:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Nyíregyháza környékén nem szokott ilyen börze lenni? Nagyon megtetszett az ETS tankja, és 10EFt-ot megérne nekem is. :D
Köszi
Semmi gond, tényleg nem azért írtam. Nekem a blokkcsere miatt muszáj volt NKH-nál csinálni, ezt sem értem miért, mindenesetre így a maradék elment benzinre, de az meg nem baj.:) Kötekedni meg tényleg nem szabad, én egyszer csúnyán néztem az ományirodában, azóta is bánom.:S
Én egyszer láttam börzén külön ETS tankot, valami 10e-re gondolt a tulaj...
Máskor meg papírok nélküli lepukkant, de nagyjából komplett gépet kínálgattak alku után 175e-ért.
Nem tudom, ki veszi majd meg ennyiér, de a valóság sosem izgatta a neppereket. Inkább ülnek rajta és várják a madarukat.
Nehogy te legyél az!
Akkor megkövetlek.Mivel az én számlámon azok vannak amit leirtam,nekem abból nem jött ki hogy ezekre nem vonatkozik az áfa.Még egyszer bocs.Akkor viszont lehet annyi.Egyébként nem húzol vele hiszen nekem integrált vizsga is volt meg nem is NKH-nál hanem Autóklubnál.Ők meg gondolom csak tesznek rá valamit maguknak is.Sajna itt Siófokon nincs más csak ők.Legközelebb 50 km-re van NKH.Ha még ennél is többet kértek volna is kifizettem volna hisz ki a fene kötekedik velük?Aztán meg megszivatnak.
Hmm elírtam az előbb, 12 ropis felújítás az elég sok, a MOPED-91-nél vagy a MOFAKER-nél nézd meg mennyi a felújító készlet, az a tuti!
Előgyújtás 250eseknél tapasztalatból 8-10 mm kis fordulatnál, Mz nagy fordulat kisebb előgyuszi. EZ olyan hogy ki kell játszani mikor jobb....
Főtt-engely: ha 12 ropit kérnek érte csak ddr utángyártott mert jobb helyen az új hengerért akarnak 30 ezret kérni....felújító készletet meg lehet olcsóbban is venni, asszem az 7-8 ropi körül van tán....
Hali. Biztos gyári alkatrész mert hajtókarok nem a bokor alatt nőnek, mint a gombák. Valahol csak gyártják.
Ja és még egy kérdés! Mi a tapasztalatotok előgyújtás terén? A nagy vagy a kicsi vált be?
Hello! Mit gondoltok egy 250-es etz főtengely felújítása 12000Ft akkor igaz lehet a motorszerelő allítása hogy gyári amit beleraknak? mondjuk annak idején hivatalos mz szervíz volt ez a motoros bolt! Tavasszal csináltattam a másikat, azért 8000-et fizettem, de az tutui Tajvani volt mert a dobozra 4700ft volt íra amiből kivette az új hajtókart! Várom a véleményeket!
Etz 125 főtengely(felújításra vár), etz 125 henger+hengerfej (fúrásra vár)eladó 3000-3000 Huf, valamint generátor, tank, hátsókerék, lengővilla, első telók, meg sok apróság eladó Szeged mellett(ingyen el tudom postázni!)! Írj, baráti árat kialkuszunk! Ha az egészet viszed óriási engedmény! :)
Eladó Mz ETZ 125, piros, 1986-os, gyári festés sárvédő nincs levágva; elöl, hátul dobfékes, telók nem folynak, normálisan csillapítanak, elektronikus gyújtás(trabant), krauser doboztartóval, 09. 10.-én megy műszakira, szeged mellett eladó iá:75000 érd: 06303846313
Számlát mégsem dobtam ki. Te az áfával elkevertél valamit, mert a vizsgalap az 1190, a vizsgálat pedig 2750 Ft volt. Lap alján ott is van, hogy ÁFA ezekre a tételekre nem vonatkozik. A matricát pedig az okmányirodában rakják rá mifelénk. Tényleg nem azért írtam, hogy húzzalak, csak gondoltam szólok, mert ha legközelebb műszakizni mész, talán jól jön egy viszonyítási alap.:S
Sziasztok
A hétvégén voltam a Szelidi motoros talin az etz-mmel!
Lefelé olyan 80 km-er után elkezdtek kiégni a biztosítékok....
Míg leértem szelidre 7 biztosítékom égett ki!
Vettem bele 25 amperosat és úgy hazatutam jönni!
Mitől lehetett, nagyon meghajtottam talán attól?
Mindíg mikor megálltam, vagy el akartam indulni akkor kiment egy!
Segítsetek plíz!
Bocsi csak azért furcsállom mert törvény szabályozza a dijakat.Ezktől eltérni max csak felfelé lehet.A törvény szerint a vizsgadij 2750 ft a müszaki adatlap 1190 ft áfa nélkül.Ez ugye 3940 ft áfa nélkül.Hogy az átvizsgálás benne van a vizsgadijban vagy sem azt nem tudom.De ez a két tétel is több mint 4000 áfával.Plussz még ugye az érvényesitő cimke ami 420 ft.Ne haragudj ha kételkedtem a szavaidban.Ja és akkor még nem mindegy hogy kinél müszakiztatsz.Ha nem a NKH-(KPM)-nál hanem bárhol máshol akkor még ők is ráraknak valamennyit.Mert végül is ingyen nem dolgozik senki.Ha mást nem akkor a müszerhasználatot felszámitják.
ok meg is néztem. igy már jó lett+ kollektorok hözti részt már 2napja takaritottam ki. ja már jó is a töltésem+ az ellenálásom hiába volt uj de rossz volt ki kellet cserélnem. és igy már jó. (le is kopogom)
ahogy gondolod...:S
a számla már nincs meg, de két vagy három tétel volt rajt, egy ugye az adatlapé, egy az átvizsgálás, az 2000 valahányszáz volt, meg talán még valami. Veszprémben csinálták, nem tudom ez számít-e.
Egyébként egyre lejjebb megy az ára.Már 4000 alatt járunk.A végén lesz aki 500 ft-ért műszakiztatta.
Akkor engem átvágtak.Igy jártam.
Nem kötekedésből, de én is nemrég voltam műszakin, nem kellett integrált vizsga, viszont így is kijöttem 4000 Ft-ból, pedig a blokkcserét is megnézték.
Fogalmam sincs hogy ez igy megy-e amit te irsz.Vizsgára alkalmasan?Máshogy hogy vihetném egy műszakira?Nem kötekedni akarok de minden műszakin meg kell hogy vizsgálják,különben hogy engedik át?Elhiszik nekem hogy minden oké?Az hogy ott a számlán igy szerepel hogy előzetes az nem azt jelentette nálam hogy a műszaki előtt voltam átvizsgáláson mielött valaki félreértené.Kétszer voltam ott.Először az integrált vizsga végett,majd rá 2 napra a műszaki miatt.Ennyi.Lehet hogy az az 5046 ft az az átvizsgálás+műszaki dij együtt.Ha lehet átvizsgálás nélkül akkor elképzelhető 5000 ft alatti összeg.Nem tudom.Bár akkor ki vizsgálja meg hogy alkalmas a közlekedésre.Én?
Az "előzetes műszaki átvizsgálás" díját megspórolhatod, ha te nézed át a motort és vizsgára alkalmasan egy hozzád közeli közlekedési felügyelethez viszed.
Így bőven megúszod 4-5 ezer Ft-ból a műszaki vizsgát. Ha új forgalmi is kell, akkor a KF-nél is picit drágább (bár lehet rosszul emlékszem és hülyeséget írok) és még az okmányidodába is mehetsz egy rakat pénzzel...
Itt vannak aszámlák előttem leirom hátha valakit még érdekelnek a tételek rajtad kivül is.Nekem integrált vizsgát is kellett csináltatnom
Integrált vizsga:-integrált vizsga 5760 -motorkerékpár vizsgálati dija 2200
-műszaki adatlap 1190 összesen 9150
Műszaki vizsga:-előzetes műszaki átvizsgálás mkp 5046
hatósági vizsgadij 20% mkp 550
integrált hatósági vizsgadij 20% 1440
összesen 7036
Ezek a tételek pont igy szerepelnek a 2db számlán.Hogy mi micsoda fogalmam sincs.Gondolom a 20%-os tételek mennek az adott vizsgaállomás pénztárába.A többi meg állam bácsi(NKH).
Érdekel hát. Én el is küldtem a címemet egy hete a mailedre. Azt hittem megnézted.
De akár egy wordben készült túraleírást is belinkelek, ha érdekes!!!
Üdv: Sz.J.F.
Sziasztok! Elindult a www.mzetz.lap.hu oldal, nézzétek meg, és segítsetek jobbá tenni!
Észrevételeket, hozzászólásokat vár a szerkesztő.
Kéne még egy lerakat megbízható: bolt, szervíz, és sok sok magyar nyelvű rajongói oldal!
most kaptam pontos leirást.
DE ott van az is hogy korlátot számban a helyszinen is lehet!
de sok
mondani kellet volna hogy átvizsgálást te nem kértél, csak matricát :D
30-án írod hogy 15-ig lehet leadni nevezést? :-)
Nem tudom de elképzelhető hogy az uj szénkefe még nincs homorúra köszörülve a végénél ezáltal nincs jó érintkezés a kollekktorral.Picit csiszold ivesre ha ez a helyzet.Az nem baj ha erősen nyomodik oda bár nagyon erős se legyen mert hamar elkopik.És érdemes lenne a kollektorok közti szüneteket kipucolni pl.szike végével kihuzni a berakódott szenet ,egyéb koszt.
Üdv,
Érdekelne, hogy nem tud-e valaki eladó ETS tankot, vagy komplett ets-t? Hol lehet egyátalán ETS-t szerezni? :D
köszi
hahó!
érdekelnek még a krómozott izék, meg térdgumik?
Oké. Ha elkezdem csinálni és még netán sikerül is majd küldök róla képet.
VETERÁN JÁRMÜVEK VERSENYE
Bodó Péter emlékverseny
2007 szeptember 01 Fót-Dunakeszi
A verseny a Rákospalotai út és az Alagi-Major között zajlik 9,00 tól.
Depó: fóti gyermekváros bejárat rendörőrs elött.
Nevezési határidő : 2007 aug. 15
Nevezéseket korlátort számban a helyszinen is elfogadunk.
a gépátvétel és nevezés 7,00-tól 9,00-ig tart.
A verseny tipusa hegyi felfútó időméréssel.
versenytáv :4km.
Program :motoros felvonulás
Edzőfutamok
mért futamok.
Nyilvános dijkiosztó
Akkor az olcsó volt.Nem tudom nekem mi került akkor olyan sokba.Mondjuk integrált vizsga is volt de az kb 8000 ft.Az állórésznél nem az átmérő a nagyobb gond hanem a blokktól kifelé a hossza.Ugyanis ahogy méregettem, a közbetét amit kéne csinálni csak pár mm-es lehet különben a szénkefék nem jó helyen lesznek.Tehát sok hely nincs.Végül én azért nem is álltam neki mert ha nem jön össze akkor már a régi dinamót sem lehet visszarakni.Ráadásul mégcsak nem is lehet cserélni a blokkfelet mert abban van a motorszám.Ugyhogy csak ha nagyon biztos a dolog akkor állj neki.Pedig nekem van etz generátorom meg esztergályos ismeretségem is ugyhogy pénzbe nem került volna.Ha megcsinálod egy pár fotót vagy rajzot csinálj már légyszi azt küld el emailban.
Köszi a véleményed, majd szerzek egy etz állórészt és elmegyek esztergályos ismerősömhöz, hogy mondja meg mi a véleménye. Nekem a műszakim kb 4500ft-ból jöt ki 1hete a 125ös TSemhez.
Ja és mit gondoltok?! Más színe van a motoernek, de még a forgalmiba az eredeti van. A műszaki fecnire (amit az okmányirodába vinnem kell) rá van írva, hogy "színváltozás". Kell majd fizetnem a szín átírásért?
Nekem van 12v-os kpl. gyujtásom, de azt én sem tudom,hogy rá lehet-e rakni.
Nekem 16000 volt a müszaki +integrált vizsga.Ha innen nézzük sok.Olvastam már itt a fórumon 4-5000 ft-os vizsgáztatásról is bár én nem hiszem hogy ilyen olcsón is lehetne.Azt ki tudja.
Üdv mindenkinek! Mit a véleményetek a túl kicsi előgyújtásról? Van neki előnye? Vagy mia hátránya? A kicsi alatt a 2,5-öt értem!
Keri, kicsit rendetlenkedik a levelezőrendszerem, így ha írtál is, szólok, hogy nem kaptam semmit.
Tegnap levizsgáztattam a motoromat (ETZ-251). A lakóhelyem voltam kénytelen mert Miskolcon a kpm-nél 3 hónap múlva tudtak volna időpontot adni a bejelentésemtől számítva. A motor műszaki vizsgája az volt, hogy egy fickó kijött, körbenézte a motort majd meghúzgálta az első féket. Mikor ide bejelentettem vizsgára az ügyintéző nő azt mondta, hogy olyan 10000Ft környékén lesz. Most viszont 15000Ft-ot akartak legombolni ezért a "nagy" műszaki vizsgáért. Mire én rákérdeztem, hogy miért is ennyi?! A válasz: "mert átvizsgálás is volt benne". Természetesen nem volt nálam 15eFt. Csak pislogtak ott jobra-balra, hogy most mi legyen. Az egyik nő azt monda: "majd kihúzunk pár dolgot". Így végülis 13000-et tudtam összekaparni és kitokolni. A fizetés után kaptam egy papírt amivel az okmányirodába kell menni a rendszámtáblával és a forgalmival 2 héten belül, mert addig érvényes az a papír amit adtak. Hát 15000-ért még én rohangáljak ezért is?! Nem sok az a 15000 azért a műszakiért?!
Tegnap levizsgáztattam a motoromat (ETZ-251). A lakóhelyem voltam kénytelen mert Miskolcon a kpm-nél 3 hónap múlva tudtak volna időpontot adni a bejelentésemtől számítva. A motor műszaki vizsgája az volt, hogy egy fickó kijött, körbenézte a motort majd meghúzgálta az első féket. Mikor ide bejelentettem vizsgára az ügyintéző nő azt mondta, hogy olyan 10000Ft környékén lesz. Most viszont 15000Ft-ot akartak legombolni ezért a "nagy" műszaki vizsgáért. Mire én rákérdeztem, hogy miért is ennyi?! A válasz: "mert átvizsgálás is volt benne". Természetesen nem volt nálam 15eFt. Csak pislogtak ott jobra-balra, hogy most mi legyen. Az egyik nő azt monda: "majd kihúzunk pár dolgot". Így végülis 13000-et tudtam összekaparni és kitokolni. A fizetés után kaptam egy papírt amivel az okmányirodába kell menni a rendszámtáblával és a forgalmival 2 héten belül, mert addig érvényes az a papír amit adtak. Hát 15000-ért még én rohangáljak ezért is?! Nem sok az a 15000 azért a műszakiért?!
Ezzel a gondolattal én is kacérkodtam a /1-esem kapcsán.A kövatkezőre jutottam.A forgórésszel semmi dolog nincs az simán jó a főtengelyre.Ugyanaz a kúpja.Az állórész az viszont gáz.Eleve nagyobb tehát csak ugy lehetne felrakni hogy a blokkból kimaratsz.De ha ez sikerül is tökéletesen központosan,még ott a probléma hogy hogyan rögzited.Ugyanis a blokkba nem tudsz mondjuk menetet furni mert nincs elég anyagvastagság.Marad a lehetőség hogy mondjuk egy olyan közbetétet csinálni amit felfogatsz a dinamó helyére és arra fogatod az Etz generátort.Én ahogy méricskéltem arra jutottam hogy nincs elég hely.Bár itt akkor irták hogy megoldható de én nem hiszek benne.Senki nem küldött akkor se egy rajzot vagy legalább fotót hogy hogy is néz ez ki. Szerintem elég gáz az átalakitás.Hogy megéri-e?Ha sikerül jól megcsinálni akkor igen.Márcsak a nagyobb teljesitmény miatt is.Ha a pénz nem számit akkor rendeld meg ezt
Hellosztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 250es TS-t (4 sebességes), át lehet-e alakítani 12 voltosra és az anyagiakat nem nézve meg éri-e? Az etz állórészt, hogy lehetne fölfogatni a régi helyére, és forgórészt kéne e cserélni?
Engem is rázott már meg és semmi. Semmiféleképp nem tud agyovágni. Vagy vki hallott már ilyesmiről? Mert én nem...:D
Bár tény,hogy nem egy kellemes érzés:P
Engem már rázott meg,aztán még itt írok:)
ok. köszy és egy kérdés. vettem uj szénkeféket uj ellenálsát és istennek nem akar tölteni nem gerjeszt, nem tudod mi lehet vele? az baj ha nagyon hozzá nyomodik a forgorészhez a szénkefe?
Üdv mindenkinek! Mit a véleményetek a túl kicsi előgyújtásról? Van neki előnye? Vagy mia hátránya? A kicsi alatt a 2,5-öt értem!
A trafó cserével megoldódott a problémám. Azt nem tudom megmondani,hogy a megszakítós trafó romlott el v. az egyébként sem jó a gyári el. gyújtáshoz,de egy a lényeg,hogy most már van gyújtásom.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|