:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Köszz!
Majd lesz valami van mind a 2 úgy hogy patent...:)
Megoszlanak a velemenyek. Leginkabb a kopottsagatol fugg. Lattam mar 250-est csatos karbival kurva jol menni. Viszont tobb ember mondta es sajat tapasztalatom is a csatossal, ha nagyon kopott akkor lehetetlen vagy alig lehet normalisan beallitani.
BING-et neki :-)
Ebben gondolkodom legalábbis. Jelenleg egy nemcsatos bvf-em van...
Hello!
ETZ250 hez csatos vagy a sima karbi a jobb?
Pedig csak egyszer kell utánajárni, és érdemes, mert a dugattyúról is leszedi a szutykot.
Sziasztok!
Hallgatom itt a kipufogó témát és most engem is érdekelnének tapasztalatok. Szeretnék egy új kipufogót. A fennt lévő nekem nem a legesztétikusabb. Nem tudom milyenek a tapasztalatok az utángyártott kipufogókkal. Négysebességes 250-es TS hez kellene, aztán erősen töröm a fejem egy ilyen jellegű beruházáson. Tudom, hogy a gyári a legjobb, de nagyon szarok az utángyártott dobok?? Mert láttam nagyon jó minőségű utángyártottat is.
ezek szerint nem....egy holegbefuvot vagy gazperzselot egyszerubb beszerezni, mint kisvarosokban utabajarni mindenfele eta-keta-metilo-szarmazekoknak...az leirasod ettol lehet 120 %-os, csak lehet sokaknak nem a legegyszerubb...bocsi, nem belekotni akartam, hanem az elgondolasom irtam le.
Ezek szerint egyikőtök ingerküszöbét sem érte el az a bejegyzés, hogy van más módszer is...
Irjál már inkább a zIndexre is mert pang a fórum :)))
Nekem is marad az ütött-kopott gyári dob, inkább mint a szar utángyártott... És ne higgye senki, hogy csak MZ-hez szarok az utángyártott cuccok...
Enyémé is ki lett égetve, de szartam a krómozásra, mert már kis horpadások így is voltak a kipuffon meg örülök neki, hogy van egyáltalán mivel mocizni. Nem "fesztiválmotor" ez. :) Különben nekem két helyen szivárványosodott el: a végén meg valahol az első lábtartó környékén.
Hali!
A kritikus hely leginkább a könyök, ott jól meg tud tapadni a koksz.Ezt égetés nélkül szoktam eltávolítani drótköteggel.
A dob belsejében minimális a lerakódás, ami kritikus, az a betét, de ezt nem tudod kiszedni. Mi átfaragtuk az eredeti NDK-s dobot szétszethetőre, így csak a betétet kell kiégetnem. Ha kihült, kiütögetem a kokszot és megy vissza a helyére. A krómot így nem éri láng. Ahogy már megénekelték előttem, az egész dobot is kiégetheted egyben, de akkor a krómtól búcsú...
Utángyártott dobbal nincs tapasztalatom, de akiket ismerek és akiknek van ilyen, azok nagyon szidják :-/
Üdv,
Zoli
De igen, van. A JAWA-topicban leírtam egy konkrét tisztító-keverék összetételét.
Nosza :)
Nekem még nem sikerült
Akinek sikerült az is megszabadult az összes krómtól az erős melegítés hatására, illetve, ketté kellet vágni és újra hegeszteni.
Igaz a 7000forintosnak is csak 1 évig bírja a kromozása.
Sajnos nem eredmenyes, az mzclubhungary.com honlapjarol elerheto wikipediara irtam nehany gondolatot regebben, a kovetkezo linken elolvashatod: http://hu.wikibooks.org/wiki/MZ_szerelés legvegen a kipufogo menunel
Azt tenném, ha nem lenne undorítóan rozsdás, és mellé gyárilag fojtott dob. Állítólag a dob miatt ad le 21 helyett 17 lovat, az első próba után kiderül, hogy valóban így van-e...
égetés helyett nincs más alternatíva?... én még nem csináltam ilyet, bár lehet nekem is meg kellene csinálni... a 251-es kipuf végén található 4 csavar... próbáltam kitekerni, hátha ki lehet venni belőle a dobot, de a csavarok kiszedése után nem engedett egy fél milimétert sem... feszíteni, barmolni meg nem akartam...
és azt sem szeretném, ha egy égetés után a cróm a szívárvány minden színében pompázzon... segíthetne egy alapos áztatás-öblítés?... egy jó kis lúgos keverék, vagy egy gázolajos fürdő, hogy a nagyobb lerakódások eltávozzanak?... aztán meg a nyélgáz, hogy a maradék is kiégjen...
mz bk 350-es boxer,kardános.alkatrészek eladók.gy.év.1955.
Az eltömődött gyárit ki kell égetni oszt kész.
Szerintem nem olyan rossz, az eltömődött gyárinál biztos jobb!
Egyesek szerint nincs. :)
Namost egy utángyártott dobot vettem, ami ugye olyan 7100Ft körül mászkál, külsőre megegyezik a gyárival. Ez a dob van olyan jó, mint a normál gyári kipufogó dobok?
Sziasztok
Eladóak a következő 250-es, illetve 251-es ETZ alkatrészek.
Váltóléptető villák 10-12-ig
Váltóléptető tengely
Léptető szerkezet
Fogaskerekek külön+tengelyek
Henger ETZ 250
Generátor forgórész
Generátor állórész
egyenirányító
fesszabályzó
gyújtáskapcsoló
kupplungalkatrészek
berugószerkezet
berugó+váltókar
első lengéscsillapítópár komletten
fékpedál
sztender
alsó és felső kormánykifli
műszertartó alukonzol
műszertartóba óratartó gumik
por és vízvédő gumi a gyújtáskapcsolóhoz
hátsó kerék kompletten, új gumival, 10 km nincs benne, még körben a festett sárga csík is rajta van
első keréktengely
hátsó keréktengely
lengővilla
féktárcsa
kilométeróra meghajtó spirál
Akit érdekel valami, írjon e-mailt a muller_szabolcs@citromail.hu címre
vagy hívjon a 06/20/224-7288-as számon a délutáni órákban.
Üdv! Olyan kérdésem lenne:
Átalakítottam a TZ-met tirisztorosra viszont van egy vészleállító gomb a motoron ami a megszakítót testelte és ez álltal leállt a motor. A kérdésem az lenne h hova köthetném a tirisztorosnál ugyan ezt a a gombot?? Mindenkép ugy kell működnie h letestel valamijen pontot. Válaszokat előre is kössz!
Ez már volt téma!
Nekem is 17Le-s ETZ250-em van.
Csak a kipufogó más, egy rendes dob és megtáltosodik. :-)
Sajnos nekem sikerült kifogni egy olyan darabot, aminek behalt a váltója, nem tudtam meg hogy mennyit ment végre... Az biztos, hogy gázadásra emelgette az elejét, engem meggyőzött. A másik az, hogy elég "furcsa" kipufogó volt rajta. Nagyon halk volt, és a szokásos kúpos végtől eltérően teljesen sík hátulja volt. Nyilván az előző tulajok nem vigyáztak rá, mert ki sem látszott a rozsdából :D Az új kipuval sokkal erősebb hangja lett és valamivel jobban is harap(na), ha jólenne a váltó :S már nagyon várom hogy kész legyen. Ha 130-at menni fog akkor engem nem nagyon izgat az a +4 lóerő. Csak kíváncsiság, hogy miért lehet...
Írtam.
sorszám: 23773 (85880)
( előzmény: pancsipancser, 2007-11-12 20:34:21)
Helló RA! Ha tényleg tudsz segíteni VAPE ügyben, akkor hívj a harminc/999-hatvankettő55-ön!
"kérem, ne ly-al!" -> ly-nal :D
Sztem elírás lehet a 17 kW... Az L meg sztem onnan jött, h a hivatalos megnevezés MZ ETZ 251 E (elektronikus gyújtás) dehát ugyebár az E majdnem L így félreírták. Nem aggódnék a helyedben, ugyanolyan mint a többi 251es.
Forgalmi szerint az én 250-esem 1 kw. Nem is fizetek rá semmit...
A volt NSZK-ba valóban 17 LE-s ETZ-ket szállítottak, ilyet rendeltek.Náluk a lóerőskálát, ami a biztosítás alapja volt, 10, 17, 27, 50 és 50 felett határozták meg.Pl. a 21 lovas ETZ durván kétszer annyiba került volna, mint 17 LE-vel.Eredeti, 21 Lóerőt egyedi vizsgáztatással (drágán) lehetett forgalomba helyezni.Ez, persze, minden más motorra is vonatkozik, ezért voltak a német piacon a gyáritól eltérő, a biztosításhoz igazodó teljesítmények.Az XT vagy az SR 500-as pl. kapható volt 27 és 34 LE varikban, de az erősebb senkinek sem kellett, akkor inkább olyat vett, ami közelíti az 50 lóerőt.
Annyi bizonyos, hogy az ETZ 250-et, a gyártó szerint (Steiner-könyv, itt a szakirodalomban) csak a kipufogó nagyobb ellenállásával fojtották (kérem, ne ly-al!), persze, ehhez igazodó fúvókázással esetleg.A 251-nél mit csináltak, nem tudom, de alig hiszem, hogy valami komolyat és drágát, erre a gyárnak nem lett volna pénze, tudjuk, milyen körülmények között dolgoztak.
az én 251-esem forgalmijában is az szerepel tipusként, hogy: MZ ETZ 251 L... és 15,4kW... semmi esetre sem 13kW...
És mennyit megy óra szerint?
Szerinted is gyengébb?
Legalább kevesebb lóadót kell fizetned! :))
Hopsz, ezt is sikerült 2x elküldeni xD
Nevetni fogtok, de a forgalmiban 13kw szerepel, az ha nem tévedek 17 egész valahány lóerő... :D a típusjelzése pedig MZ ETZ 251 L. Ráadásul ez még a hagyományos megszakítós gyújtású, nem az újabb jeladós. Azt nagyon kétlem, hogy csak a gyújtása miatt lenne 4 lóerővel gyengébb, mert a 250-esek is ilyen gyújtással készültek és 21 lóerősek azok is. Szóval a kérdés dovábbra is fenn áll, tudja valaki hogy miben tér el a gyengébb az erősebb fajtától?? Pls segítsetek :S
Nevetni fogtok, de a forgalmiban 13kw szerepel, az ha nem tévedek 17 egész valahány lóerő... :D a típusjelzése pedig MZ ETZ 251 L. Ráadásul ez még a hagyományos megszakítós gyújtású, nem az újabb jeladós. Azt nagyon kétlem, hogy csak a gyújtása miatt lenne 4 lóerővel gyengébb, mert a 250-esek is ilyen gyújtással készültek és 21 lóerősek azok is. Szóval a kérdés dovábbra is fenn áll, tudja valaki hogy miben tér el a gyengébb az erősebb fajtától?? Pls segítsetek :S
Én meg úgy tudom hogy volt gyárilag ilyen. Kacagtató hogy pont a rendőrségi változatot fojtották le...és/vagy az NSZK exportokat, valami jogszabály miatt.....
Háj!
Tuti, hogy nem 17le. Olyan 251-es nincs.
Hello all! Van egy 251-es ETZ-m, ami papír szerint 17Le-s. Nem kevés ez sem, jól is megy, de nem tudom eldönteni, hogy 17lóerő-e, vagy 21, mint a legtöbb ETZ. Valaki tudja, hogy hol kell keresni a különbségeket, vagy hogy milyen fojtásokat raktak bele? Pl.: kipufogó, henger, vagy fúvókák? Előre is köszönöm.
Szisztok ,nekem az lenne hozzátok a kérdésem hogy nem e tudnátok nekem egy Etz 250 es kipufogót eladni ,mert ujjonan nagyon drága , Salgótarján közelében lakok ,szoval ha az ország másik végéről tudtok akkor köszi XDja és léécike ne legyen meghalva szal azé nézen valahogy ki nagyon köszi előre is csáo
Üdv mindenkinek! Az lenne a kérdésem, hogy lehet e venni valahol új 251-es etz vázat? Az enyém megrokkant elég rendesen!
Nekem egy barátom még régen egy este leesett egy fáról, de nem vitték orvoshoz. Hajnalban már nagyon rosszul volt, kiderült elrepedt a lépe és az éjjel megtelt a gyomra vérrel... Reggelre meg is halhatott volna ha nem viszik be gyorsan...
Nekem egy barátom még régen egy este leesett egy fáról, de nem vitték orvoshoz. Hajnalban már nagyon rosszul volt, kiderült elrepedt a lépe és az éjjel megtelt a gyomra vérrel... Reggelre meg is halhatott volna ha nem viszik be gyorsan...
Köszöm a választ.
Továbbítom.
Aki maholnap motorra űl vegye elő a cicanadrágját.
Ku.va hideg volt motoron.Bár lehet hogy csak lazán öltöztem
Üdv
"Bár én még mindíg azt mondom, hogy nekem nem kell számítani arra, hogy van egy jó nagy kátyú az úton"
És élni akarsz? Akkor számíccsál rá! Mert azzal baromi sokat érsz a föld alatt, meg a gipszágyban, hogy az önormányzat volt a hunyó.
Legvalószínűbb egy jó kis léprepedés, ahol picit szivárog a véred. Jaj, ez csak egy kis szúrás, mint futás közben. És szép csendben elvérzel.
Éppen nem egy nyamvadt törés miatt, hanem a belső sérülések miatt érdemes kórházba menni.
Az orvosokról csak annyit mondanék, hogy amikor eltört mindkét kezem, beküldtek a röntgenre, és az orvos azt mondta, csukjam be magam mögött az ajtót. No comment. Behajtottam a lábammal.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|