:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
HAli! jövö héten leszedem a hengert és felfuratom mert igen csak kifogytak belőle a lóerők! mire vigyázzak szét-és összerakásnál?? esetleg milyen dugattyut vegyek hozzá?
Ezek jó dolgok, egyszer egy fórumon olvastam, hogy ki kell törni a primer fogaskerékből 3-4 fogat, és fog menni a MZ mint állat! Rögtön ráharaptak, de a srác nem volt elég geci, és rávilágított, hogy ez mekkora marhaság.
Az a baj, hogy már nem emlékszem melyik fórom volt!
De találtam mást!
Itt a 13- as számú hozzászólás „mz 250/1-es megéri-e?” címmel.
Amíg ez a színvonal, azt lehet megetetni az emberekkel amit akarsz.
Egyébként én nem ítélem el az „elkövetőt”, én is szeretem az ilyen tréfákat! :-)
Ha pl azt írják, hogy, a felömlőt így meg úgy reszeld át, adott méretekkel, adatokkal, stb, és persze kamu az egész az más, az szemét átverés!
De egy határon túl már annyira ökör, hogy az már vicc kategória, és aki ezt megeszi, és pl kifúrja a dugót/ kitördel fogakat egy fogaskerékből, az megérdemli, és azt bizony ki kell röhögni.
Szóval szerintem van az ami olyan jól kidolgozott, hogy akár igaz is lehetne, az az átverés.
És van az ami a 0 gépészeti tudású emberke számára is eldönthető (pl fogaskerék-kitördelés), és mégis megeszi valaki, na az a jó tréfa!!!! :-)
...igen ottvan a csavar de ezt nem to mmegcsinállni mert nincs itthon fbs-em meg kicsit lustavok most:D
KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!
üdv:petya
hali!
köszi nekemis van egy ilyen blokkom megisnézemrajta utánna ugrok csak a rendesnek:D
Heló
Bocs rosszul irtam neked.A jobb oldalon van a csavar csavarhuzós fejű vége az anya pedig ha leveszed a bal deknit akkor ott lesz ugyanott ahol a jobb oldalon hátul alsó részén,mivel ez a csavar valójában egy tengely.bocs a félrevezetésért más motorra gondoltam.HA nem találod vagy most is rosszul irtam (megnézem én is a blokkon tényleg igy van e mert már régen volt szétszedve a motorom)akkor szólj és van egy olyan blokkom ami csak össze van dugva arról készitek neked képet jó?
Naezmi? :)
http://belsoseg.blog.hu/2007/10/18/tuzolto_motoron/
mz bk 350-es.alkatrészek eladók
csá!
nemtalálom azt a csavart:S végig néztam ott a blokkot és alul ahol fut a lánc az mögött van 2 gyanús csavar de anya egyiken sincs:S lehet a 2közül lesz az egyik???
üdv:petya
Na és ez milyen: Bambi múltkor mesélte, hogy egy gyerek megkajolt valami kamu tuningleírást, és nem engedett a 48-ból, azért is megcsináltatta minden könyörgése ellenére....le sem merem írni.....: úgy kezdődött mogy ki kell fúrni a dugattyú tetejét...ÚÚÚÚÚÚÚÚÚ
Nagyon nem vághatta az illető alapfokon még a működési elveket sem, ha ilyent megevett, de aki ilyent felrak a netre komolyként azt meg colos csővel megkatéterezném....
Gyuri!
Regisztráltalak, írtam e-mail-t a részletekkel
Üdv: Gexxx
RICINUST FELEJTSD EL ha még időben van....
Hali!
Ez az angol olaj ebben az árban nagyon érdekelne engem is, amennyiben publikus a beszerzési forrásod....
Üdv,
Zoli
hali!
köszönöm a válaszokat!!!
megfogomnézni azt a csavart. hogy mennyit megy végre hát kérlexépen felkúszik 100fölé:)
az 5000 km az meg (na jó +-1000km)azolyan biztos mint h ittvagyok a tulaj többmint 20éve halott 1 trofit meg ölt és utánna vette ezt majdrá egy évvel egy autót (ezt egykori barátaitól tudom)
üdv:petya
váltó kopott, lehet hogy olaj nélkül használták vagy mégsem 5000 van benne
Heló
eszembe jutott még egy ilyen olajtémás dolog is.Tesómnak a kutas tankolt és a kutas előre beleöntötte az olajat a rometjébe és utána rátankolt de nem keveredett össze az olaj.A motor elindult a kutnál ment vagy 300 métert aztán megállt.Szereltük aztán csak egy fél óra mulva jutott eszembe meg kéne nézni a benzint.Hát igen a csap tele volt olajjal meg volt a motoron egy plusz benzinszűrő a csőben az is tele volt olajjal.NAgy nehézségek árán és rentgeteg tolás után mikor elindult az egész ut csupa kék füsttel volt tele,de tényleg nem láttunk semmit.NEm tudtuk a karbit leszedni mert egy mellékuton voltunk ,inkább toltuk a motort.Pedig a pisztolynak fel kellett volna kevernie az olajat,csak mikor előre beleöntötte az olajat az lefolyt amig levette a pisztolyt a helyéről(én mindig elzárom a csapot ha tankolok és indulás előtt behuzott elsőfékkel meglötyökölöm párszor a tankot az MZ-n.)
Heló.Lehet kicsit pontatlanul lett beállitva a váltó gyárilag,de van megoldás.Jobb oladlon a deknit vedd le nemcsak a kicsit, a nagyot is.Ha levetted akkor az alsó részen a blokk hátsó része felé nézve találni fogsz egy olyan csavart amit csavarhuzóval lehet állitani,és le is van kontrázva és biztositva egy anyával meg egy kis lemezzel nehogy kilazuljon az anya.Ha ezt megtalálod oké lesz a dolog.Asszem vagy 6os de inkább 8as csavar az(ami valójában egy hosszu rúd a blokkban és ezzel állitható a váltó helyzete).namost a biztositást visszagörbited majd lazitsd meg az anyát és csavarhuzóval tekerj a "csavaron" 1-2 kört kifele vagyis tekerd balra.Majd huz vissza a kontraanyát de ne biztositsd le hanem próbáld meg egy körre a motort.Addig lehet kifele tekerni de kb max3-4 kört amig már nem veszi az 1et. ha már nem veszi az egyet akkor az már sok onnan tekerj vissza jobbra vagyis befele.Ugyis rájössz majd.Egyébként nekem is kidobta már a 4.et a TS 150 em 1szer dombnak és 3 szor egyenesben de olyan 90 95sebesség környékén.4000km alatt 4szer.nekem is állitanom kéne de inkább majd én hézagolok a blokkban ha majd egyszer szét kell szedni.A tied mennyit megy végre?
üdv
tipp: (oválisra) kopott fogaskerék
??
minden jót
gab
hali!
emzés kollégák lenne egy nagy kérdésem: van egy 125ös trofim 1.5évig ment gond nélkül óraszerint van benne 5000km és előző tulaj tényleg nemhasználta és olyan problémám akadt h kidobálja a 4.et már álítottam kuplungon de úgyis viszont ha megtartom lábbal a váltókart akkor csak annyitérzek amikor kilökné 1pillanat és utánnamegy tovább(am. minnél finomabban húzomneki annál később dobja ki) ez mitől van????
elnézést a kis regényért:D
ja ha valaki tud eladó 125ös etz-t Hatvan környékén az kérem jelezze.
előreis köszönöm!!!
üdv:petya
Na ha ricinus olajat keversz bele, akkor készülj igazán a motorgenerálra :D
Néha ott voltam amikor Bambi olyan motort javított ami ricinustól ment tönkre :D ne tudjátok milyen választékosan tud káromkodni :D
Ez egy népszerü városi legenda hogy a ricinus jó. A régi ásványi olajaknál lehet hogy jobb volt, de manapság egy olcsó félszintetikus robogó olaj is jobb minőségü.
Ha a ricinus szag a lényeg akkor lehet kapni olyan ELF veterán olajat ami ricinus illatosításu... én pl ilyet használok. :D
Én sem sporolásból higítom jobban, csak így valahogy jobb a gép nekem.
Az olaj ugyanis rontja az égés folyamatát.
1:80-as keveréknél is még tocsogott az olajban a karter, szóval én ezért nem aggódok a szorulás miatt. Ha meg megszorul az én bajom.
De nem szeretnék hitvitát nyitni. Mindenkinek az előírt 1:50-es keveréket javaslom azzal biztos nem lesz gond.
Hello.olvasgatom a olaj témát,s lenne 1 kérdésem.Mi van akkor ha növényi olajat keverek feles arányba gyogyszertári ricinus olajjal???
40es keverékre gondoltam.
Állitólag teljesen elég és bejáratáshoz ajánlott !!
Ha büdös engem nem érdekel, ÉN elől ülök és nem megyek magammal szembe sose !!!
Van aki már probálta??
Üdv Dlaca
rosz@freemail.hu - roszgyorgy - Budapest - Budatétény!
Olaj téma:
Én használtam régebben sprintet, igazából nem füstölt vele, a kipuff végén kevés lerakódást hagyott, aztán a TSbe mostmár két éve jobb olajat használok (egy darabig Elf félszint. kék olajat, most meg valami angol félszint. pirosat), mert ilyet tudok olcsón szerezni (1300körül van literje), abszolút nem hagy lerakódást vagy olajfolyást a kipuff végén, a kipuff is szép őzbarna-szürkére kiég. Nekem ez bejött. De hiába a jó minőség, az 1:50es keverési arányt betartom, nem fogok ezen spórolni. Egy dugattyúszorulsá nagyobb költségeket von maga után.
Ha a legdrágább fullszintetikus olajjal keversz, akkor is füstölni fog hidegen, és városi tötymörgés utáni kihuzatáskor egy darabig. Ezen esetek kivételével ha füstöl, akkor az még lehet a dúsra karburálás miatt is ugyebár (bár én inkább ennek vagyok a híve, mint a fehér gyertyát eredményező szegény keveréknek)
Engem is szivatott az ETZ tavaly, de rögtön kipattant az isteni szikra, amikor az omegakoncert-szerű füstfelhőben kicsit elütő szagokat éreztem: hajtóműolaj! SZimering is átereszthet tehát....ráadásul nem is akárhogyan voltak szarok a szimeringek...de ezt anno már itt is megénekeltem....nahh, bocs a hosszú lére eresztett hsz-ért :-)
Hát ez felettébb érdekes, magam is a Sprint-et használom, tljesen meg vagyokvele elégedve, szerintem a motor is. Nálam soha egy gépemben sem csinált károkat az Arol se, max kicsit többet kokszolt....
a mol most 4%-ban kever etanolt a 95-höz, de valahol olvastam, hogy 10% körül tervezik a jövőben (20-25%-ban bármelyik jármű elviseli az etanolt)...
most már egészen biztos, hogy az olaj a szar... ebben pétermz meg is erősített... az előző gazdája is arol 2T-t használt... az arol és a sprint is mol termék... amikor megvettem a motort az arol teljesen bekötött a porlasztóba... az úszószelep eldugult, meg sem lehetett mozdítani... az átvezető csatorna szintén, annyira, hogy csak egy vékony tűvel sikerült átszúrnom... a karbi aljába úgy belekötött, mint a dobos torta tejetén a piros máz... csavarhúzóval akár fel is lehetett volna pattogtatni... a benzincsapról nem is beszélek, mert ott meg teljes káosz... szóval amikor ezeket észrevettem, teljes tankpucolás (fémtisztára) a karburátor, benzinszűrő és a csap teljes tisztítása... vagy három napig áztattam nitrohígítóban, mire kiázott a retek, majd át öblítettem benzinnel...
szóval teljes tisztaság, erre most eldugul a csap tartalék állása, tehát a tank aljáról szív valamit, ami szerintem a leülepedett olaj, meg pár nappal ezelőtt ismét eldugult az átvezető csatorna... csak most a piros máz helyett barna máz kezd kialakulni ( a sprint 2T tiszta olajszínű)...
nem hiszem, hogy átvertek volna, ugyanis a kúton vettem bontatlan gyári dobozban... ráadásul még a benzin is mol-os, tehát érthetetlen számomra...
mindegy is, a benzin majdnem elfogyott, tehát tankolni kell, de abba már nem rakok sprint 2T-t... 1 liter tiszta benzinnel átpucolok megint mindent, és kipróbálom valami mással... remélem kapok castrolt...
egyébként borsod megyében miskolc mellett lakom...
CsavarNYúzó and szemmérték :-)
No persze aki precíz akar lenni az mérőórát és zömmert használ....
Ilyent én is tapasztnyaltam a Dolmar 2T-vel (szintén piros), de csak azért, mert előtte más olajjal rátankoltam....és ilyenkor az lehetett hogy a kétféle olaj (így a kétféle olajból készítet kétféle keverék) nem vegyült el egymással jól......
ez teljesen jó és precíz megoldás, de ha javasolhatom vagy önzáró anyát, vagy kontraanyát használj, hogy ne tudjon elállítódni a műszer.
hogy mik vannak :-/
Ezek szerint elcseszte a MOL a régi jól bevált olaját és még sokba is kerül.
Az észter bázisu olajak üllepszenek le általában, de ezek 5-10ezerHUFos verseny olaj képében kapható és legtöbb kúton nem is lehet ilyet kapni.
Nem hiszem hogy a mol ilyet rakott volna a szuper alsó kategóriás olajaiba.
Ebben az esetben tényleg érdemes áttérni másra.
a füstölést nem csak az olaj, hanem a túl dús keverék, régi olajlerakódás, kipu, karbi, légszűrő dugulás is okozhatja.
Azt viszont naggyon furcsálom hogy nem keveredik rendesen a Sprint 2T, meg hogy csapadék keletkezik. Simoval használtam és nem emlékszem ilyen gondokra.
Nem lehet hogy valami hamisítványt kaptál aminek semmi köze a 2T olajakhoz?
Minden hagyományos olaj, hagyományosan nagyon jól keveredik a benzinnel. Elég beleönteni kicsit meglötykölni a tankot és máris homogén a keverék.
Nekem az etnol okozott ilyen kicsapódást, de az is csak több napi használat után. És akkor sem dugult el semmi, csak ki kellet borítani a karbi aljából a sziruppot és már ment is tovább a motor. A benzin ezt a sziruppot feloldotta azonnal.
Lehet hogy a helyi kút ahol tankolsz etanollal keveri a benzint? Bár akkor füstölnie sem kéne, mert az etanoltól tisztáb az égés.
Az előírt keverési arány MZ esetén az 1:50 én ezt javaslom neked bármilyen olajjal.
Ennél hígabbat csak saját felelősségre!!
Az az én egyéni perverzióm hogy szeretek kockázatos kísérletekkel játszani :)
Mindenesetre érdekes a problémád. Hol is laksz? Megnézném magamnak azt a motort.
A szakszerű megoldás erre egy átfúrt gyertya és egy indikátoróra.
Rossz gyertyából lehet dugattyúütküztetőt csinálni (az MZ Hogyan tovább írja).
Én hosszában eltört colstokot használok vagy vonalzódarabot a méréshez (elég egy 10 centis darab).
még egy kérdés...
mivel, milyen segédeszközzel, esetleg szerszámmal tudnám megmérni, mikor van a dugó a felső holtpont elött 3 mm-rel?... a legkézenfekvőbb a tolómérő lenne, de azt ugye lehetetlenség használni a váztól, na meg a tanktól...
bár egy ötletem van... egy anyát kézzel ráültetek a gyertyafurat tetejére, majd egy belevaló csavart betekerek a felső holtpontig... megmérem az anya és a csavar közti távolságot, kivonok 3 mm-t, a kapott értékig továbbtekerem a csavart, majd addig-addig tekergetem a főtengelyt, amíg az anya ismét vissza nem ül a gyertyafurat tetejére...
ez most jutott eszembe, de szerintem megoldható...
Helo
OLyan leüllepedést én is tapasztaltam arol 2t-vel a fél literes dobozos amiben piros olaj van.Pedig én itthon tankolok és kannában jól összerázom az anyagot.Egyszer én is leengedtem és azt vettem észre a benzin alján több a piros szin mint felül.Én omv 2t re áltam át.Sokkal jobbnak tartom nem ugy folyik mint az arol 2t az olyan mint a viz csak ugy locsog a dobozában,az omv-s meg olyan igazi"olajhanggal"locsog a dobozban ha megrázom.
Heló
örülök hogy jó a géped,legalább most tudod milyen érzés amikor jól van beállitva a motor.Az olaj szintjét ha ellenőrizni akarod akkorahol kijön a váltó/berugó tengely azalatt van 1-2 cm re a csavar.Na az az ellenörző.nem elöbbre aza 2 ami egymástól 2-3 cm re van a váltókarfelett/alatt mert azok deknifelfogató csavarok.A blokk alján pedig ahogy irod 2 csavar van.A nagyobbik fejű az egy mágneses csavar majd ha sikerül kivenned meglátod.Ha az olajat le akarod ereszteni mindkettőt ki kell venni,nem tudom miért mert elég lenne a nagyot kivenni de ha a kicsit nem veszem ki akkor ha leveszem a deknit van még olaj a blokkba pedig van összefolyó furat a blokkban,de lehet azért mert az összefolyó furat kbfél cm rel magasabban van mint a blokk alja,mármint ha belülről nézzük szétszedett blokknál.szóval vedd ki mindkettőt.
A váltóba én 80W90 et használok.Jó ez amugy másnéven ezt a kuton trabant hajtómű olajként adják.Valakik 15W40et tesznek bele.A blokkfelek közé a papirtömitést én mindig megkenem zsirral hogy puhuljon a papir és jól illeszkedjen be.
Az indexek buráit szedd le és minden érintkezőt tisztits meg,a foglalatban az alsó érintkezőt csvarhuzóval "kotrogasd"meg hogy ne legyen oxidált meg huzd előbbre hogy az égő aljának erősen nekimenjen,meg az oldalsó félköröket is csiszold meg/fogóval feszits rajta hogy majd jól szoruljon az égő oldalának.Ha a tisztitás megvan és még mindig nem villognak rendesen menj át a kábelok ellenőrzésére,nefelejtsd a kapcsolónál is a kis csavarokat meghuzni/a kábelt ujra csupaszolni.Ja és az égő alját is csiszold meg.meg a testkábel elvileg lecsavarozható a vázról ha igen akkor megcsiszolod a vázat meg a sarut majd ujra visszacsavarozod.meg minden összedugós érintkezőt mármint ami a kábelok végén van fogóval nyomd össze hogy szorosabban érintkezzen az ellenkező párjával.és ezt föleg a bizti táblánál érdemes ott még csiszolni is érdemes az érintkezőket,kissé nehézkesen megoldható de utána jodarabig jó lesz majd,meg a biztositék helyeit megcsiszolni meg a biztositék végeit szép csillogó rézszinűre.
lehet hogy a sprint 2T nem károsítja, és tökéletes kenést ad a motornak, de úgy füstöl, mintha égne az erdő... pedig 1:50-be kevertem... mindezt kb. 1500 HUF-ért... akkor inkább a castrol... kipróbálom, már csak kíváncsiságból is...
és a legnagyobb problémám a sprinttel, hogy (ez csak az én véleményem) szerintem nem keveredik rendesen a benzinnel... vagy kicsapódik, vagy leülepszik, vagy nem tudom mi, de valami nagyon nem frankó... biztosan emlékszel még a karbis cikkedhez is ajánlottam, a 30N3-1es karbival is szívtam egy darabig, mert állandóan eldugult az alapjárati fúvóka és a főfúvóka közötti átvezető csatorna... egyik nap kipucolom (tényleg) fémtisztára, a másik napra meg betapad az egész... ráadásul most meg a benzincsap is eldugul, pedig a tankot is kipucoltam rendesen... olyan gyantaszerű ragadós szirup lesz belőle, vagy mi... :(
szóval holnap leengedem, és nézek bele valami normális olajat... keverési aránynak meg 1:60-at gondoltam... majd meglátjuk milyen lesz...
köszi a tippet...
Hello Mindenki!
Gondoltam írok egy kicsit, mert már rég írtam ide. Boldog vagyok, mert véletlenül az utamba akadt egy ügyeskezű szaki, aki az út szélén beállította nekem a gyújtást és a karbit, úgyhogy most vadállatul szakít a gép. Azt veszem észre, hogy falunk elég sokan értenek a motorokhoz, főleg MZ, Simson. A töltés is elfogadható, bár még nem bízok benne maradéktalanul így gyakran ellenőrzöm az akksi feszültségét. Így már koncentrálhatok azokra a dolgokra, amik eddig háttérbe szorultak a motoron.
Váltóolajat szeretnék cserélni, de először is szintet nézni(150es TS) és lenne pár kérdésem.
A két csavar közül a váltókar felett melyik a szintellenőrző lyuk? Vagy mindkettő az? Valamint alul van egy nagy meg egy kisebb csavar. Ezek közül melyik-melyik.
És milyen motorolajat ajánlanátok ami helyettesíthetné a hagyományos váltóolajat esetleg?
És a váltóház és a blokkfél közti új papírtömítést csak úgy natúr rakjam be, vagy szokták valamivel bekenni, hogy jobban tömítsen?
Valamint csak a jobb első indexem működik rendesen, a bal első meg sem szólal, a maradék kettő meg halál gyengén pislog. A test lehet a ludas ha gyengén villog? Miket ellenőrizzek?
A válaszokat előre is Köszönöm!
Az én Simsonom is azért szorult meg szerdán, mert nem kapott elég benzint a csapon keresztül a karbi. (pedig 20as keverék van benne mert járatós) Szerencsére nem lett baj. Lehült és ment tovább. Persze a csapot kicseréltem egy Mz csapra. :)
meg a másik, hogy amit én akarok ahoz lehet kapni küllőt, jó minőségben, szóval minek szenvedjek :)
Akinek elküldtem a LED lámpa rajzot annak szólok, hogy a rendszámtábla világításban használt fehér ledek ezzel a felállással nem világítanak rendesen. Nem néztem meg külön a fehér paramétereit és kiderült, hogy 2*-es fesz kell neki.
Lényeg, hogy míg 2 piros LED-hez kell egy 120Ohm-os ellenálás addig a fehérnél nem lehet sorba kötni hanem 1LED 1 ellenálás felállásban kell kötni, akkor lesz jó.
jó titánnitrites vágóval semmi gond, de nekem csak HS minőségü szerszámom van :)
Nyugodtan használhatod az előírt keverési arányal a Sprint 2T-t nem károsítja a motort, de még az Arol sem.
Annyi, hogy kormolnak és a lerakódások okoznak 2Tre jellemző dolgokat.
Én a Castrol 2T Scooter synt olajat szoktam használni. Ez kb 2000huf kúton és nem, vagy csak minimálisan füstől.
1:80-as arányba is szokam néha keverni, akkor egyáltalán nem füstöl :)
Mostanában azonban jó fajta ELF olajat használok. Ez ha jól rémlik 2700HUF. Ennek a minősítése is vagy 2 kategóriával jobb mint a Castrole és tényleg jó. Nem, a teljesítmény nem lesz tőle nagyobb :) de füst, korom, bűz az zéró. Persze a TS-nek mindegy lenne, de a lelkemnek jobb :)
Hello!
ha van msn-ed akkor fel tudnál venni hogy kérdezek pár apróságot??
huridav@freemail.hu
Köszi
Üdv:huri
Probáld ki egy küllőn nekem sima ügy volt...:)
szevasztok...
megoldódott a problémám... beleestem abba a csapdába, hogy a legegyszerűbb dologra nem gondoltam... szóval semmi gond nincs a főtengelycsapággyal (legalábbis remélem), sem a szimeringgel... :) a nyikorgást az okozta, hogy a szénkefe nem megfelelően volt "rákopva" a kommutátorra(?), és ezért forgás közben félre nyomta, és mivel így nem csak a rúgó feszítette, elkezdett nyikorogni... egy kis tisztítás, és egy másik szénkefe cseréje megoldotta ezt a problémát... :)
a felpörgést sem a szimering hibája okozta(pedig én erre gondoltam), hanem az, hogy egyszerűen a benzincsaptól nem kapott elég benzint a porlasztó... :) csak annyi benzin van benne, hogy teljesen nyitott állapotban hol folyik, hol nem, a tartalék állás meg épp hogy csöpög, mert el van dugulva... :) két napja szívok vele, mert hiába állítottam be az alapjáratot, amint folyt egy kis benzin rögtön túlpörgött, aztán meg épp hogy járt... és csak ma tűnt föl, hogy a csőben csak néha van benzin...
ezt csak azért írtam le, mert néha a legegyszerűbb dolgokon múlik minden... ha sokáig csinálta volna mindezt, képes lettem volna széthúzni a blokkot, új csapágy, új szimering, meg egy heti munka, és a probléma ettöl függetlenül nem oldódott volna meg... járjunk körültekintően... :)
deee... olaj ügyben még miníg tanácstalan vagyok... a maradék mol sprint 2T-t leengedem, mert füstöl mint az állat... trabis tuning oldalon olvastam, hogy ez mérföldkövekkel jobb, mint az arol 2T, kevésbé füstöl, meg ilyenek... hát nekem nem úgy tűnik... :) jó lesz majd, ha valamit éppen fel akarok gyújtani... :))) ha valaki tudna ajánlani jó, elfogadható árú fél ill. szintetikus olajat keveréshez, azt megköszönném...
szevasztok...
email:bambi@mzracing.hu
tel:06203420977
üdv bambi
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|