hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 11. vasárnap 
Ferenc

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

R.A.
válasz erre | email2007-10-08 22:45:23
Én rettenetesen utálom az ilyen szlenget, és sajnálatos dolognak tartom, hogy ezt tanulják meg a fiatalabbak.

Talán más lenne a helyzet, ha a szakirodalomban a megfelelő elnevezéseket használná mindenki, így legalább azok ismernék ezen kifejezéseket, akik nem a hályogkovácstól tanulnak szerelni, hanem esetleg olvasni is hajlandóak. Persze, ha a szerző nem színvonalas - és szabatos - akar lenni, hanem inkább megpróbál megfelelni a kétszótagos kultúrának, nem nagyon van miről beszélnünk...
sorszám: 23265 (84679)
(előzmény: Bohumil250, 2007-10-08 22:31:31)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2007-10-08 22:31:31

Remélem mégsem,bár ahogy terjed a "csácsumi"lehet,hogy tévedek.
sorszám: 23264 (84678)
(előzmény: R.A., 2007-10-07 22:20:33)

 
 
válasz erre | email2007-10-08 22:21:00
28N-1-3 karburátort cserélnék kizárólag négysebességes MZ TS250 alktarészekre.
A karbi jó, tiszta állapotban van, csak a súbertű hiányzik belőle egyedül.
Amire cserélném: 1: kuplungagy,felső gumibak,tank oldalára gumik
2: szívócsonk
3: vagy ha valaki meg tudná csináltatni törött csonkomat.
Egyszer már eltört, heggesztették, de nem sikerült jól.
Újra kellene hegesztetni azt a részt, ahol rászorul a karbira,
és jelenlegi méreténél egy ezreddel kisebbre esztergálni.
Tudom, hogy meg lehetne csináltatni, csak itt nálunk nem tudom sehova
elvinni.
4: Vagy esetleg némi ráfizetéssel érdekelne alapméretes, nem kopott
henger, eredeti dugóval.
5: eredeti, még nem használt hajtókar és alsó-felső csap.
6: vagy egy nagyon jó állapotban lévő kipufogó és könyök.

Ami igazán érdekelne az azonban a kuplungagy és szívócsonk!


ÜDV:
sorszám: 23263 (84677)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-10-08 22:01:06
köszi:)
sorszám: 23262 (84676)
(előzmény: bambi1, 2007-10-08 21:32:01)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2007-10-08 21:35:44

Akkor jól sejtettem .Ami a köznyelvet illeti azért akadnak elég furcsa elnevezések.Nem a németből átvett szavakra gondolok ,hanem a "konyhanyelven" leírt kifejezések használatát tartom zavarónak.Persze ez lehet ízlés dolga is.






sorszám: 23261 (84675)
(előzmény: Keri, 2007-10-08 08:27:18)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-08 21:32:01
Törököt vegyé ha van,mert a tajvani pontattlan.De legjobb sajna a gyári,viszont azért a börzén egy garnitúra 10000ft.
sorszám: 23260 (84674)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-10-08 10:07:24)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-10-08 20:48:24
Igen, elvileg a nagyobb sűrítési viszony önmagában nagyobb teljesítményt ad.A határok pedig: az öngyulladás (detonációs égés), vagy az alkatrészek teherbírása, mindez kombinálva is.
Pont ez, amiről most beszélünk.
sorszám: 23259 (84671)
(előzmény: Gábor, 2007-10-08 17:28:02)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-10-08 20:43:49
Ó, hát szóra sem érdemes, nagyon szivesen!
Igazából ezek nagyon alapkérdések/mérések, ha változtatsz valamit, mindig mérni kell, de nem ördöngösség ez.Mondjuk, hasonló, ha azt mondod: egy jó vacsora előtt iszom 50 ccm barackot, vacsi, utána 500 ccm sör...
sorszám: 23258 (84669)
(előzmény: piri, 2007-10-08 15:29:10)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2007-10-08 19:53:05
Köszönöm az infókat!
sorszám: 23257 (84666)
(előzmény: bambi1, 2007-10-07 18:41:18)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-10-08 18:06:21
Mondhatni napi használatban van a motor,mikor már kijön a jóidő és találkozókra is járok a klubbtársaimmal. Ugy kb 2000 kilométert birt a főtengely, de közbejátszott egy megragadás is gondolom elég rendesen. Ez volt 22ezer kilométernél, amikor még gyári volt a főtengely. Aztán főtengely generál májusban kb :S:@ Blokk összerak, de már a 150es hfejjel. Számomra érezhetően csökkent a teljestmény: nem olyan "robbanékony", 5dikben lassabban jut el a végsebességig. Ettől függetlenül meg vagyok elégedve a teljesítményével: 110et elmegy, de 90-100 között használom és 5000et forog akkor óra szerint. Most kb olyan mint egy átlagos 150es TZ... szerintem xD
sorszám: 23256 (84663)
(előzmény: Gábor, 2007-10-08 17:28:02)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-10-08 17:48:08
Én köszönöm hogy elmagyaráztad ezt az egész alapjárat állitást.Nem kis fejtöréstől mentettél meg.Jó párszor elolvastam az mz hogyan tovább-ban levő állitást de mindannyiszor belezavarodtam.Az üzemanyagszint beállitása egy átlátszó edénnyel baromi jó ötlet.Ki fogom próbálni.Szerintem sokkal pontosabban be lehet állitani az úszó szintet.Ja és még valami.Van arra nézve bármilyen szabály vagy jelölés(ami esetleg elkerülte a figyelmem),hogy hogyan kell állnia a karburátornak?Vagy csak az a lényeg hogy ne törjenek meg a bovdenek?
sorszám: 23255 (84662)
(előzmény: Keri, 2007-10-08 08:17:41)

 
 
Gábor
válasz erre | email2007-10-08 17:28:02
kb menni idö alatt vágta tracsra a fötengelyt?
Ha nagyobb a süritési viszony akkor valamivel nő a motor teljesitménye?!
sorszám: 23254 (84661)
(előzmény: Devil87, 2007-10-08 17:25:09)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-10-08 17:25:09
Pontosan! Csak én nem akartam belemenni ennyire :D, na de ez nem baj természetesen! Kössz a hozzászólásod!
sorszám: 23253 (84660)
(előzmény: Rudolph B, 2007-10-08 14:51:23)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-08 17:24:37
Keri!
Ez a PIC16f877-es alapú előgyuszid műxik?
Vagy az csak egy skicc a cikkben (Tuning, fejlesztés (régi)).
sorszám: 23252 (84659)

 
 
válasz erre | email2007-10-08 17:10:43
igen, én egy komolyabb műhelyre gondoltam, nem egy otthoni esztergapadra. Igaz utóbbin is lehet nagyon jó dolgokat alkotni, de ezt ott nem lehet megcsinálni.
sorszám: 23251 (84658)
(előzmény: piri, 2007-10-08 14:42:47)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-08 15:29:10
Na ez korrekt volt!
Isszuk szavaidat :-)
sorszám: 23250 (84656)
(előzmény: Rudolph B, 2007-10-08 14:51:23)

 
 
csubi56
válasz erre | email2007-10-08 15:03:35
sziasztok 125-ös ETZ-hez keresek jó állapotú km-óra hajtást baráti áron köszi csővi
sorszám: 23249 (84653)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-10-08 14:51:23
Pontos elmélet.De fűzzük tovább:A 150-es 143 ccm aktuálisan, a 125-ös 123 ccm.Mivel mindkét esetben a gyári kompresszióviszony 1:10, így a nagyobb fej robbanótere 16 ccm, a kisebbiké 13,8 ccm.Ha a nagyobb motorra felteszem a kisebb fejet, ebből 1:11,35 kompr.viszony adódik, ami sok lehet, ezt más eszközökkel korrigálni kell.A 2,2 ccm különbséget úgy is meg lehet szüntetni, ha megfelelően vastag hengerfejtömítést építenek be.Lehet ugyanez a hengertalpon is, de akkor minden vezérlési szög megváltozik arányosan.A magas hf.tömítéssel pedig a gyári sűrítőtér-magasság is elvész, azaz változik, ez sem mindegy.
Szóval, megy, de nem ilyen egyszerű az eset, mérni kell mindent.Úgy sokkal egyszerűbb.
sorszám: 23248 (84651)
(előzmény: Devil87, 2007-10-08 14:13:13)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-08 14:50:59
Esetleg emelhetne a hengertalpon...
sorszám: 23247 (84650)
(előzmény: Devil87, 2007-10-08 14:13:13)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-08 14:42:47
Szakember megcsinálja...
sorszám: 23246 (84649)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-10-08 09:42:40)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-08 14:32:47
Ez a súberdugattyú engem is meglepett de hát mindíg tanul az ember... persze én is tudtam rögtön miről van szó de ebben a formában még nem hallottam. Bár én is súbernek hívom a gáztolattyút, és a részterheléstűt hívom (hívjuk) súbertűnek.
Jó a cikk viszont hiányolom, hogy a tűsfúvókáról egy betű sincs benne. Pedig ha ez elkopok, kiverődik szerintem mondegy mit hogyan állítunk a porlaszón lezabálja a gatyánkat és nemmegy. Ráadásul eléggé el van dugva :-)))

sorszám: 23245 (84648)
(előzmény: Keri, 2007-10-08 08:27:18)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-10-08 14:13:13
Nem ugyanaz, mert a 150es hfej tömítőfelületének nagysága eltér a 125östől. De működni működik,mert haználtam én is 125ös hfejjel a 150est... csak azon gondolkodom,h nem-e az tette tönkre a főntengelyem görgőzését, mert ha jól tudom az égéstér nagysága is más: 125ösé kisebb vmivel és a megnövekedett kompresszió lehet nem tetszett a gépnek. Ez az én kis elméletem :D
sorszám: 23244 (84647)
(előzmény: Gábor, 2007-10-08 10:45:04)

 
 
válasz erre | email2007-10-08 14:12:58
kösz a hozzászólásod, de nem voltam rá kíváncsi
sorszám: 23243 (84646)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-10-08 09:42:40)

 
 
Gábor
válasz erre | email2007-10-08 10:45:04
A etz 125-ös és 150-es hengerfej ugyannaz?
Müködik az 125-ös hengerfejjel a 150-es henger?
sorszám: 23242 (84641)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-10-08 10:07:24
etz251eshez török vagy tajvani kuplunglamellat vegyek? vagy mit ne vegyek :O
sorszám: 23241 (84640)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-10-08 09:42:40
Hali. Ezreddel kisebbre esztergálni????????? Az már felületi érdesség mértéke. Sok sikert az esztergályosnak.
sorszám: 23240 (84638)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-08 08:27:18
nem veszem, de azért nem vettem a fáradságot a szótárazásra, mert a szakirodalomban is elég eltérő terminológiát használnak, sok esetben nekem is fejtörést okozva vajon mire is gondoltak az írók :)

pl a fúvóka rendszeresen "düzni" ként van megemlítve...momentán már tudom mit jelent, de először csak a szöveg környezetből tudtam kideríteni mire is gondoltak.

Ezért a köznyelvben, vagyis ebben a társaságban, elterjedt szóhasználatal éltem, hogy érthető legyen. Ha nem az valamelyik szó akkor jelezzétek és kijavítom. A célom az hogy érthető legyen, de a magyar elnevezés bár szakszerü, nem mindig egyértelmü ;-)
Pl a "gáztolatyú", soha élő ember szájából nem hallottam így.
sorszám: 23239 (84637)
(előzmény: Bohumil250, 2007-10-07 19:36:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-08 08:17:41
Köszi!
Jól gondolod, javítottam.
A lényeg, hogy az alapjárati csavar kifelé tekereésével csökkented egy normális szintre a fordulatszámot. Majd a melléklevegő csavarral újra kezded afordulatszám maximum keresését, vagyis újra betekered amíg el nem kezd csökkenni a betekerés hatására a fordulat. Innen kell kifelé tekerni, keresve a fordulat maximumot. Erre a betekerésre azért van szükség, mert ha jobban ki van tekerve mint az optimális akkor nem nagyon változik a fordulatszám viszonylag sok tekerésre sem és ez megtévesztő. Az optimum alatt viszon határozottan változik, ezért ehez az állítási tartományhoz jól lehet igazodni.
sorszám: 23238 (84636)
(előzmény: zsakfos, 2007-10-07 17:44:07)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-08 07:45:11
De úgy látszik mindenki megértette,mert senki nem panaszkodott,és ez a lényeg:-)
sorszám: 23237 (84635)
(előzmény: R.A., 2007-10-07 22:20:33)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-10-07 22:20:33
Pusztába kiáltott szó... az MZRacing oldalán már egy éve "gátló" szerepel a műszaki kiírásban..
sorszám: 23236 (84632)
(előzmény: Bohumil250, 2007-10-07 19:36:11)

 
 
válasz erre | email2007-10-07 20:40:38
28N-1-3 karburátort cserélnék kizárólag négysebességes MZ TS250 alktarészekre.
A karbi jó, tiszta állapotban van, csak a súbertű hiányzik belőle egyedül.
Amire cserélném: 1: kuplungagy,felső gumibak,tank oldalára gumik
2: szívócsonk
3: vagy ha valaki meg tudná csináltatni törött csonkomat.
Egyszer már eltört, heggesztették, de nem sikerült jól.
Újra kellene hegesztetni azt a részt, ahol rászorul a karbira,
és jelenlegi méreténél egy ezreddel kisebbre esztergálni.
Tudom, hogy meg lehetne csináltatni, csak itt nálunk nem tudom sehova
elvinni.
4: Vagy esetleg némi ráfizetéssel érdekelne alapméretes, nem kopott
henger, eredeti dugóval.
5: eredeti, még nem használt hajtókar és alsó-felső csap.
6: vagy egy nagyon jó állapotban lévő kipufogó és könyök.

Ami igazán érdekelne az azonban a kuplungagy és szívócsonk!


ÜDV:


mzzzzz
sorszám: 23235 (84627)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-07 20:10:12
Biztos régi vágású ember:-) Gondolom a teljesítményt is lóerőben irja.Szerintem ezt még mindíg jobban megérti a töbség,mint kilówattot:-)
sorszám: 23234 (84624)
(előzmény: Bohumil250, 2007-10-07 19:36:11)

 
 
Gábor
válasz erre | email2007-10-07 19:48:45
Helo mindenkinek
Most alakitom át az etz 25-ösömet 150-esre,.
A kérdéseim :
1:A 125-ős hengerfej jó a 150-es hengerre?
2:A porlasztótt is le kell cserélnem vagy jó a 125-ösé illetve okoz e reljesitmény csökenést ha nem cserélem le?
3:57,47-es dugatyura mekkora gyürűt vegyek(57,5)?

Elöre is kösszi
sorszám: 23233 (84621)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2007-10-07 19:36:11

Kedves Keri!

A porlasztó beállításáról írt cikked jó.Egyedül azt tartom vitathatónak,hogy kssé önkényesek az alkatrészek és a funkciók megnevezései.

Ezekre godolok: súberdugattyú=gáztolattyú
súbertű=részterheléstű
melléklevegő=üresjárati levegő
Ezek az elnevezések általánosan használatosak a szakirodalomban,ezen kívül utalnak az alkatrész szerepére is.
Remélem nem veszed zokon észrevételemet.


sorszám: 23232 (84620)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-07 18:41:18
Ts etz tűgögő és csapszeg megegyezik, az alsó amint írtad nem..A ts dugó 5 mm-rel alacsonyabb,és az egyik gyűrű stiftelése is máshová esik.
sorszám: 23231 (84614)
(előzmény: Balázs_, 2007-10-07 17:53:56)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2007-10-07 17:53:56
Szervusztok!
Olvastam a karbis cikket, frankó, tetszik az egész.
Másik egy kérdés, tudja-e valaki hogy a TS 250/1 és az ETZ hajtókar felső-görgője megegyezik-e, mert asszem az alsónál a /1-es 28mm a TZ-é meg 32mm na de a felső megegyezik na meg a csapszeg is uaz? Meg ugyanvalyon a dugók között mi a különbség mert a boltban külön van TS és ETZ dugó.....gyűrű meg egyféle fene essen beléjük :-P Köszi az infókat!
sorszám: 23230 (84608)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-10-07 17:44:07
Nagyon jó kis cikk és segitség.Minden dicséretet megérdemel Keri.Speciel egy résznél én csak vakartam a fejem hogy hogy is van ez,de gondolom csak én vagyok ilyen fafejű.Azért megpróbálom leirni mit nem értek hátha Keri segit igy forumon keresztül. "Ha nagyon magas a fordulat, akkor csökkentsük le az alapjárati csavarral, majd tekerjük befele, amíg el nem kezd tovább csökkenni." Na én ezt nem értettem.A befele csavarást a melléklevegő csavarra értjük?Ha az alapjárati csavart hajtjuk befelé akkor nő a fordulat nem?Ebből gondoltam hogy az már nem az alapjárati csavarra vonatkozik.Vagy teljesen rosszul gondolom?Segits Keri!!
sorszám: 23229 (84606)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-07 17:36:12
Más gondja nincs, a régi porlasztóval tökéletesen be lehet állítani.
Csak ez meg már szét van kopva. :-(
sorszám: 23228 (84605)
(előzmény: Keri, 2007-10-07 07:20:19)

 
 
kaiser
válasz erre | email2007-10-07 16:09:48
Igen, mostmár olvastam a cikket! :)
Megpróbálom majd ezt követve gatyába rázni a karbit, és tán ezzel meg is oldódik a probléma.
Egyben le is tesztelem az írásodat! :)
sorszám: 23227 (84600)
(elözmény: Péter mz, 2007-10-06 20:08:38)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-10-07 15:20:48
Na jó, első-második alkalommal ez mindenkinél így van.De még akkor is: ha jól beállítod egy nap alatt, akkor 364 napig használhatod, vagy ameddig új hiba nincs, ez jó arány.
Ja, érdemes megrázogatni az úszótesteket, mert nemritkán találok bennük benzint.Még ha pici mennyiség is van benne, már romlik , változik a helyzet.
Kéri Lacinak: Használható jó cikk, nem tudom, miért féltél kitenni.Tudom, hogy erről lehetne 100 oldalnyit írni, de most ez kellett, tudjon valaki magán segíteni, ha gondja van.Erre meg pont jó a cikk, de majd visszajeleznek mások is, így lesz kerek a történet.
sorszám: 23226 (84599)
(előzmény: LG TS, 2007-10-07 13:54:06)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-10-07 13:54:06
Szia Keri! Nagyon jó és részletes a cikk, tetszik hogy sok benne a magyarázat, mi miért van stb. Csak már ebből levettem, hogy min. 1napom rá fog menni csak a karbi beállítására. És ahogy én ezekkel el tudok pöcsölni lhet 2nap sem lesz elég. De legalább már van egy ennyire részletes leírás!
KÖSZI A MUNKÁT amit beletettél a cikk elkészítésébe!
sorszám: 23225 (84597)
(elözmény: Péter mz, 2007-10-06 20:08:38)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-07 12:38:47
Bocs 28 a torokátmérő.
Tehát:
Főfüvóka: 115
Tűfüvóka: 67
Indítófüvóka (szivató): 100
Alapjárati fúvóka: 40
Részterheléstű: D1 vagy 7
Tű helyzete 3...4. rovátka(felülről), bejáratáskor 4.
Levegő csavar: 2...3 fordulattal nyitva.
sorszám: 23224 (84591)
(előzmény: piri, 2007-10-07 12:29:37)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-07 12:29:37
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/mz.html?http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/text/es252b73/es252b3.html

28,115,67,100,40 :)
sorszám: 23223 (84590)
(előzmény: GSXF, 2007-10-07 12:00:12)

 
 
GSXF
válasz erre | email2007-10-07 12:00:12
SZIASZTOK!
hamár itt mindenki a karburátorrol irogat :D, meg tudná nekem adni valaki a 250es trophy karbijának a fuvoka méreteit? asszem bvf 28 1-3 karbi van rajta.
köszönöm!
sorszám: 23222 (84588)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-07 07:24:10
és utcán közel nincs akkora terhelés mint pályán
sorszám: 23221 (84579)
(előzmény: Keri, 2007-10-07 07:22:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-07 07:22:02
mondjuk utcára én sem vennék C4-et. Nem a problémák miatt, mert az nincs vele :) hanem mert kurvadrága
sorszám: 23220 (84578)
(előzmény: Keri, 2007-10-07 07:12:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-07 07:20:19
Persze dobd ki nyugodtan, csak mond meg hova :))

Biztos előfordul. Pl megszakad a menet, kikopig a dugatyúnál.

De lehet más gondja a motornak a karbin kívül.
sorszám: 23219 (84577)
(elözmény: Péter mz, 2007-10-06 21:46:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-07 07:12:42
Ahogy gondolod, de én C4el versenyzek és még elég sokan. Ezen felül tapasztalat, hogy sokkal többet kibír C4-el, ugyanis magas fordulaton melegedés közben eltünik az a csapágyhézag, főleg ha a csapágy szorosan megy be a helyére.

Ezen felül 3század mm nem lötyög (csak kenés nélkül). 1mm az igen, az már okoz gondot, de még akkor is jár a motor, csak nehéz gyújtást állítani, de amikor 50század a gyújtás tűrése 3század nem fog semilyen gondot okozni, és észre sem fogod venni. Még csak a motor hangja sem fog megváltozni.
sorszám: 23218 (84576)
(elözmény: Péter mz, 2007-10-06 23:14:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-07 06:59:28
Nekem csak 2 komplet TSem van, de lehet hogy megérné úgy is neked. Haveromé és kiment külföldre. Az egyik csak donornak jó, a másiknak csak nem találja a papírjait.
Pomázon van és külön is elvihető....bár az egyikre én fenem a fogam szerintem.
sorszám: 23217 (84575)
(előzmény: Péter mz, 2007-10-06 23:33:33)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-10-06 23:33:33
heló
Ha van vkinek eladó TS 125 főtengelye ,szóljon!Jól jönne most.
sorszám: 23216 (84574)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu