:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Halihó!
Írj egy e-mail-t, hogy milyen névvel szeretnél regisztrálni, válassz egy jelszót és írd meg, hogy hol élsz kis országunkban.
a cím: mzclubhungary kukac gmail.com
Köszi! Ennyivel is okosabb vagyok! :D thx
A Trophynál (ES 250/2) 3-3,5mm van megadva gyárilag és a TS-eknél is ajánlják a 3,5mm-ert. Tehát a 2,5-3mm ETZ-nél van csak.
Ok, köszi. Akkor bambi1, légyszi adj meg valami elérhetőséget, mert elvinném hozzád a gépet, hátha te meggyógyítod.
MZ-knek ez a gyújtási idő a megfelelő! 250esnek is , 125-50esnek is. FHE 2.5mm +-0.5mm
Még lehet különben hogy mégis a gyújtással van a baj, mert a 250es ETZ könyvéből néztem ki hogy a felső holtpont előtt 2,5 mm-rel kell nyitnia a megszakítónak és eszerint állítottam be. Csak nekem 125ösöm van és lehet hogy itt nem ugyanaz. Meg tudnád mondani mennyi a 125nél ez az érték?
ha a gyújtás rendszer jó, kompresszió? esetleg karter kompresszió?Vagy elhozod és megnézzük.
Azért egy rendes küllő k..va kemény anyag, nem biztos hogy szeretnék menetet vágni bele :)
jó minőségü küllők engem is érdekelnek, szóval ha lehet inkább a fórumra irja akinek van infója :)
kicsit eltúlozták a fiúk a riogatást :)
Működhet a trabiéval merthogy ugyan azt a feszültséget kell beállítania. Amiben eltér, hogy a trabant dinamója nagyobb teljesítményü. Ez okozhat gondokat, pl az ellenálás környékén.
Nem ismerem a trabi feszabot, de írták hogy abban van kerámia ellenálás, akkor pedig lehet hogy a TS sajátja nem is kellene, de mive azok az ellenálások nem ehez vannak a szabályzás nem lesz olyan sima mint a sajátjával, ezen felül túlterhelheti a dinamót ha valami nincs rendben, mert a túláram védelem nem korlátozza vissza.
Persze mindenképpen szerez be egy rendes feszabot, de működni tud a trabant feszabbal, csak szerintem sem érdemes kockáztatni.
Regisztralj! Fooldalon a forum menu alatt feldob egy ablakot es fent a regisztraciora klikkelve kitoltod a kert mezoket. Onnantol tudsz irni a forumba. Minden info elerheto az oldalon. Ha tovabbi kerdeseid vannak szivesen valaszolunk. Isten hozott koztunk! :-)
Udv!
Hello Bambi1! Konkrétan: nem indul be. Pedig már mindent átnéztem rajta, vettem új akksit, gyetyát, gyújtótrafót, megszakítót, átnéztem minden vezetéket, biztosítékot, még a gyújtást is sikerült beállítani rendesen, úgyhogy nem azzal van a gond. A porlasztót is megnéztem, üzemanyagot kap rendesen a henger, szóval elég tanácstalan vagyok.
Osztro!
Küldj légyszi egy mailt a címemre, megbeszéljük, énis hallottam már erről a levágós, újramenetmetszős módszerről, érdekelnének a részletek, meg ha tudsz méretet az zsír lenne, nemkell számolgatni. Vagy ha van MSN-ed felvehetsz, ugyanez a címem ottis, és akkor könnyebben megbeszéljük.
Igen, Bambi, ugyan az a Bambi:)
Szevasz! Te az a Bambi vagy (bocs nem tom a valódi neved"Bambit a 0620 3420977") aki mz-ket szerel valahol a 9ben és az mz- pálya versenyeket is szervezi? Üdv! rgy
Én Bambiról csak jót hallottam és olvastam. ;-)
Sziasztok! Ismertek valami megbízható szervízt Pesten ahol értenek is az MZ-hez nem csak szétszedik és elbarmolnak mindent rajta? Ha igen, légyszi írjatok! Köszi!
szevasztok! van itten valaki a ki tagja a következő brigádnak: MZ Club Magyarország ??? Belépnék, jópofa , de nem tom hogy kell... mind 1, ha tapasztalatok van várom hozzászólásotokat!! csá! rgy
De meglehet oldani házilag is persze SAJÁT FELELŐSÉGRE!!! A 18" as küllőket levágod olyan méretre ami a 16 os hoz kell, veszel simson küllőanyát és olyan menetet vágsz/vágatsz mint a simsoné. Az ETZ küllőanyát nem lehet felhasználni ennél a módszernél mert ,ha jobban megnézed a menetes rész vastagabb mint a szár és ilyet házilag nem lehet készíteni(mángoroltmenet) . Ha kell a 16 küllő hossza holnapra lemérem. Nekem 5éve igy megy a motorom gond nélkül sokszor állok meg 1.keréken:)képeket meglehet nézni a MZklubon ugyan ez a név alatt:)
Csatári Sándor -küllőkészítés :5630 Békés.Vésztői út 1/1 06-66-416-463 , 06-30-402-5863
Abroncs az a szekereken volt régen nem:)? egyébként 110/80 16" is jó rá csak drágább meg állítólag lefogja a 125öst...
Abroncsozás??? Nem igazán értelek. VAgy nem nekem irtad?
Hello ha sikerül vmi infót szerezni a küllőről szólnál nekem is köszi:D
huridav@freemail.hu
Hali!
Olyan kérdésem lenne, hogy tud-e valaki olyan embert aki küllőgyártássa-forgalmazással foglalkozik? Egy 16"-os felnibe szeretnék egy tárcsafékes agyat belefűzni, de nemtudom hol lehet olyan méretű küllőket venni. Ha valaki csinált már ilyet vagy vannak hasznos információi, az kérem jelezze itt a fórumban vagy a steelheart6(kukac)freemail(pont)-n.
THX!
Ádi
Hogyne működött volna. A feszültségszabályzónak két fő paramétere van, a feszültség és a teljesítmény. A feszültségnek azonosnak kell lenni, a teljesítménynek pedig azonosnak vagy nagyobbnak.
Köszönöm a válaszokat. akkor énsem értem hogy hogyan működött a trabiéval a motorom..:S pedig vagy 2évig azzal üzemelt! namind1. Akkor elektronikusra kell beruháznom. Kösszi még1x
szevasztok...
elég összetett problémára keresem a választ, remélem nem lesz nagyon zavaros... :) szóval az van (a nagyobb probléma), hogy alapjárat állítás közben és levett generátor felöli oldaldeklinél kb. 10 percig szépen ketyeg (1000-1200 fordulat), majd gondolom én ahogy kezd melegedni a generátor felöl nyikorgást hallok és elkezd felpörögni a motor... ha leállítom, és rögtön újraindítom, kezdődik megin a 10 perces fázis... a nyikorgás nem hangos, feltett oldaldeklinél nem is hallatszik, de engem mégis nyugtalanít... a motor hangja kicsit kopogós, olyan "dízeles" féle, de csörgésnek nyoma sincs... azért aggaszt a dolog, mert a régi tulaj elárulta, hogy pár éve a nagy melegben egyszer megszorult neki a főtengely-dugó, de fél óra pihenő után minden probléma nélkül elindult, és azóta több ezer km-t taposott bele...
mindezek tudatában én arra tippelek, hogy a melegedés hatására a generátor felöli főtengelycsapágy kezd megszorulni, ez adja a nyikorgást, és a szimeringnél beszív, ez okozza a felpörgést... nem szívesen húznám szét a blokkot, de ha nincs más megteszem... jön a tél, lesz rá idő... nem nagyon merem próbálgatni, mert arra is gondoltam, hogy mi van, ha a csapágy hirtelen beáll, és az egész csapágy fordul meg a házban, mert az már szépen szétbarmolná az egészet... ha valaki járt már hasonlóan, vagy van tapasztalata ilyen sajnálatos ügyben, az kérem ossza meg velem...
okozhat-e ilyen problémát, ha egyszerűen szar az olaj, és nem ad megfelelő kenést? (ez elég hülye kérdés volt, hát persze, hogy okozhat)... arra gondolok, hogy most mol sprint 2t van benne, mert itt csak a legszarabb és a legdrágább verseny olajat lehet kapni, ezért arra jutottam, jó az bele, amíg csak próbálgatom, állítgatom... lehet, hogy ez volt a legnagyobb hülyeség?... szóval most tanácstalan vagyok...
A fekete magyar feszab az jó, az összes többi nemjó.
Üdv!
6V-os fesszabiból a trabanté max. javítókészletnek jó, már kívülről is más(a két nagy porcelánbetétes ellenállás az alján) és ha leveszed az aluházat látod hogy más a tekercsek menetszáma, és a drótok vastagsága is. Én csak a kalapácsokat meg az érintkezőket szoktam felhasználni belőle (volt itthon pár zsírúj trabi fesszab). és azzal szoktam TS fesszabot felújítani. Amúgy nekem bevált a mechanikus, egyszer vettem magar elektronikusat, de gyárilag szar volt, nem volt vele töltés, sztem jó a mechanikus csak figyelni kell rá, néha utánna kell állítani.
Uff!
Tényleg meg voltak lazulva a hfej csavarok! Kifújás megszűnt, de a ciripelés megmaradt :( Mondok egy durva példát: 4ezer felett olyan mintha csavarhúzót húznának gyorsan végig a hűtőbordák szélén vagy vmi hasonló... :D lehet nem ilye durva... gyűrűre gondolok.
Jó méretet mondott osztro! 3.25x16"-os vagy 3.50x16"-os, előre 2.75x18"as kell!!
Heló.
Sztem az az abroncsozás!
Heló! Segítségre lenne szükségem jó lenne ha vki meg tudná mondani hogy Mz Etz-125-s motorkerékpárra a hátsó gumiköpeny mérete mekkora.
Üdv.: Zoli.
Kössz a gyors válaszokat!
Más baja is lehet!
Ha szárazon rakod össze, úgy összetapad, hogy a büdös életben nem fog kiemelni!
Végül is mind1, hogy mi a baja, az, hogy összetapadt, vagy az, hogy rossz a mérete, mert mindenképp szét kell szedned.
Szóval szedd szét, nézd meg a méretet, és mikor rakod össze, akkor adj neki olajat bőven. Ha összeraktad persze először töltsd fel olajjal, és csak utána próbáld ki! Nem véletlenül van ott az az olaj! :-)
na elmondom, hogy mi a baj. VAlószínűleg te is azt a szar utángyártott lamellákat vetted, amelyekne mérete közelről sem egyezik meg a gyári méretekkel. Az életben ki nem fog emelnmi neked, hiába öntesz bele olajat. Szét kell szedned, és vagy mindegyiket a gyári méretre becsiszolni vagy elég sokan csinálják a régi-új párosítást. e inkább csiszold be a megfelelő méretre.
Hello!
Olyan kérdésem lenne hogy: ETZ 250 felújjítottam a kuplungját(új lamellák) összeraktam a cuccost probáltam beállítani a kuplungot de nem emelki egyáltalán vagyis nem csúszik el behúzott kuplungnál viszont olajal még nem öntöttem fel hátha szét kell szedni:) még 1x. lehet attól nincxs kuplung mert nincs bent olaj? válaszokat előre is kössz
helló.
szerintem ruházz be egy elektronikus feszszabba. Nekem lassan fél éve van magyar fent és teszi a dolgát. Igaz minden másnak rendben kell lenni.
Sok szerencsét
gab
Hello! Egyszer nekem is volt 6V-os Trabant fesszabb a Ts-emben és volt töltés mint az állat 1-2 óráig, utánna meg valósággal kigyulladt az állórészen az a kis réztekercs és az álló és forgórészt is úgy emlékszem h cserélni kellett. Erről ennyit. Üdv!
Nem való?! Pedig az volt rajta eddig is..:S És működött vele. Elszállt a töltés és lecseréltem, mert azt hittem az a szar, és nem jegyeztem hogy volt bekötve. még du szoptam vele, de nem jöttem rá, hogy mi a baj.. Az ellenállás nem szimplán meleg, hanem izzott az a réz szál. Na mind1, holnap még adok neki egy esélyt, ha nem, beizzitom az egész motort..>:)
Heló
A trabant fesszab nem való MZ hez.A trabiéban van egy ellenállás ahol felrögzited..Az MZ dinamója 60 w os a fesszabja is 60 w os,de a trabant fesszab az 220W és ez nagy különbség,ezért a fesszabban a mágnesesség is gyengébb ha mz re rakod és nem szabályoz vele.Nézd csak meg a hátulján a fesszabnak bele van ütve hány W os.Meg hogy a trabanté is 6 voltos -e?
Az állórészen viszont nem izzhatna az ellenállás.MaX forró lehet,nekem meleg egy kicsit mindig de az jó.Ha az mz fesszabjának érintkezői nincsenek beégve akkor azt tedd vissza és akkor már csak a beállitásokon mulik lesz-e töltés vagy nem.
Sziasztok
Nem sikerül alkatrészt találnom a 250-es ETZ-hez.
Szeretném a segítségeteket kérni.
Ha van valakinek othon ehez a példányhoz, a leeresztő csavar meletti csavar, amiben egy rugó és egy golyó van, azt megvásárolnám utánvétellel.
Légyszíves nézzetek szét a kosarak ajján.:)
Írjatok és megeggyezünk.
A kifújás jellemzően ciripelő csettegő hangot ad, de a kopogás az sajna rossz gyújtás, (ez okozhat kifújást ha gyenge a HF) vagy rossz keverék okozta kopogás lehet, illetve a csapszegcsapágyal is lehet gond, de a kifújás miatt inkább az előgyújtásra tippelnék.
Üdv! Furcsa hangot hallat a ETZ-m mostanában... Kigyorstás végeztével mikor beáll a fordulatszám elkezd ciripelni, valamint mikor visszatolom a gázt akkor is ciripel egy darabig. Továbbá szerintem ez egy másik hiba lehet: olyan mintha elérné hengerfejet a dugó,morog(kopog?) a gép ha terhelést kap(pl emelkedő). Valamint megjelent egy kis olaj a hengerfej és a henger hűtőbordái között, tehát kifúj. A kopogás lehet a kifújástól? Vagy az alu tömtés fogyott el és tényleg belever a dugó a hfejbe?? Help pls!!!
Sziasztok!
A trabi fesszabályzon milyen sorrendben vannak a jelölések? ugy mint az MZén? 1 kérdés: van 2 fesszabályzom. Találkozott már valaki olyannal, hogy egyik felrakásakor nincs töltés, a másikkal van, de izzik az ellenállás az állórészen.. Mit b*szhattam el? 6V)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|