:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hali!
Valaki meg tudná mondani a fékdugattyúk(nyeregben) szimmeringjeinek a méreteit?? Néztem az alkatrész jegyzékben és nem irják!
Kössz! $peed
Sziasztok! kösz az infokat! kilátásba van egy 69es jawa (minden veterános álma: ugy 15éve nekivan támasztva egy pajta falának)
Ideiglenesen biztosan nincs kivonva, mert azt max fél/egy évre adják. Kétlem, hogy valaki nekiállt évente meghosszabbítani :) A végleg kivontat is vissza lehet helyezni a forgalomba. Az a különbség, hogy kell új forgalmi is, meg törzskönyv is. Persze ezt mind-mind külön eljárási díj kifizetése mellett :) A többi viszont úgy van.
A régi TS-eknél lehet olyan, hogy nem lehet oldalas mert az ülés alatt a tank és az ülés közt nincs cső keresztbe...
De elég ritka szerintem.
Szerintem jó, elolvastam. Igaz már van tapasztalatom de sztem sokaknak sokat segít. Gratulálok!
Minden jót
gab
Én úgy tudtam h minden 250es kijött oldalkocsival kivéve a TS250(4 seb). Az egyik cimborámnak ETZ250ese van olalkocsival. Egy álom vezetni. :D
Minden jót
gab
Annyira nem vágom ezt (mindíg változik) de az ocsmányirodán megmondják akár telefonon is.
De szerintem valahogy így van:
Nyilván ki van vonva a forgalomból hiszen a szürke forgalmi már jó húsz éve megszűnt.
Két féle képpen lehet kivonva: végleg vagy ideiglenesen.
Ha ideiglenesen van kivonva visszahalyezhető.
Ha véglegesen akkor nem, de kivétel ha régen (most nemtom a pontos dátumot) vonták ki, illetve veterán korú azaz legalább harminc éves ez utóbbi esetben veterán műszakira kell vinni.
De igen sokba fog kerülni (kb.30-50ezres) mert az integrált műszakin kívül kell eredetiség vizsgálat és törzskönyv is.
Ha tartozása van (GFB vagy súlyadó) azt is rendezni kell. Viszont a forgalomból kivont gépjárművet nem kell átiratni ez a forgalombahelyezéskor esedékes.
De ha jól tudom direkt akadékoskodnak mert nem tudják mi a dolguk és egyébként sem akarják visszahelyezni az ilyen öreg jószágokat bár ez attól függ hol helyezed vissza.
Nos, Uraim. Rámértem az akksira járó motornál. Kb. 7V-ot mutatott a műszer. Csak amikor már alig forgott a motor, akkor nem volt töltés, dehát akkor miért is lenne.
Akksi kapocsfeszültsége 6,2V.
Most hogy a töltésről meggyőződtem, a karbira gyanakszom inkább.
Egyszer már szétszedtem és gyorsan átnéztem. A fúvókákban nem volt dugulás. A szivató működik. Tán a benzinszint lehet?
Alapjáratot nem tudok beállítani, mert vagy alig jár a motor, vagy üvölt.
Ami még érdekes, hogy néha sikerül alacsony fordulatról is felpörgetni.
Érdekes, úgy tűnik, mintha karbi gondja lenne, de akkor miért hagy ki a gyújtás?
Na hátha eszembe jut álmomban valami. Ccakát.
Azt jelenti hogy a motort vagy kivonták a forgalomból,vagy egyszerűen nem műszakiztatták le régóta.Ha a tulajdonos megegyezik a forgalmiban levő tulajjal akkor forgalomba helyezhető.Előtte integrált vizsgát kell tenni.Aztán a műszaki.Elég nagy költség.Kb 20 és 30 ezer közötti.Plussz az átiratás.Az integrált vizsgát mindenképp az eredeti tulajjal csináltasd meg.Ez olyan mint a kocsiknál az eredetiség vizsga.
Mg 1 kérdés ha ezt olvasom egy hirdetésbe: szürke forgalmis! na ez mit jelent Forgalomba tudnám mág azt helyezni?
A németeknél már 1Euroért is láttam :-)))
Én úgy tudom lényegében minten Superelastik oldalkocsi egyforma és minden nagy MZ-re rá lehet tenni, de többféle gyári felfogatás van a motor tipúsokhoz. Egyébként a Superelastik Stoye volt anno és az EMW-hez adták...
http://www.stoye-seitenwagen.de/modelle.htm
Ez jó hir! én a használtal is megelégelnék!:-) kajtatok utána mint állat de semmi erdménye! ha valaki tudna hirdetést az dobhatna egy linket!
Van hozzá... a 251hez is
1100EUR ért má ujjat vehetsz :-)
http://www.ostmotorrad.de/mz/beiwagen/etzbw/bedetzsupel.php
Egy hülye kérdés!: 250es etzhez gyártottak valaha is oldalkocsit vagy csak a ts-t látták el vele???
basszus, anyira nem jó az a cikk, mint amenyire várjátok :D ha kirakom engem megvernek, hogy erre vártatok eddig :D
Igen nagyon kevés van már belőle ezért inkább az IZS 49-esekre kéne visszarakni azon is jól mutat :-)
Utánanéztem, tényleg gyönyörű alakú az IZS csepptank, de szerintem előbb szerzel 20 JAWA tankot, mint egy ilyent... :-(
Szerintem az IZS 49 tankja a legszebb :-)
Köszi!
A régin az volt nincs is meg az eredetije.
Akkor sok sikert a felújításhoz ( JAWA TANKOT RÁÁÁÁÁÁ!!! :-P )
Felújítás előtt van...
De igenszakatt az már biztos :-)
Meg lett húzva a kipuff annó többször is a régi perkámé volt.
Bár a másik se sokkal kölömb amivel járok.
Hola!!
Most volt időm tüzetesen átvizsgálni a képeket, amiket küldtél. Ebből profin legyártom a cuccost, mégegyszer kösz!
De nem bírom magamban tartani a kérdést: Ez a te mindennapos motorod? Nem kötekedésből, de olyan viseletesnek tűnik... Pláne a kipufogó. Bár, mindegy, csak menjen!!
GO MZ!
üdv!
na most megnéztem a kuplungot és ha a tuskon belül a durva beállítást teljesen be és majdnem teljesen ki állítom mindkét esetben csuszik a kuplungom. Nemtudom hogy ez attol van-e hogy elvan kopva, vagy attol hogy megfordul-e a főtengelyen.. Azt egyébként honnan lehet észrevenni?
meg ha mindkét végállásban néztem az egyikben majdnem kiemelve kellett volna lennie (hogy ne is lehessen berugni) a masikban meg nem kellett volna kiemelni nem?
Heló.Nincs véletlenül egy főtengelyed TS 125 be?Végül is enyém 150 es és kellene még egy 150 es hengerfej mert mostanában egy igen picit kifuj a hengerfejnél.mert ez is 150es gyári henger 25 ös hfejjel.Meg ha valakinek van 24 n1-1 es karbija az is jó lenne még,mert 22 es van rajt.
szép jó napot!
van egy eladó 125ös trofim 150es hengerrel papírok nélkül 4500km-rel
érdeklődni: petya54@citromail.hu
üdv:petya
MOTORÉPÍTÉS!!!Ha nincs keret a nagyköbcentis motor fenntartására és megelégedsz a kicsivel ami 250-es V2-es,szép és teljesen egyedi chopper,nálunk kedvező áron talál ilyen motort.Csak megrendelésre.Az első szépség a tavaszi motorszépség versenyen indúlnifog.Érdeklődni a 06309811674-es telefonszámon lehet.
Mz,Jawa szerviz Érden ugyan itt!
Yamaha XV250-ről még akkor nemis hallottál??:)
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni? 125-ös ETZ-m van,és a 22-es BVF karburátor úszószint beállításához keresnék korrekt méreteket(zárás és maximális nyitás). Előre is köszi a segítséget!
Pont ezt akartam kérdezni én is! :-DDD
Szevasztok.
A 250-esben a blokk egy kicsit ferdén áll, gondolom az erőhatások miatt a lánc egy kicsit jobbra húzta el.Főleg a hengernél, a blokkot tartó gumi akárminél látszik, hogy nem szimmetrikus. Ha fellazítom a tartó csavarokat, vissza lehet húzni egyenesbe, vagy ne is próbálkozzak vele? Vagy csak a blokkot tartó lemezek cseréjével lehet ezt orvosolni?
A karburátoros cikk meddig lesz még előzetesben? :D
sziasztok,
csuszik a kuplungom, leszedtem a ford.számmérő hajtást utanna alitgattam ide-oda talalomra, de végül sikerült ugyanabba az alapotba allítani, meg teljesen bekavartam magam, hogy hogy volt az a rögzítő lemez.
Ha valaki letudná írni szakszerűen hogy hogy kell beállítani, annak nagyon hálás lennék ( de tényleg:)). Teljesen bevagyok kavarodva, a szervizkönyvből meg egy kukkot se értek olyan zavaros. :O (esetleg még ha lenne valakinek lenne egy fotója arrol mikor levan szedve a ford. szám mérő fedél hogy hogy néz ki)
ja és üzenem azoknak akiknek nem mz, hanem robogo vagy ilyen olyan főfékjük van hogy ha a kar alá beraknak kb 2db 1forintos vastagságú acél anyagot akkor csodák csodájára olyan lesz mint amilyen a nagykönyvbe megvan írva (erre kínszenvedések árán jöttem rá )
Biztos bele lehet tenni!
Csak a kiálló részeket le kell flexelni, hogy rá tudd tenni a dekliket meg a hengert! :-DDD
A TS 125 be is 2 féle főtengely van.
Nekem nincs tartalék de első körben azt kéne tisztázni, hogy melyik kell bele.
A régi 1977 előtti amely a váltóból ken vagy az újabb amely keverék olajozású.
Heló.A haverom bár annyira nem ismerem mit és hogy szerel, de ezért nem akartam neki elhinni.Azt mondta ő rakott össze 250es főtengellyel 25 öst.Hát akkor "volt munkája".szerintem nem csinálta ezt meg esetleg összekeverte a motor tipust vagy nemtudom de 3 szor is elmondta hogy ő megcsinálta.
Inkább az lenne a lényeg ha van vkinek eladő főtengelye 125 ös TS be szóljon.
Hát nem egyformák,mert a 250esnek a kuplung megyrá bal oldalt,míg a 125,150nek a primer fogaskerék megy rá.Aztán ugye méretre is más a kettő.
Szerintem még a kis MZ kategóriában is van vagy 3 féle főtengely amelyek nem helettesíthetőek egymással!
A 250esé sokkal nagyobb vastagabb esősebb...
Igen igen csak ezt elfelejtettem hozzátenni :)Kicsit más betenni egy 125ös blokkot mint a 250est :D
Az egyik amit az előttem szóló mondott a másik meg hogy ugyan kukkants már rá a blokkra van közte kb 15 kiló különbség......
biztos h nem egyforma márcsak azért is mert hogy bírná egy 125ös főtengely a 250es nyomatékát és minek tennének "túlerős" főtengelyt 125ösbe?!
Gondolom a haverod nem szerelő!
Nem olyan rég kerestem fordmérő számlapot fehérben.Nos sikerült egy haverommal megcsináltatnom.Egy kis dizájn végett még MZ logo is van benne.Ha valakit érdekel letöltheti innen
Heló
Egyik haverom azt mondja hogy a 125 és a 250 es nek ugyanaz a főtengelye.Igaz ez?Még nem láttam 250 esét meg 125 ösét egymás mellett.De sztem a kúpok nem egyformák.
Heló
Nézd meg a karbit nem találsz e benne vizcseppet.Én most kinlódtam vele a mustangon.Először én is gyujtásra gondoltam mert egyértelműen hirtelen hagyott ki ami benzin gondra nem jellemző mert akkor le kellene hörögnie lassan,gyorsan.20km kb 1 óra volt.Kb 4-5km enként szereltem és mindig mást néztem meg.De általában mindig egy gyertyacserével jó lett.De aztán otthontól 1 km-re megint megálltam és egy benzincsővel minden irányből kifujtam a karbi járatait és azt vettem észre,rentgeteg vizcsepp jött elő.Na hát ez volt nálam a hiba.Hol ment hol nem mert mindig odaszivott egy pici vizcseppet és ha átszivta a fuvókán akkor ment ha nem tudta akkor hörgött pár métert,majd nagyot rántva ujra huzott.És ezt játszotta velem km-eken keresztül.
De ha uj az akksi lámpa nélkül ha töltés nincs is működni kellene egy darabig a motornak,amig nem merül le az akksi.Először próbáld lámpa nélkül járatni,ha ugy sem megy akkor gyujtás gondok.
Én tapasztalatből mondom neked, hogy az hogy kialszik a töltésjelző az nem jelenti azt hogy mindig elég a töltés.
jó, és feszültség is?
Karbiban mitől vagy olyan biztos?
Lehet egy dugulás is.
Lehet a szivató, akár gumitól, akár a befeszült bowdentől
Ha jár a motor, a piros (töltésjelző) lámpa kialszik, ezek szerint töltés van.
Mérnék azért akkufeszt különböző fordulaton.
Karbi vagy töltés körül lenne érdemes keresni. Amit Devil mondot az is jó.
A "nemhiszem hogy a karbi lenne a rossz" nem túl objektív diagnosztikai módszer :-)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|