hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 15. kedd 
Anasztázia, Tas

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Gyula-bá
válasz erre | email2014-02-01 10:24:58
Keresztbe írtunk.
sorszám: 46564 (141513)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-02-01 10:23:37)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-02-01 10:23:37
Ahhoz, hogy némi esélyed legyen segítségre legalább a motor típusát közölnöd kellene!
sorszám: 46563 (141512)
(előzmény: Pikaccsu, 2014-02-01 10:17:44)

 
 
Pikaccsu
válasz erre | email2014-02-01 10:18:35
Piaggio NRG MC2-ről van szó!
sorszám: 46562 (141511)

 
 
Pikaccsu
válasz erre | email2014-02-01 10:17:44
SZiasztok, ugyan nem MZ, de rengeteg helyre írtam és nem kaptam választ, hátha itt:
Nagyon régóta kínlódok egy problémával:
Hidegen nagyon nehezen indul a motorom.Automata szivató meghibásodására gyanakszom.Kompresszió:mértek már 1.7 bart (ez sztem tuti nem jó) és 4.7 bart.Ha beindul megy, nem érződik rajta a motorgyengeség.Viszont:
Honnan tudom azt meg, hogy biztosan az automata szivató a hibás.Nem akarok újat venni addig, amíg nem tudom biztosan, hogy a jelenlegi szar.Annyit tudok mondani, hogy már állítottam rajta, hogy a tű része lejjebb menjen (nem tom szaknyelven ezt hogy mondják) és kézzel mozgatva nagyon könnyen mozog a tű rész a foglalatban.Nem tudom, hogy ennek így kellene e mozognia.Gyanakodtam arra, hogy nem kap áramot, de azt is kap, próbáltam átkötni a vezetéket, de így sem jó, gyújtásnál én nem veszem észre, hogy a tű megmozdulna.A patronnál van egy kis rugó, amit én kicseréltem, mert ami benne volt az eldeformálódott, golyóstollnak a rúgója jó bele, méretre vágtam, jelenleg az van benne, de nem tom annak mi lenne a szerepe, nem tudok rájönni.,,Hamarabb" beindul, ha a karburátort elforgatom, ezáltal átfolyik a benzin a szivatóhoz, de így is kell neki 2-3 perc rugdosás.Esetleg a karbin kell állítani?Pl. úszó?(ehhez nem értek)A berugókarom is már elég szar, nagyon kotyog, lassan az is csere lesz mert szétrúgom.
Kérlek Titeket Segítsetek!!!!!!!!!!!!!
sorszám: 46561 (141510)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-02-01 07:51:45
Rájöttem a titok nyitjára veled kapcsolatban.
Tulajdonképen neked pontosan olyan elképzelésed van a jó motorról mint egy kispénzű indiainak.
Alacsony utazósebesség, harmatgyenge kezelhetetlen motor karakterisztika, borzasztóan alacsony fogyasztás literre vetítve, nem számít milyen környezetkárosítás vagy bonyolult megoldás árán. :)

Tehát te tulajdonképen Indiai bevándorló vagy.
A magyarosított neved Szabó Sengannan Róbert.
Ebből a "Sengannan" álmodozót jelent indiaiul :)))))))

Aztán nem komolyan venni, csak gonoszkodok ;-)
sorszám: 46560 (141506)
(előzmény: szsrobert, 2014-01-31 22:28:03)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-01-31 22:28:03
:-DDDDDDDDDDDD

http://totalbike.hu/hirek/2014/01/31/ket_kereken_is_kormolhatunk/#comments
sorszám: 46559 (141505)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-01-27 18:28:19
"... miért nem rúgják ki ezeket a semmire kellőket?" - egyes fiam, ülj le!:D)
Ezek nem semmire kellők, hanem sogorkomahaverágyas...ok, (hogy kiké azt Rátok bízom), akiknek nagyon kell egy jól fizetett (állami) munkahely, ahol dolgozni sem kell!
sorszám: 46558 (141491)
(előzmény: Keri, 2014-01-27 11:15:51)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-01-27 17:08:02
Azert nem rúgják ki őket, mert először azokat kellene kirúgni akik ki rúghatnák ezen hivatalnokokat.
sorszám: 46557 (141488)
(előzmény: Keri, 2014-01-27 11:15:51)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-01-27 11:47:32
"... Ha közlekedésre alkalmas forgalomba kellene helyezni és kész."
Európa normálisabb vidékein ezt így csinálják.
Hobbi motornak épült nem is volt szándékában papírozni.
sorszám: 46556 (141487)
(előzmény: Atilla, 2014-01-27 10:41:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-01-27 11:15:51
Elvileg ez úgy megy, hogy tervekkel és mérnöki aláírással, hogy ez a gép működik és megfelel az előírásoknak, bevonulsz a KPM megfelelő irodájába. Ott leperkálod a pénzt, nyomnak egy pecsétet anyád nevére három példányban, majd elmész a KPM valamelyik telepére ahol a szakik megvizsgálják hogy tényleg nem borul fel, jó a fék, futómű, nem életveszélyes, biztonsági berendezések, stb. ha ezen átment, akkor kapsz rá papírt.

Gyakorlatban azonban bárki megpróbálkozik ezzel szénné szívatják hogy többet senkinek se jusson eszébe megzavarni a T. hivatalnokok szunyókálását.

Eddig 1-2 kitből épített és típusbizonyítvánnyal rendelkező trike ról tudok amelyik végigment ezen a több éves hercehurcán több százezer forintért.

Szóval vidd ki Németországba vagy bármelyik EU tagállamba és sokkal jobban jársz :)

Én csak azt nem értem miért nem rúgják ki ezeket a semmire kellőket?
sorszám: 46555 (141485)
(előzmény: Atilla, 2014-01-27 10:41:56)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-27 10:41:56
Nem tudom miért irtják nálunk az épített járműveket ennyire. Ha közlekedésre alkalmas forgalomba kellene helyezni és kész.
Ezt a motort is kár parlagon hagyni, bár így biztos nem olcsó a külföldi, majd hazai papírozása.
sorszám: 46554 (141484)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-01-26 19:26:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-01-27 10:08:11
Szlovákok közelebb vannak.
Van pár magyar motor építő akik vázat is gyártanak, és ők ott szokták papírozni.
sorszám: 46553 (141483)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-01-26 19:26:34)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-01-26 19:26:34
Menjünk vissza fele.
- Nem ilyenre csak úgy lehetne rendszámot szerezni, tudtommal, ha kiviszed pl Németországba ott lepapírozod, majd mint "német importot" visszahozod.:D
- A rezó hozzá készített saját darab.
- Fixen van csavarozva, a "felső tartó" a megfordított hengerfejet köti a bölcső két első csövéhez.
- A lámpa valamilyen kis motorról (robogóról?) származik.
sorszám: 46552 (141480)
(előzmény: Atilla, 2014-01-26 19:09:50)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-26 19:09:50
Hát, ebbe tett a fiad energiát rendesen. A fejidom fura (talán kispók lámpa?), de összességében nagyon szép lett.
Nagyon összhangban van, jó arányos, könnyű motornak tűnik a képekről.
Ami ilyen szép az meg gondolom jó is.
Két kérdésem lenne csak.
A blokkot hogy tette be a vázba, fixen csavarozva, vagy valami gumibakra? a felső tartót nem látom, alul meg nincs az ETZ blokkon tartó.
Illetve a rezó ide méretezett saját gyártmány, vagy valami univerzális darab?
Illetve még egy, akármilyen profi is a kivitelezés, lehet ilyenre műszakit kapni ma Magyarországon?
sorszám: 46551 (141479)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-01-26 17:09:24)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-01-26 17:09:24
Levél ment. Ha valamit nem látsz jól, kérdezz nyugodtan.
sorszám: 46550 (141478)
(előzmény: Atilla, 2014-01-26 14:44:11)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-26 14:44:11
Persze, érdekel! A fejlécben lévő email címre küldheted. Megígérem nem rakom ki sehova.
sorszám: 46549 (141477)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-01-25 12:53:47)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-01-25 12:53:47
"Maszekben" elküldöm ha érdekel.
sorszám: 46548 (141472)
(előzmény: Atilla, 2014-01-25 10:29:40)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-25 10:29:40
Kár, megnéztem volna milyen lett.
sorszám: 46547 (141471)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-01-24 18:31:22)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-01-24 20:51:16
A leírtakat a szénkefébe rögzített vezeték meglazulása szokta okozni, a megnövekedett ellenállás miatt melegszik. Cseréld ki a szénkefét.
sorszám: 46546 (141467)
(előzmény: csaprago, 2014-01-24 19:03:27)

 
 
csaprago
válasz erre | email2014-01-24 19:03:27
Sziasztok!
Problémám van a 150-es Ts-el. Ráadott világítással pár perc elteltével forrósodik a pozitív szénkefe tartó (már el is színeződött a melegtől), utána összemegy a rugó és elszáll a töltés. Cseréltem már álló, forgórészt, feszszabályzót többször is, gyújtáskapcsolót, ellenállás tekercset, és legutóbb komplett Baki Máté féle vezetékköteget, izzót is cseréltem a halogén helyett a gyári cseresznyét. A saruk testelések nem lógnak, meg vannak húzva. Most már teljesen tanácstalan vagyok. Ha valakinek van valami ötlete, vagy járt már hasonlóan írja le a tapasztalatait. A válaszokat előre is köszönöm!
sorszám: 46545 (141465)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-01-24 18:31:22
Nem én, hanem a fiam csinálta. Volt róla képsorozat a sportmotor-on de valamilyen okból a fiú leszedte. Nem akarom visszatenni mert úgy gondolom, hogy nem vétlenül szedte le.
sorszám: 46544 (141463)
(előzmény: Atilla, 2014-01-24 11:45:20)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-01-24 18:08:37
Kimaradt: jo lenne rakott krumplit enni, finom tejfollel. :-)
sorszám: 46543 (141462)
(előzmény: szsrobert, 2014-01-24 18:07:29)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-01-24 18:07:29
Megoldhato, de a kompresszorhajtas is energiat igenyel, noveli a fogyasztast. :-)
sorszám: 46542 (141461)
(előzmény: Atilla, 2014-01-24 11:27:23)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-24 11:45:20
Ez igen, ez maga a szocialista Triton.

Te csináltad és esetleg kép van róla?
sorszám: 46541 (141456)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-01-23 21:10:28)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-24 11:27:23
Akkor már inkább kompresszort kéne bele, az kis fordulaton jobb hatásfokú.
Egy kompresszoros MZ-t megnéznék!

A rakott krumplit meg én is szeretem. :-)
sorszám: 46540 (141455)
(előzmény: szsrobert, 2014-01-23 22:54:40)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-01-23 22:54:40
"Nem értelek, hogy akarsz te turboval, meg magasabb teljesitmennyel sporolos és tartos gépet építeni."

Én gazdaságos gépet akarok. A turbó a tuningra volt válasz.
Szerintem nem írok számodra újdonságot, ha leírom, hogy a turbó csökkenti a fogyasztást jól méretezve, mivel a dugattyúk sűrítési munkáját a kipufogógázok egyébként veszteségbe menő energiájával hajtott turbó végzi.

"Itt mintha lenne egy kis ellentmondas a hozzaszolasok kozott."
Ha leírnám, hogy szeretem a rakott krumplit, megkérdeznéd, hogy miért akarok 10 évig rakott krumplit enni? Nem akarok, Csak szeretem.
sorszám: 46539 (141454)
(előzmény: Atilla, 2014-01-23 17:29:32)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-01-23 21:10:28
"Kéne építeni egy MZ-Jawa keveréket. .." - elkéstél az ötlettel már megépült.:))
Tuningolt 300-as Mz blokk, Jawa634 váz, Mz telok, elöl, hátul Mz tárcsák, egyedi burkolatok stb. ...
sorszám: 46538 (141453)
(előzmény: Atilla, 2014-01-23 20:40:16)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-23 20:40:16
Tőled már trollkodni sem lehet egy jót...
Kéne építeni egy MZ-Jawa keveréket. Csak a polgárpukkasztás kedvéért.
sorszám: 46537 (141452)
(előzmény: Keri, 2014-01-23 18:07:45)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-23 20:29:05
Nálam is, de most szerencsére most nem rólam van szó. :)
sorszám: 46536 (141451)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-01-23 18:25:36)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-01-23 18:35:36
"... igazi tuning a minél jobb hatásfokról, a minél egyszerűbb, üzembiztosabb felépítésről, tartósságról és kis költségről szól."- ez nem tuning hanem a Te rögeszméd!
sorszám: 46535 (141450)
(előzmény: szsrobert, 2014-01-23 16:20:34)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-01-23 18:25:36
"... Pont azt irtam, hogy amit az MZ-ből akar kihozni azt egy modern 4t alapból tudja. ..."- ebben igazad van, csak számomra a "tuning" nem a fogyasztás csökkentésről, hanem a teljesítmény növelésről szól (bármi áron).
sorszám: 46534 (141449)
(előzmény: Atilla, 2014-01-23 17:26:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-01-23 18:07:45
Te, és szerinted akkor a Jawa, vagy az MZ a jobb? :))))
Esetleg milyen olajat tegyek bele?
sorszám: 46533 (141448)
(előzmény: Atilla, 2014-01-23 17:29:32)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-23 17:29:32
Nem értelek, hogy akarsz te turboval, meg magasabb teljesitmennyel sporolos és tartos gépet építeni. Itt mintha lenne egy kis ellentmondas a hozzaszolasok kozott.
sorszám: 46532 (141447)
(előzmény: szsrobert, 2014-01-23 15:01:04)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-23 17:26:01
Már hogy lenne drágább. Pont azt irtam, hogy amit az MZ-ből akar kihozni azt egy modern 4t alapból tudja. Ha meg még kevesebb fogyasztást akar, egyszeruen elszegényíti a keveréket. A 4t azt is jobban birja és az ingyen van. Szerintem az igazan draga az amit most csinal.
sorszám: 46531 (141446)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-01-23 14:46:38)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-01-23 16:20:34
Véleményem szerint az igazi tuning a minél jobb hatásfokról, a minél egyszerűbb, üzembiztosabb felépítésről, tartósságról és kis költségről szól.
sorszám: 46530 (141445)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-01-23 15:01:04
"viszont 4T tuningolni sokkal drágább szórakozás."

Igaz. Szívóra mehet turbó, de ahhoz is más veztengely lenne ideális.
Tartósan bírnia kellene a tuninggal járó magasabb igénybevételt, ahhoz jó minőségű anyagok és jó kenőanyagok szükségesek. A határ a pénzmennyiségtől függ.
sorszám: 46529 (141444)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-01-23 14:46:38)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-01-23 14:57:33
Szoros illesztésnél megragadhat kevés olajjal és nagy hőterheléssel, illetve extrém esetben a dugattyú is megolvadhat.
Ezek nálam 3000/min körül 1:40 aránnyal nem fenyegetnek.
sorszám: 46528 (141443)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-01-23 14:43:13)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-01-23 14:56:09
A főtengely nem a fogyasztáscsökkentéstől esett szétm, hanem a kevés olajtól. Akkor 6 litert evett a gép.

Fogyasztáscsökkentve nem volt baja a főtengelynek, nem kell állandóan állítgatni és szerelni.
Élménymotorozás valóban felejtős (keveset fogyasztó élménymotorral nem találkoztam eddig), nézgelődős suhanás 50-es tempóban. Nem élvezetes, de nem is ez alényege, hanem a minél gazdaságosabb helyváltoztatás.
sorszám: 46527 (141442)
(előzmény: Atilla, 2014-01-23 14:19:53)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-01-23 14:46:38
"... A légszűrőtől a kipufogó végéig minden mindennel összefügg és egy kis elcseszés és oda az egész. Persze 4T esetén is, de sokkal kevésbé érzékeny rá. ..." igaz, viszont 4T tuningolni sokkal drágább szórakozás.
sorszám: 46526 (141441)
(előzmény: Atilla, 2014-01-23 11:49:30)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-01-23 14:43:13
A főtengely rolnin kívül azért már láttam egy két elszegényített(dett) 2T "motor balesetet" a megfogózó dugattyútól a kilukadt dugattyúig.
sorszám: 46525 (141440)
(előzmény: szsrobert, 2014-01-23 12:31:05)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-23 14:19:53
Ha jól értelmezem te most azt írod, hogy a 2T kis terhelésen elviseli a rossz beállítást, míg a 4T nagy terhelésen nem bírja. :-)
Jól csűröd a szót, nem vagy te jogász véletlenül? :-)

Azért ez a fogyasztáscsökkentés mánia elég macerás és drága buli lehet.
Szétesett főtengely, állandó agyalás, állítgatás, szerelés. Cserébe meg az élménymotorozás helyett egy rosszul kezelhető motoron történő vánszorgás.
Az tuti, hogy nem irigyellek érte...
sorszám: 46524 (141439)
(előzmény: szsrobert, 2014-01-23 12:31:05)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-01-23 12:31:05
"A légszűrőtől a kipufogó végéig minden mindennel összefügg és egy kis elcseszés és oda az egész."
Igaz, de erős és pörgős motoroknál jön ki igazán.

"Egy jó hatásfokú 2T motor építéséhez szerintem lényegesen több tudás és tapasztalat kell, mint azonos hatásfokú 4T-hez."
Igaz. Átlag régi 2T 450-500g/kWh, 4T 250-300g/kWh. A DiTec kb. a 4T-hez hasonló, az Orbitalnál 330g/kWh-t olvastam.

"Ha mondjuk a nagy spórolásban véletlenül szegényre állítod a keveréket, az a 4T motor kenésén semmit nem változtat, de még a hűtésén sem sokat. A 2T meg simán belehal."

Ez így ebben a formában nem teljesen fedi a valóságot. Szegény keverékkel nagy teljesítménynél a 4T hőterhelése is nő, és ez nem előnyös a dugattyú és a szelepek számára, amit erőteljesen jelezhetnek is. Kenés szempontjából a 4T nyomás alatti szivattyús kenését a nyomás alatti szivattyús 2T kenéshez kellene hasonlítani (Bimota).
Írtam,a főtengő alukosara volt a leggyengébb láncszem a benzinkút hibája miatt, a hengernek semmi baja nem lett->a főtengőt és acsapágyakat kellene külön olajkörrel kenni a 2T-nél is.
2T belehal a szegényítésbe: melegebb járás, kisebb kenés. Nagy terhelésnél lehetséges. Épp ezért 3000/min körül üzemelt 1:40-es keveréssel. Nem halt bele, pedig 50 felett fokozatosan elgyengült gázadásra, ahogy szegényedett a keverék. Természetesen Arol2T-t 1:100 arányban keverve már nem mernék nagy összegben fogadni a problémamentes működésre. ;-)
sorszám: 46523 (141438)
(előzmény: Atilla, 2014-01-23 11:49:30)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-23 11:53:38
Lehet, nem tudom milyen csapágy volt. Az eladó lapozgatta a katalógust és mondott egy árat. Én meg megköszöntem az infót és vettem valami olcsó C3 csapágyat. :-)
Ami egyébként vagy 50 000km óta vígan elvan a blokkban.
Na jó, hogy őszinte legyek már nem olyan vígan, de még elvan... :-)
sorszám: 46522 (141437)
(előzmény: Keri, 2014-01-22 18:19:42)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-23 11:49:30
Hát maradjunk annyiban, hogy ha nekem nulláról egy motort kellene építenem, vagy esetleg meglévő motort tuningolni eszembe sem jutna 2t-vel kezdeni. Az egy nyűgös dolog. A légszűrőtől a kipufogó végéig minden mindennel összefügg és egy kis elcseszés és oda az egész. Persze 4T esetén is, de sokkal kevésbé érzékeny rá.
Egy jó hatásfokú 2T motor építéséhez szerintem lényegesen több tudás és tapasztalat kell, mint azonos hatásfokú 4T-hez.

"kenés, hűtés is sokkal érzékenyebb dolog." Ezen nincs nagyon mit kifejteni, de mondok egy példát. Ha mondjuk a nagy spórolásban véletlenül szegényre állítod a keveréket, az a 4T motor kenésén semmit nem változtat, de még a hűtésén sem sokat. A 2T meg simán belehal.
sorszám: 46521 (141436)
(előzmény: szsrobert, 2014-01-22 16:04:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-01-23 10:13:26
Tessék, google keresés első oldalon:

http://www.lodixtrade.hu/webaruhaz-termek-6306-2RS-C4-KOY-CSAPAGY&lang=

Azért ez nem 20000 forint, bár nem is SKF :) de én jobb szeretem a koyot
sorszám: 46520 (141435)
(előzmény: Atilla, 2014-01-22 13:26:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-01-22 18:19:42
Azért mert az precíziós orsócsapágy, legalább is azok szoktak ennyibe kerülni. Ezek szerszámgépbe valók, nem motor főtengelybe.
sorszám: 46519 (141432)
(előzmény: Atilla, 2014-01-22 13:26:10)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-01-22 16:04:36
"A 2T vezérlése a kritikus pont (főleg résvezérlésnél), ráadásul a kenés, hűtés is sokkal érzékenyebb dolog."

Szíveskedj bővebben kifejteni. Én 3-4000-es üzemi fordulatszámon üzemeltetek. 10k feletti üzemórás dolgok nem vonzanak, magas költségeik miatt.
sorszám: 46518 (141431)
(elözmény: Keri, 2014-01-21 16:19:31)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-01-22 16:01:10
"Be szoktak, de mire megteszik, az MZ-t kb. 5x kell generálozni."

A 90-es években barátom kapott egy TS125-öst, 70000km körül volt benne alapméretes hengerrel. Öreg bácsié volt előtte.
sorszám: 46517 (141430)
(elözmény: Keri, 2014-01-21 11:34:21)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-01-22 15:58:37
Persze, hogy nem ezt mondtad, mert ez én írtam :-)

Nálam gyulladáshatárig szegényített keveréknél sem állt be. Rossz gyújtással nem üzemeltettem, így azért sem tudott beállni.

1 alkalommal állt be: mikor a benne lévő 2 liter benzinhez az akkor még létező kúti keveréket tankolták, és utólag kiderült, a kút olajpumpája kevés olajat adott. Én meg akkor szabadultam ki a laktanyából a nyári forróságban, és 5000/min alatt nem volt a motorfordulatszám. :-)
sorszám: 46516 (141429)
(elözmény: Keri, 2014-01-21 18:24:05)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-01-22 13:26:10
Nekem 20 000Ft-ért akartak adni SKF-et legutóbb. Köszöntem szépen...
sorszám: 46515 (141428)
(elözmény: Keri, 2014-01-21 19:34:40)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49064)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu