:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
És miért pont ez ? :D ez ugye nem váltó olaj, enyi erővel bármi más is mehet bele.
Én a tesco 10w40-es gagyitront használom, néha hykomolt is rakok bele, igaz az hidegen tapad, de ha bemelegedett akkor jó és ilyen olaj való bele.
Most szereztem BP váltó olajat idén az lesz benne, de ez is ugyan olyan mint a Hykomol szagra, állagra, viszkozitásra.
Ha vkinek akadna jó állapotú 18" os MZ első felnije, vmint TS-250 es első teleszkóp zárócsavar (krómozott) az jelentkezzen.
Megnyúlt a primerlánc és belever a deklibe.
Lánckerék csere esedékes.
Általában a kuplungon lévő fogaskerék kopik, de jobb egyben cserélni az egészet.
A régi benzint és maradványait cseréld ki, valamint a karburátort is mosd ki friss benzinnel.
Persze kell egy jó akku is hozzá.
Én máshoz nem nyúlnék elsőre. Megpróbálnám beindítani. Ha első pár rugásra nem megy (ha minden jó akkor jó eséllye beindul enyi idő után is), akkor kérj meg valakit hogy toljon be, mert a lerakódott olajtól lehet hogy nehezebben indul, illetve legyen nálad gyertya mert jó esélyel beköpi.
Ha beröffen de erőtlen, akkor kicsi gázhuzogatásokkal próbáld benne tartani az életet amíg helyre nem áll a lelki egyensúlya és vissza nem költözik az erő, akkor pedig pörgesd ki belőle a lerakódásokat.
Én elzárt benzincsapnál félgázzal ki szoktam járatni a karbiból a benzint, így a motorban és a karbiban is csak kevés anyag marad ami ilyenkor gondot okozhat hosszabb állás után.
MZ váltóba bőven jó a sima MOL Standard Diesel motorolaj, ami minden kúton kapható.
Szélcsendben és sík terepen (Hortobágy :)
A súlytól nem függ anyira mert 2 személlyel is itt a vége.
Természetesen megfelelő körülmények között 110-et is megy :)(Pl. kamion mögött autópályán) de én mindig az önerőből semleges körülmények között mért hiteles sebességet szoktam bemondani, nem azt amit a kigyengült rugóju óra mutat a szakadékban :D
Ugye így lehetséges hogy sokan ismerünk olyan embereket akinek a barátja már látott olyan ETZ-t ami 150-et megy gyári állapotban :D
Sziasztok!
Túrákban gazdag, szerelésben szegény Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
Üdv,
Zoli
Halihó
Én 10-12 év után szedtem elő fater 250es ts-ét.Nem volt fúrva, minden gyári.Azóta több 1000km-t hajtottam bele erdőben (nincs jogsim) és annyi baja van h a lénckeréknél minimálisan szivárog az olaj.Na jó egy ici-picit csörög,de az erő még így is megvan benne.
Bár ha forgalomba akarod helyezni, sztem cserélj szimeringeket.Az biztos, és tuti nem kell szétszedni 100 km után.
Szerintem kukkants be a dekli alá és nézd meg! :)))))))))))))))))))))
Sziasztok!Az mz ts 125-ösöm bal oldalán a váltó deklinél valami miatt csörög de nem tudom miért.Mi lehet az oka?
Szia!Így,hogy nem olyan jó,kopott a gyűrű,főtengely így egész jól megy.Ha minden jó akkor elvileg kb 105-110-et kéne menni nem?
Helo
nekem 150 es a TS em 100at megy de kopottak már a gyűrüi kb0.8mm esek a hézagok,és csörög a főtengelye enyhén de most fel lesz ujitva.a motorom 112kg én 86.16os lánckerekem van hátsó gumim 3.00x18as.15ös lánckerékkel is ennyit megy . a100 at ugy hogy nem fekszek a motoron hanem simán ülök.3.ban 92 t megy. Amugy jól megy.
akinek van 150 es hengerfeje szóljon.
Zmester a gépbe hány kilóméter van?
Szia! Ezeket a műveleteket feltétlenül megcsinálom,remélem,hogy a jövő évet sikerül még komolyabb megbontás nélkül átvészelni. Nagyon jó lenne a mocit ismét forgalomban tudni ennyi év kihagyás után!
Az én mz-ém nagyon megvan kímélve,kevés kilóméterrel és úgy ahogy van gyárilag,nincs rajta tuning,nekem 100-105 a végsebessége.Az évjárata 1985-ös az utolsó mz ts szériákat ekkor gyártották.
Szia!Szerintem egyenlőre álítsd be a gyújtást tisztisd ki a porlasztót,állítsd be,cseréld ki a gyertyát,indítsd be és majd kiderül milyen hangja lesz,és próbáld ki menj vele pár kilométert, és majd kiderül.
Sziasztok! 125-ös ETZ-m 7 évi állás után szeretném újra forgalomba helyezni a tavasszal. A motorban 36000 km van,még régebben lett fúratva,a henger,dugó kiváló állapotban van,mert fúratás óta 1000 km-t sem ment. Viszont a hosszú állásidő miatt aggódom,szerintetek készüljek fel a motorblokk teljes szétszerelésére? Tönkrementek vajon ennyi idő alatt a szimmeringek?
hali
én még a nyáron a kopott blokkal mentem 90et
üdv
Ez relatív, sokmindentől függ, merre fúj a szél, lejt e az út, hány kiló és mekkora a
pilóta...
nem tudom, soha nem volt tuningolatlan :)
Najó amikor megvettem. 90-95 a végsebessége, és itt 6000-et pörög.
150-re felfúrva sem megy többet, de jobban gyorsul.
hát ha ilyen egyszerű lenne....ezer baja lehet. Én inkább a karbira gyanakodnék. Dugulás valamelyik fúvóka környékén, de ettől még lehet gyújtás is.
Sziasztok!Idáig ki mennyit ment az mz ts 125-ös motorjával végsebességbe úgy,hogy nem nyúlt hozzá,semmi tuningot nem végzett rajta.
mt ts hez tank jó álapotban kipufogo jo álaptban 250 es karbi jó álapotban első fényszoró km orával dekni légszürövel lábfékkar berugokar kipurartók 2 komplett kerék mindennel együtt hátsó fogaskerék meg még egysmás eladó baráti áron
Helló agip nekem is ez van a ts embe.
Helló Mi lehet a baja az etz émnek csuma gázon felpörög lehörög ezt csinálja mindíg
a megszakító lenne rossz?
hali. milyen olaj ajánlatok 150ts-be??
már mint a váltóba
hali. milyen olaj ajánlatok 150ts-be??
már mint a váltóba
Hali!
Ha valaki tudja, hogy mekkora a 250/1-es főtengely csapágya meg főtengely szimmeringje, továbbá lánckerék csapágya az írja már meg, hagy ne kelljen megvárnom amíg én szedem szét a szekeret :-)
Hát még szerencse,h megnézted,mert akkor tök rosszul emlékeztem... :)
Megnéztem a használatiban, és ott azt írja,hogy a Főbiztosító 16A a villogó berendezés 4A generátorgerjesztés 2A
Ú tényleg el is felejtettem,hogy abban megnézzem:) Köszi!!!
Hát nekem a 125-ösben a következők vannak (fejből):
Az akksi saruinál 2* 8A
Generátornál 2A
A 4.et nem tom :)))
Asszem az indexhez tartozik,de az értéke nem rémlik talán 8A
Azt tom,h a használati útmutatóban benne van.Esetleg töltsd le és nézd meg benne!! :)))
Halló mindenki!
BUÉK!
Nos olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy ETZbe mekkora biztosítékok kellenek,ja meg milyesn sorrendben vannak a panelban,mert én hülye, mikor szétszedtem, nem jegyeztem le, hogy mekkorák voltak benne, és most,h raknám össze ugye csak kellenének biztosítk is:)
Előre is kössz!
Üdv!TS125 1981-es váz öntvénnyel,hátsósárvédők tartályok,oldalfedelek,deknik,berúgókarok,kormányok,ülés,fékfalak,hátsóvilla,lánckerék eladó!20/258 5597
Kemény vagy :-) nekem a tavalyi stat az az volt hogy vettem egy 250/1-est és jól megtörtem vele a polgármester kocsiját mert a piszok rámhúzta az autóját :-DDDDD
És akkor hány motort vettél a tavalyi évben?
Íme a 2007-es statisztika:
Január elsején az kilóméteróra 15650 km-en állt. Január 31-én 15914 km. Következő bejegyzés: március 11. 16320 km. Márc. 31: 16773 km. Április 18-án lett leműszakiztatva, előtte nem volt (2006 szeptemberében lejárt). Május 1: 17797 km. Június 1: 20211 km. 2-án vettem egy kis TS-t, öt rongyé. 16-17: megjártam az MZ Club Bakony-túrát: 475 kilóméter. Július 1: 22794 km. 7-én beírtam a naptárba: MZ pihenőnap. Előtte nagyon sokat ment nap-mint-nap. 9-én elszakadt a lánc. 14-15: MZ Club Sástó-túra: 714 km a két nap alatt. 19-én elszakadt a kuplungbovden. 31-én kapott BING karbit, új trafót, markolatokat, gyertyapipát, légszűrőt. Augusztus 1: 24745 km. 29-én cseréltem hátsó fékbetétet, szénkefét. Szeptember 1: 26233 km. 8-9-én megjártam az MZ Club Zemplén-túrát: két nap alatt 734 kilóméter jött össze. 21-én elszakadt a kilóméteróra spirál. Volt otthon, cseréltem is még aznap. Október 1: 28019 km. 21-én megcsináltam az új vezetékköteget. 28-án megvettem a kis Troph-m. November 1: 28633 km. December 5: 29002 km. És az év végén: 29090 km.
Összesen: 13440 kilóméter. :-)
Boldog új évet kívánok mindenkinek!
Boldog újévet mindenkinek!
B.U.É.K. minden márkatársnak!!!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|