:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Helló mindenkinek!!
Már majdnem mehet müszakira az mz etz 150-sem.Kösz a sok jó tippet,igaz szerintem még sokat eszik....
De tegnap szerváltam egy Mz etz125-öst.
A 125-ösnél mivan akkor, ha húzom tövig a gázt valamikor felgyorsul, valamikor meg lehörrenik?
Az lehet hogy azért mert rosszúl vannak összekötve a kábelek.
Irjatok mihamarab
KÖSZ....
hali! Elvileg úgy műxik a dolog, hogy fel lehet fúrni, de sokan tapasztalták, ha 300-as volt, akkor tördelte a gyűrűt, val.szeg azért, mert a gyűrűhorony túl közel került a felömlőkhöz. Ezért amit lehet kapni 300-as dugót(elvileg lengyel cucc, asszem Pesten, az Oktogon környékén van egy kis bolt, nem tudom pontosan)az már 2 gyűrűs, így a gyűrűhorony nem okoz probémát. Legalábbis ezt tartom valószínűnek. de talán páran tudják konkrétabban a dolgot, nekem még csak 250-es uccsó túlméretes, úgyhogy csak jövőre derül ki, érdemes-e belevágniXD
Helló mindenkinek!!
Már majdnem mehet müszakira az mz etz 150-sem.Kösz a sok jó tippet,igaz szerintem még sokat eszik....
De tegnap szerváltam egy Mz etz125-öst.
A 125-ösnél mivan akkor, ha húzom tövig a gázt valamikor felgyorsul, valamikor meg lehörrenik?
Az lehet hogy azért mert rosszúl vannak összekötve a kábelek.
Irjatok mihamarab
KÖSZ....
Sziasztok!
MZ ES 125(150)/2, TS 125(150, TS 250/1 vezetékköteg kapható!
Érdeklődni:
bakimate kukac freemail pont hu
hali!
persze hogy érdekel,lényeg hogy nagyjából
legyenek meg az alkatrészei.
Az a helyzet, mivel sokadika van és a motoromra még találtam komoly vevőt ezért
nincs pénz a háznál.
Amúgy mennyiért adnád a mocit?
üdv:intravénás_benzinfaló
Biztos lehet kapni 301es dugót, csak abban nem vagyok biztos, hogy a henger a fúrás után elég tartós lesz e.
sziasztok!!
Nem tudja valaki hogy Magyarországon lehet e kapni etz 301-es dugot?És a 251 es hengert fel lehet e furni addig?
ELADÓ
125ös trophy
73as gépcsoda régi papirossal 26086km már bele lett karikázva.
azóta nem mentem vele
új festés,pöpec motor,hibátlan elektronika a fényszóró nem gyári, hanem 2103as, mert nem találtam mz lámpát ami passzol bele.
HA ÉRDEKEL AKKOR EMAIL
ui:Budapesten van
Üdv. A riga 10 tankja milyen, mert nekem van egy kis riga tank csak nem tudom miról. le is van alapozva. Ts-em is van de nem éppen 10ért.
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/159802
De a tankot majd lefényképezem és elküldöm mailban ha úgy megfelel. Egyébként Nyiregytől nem lakom messze.
Ja és van ts-hez pár cuccom, ha érdekel vmi...
Üdv
Kocsis Gábor
sorszám: 23941 (86377)
( előzmény: Katona Pista, 2007-11-28 23:27:16)
Üdvözlet!
Vásárolnék egy MZ TS 125 típusú motorkerékpárt. Használhatatlan állapotú érdekel vasárban, esetleg működőképes öt - tíz ezerért. Riga 10 tank is érdekel, meg Jawa Mustang első lánckerék. Debrecen - Nyíregyháza környékén ugrásra kész vagyok. Telefonom: 0620/222-6558
Áldás!
nekem épp van egy felújítás alatt. Kék, most nincs rajta a henger, de amikor ment akkor simán vitte a 100at. Ha érdekel akkor email!
gab
sorszám: 23939 (86369)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-11-28 18:47:19)
nekem ez volt itthon. Épp kéznél. Csak leírtam én hogy tettem, és ha jól emlékszem külön kapja a testet.
Üdv
gab
sorszám: 23938 (86368)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-11-28 18:34:46)
jól van fáradt voltam. :S Gépész vagy?
Hali mindenkinek!
szeretnék nagy szívfájdalommal megszabadulni a 125ös trophym-tól.
73as gépcsoda régi papirossal 26086km már bele lett karikázva.
azóta nem mentem vele
új festés,pöpec motor,hibátlan elektronika a fényszóró nem gyári, hanem 2103as, mert nem találtam mz lámpát ami passzol bele.
Ugyanitt keresnék olyan szárnyatörött etz 125öst aminek megvan mindene mégse akar menni,ha a fél ütem már van akkor már vélhetően be fog indulni a szergej.
kor,szín,műszaki nem számít,csak legyen neki valamiféle papírkája.
köszi,ez nem is rossz ötlet, erre azért nem gondoltam mert még a rég aluházas fesszab van a szemem előtt ill, annak méretei.Ezt kipróbálom de szerintem nem feltétlen kell hogy saválló legyen mert ha alu,nem látszik mert takar a borítás+alu nem rozsdásodik, és elég jó elektromos vezető.
Jahahahj.....:-))))
"1 centis vagy kicsit kisebbátmérőjű saválló csőből "
:)))))))
Emiatt (CENTI) biztos megy minden ezt elolvasó gépészhez a mentő...hozzám is útban van már :-)))
Bocs :-))
Üdv,
Zoli
hali. nekem a ts 125ösömmel volt ugyanez, de a váz és a felfogatás stimmel. szóval én kb 1 centis vagy kicsit kisebbátmérőjű saválló csőből vágtam egyenlő darabokat és azt tettem a feszab meg a váz közé. nekem bevállt. remélem segítettem
sok szerencsét
gab
sorszám: 23933 (86345)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-11-27 21:36:59)
sziasztok!
meggyűlt a bajom a 125ös trophy-mal,mert most végleg bemondta az unalmast a fesszab. kiderült hogy test zárlatos lett,ezért vettem egy elektronikust,mondván az egyeneltesebben
tölt.mint utóbb kiderült, nem illeszkedik az "alaplapra",nos ilyenkor mit csináljak?
ha vki tud segíteni írjon
Sziasztok! Eladó eggy 250-es ETZ 300as hengerrel meg igc 60 as előgyujtásszabályzóval. érd: 06706203352
Ja, igazad van. Ugyanazt mondjuk, oké, bocsesz, -ricsi-. Na de a lényeg, ha valaki beragasztotta valami istentelen ragasztóval-ami nem gumiféle tömítő, legalább Popeye alkarral kell rendelkezni, hogy az meginduljon :)
ti most ugyan azt mondjátok :D
Gumián=FBS
És a tömítés helyére is ugyan azt írtátok :)
teljes mértékben igazad van, én sem csapágyragasztóra gondoltam... :) tulajdonképpen nem is a ragasztás, hanem a tömítés a megfelelő szó ide... én a régi békebeli gumioldattal csináltam, mert miután feltöltöttem olajjal és összeraktam, akárhogy meghúztam a csavart, "sziszegett" a levegő a csavaroknál, és az olajat is nyomta... szóval vissza kitekertem a csavarokat, és vékonyan bekentem gumioldattal, úgy, hogy a menetes rész nem is kapott belöle, csak a fej alatti rész... tökéletes lett, és aki használt már ilyet, az tudja, és nem fél attól, hogy ez a ragasztás oldhatatlan kötés lesz...
csak egy jótanács volt, nem fontos megfogadni... nekem bevált... :)
üdv,
SÜRGŐSEN ELADÓ Nyíregyháza környékén MZ TS 250/1 2009-ig műszakival, törzskönnyvel, első tulajtól, megbízható állapotban van, csak nagyon kéne a pénz. Ugyanitt MZ 250 KATONAI ETZ 2009.07-ig műszaki, törzskönyv, 11Ekm, új lánc, lánckerék elől-hátul, remek blokkal. Képeket küldök kérésre. Tel:06/20-4499736
Sziasztok
Eladóak a következő 250-es, illetve 251-es ETZ gyári DDR alkatrészek.
Kivéve a karburátor nem gyári,mert japán gyártmány!
Váltóléptető tengely
Léptető szerkezet
Fogaskerekek külön+tengelyek
Komplett váltó
Henger ETZ 250
gyújtáskapcsoló
kupplungalkatrészek
berugószerkezet
berugó+váltókar
első lengéscsillapítópár komletten
fékpedál
sztender
alsó és felső kormánykifli
műszertartó alukonzol
műszertartóba óratartó gumik
por és vízvédő gumi a gyújtáskapcsolóhoz
hátsó kerék kompletten, új gumival, 10 km nincs benne, még körben a festett sárga csík is rajta van
első keréktengely
hátsó keréktengely
lengővilla
féktárcsa
kilométeróra meghajtó spirál
30-as torokátmérőjű MIKUNI fordulatkarburátor ETZ125-re vagy 150-re
Képet tudok mindenről küldeni!
Akit érdekel valami, írjon e-mailt a muller_szabolcs@citromail.hu címre
vagy hívjon a 06/20/224-7288-as számon a délutáni órákban.
Halihó, nehogy beragasszátok azt a csavart-ha jól értem, a fentiről van szó. Jól le kell tisztítani, kész, nem fog szivárogni. Esetleg nyomsz köré egy kis FBS-t, benyálazod az ujjad, lehúzod a felesleget, hogy ne legyen csúnya, és jó lesz. Az alsót meg tömíti az alátét. Nekem volt úgy, hogy levegőkulccsal-tép mint az állat-sem bírtam meglazítani, mert valaki beragasztotta. Felmelegítettem hőlégfúvóval, aztán kalapáltam, végül a kulcs lehozta, max erőn, majdnem 8barral.
Mohács környékén ha jól tévedek. Tudod, Bakony túrán A Sub-ee volt azzal a világoskék 251-essel aminek digi hőfokjelzője, stb. volt....meg "PURE 2 STROKE SPIRIT" felirata a rendszámtartóján :-)
Nekem volt szerencsém a telószárakkal bíbelődni, ugyanis nekitolattak a kis ETZ-nek és elhajlott. Szereztem bele egy pár 250-es ETZ telószárat. Minden felfogatás stimmel, csak a 250-esének a felső krómozott villaszára 3-4cm-rel rövidebb a 125-nél.
Igen.
A kicsi és a nagy ETZ villája ugyanaz, kivéve a benne lévő rugó erősségét azthiszem. Tehát ETZ 125-150 és ETZ 250-251 telójába is 230ml kell villaszáranként.
Ricsi kösz hogy irtál.
Ez a mz etz150-elsőtelójára vonatkozik,(230ml-ez biztos.)
irj vissza.
hali...
én a mol kúton vettem hidraulika olajat... kb. 800 HUF-ba kerül... az tökéletes bele... villaszáranként 230 ml kell bele...
ja és ne felejtsd el betöltés után a csavarokat gumiragasztóval beragasztani, mert különben kifújja az olajat...
Köszi Keri!
A karbit majd beálitom a leírás szerint.
De van még 1 gond nem tudom letölteni sehonnét hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba,s mijen fajta.
IRJON mindenki aki tudja hogy mennyi kell bele . vagy aki tud 1 veboldalt.
köszi mindenki...
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132
pedig akkor is szokta, ha rosszul van beállítva. Ha jól tudom, felülről a másodikba, vagy harmadik rovátkába teszik. Eccer én is variáltam, aztán ez leztt az eredménye, mint neked, Gyorsan vissza is állítottam :)
Csak azért mondtam, mert nekem ez volt a gond. Csppet túltöltötem, aztán, a felesleget pont adta ki magából. Egy iudő után megállt, és most pont jó az olajszintem.
Meg az 150etz-m mért fogyaszt 100km/h 6liter benzint de a suber tű a legkissebb fogyasztáson van, irjatok kösz.
Kösz devil hogy irtál!
De még 1 kérdés mz etz150-nek mennyi olaj kell az első teleszkóbjába?
És milyen fajta olaj?
IRJON mindenki aki tudja.ELÖRE is KÖSZ
Üdv mzzzz!
Nem hinném hogy a túl sok olaj miatt lenne, mert addig nyomja, amíg van benne olaj :(, de azért köszi az ötletet.
Aham! Az alátét és a zégergyűrű is odavaló! Nem tom hogy érted a letörését a zégergyűrűnek. Nem kell rá letörés xD. Sima zégergyűrű az ami oda kell!!
esetleg nincs több olajad a blokkban a kelleténél?
A kisfogaskarék mögött folyik ki. próbáltam már többféle szimeringet, szimeringházat, de semmi nem segitett. A lánctokon keresztül hátrafolyik és a bakeltnél kifolyika kerékre.
Pontosan honnan is folyik az olaj??
ThUnDeR
Mert valószínűleg nem a szimeringnél folyik, hanem a kuplungkinyomó pálcánál ereszti át az olajat.
Majd valaki, aki tömítette már ezt, tud rá esetleg valami használható és tartós megoldást javasolni rá. Talán valahogy beiktatni egy O gyűrűt, az segítene.
Üdv mindenkinek!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy mit csináljak a ETZ125-ből jobboldalon folyik az olaj? Szimeringet már kb 3x cseréltem benne de nem akar megszünni ez a jelenség.
Szia!
Helyileg hol vannak ezek az alkatrészek?
Sziasztok
Eladóak a következő 250-es, illetve 251-es ETZ gyári DDR alkatrészek.
Kivéve a karburátor nem gyári,mert japán gyártmány!
Váltóléptető villák 10-12-ig
Váltóléptető tengely
Léptető szerkezet
Fogaskerekek külön+tengelyek
Henger ETZ 250
Generátor forgórész
Generátor állórész
egyenirányító
fesszabályzó
gyújtáskapcsoló
kupplungalkatrészek
berugószerkezet
berugó+váltókar
első lengéscsillapítópár komletten
fékpedál
sztender
alsó és felső kormánykifli
műszertartó alukonzol
műszertartóba óratartó gumik
por és vízvédő gumi a gyújtáskapcsolóhoz
hátsó kerék kompletten, új gumival, 10 km nincs benne, még körben a festett sárga csík is rajta van
első keréktengely
hátsó keréktengely
lengővilla
féktárcsa
kilométeróra meghajtó spirál
30-as torokátmérőjű MIKUNI fordulatkarburátor ETZ125-re vagy 150-re
Képet tudok mindenről küldeni!
Akit érdekel valami, írjon e-mailt a muller_szabolcs@citromail.hu címre
vagy hívjon a 06/20/224-7288-as számon a délutáni órákban.
Anno én is igy vettem a TZ-t, valamint nagyfater TZ-je is ezt produkálja mostanában. Hiba oka nagy valószínűséggel: ami a kihajtó tengelyt hajtja fogas-csigás kerék annak a biztostó zégerje leeshetett! Ha ez így van akkor egy egyszerű zégergyűrű pótlással megoldódik a gond. Mivel csak úgy ott volt a tegelyén az a fogas-csigás kerék, nekem kicsit megreszelte a primer lánckerék azon részét,mely ezt a kereket hivatott hajtani. Cserélni kellett volna,de én nem tettem meg... Ha teheted cserél ki! Persze csakha belemart. Remélem érthetö voltam, igen fáradt vagyok. :D Ha nem világos irj nyugodtan, aztán megpróbálok másként válaszolni :) Na mentem aludni. Bye
HaliGali!!
Vettem az ,mz etz150-mre 500ft-ért egy fordulatszámmérő spirált,mert azt hittem hogy az a baj, de nem az volt hanem a blokkban nem forog körbe az a kar.mi lehet a baj és ez a kar mennyibe kerülhet.Meg lehet javítani.
irjatok.
kösz!
azért ez még nem flipflop :) a különböző színhőmérsékletü fények miatt látod másnak.
Probáld ki hogy fényképezőgépen fehér lapra bekalibrálod a fehér egyensúlyt, ezek után ha azonos fénynél lefotózod a motort az ugyan olyan színü lesz mindenfajta fénynél.
Mondjuk tény hogy napfény a szélesebb sprektrum miatt sokkal élénkebbé teszi a színeket, mint egy keskeny sprektrumu neonlámpa.
Színkártya, ez az, erre gondoltam! :D
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|