hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2007-11-03 21:21:07
nem valószínü, ha jól rémlik ez a gumi teljesen jól paszol az MZhez. Ha durván használhatattlan az extrém gumimérettől akkor szóvá tehetik.
sorszám: 23700 (85641)
(előzmény: reimerm, 2007-11-02 18:26:39)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-11-03 11:23:06
Uhh én szabolcsban lakom, annak is a keleti felén :D. Nyíregyházától 25kmre. Ha mégis érdekel írj.
sorszám: 23699 (85637)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2007-11-02 10:48:18)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2007-11-02 20:36:49
Sziasztok
Eladóak a következő 250-es, illetve 251-es ETZ alkatrészek.

Váltóléptető villák 10-12-ig
Váltóléptető tengely
Léptető szerkezet
Fogaskerekek külön+tengelyek
Henger
Hengerfej
Generátor forgórész
Generátor állórész
egyenirányító
fesszabályzó
gyújtáskapcsoló
kábelfa
Főtengely ETZ251
kupplungalkatrészek
berugószerkezet
berugó+váltókar
első lengéscsillapítópár komletten
hátsó lengéscsillapítópár kompletten
fékpedál
sztender
alsó és felső kormánykifli
műszertartó alukonzol
műszertartóba óratartó gumik
por és vízvédő gumi a gyújtáskapcsolóhoz
hátsó kerék kompletten, új gumival, 10 km nincs benne, még körben a festett sárga csík is rajta van
Hátsó lánckerék csapággyal, tengellyel, rezgéscsillapító gumival+kilométeróra meghajtással,ez ETZ 250-é(kitűnő állapotú)
első keréktengely
hátsó keréktengely
lengővilla
féktárcsa
kilométeróra meghajtó spirál
NISSIN főfékhenger(majdnem teljesen új)
MIKUNI 30-as torokátmérőjű 110-es főfúvókával rendelkező fordulat karbi

Akit érdekel valami, írjon e-mailt a muller_szabolcs@citromail.hu címre
vagy hívjon a 06/20/224-7288-as számon a délutáni órákban.
sorszám: 23698 (85632)

 
 
reimerm
válasz erre | email2007-11-02 18:26:39
Sziasztok. Most szeretném elvinni a masinámat műszakiztatni?azon gondolkodtam el hogy hátulra feltettem egy 130-as gumi.Ezért megfoghatják műszakin?
sorszám: 23697 (85626)

 
 
biga156
válasz erre | email2007-11-02 17:34:39
18,6% az. Illetve augusztusban még biztosan ennyi volt, pont a lex MOL miatt nem is hiszem, hogy jelentősen változott volna ez az érték. Szeretnének többségi tulajdont (bár szerintem már a 10 %-os szavazati joggal is beérnék), de még nincs nekik, és ha a lex MOL marad, akkor nem is lesz. (Hogy ez jó-e, vagy sem, arrol vitatkozhatnánk, de már ez is erősen OFF kategória :D )
sorszám: 23696 (85621)
(előzmény: piri, 2007-11-02 09:36:09)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2007-11-02 13:36:26
hali!
Tesco benzinről az a véleményem, hogy nekem a Zsigulim kevesebbet eszik belőle mint abból amit a MOLnál tankolok. Ha vizes a benzin, az általában attól van, hogy a kúton szarok a tartályok. Ilyen általában a régebbi (volt ÁFOR) kisebb benzinkutakon fordul elő.
sorszám: 23695 (85615)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-11-02 12:52:41
Semmi baja a tescos benzinnek. Sőt a tescos etanol is kivállóan teljesít.
Az egésznek az a lényege, hogy menj oda az olcso benzinért és ha már ott jársz akkor be is vásárolsz. Sőt a dieselesek szerint a tescos étolaj is kiválló üzemanyag :D
sorszám: 23694 (85613)
(előzmény: -ricsi-, 2007-11-01 10:52:32)

 
 
Samee
válasz erre | email2007-11-02 12:17:51
Én is így tudom, az országban mindenki a MOL-os benzint kapja, csak más adalékot tesz hozzá.
sorszám: 23693 (85612)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-11-02 08:34:18)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-11-02 10:48:18
Szia!
Ráckeresztúri vagyok (Fejér megye észak-keleti csücske).
sorszám: 23692 (85608)
(előzmény: _gab_, 2007-11-02 01:07:45)

 
 
piri
válasz erre | email2007-11-02 09:36:09
Én úgytudom a TV-ből, hogy 49%-ban az OMV társtulajdonos a MOL-ban de meg akarják venni teljesen.
sorszám: 23691 (85607)
(előzmény: biga156, 2007-11-02 07:10:24)

 
 
piri
válasz erre | email2007-11-02 09:25:06
Nekem nincs ADR vagy milyen vizsgám de ha gázolaj helett benzint visz táblát kell cserélnie az meg ragasztva van...
Ez a víz, esetleg gázolaj és egyáb szenny meg tulajdonképpen pár% tehát nem veszed észre. Mert egy tartálykocsi mennyiség az a kút tartályához képest kevés. A vizet meg egyébként egy alsó csappal le lehet engedni egyszerűen, ha leülepedett, sőt mérni is lehet a mennyiségét.
Az adalékoktól meg nem lehet rosszabb a benya mert azért teszik bele, hogy jobb legyen. Vagy azért mert kell bele.
sorszám: 23690 (85606)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-11-02 08:34:18)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-11-02 08:34:18
Hali. Beszéltem olyan emberrel aki MOL telepen dolgozott. Ott ugyan abból a tartályból töltötték az üzemanyagot az összes tartálykocsiba. Amely már különböző benzinkutakra szállította a benzint. Viszont a kutak adják hozzá a saját adalék anyagukat. Ettől van hogy az egyik benzin nagyon jó a másik(más adalékkal) meg gyengébb. Ebben a vizes dologban meg nem hiszek mert a víz leül a benzinben is és a gázolajban is alulra. Tehát nem valószínű meglátnak egy motorost a kutasok akkor lentebb engedik a szívó csövet hátha vizes jut a motorosnak, utánna meg röhögnek a markukba. Olyan is előfordult a MOL telepen hogy a gázolajat szállító tartálykocsiba a következő szállításnál már benzint töltöttek. De előtte nem engedték le az utolsó cseppig a gázolajat. Na ha ilyen szállítmányból kapsz benzint ez már tud prüszkölni.
sorszám: 23689 (85605)
(előzmény: piri, 2007-11-01 20:19:32)

 
 
biga156
válasz erre | email2007-11-02 07:10:24
A MOL (még) nem az OMV-é :P
sorszám: 23688 (85604)
(előzmény: piri, 2007-11-01 20:19:32)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-11-02 01:07:45
Szia! Hová valósi vagy? Lehet tudok segíteni...
Üdv
gab
sorszám: 23687 (85603)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2007-11-01 23:14:39)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-11-01 23:14:39
Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem. Egy motor megmentéséről van szó. A nyáron vettem egy 125-ös TS-t. Mint kiderült, a motor vázának egy része ki lett cserélve, de elég csúnyán van kivitelezve, és még látható helyen van. Tehát ezért kérem, hogy akinek van esetleg elfekvőben egy 1979 körüli MZ TS 125 váza és a váz végéhez felcsavarozható rész, amin a típustábla van, az tájékoztasson, jelezzen valamilyen módon. Más alkatrész nem is igazán érdekel, de nem veszem sértésnek, ha esetleg van. Köszönöm!
sorszám: 23686 (85601)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-11-01 22:34:45
mindenesetre én holnap elhozok vagy öt litert... legvégső esetben megmarad tavaszra a szalonnasütések és a tábortüzek idejére...
sorszám: 23685 (85599)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-11-01 22:01:27
kösz!
sorszám: 23684 (85596)
(előzmény: Péter mz, 2007-11-01 20:45:40)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-11-01 21:06:48
aham értem köszi még egyszer!!

üdv:petya
sorszám: 23683 (85594)
(előzmény: Péter mz, 2007-11-01 20:14:09)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-11-01 20:45:40
helo
Nem lehet olyan gond hogy nem elég a csap átfolyása?pl4.ben jól kihuzatod,a karbi majnem kifogy és 5.ben meg már nincs anyag.Ha megtudod oldani igaz a sebesség is nagy de pillants le a benzincsőre,van e bent benzin.100-110től ha gyenge is a motorod az már akkora fordulat hogy onnét 5.ben is ki kellene huznia magát,kipörögnie.de a 120 as fuvóka is biztos kicsi,meg nézd meg hogy a sibertűn hova van téve a rögzitő lemezke.
sorszám: 23682 (85593)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-10-31 23:44:43)

 
 
piri
válasz erre | email2007-11-01 20:19:32
Ez érdekes!
szerintem magyarországon egy finomító van battán az a MOL-é (a MOL meg az OMV-é) és nemhiszem, hogy 87-est gyártanak még, amúgy az MZnek 88-as kéne gyárilag. Kérdés, hogy a Shell, BP stb. honnan szerzi a benyát de nyilván nem a tengerentúlról hozzák ide hanem orosz kőolajból finomítjá az EU-ban. Tehát nagyjából minden benzin egyforma szerintem csak legfeljebb a kúton vizezik több-kevesebb sukerrel mert abból van a +lé nekik. DE ez a vizezés teljesen öncélú lopás és nem a forgalmazó cég (pl.:TESCO) tehet róla hanem az aki vizezi a kútnál.
sorszám: 23681 (85592)
(előzmény: ThUnDer, 2007-11-01 17:46:52)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-11-01 20:14:09
Azért irtam hogy ne biztositsd le az anyát mert lehet többször is állitani kell hogy jó legyen a váltó.Sajnos ez igy megy csak.Ha papirtömitést csinálsz az jó lesz többször is ha netán többször kell szétszedni.FBS nem kell,biztosan jól fog tömiteni az MZ-d bezsirzott papirral is.az olajat meg le kell engedni.(elég lenne csak ha jól eldöntené az ember jobb oldalra a motort csak akkor meg nem férni oda a jobb felére állitani.)
sorszám: 23680 (85591)
(előzmény: petya54, 2007-10-31 22:40:10)

 
 
reimerm
válasz erre | email2007-11-01 19:01:24
Sziasztok. Most szeretném elvinni a masinámat műszakiztatni?azon gondolkodtam el hogy hátulra feltettem egy 130-as gumi.Ezért megfoghatják műszakin?
sorszám: 23679 (85588)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2007-11-01 17:46:52
Amennyire én tudom, elég biztos forrásból a TACSKO benzin amit eladnak PL 95-ösnek az jó ha eléri a 87-es oktánszámot... és ha még ehhez hozzászámolod a vizezést jobb ha a kút felé se nézel;) Feltéve ha nem a motor tologatása a hobbyd..

ThUnDeR
sorszám: 23678 (85587)
(előzmény: -ricsi-, 2007-11-01 10:52:32)

 
 
rebel56
válasz erre | email2007-11-01 17:32:11
A benzin elegyedik a vízzel?
sorszám: 23677 (85584)
(előzmény: -ricsi-, 2007-11-01 10:52:32)

 
 
andor64
válasz erre | email2007-11-01 14:47:02
mz bk 350-es apróságok eladók.
sorszám: 23676 (85581)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-11-01 12:29:22
kösz! akkor asszem hogy végigsakkozom a következőket:
1. 135 fúvó
2. hengerfejcsere, tömítéssel(a régi nem fúj ki, de meg kellett helikoloztetni
3. gyujtás... osztán meglássuk!! mellesleg 98-assal jobban megy és van itt egy kis kút ahol egy +10 forinttal kerül többe!
sorszám: 23675 (85579)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-11-01 11:56:30)

 
 
válasz erre | email2007-11-01 12:00:06
igen! És annál szarabb is lesz! Kb álandóan dugolásod lesz, meg az árához képest szarabb is benzünjük. Szóval inkább rászánom azt a plusz 5-10 forintot. Igaz a MOL se hű de fasza, de a tesconál biztos, hogy jobb. Saját, édesapám és barátom tapasztala, akik szintén MZ-vel járnak.
sorszám: 23674 (85578)
(előzmény: -ricsi-, 2007-11-01 10:52:32)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-11-01 11:56:30
én ha 5-be rakom 60nál akkor onnan gyorsít. (60 a minimum, 50-nél 5-be már nem gyorsít, de 60-nál már gyorsít) mondjuk ez 251 nemtom attételbe van e vmi eltérés a 250eshez képest.
sorszám: 23673 (85577)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-10-31 23:44:43)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-11-01 10:52:32
szeva LG TS... én sem lakom tőled nagyon messze... csak pont az ellenkező irányba, Kazincbarcikán...

más...

olajügyi kísérletemet kicsit felfüggesztem... ha minden igaz, holnap nyílik a tesco(már 3szor lefújták a nyitást), és lesz benzinkút is... pont a garázssor végén lesz, valószínű ide fogok járni tankolni... nyitási akcióban biztos jópár forinttal olcsóbb lesz a környéki kutaknál... majd ott keresek valami jó(?) olajat...

tesco-s benzinröl van valakinek tapasztalata?... a holtankoljak.hu fóruma szerint "akár tüzet is lehet vele oltani, annyira vizes"... :) szerintem ez baromság, bizonyos minőségi követelményeknek, szabványoknak meg kell felelnie, nem?... árakat viszont nem tüntetnek fel egy tescos kút esetében sem (nekem ez kicsit gyanús)...
sorszám: 23672 (85575)
(előzmény: LG TS, 2007-10-31 17:31:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-11-01 10:05:02
120-as biztosan kicsi, nekem a 150-es TS-en 125-ös van :D

Asszem ETZ-nek 130-135-ös körüli van a gyári értéke. Tegyél bele egy 135-öst és állítsad be a karbit, aztán jelentsed mi lett a motorral.
sorszám: 23671 (85574)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-10-31 22:29:01)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-11-01 00:01:53
még egy!! mi a jó kompresszió (van nállam egy mérő?) és szimszonnál??? kösz ;-)
sorszám: 23670 (85572)
(előzmény: bambi1, 2007-10-31 23:53:53)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-11-01 00:00:14
95kg, meg az asszony(60kg) ez nem sok, nem? ált egyedül megyek:-) szerintem egy tartós 100-at kéne tudnia, úgy emléxem tudta mikor még csak 1000km volt benne... azzal a jelenséggel mit csináljak, hogy állandóan kidobálja a sebességeket(2-3ast)??? még egy kérdés : egyszer elvihetném, a műhelyedbe , hogy ránézz, mi az amit abbbszolúte, de rosszul csináltam??? tudod, amig csak egy szimszonom volt és nem ültem más szimójátra azt hittem, hogy nagyon-jó az enyém... azután rájöttem, hogy nem is!! kösz az ötleteket! de már megyek aludni 5-kor keltem! jóccakát!!!
sorszám: 23669 (85571)
(előzmény: bambi1, 2007-10-31 23:53:53)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-31 23:53:53
a fúvóka bizti nem jó,legalább 135-ös kell bele.A hengerfejet is jó lenne megjavítani,az áttétellel csak akkor foglalkozz ha nagyon nehéz súly kell cipelni a motornak.szerintem
sorszám: 23668 (85570)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-10-31 23:44:43)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-10-31 23:44:43
Szia! Lenne egy kérdésem hozzád!
Az mitől lehet, hogy húzom a mözönek, 4. ben ami ki fér a csövön (100-115), majd jön az 5. fokozat és onnantól megtorpan a masina, csak hörög, nem húz, nem tartja a sebességet, visszalassul, 80-90-ig, de néha 70 ig!! Mi lehet a megoldás, rakjak előre egy kisebb fogaskereket, kicsit kifúj a hengerfej, ez a problem, vagy kicsi a 120-as fújjóka??? jó a gyerty, 6000km van fúrás óta, faszánössze van rakva, a kipu tiszta. gyujtás fasza, stb.... mit gondoltok??? kösz! rgy
sorszám: 23667 (85569)
(előzmény: bambi1, 2007-10-31 23:27:44)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-31 23:27:44
fene ezeket a németeket:-)
sorszám: 23666 (85567)
(előzmény: Atilla, 2007-10-31 23:18:32)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-31 23:18:32
Látod, már előre lenyúlják a legjobb ötleteim! :-D
sorszám: 23665 (85566)
(előzmény: bambi1, 2007-10-31 20:09:54)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-10-31 23:11:09
komolyan mondom mostmár amiket írtok ha egyszer lesz egy fölös mz-m vagy vmi kipróbálo mezeket a tuningokat:DDDD xD lyuk ide lyuk oda ööö a blokk aljába nem kell lyuk a szellőzés végett????
sorszám: 23664 (85565)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-10-31 22:51:00
Egyik haverom régebben azt hitte, hogy mikor a motort "felfuratják" akkor a hengerébe oldalról lyukakat fúrkálnak. :DDD
sorszám: 23663 (85564)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-10-31 22:40:10
csá! igen odagondolom az fbs-t mert egyszer komárom eresztett és azóta úgyahogy mondod rajzlapból tömítés +fbs biztosra kell menni:D most csak aztnem értem h lekapom dekniket és anyát fellazítom csavaron állítok és mondtad h ne biztosítsam hanem próbáljam ki de kipróbáláshoz vissza a dekni vissza az olaj így tuti 2szer kell szétszedni.. így van???
sorszám: 23662 (85563)
(előzmény: Péter mz, 2007-10-31 18:10:58)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-10-31 22:29:01
lenne egy kérdésem hozzátok! Az mitől lehet, hogy húzom a mözönek, 4 ben ami ki fér (100-110) majd jön az 5. fokozat és onnantól megtorpan a masina és visszalassul, néha 80-90-ig, de néha 70 ig!! mi a megoldás, rakjak előre egy kisebb fogaskereket, kicsit kifúj a hengerfej, ez lenne a kűludas, vagy kicsi a 120-as fújjóka??? mit gondoltok??? kösz! rgy
sorszám: 23661 (85561)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-10-31 22:25:54)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-10-31 22:25:54
Jaja! F@asza lett!! :-)
sorszám: 23660 (85560)
(előzmény: Samee, 2007-10-31 22:15:53)

 
 
Samee
válasz erre | email2007-10-31 22:15:53
Sziasztok! Megújult az MZ Club honlapja, nézzétek meg :) Link: http://www.mzclubhungary.com
Samu
sorszám: 23659 (85559)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-10-31 20:49:34
ricinus felejtve.
marad a red bull és 95ös keverék 28-72% arányba.
ugy száll majd a motor mint a szél.

sorszám: 23658 (85557)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-10-31 20:28:02
Hali!
Nincs valakinek szabolcs megyében etz 250hez váltóalkatrész? Havernak kellene pár fogaskerék meg léptetővilla.
Előre is köszi!
minden jót

gab
sorszám: 23657 (85556)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-31 20:09:54
Képzeld a DKW-nál próbálkoztak a dugó tetején membránnal.
sorszám: 23656 (85555)
(előzmény: Atilla, 2007-10-31 20:01:46)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-31 20:09:33
Na továbbgondoltam! (Napról napra nagyobb hülyeségek jutnak eszembe...)
Szóval ez legyen 2 ütemű dízel, akkor nem is kell az a gyertya. Viszont a kipufogó membrán fölé be kell építeni egy elektromágnest, amire rá kell kötni a gyertyakábelt, az fogja vezérelni a membránt!
Mesteri ötlet, neki is állok, csak még nem tudom, hogy eme csúcstuninghoz az ETZ-t áldozzam fel, vagy az /1-est.... :-D
sorszám: 23655 (85554)
(előzmény: Atilla, 2007-10-31 20:01:46)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-31 20:01:46
Tényleg mekkora ötlet, bele sem gondoltam! Építsünk a dugó tetejébe teljes keresztmetszetben egy nagy kerek membránt!
Persze a jó öblítés miatt a hengerfej tetejébe úgyszintén. Az lesz a kipufogó! :-)
Már csak azt kell kitalálni, hol legyen a gyertya... :-DDD
sorszám: 23654 (85552)
(előzmény: Keri, 2007-10-31 19:25:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-10-31 19:25:36
Ez a dugatyú fúrás nem is hülyeség, holnap kipróbálom, gondolde el jobb lesz a feláramlás :D
sorszám: 23653 (85550)
(elözmény: -ricsi-, 2007-10-31 08:47:48)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-10-31 18:10:58
Az fbs-t hova gondolod?tömitésnek?mert tömitést tudsz vágni akár sima rajzlapból is de mégjobb a famentes rajzlap és elég egy db A/4 es méret.A bal oldali tömités elég egyszerű is.
sorszám: 23652 (85549)
(elözmény: -ricsi-, 2007-10-31 11:19:09)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-10-31 17:31:05
Szia ricsi! Én meg Miskolcon lakom és a motor pedig egy Nyékládháza melletti faluban van. Te hol laksz pontosan? Akár találkozhatnánk is...
sorszám: 23651 (85548)
(elözmény: -ricsi-, 2007-10-30 09:52:33)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu