkor is azt csinálta 10-10 km után ugrált addig jó volt...
Ez az ez nem jutott eszembe azért nem is irtam le.Fiktiven vonták ki igen.Köszi egy kicsit megnyugtattál.Az sem zavarna ha fizettetnének büntit hiszen azt belátom hülye voltam hogy nem rendeztem le annak idején.Remélem tudom használni hivatalosan a motort mert elég sok pénzem és munkám van benne.Amugy szeretem a jogilag rendezett dolgokat de ez valahogy nagyon elsikkadt.Ha legalább akkor irtak volna egy figyelmeztetést hogy öreg csinálj valamit mert kivonjuk akkor biztos elintéztem volna.Azért ez szemétség nem?Köszi a választ még egyszer.Felvillantottad a reménysugarat.
Zsakfos! Ezt úgy hijják, hogy "Fiktiv kivonás " Le merem fogadni, hogy ez szerepelt a háttéranyagban. Ez akkor szokott előfordulni ha a jármű már jó ideje nem jelentkezik az okmányirodában, vizsgaállomáson. Nincs semmi baj ezzel mert ha a tulaj jelentkezik akkor automatice törölniük kell a gépből mindenféle plussz költségtérités nélkül. Miután jelentkeztél az okmányirodában bejegyzik az új műszaki érvényességet és kész.
Sziasztok!
Na ezt érdemes meghallgatni hogy jártam.A sztori:saját tulajdonomban levő régi forgalmis de már uj rendszámos Ts 250/1-es motoromat 1994-ben mikor lejárt a müszakija betettem anyám fészerébe és ott hevert ez évig.Nem fizettem rá semmit ,nem vonattam ki csak letettem.Ez az én hülyeségem volt(egyszerüen a munkám végett szép lassan elfelejtődött).Soha semmilyen hivatal ez ügyben semmit nem irt nekem.Ez év májusában elhatároztam hogy rendezem ezt a dolgot.Rendberaktam a mocit,felkerestem az autóklubot akik motort is müszakiztatnak és előadtam hogy mit akarok.Vállalok minden büntetést amit esetleg fizetnem kell.Közölték hogy integrált vizsga kell aztán utána jöhet a műszaki.Az integrált vizsgán megfelelt,kötöttem rá biztositást(annyi volt a bünti hogy az előző évet is kifizettem),és 2 nap mulva átment a műszakin.Nagy boldogan ma elmentem az okmányirodába ahol az ügyintéző hölgy elkezdte volna megirni a forgalmit,amikor is a BM-től nem engedélyezte a gép mondván hogy ezt a motort a BM 1999-ben kivonta a forgalomból.Csak úgy az én megkérdezésem nélkül.Jó mi?Nagyon rendesek az okmányirodában mert azonnal telefonáltak a BM-hez hogy ilyenkor mi van?Ott sem nagyon tudták.Most elfaxolták az összes iratot és hétfőn megyek be ujra.Látszott az igyekezeten hogy ők is nonszensznek tarják ezt az egészet.Csak azt nem értem hogy hogy a fenébe ment át az integrált vizsgán mikor ott is a BM-től jönnek az adatok.Ha már ott közlik hogy gáz van akkor neki sem megyek a müszakinak.Megsporoltam volna 22 000 ft-t.Egyébként 30000-be van de hát az integrált vizsgát akkor is fizetnem kellett volna.De a többit nem.Műszaki az illetékekkel 9500 ft,okmányiroda 12500 ft.Ha most nem jön össze ki a fene fizeti nekem vissza.Gyanitom senki.Remélem azért valamit sikerül hétfőn intézni.Legfeljebb még fizethetek az ujbóli forgalomba helyezésért.Azért irtam le ezt ilyen hosszan hogy érthető legyen hátha más is próbálkozik igy, az legalább tudja hogy első a BM adatbázist valahogy megnézetni.
Eh beszélek hüjeséget, a dinamód nem bírja....na meg az aksi se :-)
Az azt jelenti hogy nem bírja az aksid és sok a fényszóró teljesítménye, tegyél szépen bele 40-45 W körülit!
Ha mennet közben elkezd ugrálni a motor
de lekapcsolt fényszorónál meg abba marad. erre mit tudtok??
amugy 60/55w h4 irnak számit az ha
100/80 van benne???
Ezt csak azért írtam mert a múltkor leszólt valaki, mival azt mertem mondani, hogy minden ETZ 4 felömlős...
Egyébként ven 2es is (akkor utánanéztem).
Van 5 és 6 felömlős ETZ 250/300-as henger is... :-)))
Hali!
125nek és a 150nek ugyan akkora a henger feje??
Esetleg akit érdekel, most szombaton Aug 25.-én Nemesvámoson motoros tali lessz. A tali 13:00kor indul egy felvonuéással. Bővebb info:http://sportmotor.hu/motoros_esemenyek/motoros_talalkozo/?ei=1187
ha vki esetleg tudna letölthető fordulatszámmérő számalapot az pls írjon, mert nem olyan egyszerű kmórából fordszámmérőt csinálni. Azt hittem majd simán át írkálom a számokat aztán kész. De nem mert nem ugyan az a beosztása a kettőnek. A segítségeket előre is THX.
Képem nincs, de a múltkor cseréltünk hengerfejet azon a motoron és akkor láttuk hogy az csak 2 felömlős! Meglepődtünk mi is!
Köszi
Megkaptam, de félreértettem a dolgot, azt hittem a hengerpalást van lefotózva belülről a 2 felömlővel.
Hát ezen nem látszik sok minden, úgyhogy nem is írok hozzá semmit.
Ilyen kép nincs? Érdekel, mert 2 felömlős ETZ-ről még nem hallottam.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|