hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 10. szombat 
Ármin, Pálma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

zoli0403
válasz erre | email2007-10-26 20:25:11
Heló! Segítségre lenne szükségem jó lenne ha vki meg tudná mondani hogy Mz Etz-125-s motorkerékpárra a hátsó gumiköpeny mérete mekkora.

Üdv.: Zoli.
sorszám: 23565 (85348)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-10-26 19:24:39
Kössz a gyors válaszokat!
sorszám: 23564 (85343)
(előzmény: Atilla, 2007-10-26 19:03:53)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-26 19:03:53
Más baja is lehet!
Ha szárazon rakod össze, úgy összetapad, hogy a büdös életben nem fog kiemelni!
Végül is mind1, hogy mi a baja, az, hogy összetapadt, vagy az, hogy rossz a mérete, mert mindenképp szét kell szedned.
Szóval szedd szét, nézd meg a méretet, és mikor rakod össze, akkor adj neki olajat bőven. Ha összeraktad persze először töltsd fel olajjal, és csak utána próbáld ki! Nem véletlenül van ott az az olaj! :-)
sorszám: 23563 (85342)
(előzmény: osztro, 2007-10-26 16:47:21)

 
 
válasz erre | email2007-10-26 17:34:03
na elmondom, hogy mi a baj. VAlószínűleg te is azt a szar utángyártott lamellákat vetted, amelyekne mérete közelről sem egyezik meg a gyári méretekkel. Az életben ki nem fog emelnmi neked, hiába öntesz bele olajat. Szét kell szedned, és vagy mindegyiket a gyári méretre becsiszolni vagy elég sokan csinálják a régi-új párosítást. e inkább csiszold be a megfelelő méretre.
sorszám: 23562 (85340)
(előzmény: osztro, 2007-10-26 16:47:21)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-10-26 16:47:21
Hello!
Olyan kérdésem lenne hogy: ETZ 250 felújjítottam a kuplungját(új lamellák) összeraktam a cuccost probáltam beállítani a kuplungot de nem emelki egyáltalán vagyis nem csúszik el behúzott kuplungnál viszont olajal még nem öntöttem fel hátha szét kell szedni:) még 1x. lehet attól nincxs kuplung mert nincs bent olaj? válaszokat előre is kössz
sorszám: 23561 (85339)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-10-26 11:52:37
helló.
szerintem ruházz be egy elektronikus feszszabba. Nekem lassan fél éve van magyar fent és teszi a dolgát. Igaz minden másnak rendben kell lenni.
Sok szerencsét

gab
sorszám: 23560 (85336)
(előzmény: GSXF, 2007-10-26 01:19:40)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-10-26 11:09:49
Hello! Egyszer nekem is volt 6V-os Trabant fesszabb a Ts-emben és volt töltés mint az állat 1-2 óráig, utánna meg valósággal kigyulladt az állórészen az a kis réztekercs és az álló és forgórészt is úgy emlékszem h cserélni kellett. Erről ennyit. Üdv!
sorszám: 23559 (85334)
(előzmény: GSXF, 2007-10-26 01:19:40)

 
 
GSXF
válasz erre | email2007-10-26 01:21:45
ja, köszönöm a választ!!
sorszám: 23558 (85327)

 
 
GSXF
válasz erre | email2007-10-26 01:19:40
Nem való?! Pedig az volt rajta eddig is..:S És működött vele. Elszállt a töltés és lecseréltem, mert azt hittem az a szar, és nem jegyeztem hogy volt bekötve. még du szoptam vele, de nem jöttem rá, hogy mi a baj.. Az ellenállás nem szimplán meleg, hanem izzott az a réz szál. Na mind1, holnap még adok neki egy esélyt, ha nem, beizzitom az egész motort..>:)
sorszám: 23557 (85326)
(előzmény: Péter mz, 2007-10-25 22:04:46)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-10-25 22:04:46
Heló
A trabant fesszab nem való MZ hez.A trabiéban van egy ellenállás ahol felrögzited..Az MZ dinamója 60 w os a fesszabja is 60 w os,de a trabant fesszab az 220W és ez nagy különbség,ezért a fesszabban a mágnesesség is gyengébb ha mz re rakod és nem szabályoz vele.Nézd csak meg a hátulján a fesszabnak bele van ütve hány W os.Meg hogy a trabanté is 6 voltos -e?
Az állórészen viszont nem izzhatna az ellenállás.MaX forró lehet,nekem meleg egy kicsit mindig de az jó.Ha az mz fesszabjának érintkezői nincsenek beégve akkor azt tedd vissza és akkor már csak a beállitásokon mulik lesz-e töltés vagy nem.
sorszám: 23556 (85319)
(előzmény: GSXF, 2007-10-25 15:26:05)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-10-25 18:59:49
köszöntem!
sorszám: 23555 (85314)
(előzmény: Keri, 2007-10-25 18:41:49)

 
 
htibi87
válasz erre | email2007-10-25 18:58:53
Sziasztok
Nem sikerül alkatrészt találnom a 250-es ETZ-hez.
Szeretném a segítségeteket kérni.
Ha van valakinek othon ehez a példányhoz, a leeresztő csavar meletti csavar, amiben egy rugó és egy golyó van, azt megvásárolnám utánvétellel.
Légyszíves nézzetek szét a kosarak ajján.:)
Írjatok és megeggyezünk.
sorszám: 23554 (85313)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-25 18:41:49
A kifújás jellemzően ciripelő csettegő hangot ad, de a kopogás az sajna rossz gyújtás, (ez okozhat kifújást ha gyenge a HF) vagy rossz keverék okozta kopogás lehet, illetve a csapszegcsapágyal is lehet gond, de a kifújás miatt inkább az előgyújtásra tippelnék.
sorszám: 23553 (85312)
(előzmény: Devil87, 2007-10-25 16:56:14)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-10-25 16:56:14
Üdv! Furcsa hangot hallat a ETZ-m mostanában... Kigyorstás végeztével mikor beáll a fordulatszám elkezd ciripelni, valamint mikor visszatolom a gázt akkor is ciripel egy darabig. Továbbá szerintem ez egy másik hiba lehet: olyan mintha elérné hengerfejet a dugó,morog(kopog?) a gép ha terhelést kap(pl emelkedő). Valamint megjelent egy kis olaj a hengerfej és a henger hűtőbordái között, tehát kifúj. A kopogás lehet a kifújástól? Vagy az alu tömtés fogyott el és tényleg belever a dugó a hfejbe?? Help pls!!!
sorszám: 23552 (85310)

 
 
GSXF
válasz erre | email2007-10-25 15:26:05
Sziasztok!
A trabi fesszabályzon milyen sorrendben vannak a jelölések? ugy mint az MZén? 1 kérdés: van 2 fesszabályzom. Találkozott már valaki olyannal, hogy egyik felrakásakor nincs töltés, a másikkal van, de izzik az ellenállás az állórészen.. Mit b*szhattam el? 6V)
sorszám: 23551 (85307)

 
 
joe cole
válasz erre | email2007-10-25 15:02:33
Szevasztok van egy két alkatrészem ETZ-hez!!! 0630/2660297
sorszám: 23550 (85304)
(előzmény: somanova, 2007-10-25 14:24:04)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-10-25 14:24:04
Ohh kösz hogy válaszoltál! már elkezdtem kimosni a piszokbol a motort!
sorszám: 23549 (85302)
(előzmény: Keri, 2007-10-25 10:11:04)

 
 
jawa lovas
válasz erre | email2007-10-25 12:28:04
Hali!

Volna egy 1985 TS-125 eladóm. Jó állapotban papírok nélkül.
sorszám: 23548 (85301)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-25 10:11:04
Az erősen attól függ milyen szenyeződéstől kell megtisztítani.

Elsődlegesen brigéciolos és gőzborotvás takarítással kezdem.
Aztán polírpasztás (nem viaszos polírpaszta, csak vizes) sikamika amíg a kívánt fényességet el nem érem.
Ez után tiszta rongyal tovább lehet nyalogatni. Ha nem a kipufogó akkor lehet vaxolni is, akkor tartósabb a fénye és a víz is lepereg róla.
sorszám: 23547 (85300)
(előzmény: somanova, 2007-10-23 16:54:54)

 
 
sav20
válasz erre | email2007-10-24 22:37:40
Sajna csak egyben eladó.(Ja és minden gyári)
sorszám: 23546 (85291)
(elözmény: lombi30, 2007-10-19 07:47:09)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-10-24 13:28:19
pontosan passzol. amúgy az hogy tiszta folt ne téveszen meg, csak azért olyan mert kétréteg festéket csiszoltam le (egy kéket meg alatta egy pirosat).
sorszám: 23545 (85278)
(előzmény: Devil87, 2007-10-24 11:26:08)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-10-24 11:26:08
Köszi az email-t, ez a sárvédő pontosan passzol a TZ villájához, vagy kell vele vmit bűvészkedni,h jó legyen??
sorszám: 23544 (85273)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-10-21 20:35:44)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-10-23 23:04:20
Sziasztok!
Nem is tudom, hogy kezdjem Magamról annyit, hogy 2 db TS250/1-es, és egy darab TS125-ös MZ-m van. Aki olvassa az index.hu "MZ...ami belefér" fórumát, az már ismerhet.
A lényeg: TS250-es és TS250/1-es MZ-hez kapható nálam utángyártott vezetékköteg! Nemsokára lesz 125-ösre is. Akit érdekel: bakimate@freemail.hu címen elér.
sorszám: 23543 (85263)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-10-23 16:54:54
Sziasztok ! ajánljatok valami jo kromtisztito eljárást, ami házilag kivitelezhető! gondolok a kipufogora és a felnikre!
sorszám: 23542 (85254)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2007-10-23 09:49:49
Sziasztok, van két komlett (gyári DDR) ETZ 250-illetve 251 váltóm, megválnék a komplett váltószerkezetektől (váltó, léptetés, váltótengely)9000Ft/db áron. Mindkét váltó kitűnő állapotban van, a 250-esben 13429, a 251-esben 11500Km van. Szerintem ez nem pénz értük. Van egy komlett működőképes ETZ 250 blokkom is karburátorral és gyújtással együtt. Csak fel kell tenni és üzemképes. Ennek ára 20000Ft. Van még sok más alkatrészem is, de legfőbbképp elektronikai és blokkalkatrészek. alkudni lehet az árakból. Ha valakit valami érdekel, hívjon a délutáni órákban, a 06/20/224-7288-as számon. Vagy írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre.
sorszám: 23541 (85237)

 
 
asztalos
válasz erre | email2007-10-23 08:51:20
Eladó egy pár 16" ETZ kerekek, kiválló állapotú gumikkal 12.000 Ft. Képek a vaterán!

Ugyanitt: keresek Romet kadetett reális áron.

tsmzlacko@freemail.hu
06209886411
sorszám: 23540 (85236)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-10-22 22:01:04
Heló.Hol laksz?Érdekelne a tűgörgős főtengely TS 125 höz.
sorszám: 23539 (85234)
(előzmény: Okli, 2007-10-22 20:41:47)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-10-22 20:47:37
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/071022/moci_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/071022/moci_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]

http://kepfeltoltes.hu/view/071022/moci_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/071022/moci_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ha jol tudom ezt a mocit magyar csapat tervezte és meg is nyerte a bajnokságot.
de lehet hogy nem jol tudom.
Akkor is kurva jól nézett ki élőbe.
üdv Laca
sorszám: 23538 (85231)

 
 
Okli
válasz erre | email2007-10-22 20:41:47
Van eladó mz ES vagy Ts 125 hengerek
Főtengely tűgörgős perselyes
Es tank lámpafej két oldal lemez
blokk ba való fogaskerekek tengelyek léptető villák hátsó lánckerekek
sorszám: 23537 (85230)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-10-22 20:15:04
Igen, a TS tűje egészen ormótlan nagy a TZ-hez képest, nem is tehető be a TZ porlasztóba TS tű.

Viszont ezek a tűk tényleg hitvány szarok. Mintha a készítőjük nem tudná, hogy hová valók. Én néhány éve 800-ért vettem a futárpetinél TS-be való tűt és csak otthon néztem meg, mekkora egy szart adott. A kúp csak úgy találomra volt kézi köszörűn leszedve, nesze paraszt.
Blokkot persze nem kaptam...
sorszám: 23536 (85229)
(előzmény: Keri, 2007-10-22 20:08:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-22 20:14:17
már úgy értem, nem hiszem hogy Simosokon kívül valaki olyan türelmes, hogy ilyen lassan menjen :)
sorszám: 23535 (85228)
(előzmény: Keri, 2007-10-22 20:13:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-22 20:13:26
Persze, tudod kinek meséled be, hogy országúton 60-at tudsz menni tartósan :)
sorszám: 23534 (85227)
(előzmény: piri, 2007-10-22 19:24:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-22 20:08:07
mondjuk nekem 125-ös TS 150-re fúrva, és ETZ karbival.
Tehát nem tudom minek is kellene a mérete, de a TS fúvókatű az mintha hoszabb lenne.
Szóval egy rendes ETZ 150-es fúvókatűvel kellene próbálkozni.

Nekem is az a bajom hogy kis terhelésen dús nagy terhelésen sovány a keverék. Ezt elég jól sikerül kikompenzálni a levegőcsavarral, de alapjáraton még mindig érződik hogy túl dús és füstöl is rendesen alapjáraton. A saját tűmmel végig jó volt, csak nagy teljesítményen kicsit elsoványodott, illetve alapjáraton lehet hogy egészen picit dús volt, de nem füstölt, végig optimális kezelhetőségü volt a gép.

Ja és most az új tűvel jobban kipörög a motor, de ilyenkor már minden szélsőértéken van (levegőcsavar nagyon kint van, tű a legmélyebben)...lehet hogy 5-el szűkebb fúvókával kellene próbálkozni, de akkor sem tökéletes a karakterisztikája.

A saját tűmet nem mertem tovább reszelni mert ez a 4. próbálkozás és elromlott az egész amikor a csúcsteljesítményen kicsit többet akartam adni neki.

Rohadt érzékeny a legkisebb méretváltozásra is, ezért nem értem hogy lehet ilyen pocsék tűket árulni ami közelítőleg sem hasonlít az eredetire, csak egy sima kúp ami jó ha nem homorú, de 2 gyártámány 2 különböző nyílásszöggel és indítással volt a boltban, egyazon tipushoz. Mindegy reszelni jó lesz még :)
sorszám: 23533 (85226)
(előzmény: Rudolph B, 2007-10-22 14:27:19)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-22 19:24:43
Ez egy jó kérdés, mert én is akartammá megtudni (a részterheléstűk méreteit) de az Istenek nem akarták.... :)))
Ez valami olyasmi lehet mint a gráll.:)

Egyébként szerintem az enyém eredeti és alsó állásában le is zárja a tűsfúvókát majdnem teljesen (éppen, hogy egy kicsit ereszt dehát 29éves) de mégis 5-5,5 a fogyi és az is mindegy mennyivel megyek mert 60-nál is ennyi + 2 személlyel 80-nál is de majdcsak lesz vele valami mostmár lassan sötétben is össze tudom rakni (annyiszor szétkaptammár) :).
sorszám: 23532 (85223)
(előzmény: Keri, 2007-10-22 08:39:10)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-22 19:08:25
Köszi szépen!
Akkor asszem felejtős (ha a tőcsavarok is máshol vannak).
sorszám: 23531 (85221)
(előzmény: bambi1, 2007-10-22 11:40:40)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-10-22 18:55:56
Mennyi az ára?
sorszám: 23530 (85220)
(előzmény: Okli, 2007-10-22 15:48:43)

 
 
Okli
válasz erre | email2007-10-22 15:48:43
Eladó egy ES 125/1
Meg hozzá való sok alkatrész
sorszám: 23529 (85215)

 
 
Samee
válasz erre | email2007-10-22 15:00:13
Sziasztok! Aki még nem fizette be a bögre, póló és felvarró pénzt az sürgősen tegye meg, okt 30 a határidő!!

Köszi,
Samu
www.mzclubhungary.com
sorszám: 23528 (85214)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-10-22 14:27:19
Utánanézek, mert van 3-4 hiányos porlasztó TS MZ-hez, megpróbálom pontosan lemérmi, van mikrométer is, ha eredményre jutok, jelentkezem.Azt az eredményeket össze kéne hasonlítani azzal, amit reszeltél és aránylag jó lett.Fontos kérdés ez, mert pl. nekem is muszáj lesz egyet csinálnom egy Bing 18/23 porlasztóra, mert sehogyan sem illeszkedik a motorhoz.Pedig, köztudott, hogy egy porlasztó sok motorra jó egyébként, csakhogy éppen a tű mérete az, amelyet egy motorhoz illesztenek, a test maga az biztosan jó, ha a nagyságrendnek megfelel.
Az én esetemben azért nem jó a tű, mert a síber (suber, gáztolattyú) nagy nyitásában jó, egyébként mindig dús.A főfúvóka mérete pedig kell a teljes fordulathoz és teljesítményhez, teljesgáz üzemben a gyertyakép ezt bizonyítja.Tehát egy megfelelő tűt kell gyártani, nincs más hátra.
sorszám: 23527 (85213)
(előzmény: Keri, 2007-10-22 08:39:10)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-22 11:40:40
Sajnos sok átalakítással jár az átalakítás.Pl.tőcsavarok,áthelyezése,a karterban a felömlőket átalakítani,ami vagy hegesztéssel,utána síkbamarással jár,vagy kiragasztással járna.És persze kézi munka is kell,a csatornák kialakításához.
sorszám: 23526 (85212)
(elözmény: lombi30, 2007-10-21 11:05:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-22 08:39:10
Anyit nem :)
Most egyébként én is fogyasztási gondokkal küzdök. Eddig 3,5-4litert evett. TS150 (125-ből reszelve) miután visszaraktam a szűkebb fúvókát az etanolos üzem után kicseréltem a kézzel reszelt súbertűt egy boltira. Persze gyári formát nem kaptam de eléggé hasonlít rá. Eleve nehezebb volt beállítani a karbit vele, de azért sikerült. Aztán kimenten Lepencére élvezkedni egyett. 150km-en 10litert evett. (6,5liter)
Enyit még sohasem fogyasztott, pedig mindig sportosan vezetek :) Bár ugye a TS-emben az a jó, hogy max teljesítményen fogyasztja a 4litert éttől pedig ritkán térek el :)

Na de a lényeg, a gyenge minőségü fúvókatű akár ilyen fogyasztásnövekedést is okozhat. Vissza fogom tenni az általam reszeltet mert ennél még az is jobb..közben eszembe jutott, hogy pont az ilyenek miatt reszeltem magamnak, mert a kisipari az trágya, pedig nem lenne bonyolult pontosan esztergálni.
Vajon valahol megvan a gyári tű méretezése? Az alapján kéne gyártani egyet.
sorszám: 23525 (85208)
(előzmény: piri, 2007-10-22 00:50:50)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-22 00:50:50
Azért 3litert nem fog fogyasztani egy oldalas MZ szerintem :)
sorszám: 23524 (85205)
(előzmény: Rudolph B, 2007-10-21 22:41:58)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-10-21 22:41:58
Napi gyakorlat, hogy a teljesen egyforma járműveknél az egyik tulaj 14500 km-nél elfogyasztja a fékbetétet és persze hatalmas fogyasztásra panaszkodik, addig a másik véglet meg 65000 km-nél kell cserélni a fékbetétet, emellett ninmcs panasza a fogyasztásra.Egy dolgot nem akarnak megérteni az emberek: a mai, legmodernebb üzemanyagbevezetés (jelesben D típusú, hengerenkénti befecskendezés)sem tudja korlátozni a fogyasztást, csak lehetővé teszi az alacsony fogysztást, ha valaki úgy akarja.Ha nem akarja, akkor az más eset.Lényegében a legfontosabb tényező a fogyasztásban a használó.
sorszám: 23523 (85199)
(előzmény: Keri, 2007-10-21 20:44:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-21 20:44:32
hogy őszinte legyek nincs ebben semmi titokzatos. 2 függvény összege adja a fogyasztást.
Azonos terhelést (azaz teljesítményt) figyelembe véve a fordulatszém függvényében egy hiperbóla és egy exponenciális függvény összege adja azt a függvényt ami a fogyasztási görbét adja. A fogyasztási minimum a nyomaték maximumal esik egybe, de nem azzal a nyomaték maximummal ami a motor paraméterei között van, meg mert az a maximális terhelésnél igaz csak.

Na mindegy, lényeg hogy alacsony fordulat csutkagáz és a magas fordulat csutkagáz egyaránt magas fogyasztást eredményez.
A szolgálati kocsi computere szerint 50litert fogyaszt ha 10km/h körül padlót nyomok. 4000fölött 17liter körül szokott lenni, egyenletes tempóval 70nél 3-4liter a fogyasztás, az átlag fogyasztás viszon 6,8liter, tehát a fogyasztás görbéből nem fogod meghatározni az átlagos fogyasztást, mert köszönöviszonyban sincs, ugyan akkor elég nehéz 8literes fogyasztást kihozni a kocsiból, hiába tud akár 50litert is benyelni.

Tehát ha jó fogyasztást akarsz akkor gyorsításkor a max nyomaték és teljesítmény között hajtsad végre a gyorsítást, majd ha elérted a kívánt sebességet a legmagasabb fokozatba kapcsolva kell gurulni.
Ha a gyorsítás a lényeg akkor is ezt az eljárást kell követni, a nagyobb fogyasztás abból adódik hogy aki sportosan vezet, az a féket is gyakrabban használja, ami hővé alakítja az energiát, vagyis az egész rendszer hatékonyságát csökkentjök a rendszeres fékezéssel és gyorsítással.
sorszám: 23522 (85197)
(elözmény: lombi30, 2007-10-20 14:47:34)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-10-21 20:35:44
szia, küldtem egy emailt a nevedbe írt emailcímre
sorszám: 23521 (85196)
(előzmény: Devil87, 2007-10-21 17:01:07)

 
 
Rockerke
válasz erre | email2007-10-21 18:48:01
Van eladó AGIP 85W 90 es hajtóműolajam olcsón, akit érdekel írjon mailt

Szombathely
sorszám: 23520 (85195)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-10-21 17:12:46
Heló.Hol laksz?Engem érdekelne ha van km órád.
sorszám: 23519 (85193)
(elözmény: lombi30, 2007-10-21 09:39:20)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-10-21 17:01:07
Esetleg képed lenne róla?? Ha van, tudnál küldeni??
sorszám: 23518 (85191)
(elözmény: lombi30, 2007-10-21 15:14:42)

 
 
lombi30
válasz erre | email2007-10-21 16:33:34
Hali!Az ülés 3,az öntvény 2 pénz.Szekszárdon vagyok.Te merre?
sorszám: 23517 (85189)
(előzmény: Forrest, 2007-10-21 15:42:18)

 
 
Forrest
válasz erre | email2007-10-21 15:42:18
Üdv,
Hol találhatóak a cuccok? Az öntvényért, meg az ülésért mennyit kérnél? köszi
sorszám: 23516 (85188)
(elözmény: lombi30, 2007-10-21 10:39:22)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu