:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
halihó!
Nem tudjátok hogy a molnár peti(futár motoros bolt) mikor nyit ki?idén nyitva lesz még?nagyon fontoss lenne
köszi
hello atesz!
Azt nemtudom hogy a forgattyúsházba befér
az etz hengere de nekem sokáig es trophy-m volt, és a hengernek a csavarjai(hengerfej tőcsavarok)méretei külömböznek,asszem a ts-é M6-os de nem biztos az etz-é meg M8-as,kisebb,lehet a résvezérléssel is gond lesz, ha nem megegyező.Furkálással meg lehet oldani a problémát ha maga a henger+hengerfej befér a vázba de VIGYÁZZ!A 4 furatot központosan kell nagyobbra fúrnod mert különben "csálé" lesz.
sok szerencsét!
Már értem, elnéztem az előzményt...
Kellemes Karácsonyt és boldog Új Évet minden fórumozónak!!!!!!!
Hogy jön ide a gazdabolt ?
Helló fel lehet rakni ts re 150es hengert
etz hengert nem tudom hogy jó e rá
Sziasztok!egy 125-ös ts mz-re fel lehet rakni 150-es hengert,ha igen etz hengert is?
Bukócső és pályagumi,
angyalkákon tanga bugyi,
fék fék, szemben árok
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!!
Jeeeeeeeeee!! ez tetszik :P
ehh...hát Pesten a legközelebbi gazdabolt... amit ismerek az Gyöngyösön van :D
Hát igen, hízik a jég is a tavakon. Lassan elő kell ám venni a szöges gumikat :))
http://www.mzracing.hu/node/456
Boldog Karácsonyt és újévet kívánok mindenkinek!
TS-250/1-eshez keresek jó állapotú kormányt.
Simson füstje borítja a tájat,
Karácsonyi bejgli növeli a hájat.
Pihen a motoros, fázik keze, lába,
Szentestére készül, a Jézuskát várja.
Csodálja a család, hisz nem olajos a keze,
De tudják, most is a gépen jár az esze.
Ha véget ér az ünnep, újra fúr és farag,
Hogy tavasszal ismét hajthassa a vasat.
Heloztok
Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kívánok nektek!ÉS széles utat olcsó(bb) benzint.
Sziasztok!
Minden cucimotorosnak Békés-boldog, zsíros-mancsban és új szimmeringben gazdag ünnepeket!
Először is köszönöm mindenkinek a segítség(ek)et, amikor bajba voltam, kérdeztem és már kaptam is a válaszokat:)
Boldog karácsony és boldog új évet kívánok
minden szocimotorosnak,remélem tavasszal kitolhatom a bringámat és együtt megyünk túrázni.
:intravénás barát
Sziasztok. Szeretnék boldog,békés karácsonyt kívánni minden kedves márkatársnak és baleset mentes motorozásban gazdag boldog új évet.
Szeretnék Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánni minden kedves motoros kollégámnak!!
Akkor elsőként... Boldog Karácsnyt kívánok minden motorosnak :)
Ezt Szakál már többször kifejtette: mezőgazdasági boltokban lehet kapni mindenfélét, még pászmaszálasat is.
Sziasztok keresek etz 125ös gyújtáshoz forgó részt.
és honnan veszel alapanyagot?
Engem is érdekelne, főleg a vastagabb kuplunghoz való bowden, de a gázra sem lenne rossz. Sajna a bringa boltokban halál vékony bowdeneket lehet kapni csak.
Hopp kettő lett...
Elnézést.
Hi!
Én az összes bowdent sajátkezűleg csináltam, ugyanis a régiek hosszúak voltak és a kormány elfordításakor megszorultak (a gázbowdennél különösen zavaró volt). A bowden tokot is kicseréltem teflonosra, igy könnyebben csúszik benne a huzal.
Hi!
Én az összes bowdent sajátkezűleg csináltam, ugyanis a régiek hosszúak voltak és a kormány elfordításakor megszorultak (a gázbowdennél különösen zavaró volt). A bowden tokot is kicseréltem teflonosra, igy könnyebben csúszik benne a huzal.
Drágán.Nekem 1460 volt a postai része.Azt nem tom,h súlyra is ment-e és hány kg-nak mérték.Sztem kb 5 kg lehet.
hali!! Hogy mérik a postai után vételes csomagokat?
Bambi:Megjött a csomag!Köszi!(Nem gondoltam, hogy ilyen nehéz ez a cucc...)
:))
Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog újévet kívánok minden motorosnak!
hát a motorrol,hátha úgy észre
lehetne venni,hogy hol van a svindli
képet nem tudsz valahová feltenni,?
kösz szépen!!
most már bíztos hogy valami gix vanmert nekem alulkról mérve a nyaktól a háromszög elejéig41,5 cm abloktartó pedig 32 re van
na csá... megvannak a méretek...
nem tudtam pont úgy megmérni, ahogy akartam, mert sehogyan sem fértem hozzá a mérőszalaggal, szétbontani meg nem akartam (ülés, tank, csomagtartó) de mondok pár méretet, ebböl el tudod dönteni, hogy a váz, vagy a tank sántít a dologban...
a felül mérve az első tank befogató izé és a keresztcső között 48 cm... és nekem a tank íve és a keresztcső között van 1,5 cm hézag... tehát még egy nagyobb tank simán elférne...
aztán ha a vázat alul méred meg, a villanyak és a hátul lévő merevítő háromszög között 44 cm van... a vázon lévő fül, ami a hengert tartja, a villanyaktól 33,5 cm-re és 37 cm-re van felhegesztve...
remélem nem túl zavaros, és el tudsz menni rajta... ez egy 90es 251es gyári fő alkatrészekkel...
biztos hogy nem át épitett mert szét szedtem az egész motort kíváncsiságból össze hasonlitottam a 125-ével hasonló de a fékpedálnak a csöve hasszabb 2 cm rel 250 es lengő villa van benne és a törzskönybe is az van írva meg a kis táblájára hogy etz 251 valahol fel lenne tüntetve hogy át épített motor sztem
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/text/mz50r1/4.gif
Egy csővel erősítették meg oldható kötéssel és a hátsó lengővilla is erősebb, négyszög profil.
mindenesetre a 150 km/h az én 70 kilómmal is szép teljesítmény lenne, szóval grat
;-)
gab
ne vegye senki magára és nem azért mondom, de sose értettem miért kell 125ös vázba 250es blokkot rakni. a 251es váza meg van erősítve a kis etz-jéhez képest. és a "gyengébb" vázban az alig rezonáló és láncszaggató 250es blokk még senkinek nem okozott bonyodalmat?
ez csak az én véleményem
a rotax blokkosnak nem bölcsőváza volt?
üdv
gab
Szerintem is 125-ös vázba rakták át a 251-es motort. És ha ezt engedélyeztették akkor átmegy az eredetvizsgán!
Nem hiszem, hogy a 251-esnek több fajata váza és tankja volt. Persze a vázat folyamatosan fejleszteték és erősítették mivel a Rotax motoros 500-asnak is ez volt az alapja 94-körül de olyat ide nem hoztak (mint ahogy 301-est sem).
Ki lehet azt cserélni:) A 250-es hátsó lengővilla szélesebb, kell 2-2 alátét a váz, meg a lengővilla közé:D Meg a kerékagyhoz egy nagy anya, mert az meg keskenyebb, mint a 251-es agy. Igaz utána nehéz belőni a kereket, de nekem 2 éve így van, és nem 50-el poroszkálok, osztrák szerpentin meg se kottyanik neki, műszakira meg sajnos már negy mostanában... állítson meg a rendőr, ha tud:D Még a blokktartó fül is majdnem jó helyen volt felül, a hengerfejnél, azt 2 mm-el kellett arrébhegeszteni.meg a 125-ös fékpálcája is rövid volt a hosszabb lengővillához. komoly munka átépíteni, hiába néz ki ugyanúgy, de sztem megérte, mert végül könnyebb lett a motor, mint 125-ös korában, (igaz sok mindent le kellett róla szórni, de a 100 kilóm alatt sík úton 150 a vége Kawa Z 750-el bemérve, tuning nélkül:)
Hi!
251-es ETZ-t keresek jó állapotban + papírokkal!
ha valaki tud ilyen gépet akkor
írjon erre az e-mail címre: feher_eger@citromail.hu !
by: $peed
tök mind1 jár így az ember ez az új nyelvtan:)nekem akkor is juk
hali én nem láttam semmit hogy ki lehett e cserélve a tábla eredet vizsgán is át ment ha te is meg tudnád mérni a vázon hogy a két tartó milyen messze van rajta a kormány nyaktól a feszabályzóig meg köszönném az enyém 46,3 cm juk középig tank elejétől juk középig48.5 cm
Hello!
Nekem összetört a 251(őzet gázoltam). A vázat nagyon áttanulmányoztam, szakértőtől is segítséget kértem. A 125-ös váza a hátsó felfüggesztésben is eltér és használhatatlan ide, nem lehet egy 251-esbe rakni(hozzáértő szerint se). Nekem soha nem volt gond a tank, mindíg szépen a helyére ment. Nézegesd végig vonalzóval is a vázat, meg a gumikat is.
A váznak a tábláját nem lehet valahogy kicserélni?
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|