:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Mielőtt szétkapod az egészet, nézd meg nem-e tömődött el az alapjárati fúvóka; az is tud ilyet csinálni. Nekem hosszabb állás után fordult elő. Ha mégse, akkor ahogy a többiek írják valszeg falsot szív.
addig is kiváncsian várom a karbis cikket... :)
köszi a válaszokat...
a terv már összeállt a fejemben... :))) az van, hogy holnap csinálok egy átlátszó műanyagból úszóházat, ami nagyjából akkora, mint az aluminium... aztán visszateszem a tűt középre, és mégegyszer átellenörzöm az egészet... a légszűrőt is kiszedem (én erre nem is gondoltam),hátha az a ludas... én is arra gyanakodtam, hogy túl sok levegőt kap valahonnan, így a légszűrő kiszerelésével átellenörzöm az egészet... a szimeringhez most inkább nem nyúlnék, az marad a legvégére, mert a gyújtást nem szívesen piszkálnám meg, hogy a motor nem jár rendesen... ha leveszem a generátort, a szimering rögtön kijön, vagy komplikáltabb a kicserélése?... a szimering el tud mozdulni, vagy egyszerűen csak kireped-szétmegy?...
falslevegő valószínüsíthető, így a karbi normális beállításai mellet plusz levegőt kap ezért szegény a keverék.
A szivató illetve a tű felhúzása egy darabig kompenzálja ezt, de nyílván nem lesz tökéletes a motor működése.
Vagy tömítettségi gond, vagy generátor alatti szimering a rossz.
Ja és ha kiesik a levegő csavar vagy nagyon kitekeredik akkor is lehet ilyen jelenség.
De kitartás bajtársak, ma nem érek rá, de holnap lesz időm, ADDI ha minden igaz már kész a fotókkal, és nekiállok kirakni a karbis cikket 1-2 nap ha nem lesz más dolgom.
Pandagyik:
Mi a különbség a trafók között? Csak tippelgetni tudnék, vagy filozofálgatni.
Tippelni nem szeretek, filozofálni meg fölösleges ilyesmiről. De én akkor adnék különböző jelzést hasonló termékeknek, ha valami lényeges dologban eltérnek.
Nem értek az elektronikus gyujtáshoz.( ezt kb. most írom le harmadszor :) )
De mivel sav20 csak a bekötését kérdezte,gondoltam válaszolok neki(elég nagy volt a csönd) mivel nekem is ez volt a bajom pár nappal azelőtt.
A figyelmeztetést azért írtam neki, mert, ha nem írom és agyoncsapja az nagyobb baj, mint fordítva.
Talán tényleg komolyabban vettem a hasonlatodat, mint kellett volna. A szmájli tényleg hasznos dolog.
Üdv :)
Eredetileg a tű középen van és csak finombeállítás céljából kell áttenni, tehát mindegy hol van ennyit nem befolyásol rajta.
Szerintem túl keveset vagy túl sokat kap.
Próbáld meg légszűrő nélül mielőtt teljesen elállítod a karbit.
Ha úgy se jó érdemes kitisztítani a karbit hátha eldugult.
És mi van ha a szivató visszatolásával egyidőben gázt adsz? Akkor is leáll?
Ez így igaz!
Egyébként a 4es 2 cd - az egyiken több ezer szabadon felhasználható rajz van - ezért vettem meg. Van egy 500 oldalas köny is amiben catalogizálva vannk a rajzok. Asszem 5 -től már ez elmard csak a proggit adják.
hali...
segítsen valaki, mert már nem tudom mi lehet a baj... etz 251 karbi beállítással vannak gondjaim... gyújtás jó, benzinszint megfelelő... a motor csak szivatóval indul, és csak teljesen ráhúzott szivatóval van olyan "alapjárata", mint amilyennek lennie kellene, szép lassan pöfög, akár elketyegne 1 hétig is... de amint visszatolom a szivatót, vagy húzok neki egy kis gázt, lehörög... :( már megpróbáltam mindent, állítottam benzinszintet alacsonyabbra, magasabbra, de mindíg ugyanez a helyzet... gondoltam állítok a súbertűn... "eredetileg", míg szét nem szedtem a középső állásban volt, hát elkezdtem szépen pakolgatni fentröl haladva egyesével... szóval az első rovátkában semmi változás, aztán jött a második, szintén semmi, majd a negyedik... na itt már szivató nélkül is jár a motor (indításhoz szintén kell a szivató) de a gázadásra késéssel és gyatrán reagál, majd leáll... :( a legalsó rovátkát már nem tudtam kipróbálni, mert nem maradt több időm a szerelésre, de majd holnap... szóval el tudná magyarázni valaki, hogy mi célt szolgálnak a rovátkák a tűn?... gondolom minnél alacsonyabbra van téve, annál jobban kint van a tű a fúvókából, és így több benzin jut a motorba... ha esetleg a legalsóban jó lesz, az már nem durva?... :)szívesen várnám az ötleteket, meg hogy kinek milyen állásban van a tű, illetve, hogy mi lehet a probléma... :) előre is köszi...
Az egészből nem jó vektorgrafikus képet csinálni!
Egyrészt marha nagy file lesz, másrészt pl a számlap, betűk, stb, ezeknek az évek alatt már biztos nem egyenletes a festése, és átszínezéskor a sok árnyalat az gondot jelenthet. Egyszerűbb a munka, ha üres minden, csak a körvonalak vannak meg. (Ha belehúz 1-2 nem létező vonalat, azt nem nagy kunszt törölni.)
Persze, ha a betűtípust, skálát, stb módosítani akarod, az már nagyobb munka.
És igen, a program nem 1szerű! Mint írtam én a 11-es verzió újításait sem fogtam fel, pedig a 8-as verziót még ismerem.
De ezek a sokat tudó progik már csak ilyenek! :-)
Külömben Corel Draw-t hsználnk az airbrushoz is a nagyok. Nekem megvan 4.0 jogtisztán (anno megvettem jópézé). A Trace-el akármilyen fényképet át lehet konvertálni vektorosra és után szerkeszthető a Draw-al. Igen megette proggi tán a legjobb, viszont már az 1.0 is elég bonyolult volt...
CorelDraw-al nagyon egyszerű! (Bár számlapot még pont nem csináltam, de sok más hasonló dolgot igen.)
Az eljárás:
- Kiszeded a számlapot az órából.
- Ahogy van bedobod a scannerbe, és bedigitalizálod.
-A képet megnyitod a CorelDraw-al
- Rákattintasz a körberajzol gombra
- Az eredeti képet törlöd, és ott a számlapod körvonala vektorgrafikusan, gyönyörű egyenletes vonalakkal körbehúzva.
- Az esetleges fölös vonalakat törlöd(Kosz, felirat, stb), és bármit oda tolhatsz-igazíthatsz rajta ahová akarod.
- A kitölt opcióval a körvonalakat úgy színezed ki ahogy tetszik, és persze pluszban azt írsz rá ami jól esik. (Ha nem kell a körvonal csak a szín, akkor a kitöltés színére kell állítani a körvonal színét, mert így nem látszik, de kiötléskor kell az a vonal!)
- kinyomtatod, felragasztod, stb.stb.
Tényleg kb 10 perc alatt kész!
A jó benne, hogy vektorgrafikus, azaz nem cakkosak a vonalak szélei, még ha 1 méteresben akarod kinyomtatni akkor sem!
Az eredmény sokkal szebb!
Remélem tudtam segíteni!
Bocsi ne haragudj.Figyeltem én ,csak vártam hátha valakinek mégis van róla rajz.Igazából nem akartam én nagy dolgot az egészből.A kilométeróra számlapját próbaképp kinyomtattam akkorába fotópapirra piros betükkel mint az óra és tök jó lett.Ezért jó lett volna ha valaki esetleg tud küldeni a fordmérőről is.Akkor simán itthon rövid idő alatt megcsináltam volna.Mivel látom hogy ebben nem tud segiteni senki ezért most megkérlek email-ben küld el az elérhetőségét a srácnak.Köszi.
Bakker! A nyolcas még csak 1 CD!
Meg ha lenne akkorse tudnál vele mit kezdeni! ( userlétszám elérte a maximumot) :-(((((
Bocs hogy ilyen pofátlan vagyok, de nem tudnál meghívni, ha te reggelve vagy ott?
Kösz a tippet! ????torrent???? az meg mi??? :-)))))))))))
akad :-)) a majomparaden van ha jol latom 13 as verzio 4 cd
Windowson fut pl a Corel Draw, én a 8-at használom az 0,004 mm pontos, szerintem az már elég jó. Ha jól tévedek most a 12-es környékén tartanak, és ezek már sokkal pontosabbak. De egyrészt k... drága, másrészt hihetetlen bonyolult lett. (Én a 11-es verziót láttam, hát nem 1szerű!)
Szóval nekem marad a 8! Azt még értem, és már ritkán használom, nem vagyok grafikus!
Letölteni? Ejnye-bejnye!
Azért valamelyik torrent oldalon biztos akad! :-)
Hát ja :-) De az a vas ETS-hez képest sem éppen széria példány :-))
Neked van ilyen progid? Mert ajánlhatnál vmi jót amit le is lehet tölteni. Még nem volt ilyenhez szerencsém, bár tudom mi fán terem :)
Heló.
Szükségem lenne TS 125 karbijába egy siberre.Akinek van jelezzen.De az lenne a legjobb ha lenne valakinek 24n1-1 karbija.Azt nemtudom hogy az uszó és a karbi alja egyezik e a 22 esével ,ha igen akkor azok nem kellenének.És ha a szivócsonk belső átmérője is nagyobb mint a 22hez valónak akkor az is kellene.
Szerintem meg ezeket el kell felejteni, és csak vektorgrafikus programmal szabad ilyet csinálni. Oda méretezez ahova akarod! Sokkal szebb lesz, meg pontosabb!
Irtam pár hsz-al lejjebb hogy megadhatom a srác elérhtőségét és lehet vele alkudozni. Igaz hogy 2k/óra de cserébe minőségi hátlapot kapsz illetve kilóméteróra felujítást is egyben, + olyan lesz a szin/háttér szal az egész számlap amilyet te akarsz. Szinte bármit megtud csinálni.
szerintem painttel szarakodni nincs értelme. Inkább Photoshop vagy a GIMP ami inygenes. Ezek normális képszerkesztő programok. virtuáltunerek is ilyeneket használnak. A paint az csak alap funkciókkal rendelkezik. Én inkább az előbbieket ajánlom ilyen dolgokhoz.
Na végre ez már müködött.Szóval a probléma az hogy a fordulatszámmérőről is jó lenne egy ilyen rajz.De sehol nem lelek.Ahhoz túl béna vagyok hogy én megpróbáljak szerkeszteni a gépen.Próbálkoztam már azzal is hogy egy órából kiszedtem a számlapot,beszkenneltem hogy aztán majd átszinezem mondjuk a Paint-tal.Nem jött össze.Gondolom mivel a szkennelés sok apró pontból áll azért csak egy-egy pontot szinezett át.Próbálkoztam keresőkkel is hátha kidob valami oldalt ahonnan tudnék letölteni,de semmi.
szevasz Viktor...
hol is vizsgáztattad pontosan?... mert én is Miskolc környéki vagyok, és lassan esedékes a műszaki vizsga...
De béna vagyok.Ez már csak jó lesz? ilyet
Na mégegyszer.Tehát ilyet
Egy képen láttam egy etz-t aminek fehér volt a számlapja és egyszerűen tetszik.Ennyi.Semmi különös oka nincs.Meg nem is jobb.Csak tetszik.Természetesen ha nem jön össze attól még a fekete is megfelel.Gab küldött email-ben egy ilyet
Csak az érdeklődés szintjén: miért jó, ha fehér az óra számlapja?
Heló!
Nincs valakinek 1 ETZ 150-es használt főtengely eladóban???
Ha van írj: bokxyy@freemail.hu
Előre is köszönöm!
NA, most dobta le az agyam az ékszíjat. Szoci fórumhoz képet csatolni?? De mégis hogyan???
Ja, a kédésem az lenne, hogy van-e valami különbség 125/150es TS és 250-es TS hátsó teleszkópjának nyomóereje között??
Akkor talán be kellene tolni a motort a garázsba :-)
sőt nagyon picit még a főtengelyt is elkapta a rozsda de hogy mitől...pedig járatom
de az látszana az olajon vagyis hígabb lenne meg több, ilyen jelei lennének nem?de hogy kerülhetne bele....sehol nem tud.pedig fémtisztának kéne lennie.de a kuplungkosár is a kuplung lánc is rozsdásodik.meg a váltószerkezetről nem is beszélek.
És ha valahol víz kerül bele valahonnan esetleg?
elküldtem mailban a fotót az órákról. Jah és fotópapírra nyomtattam, nemtudom mondtam e.
Üdv
gab
hát a tököm kivan,nem tom mi a baj okozója,olyan hogy a blokkban rozsdásodnak az alkatrészek.ehhez mit szóltok??már vagy 5Xvolt szétszedve megpucolva és vissza,és új olajjal hykomolal vagy mivel feltöltve.a simóm is ugyanilyen de mi csinálja megőrülök nem jövök rá.
Én is feladtam a fordulatszám szerkesztést. Tehát engem érdekelne az a fénykép. Meg ha valakinek van szkennelt, vagy szerkeztett az legyen szíves küldje el. THX
Hi. Én igaz csináltattam, darabja 2K volt, de ez nem papir hanem préselt cucc, bármilyen háttérrel megoldható.
Ha kell megadhatom a srác elérhetőségét.
Az órát el kell küldeni neki, ö rakja bele a hátlapot, illetve a mutató polirozását/festését is elvégzi a fent irt árban.
sztem is felesleges, de ha olcsóbb lenne az a gyári helyére beépíthető német cucc(már nem emlékszem az oldalra...) akkor egy olyanba beruháznék. Addig marad a jó öreg 6 volt.
üdv
gab
Hali
én úgy oldottam meg a ford. mérőt, h pont középen fent van a 4 ezer, és ahhoz viszonyítva a gyáriról megcsináltam a beosztást. Ha most nem tized pontos akkor nincs baj. Ha valakit érdekel kép lefényképezem és elküldöm. Elsőre sztem jó lett de leszedtem a mociról mert vhogy nem illett hozzá.
na sok sikert
üdv
gab
Köszi de ez nekem is megvan.Nem hiába fordulatszámmérőt irtam.Az hiányzik.De azért köszi.
http://img181.imageshack.us/img181/7496/predk4vs0.gif ez a számlap Kocsis G. érdeme , nekem is e-mailba küldte!! mégegyszer köszi!!!!
Úgy látom lekell mondanom a fehérszámlapos fordulatmérőről.Sehogy nem jön össze.Egyszerüen a neten sem találok számlapot és ide sem tette fel senki.Na mindegy.Pedig már azt is megtettem hogy egy használt pótfordmérőből kiszedtem és beszenneltem ugy feketén hogy majd valahogy átszinezem de nem ment.:smt021
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|