hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. november 17. hétfö 
Hortenzia, Gergő

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Balázs_
válasz erre | email2007-09-08 19:01:21
Ugyanmár gyerekek, faternek a Verhovina 4 anno beindult gázolajjal csak tovább kellett tekergetni! :-)
sorszám: 22772 (83147)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-09-08 18:38:08
Na jó, de ezek sosem a sebességre mentek, hanem az erőre. A Magyoarországra tömeges mennyiségbe jutottak volna diesel MZ-k, akkor ilyenekből, és nem Pannóniákból csinálnak háztáji szekereket faluhelyen :)
sorszám: 22771 (83146)
(előzmény: Zapkorte, 2007-09-08 17:09:09)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-09-08 17:09:09
Hát, a diesel motoros royal enfield pl. pontosan 4,5kW vagyis 6 LE teljesítményű, és ehhez képest egy 200 kilós monstrum, amit egy közepes simson bármikor lealáz. Gondolom az MZ mutációk is hasonló paraméterekkel rendelkezhetnek. Szerintem nem volna nagy piaca a diesel motoroknak itthon. Esetleg valami turbó-diesel talán...
sorszám: 22770 (83145)
(előzmény: somanova, 2007-09-08 13:38:16)

 
 
rebel56
válasz erre | email2007-09-08 17:06:33
Érdekességként: 500 ccm
sorszám: 22769 (83144)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-09-08 16:18:15
Na tudom már így:)
sorszám: 22768 (83143)
(előzmény: Rókapimpó, 2007-09-07 23:40:18)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-09-08 14:40:10
Hali. Ezek a dieselmotoros mz valamelyik gyár agyszüleményei ,vagy csak néhány lelkes szerelő vitte véghez? Némelyik nagyon komoly, berántom már az mz-met és megyek füvet nyírni.:-)
sorszám: 22767 (83139)
(előzmény: somanova, 2007-09-08 13:38:16)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-09-08 13:38:16
Reinhards 850cc, na ez a komoly motor ! de M.o-n miért is nem futkoznak ilyenek???
sorszám: 22766 (83137)
(előzmény: biga156, 2007-09-08 09:16:27)

 
 
biga156
válasz erre | email2007-09-08 09:19:34
Külön kipróbálnám pl azt a 850ccm-es diesel MZ-t :)
sorszám: 22765 (83132)
(előzmény: biga156, 2007-09-08 09:16:27)

 
 
biga156
válasz erre | email2007-09-08 09:16:27
http://www.dieselbike.net/mz.htm
sorszám: 22764 (83131)

 
 
válasz erre | email2007-09-08 08:51:59
most már muszály lesz előkotorni valahonnan egy diesel MZ-t.
sorszám: 22763 (83129)
(előzmény: Keri, 2007-09-07 23:12:49)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-09-07 23:40:18
Rózsahegyi Mátyás
Magas, vékony, hosszú hajú.
sorszám: 22762 (83123)
(előzmény: chevy001, 2007-09-07 21:56:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-07 23:12:49
próbáld :D de közlöm hogy ha nem diesel a motorod akkor nem fog menni vele :D
A kerozin olyan mint a petroelum vagy diesel olaj, de azoknál lényegesen roszabb minőségü. Nagyon igénytelenek ezek a repülőgépek az üzemanyagra. Főleg azért használnak kerozint mert olcsó.

Régen a reptéren voltak akik ezért tartottak diesel Mercit :)
sorszám: 22761 (83122)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-09-07 22:47:31
Sokan panaszkodnak a 6V-os rendszer gyenge töltésére. Nem valami szuperség, annyi szent.
Mostanában állt össze a gépem. A vezetékezéseket teljesen befejeztem, minden fogyasztón megmozgattam a sarukat, polarizáltam a dimanót és az van, hogy gond nélkül lehet indexelgetni, féklámpázni stb, már egész alacsony fordulaton van rendes töltés.
Valahogy mostanában az akksi is bírja, nem kell 5naponta tölteni, amikor nincs használva a gép.

Annyit azért megcsináltam, hogy a biluxkapcsolóra vezettem a gyk. helyzetjelző kivezetésének a mazzagját, és a távfény helyére került a helyzetjelzés, a gyújtáskapcs. szélső állásába meg egyedül a távfény. Ez utóbbit úgyis alig használom és kb. fabatkát se ér.
Így nem kell a piros lámpáknál előre nyúlkálni a villanyoltogatáshoz.
sorszám: 22760 (83119)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2007-09-07 22:42:58

Sajnos késtél 50 évet.Az MZ RE 57 jelzésű 250ccm-es 8000ford./perc 32Le-s motorral 1957 augusztusában elérték a 200km/h sebességet.Gumiméret 19/2,75 elöl 19/3 hátul .A sebességváltó 6 fokozatú az önsúly 106kg volt.
Ezek szerint jó esélyed van rá,hogy sikerüljön a terved.És még valami.Jó áramvonalazást.Sok sikert!
sorszám: 22759 (83118)
(előzmény: Popper, 2007-09-07 22:16:53)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-07 22:16:53
Emberek! 250-es MZ-ből lehet 200-at kihozni? Jó nagy lejtőn gondoltam, csak arra lennék kiváncsi, kinek mennyi a rekordja, vagy hallott-e már ilyen MZ-ről???
sorszám: 22758 (83117)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-09-07 21:56:38
Én is:D Ki az öcséd?
sorszám: 22757 (83113)
(előzmény: Rókapimpó, 2007-09-07 20:37:10)

 
 
válasz erre | email2007-09-07 21:53:03
Szerintem próbáljuk meg a kerozint is.
sorszám: 22756 (83112)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2007-09-07 20:59:24
Az alkohol apoláris oldószer, az olajat tökéletesen oldja vagy keveredik vele nevezhetitek ahogy akarjátok, csakúgy mint a benzinben. Tehát ha az alkoholba beletunkoljuk az olajat, az ugyanúgy ki fog csapódni a kenendő helyeken mint a benzinből.
sorszám: 22755 (83111)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-09-07 20:37:10
Melyik osztályba jársz? Öcsém a 11/C-be. :D
sorszám: 22754 (83109)
(előzmény: chevy001, 2007-09-07 19:25:29)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-09-07 19:25:29
Hali!
Leküzdöttem első hetemet MAMI-ban:)
Holnap állok neki peregyesemet,vége megszáradt rendesen a festék:)
sorszám: 22753 (83106)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-07 16:40:08
hát ami igaz, ha sokat iszok én is agreszív leszek az alkoholtól, de egy kicsit túlmisztifikálják szerintem ezt a témát.
Brazilliában már 30 éve járkálnak 100% etanolal Daciak (még a régi) minimális átalakítással amik tudtommal kizárólag az átfúvókázást és az előgyújtás máshova tekerését takarták. Egy brazil pedig még nyilatkozott is hogy szereti a Dáciat mert megbízható és jól megy.

Meg lehet elméleteket gyártani hogy nem oldódik az olaj az alkoholban, ez lehet hogy igaz is, de kivállóan keveredik (oldódás és keveredés más dolog) de már régen besült volna a TS ha bármi gondja lenne az etanolal, az igazság pedig az hogy sokkal finomabb a járása, jobban veszi a fordulatot, nyomatékosabb, és nagyobb a végsebesség.
Ja és eddig 125km-ert mentem gond nélkül. Egyetlen dolog lehet, hogy a vizes etanol elvileg korrodálhatja a tankot, de kb csak anyira mintha üres lenne. Ez ellen lehet hogy kap egy bevonatot a belseje, de más módosítás nem szükséges.
Megjegyzem az alu oldását nem hiszem, mert a sprayk is alu dobozban vannak (némelyik) pedig elég magas a dezodorok alkohol tartalma.
sorszám: 22752 (83098)
(előzmény: Soma69, 2007-09-07 07:39:23)

 
 
motomen
válasz erre | email2007-09-07 13:08:24
És még egy komlett felújjított 250-es etz blokk, úgy csapágyakkal, indítás készen papír nélkül. Szombathely 303854893
sorszám: 22751 (83091)

 
 
motomen
válasz erre | email2007-09-07 12:34:41
Eladó nagy mennyiségű EZT 125-150-250 alkatrész, több motornyi. Tankok ülések, blokk és barabjai, elektronika, karbi, telók, rúgóstagok, kerekek, vázak, fékek gumi meg műanyag alkatrészek. Gumik 80-90%-osak, sport és hagyományos mintával. Egyben vagy nagyobb tételekben felszámolás miatt. Szombathelyen 30/3854893 vagy hunhorvath@freemail.hu
sorszám: 22750 (83089)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-09-07 11:02:56
Hali. Nekem is bingem van és ugyanaz a problémám. Ki lehet csavarni a főfuvókát a tűfuvókából. Legalábbis az enyémet ki lehetett. De nem tudtam még szerezni hozzá 90es bing fuvókát. Sok szerencsét.

üdv
gab
sorszám: 22749 (83085)
(elözmény: Atilla, 2007-09-05 15:27:37)

 
 
Soma69
válasz erre | email2007-09-07 07:39:23
No épp ez az amit én aggályosnak látok az alkoholüzemmel kapcsolatban!Hogy az olaj tudtommal nem oldódik az alkoholban, vmint az alkohol eléggé agresszív cucc lévén eleszi a tankot meg a karbit is akár szépen lassan. Sőt a jelenlegi benzinek is tartalmaznak már bizonyos hányadban alkoholt az agipnál a blokkon fel is tüntetik mennyi % az aránya. Szóval lehet hosszú távon nem járnánk jól vele. Bár biztosan lesz itt képzett ember aki jön és megcáfol....
sorszám: 22748 (83081)
(előzmény: Rudolph B, 2007-09-05 21:57:11)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2007-09-06 18:31:35
A linkeket megnéztem (és le is töltöttem.) És köszi az ajánlatot a könyv kölcsönadására. Élnék is vele, de meg van itt is a könyvtárban. Azért kösz.:)
sorszám: 22747 (83073)
(előzmény: pandagyik, 2007-09-06 14:55:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-06 15:08:28
gáznak nem gáz, de beállítani nem lehet :D
sorszám: 22746 (83066)
(előzmény: LG TS, 2007-09-06 12:48:49)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-09-06 14:55:10
http://www.antikva.hu/onan/reszletek.jsp?katalogusid=126436

Ez egy egész jó könyv. MZ nincs benne de vannak más tranyós kapcsolások. PL fesszabok.Kölcsön tudom adni ha érdekel.

Amugy a baloldali linkek között találsz a szakirodalom rovatba is jó dolgokat és az oldalon megjelenő cikkeket is néha érdemes elolvasni ha ilyenről van szó:

http://szocimotoros.hu/hu/cikkek/6

Jawas tapasztalatok:

http://szocimotoros.hu/hu/cikkek/82

És ez is jónak tűnik bár nem próbáltam ki egyiket se:

http://szocimotoros.hu/hu/cikkek/36

A tranzisztoros(bipolár, FET ...nemsorolom) kapcsolások alapjaihoz meg a google.com-ot tudom ajánlani bár nyomtatott szakirodalom is van rengeteg de ez az olcsó:))

Itt van némi megszakítós gyújtás basics:

http://szocimotoros.hu/hu/cikkek/49



sorszám: 22745 (83064)
(előzmény: Laszan358, 2007-09-06 11:13:03)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-06 13:39:20
Az előbb már Attila is írt hasonlót...
Tehát ha E85 -öt használnék akkor a régi már beállíthatatlan karbit is lehet hsználni (amivel túlfogyaszt a gép) ez tök jó.
sorszám: 22744 (83062)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-06 13:31:30
2mm -el nagyobb a 150-es torokátmérője( nem 22, hanem 24mm).
Így a szívócsonk, keverőház, súber is nagyobb de amúgy ugyan az. Az úszó biztosan egyforma.
sorszám: 22743 (83060)
(előzmény: LG TS, 2007-09-06 12:48:49)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-09-06 12:48:49
Szerintetek gáz az ha menetközben állítgatom a karbin a leegőcsavart. mert el lett tekerve és a 2fordulattal kitekert állásban nem ment a moci, de ma menet közben lenyúltam és ide oda tekergettem érzéssel aztán 1x csak megindult, mint a barom. Alapjáratom az viszont nincsen, és nem is tudom úgy beállítani ahogy a könyvekben le van írva. A tű középső állásban van. Mondjuka karbim elég hybrid. Ja igen. A 125ös TS és a 150es TS karbijai között csak a fúvókák méreteiben van különbség? Úszóház, úszó ugyanaz?
sorszám: 22742 (83057)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2007-09-06 11:15:25
Vááá bocs, egymásután kétszer is elmentem...
bár ez bizonyos értelemben nem is olyan rossz.:)
sorszám: 22741 (83054)
(előzmény: Laszan358, 2007-09-06 11:13:03)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2007-09-06 11:13:03
pandagyik:

Hogy divat-e, nem tom, mert sajna kevés emzést ismerek személyesen.Ezek közül van aki felkészültebb(könyvekkel) és van aki nem. Én mindenesetre beszereztem egy szerelési könyv fénymásolatát rögtön miután megvettem a motort. Ezt szoktam használni szerelés közben.(bár mostanában volt, hogy "fejből" raktam össze valamit, aminek az eredménye az lett hogy egyesben mentem hazáig...)
Az elektronikus gyújtásról viszont nincsen anyagom, pedig érdekelne.
Mi a címe/szerzője a könyvednek amiben olvastál róla?
(amiben én olvastam az agyonvágós dolgot az a könyv csak említésképpen foglalkozott vele)


áram ütöttek:

Az áramütés súlyossága függ még az időtartamtól, az érintkező bőr nedvességétől és az áram útjától az ember testében.(meg még az áram fajtájától is, meg még az emberke idegrendszerének állapotától is meg még nemtom mitől )
Szóval mikor valaki azt mondja, hogy túlélt már ilyen és ilyen feszültségű ütést,lehet hogy csak szerencséje volt.
sorszám: 22740 (83053)
(elözmény: Atilla, 2007-09-05 08:25:53)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2007-09-06 11:12:34
pandagyik:

Hogy divat-e, nem tom, mert sajna kevés emzést ismerek személyesen.Ezek közül van aki felkészültebb(könyvekkel) és van aki nem. Én mindenesetre beszereztem egy szerelési könyv fénymásolatát rögtön miután megvettem a motort. Ezt szoktam használni szerelés közben.(bár mostanában volt, hogy "fejből" raktam össze valamit, aminek az eredménye az lett hogy egyesben mentem hazáig...)
Az elektronikus gyújtásról viszont nincsen anyagom, pedig érdekelne.
Mi a címe/szerzője a könyvednek amiben olvastál róla?
(amiben én olvastam az agyonvágós dolgot az a könyv csak említésképpen foglalkozott vele)


áram ütöttek:

Az áramütés súlyossága függ még az időtartamtól, az érintkező bőr nedvességétől és az áram útjától az ember testében.(meg még az áram fajtájától is, meg még az emberke idegrendszerének állapotától is meg még nemtom mitől )
Szóval mikor valaki azt mondja, hogy túlélt már ilyen és ilyen feszültségű ütést,lehet hogy csak szerencséje volt.
sorszám: 22739 (83052)
(elözmény: Atilla, 2007-09-05 08:25:53)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-09-05 22:06:19
Köszi a számlap tippet.Ezzel már tényleg lehet kezdeni valamit.
sorszám: 22738 (83043)
(elözmény: Atilla, 2007-09-05 11:50:40)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-09-05 21:57:11
Lehet, hogy az a helyzet, hogy a csatos karbiban, pláne az utolsó gyártmányokban keménygumit alkalmaztak úszótű hegynek, mint többnyire a japánok, már nagyon régóta.Ricsi a csatosról írt, te pedig TS karbiról, amely régebbi és biztosan csak réztű van benne, ismerem.
Ez az alkohol-téma nagyon érdekes, ki kell próbálni, most lesem, mi lesz veled.Amúgy az alkohol nagyobb kopressziótűrésű, hiszen ezért mennek a salakmocik alkohollal, ott a viszony eléri az 1:13, 1:14-et is.Emellett messze nagyobb belső hűtést ad, extrém esetekben ezért kevertek korábban is 10-15 % alkoholt a benzinekbe.Az indítást is könnyíti, mert illékonyabb, mint a benzin.A hidegindítók pl. alkohol-éter keverékek.
A Yamaha anno szállított Brazil piacra alkoholra beállított 125-ösöket, azokon annyi volt az átalakítás, hogy megfelelő (nagyobb) fúvóka, egy védőfólia a tank belsejében.Persze, az akkor is különolajozással ment, az olaj kiválásával nem kellett törődniük.A brazil motorosok nagy számban használtak(nak) ilyen gépeket.
sorszám: 22737 (83042)
(előzmény: Keri, 2007-09-05 20:45:22)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-09-05 21:38:08
Ott van a motorok--mz cuccok.De feldobtam tarhelyre.Megtalálod itt
sorszám: 22736 (83041)
(előzmény: biga156, 2007-09-05 21:00:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-05 21:02:23
megnézem majd...ha van gumi most kiderül mit bír :)
sorszám: 22735 (83040)
(előzmény: -ricsi-, 2007-09-05 20:57:03)

 
 
biga156
válasz erre | email2007-09-05 21:00:39
Végignéztem az oldalt, és lehet, hogy csak én nem találom, de hol vannak a számlapok azon az oldalon?
sorszám: 22734 (83039)
(elözmény: Atilla, 2007-09-05 11:50:40)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-09-05 20:57:03
pedig van benne gumi... pont ma néztem, de nem részletesen... van egy rossz úszószelepem, és azt szedtem szét, kiváncsiságból... :))) feszítő szerepe van, olyan mint egy vékony gumicsík keresztben a kis tű fölött, amit benyom az úszó... gondolom ez nyomja vissza alaphelyzetbe a tűt, hogy tudjon folyni a benzin, amíg az úszó vissza nem nyomja azt...
sorszám: 22733 (83038)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-05 20:47:39
elegendő csak a főfúvókát cserélni.
A szivatónak elegendő az eredeti és a tűszelep is elbír ennyivel több anyagot.
sorszám: 22732 (83037)
(előzmény: -ricsi-, 2007-09-05 20:36:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-05 20:45:22
A tűszelepben nem emlékszem gumira.

A Hondám tűszelepében tényleg van, de az MZben csak a preciz réztű tömít, annak a fúvókának a belső felére illeszkedve ami kívül is látszik.
Persze lehet hogy roszul emlékszem.
De szerintem 36óra elegendő hogy kiderüljön ha bedagad a tűszelepen lévő gumi.

Ez a megmarja az alut...hát ebben nem hiszek egyszerüen :D amikor szétszedtem, nem pezsgett :D Lehet ha évekig tartasz etanolt valamiben akkor tényleg korrodál az alu, de ez a benzinre is igaz.

A tank rozsdásodása, az lehetséges a víz miatt. Ha hajlamosít a rozsdára, az gyorsan ki fog derülni :) és megírom, de szerintem erre nincs nagyobb esély mint egy kevés benzint tartalmazó tank esetén.
sorszám: 22731 (83036)
(előzmény: -ricsi-, 2007-09-05 20:30:39)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-09-05 20:41:25
egy SAAB tesztjét is olvastam... ez már képes 95-tel és e85-el is üzemelni... 2 literes motor, benzin üzemben 150LE 240Nm, etanollal 180LE 280Nm... persze nagyobb fogyasztással...
sorszám: 22730 (83035)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-09-05 20:36:49
szerinted az összes fúvókát cserélni kellene 30%-al nagyobbra?... tényleg, mekkora a legnagyobb főfúvóka?...
sorszám: 22729 (83034)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-09-05 20:34:36
a MOL 95-ös 4,4%-ba van keverve etanollal... asszem... :)
sorszám: 22728 (83033)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-05 20:31:23
250-es ETZn vajon mekkora fúvóka kell? 170? :D
sorszám: 22727 (83032)
(előzmény: Keri, 2007-09-05 20:29:44)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-09-05 20:30:39
amikor először olvastam a bioetanollal kapcsolatban egy cikket, nekem is megfordult a fejemben az, hogy ezt ki kellene próbálni, mert a kezdetekben, amikor még csak tervezték a kutak létrehozását 150-180 HUF-ra becsülték literenkénti árát...ehhez képest a 215 HUF még nem sok.. de a gyakorlatba én nem mertem volna átültetni az elméleti dolgokat... :))))
ezért most tágra nyilt szemmel figyelem Keri próbálkozásait...
de azért lenne itt még egy két dolog... a gumi alkatrészeknél elfelejtkeztél egy (szerintem) nagyon fontos dologról... az úszószelep belsejében is van egy apró gumi tömítés, ami bizony a benzinszintet szabályozza... egy cikkben azt olvastam, hogy a gumi 20 százalékkal is képes megnyúlni-kitágulni az etanoltól... ezt érdemes lenne megnézni, nehogy 50km után kimenjen az egész a túlfolyón... :)aztán a másik... ugyanebben a cikkben az is le volt írva, hogy az etanol képes az aluminiumot is fel-megmarni, és alu alkatrészekböl is van egy pár... aztán az etanol tartalmaz még kisebb-nagyobb arányban vizet, ezért a lemezböl készült üzemanyagtartály is nagyobb korroziónak van kitéve...
ezeket írták le, mint negatív tényezőket,de már "tiszta" 95-ös benzinbe is kevernek 4-10% etanolt a kutak,szóval nagy baj nem lehet... és a puding próbája az evés... :)))
sok sikert!... mentsük meg a Földet, meg némileg a pénztárcánkat... :)))
sorszám: 22726 (83031)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-05 20:29:44
Hazaértem. A motor jól megy a 135-os fúvókával de a kis terheléseken még mindig kevés. Minimális szivatós korrekció kellet. Még nagyobb fúvókát igények az alkohol. Holnap hazafelé veszek ha kapok nagyobbat, ha nem akkor jön a reszelgetés :D
sorszám: 22725 (83030)
(elözmény: Atilla, 2007-09-05 16:05:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-05 20:26:52
nem kioktatásnak vettem, tényleg nem gondoltam bele
sorszám: 22724 (83029)
(elözmény: Atilla, 2007-09-05 16:38:31)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-05 16:52:36
Jut eszembe, lehet, hogy az előrelátó taivani szakemberek is alkoholhoz karburálták a zsír új csatos karbit, gyárilag ezért ömlött bele a benzin! :-)
Én tudatlan meg nem bírok vele! :-)
sorszám: 22723 (83024)
(elözmény: Atilla, 2007-09-05 16:38:31)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49072)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu