:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
a Lengyelek jó minőségü cuccokat szoktak gyártani. Ott sokkal nagyobb az MZ-s élet, gondolom ezért is nem a gagyi kisipar működik. Konkrétan a karbival nincs tapasztalatom.
Hát elég sok minden lehet a gond. Szóval az egy jó dolog hogy megnézted a szénkefét, de ha enyire nincs elektromos tapasztalatod, akkor nem biztos hogy ezzel kellene a gyakorlást kezdeni.
Tekercs leéghetett, zárlat keletkezhetett a rendszerben bárhol, fesszab hiba is lehet, hibás akku is lehet...fogni kell a műszert és kimérni hogy a rendszerben hol van a hiba, ehez ismerni kell persze a rendszert. Ez egy szakma amit meg lehet tanulni a szükséges szinten önnálóan is, de egy fórumon soha sem fogják megmondani hogy azt meg ezt cseréld ki és akkor biztosan jó lesz.
Valóban...megéremelnének egy barackot a fejükre, mert nem elég hogy enyhén magyaros minőségben gyártanak, még büszkén mutogatják is, a trágyán peremezett kipu könyökjeiket, ami nem illeszkedik normálisan a motorhoz és a tölcséres kialakítás miatt tömíteni sem egyszerü korrekt módon, miközben egy eredetihez nem kell tömítés, akkor sem fúj ki.
köszi, elöbb kellet volna megkérdeznem. Egy másik fórumon, régebben agyaltunk ezen, de ott a sok burzsuj megvette a méregdrága motoros bőrruha impregnáló készletet valami német katalógusól. Én egy kicsit sokallotam egy fél marék méhviaszért az 5000forintot :)
upps, az ember mindíg tanul:D
Dehogynem!
Menet közben sebességben a fékmunkahengerrel igen le lehet csökkenteni a motor fordulatszámát. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
mi köze van a feékmungahengernek az alapjárathoz? Szerintem semmi ;)
Helló, nekem vannak óráim hozzá, és más alkatrészek is, ha érdekel irj a mezgo.g@freemail.hu-ra
www.mofaker.hu, www.hubermotor.hu
Milyen szín felé hajlassz inkább?Kék, fekete, piros, szürke?
Hali!
Történt valami a mözömmel.
Az a gond, hogy ma elővettem a motort, egy jó 1 hét állás után, és nemismertem rá.Alapjárat 1200-ről 3000-re ugrott, lassan megy vissza a fordulat.Terhelés alatt is elég lassan megy vissza, mintha kevés benzint kapna.Pedig eddig minden tökéletes volt, a benzin rendesen folyik ahogy kell, és huzamos huzatáskor se hörög..Garázsban tartom, vízben sárban nem megyek vele, tehát a karbinak is tisztának kéne lennie.
Mi okozhatja a problémát?Ha az változtatna valamin, ma cseréltem ki a fékmunkahengert(Nem MZ-ére).
Csáó!
Szasztok nem tudtok egy oldalt vagy havert akinél vannak MzETZ150 cucok és mennyibe kerülnek. (pl:km/h,fordulatszámmérő+hozzá bovdenek)
ja és még valami Nem tudtok valamien szép szint az etzm-re.KÖSZ irjatok.
Nekem a TS 250-en utángyártott kipufogó van,már lassan 2 éve.Semmi gond vele.Külsőleg ugyanolyan mint a gyári, belül nem tudom.Hangja is ugyanolyan mint a gyárival volt.A króm olyan most is rajta mint újkorában.Mindent használat után letisztitom krómtisztitóval.Nekem bevált.
Kösz szépen,megoldottuk a bajt,1kábel volt a hibás.
Nem olyan mint a gyári sem kialakításban sem minőségben. A krómot hamar ledobja a bele pedig szétesik. Két-három év elég lehet persze vannak kivételek. Érdemes keresni veterán börzén gyárit. Nekem volt gyári kis trophy kipuffom de már elvitték tölem. Szerintem lehet még találni. Még a gyári TS dob is jobb mint utánygyártottat venni rá. Még ha nem is olyan szép
Héló!
Figyelj! Itt van Trohy Sprint kollega felvétele, amin egy u.gy. kipuffos kis Trophy látható, nézd meg, hallgasd még és döntsd el!
http://youtube.com/watch?v=WNukTCunuEc
125-ös TS-en használod ezt az utángyártott kipufogot? Mert nekem van egy ES 150/1-es Trophy-m és elég szarul néz ki rajta a cső és szeretnék egy szépet venni rá. De attol félek, hogy a belső kiképzése nem oylan mint a gyárié. (legalábbis a szimo utángyártott kipufogokkal ez a bajom) Erről nem tudsz valamit?
Nem tudod véletlen, hogy lehet -e rendelni tőluk közvetlen kipufogot meg kipufogocsonkot? Kuldeneke esetleg postán is? vagy csak viszonteladok vehetnek belőle? Mert gondolom itt olcsobban beszerezhető.
tényleg sok oka lehet. Az is lehet, ogy a fesszab szarul van beállítva, ezt meg otthon, hacsak nincs műszered nem nagyon tudod baállítani :(
Kismillió ok miatt nem tölhet egy MZ... Például: érintkezési hiba,biztosíték,egyeniránytó diódasor,feszültségszabályzó,vezetékelés. Ezeket kellene átnézned!!
Sziasztok!
Érdekelne kinek mi a véleménye az utángyártott lengyel etz karbiról? 6 hónap garancia és 12000ft az ára. Válaszokat előre is köszi.
Arra én is rájöttem hogy nem tölt.
De miért nem tölt?(néztem a szénkefét az jó).
Létszives mihamarabb irjatok vissza hogy mi lehet a gond KÖSZ.
Leginkább dörzsölni kellene.
ETZ ülés alatti spojler eladó. Képet tudok küldeni!!
hever@tvn.hu
06702912829
Csak fel kell kenni, majd letörölni, vagy erre is van valamiféle recept?
Hali nem tudtok nekem segíteni?vetem egy "mz etz150-es motort" de a töltés gomb mindig világít(pirosat) miért van ez.ELÖRE is KÖSZ.
Most, hogy már ennyit fikáztuk őket, ezt is jó tudni. :))))
www.motokrom.hu Ők gyártják az simo,ETZ hez a kipuffokat meg egyéb krómos alkatrészt ha valakit érdekelne.
Hello!
Viaszos bőrápoló az 1. osztályú:) cipös boltban lehet kapni a szűcsök is azzal kezelik a bőrdzsekiket.
egy éve használom az utángyártott kipuffot.a krómozással semmi gond.a 250-en.
a 125-ön 7 éve van rajta
utángyártott TS 250 kipufogó tapasztalata van valakinek? Krómozásügyileg érdeklődök.
A vazelinnel frankón fel lehet újítani a műanyag alkatrészeket.
Bőrrel szép dolgokat lehet csinálni, ha van kedved piszmogni vele.
Kend be terpentinben vagy benzinben oldott méhviasszal, majd dörzsöld át jó alaposan sima viasszal. Az eredmény: az oldott méhviasz egy idő után megsötétíti a bőrt, a külső réteg pedig fényes, víztaszító réteget képez rajta.
Glicerint lehet venni bármelyik gyógyszertárban, csak drágábban, ~400 Ft/dl. És - pusztán érdeklődésből - megkérdezhetik, hogy mire kell. Ne félj, vazelinnél nem kérdezik. :))
azt írja hogy engedély kell némelyik vegyszerhez, honnan tudhatom hogy mik ezek a veszerek? Gondolom a nitroglicerin alkotórészeit nem adják csak úgy ki :D
hű ez jó, köszi.
Vannak itt frankó anyagok, mióta szeretnék glicerint szerezni.
Apropó, motoros bőrruha impregnálásához nem tudsz pontos receptet. Ugy hallottam, hogy gricerin, mhéviasz meg asszem még vazelin kell hozzá és ettől elég jó vízálló lesz.
Sziasztok
Eladóak a következő 250-es, illetve 251-es ETZ gyári DDR alkatrészek.
Kivéve a karburátor nem gyári,mert japán gyártmány!
Váltóléptető villák 10-12-ig
Váltóléptető tengely
Léptető szerkezet
Fogaskerekek külön+tengelyek
Henger ETZ 250
Generátor forgórész
Generátor állórész
egyenirányító
fesszabályzó
gyújtáskapcsoló
kupplungalkatrészek
berugószerkezet
berugó+váltókar
első lengéscsillapítópár komletten
fékpedál
sztender
alsó és felső kormánykifli
műszertartó alukonzol
műszertartóba óratartó gumik
por és vízvédő gumi a gyújtáskapcsolóhoz
hátsó kerék kompletten, új gumival, 10 km nincs benne, még körben a festett sárga csík is rajta van
első keréktengely
hátsó keréktengely
lengővilla
féktárcsa
kilométeróra meghajtó spirál
30-as torokátmérőjű MIKUNI fordulatkarburátor ETZ125-re vagy 150-re
Akit érdekel valami, írjon e-mailt a muller_szabolcs@citromail.hu címre
vagy hívjon a 06/20/224-7288-as számon a délutáni órákban.
jaja, tudom, csak az enyém horpadt stb....szóval....
és vegyszer boltot sem ismerek
Á, egyszerübb normális olajat használni ami nem dzsuvázza teli.
meg az is ha rozsdementesből csinálom akkor nem kell krómozni, csak polírozni és nyugodtan kiégetheted, mert nem pereg le róla semmi :)
Próbáld talán a vegyszerboltban... sőt, régi autószerelő műhelyben is előfordulhatnak hozzávalók, a recept ugyanis szovjet.
Az is elgodolkodtató, hogy egy kipuff krómozás (jó minőségben) kb. annyi mint az utángyártott.
vagy építeni kellene, csak nincs műhelyem ahol csinálhatom, különben ráálnák a gyártásra és szénné keresném magam rajtatok :D
köszönöm...nem tudom mit kellene. Egy nagyon jó állapotú gyári kellene :S
Amugy meg briéciól és nitrohigító 1:1, szelep és dugatyú takarításra ez is bevált és ezt kapni is lehet.
Nem lehet hogy ez a te csodaszered, valamilyen OBIban kapható higító formájában megkapható?
Úgy tudom elég durva dolgokra képes némelyik.
Lehet hogy te vegyész vagy, de az ilyen soha nem hallott anyagok beszerzése és kotyvasztása nekünk nem igazán megy. Eleve ötletem sincs mégis honnan kéne szerezni.
Az alkaidával konzultáljak, vagy raboljak ki egy vegyigyárat?
nekem is utángyártott van.
Menni megy vele a motor, de a króm az pötyökben átrozsdásodott 1 év alatt, a könyök pedig olyan mintha sohasem lett volna rajta króm.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|