hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. szeptember 21. péntek 
Máté, Mirella

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 978 oldal
|< 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 következő >|

Keri
válasz erre | email2016-10-04 16:10:23
Nem kell azt havonta indítgatni. Ledugózni a kiput, meg alsó holtpontra forgatni a főtengelyt, bőven kibírja a telet.
Inkább a karburátorból engedd le a benzint, mert szétmarja a réz alkatrészeket.
Akkut én folyamatos csepptöltésen tartom. A szünetmentes inverterére teszem rá, mert az folyamatosan jó állapotban tartja.
Mondjuk az igaz, hogy az vacakabb csepptöltők képesek elpezsegtetni az elektrolitot, illetve tönkretenni az akkut ha folyamatosan rajta ha nem biztos az ember, akkor tényleg jobb csak pár havonta feltenni a töltőre.
Nekem egy szünetmentes akkupakkjához van rákötve, mert az garantáltan nem teszi tönkre.
sorszám: 48628 (145908)
(előzmény: astro77joe, 2016-10-04 07:17:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-04 15:59:45
Talán berozsdásodik...?
Amúgy életemben nem hallottam ilyen kifogást még :D
sorszám: 48627 (145907)
(előzmény: Athem, 2016-10-03 21:00:20)

 
 
Athem
válasz erre | email2016-10-04 13:34:35
Ezért fordultam a közösséghez, mert ezek szerint, akkor tényleg csak lerázni szeretne az illető. Tudtok valakit aki foglalkozna picit a blokkommal? Ha nem muszáj nem feltétlenül mennék Pestre ezért.Mohácsi vagyok.
sorszám: 48626 (145906)
(előzmény: astro77joe, 2016-10-04 07:17:31)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-10-04 07:17:31
Összerakás után be kell járatni, össze kell koptatni az új hengert a dugattyúval. Amíg nincs bejáratva, csak fél munkát végeztünk! Én sem értem hogy télen mitől rozsdulna össze, hiszen télen is kötelező havonta egyszer beindítani a motort negyed órára, hogy teljesen átmelegedjen és a pára kinyomuljon a rendszerből. Az aksit is illik három havonta csepptöltésre rakni, hogy ne öregedjen olyan gyorsan a hidegben.
sorszám: 48625 (145905)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-10-03 22:14:06
Nem értek tulságosan hozzá, de nem lehet hogy pont attól fél hogy nem használod az összerakás után? Talán annyira passzos a dolog hogy a beolajozás ellenére is korrodeálódik annyira hogy tavasszal már nem mozdul meg.

Vagy símán le akart rázni csak. Én inább erre szavaznék.
sorszám: 48624 (145904)
(előzmény: Athem, 2016-10-03 21:00:20)

 
 
Athem
válasz erre | email2016-10-03 21:00:20
Sziasztok!

Lentebb írtam, mi a nyűgöm a motorral, elvittem helyileg egy közelre eső motoroshoz. S Srác azt mondotta, hogy ő ősszel és télen már nem akar ilyenbe bele vágni, hogy dugattyút cserél, a motoron a présméret miatt, mert álló helybe is megragadhat... Én mint laikus, kicsit óckodom ettől a kijelentéstől. Mitől ragadna meg akár télen, ha nem használom?
sorszám: 48623 (145903)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2016-09-30 12:41:40
https://hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%A9t%C3%BCtem%C5%B1_motor
Ezt akartad taglalni..?
Teknőc
sorszám: 48622 (145902)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-09-24 22:48:15
Na ezt jól megaszontam ...
sorszám: 48621 (145901)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-09-24 22:47:15
Most volt nálam egy aprilia 125 cross, annak meg 5000 alatt nem volt nyomatéka, csak afelett kezdett menni rendesen, használni 6000-8000-is lehetett, különben elvesztette a dinamizmust. Ebben jobb az is egy etz szerintem. Úgy látszik ez két ütemű tulajdonság. Egy négy ütemű 125-ös túragépnek viszont van nyomatéka, de az meg nem megy többet 80-90-él.
sorszám: 48620 (145900)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-09-12 18:18:08
Az én tapasztalatom szerint az ETZnek gyárilag nincs normális nyomatéka 2500as fordulat alatt. Ezen anno sem sokat lehetett segíteni. mostanság pedig itt vannak az utángyártott alkatrészek. Egy csomó csiszolgatással lehet eljutni oda amit annak idején nem szerettünk.
Én az utóbbi időben sose tudtam elérni hogy ne rángasson sehol se. azt pedig szerintem nem is lehet elérni hogy alacsony fordulaton se rángasson, alapjárata is legyen, és se gyorsításkor se a sebesség tartásakor ne legyen hiba. Valamit fel kell áldozni a kompromisszum oltárán.
Legalábbis ha nem akarunk fuvókatartót, tűt csiszolgatni hetekig.
De lehet hogy csak nekem hiba az a viselkedés amit még állítanék, másnak nem minősül rángatásnak vagy dadogásnak.
sorszám: 48619 (145896)
(előzmény: Atilla, 2016-09-11 18:42:35)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-09-11 18:42:35
Fordított a logika amiről beszélgettünk, mint amit most írsz.
Nem az alapjáraton elvétele a tuti megoldás, hanem az alapjáratot az említett motoron azért kell magasra állítani, mert rosszul van beállítva és nincs elég forgatónyomaték a normális alapjárathoz. Ezért is rángat. Be kell állítani jól a karburátort, az alapjáratot meg visszavenni (1500 az nagyon sok), és akkor nem fog rángatni. Vagy lehet hogy kicsit fog, de nem lesz olyan zavaró.
sorszám: 48618 (145887)
(előzmény: Keri, 2016-09-10 08:39:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-09-10 08:39:21
Direkt mentem most az ETZ-vel egy kört. Kis sebességen, a legalsó gázkar állásban van egy kis röcögés, sebesség tartáskor, meg motorfék esetén. Kicsit dús szerinte nekem ott a keverék, de soha nem tudtam kiszedni onnan azt a részt. Egyedül a 20% etanol ami helyre tette, mert az kicsit billenti a karakterisztikát, gondolom a magas oktánszám miatt. Viszont normál tempónál nekem semmi ilyesmi nincs, akkor se ha állítottam alapjáratot. Persze nyilván nem 4ütemű a motorfék, de nálam elsődleges szempont a kanyarban való finom rángatás mentes gáz adagolhatóság. Szóval szerintem rendes keverő cső, fúvókázás, tű, és melléklevegő beállításon múlik ez, nem is kifejezetten az alapjárat elvételén, bár szerintem a motorféknek az is jót tesz.
sorszám: 48617 (145878)
(előzmény: Atilla, 2016-09-08 19:57:36)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-09-08 19:57:36
Ez így van, de azért érdekesek a tünetei.
Ha ekkorát változik a fordulat a lámpa bekapcsolás miatt, az általában szegény alapjárati keverék.
De akkor meg nem rángatna annyira.
Bár lehet, hogy ez a tünet a magas alapjárat/ rossz keverék együttes hatása.
sorszám: 48616 (145872)
(előzmény: Keri, 2016-09-06 08:16:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-09-06 08:16:17
Nekem 1100-nál kezd világítani, ha esik a fordulat, és 1400-nál alszik el (félvezetős fesszab, 6V) és ahogy neked, úgy nekem is 1500-tól van értelme lámpától indulni, én is szoktam játszani az állító csavarral, de alapvetően a karburátor 1000kürüli alapjáratra van belőve. Ahogy a többiek is mondják az jót tesz ennek a rángatásnak.

Az a baj, hogy bedúsul motorféknél, tehát több levegőt kéne neki adni a levegőcsavarral motorfék üzemre, viszont akkor a gyorsításkor hagyna ki a motor, illetve az alapjárat nem lenne jó. Szóval döntsed el mit akarsz. Melegedni vagy enni :)
sorszám: 48615 (145854)
(előzmény: astro77joe, 2016-09-05 12:31:42)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-09-05 20:28:53
Teljesen soha nem is fog eltűnni, újkorában is hajlamos volt rá és már nem mai darabok ezek. A benzin sem a régi, meg semmi más...
Persze mindig javítani szeretne rajta valamit az ember, de lényegében én is úgy szeretem, ahogy gyárilag kitalálták. Ha nincs rajta semmi változtatás csak jól be van állítva, nagyon kellemesen motorozható gép.
sorszám: 48614 (145850)
(előzmény: astro77joe, 2016-09-05 00:21:22)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2016-09-05 13:42:59
:)
Szerintem is, de kinek mi..:)
Mindenki a saját gépére esküszik leginkább...;)
Teknőc
sorszám: 48613 (145847)
(előzmény: astro77joe, 2016-09-05 12:31:42)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-09-05 12:31:42
Nekem 800 körül kezd világítani a töltésjelző, bár ilyen fordulaton kissé rángat a mutató is és nem pontosan mutat, de az átlagból lehet tudni, hogy mennyi az annyi. Visszatekertem 1500-re az alapjáratot, ott szépen tölti az aksit is és könnyebb elindulni is, hamarabb húz. Jók ezek a gépek, egyszerűek, megbízhatóak és könnyű javítani... nem mellesleg nagyon stílusosak, nem olyan egy kaptafa mint a mai motorok.
sorszám: 48612 (145846)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-09-05 10:05:25
Én imádtam a nem visszaforgó gázkart :) a záró dugóval szabályoztam a szorítást menet közben is akár :)
Egyszer műszakin ezért akartak meghúzni mer úgy maradt. Egy laza ütés a kézzel és már forgott is vissza :D vizsgabiztos felhúzta a szemöldögét, majd rányomta a pecsétet.
sorszám: 48611 (145840)
(előzmény: Atilla, 2016-09-03 10:48:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-09-05 10:03:53
Nekem 1000 körül van az alapjárat a TS-en. Itt már nincs töltés, de arra való az akku. Sokat úgy sem járatom alapjáraton. Indulás előtt én is felpörgetem, mert 1000-től még semmi nyomatéka nincs.
sorszám: 48610 (145839)
(előzmény: astro77joe, 2016-09-03 07:14:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-09-05 10:02:11
Inkább az a baj, hogy más beállítás kell a rángatás mentességhez, mint a stabil alapjárathoz.

Persze egy jó karbi és beállítás segít minimalizálni a motorfékes rángatás jelenségét, ahogy Attila is írta.
sorszám: 48609 (145838)
(előzmény: Árpád, 2016-09-02 22:21:39)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-09-05 00:21:22
Na jó... este elugrottam motorozni, az alapjáratot 1000-re állítottam. Motorféknél ugyanúgy berángat egy nagyon kicsit... lehet más észre sem venné, de nem változott. Mindegy is.. ezek ilyen gépek, így is szeretem...
sorszám: 48608 (145836)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-09-04 20:06:38
Az, hogy fel lett újítva és jól megy, az nem jelenti azt, hogy alapjáraton elég a nyomaték, ez porlasztó beállítási probléma, vagy gyújtás probléma is lehet.
Az viszont biztos, hogy normális esetben meg sem érzi a 250-es a lámpakapcsolgatást.
Alapjáraton meg persze, hogy nem tölt, de az nem gond, senki nem motorozik órákig alapjáraton.
Az 1500-as alapjárat amúgy tényleg nem vészes, csak motorféken rohadtul rángat. :-)
sorszám: 48607 (145835)
(előzmény: astro77joe, 2016-09-04 13:39:34)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-09-04 13:39:34
Van elég nyomaték a motorban, most volt fúrva, dugózva, stb.. előtte is ilyen volt. Amikor ezeket tervezték, még nem volt kötelező éjjel-nappal a világítás motorkerékpárokon. Ha 800-ra állítom világítással, akkor a generátor nem tud elég áramot termelni a rendszernek és nem tölti eléggé az aksit sem. Ez minden etz-n és mz-n így van, már megfigyeltem. Egyébként az 1500-as alapjárat teljes terhelés mellett egyáltalán nem vészes. Ha jól emlékszem a generátor teljesítmény görbéjéből is látszik, hogy kell neki a fordulat ha éjjel nappal megy a világítás.
sorszám: 48606 (145834)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-09-03 10:48:37
Az a csavar tényleg nem hülyeség, bár biztos nem arra találták ki, hogy majd 30 éves korában a beállíthatatlan alapjáratot kompenzálják vele. :-)

Régebben hosszú túrán én is használtam, lehet menet közben pihentetni a jobb kezet. De valahogy nem az igazi a magától nem visszaforgó gáz, ezért mostanában leszoktam róla.
sorszám: 48605 (145833)
(előzmény: Árpád, 2016-09-02 22:21:39)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-09-03 10:45:19
Az azt jelenti, hogy nincs meg a megfelelő nyomaték alapjáraton. Vagy beállítási probléma, vagy már annyira kopott a karbi, hogy ezt tudja.
De 1500-nál, tényleg brutálisan rángat, normális alapjáratnál nem ilyen.
sorszám: 48604 (145832)
(előzmény: astro77joe, 2016-09-03 07:14:53)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-09-03 07:14:53
Az alapjárattal úgy vagyok, hogy kényelmesebb ha van. Mondjuk 800-ra nem lehet beállítani, mert a kötelező világítás és esetleg az index elég energia igényes és ahhoz fordulat kell a generátornak. Ezért én az alapjáratot 1500-ra állítottam, teljes terhelésnél: világítás, index, féklámpa. Ha mindent kikapcsolok, felmegy 2000-2500-ra, de utcán kötelező a világítás még lakott területen belül is.
sorszám: 48603 (145831)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-09-02 22:21:39
Én úgy gondoltam amíg volt ETZm, hogy erre találták ki az állító csavart a gázmarkolaton. Az utcára.
Nem volt alapjáratom. Ha alapjáraton akartam használni, akkor addig tekertem vissza. Azt se vettem volna észre ha elvesztem az alapjárat állító csavart, Inkább ezt választottam, de így volt rendes motorfékem. Persze a Bükkben lefelé figyelnem kellett hogy ne süssem be a dugót.
De könnyen lehet hogy tévedtem.
Ja majdnem elfelejtettem. Így át tudtam ugrani a motorom számára kellemetlen 800 körüli fordulatot. A jawára sem lenne rossz.
De még egyszer, lehet hogy tévedek és kényelmetlen utcai motorozosnál odafigyelni hogy pirosnál hol áll a gázkar.
Mostanában sok mindenről mondták hogy hiába jó nekem, hibás elgondolás, Bár azt nem teljesen értem hogy ami nekem teljesen megfelel, az miért lenne számomra is hibás, nem csak más számára.
sorszám: 48602 (145830)
(előzmény: Keri, 2016-09-02 09:01:04)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-09-02 19:51:23
Ha jó a karburátorod/gyújtásod, akkor be lehet állítani nagyon alacsonyra az alapjáratot. Éppen hogy ne álljon le. Az is sokat segít.
Persze, ha kopott a karbi, akkor ez esélytelen. Illetve a gyári csatos karbi is sokkal jobb ebből a szempontból.
sorszám: 48601 (145829)
(előzmény: astro77joe, 2016-09-02 15:24:18)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-09-02 15:24:18
Ok, köszi akkor ez van... egy kérdést megért így tizenöt-valahány év használat után gondoltam jó lenne tisztázni. És abból mi igaz, hogy motorfékkel lassítani nem szabad, inkább húzzuk be a kuplungot?
sorszám: 48600 (145828)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-09-02 10:23:28
Komolyabb karburátorokon ez úgy van, hogy van egy kis vákuum kapcsolta membrán, ami motorféknél elzárja az üzemanyagot.
sorszám: 48599 (145827)
(előzmény: astro77joe, 2016-09-02 07:56:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-09-02 09:01:04
ETZ ilyen.
Az alapjárati rendszert nem optimális motorféken.

Pályára azt csináljuk, hogy megszüntetjük az alapjáratot, és az alapjárati melléklevegővel úgy állítjuk hogy ne rángasson, de gondolom az alapjáratra szükséged van utcán.
sorszám: 48598 (145826)
(előzmény: astro77joe, 2016-08-31 22:51:32)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-09-02 07:56:56
Lehet valahogy lágyítani a járásán, mondjuk a subertű magasabbra emelésével, vagy valahogy?
sorszám: 48597 (145825)

 
 
Athem
válasz erre | email2016-09-01 20:29:27
Ha egyről beszélünk, akkor a legtöbb (öregebb) két ütemű motornál ez a jelenség.
sorszám: 48596 (145824)
(előzmény: astro77joe, 2016-08-31 22:51:32)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-08-31 22:51:32
sziasztok. 150-es etz-t hajtok. szerintetek amikor falu előtt visszaengedem a gázt teljesen és ötödikben motorfékkel lassul a motor, mennyire kell egyenletesnek lennie a motornak? nekem kicsit rángat, lehet emelnem kellene a subertűn? gyorsításnál és egyenletes haladásnál nem rángat. most 4.1 liter a fogyasztása.
sorszám: 48595 (145823)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-08-30 20:37:23
Nana, azért versenyen bukott le olyan akinek 1mm-el fentebb volt a kipufogó nyílás :) ...bár valószínűleg nem gyári megoldás volt :)
sorszám: 48594 (145822)
(előzmény: astro77joe, 2016-08-29 21:09:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-08-30 20:36:26
A dugattyú olcsó és könnyű cserélni, én is azt nézném meg előbb.
sorszám: 48593 (145821)
(előzmény: Athem, 2016-08-29 17:53:57)

 
 
Athem
válasz erre | email2016-08-30 08:04:28
Köszönöm, megnézem. :)
sorszám: 48592 (145819)
(előzmény: astro77joe, 2016-08-29 21:09:28)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-08-29 21:09:28
A henger és hengerfej nem szokott nagyobb lenni az előírtnál és főleg nem milliméterekkel. Inkább kisebb lesz mindkettő a felújítások miatt néhány tizeddel minden alkalommal. Szerintem előbb nézzed meg a dugattyút, lehet nem is etz-be való és ezért nem elég magas.
sorszám: 48591 (145816)

 
 
Athem
válasz erre | email2016-08-29 17:53:57
Igen arra :)
Melyik a jobb megoldás?
sorszám: 48590 (145815)
(előzmény: Keri, 2016-08-29 17:25:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-08-29 17:25:31
A préssáv hézagra gondolsz?

Hát ha vékonyabb tömítést nem lehet belerakni, akkor vagy nézz egy másik dugattyút ami magasabb, vagy le kell köszörültetni/esztergáltatni kicsit a hengerből, vagy hengerfejből.
sorszám: 48589 (145814)
(előzmény: Athem, 2016-08-29 15:40:21)

 
 
Athem
válasz erre | email2016-08-29 15:40:21
Sziasztok!

Adott egy 250-es etz ('88), kb. egy másfél éve volt hengerfúráson(előző tulajnál), és kapott egy új dugattyút is. Én rutin ellenőrzésként a hengerbe a résméretet néztem, és csodálkoztam, hogy 3mm-nél több a méret a gyári 0.9,,,1.2 helyett... Mit tehetek, hogy csökkentsem ezt az értéket, mert kicsit erőtlen is a motor... Tömítéseket már néztem...

Ötletetek volna erre?
sorszám: 48588 (145813)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-08-28 00:13:08
Nemsokára kész a 4 felömlős új henger és hengerfej a 150-es etz-hez. Majd leírom a tapasztalatokat.
sorszám: 48587 (145811)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2016-08-27 13:42:49
nem fogok...
ezt már 15 éve tartom, nem változom...
mint a kismotor imádatom is...;):)
Teknőc
sorszám: 48586 (145809)
(előzmény: Atilla, 2016-08-27 12:03:01)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-08-27 12:11:40
Én nyomtam már vele pár 5000km feletti túrát is, van vele tapasztalatom. Nem egy Goldwing az biztos. :-)

Egyébként, hogy ha felülök a feleségem 251-esére, az sokkal jobb. Kicsit olyan supermotosan ül rajta az ember, az ülésnek is adtak egy kis ívet. Túrázni szerintem sokkal kényelmesebb. Persze ez mindenkinek más, nem vagyunk egyformák.
sorszám: 48585 (145808)
(előzmény: Árpád, 2016-08-27 11:17:45)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-08-27 12:03:01
Hát még egy mázsát fel kell szedned, meg olyan 15-20centit nőni és hidd el hülyén fogsz kinézni egy sport motoron. De hidd el nekem a TS is úgy fog kinézni alattad, mint egy kemping bicikli. :-)
sorszám: 48584 (145807)
(előzmény: Teknőc, 2016-08-27 11:45:22)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2016-08-27 11:45:22
Nos, kis ember vagyok, épp 180 cm, és bő mázsa, még is jól mutattok a kis Mz Ts 125 De Lux-on...Szerintem, egyéni véleményem....Még most is, hogy még megvan, sokkal többre tartom használhatóság szempontjából...
Igaz, ez nagy gyári kormány, és 18 collos kerekek vannak gyárilag rajta. Oh, hát igen, kinek mi, a kis etz más világ. Ilyen téren...Nekem pl az nem jött be, túl kicsi az ülésés kormány, meg a lábtartó adta pozíció, -(sokan meg rá esküsznek, ki mit szeret, s hogyan)-....hasonló üléspozíciót keresek, mint a kis ts-em, elvileg ha lesz majd rá keret, akkor cbf125 f-et nézegettem, persze, némi tunninggal spékelve, hogy azért lazán, s boldogan meglegyen a megszokott teknőc tempó....:)Ha ezt az évet túlélem egyáltalán.. Teknőc
sorszám: 48583 (145806)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-08-27 11:17:45
Mielőtt azt vitatnánk meg hogy mi a kényelmes pozíció egy ETZn, döntsük el hogy létezik e ilyen.😀
sorszám: 48582 (145805)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-08-27 11:08:08
Nagyon hülyén tud kinézni egy magas ember egy kis motoron. :-)
De a legjobb, aki magas és kövér is. Volt egy ilyen ismerősöm, egy 600-as Fazer-el járt és valami iszonyatosan mutatott rajta. :-)
sorszám: 48581 (145802)
(elözmény: Atilla, 2016-08-26 20:28:37)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-08-27 11:02:35
60 cm! :-)

Ha nem lennél természetellenesen magas, akkor is teljesen inkompetens vagy a témában, mit tudod te milyen az üléspozíció egy MZ-n. :-)
sorszám: 48580 (145801)

 
 
Czövi
válasz erre | email2016-08-26 20:58:10
Oké,hogy 180cm magas vagy,de a lábad ebből 60cm!!
sorszám: 48579 (145799)
(elözmény: Atilla, 2016-08-26 18:53:43)

 
  Összesen: 978 oldal
|< 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17638)
MZ (48878)
Jawa (27037)
police (1763)
Simson (3404)
Izs (609)
Pannónia (6541)
Motorszervíz (2866)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu