hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 18. szombat 
Piroska

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

mzts
válasz erre | email2008-01-03 19:31:03
Az én mz-ém nagyon megvan kímélve,kevés kilóméterrel és úgy ahogy van gyárilag,nincs rajta tuning,nekem 100-105 a végsebessége.Az évjárata 1985-ös az utolsó mz ts szériákat ekkor gyártották.
sorszám: 24350 (87832)
(előzmény: Keri, 2008-01-03 14:16:01)

 
 
mzts
válasz erre | email2008-01-03 19:25:20
Szia!Szerintem egyenlőre álítsd be a gyújtást tisztisd ki a porlasztót,állítsd be,cseréld ki a gyertyát,indítsd be és majd kiderül milyen hangja lesz,és próbáld ki menj vele pár kilométert, és majd kiderül.
sorszám: 24349 (87831)
(előzmény: Zmester, 2008-01-03 19:03:30)

 
 
Zmester
válasz erre | email2008-01-03 19:03:30
Sziasztok! 125-ös ETZ-m 7 évi állás után szeretném újra forgalomba helyezni a tavasszal. A motorban 36000 km van,még régebben lett fúratva,a henger,dugó kiváló állapotban van,mert fúratás óta 1000 km-t sem ment. Viszont a hosszú állásidő miatt aggódom,szerintetek készüljek fel a motorblokk teljes szétszerelésére? Tönkrementek vajon ennyi idő alatt a szimmeringek?
sorszám: 24348 (87830)

 
 
_gab_
válasz erre | email2008-01-03 18:31:53
hali
én még a nyáron a kopott blokkal mentem 90et

üdv
sorszám: 24347 (87829)
(előzmény: mzts, 2008-01-03 12:43:41)

 
 
joda
válasz erre | email2008-01-03 17:35:26
Szivesen
sorszám: 24346 (87818)
(előzmény: cseh9, 2008-01-02 20:33:54)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-01-03 16:36:30
Ez relatív, sokmindentől függ, merre fúj a szél, lejt e az út, hány kiló és mekkora a
pilóta...
sorszám: 24345 (87805)
(előzmény: Keri, 2008-01-03 14:16:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-01-03 14:16:01
nem tudom, soha nem volt tuningolatlan :)
Najó amikor megvettem. 90-95 a végsebessége, és itt 6000-et pörög.
150-re felfúrva sem megy többet, de jobban gyorsul.
sorszám: 24344 (87796)
(előzmény: mzts, 2008-01-03 12:43:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-01-03 14:14:02
hát ha ilyen egyszerű lenne....ezer baja lehet. Én inkább a karbira gyanakodnék. Dugulás valamelyik fúvóka környékén, de ettől még lehet gyújtás is.
sorszám: 24343 (87795)
(előzmény: joda, 2008-01-02 18:59:39)

 
 
mzts
válasz erre | email2008-01-03 12:43:41
Sziasztok!Idáig ki mennyit ment az mz ts 125-ös motorjával végsebességbe úgy,hogy nem nyúlt hozzá,semmi tuningot nem végzett rajta.
sorszám: 24342 (87785)

 
 
Attila.bp
válasz erre | email2008-01-03 12:01:05
Skype-od van?
sorszám: 24341 (87781)
(előzmény: ede22, 2008-01-02 20:47:21)

 
 
Attila.bp
válasz erre | email2008-01-03 11:55:49
ne savazd fel!
sorszám: 24340 (87780)
(előzmény: ede22, 2008-01-02 20:47:21)

 
 
ede22
válasz erre | email2008-01-02 20:47:21
06702912829
sorszám: 24339 (87761)

 
 
cseh9
válasz erre | email2008-01-02 20:33:54
ok köszy
sorszám: 24338 (87759)
(előzmény: joda, 2008-01-02 19:27:28)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-01-02 19:36:39
mt ts hez tank jó álapotban kipufogo jo álaptban 250 es karbi jó álapotban első fényszoró km orával dekni légszürövel lábfékkar berugokar kipurartók 2 komplett kerék mindennel együtt hátsó fogaskerék meg még egysmás eladó baráti áron
sorszám: 24337 (87754)

 
 
joda
válasz erre | email2008-01-02 19:27:28
Helló agip nekem is ez van a ts embe.
sorszám: 24336 (87752)
(előzmény: cseh9, 2008-01-02 18:44:56)

 
 
joda
válasz erre | email2008-01-02 18:59:39
Helló Mi lehet a baja az etz émnek csuma gázon felpörög lehörög ezt csinálja mindíg
a megszakító lenne rossz?
sorszám: 24335 (87749)

 
 
cseh9
válasz erre | email2008-01-02 18:44:56
hali. milyen olaj ajánlatok 150ts-be??
már mint a váltóba
sorszám: 24334 (87747)

 
 
cseh9
válasz erre | email2008-01-02 18:44:37
hali. milyen olaj ajánlatok 150ts-be??
már mint a váltóba
sorszám: 24333 (87746)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2008-01-02 18:14:17
Hali!

Ha valaki tudja, hogy mekkora a 250/1-es főtengely csapágya meg főtengely szimmeringje, továbbá lánckerék csapágya az írja már meg, hagy ne kelljen megvárnom amíg én szedem szét a szekeret :-)
sorszám: 24332 (87741)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-01-02 13:15:53
Akkor jó éved volt! :))
sorszám: 24331 (87726)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-01-02 13:01:33)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-01-02 13:14:28
Hát még szerencse,h megnézted,mert akkor tök rosszul emlékeztem... :)
sorszám: 24330 (87725)
(előzmény: chevy001, 2008-01-02 12:54:51)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-02 13:01:33
Kettőt.
sorszám: 24329 (87723)
(előzmény: Kuci, 2008-01-02 09:02:51)

 
 
chevy001
válasz erre | email2008-01-02 12:54:51
Megnéztem a használatiban, és ott azt írja,hogy a Főbiztosító 16A a villogó berendezés 4A generátorgerjesztés 2A
sorszám: 24328 (87721)
(előzmény: chevy001, 2008-01-02 11:44:46)

 
 
chevy001
válasz erre | email2008-01-02 11:44:46
Ú tényleg el is felejtettem,hogy abban megnézzem:) Köszi!!!
sorszám: 24327 (87718)
(előzmény: Kuci, 2008-01-02 11:25:55)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-01-02 11:25:55
Hát nekem a 125-ösben a következők vannak (fejből):
Az akksi saruinál 2* 8A
Generátornál 2A
A 4.et nem tom :)))
Asszem az indexhez tartozik,de az értéke nem rémlik talán 8A

Azt tom,h a használati útmutatóban benne van.Esetleg töltsd le és nézd meg benne!! :)))
sorszám: 24326 (87717)
(előzmény: chevy001, 2008-01-02 11:09:25)

 
 
chevy001
válasz erre | email2008-01-02 11:09:25
Halló mindenki!
BUÉK!
Nos olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy ETZbe mekkora biztosítékok kellenek,ja meg milyesn sorrendben vannak a panelban,mert én hülye, mikor szétszedtem, nem jegyeztem le, hogy mekkorák voltak benne, és most,h raknám össze ugye csak kellenének biztosítk is:)
Előre is kössz!
sorszám: 24325 (87715)

 
 
lombi30
válasz erre | email2008-01-02 10:35:56
Üdv!TS125 1981-es váz öntvénnyel,hátsósárvédők tartályok,oldalfedelek,deknik,berúgókarok,kormányok,ülés,fékfalak,hátsóvilla,lánckerék eladó!20/258 5597
sorszám: 24324 (87710)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2008-01-02 10:35:53
Kemény vagy :-) nekem a tavalyi stat az az volt hogy vettem egy 250/1-est és jól megtörtem vele a polgármester kocsiját mert a piszok rámhúzta az autóját :-DDDDD
sorszám: 24323 (87709)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-01-01 21:27:25)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-01-02 09:14:36
BUÉK!
:)))
sorszám: 24322 (87703)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-01-02 09:02:51
És akkor hány motort vettél a tavalyi évben?
sorszám: 24321 (87702)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-01-01 21:27:25)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-01 21:27:25
Íme a 2007-es statisztika:

Január elsején az kilóméteróra 15650 km-en állt. Január 31-én 15914 km. Következő bejegyzés: március 11. 16320 km. Márc. 31: 16773 km. Április 18-án lett leműszakiztatva, előtte nem volt (2006 szeptemberében lejárt). Május 1: 17797 km. Június 1: 20211 km. 2-án vettem egy kis TS-t, öt rongyé. 16-17: megjártam az MZ Club Bakony-túrát: 475 kilóméter. Július 1: 22794 km. 7-én beírtam a naptárba: MZ pihenőnap. Előtte nagyon sokat ment nap-mint-nap. 9-én elszakadt a lánc. 14-15: MZ Club Sástó-túra: 714 km a két nap alatt. 19-én elszakadt a kuplungbovden. 31-én kapott BING karbit, új trafót, markolatokat, gyertyapipát, légszűrőt. Augusztus 1: 24745 km. 29-én cseréltem hátsó fékbetétet, szénkefét. Szeptember 1: 26233 km. 8-9-én megjártam az MZ Club Zemplén-túrát: két nap alatt 734 kilóméter jött össze. 21-én elszakadt a kilóméteróra spirál. Volt otthon, cseréltem is még aznap. Október 1: 28019 km. 21-én megcsináltam az új vezetékköteget. 28-án megvettem a kis Troph-m. November 1: 28633 km. December 5: 29002 km. És az év végén: 29090 km.

Összesen: 13440 kilóméter. :-)
sorszám: 24320 (87691)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2008-01-01 18:13:22
Boldog új évet kívánok mindenkinek!
sorszám: 24319 (87683)

 
 
Atesz16
válasz erre | email2008-01-01 13:06:48
Boldog újévet mindenkinek!
sorszám: 24318 (87677)

 
 
ede22
válasz erre | email2008-01-01 12:01:55
B.U.É.K. minden márkatársnak!!!
sorszám: 24317 (87674)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-01-01 11:52:24
B.U.É.K.!!!!!!!!!!!!!
sorszám: 24316 (87673)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-01-01 05:53:32
bakker... 4 óra alatt értem haza dunaharasztiból bp.XIII.ker.-be, az szép!
út közbe ki is tisztultam köszönhető enek a nyavalyás hidegnek.Kicsit csuszkáltasm
a havon de mindez 30km\h-nál nem para.
Nos , JÓCCAKÁT v.\inkább reggel????
sorszám: 24315 (87672)

 
 
piri
válasz erre | email2008-01-01 00:04:05
B.U.É.K.
sorszám: 24314 (87666)

 
 
joda
válasz erre | email2007-12-31 19:18:40
Boldog új évet kívánok mindenkinek.
sorszám: 24313 (87660)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-12-31 17:08:12
Boldog új évet kívánok mindenkinek!
sorszám: 24312 (87653)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-31 16:57:54
Boldog Új Évet mindenkinek!
sorszám: 24311 (87652)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-31 16:46:27
Nem tudom. Nyilván függ attól menyiért veszed az alkatrészeket, meg a gépműhely árától.
sorszám: 24310 (87650)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-30 16:44:31)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-12-31 14:26:39
Szeretnék minden kedves motoros társamnak eredményekben gazdag, boldog új évet kívánni!!

Igaz, hogy még nincs itt az év vége,
De én lehet, hogy négykézláb érek a végére.
Ezért hát, míg stabilan állok,
Boldog Új Évet Kívánok!
sorszám: 24309 (87643)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2007-12-31 11:48:55
Hát fogtam a fúrógépbe egy szép marófejet és múúúúúúú aztán meg csisszantó vászonnal felfinomítottam, ez a bunkóbbik megoldás, de mivel csak az öntéshibákat szedtem le meg a mocskot arra tök jó volt. Lyukköszörűvel az igazi mert aztán ha ügyes vagy tudod polírozni is. Figyelni kell arra hogy áramlástanilag jó legyen, azaz szűkülő legyen a keresztmetszet akkor az anyag gyorsul és hirtelen tolul fel a rb-térbe.
sorszám: 24308 (87636)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-30 19:30:17)

 
 
Atesz16
válasz erre | email2007-12-30 19:30:17
Köszi Balázs!Hogy érted azt,hogy kimartad?
sorszám: 24307 (87619)
(előzmény: Balázs_, 2007-12-30 19:18:55)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2007-12-30 19:18:55
Hali!

Előttem mindenki sokat és jókat hozzászólt. Annyi apróság amihez nem kell baromi nagy beruházás meg rezonátor meg anyám tyúkja, vegyél 810 Ft-ért 1-2 fokszámmal kisebb kislánckereket. A végsebesség kisebb lesz (ezt ki tudod számolni az itt lelhető programmal) de ugyanakkor a nyomaték megugrik. Csodákra képes!

A Gsxr nevű uriember hozzászólását nem volt szerencsém látni megelőzött aki "MINDIG MINDENT LÁT", de annyi a hozzáfűzni valóm, hogy itt azért ez nem működik.

Csináltam 125-ös csepelen "tunningot" ami abból állt hogy a felömlőket minimálisan megnagyobbítottam, kimartam. A karburátort belülről kimartam, felpolíroztam borotválkozósra. A másik kedvencem, a +2-es dugót leszabályoztattam +1-esre és a hengert felfúrattam (mert az muszály volt) Hát mintne mondjak nagyon egészséges hangja lett a kis mocsoknak. Ha vmi még érdekel írj nyugodtan akár mélt is.
sorszám: 24306 (87617)
(előzmény: Atesz16, 2007-12-30 16:44:31)

 
 
Atesz16
válasz erre | email2007-12-30 16:44:31
Ez kb mennyibe fog kerülni? Köszi keri a tanácsokat.
sorszám: 24305 (87608)
(előzmény: Keri, 2007-12-30 16:21:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-30 16:24:00
Ja és most még nem tiltottuk ki a GSXR-t mert feltételezzük előszilveszteri másnaposság, vagy a sok mákos bejgli opium tartalma megártott neki, de a következő ilyenre kitiltjuk.

Egyébként ha jól emlékszem még nem volt példa ilyen otromba beszólásra itt.
sorszám: 24304 (87607)
(elözmény: PSc_TS250/1, 2007-12-30 10:06:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-30 16:21:20
ja erre a 150-re furatás a legjobb és egyszerübb megoldás. Sokan félnek a hengerfal elvékonyodásától de bőven marad még a 150-es túlméretes dugatyúknak.
Viszont a főtengely csapágyakat és hajtükar csapágyakat is fel kell újítattni tűgörgősre mert a megnövekedett kompresziót nem fogja bírni egy sokat használt csapágy
sorszám: 24303 (87606)
(elözmény: PSc_TS250/1, 2007-12-30 10:06:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-30 16:18:55
az MZ-k (összes) megszakítós gyujtása nagyon megbízható és tartós. Jobban szeretem mint az elektronikus ETZ gyújtást. TS-emen legutoljára a felújitáskor állítottam gyújtást, azóta ki se nyitottam, az ETZ-n meg talán a verseny szezon elején egyszer, de csak azért mert minden mást is átnéztam akkor.

Illetve ha sérült, kopott a megszakító bütyök akkor a megszakító is gyorsabban amortizálódik, ezért lehet hallani olyat hogy szidják a megszakítót.
sorszám: 24302 (87605)
(elözmény: PSc_TS250/1, 2007-12-30 03:04:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-12-30 16:13:32
Az ETZ kiválló, egyszerü és olcsó alap a tuningra és az élvezkedésre. Én versenyzek eggyel, igaz nincs megtuningolva a motorja, de eszméletlen dolgokra képes egy kis fék, futómű, karbi hangolásnak és a felesleges dolgok eltávolításának köszönhetően.

A TS viszont tényleg nem erre való. Persze ismerek olyat aki nagyon megtuningolta, de ő ért is hozzá nem kicsit. Talán cikk is lesz egy ilyen átalakításból ha befejezi.
sorszám: 24301 (87604)
(elözmény: PSc_TS250/1, 2007-12-30 00:24:00)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu