hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 10. szombat 
Ármin, Pálma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Atilla
válasz erre | email2007-10-31 23:18:32
Látod, már előre lenyúlják a legjobb ötleteim! :-D
sorszám: 23665 (85566)
(előzmény: bambi1, 2007-10-31 20:09:54)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-10-31 23:11:09
komolyan mondom mostmár amiket írtok ha egyszer lesz egy fölös mz-m vagy vmi kipróbálo mezeket a tuningokat:DDDD xD lyuk ide lyuk oda ööö a blokk aljába nem kell lyuk a szellőzés végett????
sorszám: 23664 (85565)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-10-31 22:51:00
Egyik haverom régebben azt hitte, hogy mikor a motort "felfuratják" akkor a hengerébe oldalról lyukakat fúrkálnak. :DDD
sorszám: 23663 (85564)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-10-31 22:40:10
csá! igen odagondolom az fbs-t mert egyszer komárom eresztett és azóta úgyahogy mondod rajzlapból tömítés +fbs biztosra kell menni:D most csak aztnem értem h lekapom dekniket és anyát fellazítom csavaron állítok és mondtad h ne biztosítsam hanem próbáljam ki de kipróbáláshoz vissza a dekni vissza az olaj így tuti 2szer kell szétszedni.. így van???
sorszám: 23662 (85563)
(előzmény: Péter mz, 2007-10-31 18:10:58)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-10-31 22:29:01
lenne egy kérdésem hozzátok! Az mitől lehet, hogy húzom a mözönek, 4 ben ami ki fér (100-110) majd jön az 5. fokozat és onnantól megtorpan a masina és visszalassul, néha 80-90-ig, de néha 70 ig!! mi a megoldás, rakjak előre egy kisebb fogaskereket, kicsit kifúj a hengerfej, ez lenne a kűludas, vagy kicsi a 120-as fújjóka??? mit gondoltok??? kösz! rgy
sorszám: 23661 (85561)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-10-31 22:25:54)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-10-31 22:25:54
Jaja! F@asza lett!! :-)
sorszám: 23660 (85560)
(előzmény: Samee, 2007-10-31 22:15:53)

 
 
Samee
válasz erre | email2007-10-31 22:15:53
Sziasztok! Megújult az MZ Club honlapja, nézzétek meg :) Link: http://www.mzclubhungary.com
Samu
sorszám: 23659 (85559)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-10-31 20:49:34
ricinus felejtve.
marad a red bull és 95ös keverék 28-72% arányba.
ugy száll majd a motor mint a szél.

sorszám: 23658 (85557)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-10-31 20:28:02
Hali!
Nincs valakinek szabolcs megyében etz 250hez váltóalkatrész? Havernak kellene pár fogaskerék meg léptetővilla.
Előre is köszi!
minden jót

gab
sorszám: 23657 (85556)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-31 20:09:54
Képzeld a DKW-nál próbálkoztak a dugó tetején membránnal.
sorszám: 23656 (85555)
(előzmény: Atilla, 2007-10-31 20:01:46)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-31 20:09:33
Na továbbgondoltam! (Napról napra nagyobb hülyeségek jutnak eszembe...)
Szóval ez legyen 2 ütemű dízel, akkor nem is kell az a gyertya. Viszont a kipufogó membrán fölé be kell építeni egy elektromágnest, amire rá kell kötni a gyertyakábelt, az fogja vezérelni a membránt!
Mesteri ötlet, neki is állok, csak még nem tudom, hogy eme csúcstuninghoz az ETZ-t áldozzam fel, vagy az /1-est.... :-D
sorszám: 23655 (85554)
(előzmény: Atilla, 2007-10-31 20:01:46)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-31 20:01:46
Tényleg mekkora ötlet, bele sem gondoltam! Építsünk a dugó tetejébe teljes keresztmetszetben egy nagy kerek membránt!
Persze a jó öblítés miatt a hengerfej tetejébe úgyszintén. Az lesz a kipufogó! :-)
Már csak azt kell kitalálni, hol legyen a gyertya... :-DDD
sorszám: 23654 (85552)
(előzmény: Keri, 2007-10-31 19:25:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-31 19:25:36
Ez a dugatyú fúrás nem is hülyeség, holnap kipróbálom, gondolde el jobb lesz a feláramlás :D
sorszám: 23653 (85550)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-10-31 08:47:48)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-10-31 18:10:58
Az fbs-t hova gondolod?tömitésnek?mert tömitést tudsz vágni akár sima rajzlapból is de mégjobb a famentes rajzlap és elég egy db A/4 es méret.A bal oldali tömités elég egyszerű is.
sorszám: 23652 (85549)
(előzmény: petya54, 2007-10-31 11:19:09)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-10-31 17:31:05
Szia ricsi! Én meg Miskolcon lakom és a motor pedig egy Nyékládháza melletti faluban van. Te hol laksz pontosan? Akár találkozhatnánk is...
sorszám: 23651 (85548)
(előzmény: -ricsi-, 2007-10-30 09:52:33)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-10-31 17:28:16
HAli! jövö héten leszedem a hengert és felfuratom mert igen csak kifogytak belőle a lóerők! mire vigyázzak szét-és összerakásnál?? esetleg milyen dugattyut vegyek hozzá?
sorszám: 23650 (85547)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-31 14:50:12
Ezek jó dolgok, egyszer egy fórumon olvastam, hogy ki kell törni a primer fogaskerékből 3-4 fogat, és fog menni a MZ mint állat! Rögtön ráharaptak, de a srác nem volt elég geci, és rávilágított, hogy ez mekkora marhaság.
Az a baj, hogy már nem emlékszem melyik fórom volt!

De találtam mást!
Itt a 13- as számú hozzászólás „mz 250/1-es megéri-e?” címmel.
Amíg ez a színvonal, azt lehet megetetni az emberekkel amit akarsz.
Egyébként én nem ítélem el az „elkövetőt”, én is szeretem az ilyen tréfákat! :-)
Ha pl azt írják, hogy, a felömlőt így meg úgy reszeld át, adott méretekkel, adatokkal, stb, és persze kamu az egész az más, az szemét átverés!
De egy határon túl már annyira ökör, hogy az már vicc kategória, és aki ezt megeszi, és pl kifúrja a dugót/ kitördel fogakat egy fogaskerékből, az megérdemli, és azt bizony ki kell röhögni.
Szóval szerintem van az ami olyan jól kidolgozott, hogy akár igaz is lehetne, az az átverés.
És van az ami a 0 gépészeti tudású emberke számára is eldönthető (pl fogaskerék-kitördelés), és mégis megeszi valaki, na az a jó tréfa!!!! :-)
sorszám: 23649 (85545)
(előzmény: Keri, 2007-10-30 20:41:43)

 
 
andor64
válasz erre | email2007-10-31 11:20:07
boxer mz alk.eladók.
sorszám: 23648 (85542)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-10-31 11:19:09
...igen ottvan a csavar de ezt nem to mmegcsinállni mert nincs itthon fbs-em meg kicsit lustavok most:D
KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!

üdv:petya
sorszám: 23647 (85541)
(előzmény: petya54, 2007-10-31 11:11:54)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-10-31 11:11:54
hali!
köszi nekemis van egy ilyen blokkom megisnézemrajta utánna ugrok csak a rendesnek:D
sorszám: 23646 (85540)
(előzmény: Péter mz, 2007-10-31 11:03:35)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-10-31 11:03:35
Heló
Bocs rosszul irtam neked.A jobb oldalon van a csavar csavarhuzós fejű vége az anya pedig ha leveszed a bal deknit akkor ott lesz ugyanott ahol a jobb oldalon hátul alsó részén,mivel ez a csavar valójában egy tengely.bocs a félrevezetésért más motorra gondoltam.HA nem találod vagy most is rosszul irtam (megnézem én is a blokkon tényleg igy van e mert már régen volt szétszedve a motorom)akkor szólj és van egy olyan blokkom ami csak össze van dugva arról készitek neked képet jó?
sorszám: 23645 (85538)
(előzmény: petya54, 2007-10-31 08:59:20)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-10-31 10:43:33
Naezmi? :)

http://belsoseg.blog.hu/2007/10/18/tuzolto_motoron/
sorszám: 23644 (85537)

 
 
andor64
válasz erre | email2007-10-31 10:05:21
mz bk 350-es.alkatrészek eladók
sorszám: 23643 (85535)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-10-31 08:59:20
csá!
nemtalálom azt a csavart:S végig néztam ott a blokkot és alul ahol fut a lánc az mögött van 2 gyanús csavar de anya egyiken sincs:S lehet a 2közül lesz az egyik???

üdv:petya
sorszám: 23642 (85534)
(előzmény: Péter mz, 2007-10-30 22:57:00)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-10-31 08:47:48
Na és ez milyen: Bambi múltkor mesélte, hogy egy gyerek megkajolt valami kamu tuningleírást, és nem engedett a 48-ból, azért is megcsináltatta minden könyörgése ellenére....le sem merem írni.....: úgy kezdődött mogy ki kell fúrni a dugattyú tetejét...ÚÚÚÚÚÚÚÚÚ

Nagyon nem vághatta az illető alapfokon még a működési elveket sem, ha ilyent megevett, de aki ilyent felrak a netre komolyként azt meg colos csővel megkatéterezném....
sorszám: 23641 (85533)
(előzmény: Keri, 2007-10-30 20:41:43)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2007-10-31 08:43:50
Gyuri!

Regisztráltalak, írtam e-mail-t a részletekkel

Üdv: Gexxx
sorszám: 23640 (85532)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-10-30 19:01:25)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-10-31 08:38:37
RICINUST FELEJTSD EL ha még időben van....
sorszám: 23639 (85531)
(előzmény: Laca_D, 2007-10-30 19:27:02)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-10-31 08:36:52
Hali!

Ez az angol olaj ebben az árban nagyon érdekelne engem is, amennyiben publikus a beszerzési forrásod....

Üdv,
Zoli
sorszám: 23638 (85530)
(előzmény: steelheart6, 2007-10-30 17:10:33)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-10-31 07:40:53
hali!

köszönöm a válaszokat!!!
megfogomnézni azt a csavart. hogy mennyit megy végre hát kérlexépen felkúszik 100fölé:)
az 5000 km az meg (na jó +-1000km)azolyan biztos mint h ittvagyok a tulaj többmint 20éve halott 1 trofit meg ölt és utánna vette ezt majdrá egy évvel egy autót (ezt egykori barátaitól tudom)

üdv:petya
sorszám: 23637 (85529)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-31 07:13:03
váltó kopott, lehet hogy olaj nélkül használták vagy mégsem 5000 van benne
sorszám: 23636 (85528)
(előzmény: petya54, 2007-10-30 21:41:16)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-10-30 23:04:45
Heló
eszembe jutott még egy ilyen olajtémás dolog is.Tesómnak a kutas tankolt és a kutas előre beleöntötte az olajat a rometjébe és utána rátankolt de nem keveredett össze az olaj.A motor elindult a kutnál ment vagy 300 métert aztán megállt.Szereltük aztán csak egy fél óra mulva jutott eszembe meg kéne nézni a benzint.Hát igen a csap tele volt olajjal meg volt a motoron egy plusz benzinszűrő a csőben az is tele volt olajjal.NAgy nehézségek árán és rentgeteg tolás után mikor elindult az egész ut csupa kék füsttel volt tele,de tényleg nem láttunk semmit.NEm tudtuk a karbit leszedni mert egy mellékuton voltunk ,inkább toltuk a motort.Pedig a pisztolynak fel kellett volna kevernie az olajat,csak mikor előre beleöntötte az olajat az lefolyt amig levette a pisztolyt a helyéről(én mindig elzárom a csapot ha tankolok és indulás előtt behuzott elsőfékkel meglötyökölöm párszor a tankot az MZ-n.)
sorszám: 23635 (85524)
(előzmény: -ricsi-, 2007-10-30 09:52:33)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-10-30 22:57:00
Heló.Lehet kicsit pontatlanul lett beállitva a váltó gyárilag,de van megoldás.Jobb oladlon a deknit vedd le nemcsak a kicsit, a nagyot is.Ha levetted akkor az alsó részen a blokk hátsó része felé nézve találni fogsz egy olyan csavart amit csavarhuzóval lehet állitani,és le is van kontrázva és biztositva egy anyával meg egy kis lemezzel nehogy kilazuljon az anya.Ha ezt megtalálod oké lesz a dolog.Asszem vagy 6os de inkább 8as csavar az(ami valójában egy hosszu rúd a blokkban és ezzel állitható a váltó helyzete).namost a biztositást visszagörbited majd lazitsd meg az anyát és csavarhuzóval tekerj a "csavaron" 1-2 kört kifele vagyis tekerd balra.Majd huz vissza a kontraanyát de ne biztositsd le hanem próbáld meg egy körre a motort.Addig lehet kifele tekerni de kb max3-4 kört amig már nem veszi az 1et. ha már nem veszi az egyet akkor az már sok onnan tekerj vissza jobbra vagyis befele.Ugyis rájössz majd.Egyébként nekem is kidobta már a 4.et a TS 150 em 1szer dombnak és 3 szor egyenesben de olyan 90 95sebesség környékén.4000km alatt 4szer.nekem is állitanom kéne de inkább majd én hézagolok a blokkban ha majd egyszer szét kell szedni.A tied mennyit megy végre?
sorszám: 23634 (85523)
(előzmény: petya54, 2007-10-30 21:41:16)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-10-30 22:13:31
üdv
tipp: (oválisra) kopott fogaskerék

??

minden jót
gab
sorszám: 23633 (85522)
(előzmény: petya54, 2007-10-30 21:41:16)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-10-30 21:41:16
hali!
emzés kollégák lenne egy nagy kérdésem: van egy 125ös trofim 1.5évig ment gond nélkül óraszerint van benne 5000km és előző tulaj tényleg nemhasználta és olyan problémám akadt h kidobálja a 4.et már álítottam kuplungon de úgyis viszont ha megtartom lábbal a váltókart akkor csak annyitérzek amikor kilökné 1pillanat és utánnamegy tovább(am. minnél finomabban húzomneki annál később dobja ki) ez mitől van????
elnézést a kis regényért:D
ja ha valaki tud eladó 125ös etz-t Hatvan környékén az kérem jelezze.

előreis köszönöm!!!

üdv:petya
sorszám: 23632 (85520)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-30 20:41:43
Na ha ricinus olajat keversz bele, akkor készülj igazán a motorgenerálra :D

Néha ott voltam amikor Bambi olyan motort javított ami ricinustól ment tönkre :D ne tudjátok milyen választékosan tud káromkodni :D

Ez egy népszerü városi legenda hogy a ricinus jó. A régi ásványi olajaknál lehet hogy jobb volt, de manapság egy olcsó félszintetikus robogó olaj is jobb minőségü.

Ha a ricinus szag a lényeg akkor lehet kapni olyan ELF veterán olajat ami ricinus illatosításu... én pl ilyet használok. :D
sorszám: 23631 (85518)
(előzmény: Laca_D, 2007-10-30 19:27:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-30 20:35:51
Én sem sporolásból higítom jobban, csak így valahogy jobb a gép nekem.
Az olaj ugyanis rontja az égés folyamatát.
1:80-as keveréknél is még tocsogott az olajban a karter, szóval én ezért nem aggódok a szorulás miatt. Ha meg megszorul az én bajom.
De nem szeretnék hitvitát nyitni. Mindenkinek az előírt 1:50-es keveréket javaslom azzal biztos nem lesz gond.
sorszám: 23630 (85517)
(előzmény: steelheart6, 2007-10-30 17:10:33)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-10-30 19:27:02
Hello.olvasgatom a olaj témát,s lenne 1 kérdésem.Mi van akkor ha növényi olajat keverek feles arányba gyogyszertári ricinus olajjal???
40es keverékre gondoltam.
Állitólag teljesen elég és bejáratáshoz ajánlott !!
Ha büdös engem nem érdekel, ÉN elől ülök és nem megyek magammal szembe sose !!!
Van aki már probálta??
Üdv Dlaca
sorszám: 23629 (85514)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-10-30 19:01:25
rosz@freemail.hu - roszgyorgy - Budapest - Budatétény!
sorszám: 23628 (85511)
(elözmény: -ricsi-, 2007-10-28 15:00:22)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2007-10-30 17:10:33
Olaj téma:
Én használtam régebben sprintet, igazából nem füstölt vele, a kipuff végén kevés lerakódást hagyott, aztán a TSbe mostmár két éve jobb olajat használok (egy darabig Elf félszint. kék olajat, most meg valami angol félszint. pirosat), mert ilyet tudok olcsón szerezni (1300körül van literje), abszolút nem hagy lerakódást vagy olajfolyást a kipuff végén, a kipuff is szép őzbarna-szürkére kiég. Nekem ez bejött. De hiába a jó minőség, az 1:50es keverési arányt betartom, nem fogok ezen spórolni. Egy dugattyúszorulsá nagyobb költségeket von maga után.
sorszám: 23627 (85510)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-10-30 15:25:38
Ha a legdrágább fullszintetikus olajjal keversz, akkor is füstölni fog hidegen, és városi tötymörgés utáni kihuzatáskor egy darabig. Ezen esetek kivételével ha füstöl, akkor az még lehet a dúsra karburálás miatt is ugyebár (bár én inkább ennek vagyok a híve, mint a fehér gyertyát eredményező szegény keveréknek)
Engem is szivatott az ETZ tavaly, de rögtön kipattant az isteni szikra, amikor az omegakoncert-szerű füstfelhőben kicsit elütő szagokat éreztem: hajtóműolaj! SZimering is átereszthet tehát....ráadásul nem is akárhogyan voltak szarok a szimeringek...de ezt anno már itt is megénekeltem....nahh, bocs a hosszú lére eresztett hsz-ért :-)
sorszám: 23626 (85506)
(elözmény: -ricsi-, 2007-10-29 23:08:41)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-10-30 15:10:22
Hát ez felettébb érdekes, magam is a Sprint-et használom, tljesen meg vagyokvele elégedve, szerintem a motor is. Nálam soha egy gépemben sem csinált károkat az Arol se, max kicsit többet kokszolt....
sorszám: 23625 (85505)
(előzmény: -ricsi-, 2007-10-30 09:52:33)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-10-30 09:58:30
a mol most 4%-ban kever etanolt a 95-höz, de valahol olvastam, hogy 10% körül tervezik a jövőben (20-25%-ban bármelyik jármű elviseli az etanolt)...
sorszám: 23624 (85499)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-10-30 09:52:33
most már egészen biztos, hogy az olaj a szar... ebben pétermz meg is erősített... az előző gazdája is arol 2T-t használt... az arol és a sprint is mol termék... amikor megvettem a motort az arol teljesen bekötött a porlasztóba... az úszószelep eldugult, meg sem lehetett mozdítani... az átvezető csatorna szintén, annyira, hogy csak egy vékony tűvel sikerült átszúrnom... a karbi aljába úgy belekötött, mint a dobos torta tejetén a piros máz... csavarhúzóval akár fel is lehetett volna pattogtatni... a benzincsapról nem is beszélek, mert ott meg teljes káosz... szóval amikor ezeket észrevettem, teljes tankpucolás (fémtisztára) a karburátor, benzinszűrő és a csap teljes tisztítása... vagy három napig áztattam nitrohígítóban, mire kiázott a retek, majd át öblítettem benzinnel...

szóval teljes tisztaság, erre most eldugul a csap tartalék állása, tehát a tank aljáról szív valamit, ami szerintem a leülepedett olaj, meg pár nappal ezelőtt ismét eldugult az átvezető csatorna... csak most a piros máz helyett barna máz kezd kialakulni ( a sprint 2T tiszta olajszínű)...

nem hiszem, hogy átvertek volna, ugyanis a kúton vettem bontatlan gyári dobozban... ráadásul még a benzin is mol-os, tehát érthetetlen számomra...

mindegy is, a benzin majdnem elfogyott, tehát tankolni kell, de abba már nem rakok sprint 2T-t... 1 liter tiszta benzinnel átpucolok megint mindent, és kipróbálom valami mással... remélem kapok castrolt...

egyébként borsod megyében miskolc mellett lakom...
sorszám: 23623 (85497)
(előzmény: Keri, 2007-10-30 09:14:24)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-10-30 09:30:45
CsavarNYúzó and szemmérték :-)

No persze aki precíz akar lenni az mérőórát és zömmert használ....
sorszám: 23622 (85496)
(elözmény: -ricsi-, 2007-10-29 23:26:27)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-10-30 09:28:15
Ilyent én is tapasztnyaltam a Dolmar 2T-vel (szintén piros), de csak azért, mert előtte más olajjal rátankoltam....és ilyenkor az lehetett hogy a kétféle olaj (így a kétféle olajból készítet kétféle keverék) nem vegyült el egymással jól......
sorszám: 23621 (85495)
(elözmény: -ricsi-, 2007-10-29 23:16:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-30 09:17:46
ez teljesen jó és precíz megoldás, de ha javasolhatom vagy önzáró anyát, vagy kontraanyát használj, hogy ne tudjon elállítódni a műszer.
sorszám: 23620 (85494)
(elözmény: -ricsi-, 2007-10-29 23:26:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-30 09:14:24
hogy mik vannak :-/
Ezek szerint elcseszte a MOL a régi jól bevált olaját és még sokba is kerül.

Az észter bázisu olajak üllepszenek le általában, de ezek 5-10ezerHUFos verseny olaj képében kapható és legtöbb kúton nem is lehet ilyet kapni.
Nem hiszem hogy a mol ilyet rakott volna a szuper alsó kategóriás olajaiba.

Ebben az esetben tényleg érdemes áttérni másra.
sorszám: 23619 (85493)
(elözmény: -ricsi-, 2007-10-29 23:16:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-30 09:07:56
a füstölést nem csak az olaj, hanem a túl dús keverék, régi olajlerakódás, kipu, karbi, légszűrő dugulás is okozhatja.

Azt viszont naggyon furcsálom hogy nem keveredik rendesen a Sprint 2T, meg hogy csapadék keletkezik. Simoval használtam és nem emlékszem ilyen gondokra.
Nem lehet hogy valami hamisítványt kaptál aminek semmi köze a 2T olajakhoz?
Minden hagyományos olaj, hagyományosan nagyon jól keveredik a benzinnel. Elég beleönteni kicsit meglötykölni a tankot és máris homogén a keverék.

Nekem az etnol okozott ilyen kicsapódást, de az is csak több napi használat után. És akkor sem dugult el semmi, csak ki kellet borítani a karbi aljából a sziruppot és már ment is tovább a motor. A benzin ezt a sziruppot feloldotta azonnal.

Lehet hogy a helyi kút ahol tankolsz etanollal keveri a benzint? Bár akkor füstölnie sem kéne, mert az etanoltól tisztáb az égés.

Az előírt keverési arány MZ esetén az 1:50 én ezt javaslom neked bármilyen olajjal.

Ennél hígabbat csak saját felelősségre!!

Az az én egyéni perverzióm hogy szeretek kockázatos kísérletekkel játszani :)

Mindenesetre érdekes a problémád. Hol is laksz? Megnézném magamnak azt a motort.
sorszám: 23618 (85492)
(elözmény: -ricsi-, 2007-10-29 23:08:41)

 
 
Victor
válasz erre | email2007-10-30 07:29:57
A szakszerű megoldás erre egy átfúrt gyertya és egy indikátoróra.
sorszám: 23617 (85491)
(elözmény: -ricsi-, 2007-10-29 23:26:27)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-30 00:13:36
Rossz gyertyából lehet dugattyúütküztetőt csinálni (az MZ Hogyan tovább írja).
Én hosszában eltört colstokot használok vagy vonalzódarabot a méréshez (elég egy 10 centis darab).
sorszám: 23616 (85489)
(elözmény: -ricsi-, 2007-10-29 23:26:27)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu