:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Egyenletesen hagy ki a gyújtás. A karbi nem hiszem, hogy rossz lenne, anyagot biztosan kap.
Esetleg még a dús keverék is okozhat ilyen hibát,mert nekem ETZ-n volt hasonló régebben. Bár ehhez a prüszkülést kellene hallani, hogy milyenféle az a prüszkülés egyáltalán. Rossz gyújtással (megszakítóhézag) magas fordulaton szokott dadogni, kihagyni, "leszabályozni"... Bár ezek az én saját tapsztalataim, megfigyeléseim. Javissssatok ám ki, ha nem jó a megfigyelésem :D
Az akksit kéne megnézni...
De sok minden lehet a megszakítótól a karbin keresztül a fötengelyig.
Haliho! A kis TS-em motorja magas fordulatszámon hibátlanul jár, de ha leesik a fordulatszám, prüszköl és úgy tűnik, kihagy a gyújtás.
Azt gyanítom, gyújtásbeállítási probléma lehet.
Szerintetek mi lehet a gond?
De jóaz...
Az enyém is át van fúrva :)
szoktak olyat is, hogy belefúrnak egy alapjárati csavart, de ha egyszer kéznél van az ETZ karbi nem jó az?
Csak kötözködésképpen mondom,hogy a kis TS-en is van stabil alapjárat tök mindegy hova mozgatom a kormányt.
Mert fel lehet akasztani a súbert ha teszel alá valamit és akkor laza lesz a gázbowden. A valami vastagsága adja az alapjáratot.
Türelem...tornaterem...
már a szöveget igazgatom az oldalhoz, képekkel még nem foglalkoztam, de a héten képekkel vagy anélkül kikerül a cikk.
figyelembe veszik az állapotát, évjáratát, tax értékét (ami nem sok) nekem volt egy gyönyörűen átépített 250-es ETZ-m (több mint 300ezrembe volt) és frontálisan belémjöttek hátulrol, kaptam a motorért 109ezer ft-ot, ami MZ kategoriában sztem nem is rossz :) :/ Igazábol ugy kell feljebbnyomni az értéket hogy össze kell szedni motoros sérult ruhákat, mert azokér jobb pénzt lehet begyűjteni. de biztos, h biztsoítofuggő is a dolog. Engem egy K&H-s cascos auto utött el, tuti ez is nyomott a latba. Ha nincs cascoja, akkor sztem nem kapok ennyit.
Hali!
Olyan kérdésem lenne,hogy ETZnek milyen árat állapít meg a biztosító baleset esetén? Hétvégén egy részeg fazon faterom eléhajtott(kanyarodott,mindegy is) az a lényeg,hogy a váz elhajlott,hála égnek ő keményebb volt,és "megúszta" bordatöréssel.
Szerintetek mennyit fog fizetni a biztosító? Honnan állapítja meg az árat?
Keri
A karbis cikked meddig lesz még előzetesben?
( Tudom, a tárgyalás végéig... :-D )
Kíváncsi vagyok már rá!
Hello! Lenne 1 kérdésem, bár nem Mz-vel kapcsolatos, de hátha van itt valaki akinek Jawaja is van: A 350es Jawának ugyanolyan osztású a lánca mint az ETZ-nek?
Úgy hogy a sajtolásoknál el tud mozdulni, és akkor üt a tengely.
baromi egyszerüen elmehet a centirozás, hihetettlen érzékeny bárminemü ütésre, eröltetésre.
Gyakorlatilag minden blokk szétszedés után kellene centirozni, de hajtókar csapágy cserénél kötelező. A gépműhelyes ezt megcsinálja.
Akinek kidobálja a 3.at ez kiválló lehetőség. Simán a fogaskerék csere nem oldja meg a gondot.
Fel, nekem is olyan van fent. Hatás az hogy van stabil alapjáratod.
De ne vegyél minket komolyan, csak poén.
Írhatnál picit bővebben mi ez.
Blokk, váz, futómű, fő szerelvények. Ki csinálja, meg milyen.
sorszám: 23131 (84204)
( előzmény: Doki Jawa700, 2007-09-30 12:14:43)
Azt írod, olcsó és egyedi. A Kínaiak olcsóak csak és kétségtelen egyedi, mert minden héten más márkanév alatt árulják picit módosítva a másolt Yamahához képest :D
sorszám: 23130 (84203)
( előzmény: Doki Jawa700, 2007-09-30 12:14:43)
Házilag annyit tudsz ellenőrizni egy főtengelyen, főleg ha a blokkban van, hogy szinte semmit :) annyit h nem -e utötte meg oldalrol valami kokány a hajtokart, azt a derékszögeléssel tudod ellenőrizni. A derékszögelést valaki előttem már nagyon szépen leírta, érdemes megkeresni. Ha a blokkbol kivan véve a tengely, akkorsem tudsz sokmindent leszűrni rola, persze ha 3 mm-ert log a hajtokar akkor azt észrefogod venni, de ha mondjuk 7 századot kopott a hajtokar belső futofelulete a tűgörgő, és a csapszeg egyutt, azt te bontás nélkul (a hajtokar kipréselése nélkul) nem tudod megállapítani. Lehet kocogtatni a hajtokart, hogy milyen hangot ad, meg ilyenek, de valojában reális eredményt csak méréssel lehet elérni, ahhoz pedig keményen bontani kell.
A főtengely centírozása valojában a két sonka egytengelyűségének beállítása. Ennek a megengedett eltérése a 2 mért pont között széria motornál 0.02-0.03mm
versenymotoroknál, tuningolt motoroknál törekedjunk a nullás, max. 0.01-es érték elérésére. A főtengelyt azért kell centírozni mert újonan is ugye több darabbol sajtolják össze, és nem lehet ezt az egytengelyűséget századmillimért pontosan beállítani pusztán a préselés közben, tehát utána centírozni kell. Ugyanez a helyzet akkor is, amikor hajtokart, also görgősort és csapot cserélunk. Sőt akkor is érdemes rámérni a főtengelyre, ha a szerelésnél nem kipréseltuk, vagy kihúzattuk a főtengelyt a blokkbol, hanem kikoppogattuk kalapáccsal. (igazábol nem szabadna nagyon utögetni...)
A főtengely centírozsa úgy megy, hogy fogja a szakember a főtengelyt kézzel beállítja az egytengelyűséget (már amennyire tudja) elkezdi összepréselni a tengőt, majd mielőtt teljesen összepréselte, kiveszi, be az esztergapadba megfogatja a 2 csúcsnál (a főtengely csapjainak végénél van ilyen csúcs alakú kiképzés) rárakja a mérőorát a tengely egyik csapjára majd mér. Lesz oylan pont a tengelyen ahol kilendul a mutato, azon a ponton fogja kiveszi a tengelyt és egy rézkalapáccsak meguti a sonkát (persze nem mint Conan a Barbár) ekkor ujra befogja és addig csinálja ezt míg kinem jön 4-5 százados utés. Ekkor véglegesen méretre préseli, majd megismétli az előzőekben leírt centírozási modszer egészen addig amig 2 század alá nem egy a mutato kilengése. Pepecs egy melo :)
Nem értetted félre én úgytudtam az egybe van.
De házilag én ezt csak ellenőrizni tudom, ha van műszerem allítni nem.
Vagy tévedek?
A főtengely derékszögelése, és centírozása két kulön dolog. Én azt vettem ki az írásodbol, hogy szerinted nem, de lehet én értettem félre :) akkor bocs
Addig használjuk amíg szét nem esik (legalábbis én). Tehát ha csapágycsere van akkor a főtengely is felújítódik és derékszögelik megint. Nem hiszem, hogy előbb elvetemedik mint pl. az alsó tűgörgő bírja...
Inkább az a gond, hogy elkopik a csapágynál tehát vékonyabb lesz, lógni fog rajta a csapágy.
Szerintem amikor összesajtolják, utána megmérik mikrométerrel az ütését. Ennek van egy tűrése amin belűl kell legyen de ezt most nemtom fejből, hogy mennyi de százados érték.
Ha rossz lett nem lehet vele semmit csinálni megen szét kell szedni és ujból összesajtolni ha jól tudom.
A mi szempontunkból az a lényeg, hogy a felújítottak közt állítólag sok van ami eleve rossz tehát ha van módunk mérni a derékszögelését kiválaszthatjuk a legjobbat közülük.
Amennyiben nem jó a fötengely derékszögelése "szétráz" mindent elsőként a csapágyakat idő előtt.
Használat során,ugyebár hatalmas erő hat a főtengyelyre, AHP és FHP meg is halylik valamennyire,és ez kikészíti a csapszeget az alsót, ami állatal minimálisan elfordul.Meg mikor szétkapod a blokkot,mert pl csapágyat cserélsz, akkor is hatsz rá mehanikusan,akár egy kis ütéstől is elmehet a centírozása.
Hülyén fogalmaztam.Amikor legyártják a főtengelyt gondolom kicentirozzák.Utána a használatból kifolyólag hogy tud elmenni a centirozása.
Sziasztok! Miért kell egy főtengelyt centirozni és hogy megy ez?Milyen esetekben szokták?Egyáltalán miért kell?A gyárilag legyártott főtengelynek hogy mehet el a centirozása?Henger furatásnál kell centirozni a főtengelyt?
Sziasztok, van két komlett (gyári DDR) ETZ 250-illetve 251 váltóm, megválnék a komplett váltószerkezetektől (váltó, léptetés, váltótengely)10000Ft/db áron. Mindkét váltó kitűnő állapotban van, a 250-esben 13429, a 251-esben 11500Km van. Szerintem ez nem pénz értük. HA valakit érdekel, hívjon a délutáni órákban, a 06/20/224-7288-as számon
Sziasztok, van két komlett (gyári DDR) ETZ 250-illetve 251 váltóm, megválnék a komplett váltószerkezetektől (váltó, léptetés, váltótengely)10000Ft/db áron. Mindkét váltó kitűnő állapotban van, a 250-esben 13429, a 251-esben 11500Km van. Szerintem ez nem pénz értük. HA valakit érdekel, hívjon a délutáni órákban, a 06/20/224-7288-as számon
Ment mail!
Jo NAGY lett...
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 125ös TS-re re lehet-e rakni az etz karbit alakítás nélkül, és milyen hatás várható?
"250-es V2-es" Ez az ő kedvenc stílusuk!
Egyébként poén volt! :-)
sorszám: 23115 (84166)
( előzmény: Doki Jawa700, 2007-09-30 12:14:43)
Piri! Majd ha készítesz képeket, kérlek lődd el őket a zsozol@freemail.hu-ra, mert nekem most lépnem kell Pécsre.
Köszi!
Helló!
Doki
Felcsaptál kínai motorárusnak? :-)
sorszám: 23112 (84155)
( előzmény: Doki Jawa700, 2007-09-30 10:35:46)
Helyesbíteném a kérdést, a 250es ETZ-nek és a 250es TS-nek ugyanaz-e a betétje?:)
Nem, a 125ös betétje kisebb átmérőjű. Más a kettő.
MOTORÉPÍTÉS!!!Ha nincs keret a nagyköbcentis motor fenntartására és megelégedsz a kicsivel ami 250-es V2-es,szép és teljesen egyedi chopper,nálunk kedvező áron talál ilyen motort.Csak megrendelésre.Az első szépség a tavaszi motorszépség versenyen indúlnifog.Érdeklődni a 06309811674-es telefonszámon lehet.
Mz,Jawa szerviz Érden ugyan itt!
igen, egyezik a 125-ösnek a betétjével!
üdV:
mzzzz
Hali!
Ugye a 250es TS-nek és a Tz-nek ugyanaz a légszűrőbetétje?
OK! Akkor holnap elintézem...
Köszönöm Piri! Kezd számomra kitisztulni a kép! Ha majd csinálnál képeket, akkor nagyon megköszönném, ugyanis azok alapján nekiállnék legyártani az elemeket :-)
A képek alapján szerintem ez 250-esé de hiányzik az aljáról a felfogatás.
Ami hátramegy az első lábtartókhoz a blokk alatt mindkét oldalon. Ez tartja alul. A blokkhoz nem ér hozzá egyáltalán.
De ha akarod csinálok fényképet róla mert így nehéz elképzelni+leírni, hogy hogyan van. De nemmáma :-)
Szépjóreggelt mindenkinek!
A félreértések tisztázása érdekében ma reggel készítettem pár képet a problémárol, kérlek, nézzétek meg!
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9028182
Köszi
Hajajj...Lehet, hogy a lényegre tapintottál. Mindensetre még nem biztos, holnap jobban szemügyre veszem a dolgot és csinálok képeket is...
köszi
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|