:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ezt Szakál már többször kifejtette: mezőgazdasági boltokban lehet kapni mindenfélét, még pászmaszálasat is.
Sziasztok keresek etz 125ös gyújtáshoz forgó részt.
és honnan veszel alapanyagot?
Engem is érdekelne, főleg a vastagabb kuplunghoz való bowden, de a gázra sem lenne rossz. Sajna a bringa boltokban halál vékony bowdeneket lehet kapni csak.
Hopp kettő lett...
Elnézést.
Hi!
Én az összes bowdent sajátkezűleg csináltam, ugyanis a régiek hosszúak voltak és a kormány elfordításakor megszorultak (a gázbowdennél különösen zavaró volt). A bowden tokot is kicseréltem teflonosra, igy könnyebben csúszik benne a huzal.
Hi!
Én az összes bowdent sajátkezűleg csináltam, ugyanis a régiek hosszúak voltak és a kormány elfordításakor megszorultak (a gázbowdennél különösen zavaró volt). A bowden tokot is kicseréltem teflonosra, igy könnyebben csúszik benne a huzal.
Drágán.Nekem 1460 volt a postai része.Azt nem tom,h súlyra is ment-e és hány kg-nak mérték.Sztem kb 5 kg lehet.
hali!! Hogy mérik a postai után vételes csomagokat?
Bambi:Megjött a csomag!Köszi!(Nem gondoltam, hogy ilyen nehéz ez a cucc...)
:))
Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog újévet kívánok minden motorosnak!
hát a motorrol,hátha úgy észre
lehetne venni,hogy hol van a svindli
képet nem tudsz valahová feltenni,?
kösz szépen!!
most már bíztos hogy valami gix vanmert nekem alulkról mérve a nyaktól a háromszög elejéig41,5 cm abloktartó pedig 32 re van
na csá... megvannak a méretek...
nem tudtam pont úgy megmérni, ahogy akartam, mert sehogyan sem fértem hozzá a mérőszalaggal, szétbontani meg nem akartam (ülés, tank, csomagtartó) de mondok pár méretet, ebböl el tudod dönteni, hogy a váz, vagy a tank sántít a dologban...
a felül mérve az első tank befogató izé és a keresztcső között 48 cm... és nekem a tank íve és a keresztcső között van 1,5 cm hézag... tehát még egy nagyobb tank simán elférne...
aztán ha a vázat alul méred meg, a villanyak és a hátul lévő merevítő háromszög között 44 cm van... a vázon lévő fül, ami a hengert tartja, a villanyaktól 33,5 cm-re és 37 cm-re van felhegesztve...
remélem nem túl zavaros, és el tudsz menni rajta... ez egy 90es 251es gyári fő alkatrészekkel...
biztos hogy nem át épitett mert szét szedtem az egész motort kíváncsiságból össze hasonlitottam a 125-ével hasonló de a fékpedálnak a csöve hasszabb 2 cm rel 250 es lengő villa van benne és a törzskönybe is az van írva meg a kis táblájára hogy etz 251 valahol fel lenne tüntetve hogy át épített motor sztem
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/text/mz50r1/4.gif
Egy csővel erősítették meg oldható kötéssel és a hátsó lengővilla is erősebb, négyszög profil.
mindenesetre a 150 km/h az én 70 kilómmal is szép teljesítmény lenne, szóval grat
;-)
gab
ne vegye senki magára és nem azért mondom, de sose értettem miért kell 125ös vázba 250es blokkot rakni. a 251es váza meg van erősítve a kis etz-jéhez képest. és a "gyengébb" vázban az alig rezonáló és láncszaggató 250es blokk még senkinek nem okozott bonyodalmat?
ez csak az én véleményem
a rotax blokkosnak nem bölcsőváza volt?
üdv
gab
Szerintem is 125-ös vázba rakták át a 251-es motort. És ha ezt engedélyeztették akkor átmegy az eredetvizsgán!
Nem hiszem, hogy a 251-esnek több fajata váza és tankja volt. Persze a vázat folyamatosan fejleszteték és erősítették mivel a Rotax motoros 500-asnak is ez volt az alapja 94-körül de olyat ide nem hoztak (mint ahogy 301-est sem).
Ki lehet azt cserélni:) A 250-es hátsó lengővilla szélesebb, kell 2-2 alátét a váz, meg a lengővilla közé:D Meg a kerékagyhoz egy nagy anya, mert az meg keskenyebb, mint a 251-es agy. Igaz utána nehéz belőni a kereket, de nekem 2 éve így van, és nem 50-el poroszkálok, osztrák szerpentin meg se kottyanik neki, műszakira meg sajnos már negy mostanában... állítson meg a rendőr, ha tud:D Még a blokktartó fül is majdnem jó helyen volt felül, a hengerfejnél, azt 2 mm-el kellett arrébhegeszteni.meg a 125-ös fékpálcája is rövid volt a hosszabb lengővillához. komoly munka átépíteni, hiába néz ki ugyanúgy, de sztem megérte, mert végül könnyebb lett a motor, mint 125-ös korában, (igaz sok mindent le kellett róla szórni, de a 100 kilóm alatt sík úton 150 a vége Kawa Z 750-el bemérve, tuning nélkül:)
Hi!
251-es ETZ-t keresek jó állapotban + papírokkal!
ha valaki tud ilyen gépet akkor
írjon erre az e-mail címre: feher_eger@citromail.hu !
by: $peed
tök mind1 jár így az ember ez az új nyelvtan:)nekem akkor is juk
hali én nem láttam semmit hogy ki lehett e cserélve a tábla eredet vizsgán is át ment ha te is meg tudnád mérni a vázon hogy a két tartó milyen messze van rajta a kormány nyaktól a feszabályzóig meg köszönném az enyém 46,3 cm juk középig tank elejétől juk középig48.5 cm
Hello!
Nekem összetört a 251(őzet gázoltam). A vázat nagyon áttanulmányoztam, szakértőtől is segítséget kértem. A 125-ös váza a hátsó felfüggesztésben is eltér és használhatatlan ide, nem lehet egy 251-esbe rakni(hozzáértő szerint se). Nekem soha nem volt gond a tank, mindíg szépen a helyére ment. Nézegesd végig vonalzóval is a vázat, meg a gumikat is.
A váznak a tábláját nem lehet valahogy kicserélni?
ezt én is gondoltram de nem jó mert a tanknak az alja nem is megy be a vázhozz nem fér el a ahol össze van hegesztve a tanknak a pereme!!
a merölegesen álló csötöben felakad amin az ülés többi része van
szeva Varga Ádám...
olvastam a problémádat, nekem van egy 90ben gyártott 251-esem... holnapra meg tudom mérni neked a távolságot... de hogy pontos legyen a méret, úgy fogom megmérni, hogy a tank első felfogatójától a hátsó furat közepéig... mert ugye a lemezt hagyhatják nagyobbra is, az ülés úgyis eltakarja...
én is leszedtem a tankot még tavasszal... szerintem az a két centi nem sok... nekem az első felfogatás fix, a hátsó meg úgy van kialakítva, hogy egy szelvényben tud mozogni előre-hátra a felfogatást ellátó csavar, és csak a meghúzás után lesz stabil... 2 centi ott simán elfér... az üléstől meg elvileg el kellene férnie, hiszen az eleje csak szivacs... egyébként ha az ülést tartó csavarok furatát kiszélesíted, ott is tudsz nyerni 1 centit... 1 tűreszelővel 5 perc az egész... a tanknál is próbáld meg kiszélesíteni a furatot...
rá kell hogy menjen...
holnap lemérem...
ez a tank gyári nem után gyártott a fényezése is gyári attol fügetlenül hogy horpadt én szerintem egy tankot nemm lehet csak úgy elméretezni vagy avázamat mert sztem volt rajat tank amikor kihozták a gyárból egy komplett motor csak úgy nem méreteznek el sztem nem is tudják a gépek úgy vágják ahogy be van állitva a sorozat gyártáshoz
Sztem két fajta méretben vannak ezek a 251 es etz-k csak azt kellene megtudni hogy mikoprtol váltottak át a hosszabb vázra és akkor lehetne rá tankot keresni .
AKINEK VAN "%' ES ETZ JE AZ MEGTENNÉ HOGY MEG MÉRI MILYEN HOSSZÚ A TANKJA AZ EGYIK GUMI TARTÓTÓL A MÁSIKIG ÉS MELLÉ ÍRJA HOGY HANYAS KIADÁSÚ A MOTOR!!!!!
ez a tank gyári nem után gyártott a fényezése is gyári attol fügetlenül hogy horpadt én szerintem egy tankot nemm lehet csak úgy elméretezni vagy avázamat mert sztem volt rajat tank amikor kihozták a gyárból egy komplett motor csak úgy nem méreteznek el sztem nem is tudják a gépek úgy vágják ahogy be van állitva a sorozat gyártáshoz
Sztem két fajta méretben vannak ezek a 251 es etz-k csak azt kellene megtudni hogy mikoprtol váltottak át a hosszabb vázra és akkor lehetne rá tankot keresni .
AKINEK VAN "%' ES ETZ JE AZ MEGTENNÉ HOGY MEG MÉRI MILYEN HOSSZÚ A TANKJA AZ EGYIK GUMI TARTÓTÓL A MÁSIKIG ÉS MELLÉ ÍRJA HOGY HANYAS KIADÁSÚ A MOTOR!!!!!
ezen én már nem csodálkozom. Nemrég vettem a ts 250-re új kipufogót és könyököt. Tényleg nagyon jó a krómozás és jól néz ki az egész cucc, de azért nem úgy van, hogy csak úgy felrakom. Mert ez a könyök kipufogóra illeszkedő vége 2 cm-rel kijebb áll, mint a gyári így a blokkhoz aljához való felfogató mindjárt nem volt jó, hanem egy 2 cm-rel hosszabbat kellett otthon legyártani, hogy a bilincshez illeszkedjen. Beszarás. Na lényeg a lényegbe szép lett jó lett, de azért akkor is......bosszantó na.
mzzzz
Hát ez nem kispálya...
Hát pl egy gázbowdenről azt hinné az ember,h kisiparban talán még le tudják méretre gyártani, de nem. Nem tudják!Ugyanis a bowdenház és a vég közötti távolság olyan nagy,h alapjárati helyzetben a bowdenvége vagy alul vagy felül a karnál esik ki.Ha rakok közé vmit,akkor lesz csak jó.Hihetetlen, de a magyar kisipar itt tart.
Nem tom miért pont 2 centi.
ja meg azért sem jó rá az ülés alleti bakknál rá kell feküdni a tanknak a bakra ott meg nem fér be haelől be van dugva a helyére a tank részeinek az illesztése akkor sem fér el a csötől ami tartja a z ülést ami merölegesen van a fő váz szerkezetre
Ha utángyártott a tank, akkor lehet, hogy elb.szták a méretezést.
agyári tankja nem volt meg a 125 öst fel tettem azzal jó volt de a 251 ess már nem ment felrá szemmel látszik hogy nagyobba tan hosszra is és mérve 2 cmmel nagyobb a 125 é nél ha valakinek van 89-90 ig 251 es etz je meg tudná mérni a tank hosszátalulrol ahol rámegy a vázra agumi tartótól a mások bakk végéig és ha van vkinek 90 től gyártott 251 etz azt is hogy megnézni hogy valami különbség van e rajta mert az enyém 90 es évjáratú
Nem lehet,h vmelyik tankfelfogató pöcköt vagy gumibakot kicserélték, hogy a 125-ös tankja jobban passzoljon és most vissza kéne cserélni? Az a 2 centi nem sok.Nekem 125-ös van és sokszor levettem a tankot.Eleinte mindig megszivatott a gumibak, nem tudtam rögtön a helyére tenni.
én nem hiszem, hogy a gyárban módosítottak volna a tankon vagy a vázon. (de ez csak az én véleményem)A motor eredeti tankjával mi lett? Annyit tudok, hogy a 251es tankja 17L a 125é és 150é 13L
125 é volt rajta az jó rá de vetten egy 251 est és az nagy rá azon gondolkoztam hogy nem lehet olyan hogy ez 90 es ki adású és 89- 92 og gyártották hogy két fajtát adtak egy rövidet ellöte utána meg egy 2 cm-el hosszabbat
Köszönöm, én is valami ilyesmit akartam írni. :)
biztos hogy nem ugyanolyan a 125 és a 251 mert a 251nek nagyobb a térfogata, de a forma az hasonló
És milyen tankot vettél rá?125-öset?Sztem az nem ugyanolyan, csak hasomló formájú,mint a 251-esé.
hali bele ér a könyökbe a sárvédő csak akkor nem ha a sárvédő teljesen a kerékhez van nyomva és kemény a teló semmi hozzányúlás nem látszik rajta hegesztés semmi a váz át ment az eredet vizsgán megértem azta zártszelvény részt a 125 ön és a 251 esen mind kettő pontosan ugyan akkora egy mm terrel se vtér el egymástol
Üdv,
vaterán megnézhetitek a mocimat, és licitálhatnátok is. :D
http://www.vatera.hu/katonai_etz_250_igazi_ritkasag_nma_45761348.html
(Aki nemrég ajálnotta az osztott ülést, kérem jelentkezzen, mert komolyan érdekel.)
Devil87!
Írjál ide a fórumba ha sikerül megcsinálni, kíváncsi volnék.
Hello! A 125-ös váza kb 3-4 cm-rel rövidebb, de ha hozzányúltak volna is, a 125-ös váznál beleérne a könyökcsőbe az elsőkerék, és 16-os felni kellene bele :)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|