:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hello!
Nem tudja esetleg valaki, hogy az ETZ 251 tankján lévő matricát (ami a benzinbetőltő nyílásnál van) hol lehet esetleg szerezni?(vervilag@yahoo.com)
Kösz különben a címeket.Azt hiszem fekete lesz a színe a mocimnak.
Nem tudtok olcson szerválni egy jó tankot az mz etz150-emre.és mennyiért?
+karbit?
létszi irjatok.KÖSZ
köszi, igy már világos a helyzet...
egyébként kicsit visszaolvastam a fórumban, és azt írják, hogy téli üzemben amúgy is javasolt a kisebb hőértékű gyertya, mert a hidegben nem éri el a teljes üzemi hőfokot, hogy kiégjen rendesen a gyertya, meg mivel jobban belóg, könyebben gyújt, nem olyan nehézkes az indítás...
viszont kicsit félve tekertem bele a 15-ös brisket, mivel jobban belóg, nehogy beleüssön a dugó a gyertyába, de gondolom van még hely köztük bőven...
Hello!
Eladó a motorom ETZ125 kitünő esztétikai és motorikus állapotban teljesen gyári, rendszeresen karbantartva műszakira felkészítve igényszerint friss műszaki, pótalktarészek stb... 1987es. Hely hiány miatt sürgősen eladó ir.ár: 90e Ft Képet mailban tudok küldeni.
elektroosztro@freemail.hu-n elértek
Na, aki a karbira szavazott, az nyert!:)Kifújtam a karbit, a fúvóka volt egy kicsit eltömődve.Kifújtam, most minden rendbe jött!Még talán jobb is lett, mint 1hónappal ezelött.Most pörgősebb, és erősebb lett.
Úgytűnik, ha 1hétnél tovább nem nyüstölöm a motort, akkor karbi tisztításra kell kényszerítenem magam.
nyugi én sem tudom követni a jelöléseket, mert gyártótól függően eltér.
A boltban amúgy jobb helyen van gyertya katalógus azokhoz a gyertyákhoz amiket forgalmaznak és abból kinézik a hozzá valót megmondják a tipus és kezedbenyomják.
A másik, hogy én is a kilógást szoktam nézni. Aminek kb egy szinten van a porcelán a menetesrész peremével az való a 250-esbe, aminek kilóg a porcelán az a kis MZbe. És igen A brisk esetében ez pont a 15-ös illetve a nagy ETZbe a 14-es való. A többi jelölés az elektróda kialakítás, zavarszűrő ellenálás, és menet hossza, átmérőre vonatkozó infó.
Amúgy szoktam néha 15-öst tenni a 250esbem ha vacakol a motor a keverék vagy a gyújtás miatt, mert ez jobban belóg könyebben gyújt.
szevasztok...
gyertya ügyben elkélne egy kis segítség... :)összezavar a mindenféle jelölés, meg a kódok sorozata...
azt tudom, hogy a nagy ETZ-be 260-as hőértékű gyertya való... most egy jelölés nélküli isolator van benne, fogalmam sincs milyen értékű lehet... a porcelán rész az elektródával éppenhogy kiáll a menetes részböl... gondolom ez magasabb hőértékre lett gyártva... van egy másik, aminek az elektróda része jobban kiáll, ez egy brisk n15c, de a hőértéket nem tudom, pedig már a neten is néztem mindenféle katalógusban, meg leírásban... ez lenne az alacsonyabb hőértékű?... az autósboltban sem tudnak hőértéket mondani, csak azt, hogy Ladába, Trabiba, vagy Skodába való... A Trabié lenne a legjobb hozzá?... szóval elvesztettem a fonalat... :)
tehát amelyik gyertya jobban beér a hengertérbe, az lenne az alacsonyabb hőértékű?...
milyet tegyek bele?...
Karbi beállítás elött mindig konpresszorral fújom ki a karbit.Esetleg eltömődhetett, lehet a benzinből valami lecsapódhatott..Ha az olajnak lenne valami köze hozzá, akkor az lehet a bűnös, mert aznap tankoltam félszintetikus olajat(MOL-ost).Eddig REPSOL scootert használtam, de azt megittattam már vele.Talán ma szétkapom a karbit megnézem hátha az a baj.Csak ilyen hidegben...
kb 2hónapja lett szimeringezve a blokk.
Elrázkodni biztos nem rázkódott, mert utolsó lerakásom óta változott meg.Az alapjáratot se állíthatták át, mert kulcsra zárom a garázst, és csak nekem van kulcsom hozzá:)Egyébként az alapjáratot tekergettem, de a lassú fordulatszám vissza esés nem változott.:(
Biztos valaki galád módon kitisztította a karbidat, ami az eltömődött szívókákhoz volt beállítva. :))
Vagy a hőmérséklet drasztikus esése miatt változott a benzin levegő arány.
:)))
bocs az előzőnél kérdezni akartam hogy a szimering nem ereszt?
szimeringed nem ereszt át, a generátor felöli lesz szerintem
esetleg elrázódott a beállítás, esetleg átszakadt a légszürőd, beakadt a bowdened, valaki eltekerte az alapjáratot
Ez utobbi felé keresgélnék először.
http://www.tkm-racing.com/
Piros
A sárga is jó de az már foglalt :D
http://www.mzracing.hu/node/2010
Bár festheted ilyenre is, mert a 2008-as motorom színe az titok :)
Kéri Laci
:D végülis ha vitrinben tartod, valóban tartós a kromrétege. Ha viszont motorozol rendszeresen vele, akkor bele kell törödni hogy csúnya lesz.
más : Most nézem hogy ezek gyártják az elhíresült rezót is ami 9000-es fordulatra van méretezve :D mostmár legalább tudom kinek kell címeznem az anyázós leveleimet :)
150-es TS-en nekem jól viselkedik ez a kipufogó.
a Lengyelek jó minőségü cuccokat szoktak gyártani. Ott sokkal nagyobb az MZ-s élet, gondolom ezért is nem a gagyi kisipar működik. Konkrétan a karbival nincs tapasztalatom.
Hát elég sok minden lehet a gond. Szóval az egy jó dolog hogy megnézted a szénkefét, de ha enyire nincs elektromos tapasztalatod, akkor nem biztos hogy ezzel kellene a gyakorlást kezdeni.
Tekercs leéghetett, zárlat keletkezhetett a rendszerben bárhol, fesszab hiba is lehet, hibás akku is lehet...fogni kell a műszert és kimérni hogy a rendszerben hol van a hiba, ehez ismerni kell persze a rendszert. Ez egy szakma amit meg lehet tanulni a szükséges szinten önnálóan is, de egy fórumon soha sem fogják megmondani hogy azt meg ezt cseréld ki és akkor biztosan jó lesz.
Valóban...megéremelnének egy barackot a fejükre, mert nem elég hogy enyhén magyaros minőségben gyártanak, még büszkén mutogatják is, a trágyán peremezett kipu könyökjeiket, ami nem illeszkedik normálisan a motorhoz és a tölcséres kialakítás miatt tömíteni sem egyszerü korrekt módon, miközben egy eredetihez nem kell tömítés, akkor sem fúj ki.
köszi, elöbb kellet volna megkérdeznem. Egy másik fórumon, régebben agyaltunk ezen, de ott a sok burzsuj megvette a méregdrága motoros bőrruha impregnáló készletet valami német katalógusól. Én egy kicsit sokallotam egy fél marék méhviaszért az 5000forintot :)
upps, az ember mindíg tanul:D
Dehogynem!
Menet közben sebességben a fékmunkahengerrel igen le lehet csökkenteni a motor fordulatszámát. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
mi köze van a feékmungahengernek az alapjárathoz? Szerintem semmi ;)
Helló, nekem vannak óráim hozzá, és más alkatrészek is, ha érdekel irj a mezgo.g@freemail.hu-ra
www.mofaker.hu, www.hubermotor.hu
Milyen szín felé hajlassz inkább?Kék, fekete, piros, szürke?
Hali!
Történt valami a mözömmel.
Az a gond, hogy ma elővettem a motort, egy jó 1 hét állás után, és nemismertem rá.Alapjárat 1200-ről 3000-re ugrott, lassan megy vissza a fordulat.Terhelés alatt is elég lassan megy vissza, mintha kevés benzint kapna.Pedig eddig minden tökéletes volt, a benzin rendesen folyik ahogy kell, és huzamos huzatáskor se hörög..Garázsban tartom, vízben sárban nem megyek vele, tehát a karbinak is tisztának kéne lennie.
Mi okozhatja a problémát?Ha az változtatna valamin, ma cseréltem ki a fékmunkahengert(Nem MZ-ére).
Csáó!
Szasztok nem tudtok egy oldalt vagy havert akinél vannak MzETZ150 cucok és mennyibe kerülnek. (pl:km/h,fordulatszámmérő+hozzá bovdenek)
ja és még valami Nem tudtok valamien szép szint az etzm-re.KÖSZ irjatok.
Nekem a TS 250-en utángyártott kipufogó van,már lassan 2 éve.Semmi gond vele.Külsőleg ugyanolyan mint a gyári, belül nem tudom.Hangja is ugyanolyan mint a gyárival volt.A króm olyan most is rajta mint újkorában.Mindent használat után letisztitom krómtisztitóval.Nekem bevált.
Kösz szépen,megoldottuk a bajt,1kábel volt a hibás.
Nem olyan mint a gyári sem kialakításban sem minőségben. A krómot hamar ledobja a bele pedig szétesik. Két-három év elég lehet persze vannak kivételek. Érdemes keresni veterán börzén gyárit. Nekem volt gyári kis trophy kipuffom de már elvitték tölem. Szerintem lehet még találni. Még a gyári TS dob is jobb mint utánygyártottat venni rá. Még ha nem is olyan szép
Héló!
Figyelj! Itt van Trohy Sprint kollega felvétele, amin egy u.gy. kipuffos kis Trophy látható, nézd meg, hallgasd még és döntsd el!
http://youtube.com/watch?v=WNukTCunuEc
125-ös TS-en használod ezt az utángyártott kipufogot? Mert nekem van egy ES 150/1-es Trophy-m és elég szarul néz ki rajta a cső és szeretnék egy szépet venni rá. De attol félek, hogy a belső kiképzése nem oylan mint a gyárié. (legalábbis a szimo utángyártott kipufogokkal ez a bajom) Erről nem tudsz valamit?
Nem tudod véletlen, hogy lehet -e rendelni tőluk közvetlen kipufogot meg kipufogocsonkot? Kuldeneke esetleg postán is? vagy csak viszonteladok vehetnek belőle? Mert gondolom itt olcsobban beszerezhető.
tényleg sok oka lehet. Az is lehet, ogy a fesszab szarul van beállítva, ezt meg otthon, hacsak nincs műszered nem nagyon tudod baállítani :(
Kismillió ok miatt nem tölhet egy MZ... Például: érintkezési hiba,biztosíték,egyeniránytó diódasor,feszültségszabályzó,vezetékelés. Ezeket kellene átnézned!!
Sziasztok!
Érdekelne kinek mi a véleménye az utángyártott lengyel etz karbiról? 6 hónap garancia és 12000ft az ára. Válaszokat előre is köszi.
Arra én is rájöttem hogy nem tölt.
De miért nem tölt?(néztem a szénkefét az jó).
Létszives mihamarabb irjatok vissza hogy mi lehet a gond KÖSZ.
Leginkább dörzsölni kellene.
ETZ ülés alatti spojler eladó. Képet tudok küldeni!!
hever@tvn.hu
06702912829
Csak fel kell kenni, majd letörölni, vagy erre is van valamiféle recept?
Hali nem tudtok nekem segíteni?vetem egy "mz etz150-es motort" de a töltés gomb mindig világít(pirosat) miért van ez.ELÖRE is KÖSZ.
Most, hogy már ennyit fikáztuk őket, ezt is jó tudni. :))))
www.motokrom.hu Ők gyártják az simo,ETZ hez a kipuffokat meg egyéb krómos alkatrészt ha valakit érdekelne.
Hello!
Viaszos bőrápoló az 1. osztályú:) cipös boltban lehet kapni a szűcsök is azzal kezelik a bőrdzsekiket.
egy éve használom az utángyártott kipuffot.a krómozással semmi gond.a 250-en.
a 125-ön 7 éve van rajta
utángyártott TS 250 kipufogó tapasztalata van valakinek? Krómozásügyileg érdeklődök.
A vazelinnel frankón fel lehet újítani a műanyag alkatrészeket.
Bőrrel szép dolgokat lehet csinálni, ha van kedved piszmogni vele.
Kend be terpentinben vagy benzinben oldott méhviasszal, majd dörzsöld át jó alaposan sima viasszal. Az eredmény: az oldott méhviasz egy idő után megsötétíti a bőrt, a külső réteg pedig fényes, víztaszító réteget képez rajta.
Glicerint lehet venni bármelyik gyógyszertárban, csak drágábban, ~400 Ft/dl. És - pusztán érdeklődésből - megkérdezhetik, hogy mire kell. Ne félj, vazelinnél nem kérdezik. :))
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|