hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2007-12-30 16:06:11
Atesz, már egyszer leírtam mit lehet tuningolni egy TS-en, ha nem olvasol akkor minek kérdezel?
Először is rakjad rendbe és állítsad be a motort. Ha még mindig úgy érzed tuningolni kell. Furd meg 150-re magyar dugóval HF tömítést neki sörös dobozból vágva. Persze ilyenkor a karbit is hozzá kell hangolni de erről írtam már cikket olvasd el ha ott tartasz, hogy csak ez hiányzik.
Ezen felül ha elkokszosodott a kipufogód, egy 7000forintos sima kipufogót is tehetsz rá mert azt a gyáriról másolták és nem okoz teljesítmény vesztést, ellenben a sport kipufogóval aminek csúnyán elszurták a méretezését.
Ha rezót akarsz akkor építs magadnak egyett, megfelelően méretezve...erről is van cikk Rudolfnak köszönhetően.

Ha még mindig nem elég a kraft akkor tankolj etanolt az 10% teljesítmény növekedést okoza a 150-re furt TSnél.

Ha még mindig nem elég vegyél nagyobb motort, de szerintem egy rendberakott TS városi használatra bőven elegendő.
sorszám: 24300 (87602)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-29 19:41:53)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-12-30 15:31:15
Ha ez a célod,hogy kétszeméllyel menjen rendesen,akkor a kipufogót le ne cseréld,mert az MZ kipuff nagyon jól el van találva és ezt olyan embertől tudom,aki rezonátorokat méretez,szóval ért hozzá. Amit érdemes megcsinálno,az a henger csere,vagy a mostanit fúrasd fel 150re. És akkor valamennyivel jobbban bírja majd a kétszemélyezést. Vagy egy rezót tervezz meg avval a programmal amit itt megtalálsz az oldalon,úgy,hogy ne 6000re legyen hangolva,hanem teszem azt 4500ra. Igaz,hogy ezálltal nem fog kiforogni a motor,meg végre is vesztesz sebességet,de egy "nyomatékos" motort fogsz kapni.
sorszám: 24299 (87601)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-30 10:06:53)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-30 12:34:31
Hát nem tudom, én megértem a streetfightereket is, ők ezt szeretik csinálni a géppel, hát csinálják, me3gvette a gépet, az övé, azt tesz vele amit akar, és ha valaki tuningolni akar akkor tegye, mert valaki abba leli meg az örömét hogy motortfarag...minden ember más... és ezt tiszteletben kell tartani...
(a szántóföldön kapartatjuk a lótrágyát című videóktók nekem is feláll a szőr a hátamon... de hát ők tudják)
sorszám: 24298 (87597)

 
 
Atesz16
válasz erre | email2007-12-30 10:12:06
gsxr-nek meg annyit akarok mondani,hogy mi jogon anyázik.Én csak valamit megkérdeztem,jó igazuk van a többieknek de attól még nem kell ilyen csúnyán beszélni.
sorszám: 24297 (87586)

 
 
Atesz16
válasz erre | email2007-12-30 10:06:53
köszi a tanácsokat, én nem úgy és nem annyira akarom tuningolni hanem azért,hogy két személlyel és emelkedőn jobban mennyen.
sorszám: 24296 (87585)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-12-30 03:04:17
igazat kell adnom,bát én se vagyok több 20nál és csak három éve kezdtem el komolyabban motorozni,inkább motort szereltem.Az első komoly motorom egy 71es 125ös trophy volt és hát mit tagadjam úgynézett ki mintha a kutya szájából csibálták volna ki.2évembe került és súlyos 10000ek röppentek el mire készlet és gyönyörűen müködött, de egy km-et se mentem vele mert addigra beleuntam.Fél év után vettem egy 125ös etz-t és most is azzal futárkodok,de ugyanolyan (nem is tudom hogy írjam le,talán a tisztelet lenne ide a legjobb szó)minden nap lepucolom,letakarom, és kell neki vmi akkor azt meg is kapja,idáig még egyszer se hagyott ott(hozzáteszem az elektromágusoknak szól ez inkább NEKEM EREDETI MEGSZAKITÓS ÁLLÍTÓLAG ROSSZ GYÚJTÁSOM VAN és még nem volt baja pedig 5000km-et már gurultam vele)Szerintem röhejes amikor kis tizenévesek a simsont letámasztják a sarokba, és elrohannak venni egy ts-t v. etz-t ,hogy kaparjanak a búzatáblán.
az ilyenek elkéne zárni jó messzire,lopják ezek a gumit??
sorszám: 24295 (87582)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2007-12-30 00:24:00)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-12-30 00:24:00
A másik dolog meg az, hogy szerintem teljesen felesleges egy kb. 30, de lehet hogy 40 vagy több éves konsrukciót "tuningolni". Mit érnél el vele? 10-zel többet menne? Vagy 20-szal? Na és?
Személy szerint feláll a szőr a hátamon, ha ilyenről hallok (na jó talán nem annyira, mint "gsxr"-nek).
Nézegettem a sportmotor.hu-n az MZ-s videókat. A többsége (kb. 90%) százalék csak a gyilkolásról szól. Egyesek örülnének, ha valami ilyen régi motorhoz jutnának, de a sok kmh... csak pusztítja őket.
Én ellenzem az összes MZ-vel való krosszozást, tuningolást, strítfájterkedést, és a többi dolgot, ami csak a motorok idő előtti elhasználását, vesztét okozza.
sorszám: 24294 (87581)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2007-12-30 00:11:50)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-12-30 00:11:50
Szia!
Újítsd fel, szeresd, örülj neki, élvezd.

Mást nem lehet vele csinálni (és felesleges is).
sorszám: 24293 (87580)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-29 19:41:53)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-12-30 00:09:52
Köszönjük a szép szavakaz az index.hu "MZ...ami belefér" fórum tagjai nevében!
:D:D:D:D:D:D
sorszám: 24292 (87579)
(előzmény: levendel, 2007-12-29 23:58:39)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-12-29 23:58:39
Rég írtam ide. Évekkel ezelőtt rendszeres látogatója voltam a szocimotoros oldalnak. Mivel MZ-m volt és az index mz topicján úgy tűnt akkoriban, hogy az Mz-kényszermotorosok és jómunkásemberek tőlem kissé távol álló csoportja dominál, megjelentem itt és szívesen írogattam, meg kérdezgettem, itt valahogy érdeklődőbb és nívósabbnak tűnő társaság volt.
Aztán itt is történt egy minőségi csere, de nem feltétlenül felfelé. Inkább amolyan generációs fordulat következett be, a tizenéves kohorsz részéről.
Így némi szünet és évek után visszanéztem az index mz fórumába, ahol meglepve vettem észre, hogy a korábban említett kényszeremzések helyett Mz rajongó és szakértő ifjak jelentek meg, igényes kommentekkel és érdeklődő, kulturált szemlélettel.
Ott véletlenül sem emleget senki nemi szerveket és hasonlókat, érettebb és intelligencsebb egyedeknek ajánlom azt a fórumot! :)
sorszám: 24291 (87578)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-12-29 22:01:54
egyetértek, GSXR-nek nem kellett volna ilyen agresszívan letámadnia, attól mert fiatal, és szeretne próbálkozni, az még nem jelenti azt hogy le kell "hülye barmozni" Atesz abban viszont igazat kell hogy adjak GSXR-nek hogy nem nagyon lehet és nem is igazán szabad tuningolni őket.
jellemzően furatással,áttétel cserével szokták pöckölni ezeket a gépeket.Inkább csináld meg JÓ-ra a mocit,de azért legyen egyénisége.A ts-nek meg van az a jó tulajdonsága hogy nem lehet elb*szni,mert úgy van megtervezve hogy lehet hajtani a vasat ameddig szétesik ,mert előbb meghalsz minthogy a moci beadja a kulcsot.
sorszám: 24290 (87572)
(előzmény: Kobra1, 2007-12-29 21:32:52)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-12-29 21:32:52
Atesz!
Nem kell erre a nagyon csúnya beszólásra odafigyelni. Hamarosan Keri biztosan törli a hozzászólást!
Természetesen maradj!-És feltétlen kérdezősködj! Az biztos hogy nem mindenki szereti ,ha szocimotorokat tuningolnak,de azt nem ilyen formába kell kifejezni!
Először olvas kétütemű motorok müszaki leirásait ,müködéseit.És érsd meg.Ha ezek után is akarsz mindenáron mz ts -t tuningolni akkor sok sikert :) Üdv.!
Kobra
sorszám: 24289 (87570)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2007-12-29 20:54:27


Remélem a 24287-es sorszámú

"hozzászólás" csak tévedésből jelent meg.
sorszám: 24288 (87567)

 
 
gsxr
válasz erre | email2007-12-29 19:54:21
Adminisztrátor által törölve.
sorszám: 24287 (87562)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-29 19:41:53)

 
 
Atesz16
válasz erre | email2007-12-29 19:41:53
Sziasztok!Mz ts 125-öshöz tud valaki tuning tanácsokat adni?köszi.
sorszám: 24286 (87560)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2007-12-29 19:40:38
Hehe nekem anyum kórházi dolgozó, de akkor te nyertél az orvos-feleséggel :-D de egyébiránt igazat adok.
Jobb a Wd40...a szereléseknél meg sztem én is rá fogok szokni akár egy sima kesztyűre is akár....
sorszám: 24285 (87558)
(előzmény: Keri, 2007-12-29 18:53:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-29 18:59:53
Elég, de ha jól rémlik 7Ah-s az eredeti.
sorszám: 24284 (87552)
(előzmény: Sycora, 2007-12-29 17:05:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-29 18:58:45
ja és ha kapnál is eredeti alkatrészt nem lennél hajlandó kifizetni, mert anyival drágább.
sorszám: 24283 (87551)
(előzmény: Keri, 2007-12-29 18:57:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-29 18:57:58
MZ alkatrészt gondolom az MZ hazai forgalmazójánál lehet kapni...de az rajtad nem segít mert az ETZ-hez, TS-hez már nem gyártanak alkatrészt, lévén leszerelték ezt a gyártósort. Utángyártott kapható, eredeti csak nagy szerencsével elfekvő készletekből magánszemélyektől, bontásból.
sorszám: 24282 (87550)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-29 10:41:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-29 18:53:51
másik hogy orvos a feleségem, ő diagnosztizálta. Ezen felül közvetlenül a fékfolyadékkal érintkező felület kisebesedése elég árulkodó jel.
Mostanra már elmult a seb, de még mindig száraz az a felület.
Gondolhatod hogy sokáig nem volt semmi bajom nekem sem a fékfolyadéktól ezért nem is foglalkoztam vele ha ráfolyt, legfeljebb kezetmostam utána, azóta viszont csak gumikesztyűben dolgozok vele és ha lehet erősen kerülöm. Felesleges pl csavarlazításra használni egy egyértelmüen mérgező anyagot használni amikos sokkal kíméletesebb és a célra hatékonyabb anyagok is vannak erre...pl a WD40
sorszám: 24281 (87548)
(előzmény: Balázs_, 2007-12-29 08:15:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-29 18:49:17
Figyelj kicsit jobban, FÉKFOLYADÉK nem WD40
sorszám: 24280 (87547)
(előzmény: Balázs_, 2007-12-29 08:15:07)

 
 
Sycora
válasz erre | email2007-12-29 17:05:13
Hi. Mekkorea aksi kell etz-be? 4 ah-ás elég?
sorszám: 24279 (87535)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-12-29 16:12:30
Szeva. Nem fog jobban menni. Viszont a TZ dob TS-re simán felmegy, csak a hátsó felfogatóbilincset kell felfelé fordítani. Ennyi.
sorszám: 24278 (87526)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-27 21:02:11)

 
 
vervilag
válasz erre | email2007-12-29 12:03:33
Hello! Eredeti DDR gyártású, új alkatrészek veteránbörzéken is fel szoktak bukkanni. Illetve Pesten a Karsay Lacibácsi boltjában még van pár cucc. Az ő készletét szokta árusítani egy srác börzéken.
sorszám: 24277 (87495)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-29 10:41:44)

 
 
Atesz16
válasz erre | email2007-12-29 10:41:44
Sziasztok!Eredeti új mz alkatrészeket hol lehet kapni?Vagy csak utángyártottat lehet kapni?
sorszám: 24276 (87491)

 
 
cseh9
válasz erre | email2007-12-29 09:47:31
köszy a segítséget.
sorszám: 24275 (87488)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-12-28 22:49:03)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2007-12-29 08:15:07
Hali!
Sajni ki kell hogy ábrándítsalak az ekcémával kapcsolatban. Az ekcémát nem feltétlenül a wd40-től szedted össze, az hajlam kérdése meg olyan behatás ami kiváltja (ez lehetett a wd40is nem mondom 100-ra hogy nem), a másik meg hogy biztos hogy ekcéma? mert a sömör is hasonló kaliberű és az inkább kijön vegyianyagoktól. A másik meg mindkettőről tudni kell hogy nem múlik el, tüneti kezeléssel enyhíthető meg néha tünetmentessé is válhat de az megmarad pajti.
sorszám: 24274 (87481)
(előzmény: Keri, 2007-12-28 17:43:31)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-12-28 22:49:03
persze stimmelnek,talán a hossza nem egyenlő, de az biztos hogy a spirál fejének kialakítása ugyanolyan.
sorszám: 24273 (87475)
(előzmény: cseh9, 2007-12-28 21:29:31)

 
 
cseh9
válasz erre | email2007-12-28 21:29:31
sziasztok.lenne egy kérdésem AKI TUD AZ SEGÍTHETNE.
na szoval az érdekelne engemet hogy mz ts és az etz kilométerora kihajtása meg eggyezik azonosak.
sorszám: 24272 (87468)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2007-12-28 17:51:21


Nem kioktatásnak szánom,de tényleg ártalmas tud lenni bőrrel való érintkezés útján is a fékfolyadék.Ezen kívül erősen nedvességszívó hatású is ,rozsda oldására célszerűbb a petroleum.
sorszám: 24271 (87450)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2007-12-28 12:31:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-28 17:43:31
nem ittam, ekcémás lett tőle a kezem és azóta sem múlt el pedig már fél éve nem érintettem fékfolyadékot.
Hidd el, jobb elkerülni ha lehet, ráadásul nem is a legjobb anyag erre a célra.
sorszám: 24270 (87449)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2007-12-28 12:31:25)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-28 14:01:35
Én is meg szoktam venni :D kicsit kényelmesebb az a flakon :p
sorszám: 24269 (87440)
(előzmény: Keri, 2007-12-28 12:21:05)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2007-12-28 12:55:46
Hali!
féktisztítóról jut eszembe....amit próbáltam és nagyon jó volt az a BERNER féktisztító, autószerelőknél fellelhető olyan 1 rugó/flakon. Drága de mindenre jó (még a műhelyben darazsat irtani is elsőrangú :-) )
sorszám: 24268 (87437)
(előzmény: Keri, 2007-12-28 12:21:05)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2007-12-28 12:36:09
Először is mindenkinek kellemes ünnepeket. Alapanyagnak tökéletesen megfelel a halál vékony bicaj bowden is. (Gondolom a váltóbowdenre gondoltál.) De ha úgy gondolod az túl vékony, akkor a fékbowden számodra jobb lesz. Az valamivel vastagabb. Nekem eddig nem volt vele semmi problémám. Nem szakadt, nem nyúlt. De a gyári bowdeneket is át lehet alakítan. A külső tokot mindenféleképp érdemes kicserélni teflon bevonatúra. A bowden végéről azt a fém "cuccot" simán le lehet melegíteni hőlégfúvóval, vagy leforrasztani, és onnan már szabad a pálya a további munkákhoz.

Üdv!
sorszám: 24267 (87436)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-12-22 09:45:28)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-12-28 12:32:04
Sziasztok!
'75-ös 125/1-es Trophy-hoz keresek hátsó lengővillát.
Van különbség a kis TS-hez képest (lengővilla csapágyazás, szilent, vagy mi..)?
sorszám: 24266 (87434)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-12-28 12:31:25
Nem inni kell azt! :D
sorszám: 24265 (87433)
(előzmény: Keri, 2007-12-28 00:10:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-28 12:21:05
Azért a WD40ben van más anyag is amitől érdemes megvenni, de alapvetően házilag is könyen és olcsón kotyvasztható...szóval tényleg én is csak a flakon miatt veszem :D de évente 2 flakont használok, ennyi belefér a költségvetésembe.

Ugye szinte mindenre jó, kenésre, kontaktspaynek, csavarlazítónak, meg dzsuva lemosására is. Éppen csak fék tisztítónak nem jó ;-)
sorszám: 24264 (87431)
(előzmény: vdani666, 2007-12-28 11:46:09)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-28 11:46:09
Sőőőt, wd40 drága, és igazából szinte csak petróleumból van :P szóval a wd40et max a flakon miatt érdemes megvenni...
sorszám: 24263 (87428)
(előzmény: Keri, 2007-12-28 00:10:39)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-12-28 01:03:25
nincs mit,szivesen osztok ötleteket, meg segitek ha kell.Azért mondtam mivel autószerelő a szakmám ill. nyáron végzek
és rengeteg mindent tanultunk\tanitottak anyag és gyártásismeretből,az aluminiumot is lehet hegeszteni de nem egyszerű,ráadásul egy fékhengernél számit a tömitettség és a henger belső felülete is.
üdv:András
sorszám: 24262 (87419)
(előzmény: joda, 2007-12-27 20:01:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-28 00:30:41
ja és gondolj arra a lehetőségre is hogy nem jól illesztették a gépműhelyben a dugatyúhoz a hengert és már új korában kóvályog. Előfordulhat ez is hiszen a gépműhelyben is emberek dolgoznak.
sorszám: 24261 (87418)
(előzmény: Keri, 2007-12-28 00:28:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-28 00:28:37
húzd le a hengert és nézd meg a gyűrűket, dugatyút hengert hogy sérült e valahol, ha bármi baja van azonnal meglátod. Ha nincs akkor még lehet hogy az a hajtókar mégsem olyan jó állapotu és a megnövekedett kompressziótól csattog...van ez így. Én is jártam így, de azóta már felismerem milyen egy valóban jó illetve egy annak látszó hajtókar :D alaovetően ha a dugatyú és gyűrű kopása miatt furatod akkor a főtengelyt is fel kell újítani. A hajtókart nem muszály lecserélni de a csapágyakat mindenképpen érdemes az ilyen kellemtlenségek miatt.

Ha vadi új minden akkor is előfordulhat csattogás. Ez gyakran a dugatyú éle és a kipufógó szívó csatorna élének találkozásakor jelentkező csattanás. Ez egy idő után bekkopik és elhalkul, azonban ha picit lereszeled tűreszelővel a csatornák élét max fél mm rádiusszal, akkor nem fog csattogni.
sorszám: 24260 (87417)
(előzmény: -ricsi-, 2007-12-27 21:57:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-28 00:21:50
még nem találkoztam emberrel akinek jobban ment...pontosabban át kell alakítani jelentősen, akkor jobban megy, mert amit lehet kapni valószínüleg valami Yamahára lett méretezve.
Számold ki! A Tuning fejlesztés rovatban a rezonátoros kipufogóról is van leírás és méretezési segédlet.
sorszám: 24259 (87416)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-27 21:02:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-28 00:18:45
Persze:
http://www.mzracing.hu/node/1661

Sajna a pontos értékekre nem emlékszem, de talán 100ohm és 2 led van egy ágban sorbakötve és ebből van egy csomó párhuzamosan, kb 30LED összesen.
A fehér ledeknek nagyobb a feszültsége ezért ugyan akkora ellenálás mellet csak 1 LED hajtható meg 6Vról.

De könyen kiszámolható, a tuning fejlesztés rovatban van erről egy cikk, ott minden pontosan le van írva.
Az enyém csak anyiban tér el, hogy azóta sokkal erősebb fényü LEDeket lehet kapni így én ezt vettem.

A piros csoport közepén a fehér ledek is piros fényüek, csak azok jobban fókuszáltak...de nincs értelme, jobb a diffuz LED az egész felületen, így is elég erős a fénye a retina leváláshoz.
sorszám: 24258 (87415)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-12-27 19:46:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-28 00:10:39
nem javaslom, erősen mérgező
a csavarlazító a leg ideálisabb anyag, ami ugye petroelum gyakolatilag, esetleg WD40, de az meg drága.
sorszám: 24257 (87414)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-12-27 19:45:53)

 
 
joda
válasz erre | email2007-12-27 22:15:23
Gyűrű nem tört el véletlen?
sorszám: 24256 (87410)
(előzmény: -ricsi-, 2007-12-27 21:57:38)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-12-27 21:57:38
szevasztok...

elvégeztem a motorgenerált... lehúztam a 251-es hengerét, mert új alapméretes dugót kapot gyűrűkkel, meg új csapszeget tűgörgővel... a henger egész jól nézett ki, bemarásnak, nagyobb karcolásnak nyoma sincs, és azt sem vettem észre, hogy "vállasra" kopott volna... szóval látszólag minden rendben van vele... a főtengely és a hajtókar is jó állapotú, kotyogás és koccanásmentes, tehát ehhez nem nyúltam... a régi dugó teteje viszont szinte teljesen simára kopott (gondolom a billenéstöl), és a régi gyűrű hézaga is 0,6-0,7-re kopott... szóval jött az összeszerelés, új berta dugó, a gyűrűk szépen bereszelve, ahogy azt kell... műszaki rajzlapból csináltam hengertalptömítést, szigorúan olyan vastagságút, mint a régi gyári (0,3mm)... új a hengerfejtömítés is... összeraktam, és ahogy a könyvben le van írva, egy 2mm-es ónhuzallal mértem meg a dugó és a hengerfej közti rést, ami 0,9mm lett... a könyv 0,9-1,2mmt ír...

összerakás után jött egy kis helyben járatás 1:40-es keverékkel, meg durván van benne 50 km, amit menet közben tettem bele... a henger összerakás óta csattogó, kerepelő hangot ad, na nem vészes, de egy kicsit idegesít... ha messziről halgatom, a kipufogót már nem is lehet hallani, csak a kerepelést halkan... normális ez, amíg össze nem kopik rendesen, vagy esetleg a megnövekedett kompresszió miatt adhat ilyen hangot... a motor egyébként megy rendesen, 30km/h-nál véletlenül harmadik helyett negyediket váltottam, és ment... csak a hangja idegesít...

járt már valaki így?...
sorszám: 24255 (87407)

 
 
Atesz16
válasz erre | email2007-12-27 21:02:11
könyök nem kell,de lehet,hogy sportdobot rakok rá.Köszi,hogy felajánlottad,de asszem sportdobot rakok rá.Avval talán jobban megy.
sorszám: 24254 (87403)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-12-27 14:51:13)

 
 
válasz erre | email2007-12-27 20:06:53
"Karácsony van, jó kajával megtömve a hasam, kimegyek a garázsba, megnézem a Vasam. Csorgatom a nyálam, elmennék egy körre, bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre. Kurvára várom már a nyarat, kínomban zabálok még egy kis halat, és ezt addig-addig csinálom, míg az egészet sugárban kihányom! Mert! Azt mondom én Neked, motoros barátom, motorozás nélkül szart sem ér a Karácsony!!!"
sorszám: 24253 (87397)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-27 20:06:02
Hello.
Tárcsafékes mz villát keresek kompletten bp közelében
sorszám: 24252 (87396)

 
 
joda
válasz erre | email2007-12-27 20:01:01
Köszi a segitséget találtam bontottat 2ezerért fék henger fékcső féknyerget megéti.
sorszám: 24251 (87393)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-12-27 00:11:51)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu