:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
:o hű mennyi cucc. helyileg hol vannak?
köszi
gab
elado cuccok
www.mzclubhungary.com/galeria/egyeb/bambi
Ha jól tudom 251-hez volt csak külön olajzás, kis ETZhez nem. Mellesleg itthon nagyon kevés ilyet forgalmaztak, nagyon nagy szerencse kell hozzá h ilyet kapj használtan! Samu
hi! azt szeretném kérdezni,hogy 125-ös ETZ-ből mekkora példányszámban gyártottak szivattyúsat( automata olajadagolósat). Lehet-e ilyet kapni magyarországon? Utólagos átépítés lehetséges-e adagolósra?? Mi pénz lenne? cseffp@vipmail.hu !!! Elöre is kössz
Heló.
Aki tud olyan céget vagy akár magánembert aki 2ütemű mocikra (mz-re simsonra) is csinál kipufogókat és megbízható az szóljon lécci mert szeretnék a 125-s mz-re egy sportkéményt. Üdv.
Köszi az infót. Azért kértem dokumentációt, mert azt gondoltam, hogy bonyolultabb lesz, de megbírkózom vele, mert nem nagy cucc. Mégegyszer köszi!!
sorszám: 24058 (86673)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-12-05 18:56:22)
keri; elolvastam a cikketeket a karbi beállításával kapcsolatban, de nem tudok tovább lépni, lehet hogy nem is gyári benne a súbertű, v. nem hozzávaló?
sziasztok!
bejáratós trophym-nak nem nagyon tetszett a hangja,kicsit kopogós volt a felső tartományban,motorgenerál után van a gép.
ezért gondoltam a karburátorra.néztem a "szerviz" nevű cikkbe, hát ez nem olyan mint ami nekem van,bár van hasonlóság
a kettő közt.Ez egy BVF-N22/1-3 karbi (szerintem a gyári) szépen kipucoltam felpoliíoztam a légbeömlő és motor felőli nyílásokat.Az úszómnak a bal oldali "hólyagja" pont az alja kopott\lyukadt ki, le akartam cserélni de nem volt a motorosboltban, csak rendelésre, egy hét múlva.
Mondván én a gyárit jobban szeretem,megkerestem a hibát,
berajzoltam,kiszárítottam, és utána pákával meg ónnal javítottam is.
jobb mint a gyári ,eskű.
az ón\ólom fajsúlya nagyobb mint a rézé,de a menyyiség szempontjából ez elhanyagolható,mert pici lyukról van szó,és ígyse akadt fel.
viszont ami kérdés nekem, hogy ebbe a karbiba egy 4 rovátkás súbertű van én betettem a legmagasabb előttibe ,és ezért gondolom ez lehet az oka annak hogy betegeskedik a gép.
Ha valakinek van ilyen karbija,és ismeri a 125ös trophy-t,segítsen ebbe
előre is köszönöm!
hi...
a dekli mögötti részröl készült képek engem is érdekelnének...
az emil címem valódi... :)
d_ricsi@freemail.hu
Hello all! Lenne egy hatalmas nagy óriási kérésem :D Az Akkumulátor oldali dekli mögötti részem (akku lefogató, szerszám tartó, stb-stb...) szinte teljesen hiányos, nem tudom a gyári hogy volt megcsinálva. Nagyon hálás lennék, ha valaki (lehetőleg gyári állapotút) körbefényképezné, minél részletesebben, és elküldené az E-mail címemre: kalloszoltan@trevolnet.hu
Nekem 251-es ETZ-m van, de gondolom minden ETZ tipusé egyforma. Előre is köszönöm a segítséget!
Hali. Nem tudom milyen dokumentációt szeretnél. Röviden leírom. Szerzel babetta forgórészt és állórészt, tranzimós vagy a másik fajtát trafóval. A forgórészt ráteszed a tengely végére, passzol rá, az állórész alá meg akkora közdarabot csináltatsz esztergályossal amekkorát megkíván. Van az állórészen és a forgórészen is egy rovátka ez jelöli a gyújtási időpontot. A többit már egy legózni szerető kisgyerek is össze tudja rakni. Sok ikert. Ha ez nem érthető akkor ne is állj neki mert az már kifogna rajtad.
Szia! A krómkeretet kell óvatosan, kis lépésekben egy sima csavarhúzóval feszegetni, ha finoman csinálod semmi nem fog látszani rajta! Ezután már szét lehet húzni, két kis csavar tartja a számlapot, a mutatót viszont kicsit nehéz leszedni, oda van ragasztva. Ha visszateszed a krómkeretet, hajtogasd vissza finoman és tegyél alá FBS-t különben beszökik majd a pára. Samu
Légyszi segítsetek! Hallotam olyanról, hogy a Ts-t valahogy meglehet csinálni mágnes gyújtásosra (állítólag babetta gyújtással...), de nincs dokumentációm róla, hogy hogyan is kell megvalósítani.Ha valaki tudna nekem segíteni írjon!
Előre is THX!
Köszi gab, még a télen megcsinálom.
Hali, én a ts-emét szedtem szét, de aszem ugyanaz. az a lényeg h vmi éles tárggyal felfeszíted alulról az aluminium gyűrűt, h a tetején ne látszon semmi és h vissza tud majd hajtani. Kicsiket hajtasz ki és mész körbe körbe amíg le nem jön. utána kiveszed az üveget és szabad az út. Remélem érthető volt. Én így csináltam, kicseréltem a számlapot és meg sem látszik.
sok szerencsét
gab
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy hogyan lehet szétszedni az ETZ kilométeróráját, hogy ki tudjam cserélni a számlapot. Nem nagyon merek kísérletezni nehogy eldeformálódjon vagy eltörjön valami.
Köszi, minden jót mindenkinek!
Menyiért adod?
Ha nem túl drága akkor én sem kínlodik vele.
Keresek két egyforma BVF 24-es karbit, azonos típusú és - amennyire lehet - hasonló állapotú kellene, kéthengeres motorra.
Ha van valakinek, kérem írjon az akosheg@gmail.com címre.
köszönöm!
ja és ha valakinek van ts250 4seb forgalmival bármilyen állapotban ócsón akkor engem érdekel!
tudom h nem hírdetés oldal, de hátha megtetszik vkinek....
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/159802
köszi
gab
Heló.2 évig nem vihetsz utast ha kezdő jogsid avn.De mondjuk ha már megvan 2 éve az A1 és megszerzed az AK egyszerre viheted már az utast.
A másik dolog pedig:hogy külföldre mehetsz e azt nemtudom,de én most nyáron voltam kinn ausztriában 1.5 éves A1 el Mz vel.Jogsit nem kértek a határnál csak személyit és azt is csak kifele hazafele jöhettem simán meg sem kellett álnom csak lassitottam.De egyébként gondolhatta volna a határőr hogy min 16 évesen lehet lerakni az A1 et akkor amig nem vagyok 18 nem engedhetne ki.Hát nemtudom,lehet rosszul jártam volna ha kint megállitanak a rendőrök és igazoltatnak.
Még egy kérdés:ti mit tudtok arról hogy az autó jogsi vizsgázási idejét 21 évre teszik?mikortól lesz érvényben?
Sziasztok!
Bővült a lista, immár ETS 250-hez is lehet nálam vezetékköteget kapni.
ES 125/1 - 150/1
ETS 250
TS 125 - 150 - 250 - 250/1
Érdeklődni: bakimate kukac freemail pont hu
Sziasztok!
te Kristof, mi lenne, ha nem csak írogatnál, hanem picit meg is néznéd mi ez az oldal és mik találhatók rajta? Tudom baromi kényelmes dolog inteligens keresőnek használni a fórumot, de nem ezért vagyunk itt.
Jó, lehet.Elsőre csak azt láttam rajta, hogy úgy néz ki, mint egy 251-es másik blokkal. Csak oldalról láttam a képen.
Az 500R-nek bölcsőváza van!
Ilyen pöcök, nekem is kéne! :)
Megnéztem az 500R-t.Hát kiváncsi lennék, hogy az ETZ125/150-hez készült váz, mit tesz 150km/h-nál.
A feltörekvő piacokon biztos vennék és ha itt árulnak minden kínai gagyit, lehet, h ezt is árulhatnák, dehát ez senkinek se éri meg...
Huh' ennek örülök, hogy mégis kapható, már csak egy kérdés. Hol van ez a Futár motoros bolt? :D Esetleg tud valaki Makó környékén egy boltot, ahol van?
Hello! Az a bizonyos fekete műanyag spirál-rögzítő még kapható a Futár motoros boltban, én még júniusban ott vettem. Arra kell ügyelni, hogy mielőtt beilleszted a helyére, kicsit hajtsd össze a két végét és melegítsd meg öngyújtóval óvatosan és akkor nem fog elrepedni 2 nap után!
verziód... kicsit már késő van :D
:( Kár, azt reméltem lehet még kapni, de sajnos így jártam. Marad a Te verviód, vagy vadászok bontóban :S. Szerintem lenne jövője az MZ-nek, ha "feltámasztaná" a gyárában az öreg vasakat, persze újabb és korszerűbb blokkokkal. Ott van pl. az MZ ETZ 500R, szinte biztosra veszem, ha árulnák, nagy kereslet lenne rá. Mondjuk a mai csodamasinák mellett már nehezen rúgna labdába...:S mindenesetre jobban felfigyelnének rá, mint egy Gixerre ;)
MZ 4EVER!!!
olyat gumitartót már biztosan nem kapsz a boltokban... de helyetesítheted azt... én úgy oldottam meg, hogy gyorskötegelővel (mindehol másképp ismerik) rögzíted a spirál burkolatát... átfűzöd a spirálon, bevezeted a lámpatestbe, és a kábelösszekötökön (csoki, sorkapocs) keresztül rögzíted őket... praktikus, és egész jól néz ki... csak válasz valami vastagabb méretet, hogy eltakarja azt a tátongó lyukat...
a leghamarabban ezen az oldalon szerezheted meg ha:
------------------->
a nyíl irányába nézel, friss letöltés alatt...
Sürgős!!!!!!!!!!!!!!
Mz250/1-hez kéne szerelési kézikönyv MIHAMARABB, IRJATOK.
CSÁ.
email:sz.kristof01@citromail.hu
Sürgős!!!!!!!!!!!!!!
Mz250/1-hez kéne szerelési kézikönyv MIHAMARABB IRJATOK.CSÁ
Sziasztok
Valaki megtudd furatni nekem egy etz 125-ős hengert úgy ,hogy dugot is szerwál bele.
Sajna a közelemben csak egy helyett ismerek de ezek nagyon trehányak és drágák.
Cserébe vann etz és cz 125 ös alkatrészeim illetve kp
Az e-mail cimre válaszoljatok lécci mert itt ritkán vagyok.
csá a hátsó lámpát a hátsó irányjelzövel és a tartójával mennyiért adod?
sorszám: 24025 (86541)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-12-03 14:34:11)
Le tudnád írni, hogy milyen menüpontok alatt találom, ha van róla kép?
Igen lehet kapni itt:http://www.gportal.hu/portal/kelemenmotor/
Sziasztok Motorosok!
Van egy eladó MZ ETZ 150-es mkp-m, forgalomból kivonva, alkatrésznek egyben, vagy darabonként is eladó.
Tel.számom: 20-2038402 email: bimbo.tamas@gmail.com
GSXF!
Az lényegtelen hogy hol laksz, mert a futár peti postán is el tudja küldeni.
itt a száma:06-/1/-312-15-26
Egyébként szerintem az elektromos jobb, mert jobb lesz a töltése a gépsárkánynak
és nem villog be a fényszóród.Ebből is több van:a kék-sárga a török(szar)
én most egy magyar gyártmányút(fekete-fehéret)használok
azt kell mondjam idáig jól viselte.
nemtudom hogy neked fel megy-e a mocira,
nekem kellett vágnom távtartókat mert a biztitartó miatt nem fért fel.
sok szerencsét!
MZ Trophy ES 250 1969 oldalkocsis motorom hoz KERESNEK 2 DB HATCSO LAMPAT.
Kresmery Robert rkresmery@yahoo.com
06-30-542-6402
Egy az egyben beleteheted, bármiféle alakítás nélkül.
7közben györben vok (suli). tudom melyik bolt az a tranzit. megnézem ott. köszönöm a tippet. Üdv
Egy olyan nekem is kellene!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|