hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 10. szombat 
Ármin, Pálma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-12-28 12:31:25
Nem inni kell azt! :D
sorszám: 24265 (87433)
(előzmény: Keri, 2007-12-28 00:10:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-28 12:21:05
Azért a WD40ben van más anyag is amitől érdemes megvenni, de alapvetően házilag is könyen és olcsón kotyvasztható...szóval tényleg én is csak a flakon miatt veszem :D de évente 2 flakont használok, ennyi belefér a költségvetésembe.

Ugye szinte mindenre jó, kenésre, kontaktspaynek, csavarlazítónak, meg dzsuva lemosására is. Éppen csak fék tisztítónak nem jó ;-)
sorszám: 24264 (87431)
(előzmény: vdani666, 2007-12-28 11:46:09)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-28 11:46:09
Sőőőt, wd40 drága, és igazából szinte csak petróleumból van :P szóval a wd40et max a flakon miatt érdemes megvenni...
sorszám: 24263 (87428)
(előzmény: Keri, 2007-12-28 00:10:39)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-12-28 01:03:25
nincs mit,szivesen osztok ötleteket, meg segitek ha kell.Azért mondtam mivel autószerelő a szakmám ill. nyáron végzek
és rengeteg mindent tanultunk\tanitottak anyag és gyártásismeretből,az aluminiumot is lehet hegeszteni de nem egyszerű,ráadásul egy fékhengernél számit a tömitettség és a henger belső felülete is.
üdv:András
sorszám: 24262 (87419)
(előzmény: joda, 2007-12-27 20:01:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-28 00:30:41
ja és gondolj arra a lehetőségre is hogy nem jól illesztették a gépműhelyben a dugatyúhoz a hengert és már új korában kóvályog. Előfordulhat ez is hiszen a gépműhelyben is emberek dolgoznak.
sorszám: 24261 (87418)
(előzmény: Keri, 2007-12-28 00:28:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-28 00:28:37
húzd le a hengert és nézd meg a gyűrűket, dugatyút hengert hogy sérült e valahol, ha bármi baja van azonnal meglátod. Ha nincs akkor még lehet hogy az a hajtókar mégsem olyan jó állapotu és a megnövekedett kompressziótól csattog...van ez így. Én is jártam így, de azóta már felismerem milyen egy valóban jó illetve egy annak látszó hajtókar :D alaovetően ha a dugatyú és gyűrű kopása miatt furatod akkor a főtengelyt is fel kell újítani. A hajtókart nem muszály lecserélni de a csapágyakat mindenképpen érdemes az ilyen kellemtlenségek miatt.

Ha vadi új minden akkor is előfordulhat csattogás. Ez gyakran a dugatyú éle és a kipufógó szívó csatorna élének találkozásakor jelentkező csattanás. Ez egy idő után bekkopik és elhalkul, azonban ha picit lereszeled tűreszelővel a csatornák élét max fél mm rádiusszal, akkor nem fog csattogni.
sorszám: 24260 (87417)
(előzmény: -ricsi-, 2007-12-27 21:57:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-28 00:21:50
még nem találkoztam emberrel akinek jobban ment...pontosabban át kell alakítani jelentősen, akkor jobban megy, mert amit lehet kapni valószínüleg valami Yamahára lett méretezve.
Számold ki! A Tuning fejlesztés rovatban a rezonátoros kipufogóról is van leírás és méretezési segédlet.
sorszám: 24259 (87416)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-27 21:02:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-28 00:18:45
Persze:
http://www.mzracing.hu/node/1661

Sajna a pontos értékekre nem emlékszem, de talán 100ohm és 2 led van egy ágban sorbakötve és ebből van egy csomó párhuzamosan, kb 30LED összesen.
A fehér ledeknek nagyobb a feszültsége ezért ugyan akkora ellenálás mellet csak 1 LED hajtható meg 6Vról.

De könyen kiszámolható, a tuning fejlesztés rovatban van erről egy cikk, ott minden pontosan le van írva.
Az enyém csak anyiban tér el, hogy azóta sokkal erősebb fényü LEDeket lehet kapni így én ezt vettem.

A piros csoport közepén a fehér ledek is piros fényüek, csak azok jobban fókuszáltak...de nincs értelme, jobb a diffuz LED az egész felületen, így is elég erős a fénye a retina leváláshoz.
sorszám: 24258 (87415)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2007-12-27 19:46:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-28 00:10:39
nem javaslom, erősen mérgező
a csavarlazító a leg ideálisabb anyag, ami ugye petroelum gyakolatilag, esetleg WD40, de az meg drága.
sorszám: 24257 (87414)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2007-12-27 19:45:53)

 
 
joda
válasz erre | email2007-12-27 22:15:23
Gyűrű nem tört el véletlen?
sorszám: 24256 (87410)
(előzmény: -ricsi-, 2007-12-27 21:57:38)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-12-27 21:57:38
szevasztok...

elvégeztem a motorgenerált... lehúztam a 251-es hengerét, mert új alapméretes dugót kapot gyűrűkkel, meg új csapszeget tűgörgővel... a henger egész jól nézett ki, bemarásnak, nagyobb karcolásnak nyoma sincs, és azt sem vettem észre, hogy "vállasra" kopott volna... szóval látszólag minden rendben van vele... a főtengely és a hajtókar is jó állapotú, kotyogás és koccanásmentes, tehát ehhez nem nyúltam... a régi dugó teteje viszont szinte teljesen simára kopott (gondolom a billenéstöl), és a régi gyűrű hézaga is 0,6-0,7-re kopott... szóval jött az összeszerelés, új berta dugó, a gyűrűk szépen bereszelve, ahogy azt kell... műszaki rajzlapból csináltam hengertalptömítést, szigorúan olyan vastagságút, mint a régi gyári (0,3mm)... új a hengerfejtömítés is... összeraktam, és ahogy a könyvben le van írva, egy 2mm-es ónhuzallal mértem meg a dugó és a hengerfej közti rést, ami 0,9mm lett... a könyv 0,9-1,2mmt ír...

összerakás után jött egy kis helyben járatás 1:40-es keverékkel, meg durván van benne 50 km, amit menet közben tettem bele... a henger összerakás óta csattogó, kerepelő hangot ad, na nem vészes, de egy kicsit idegesít... ha messziről halgatom, a kipufogót már nem is lehet hallani, csak a kerepelést halkan... normális ez, amíg össze nem kopik rendesen, vagy esetleg a megnövekedett kompresszió miatt adhat ilyen hangot... a motor egyébként megy rendesen, 30km/h-nál véletlenül harmadik helyett negyediket váltottam, és ment... csak a hangja idegesít...

járt már valaki így?...
sorszám: 24255 (87407)

 
 
Atesz16
válasz erre | email2007-12-27 21:02:11
könyök nem kell,de lehet,hogy sportdobot rakok rá.Köszi,hogy felajánlottad,de asszem sportdobot rakok rá.Avval talán jobban megy.
sorszám: 24254 (87403)
(előzmény: djglott, 2007-12-27 14:51:13)

 
 
válasz erre | email2007-12-27 20:06:53
"Karácsony van, jó kajával megtömve a hasam, kimegyek a garázsba, megnézem a Vasam. Csorgatom a nyálam, elmennék egy körre, bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre. Kurvára várom már a nyarat, kínomban zabálok még egy kis halat, és ezt addig-addig csinálom, míg az egészet sugárban kihányom! Mert! Azt mondom én Neked, motoros barátom, motorozás nélkül szart sem ér a Karácsony!!!"
sorszám: 24253 (87397)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-27 20:06:02
Hello.
Tárcsafékes mz villát keresek kompletten bp közelében
sorszám: 24252 (87396)

 
 
joda
válasz erre | email2007-12-27 20:01:01
Köszi a segitséget találtam bontottat 2ezerért fék henger fékcső féknyerget megéti.
sorszám: 24251 (87393)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-12-27 00:11:51)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-12-27 19:46:42
A hátsó lámpáról tudnál egy képet küldeni nekem? Szeretném én is átalakítani ledesre...
sorszám: 24250 (87390)
(előzmény: Keri, 2007-12-27 17:00:09)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-12-27 19:45:53
Fékfolyadék is jó, csak hagyni kell 1-2 napig állni.
sorszám: 24249 (87389)
(előzmény: Keri, 2007-12-27 17:05:34)

 
 
joda
válasz erre | email2007-12-27 18:52:45
Helló
Összerozsdásodott a henger meg a dugó ha szerencséd van könnyen szétjön.Dugó az kell másik lehet hogy főtengely csapágy is másik kell.Ha benne turkálsz érdemes kicserélni még simeringet is
sorszám: 24248 (87382)
(előzmény: djglott, 2007-12-27 14:51:13)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2007-12-27 17:32:06
Tudom, hogy már elkéstem vele, de ez akkora, hogy muszáj megosztanom veletek:

Karácsony van, jó kajával megtömve hasam,
kimegyek a garázsba megnézem a vasam!
Csorgatom a nyálam, elmennék egy körre,
bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre.
Kurvára várom már a nyarat,
kínomban zabálok még egy kis halat.
És ezt így addig-addig csinálom,
míg az egészet sugárban kihányom!
Azt mondom én neked, motoros barátom,
motorozás nélkül szart sem ér a karácsony!!!
sorszám: 24247 (87375)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-27 17:05:34
jó esélyel a dugatyú összerozsdásodott a hengerrel.
Ha van egy kis szerencséd, a csapágyak nem rohadtak össze az olaj miatt.

Hengerfej le, benzin-olaj 1:1 keverékével, esetleg petroelum, vagy gázolajjal meglocsolni, némi áztatás után fakalapáccsal kiütögetni a dugatyút.
Nekem a Jawam volt ilyen és még egy szezont elmotoroztam vele, igaz borzalmas kompreszióval, miutáb lecsiszolta a rozsdát a dugatyú a henger faláról.

Ha jót akarsz azért egy komplet fúrás, dugó, gyűrü, csapágycsere ráfér a motorra
sorszám: 24246 (87371)
(előzmény: djglott, 2007-12-27 14:51:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-27 17:00:09
Egyrészt a 6V sokkal érzékenyebb az átmeneti ellenálásokra, másik hogy az elektromos kapcsolók, csatlakozók konstrukciója roppant korszerűtlen ezért hajlamosabb is az érintkezési hibákra.
Ehez hozzájön, hogy 25-30 éves motorokról van szó és ha tökéletes konstrukció lenne akkor is kellően oxidos már minden rajta.

Ezt még tetézi hogy a dinamó jó esélyel szétkopott a szigetelések elöregedtek a szénpor pedig frankó söntöt alkot a tekercseken. A fesszabályzó rugói bekeményedtek, az érintkezői elégtek.

Csupán hirtelen ennyi probléma jut eszembe.

De mint említettem gondos karbantartással azért üzembiztos, mint az én TS-emen is, de elég sok TS tulaj van aki képtelen elhinni nekem hogy nem kell rátöltenem az akkura pedig folyamatosan tompítottal közlekedek :D

Az is igaz, hogy hátsó lámpám teljes mértékben LED-es, az első pedig emelt fényü halogén, persze minden 6Vról. Így azért már nem csak dísznek vannak a lámpák, hanem ér is valamit.
sorszám: 24245 (87370)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2007-12-27 14:02:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-27 16:49:53
Igen felmegy. Nem tudom van e különbség, de itthon egy fajtát árulnak, mindegy hogy hogy ETZ, TS 125, 150.
sorszám: 24244 (87369)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-27 10:53:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-27 16:48:09
persze az alu öntése nem bonyolult, van leírásom ha érdekel :D
sorszám: 24243 (87368)
(előzmény: R.A., 2007-12-27 08:18:31)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-12-27 16:24:15
Szia!
Én tudok neked szerezni 125-ös TS-re kipufogót, de csak januárban. Az árát sem tudom sajnos pontosan, olyan 8000 forint környéke. Könyök is kell?
sorszám: 24242 (87366)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-27 10:53:51)

 
 
djglott
válasz erre | email2007-12-27 14:51:13
Hello!
Van egy mozdulatlan ETZ 250-es gépem.
A berúgókar meg se moccan. Mit lehet a probléma? Kb.15 évet állt a motor. Szereléssel megoldható vagy uj dugó kell?
sorszám: 24241 (87363)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-12-27 14:02:30
"A TS gyenge pontja az elektromos rendszere, de megfelelő karbantartással ez sem hagy cserben."

- Na ez az amit nem értek. Miért is? Oké, hogy csak 60W-os a dinamó, de na és? :-)
sorszám: 24240 (87362)
(előzmény: Keri, 2007-12-27 01:23:56)

 
 
Atesz16
válasz erre | email2007-12-27 10:53:51
Sziasztok!A 125-ös etz kipufogó felmegy a 125-ös ts-re, mert megnéztem az egyik mz boltot az interneten és csak etz kipufogót árulnak.
sorszám: 24239 (87360)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-12-27 08:18:31
"Ezért ha ezt akarod tuningolni akkor egyszerübb ha beolvasztod a blokkot és öntesz egy újat."

Nem értelek, Keri... itt már nagyobb feladatot is megoldottunk kalákában :D
sorszám: 24238 (87356)
(előzmény: Keri, 2007-12-27 01:23:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-27 01:30:18
hmm...az a baj hogy 7000forintért rendes krómozást sem csinálnak, nemhogy kipufogót.
TS-re nincs sportkipufogó, márpedig jelentősen eltér a vezérlése és méretezése mint a többi MZ-nek, tehát nem fog jól működni. A bolti rezókat amúgy is valahova 7000-es fordulat fölé méretezték miközben a TS vége 6000-nél van, tehát garantált a teljesítmény csökkenés és a többletfogyasztás.

Rezót csak egyedileg a motorhoz méretezve lehet építeni és hangolni, de TS esetén a már említett szűk átömlő csatornák miatt ez sem biztos hogy sokat dobna rajta.

A 150-re fúrást érdemes megcsinálni mert túrázáshoz jobb lesz a motor, de ezen felül csak a gondos karbantartást és jó minőségü alkatrészeket tudom javasolni a TShez.
sorszám: 24237 (87354)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-12-26 23:47:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-27 01:23:56
a TS-ek tuningjának alapvető korlátja a felömlő csatornák szük keresztmetszete. Ezek miatt bármijen szokásos tuning tulajndonképpen hatástalan.
Mellesleg a szívó, kipufogó csatornák is alulméretezettek, valamint a vezérlési szögek is ezekhez az alulméretezett áramlásokhoz vannak igazítva. Ezért ha ezt akarod tuningolni akkor egyszerübb ha beolvasztod a blokkot és öntesz egy újat.

Mellesleg ezt sokan hibás tervezésnek gondolják, de nem. A TS nagyszerüsége, tartossága és megbízhatósága éppen ezeknek az "alulméretezéseknek" köszönhető. Képtelenség széthajtani, nekem elhihetitek, megpróbálom mindig valahányszor felülok rá ;-)
A TS gyenge pontja az elektromos rendszere, de megfelelő karbantartással ez sem hagy cserben.
sorszám: 24236 (87353)
(előzmény: Keri, 2007-12-27 01:15:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-27 01:15:50
Hát ha van egy kis szerencséd akkor csak 20%al gyengébb lesz az egész és enyivel lasabban fog menni a "sport" dobtól ami csak formára és a borzalmas hangjában utánozza az igazi rezonátorokat.

Figyu, szerintem tedd simán rendben a 125öst és használd. A legnagyobb tuning amit elkövettem a TS-en az az Etanolos üzem. Az 10%ot rádob a teljesítményre. Még a 150-es henger sem dobott ekkorát a motoron, bár kétségtelen hogy jobban gyorsul tőle picivel, de a végsebessége nem lesz nagyobb.

És mielött megkérdezed a fogaskereket sem érdemes lecserélni, a gyári mérettel megy legjobban akár 125ös akár 150-es a hengered.
sorszám: 24235 (87352)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-26 18:12:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-27 01:10:00
Sehol sem lehet kapni.
Dugót gyűrüt motorosboltban kapsz hozzá a többit meg fel kell furatni hozzá.

Évek óta járok egy ilyennel.
sorszám: 24234 (87351)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-26 12:44:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-27 01:07:56
Furatban különbözik csak a henger.
A hengerfej értelem szerüen a nagyobb furathoz van igazítva, de ha te fúrod nagyobbra nem kell ezzel fogalalkozni. Sem a kompreszió nem vészesen nagyobb, és a dugatyú is kényelmesen elfér.
sorszám: 24233 (87350)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2007-12-26 12:09:38)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-12-27 00:11:51
Szervusz Joda!
Én nem ajánlanám az üzembiztonság érdekében mert nekem is volt gond a bringával,nem tudom a tieden milyen anyagból van, az enyémen alu v. szinter öntvényből készült.ezeket nem lehet csak úgy otthon hegesztgetni,hanem pontosan oda kell rakni és mindenhol szivárgásmentesen kell végigvarnimert ha nem igy van akkor meg szart se ér.Szóval inkább vegyél bontottat v. tedd fel a másikat ha az működik, de semmiképpen ne
hegesszed.
sorszám: 24232 (87349)
(előzmény: joda, 2007-12-26 21:49:18)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-12-26 23:47:17
Ezzel megfogtál!
pontos számadatot nem tudok mondani de a dobod rezós és a gyújtásod meg a karbid jó akkor mindenféleképpen dob rajta de ne számits nagy erőtöbbletre.A fogyasztásod viszont lehet hogy csökkenni fogy egy kicsit.
Sok sikert!
Üdv:András
sorszám: 24231 (87348)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-26 18:12:27)

 
 
válasz erre | email2007-12-26 22:02:55
MZ, ETZ, Simson motorkerékpárok javítása, felújítása. SÁrospatak, 0620-924-0454.
sorszám: 24230 (87342)

 
 
joda
válasz erre | email2007-12-26 21:49:18
Helló 2 etz fék hengerböl lehet egyet csinálni mert levan törve amibe belemegy a fékcső és egy másikat ráheggeszteni?
sorszám: 24229 (87338)

 
 
Atesz16
válasz erre | email2007-12-26 18:12:27
Köszi szépen a tanácsot.Kérdeznék még valamit,ha veszek egy mz ts-hez új sportdobot asszem 7000ft-ért az mennyivel fogja növelni a teljesítményt,gyorsulást,végsebességet, vagy csak a hangja lesz jobb?
sorszám: 24228 (87322)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-12-26 16:54:08)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-12-26 16:54:08
Szervusz!
Nem feltétlenül kell újat venned,mert ha vmi baja van olcsóbb ha furatod, és ahhoz veszel dugót,gyűrűt,csapszeget,zeegert.
Ha Pesten keresel boltot, akkor tudok segíteni, a Zichy Jenő utca 34.ben van a Futár motoros bolt asszem a VI.ker.-ben van itt a száma ha vmit meg szeretnél kérdezni tőle vmit.:312-15-26.
Amit írtál a tuning,fejlesztés topic-ben
a kipu könyökkel kapcsolatban,ha logikusan végig gondolom, akkor a gépkönyvek is úgy vannak hogy pl:ES\125-150 meg hasonlók és ebből kifolyólag szerintem csak a furat és a gyújtás tér el egymástól.Szóval nyugodtan tedd fel a 150es kipukönyökét,nem lesz vele gond.
sok sikert!
sorszám: 24227 (87318)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-26 12:44:21)

 
 
Atesz16
válasz erre | email2007-12-26 12:44:21
Sziasztok köszi mindenkinek a vélemnyét szóval fel tudok rakni 125-ös ts-re 150-es ts hengert és henger fejet. Új hengert és hengerfejet dugóval és gyűrűvel 150ccm ts-t hol lehet kapni? Mégegyszer köszi a tanácsokat.Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket.
sorszám: 24226 (87309)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-12-26 12:09:38
A 125-ös és a 150-es TS hengerfeje is különböző!
sorszám: 24225 (87308)
(előzmény: Keri, 2007-12-26 01:12:08)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-12-26 01:31:08
A 125-ös és a 150-es ETZ hengere csak a furatban különbözik, vagy a persely külső átmérője is más?

Amúgy boldok karácsonyt és élméyekben valamint olcsó benzinben gazdag új évet kívánok.
sorszám: 24224 (87302)
(előzmény: Keri, 2007-12-26 01:12:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-26 01:12:08
TS150 henger felmegy, mivel semmiben nem különbözik, csak a furatban. A 125öst is fel lehet furni 150-re gond nélkül, de érdemes HF tömítést csinálni hozzá, mert hiába csiszoltam össze, nem bírta a megnövekedett nyomást, csak tömítéssel, de azzal nincs baja.

ETZ hengere viszont teljesen más. Átmérő, lökethosz, vezérlés sem stimmel.
sorszám: 24223 (87301)
(elözmény: Keri, 2007-12-25 16:11:17)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-12-26 00:46:51
halihó!
Nem tudjátok hogy a molnár peti(futár motoros bolt) mikor nyit ki?idén nyitva lesz még?nagyon fontoss lenne
köszi
sorszám: 24222 (87300)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-12-26 00:43:54
hello atesz!
Azt nemtudom hogy a forgattyúsházba befér
az etz hengere de nekem sokáig es trophy-m volt, és a hengernek a csavarjai(hengerfej tőcsavarok)méretei külömböznek,asszem a ts-é M6-os de nem biztos az etz-é meg M8-as,kisebb,lehet a résvezérléssel is gond lesz, ha nem megegyező.Furkálással meg lehet oldani a problémát ha maga a henger+hengerfej befér a vázba de VIGYÁZZ!A 4 furatot központosan kell nagyobbra fúrnod mert különben "csálé" lesz.
sok szerencsét!
sorszám: 24221 (87299)
(elözmény: Keri, 2007-12-25 16:11:17)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-12-25 22:03:38
Már értem, elnéztem az előzményt...
sorszám: 24220 (87290)
(elözmény: Keri, 2007-12-25 11:38:12)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-12-25 21:47:05
Kellemes Karácsonyt és boldog Új Évet minden fórumozónak!!!!!!!
sorszám: 24219 (87289)

 
 
joda
válasz erre | email2007-12-25 21:34:03
Miért nem?
sorszám: 24218 (87287)
(előzmény: Joseph251, 2007-12-25 20:13:34)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-12-25 20:13:34
nem
sorszám: 24217 (87281)
(elözmény: Keri, 2007-12-25 19:30:16)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-12-25 20:11:58
Hogy jön ide a gazdabolt ?
sorszám: 24216 (87280)
(elözmény: Keri, 2007-12-25 11:38:12)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu