:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
nekem az tetszik benne h minden fényben más színnek látszik. a benzinkút neonjánál narancssárga, naplementénél bordó, napfényben inkább piros. Ma sok pénzt elkérnek egy flip-flop fényezésért ;-)
színkártyával is be tudják azonosítani, nem kell kód, a kód csak egyszerüsíti az azonosítást.
Amúgy szeriten a mai modern festékekkel nem lehet ilyen ocsmány színeket kikeverni :D
Szia!
Egy jobb festékboltban be tudják azonosítani a színt kóddal, ki is tudják keverni.
köszi. Én is fel akarom újítani a blokkot. A ts-emen egyébként a festés gyári, kivéve a sárvédők, de a tank meg a dekli gyári, ezért is nem festettem át. Sztem vmi kód alapján ki tudják keverni, és sztem az eredeti színek közül sztem a narancs a legszebb. ;-)
Üdv
gab
Az eredeti TS narancsvörös, vagy mélyzöld, illetve égszínkék.
De nekem a bézs szín tetszik legjobban TS-en
Halii!!!!
Nagyon fontos lenne egy sztender az etz150-mre:Mert jővő honapba le szeretném müszakiztatni.Irjatok veszprém megyében lakom.Elöre is Kösz!
üdv,
nyáron én is elkezdtem felújítani egy TS 125-öst, de csak az alapozásig jutottam, mert nem tudom milyen színű legyen, majd tavasszal befejezem. Addig felújítom a blokkját, meg szerzek egy kipufot.
Jól néz ki a TS-ed, mint egy gyári. :D
Bocsánat, itt a link:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=73505014&t=9028182
Pontosabban TS125(150)-250-250/1, ES125(150)/2. Hamarosan lesz ETZ 250, ETS 250 is. Minden csak a szabadidőm függvénye. (sulis vagyok még)
Vezetékköteggel kapcsolatban érdeklődhetttek a bakimate kukac freemail pont hu-n is.
Üdv:
Baki Máté
:-)
Az www.mzclubhungary.com -on bakimate már árulja a TS vezetékköteget, lassan készül ETZ-re is. Részletek a fórum-->szervíz-->elektronika topic-jában
Bambit keresd! 20-342o977
Hali
Köszi, de nincs most keret. Most eladás előtt állok én is. MZ TS125 + Simson S50
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/159802
Egyébkén a nagyon jó szép gépek, grat.
Minden jót
gab
Üdv _gab_
Nyírtelek, Nyíregyházától kb 8km. Ha érdekel nyugodtan hívd a 06204499736-ot :)
Ütemtársak, 250-es TZ-re keresek villamerevítőt.
pontosan milyen szimmeringbajokkal is ??
ok... holnap leengedem...
ja bocs erre nem válaszoltam. Nem jellemző, de ereszd le az olajat nívóig (meleg motornál érdemes) mert a váltót visszafogja és máshol attól még kinyomhatja ahol nem kéne.
igen... azért magasabb az olajszint (több van benne) mert tudom, hogy 900 ml kell bele, de az ellenörző furatig akartam feltölteni, hogy meginduljon a felesleg kifolyása... 1 liter bontatlan dobozos hykomolt be is nyelt, úgy, hogy az olaj nem jött ki... biztosan kell neki egy kis idő, amíg megtalálja az olaj a helyét, de miután még hetek elmúltával sem jelentkezett a felesleg, és egy csepp sem folyt el, még az is megfordult a fejemben, hogy utána kellene tölteni egy kicsit...
szóval a 9 dl helyett 1 liter van benne, ettöl magasabb az olajszint...
Magasabb olajszint? Bocs hogy kötexek, de azt meg miért is?
igen, a váltóolaj (akármennyi is van a váltóban nem tud befolyni a forgattyúsházba (ha a szimeringek és a tömítés jó)
ha jól értem, akkor a magasabb olajszint normális esetben (ha a szimeringek jók) nem tud befolyni a forgattyúsházba?...
A sprint 2T ilyen. Illetve a 2T mint motor ilyen hogy füstől.
Ha a motor jól megy a fogyasztása elfogadható akkor nem nyúlnék hozzá.
Jobb minőségü olajjal jó esélyel meg is szünik a füst.
Egy bizonyos kolléga mondta anno (mellesleg ide is sokat írt régen, de nagyon eltűnt...bár szerintem olvassa...) hogy az MZ-k legtöbbje szimmeringbajokkal küzd, csak nem sokan veszik észre...és ez sokszor nem is oly szembetűnő / érezhető. Akkor kiröhögtem, de kezdem azt hinni igaza volt...úgyhogy semmire ne mond azt hogy "biztosan jó, ha xy csinálta".
2T olaj téma: mindegyikkel füstölni fog, akit ez zavar az (saját szakállára!!!) menjen fel 1:50...1:60-nál hígabbra egy jobb olajjal (sprinttel max 1:50!), akkor biztos kisebb lesz a füstölés (meggyőződésem hogy a nagygenerál-km intervallum is jócskán csökken), de hidegen és kis tempónál mindíg füstölni fog, ebbe jobb belenyugodni.
szevasztok...
megoldódott a gyertyaprobléma... nem kis befektetés árán (kemény 350 HUF) vettem a 251-be egy Trabiba való Marelli gyertyát... a porcelán szinte egy magasságban van menetes résszel... betekertem, és szemmel látható a javulás... :) eddig alapjáraton fel-le ugrált a blokk, rázta az egész motort, ezzel az új gyertyával sokkal simábban jár...
viszont a füstölés megmaradt... :( arra gondoltam, lehet hogy a hajtómű olaj a ludas a dologban... röviden leírom... kuplungállítás miatt le lett eresztve a régi olaj, én töltöttem fel hykomollal... 1 litert be is nyelt, úgy, hogy az ellenörző furaton nem folyt ki egy csepp se... még hetek után sem, igaz, a motor a szervíz miatt összességében ha 1 km-t ment... most már kifolyik a lyukon, leengedjem a felesleges 1 dl-t?... a főtendelynél biztos nem engedi át az olajat, mert új a szimering, a régi tulaj cserélte, és elég precíz... szóval a magasabb olajszint miatt átereszthet a blokkon keresztül valahol, hogy a forgattyúsház is kapjon belőle, ami a füstöt okozza?... vagy nyugodjak bele, hogy a sprint 2t ilyen?
Üdv, megkérdezhetem hová valósi vagy, mert szerintem láttam a hírdetésed. Szabolcs megye? Azon belül?
Köszi
gab
Üdv,
MZ TS 250/1 és ETZ 250 KATONAI mindkettő 2009 közepéig műszakival, törzskönyvvel eladó. Mindkettő megbízható műszaki állapotban. A katonaiban 11Ekm van, bontatlan,csörgésmentes. Irányár:95EFt,145EFt Érd: 06204499736 vagy 06303171520. Kérésre képet küldök.
nem...bár MR berendezés közelébe ne vigyed, mert a szuprevezető mágnesek azért károsak lehetnek :)
van hely bőven, de ha nem hiszed akkor lassan forgasd át és azonnal megérzed ha akad, de le is mérheted, hogy felső HPnál menyi hely van.
Nem tudtok olcson szerválni egy jó tankot az mz etz150-emre.és mennyiért?
+karbit?
létszi irjatok.KÖSZ
vagy küldjetek email-t
Ez a gyertyaprobléma sokaknál nem fordul elő tekintve hogy télen nem motoroznak:)
Amugy való igaz hogy kisebb hőértékkel előbb melegszik cska vigyázni kell ha jön a jó idő ne maradjon benne.Én párszor elfeledtem kis MZnél. Melegedett ezerrel.
Mit gondoltok? Egy homogén mágneses tér (állandó mágnes) nem zavarja, vagy nem teszi tönkre a közvetlen környezetében lévő elektromos kütyüket?
Először is keresel a neten arról egy fényképet, kicsit átszerkeszted, próbanyomtatást csinálsz, h passzol-e a helyére, majd veszel levonós papírt rányomtatod, és ha otthon nincs laminálód akkor a papír írószer boltban belemináltatod (érdemes többet kinyomtatni a levonós papírra). Ezután kivágod, és felragasztod a helyére. Laminálásnál ügyelj arra, hogy vékony legyen a lamináló fólia.
sztem netről szedd le és csináltasd meg vmi dekorációs boltban vagy vmi ilyesmi helyen. nekem egy ismerősöm közlekedési táblákat gyártó cégnél van és ők is meg tudnak csinálni mindent. sztem ilyesmivel is próbálkozhatsz.
sok sikert
gab
Szia! Idehaza ha jól tudom nem kapni. Én kértem egy párat a lengyel MZ klubosoktól, küldtek egyet mivel náluk még lehet kapni utángyártottat, de sajnos nem egy 251-es van rajta, hanem egy MZ krosszmotor... :/ Samu
Hello!
Nem tudja esetleg valaki, hogy az ETZ 251 tankján lévő matricát (ami a benzinbetőltő nyílásnál van) hol lehet esetleg szerezni?(vervilag@yahoo.com)
Kösz különben a címeket.Azt hiszem fekete lesz a színe a mocimnak.
Nem tudtok olcson szerválni egy jó tankot az mz etz150-emre.és mennyiért?
+karbit?
létszi irjatok.KÖSZ
köszi, igy már világos a helyzet...
egyébként kicsit visszaolvastam a fórumban, és azt írják, hogy téli üzemben amúgy is javasolt a kisebb hőértékű gyertya, mert a hidegben nem éri el a teljes üzemi hőfokot, hogy kiégjen rendesen a gyertya, meg mivel jobban belóg, könyebben gyújt, nem olyan nehézkes az indítás...
viszont kicsit félve tekertem bele a 15-ös brisket, mivel jobban belóg, nehogy beleüssön a dugó a gyertyába, de gondolom van még hely köztük bőven...
Hello!
Eladó a motorom ETZ125 kitünő esztétikai és motorikus állapotban teljesen gyári, rendszeresen karbantartva műszakira felkészítve igényszerint friss műszaki, pótalktarészek stb... 1987es. Hely hiány miatt sürgősen eladó ir.ár: 90e Ft Képet mailban tudok küldeni.
elektroosztro@freemail.hu-n elértek
Na, aki a karbira szavazott, az nyert!:)Kifújtam a karbit, a fúvóka volt egy kicsit eltömődve.Kifújtam, most minden rendbe jött!Még talán jobb is lett, mint 1hónappal ezelött.Most pörgősebb, és erősebb lett.
Úgytűnik, ha 1hétnél tovább nem nyüstölöm a motort, akkor karbi tisztításra kell kényszerítenem magam.
nyugi én sem tudom követni a jelöléseket, mert gyártótól függően eltér.
A boltban amúgy jobb helyen van gyertya katalógus azokhoz a gyertyákhoz amiket forgalmaznak és abból kinézik a hozzá valót megmondják a tipus és kezedbenyomják.
A másik, hogy én is a kilógást szoktam nézni. Aminek kb egy szinten van a porcelán a menetesrész peremével az való a 250-esbe, aminek kilóg a porcelán az a kis MZbe. És igen A brisk esetében ez pont a 15-ös illetve a nagy ETZbe a 14-es való. A többi jelölés az elektróda kialakítás, zavarszűrő ellenálás, és menet hossza, átmérőre vonatkozó infó.
Amúgy szoktam néha 15-öst tenni a 250esbem ha vacakol a motor a keverék vagy a gyújtás miatt, mert ez jobban belóg könyebben gyújt.
szevasztok...
gyertya ügyben elkélne egy kis segítség... :)összezavar a mindenféle jelölés, meg a kódok sorozata...
azt tudom, hogy a nagy ETZ-be 260-as hőértékű gyertya való... most egy jelölés nélküli isolator van benne, fogalmam sincs milyen értékű lehet... a porcelán rész az elektródával éppenhogy kiáll a menetes részböl... gondolom ez magasabb hőértékre lett gyártva... van egy másik, aminek az elektróda része jobban kiáll, ez egy brisk n15c, de a hőértéket nem tudom, pedig már a neten is néztem mindenféle katalógusban, meg leírásban... ez lenne az alacsonyabb hőértékű?... az autósboltban sem tudnak hőértéket mondani, csak azt, hogy Ladába, Trabiba, vagy Skodába való... A Trabié lenne a legjobb hozzá?... szóval elvesztettem a fonalat... :)
tehát amelyik gyertya jobban beér a hengertérbe, az lenne az alacsonyabb hőértékű?...
milyet tegyek bele?...
Karbi beállítás elött mindig konpresszorral fújom ki a karbit.Esetleg eltömődhetett, lehet a benzinből valami lecsapódhatott..Ha az olajnak lenne valami köze hozzá, akkor az lehet a bűnös, mert aznap tankoltam félszintetikus olajat(MOL-ost).Eddig REPSOL scootert használtam, de azt megittattam már vele.Talán ma szétkapom a karbit megnézem hátha az a baj.Csak ilyen hidegben...
kb 2hónapja lett szimeringezve a blokk.
Elrázkodni biztos nem rázkódott, mert utolsó lerakásom óta változott meg.Az alapjáratot se állíthatták át, mert kulcsra zárom a garázst, és csak nekem van kulcsom hozzá:)Egyébként az alapjáratot tekergettem, de a lassú fordulatszám vissza esés nem változott.:(
Biztos valaki galád módon kitisztította a karbidat, ami az eltömődött szívókákhoz volt beállítva. :))
Vagy a hőmérséklet drasztikus esése miatt változott a benzin levegő arány.
:)))
bocs az előzőnél kérdezni akartam hogy a szimering nem ereszt?
szimeringed nem ereszt át, a generátor felöli lesz szerintem
esetleg elrázódott a beállítás, esetleg átszakadt a légszürőd, beakadt a bowdened, valaki eltekerte az alapjáratot
Ez utobbi felé keresgélnék először.
http://www.tkm-racing.com/
Piros
A sárga is jó de az már foglalt :D
http://www.mzracing.hu/node/2010
Bár festheted ilyenre is, mert a 2008-as motorom színe az titok :)
Kéri Laci
:D végülis ha vitrinben tartod, valóban tartós a kromrétege. Ha viszont motorozol rendszeresen vele, akkor bele kell törödni hogy csúnya lesz.
más : Most nézem hogy ezek gyártják az elhíresült rezót is ami 9000-es fordulatra van méretezve :D mostmár legalább tudom kinek kell címeznem az anyázós leveleimet :)
150-es TS-en nekem jól viselkedik ez a kipufogó.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|