hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 19. vasárnap 
Sára, Marió

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Mosi
válasz erre | email2007-09-23 11:46:52
Minden TS gyári értéke 3.0mm(+ - 0,5mm)
sorszám: 23050 (83885)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-09-23 08:34:57)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-09-23 10:58:52
Köszi, ez nekem is megfordult a fejemben, de sajnos nem ez. A jelenség nem folyamatos volt, hanem: leállításkor még jó volt, elővételkor már nem. Szóval kopásnak nyoma sincs az első fékben.
De mégegyszer köszi az ötletet!
sorszám: 23049 (83882)
(előzmény: Somebody, 2007-09-23 10:53:53)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-09-23 10:53:53
ez egyszerű biztos kopott és az a kocka ami a két fékbetétet széttolja már szinte keresztbefordul mire megfeszülnek a pofák a dobban.ennyi.
sorszám: 23048 (83881)
(előzmény: ZsoZol, 2007-09-22 21:56:04)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-09-23 08:34:57
Szevasztok! MZ TS125-nek a fleső holtpont előtt hány miléiméterre van a gyujtás??? Kösz!
sorszám: 23047 (83877)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-09-22 21:56:04
Helló!

Igen, egyszer én is ki akartam térni erre a témára, ugyanis a 250-es Trophy hátsó gumija többszöris megcsinálta már ezt. De ez több okból is nem jó "móka" : Először is az anyagi vonzat, másodszor, hogy akárhonnan is, de haza kell tolni a gépet, a legrosszabb pedig, hogyha mindez kanyarban, vagy körforgalomban történik. Utóbbi még veszélyesebb, hiszen a körforgalomban az autósok 1M-re "másznak" a motor farába. Buruláskor pedig ember nincs, aki kikerüljön.
LEHETSÉGES OK: A gumiszervizes felhívta a figyelmünket, hogy a felni peremén belülről függőleges bordázás található, amelynek célja a külső gumi felnin való csúszásának megakadályozása. Nos, a Trophy-n ez a bordázás TELJESEN sima felületű lett.
ORVOSLÁS: 2KG-s kalapács és egyhidegvágó segítségével újrakalapálni a bordákat.

Ami még szóba jöhet, az az, hogy szimplán gagyi a gumi. Mert aki még látott "ORIGINAL DDR" belsőt, az szembesülhetett a ténnyel, hogy abból a szelepet kirobbantani sem lehetett, mert alá volt dolgozva. Ennek sajnos a mai "Made In Dobd el" belsőkön nyoma sincs. Még gondolkozok ennek előállításán: Már előre foltot tenni a szelep köré. Több ötletem nincs, viszont szerintem a guminyomás kizárható ok, mivel az egyik gumi 3 hónapot bírt ki, míg a másik csak 3 hetet. Ez idő alatt nem történhet drasztikus nyomásváltozás (a 250-es TS-ből 30 év után kellett a gyáriját kivenni,addig bírta). Bár kitudja...

De kérdésem is volna: 250-es TS néhány hónap ácsorgás után viccelődik velem. Méghozzá kényes helyen. Behúzom az elsőféket és úgymarad. Gondoltam bowden. Jól "eláztattam" olajban, de nem ez a gond. Dobon belül is rendben találok mindent. Ötletem sincs mi a gond. Mert behúzom, úgymarad és a dob előtt a bowden negyedórás rángatása után engedi vissza, de ugrásszerűen. Szóval kérlek mondjatok valamit, mert közeleg a műszaki...

Mélységes tisztelettel: ZsoZol
sorszám: 23046 (83859)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-09-22 21:22:22
Heló.Én az első kerekemet (TS 125) 1.2 max 1.3 ra fujatom hátsót 1.9 re .Nekem sose fordult még el a külső a felnin igaz ezen a felnin rajt a gumi kb 10 éve még leszedve sem volt.És ezért a gumi már jól odatapadt a felnihez.
sorszám: 23045 (83853)
(előzmény: Laca_D, 2007-09-22 21:02:24)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-09-22 21:02:24
Csáó.
Szerintem kevés volt a nyomás a gumiba.
Én is igy jártam.Alacsony volt a nyomás és egy fékezésnél elcsuszik a külső és a belső a felnihez képest.
No ekkor tépi ki a szelepet a gumibol.

Én naivan elmentem a gumishoz,de 1000ért csinálta volna meg.
1200ft egy belső,egy igazi kinai müanyag.Ugyanis ez már nem gumi belső,csak van benne az is.
Szerintem nem kell semmi csere.
én elölre 1.9,hátra 2.2 re nyomom. Ja és minten héten ellenörzöm /mitas/ha jól emléxem.
Szóval gumigyomás és térerő legyen veletek.
Ja és NE FÜRGYÉL LE !!!!
Laca


sorszám: 23044 (83850)
(előzmény: Balázs_, 2007-09-22 20:00:02)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2007-09-22 20:12:08
Hmmm okay, elviszem! A pannóniám is csinálta azon a külső-csere segített de ez elég jó gumi. Köszi!
sorszám: 23043 (83845)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-09-22 20:09:09)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-09-22 20:09:09
vidd el gumishoz, az megmondja mit csinaljal vele.

amugy a szelep akkor szakad le ha nem merölegesen van a szelephaz a gumiban hanem vmerre elvan nyomodva (szarul van a belso a külsöben). vidd el gumishoz.
sorszám: 23042 (83844)
(előzmény: Balázs_, 2007-09-22 20:00:02)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2007-09-22 20:00:02
Sziasztok!
Van egy apró kérdésem, azt csinálj az első kerekem hogy kapja fogja magát és eltépi a belsőről a szelepet, megyek vele és egyszercsak psssszzzzz....... tol egy ilyet, plö a multkor cseréltem a hástó gumit és amikor feltettem középsztenderre szusszant egyet az eleje és kaput. Aztán kapott egy másik belsőt, ezzel lenyomtam vagy 30 km-ert tegnap el akartam menni vele, és 4 kmer után ssssszzzz csak az volt a baj hogy 70-el mentem és első keréknél ez elég gáz......mindegy megálltam. A flenin vagy egy kisebb kihajtódás, a külső meg elég újszerű Heidenau....akkor most mit cseréljek? szerintem a kereket kéne....aztán ha nem az a hunyó akkor gumi igazam van vagy nem? Köszi előre is!
sorszám: 23041 (83843)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-09-22 16:49:22
Ez jó hir.Bár őszintén megvallva elég hihetetlen a dolog.Azokat a jelenségeket nem produkálja egy hibás indexrelé.Ha jól belegondolunk egy indexrelé 3 féle hibát produkálhat.1-nem csinál semmit,a pozitiv nem jut el az indexkapcsolóhoz,2-a pozitiv állandóan ott van a kapcsolón,az indexlámpa folytonosan világit,3-az index nem a megfelelő ütemben villog.Még egyet kihagytam,bár nem tudom az előfordulhat-e.Esetleg letestel,de akkor meg kiveri a biztit.
sorszám: 23040 (83829)
(előzmény: somanova, 2007-09-22 12:31:21)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-09-22 12:31:21
ÁÁÁ minden klappol! hosszas vizsgálat után észrevttem hogy dől az index megszakitóból a füst! cseréjével megoldodott a problémám!!! azért kösz még egyszer mindent!
sorszám: 23039 (83821)
(előzmény: somanova, 2007-09-22 06:33:52)

 
 
huri
válasz erre | email2007-09-22 09:44:21
Köszi a segítséget akkor kimegyek és összedobom:D!
sorszám: 23038 (83816)
(előzmény: Keri, 2007-09-22 00:32:15)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-09-22 06:33:52
Köszönöm válaszotokat! neki is kezdek e szép szombati napon! majd még jelentkezek!:-)
sorszám: 23037 (83813)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-09-21 22:13:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-22 00:32:15
felsoroltál mindent amit tenni kell vele, rakjad össze és használd, aztán amikor nagyon trágya újítsd fel.
sorszám: 23036 (83812)
(előzmény: huri, 2007-09-21 22:23:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-22 00:30:04
Jaja, a vasutakon is használnak ilyet,ott is a hideg tűrése miatt.
Lehet hogy az olaj a csillagmotor miatt van, de akkor is iszonyat szakadt gépek. A LI-2es Sunflower valahogy sokkal igényesebb. Az olyan mint amit elvárnék egy repülőtől, de az AN2-esek mint a kukacbombázó repülők amit józsibácsi a rigával együtt a pajtában kalapál össze miután belezuhant a trágyadombba :D
sorszám: 23035 (83811)
(előzmény: piri, 2007-09-21 15:47:38)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-09-21 22:52:12
Nagy Joe-nak igaza lehet.Esetleg még a kombinált index-fényszóró kapcsolótól a lámpába menő vezetékköteg is lehet ludas.Mondjuk valamiért összenyomódik(pld kanyarodáskor) és a sok nyomódástól már összeértek a vezetékek.Igy fórumon keresztül nehéz távgyógyitani ezt látni kéne.Át kellene vizsgálni az egész vezetékelést.
sorszám: 23034 (83802)
(előzmény: somanova, 2007-09-21 21:30:46)

 
 
huri
válasz erre | email2007-09-21 22:23:53
Hellóztok!
Vettem egy etz-t ami 5 éve áll és szépen kimostam a piszokból, majd leszedtem a hengert hát megleetésemre lett egy kis víz a főtengelyen de szerintem azért nem jelentős azonban most lassan egy hete le van véve a henger és nehezen sikerült megforgatni a hajtókart:S
Raktam rá egy kis olajat majd elkezdtem mozgatni és mostmár megint jár.
Mit csináljak vele kapjam szét a blokkot vagy rakjam össze jó az így és indítsam be és ha lesz vmi legfeljeb szétszedem.
Gondolom a szimeringek már nemlehetnek vmi jók benne 5 év állás után m,eg a karbit kipucoltam esetleg van vmi még amit érdemes megnézni ilyenkor????
sorszám: 23033 (83800)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-09-21 22:14:40
esetleg a baloldali index-lámpa kapcsolónál
sorszám: 23032 (83799)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-09-21 22:13:35)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-09-21 22:13:35
alacsony aksi töltöttség esetén produlhat érdekességeket, de viszont nem ártana leszedni az első lámpát és belekukkantani, mert szerintem vmelyik vezeték összeérhet (mondjuk ahol az index kapja a pozitívat összeérhet a lampa pozitívjaval ezért villoghat a lampad), illetve ha nem nagyon talalod a baj forrasat akkor neki kell állni és végig nyalazni a vezetékeket hol ér egymashoz két vezeték (ülés alatt is akadhat gubanc)
sorszám: 23031 (83798)
(előzmény: somanova, 2007-09-21 21:30:46)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-09-21 21:30:46
Sziasztok! a segitségéteket kérném a ! a következő elektromos probléma lépett fel a 83as 250 etz-men! gyujtáson egyik index se müködik! tompitott lámpával meg csak a bal oldali! járó motornál szintén nem müködik egyik irányjelzőm se-elyette villog a tompitott fényszóróm! azt megkell hagynom amikor hozzám került klapolt rajt minden és nem kontárkottam bele semmibe! (biztositékok renben, aksi??? na erre azért rátöltök!) válaszotok köszönöm!
sorszám: 23030 (83797)

 
 
Jnesz
válasz erre | email2007-09-21 16:35:45
Sziatok megszűnt az Mzetz.lap.hu. Új neve : http://ndk-motor.lap.hu/
sorszám: 23029 (83790)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-21 15:47:38
Az olajtócsa a csillagmotorból adódik -ez ilyen kifolyik az olaj belőle üzemszerűen- betakar ha ott állsz mellette indításkor. Az alsó hengerekbe lefolyik az olaj.

Nem fém az oldala fekete műanyag.

Nálunk viszont van hagyományos lúgos akksi a mozdonyokban. 7 évig tart legalább!!!
sorszám: 23028 (83789)
(előzmény: Keri, 2007-09-21 15:40:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-21 15:40:09
Elég feltünő ha lúgos, mert fémből van a külseje :)

Persze lehet sima zselés is, amilyen szakadt AN2-eseket láttam, nem csodálkozok semmi. Kb olyanok min itt egy szakadtabb MZ. Kint Budaörsön áll kint pár, és mindegyik alatt kurvanagy olajtócsa. Ha látnák egy Greenpeace-es biztos azon nyomban infartust kapna :D
sorszám: 23027 (83788)
(előzmény: piri, 2007-09-21 13:35:26)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-21 13:35:26
4 akku volt benne ebből 1 volt zárlatos.
A másik 3 elajándékozásra került és ezek közül 1 még műxik ismerősöm Seatjában.
Lehet, hogy lúgos ezt nemtudom.
sorszám: 23026 (83784)
(előzmény: Keri, 2007-09-21 13:28:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-21 13:28:57
Mondjuk nekem volt a családban repülő indító akku, az nem olmos volt hanem vas-nikkel lúgos akku, az sokkal jobban bírja a hideget és az indító árama is nagyobb. Nagybátyám a Trabantban használt ilyet és volt hogy nem akarta beindítani a motort, akkor önindítóval átállt a parkolóban másik helyre :D
sorszám: 23025 (83782)
(előzmény: piri, 2007-09-21 12:40:40)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-21 13:01:10
Azért mielőtt felújítod nem ártna a gyújtást és a karbit is ellenőrizni.
Ha leszeded a hengert a gyűrű kopását figyeld meg.
sorszám: 23024 (83780)
(előzmény: chevy001, 2007-09-21 10:45:38)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-21 12:40:40
Télen kint állt a motor és kb. kátszer indítottm el. Nem volt túl kemény a tél de azért volt párszor -8-10 fok is.
Na most tavsszl símán indult a gép 3. rugásra szivatóval ahogy kell a lámpák is világítottak, bár az első kicsit megvakult a sok eső miatt.
Lelkiismereti problémák miatt felhoztam tölteni a zselés akksit de nem vette fel a töltést azért mert csontra fel van töltve. Mint mondtam mechanikus a fesszabom de én is le akarom cserélni egy jó elektronikusra mert az jobb töltést ad.

Van egy ismerősöm akinek az öccse Ancsába (szovjet 20 szem. kétfedeles repülőgép) zselés akksit használt, mint utólag kiderült. Ugyanis egyszer csak 4 év után nemindult és akkor kellett megkeresni és kicserélni az akksit és kiderült zselés volt benne. Addig nem is tudta, hogy van benne...
Természetesen a maszek Ancsák sem állnak azért fűtött hangárban sokkal inkább mezőn letakrva és lekötve.
sorszám: 23023 (83777)
(előzmény: Keri, 2007-09-21 09:43:20)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-21 10:49:21
Akkor a henger van elkopva szerintem is.....
sorszám: 23022 (83774)
(előzmény: chevy001, 2007-09-21 10:45:38)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-21 10:47:38
jaja :)))))
sorszám: 23021 (83773)
(előzmény: Keri, 2007-09-21 10:08:42)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-09-21 10:45:38
Feltettem a tiszta kipuffot.Most tényleg megy mindt állat, óra szerint 4ben 110,de 5ben visszalassul:(
Összegezve a kipuff tényleg koszos volt már mint állat, de nem ezért lassul vissza. Majd délután megbontom,mert szerintem a henger van már szétkopva.
sorszám: 23020 (83772)
(előzmény: bazsi, 2007-09-21 09:50:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-21 10:08:42
nemtudom mi a bajod az azbesztzsinorral, végülis tényleg jó kipufogó tömítőnek bizonyultak...ha nem is az eredeti helyükön :-))))))))))
sorszám: 23019 (83771)
(előzmény: bazsi, 2007-09-20 22:41:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-21 10:03:38
A babettáét. a verseny ETZ-re tettek már páran és jól működik. Előnye hogy nem kell akku hozzá. Viszont nem tudom hogy lehet TS-re rátenni.
A többi az sajna 12Vos.
Esetleg építhetsz egyett magadnak 6V-ra és publikálhatod a "tuning" rovatban.
sorszám: 23018 (83770)
(elözmény: bazsi, 2007-09-19 21:47:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-21 09:59:18
12V ra lehet kapni olyat ami a 21W-os izzó helyére bemegy. Azonban a villogtató nem tudja meghajtani a ledeket, mert túl kicsi áramot vesz fel.
Ehez építeni kell egy elektrónikus indexrelét amit nem zavar a kisebb áram (itt az oldalon van egy ilyen leírás, de visszajelzések szerint, hiba van a NYÁK tervben, szóval a kapcsolási rajz alapján szabad csak megépíteni)
Esetleg szoktak olyat hogy egy 20Wos teljesítmény ellenálással söntölik a LED-et és akkor pont akkora áramot vesz fel mint az eredeti izzó, ilyenkor működik az eredeti relével, de ugye ezzel oda a takarékosság.

Ja és 6V-ra még nem láttam LED-es megoldást. Házilag előtét ellenálásos áramkorláttal, vagy szeleptranzisztoros áramkorláttal lehet meghajtani, egyszerűen, esetleg kapcsolóüzemü megoldások is léteznek. Én terveztem egyett ami 4db ceruza ellemről hajt meg 6db 2Wos LED-t de bonyolult és mire megterveztem a katalógusból kinézett alkatrészekre, addigra pontazok az alkatrészek elfogytak és azóta sem hoztak...újratervezni meg nincs már kedvem, ezért nem építettem meg.

Ha 6Vos rendszere akarsz ledet, akkor kb 2 ledet kapcsolhatsz sorba és külön külön áramkorlát kell minden ilyen kettes ágnak.

De ha jól emlékszem van egy elég jó leírás házi LED-es lámpákhoz is itt az oldalon.
Hagyományos nagyfényerejü ledek esetén 50mA névleges árammal, az eredeti izzó minden wattjához 1 LED ajánlott (fókuszált LEDekkel)
Ha u.n. POWER ledet használtok akkor ott a LED optimális árama 250-500mA lehet és 1-5W teljesítménye van. Ezeknél az eredeti izzó teljesítményének kb 1/5-e ad hasonló fényerőt, és ezek általában 120-160fokos szögben sugároznak, tehát nem fókuszáltak. (lehet külön lencsét kapni némejikhez)
sorszám: 23017 (83769)
(elözmény: bazsi, 2007-09-19 21:03:36)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-21 09:50:52
1 próbát szerintem megér!
sorszám: 23016 (83768)
(előzmény: chevy001, 2007-09-21 08:18:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-21 09:43:20
Ez a zselés akku elég necces dolog.
Elméletileg nem jobb mint a savas.
Persze nem folyik ki, meg nem szárad ki, de kisebb áramokat bír, érzékenyebb a mélykisütésre és a túltöltésre, és a téli hideget sem díjazza. Tehát elméletileg nem kellene jobban bírnia. Azonban nekem is már egy ideje zselés riasztó akku van a TS-be és eddig már kibirt anyit amenyit egy jó minőségü savas szokott.

Mondjuk a zseléshez már azért jár egy elektrónikus fesszab, mert az jobban vigyáz az akkura.

A riasztó akku egyébként elég olcsó ha jó helyen veszed.
sorszám: 23015 (83767)
(elözmény: bazsi, 2007-09-19 20:54:29)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-09-21 08:18:04
Erre nem is gondoltam!:) Mindjárt megyek ki is cserélem a kipuffot,aztán kiderül,hogy az-e a ludas.
sorszám: 23014 (83765)
(előzmény: bazsi, 2007-09-20 22:41:27)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-09-21 08:01:14
Küldtem mélt.
sorszám: 23013 (83764)
(előzmény: gábris, 2007-09-20 20:43:33)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-09-21 07:08:32
Hogyne érdekelne, de az ára, meg az előtalálási helye mégjobban!
sorszám: 23012 (83762)
(előzmény: gábris, 2007-09-20 20:43:33)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-20 22:41:27
Hello! Lehet hogy nem a henger van szétkopva hanem a kipufogó eldugulva! Én nemrégen jártam így a 81'-es Ts 250/1-emmel: Nem akart menni 90nél többet akármit csináltam. Szétszedtem a blokkot, henger jó volt, gyűrűk jók voltak szóval nem találtam semmi gyanúsat. Eszembe jutott a kipufogó h lehet h el van tömődve. Amikor szétvágtam a kipufogót a bilincsnél, és megláttam a 26 év alatt lerakódott olajkokszot, majdnem elsírtam magam. Úgy el volt tömődve a kipuff. Hozzá kell tennem hogy nemcsak koksz volt benne hanem az előző tulaj által kipufogótömítésnek használt azbesztzsinórkarikák is.
(ez csak egy tipp, lehet h még valaki hasznát veszi) Üdv!
sorszám: 23011 (83757)
(előzmény: chevy001, 2007-09-20 21:54:21)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-20 22:28:14
Mostmár biztos vagyok benne hogy megérné egy zselés akksira szert tenni ha többen is ezt mondjátok. Teljesítményben is ugyanazt tudja (vagy többet) mint a savas,
hosszabb az élettartama, gondozásmentes ja
és nem mar szét semmit a sav. Üdv!
sorszám: 23010 (83756)
(előzmény: kaiser, 2007-09-20 20:13:52)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-09-20 21:54:21
Hali!
Haljátok igen csúnyán szét van kopva ETZ-m :( negyedikben eddig az órája szerint mentem 110-et,most megadja magát 90-nél. Ötödikben meg vissza is lassul, max 85, amit elbír 5ben.Még jó,hogy van itthon egy friss hengerem, és dugóm,máskülönben falnak mennék.
sorszám: 23009 (83755)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-09-20 21:33:14
Nem titok, dehogy, miért lenne? Annál inkább nem, mert teljesen ismert irodalmakból származnak az alapok, többek között a mi oldalunkon is van pár ilyen jegyzet, érdemes áttanulmányozni pl. az "MZ preparation..." című írást, amelyet a "Szakirodalom" menüben találsz.
Röviden annyit, hogy az említett ETZ csatornáit kissé átalakítottam, kipuf. 193°, szívó 152° (ez kevesebb is lehet), átömlő változatlan.Ehhez számítottam és készítettem egy rezonátort, majd összehangoltam az egészet a végén.
Fékpadom nincs, menetpróbákon választottam áttételt, stb.Talán azt mondhatnám, hogy két személlyel (90+75 kg.) gyorsult úgy, mint a széria ETZ egy személlyel.
Nem az én gépem volt, ha az enyém lett volna, pár dolgot variáltam volna még, de így is jól ment.
Sajna, nincs itthon szkennerem, de megpróbálom valahogy elküldeni a palástlevonatot, ha valakit érdekel.Semmi különleges nem történt egyébként, csak élénkebb lett, jobban gyorsul, nem "bénázik" 5-ösben, ezt a haver mondta így.Szóval egy a sok lehetőség közül.
sorszám: 23008 (83753)
(előzmény: The Doctor, 2007-09-19 23:06:10)

 
 
gábris
válasz erre | email2007-09-20 20:43:33
Sziasztok érdekel valakit egy kitűnő állapotban lévő 250-es kpl.váltó 5-sebességes. mezgo.g@freemail.hu
sorszám: 23007 (83748)

 
 
kaiser
válasz erre | email2007-09-20 20:13:52
Nemrég vettem egy Banner 6V-os zselés akksit, ami árban és névleges teljesítményben is egyezik a savassal.
Méretben nem, de beépíthető, mert bármilyen helyzetben működik, és az oldalára állítva befér.
Nem panaszkodhatom rá, és ahogy eddig hallottam, másoknak is bevált, tehát csak biztatni tudlak.
sorszám: 23006 (83746)
(elözmény: bazsi, 2007-09-19 20:54:29)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-09-20 19:20:12
Hétvégén jön valaki esetleg Balatonszentgyörgyre a Csillagvárba motoros találkozóra a szocis kollégák közül???
sorszám: 23005 (83742)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2007-09-19 23:06:10
Írtad, hogy modosítottál a csatornákon. Kifejtenéd ezt, ha nem titok? :)
sorszám: 23004 (83714)
(előzmény: Rudolph B, 2007-09-19 22:44:55)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-19 22:53:16
Én is úgy gondoltam hogy abban az időben jól kiszámolták a dolgokat, ma biztos hogy máshogy csinálnák, de azóta sokat fejlődött a technika :)
sorszám: 23003 (83712)
(előzmény: Rudolph B, 2007-09-19 22:44:55)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-09-19 22:44:55
Ha szériagépről van szó, szerintem is a legjobb a gyárihoz minél közelebb álló megoldást választani (az utángyártottak közül).Azért az érdekes, hogy pl. a lengyel 76 mm-es ETZ dugó két gyűrűvel készül, mellesleg a nagyobb átmérővel is jóval könnyebb, mint egyes 70 mm-es hazai ETZ utángyártott dugók.
Az én esetemben azért kellett a két vékony gyűrű, mert csatornamódosítás is történt, a körűlmények nem indokolták a 3 gyűrű használatát.Ja, a német mérnökök biztos jól számoltak, csak nagyon régen éltek, ma már ők is másként számolnának a teljesen más motorokhoz képest, no, meg persze fejlődik is a világ közben.
sorszám: 23002 (83710)
(elözmény: bazsi, 2007-09-19 22:29:49)

 
 
válasz erre | email2007-09-19 22:35:25
hasonló véleményem vagyok!!

sorszám: 23001 (83708)
(elözmény: bazsi, 2007-09-19 22:29:49)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu