:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Úgy alakult, hogy el kell adnom a félretett kipufogómat. TS 250 ill. 250/1-re való. Dob 10e, könyök 2500 pénz. Szállítás Budapestre megoldható. Akit érdekel, levelet küldjön...
Hát igen, gondolkoztam már azon, hogy új anyagbeszerzési forrás után kellene néznem, mert ahol én vettem a cuccokat, ott az általad példaként említett 20 dekás (jó, lehet, hogy 25) forrasztóón 1000 forint felett van. Holnap utánajárok a dolgoknak....
ja, bocs, ezt nem tudom, szerintem cserélni kell a hajtókart.
Bocsi, de ezt senki sem tudja fejből.
Próbálkozz a szakirodalom rovatban. Az MZ hogyan tovább mintha tartalmazna ilyen infókat.
Nem az indexem nem LED-es még. Egyenlőre karos működésü :D mert leszedtem róla az index konzolokat. A vibráció miatti anyagfáradástól szépen sorban letörtek.
Majd rendes rugalmas nyelü indexeket akarok rátenni, az LEDes lesz.
A Hondám 10W.os index izzói miatt csináltam az elektrónikus relét, de a TS műszakijára áttetem, mert a vadi új mechanikus erősen feszültég érzékeny volt, ezzel meg frankón működött.
LED-el csak próbáltam asztalon, de a 2Wos skála izzóval is ugyan úgy villog, tehát minimális árammal is működik már.
Nincs amúgy ebben semmi titok, itt az oldalon a tuning, fejlesztés rovatban van. Ezt építettem meg. Csak anyit csináltam, hogy kicsit átterveztem, hogy beleférjen a gyári relé alu tokjába.
Mostanában már nem válalok ilyeneket. Más projektekbe mélyedtem bele.
Igen, érdemes, mert a perselyes megoldásnál 1:30-as keverékkel kell járni, a görgősnél meg 1:50 az előírás.
minden elismerésem a tiéd nem lehet semmiezt igy összerakni
kábelrengeteg én a 350es jáwámat ujra vwezetékeltem de igy is jó igaz nem zsugorcső csak szigszalag de működik
Szia!
Sajnos a kombinált színű (fekete-fehér, zöld-piros, stb...) vezetékeket nem lehet kapni, ezért 8 alapszínből hoztam ki az egészet.
sorszám: 24443 (88115)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-07 20:42:30)
te a csapágyak és szimeringek méretére gondoltam ugye te is
légyszi küldj eggyet te nyelvekkel hadilábon állok előre is köszi ide küld kpomsz@freemail.hu
Van a szakirodalomban egy angol nyelvű alkatrészkatalógus. Ha inkább a német megy, akkor a www.ostmotorrad.de oldalon találsz egy svábul íródott katalógust.
Ha egyik sem, akkor küldök egy félkész állapotban lévő általam elkövetett magyart.
Üdv!Eladó vagy cserélhető egy Ts250 tuning blokkos crossmotor.
www.kepesmotor.hu/mz/i?p=42794&c=3351
Nem fikázni akartam, írtam is, hogy aki lusta megcsinálni vegye meg.
Csúnya dolog meg pláne nincs benne, ennyiért csinálja és kész.
Én is forrasztottam a sarukat, meg zsugorcső és barátai, de lényegesen olcsóbb volt.
Pl mifelénk 800 pénzért lehet kapni kb 20 deka ónt, amivel körbeforrasztom a fél megye MZ-it. :-)
A sima szigeteletlen csúszósaru darabja kb 10 Ft. (inkább kevesebb) A 1,5 mm-es tutkó szilikon UV- olajálló vezeték 40ft/m
A sima kb 25 Ft/m. (az 1mm kicsit olcsóbb)
A sarura passzoló zsugorcső ~250 Ft/m.
Lehet számolni!
Mielőtt valaki azt hiszi üzletet akarok rontani, mint írtam megértem, hogy ennyi, ha jó minőségű, akkor a munkát/szakértelmet meg kell fizetni!
Ráadásul TS köteget már nem kapni.
Na meg nem nagyüzemben készül, percenként 3 db.
Szóval baromi drága, de valahol érthető az ára!
az rendben, de én azt kérdezem, hogy a perselyes hajtókarba bele lehet-e tenni a görgősort?
hali nekem a 150 TS-emben tügörgős van már elégrégota.
hát nekem senki nem tud segíteni
Szervusz!
Engem komolyan érdekelne 125ös etz-re
kábelköteg, én is megcsinálnám,csak nem tudtam olyan színkódu huzalokat venni mint a gyárié.Amit készítesz annak a színei ugyanolyanok?már csak a bekötés miatt érdekel.Jelen pillanatban nincs vele nagy
gond, csak töredezik a szigetelés, nem szeretném hogy tavasszal v. szezonidőben zárlatos legyen.
Válaszod előre is köszönöm
üdv:András
És ezzel a konfiggal fasza az index? Ja és ezzel is van különbség elektronikus és megszakítós fesszabbal való működtetés között? Neked akkor már az indexed is LED-es nem csak a fék meg a hátsó helyzetjelző???
Engem lehet hogy érdekelne, ha jól működik.
Johogy nem ingyen csinálja PSc_TS250/1 a vezetékköteget. Az kéne már csak nem? Aki 9ezer Ft-ot soknak talál azért hogy egy jo minőségű, esztétikusan legyártott vezetékközeg legyen a motorjába, az ne vegye, hanem csinálja meg maga. Nincs ebből semmi probléma, csak szerintem 4500 forintot rámondani egy vezetékkötegre az szerintem röhejes. Mindenestre én legyártatnám az illetővel 4500ft-ért.
hali tudja valaki az mz ts 125ös összes csapágy és szimering méretét mindet tehát a főtengelytől a váltón kerekeken kormányon át a hatsó lánckerékig minden csapágy és a szimeringek
Sziasztok!
Ts 150-hez vettem fötengely felújítókészletet, amiben benne van a dugattyúcsapszegpersely.
Kérdésem: ki lehet-e cserélni a perselyt görgösorra?
mondjuk 9-ért nem gondolkodok.
Bár egyszer feldobtam hogy csinálok kis sorozatban elektrónikus index relét 2000 forintért. Ez az alkatrész áron felül még a benzinköltségemet sem nagyon fedezte. Erre elkezdték hogy 500 forintért is tudnak meg mi olyan drága, meg ilyesmi.
Hát akkor hajrá :) nekem kurvajó elektronikus villogóm van ami a LED-es indexet is lazán meghajtja, a többiek meg vagyenek 500forintért.
Én nem ebből élek.
Eddig is tudtuk hogy biznisz ez neki mégha kis iparban is. Nincs ebben semmi csúnya dolog.
Nem bonyolult a kábelköteg gyártás, én értek is hozzá, de biza én is elgondolkodtam hogy inkább megveszem tőle.
PSC/TS250: a leveled azért nem jött meg nekem mert a fórumos profilomban nem cserélte ki HyGy az e-mail címet, az pedig már nem él.
Most ugyan ez a címem, csak szocimotoros.hu a vége Richter helyett.
TS125-re érdekelne.
Számolj csak...
-vezeték kb. 1000-1200 forint
-saru kb. 1000 forint
-forrasztóón kb. 800 forint
-zsugorcső kb. 800-1200 forint
-bipolán cső.. kb. 1600 forint
És magát nem rakja össze...
Nem azért hogy kötözködjek, de megnézném én azt a köteget.
Szia!
Nem igazán értem, hogy mi köze van egy papír nélküli, beállt blokkos, kókányolt vázú, alkatrésznek való kis TS-nek a vezetékköteghez.
Akinek sok a 9e forint az rendelhet Németországból, az alaphangon 14... (http://www.ost2rad.de/product_info.php/cPath/45_54/products_id/688)
Tudod, nem egy összedobált kötegről van szó. A saruk nem csak rá vannak nyomva, hanem rá is vannak forrasztva a vezetékre. Zsugorcsövet sem igazán látok a német cuccon... Na mindegy, én nem erősködöm, akinek nem tetszik, az ne vegye meg... :-S
Hát, én már cseréltem köteget (Saját gyártás), ezért tudom, hogy a 9 nagyon sok érte. Kevés anyag, és az elképzeltnél kevesebb munka kell hozzá. Szóval az összeg fele is sok lenne.
Bár, ha meggondolom, aki nem képes megcsinálni magának, az fizessen. :-)
A 24320-as hozzászólásodban ezt írod: "2-án vettem egy kis TS-t, öt rongyé."
Ehhez képest egy kábelköteg 9é kicsit drága. Legalábbis nekem. Bocs!
És ha szerencséje van, akkor tényleg ez volt csak a baja.Ha nem akkor is lehet, hogy ez is baja volt, igaz-e... Hehe :))))
Ez nem feltétlenül csak biznisz. Mi történik akkor ha valaki köteget szeretne cserélni a gépében? Én csinálok neki. Ő is jól jár, és én is. :-)
Nagy franc vagy te, azért ajánlgatod mindenkinek a kábelkötegcserét mert ebben bizniszelsz....hehe ravasz.... :-))))
Azért pont ez, mert ez a jó öreg MDC olaj utóda, amit problémamentesen használok a váltóba, lassan 20 éves MZ- zésem alatt. Annyira nem is drága és nincs vele hidegen tapadás stb. Anno tettem 1 kitérőt vmi szlovák olajjal, nos, annál volt hidegen tapadás, meg 1. sebesség kidobálás. Visszatértem a jó öreg MOL olajhoz, s lám a panaszok megszűntek. Biztos van ami pont ilyen megfelelő, nekem ez vált be. Nos ezért bátorkodtam ajánlani! Felnire visszatérve csereként nincs TS felnim, de azért köszi a felajánlást. Soma69
Azért pont ez, mert ez a jó öreg MDC olaj utóda, amit problémamentesen használok a váltóba, lassan 20 éves MZ- zésem alatt. Annyira nem is drága és nincs vele hidegen tapadás stb. Anno tettem 1 kitérőt vmi szlovák olajjal, nos, annál volt hidegen tapadás, meg 1. sebesség kidobálás. Visszatértem a jó öreg MOL olajhoz, s lám a panaszok megszűntek. Biztos van ami pont ilyen megfelelő, nekem ez vált be. Nos ezért bátorkodtam ajánlani! Felnire visszatérve csereként nincs TS felnim, de azért köszi a felajánlást. Soma69
eladó!!
etz 125 tank
jáva csepp tank
mz ts 150 250 karbik (hiányosan)
mz első ill hátsó sárvédők
mz ts 250 ülés kompletten(huzat szakadt)
képeket tok küldeni
E-mail:adam851017@freemail.hu
tel:06 30 419-9581
Bajdú-Bihar B.újfalu
Érdemes lenne csak a dinamó kovezetésein mérni. szerintem ott 14 volt is lehet ezért a 3 igen karcsú. Lehet, hogy zárlatos. (6Voltosról beszélek).
Mert ha zárlatos a kábelköteg vagy el van kötve az is leveheti a feszt.
Akkor ez atán a gumi ám! :)))
Szia!
Az is lehet, hogy elöregedett a motorodban a vezetékköteg. Ha ki szeretnéd cserélni, akkor engem keress, nálam lehet kapni koplett vezetékköteget ES125(150)/1-hez, TS125(150)-250-250/1-hez, ETS 250-hez, és lesz ETZ 250-hez is.
sűrű folyékony gumi szerű valami ami megszárad és olyan puha lessz mint a gumi.
helo
elvileg igen 100 at megy a gyári 125ös
105 öt a 150 es.de lehet menne 110 et is.
azt én se tudom :-D a GumiÁm-ot igen....
Kérdés: A 250/1-esbe ugye a főtengely csapágy az 6306-os? :-P Kösz....
Akkor nem szóltam :-D az a jó amikor jól megdurrantják vele aztán ilyen gumis trutyi jön ki belőle :-)
Hali! A gépben 36000 km van. Sikerült beröffenteni,úgy hallom nagyon szépen jár,bár kissé jobban füstöl,mint annak idején emlékeim szerint. Iz igazi próba az lenne,ha valami hosszabb távon tesztelgetném,de erre szerintem erre várni kell tavaszig,mert nincsen műszaki a mocin... Nem szívesen állnék neki szétrántani a blokkot,félek,hogy csak barmolás lenne belőle megfelelő célszerszámok híján.
A blokkot én is gumi ánnal rakom össze meg papír tömítéssel vékonyan.
A karbiba meg bele volt fojva a gumi án én csak tömítést használok karbiba.
Megmértem: a dinamóról 2,5 V körül jön le, de 3-nál nem több. Ugyanakkor a gyújtáskapcsolón nincs bekötve a "jobb oldal" (asszem parkoló és toló állások)
bocs a sok mellé gépelésért, most olvastam vissza miket írok :D
:) te figyu, a hibákat nem lehet kiválogatni hogy csak az egyszerüen javíthatók érjék a motorodat :)
Kell bele egy rendes feszab, a gyújtás kapcsoló is hajlamos nagy átmeneti ellenálást produkálni, de a leg gyakoribb ha mást már nem találsz a dinamó a probléma.
Probáld meg kimosni az álló és forgórészt gázolajban, mert a grafitpor söntöli a tekercseket. Ha nem javul a töltésed, akkor az elöregedet dinamó sajna menetzárlatos lehet. Javítása rohadt drága és nem is nagyon válalják, tehát csere.
Lehet még szénkefe, kommutátor kopás is.
De NE kapirgáld meg a kommutátor közöket, mert akkor garantáltan zárlatos lesz, mivel megsérted a szigetől csillámot. Ezt is ecsettel, gázolajban mosd csak ki.
Kis lánckerők volt gyári a Zichy utcában, jó drágán persze. Nagy lánckerék csak utángyártott, de az gyáriban is puhább anyagból készült. Czetkaláncot adtak hozzá és frankón passzolt minden.
Szegecselést pedig igényesen és szépen meg lehet csinálni egy kis kalapács és egy satu/üllő birtokában. Egyensúlyozás? én nem láttam olyat rajta, de mivel az agy megvezeti a fogaskereket elég nehéz excentrikusra szegecselni. Másik hogy az egész szerkezet esztergált, tehát a kellő mértékü egyensúlyt tudja alapból.
Ja és kérjetek a nagy fogaskerékhez szegecset, mert nekem kimaradt és mehettem külön, de csavarbóltban is lehet kapni. Lehet hogy jobban is jártok, mert elég puha szegecseket kaptam a motorosboltban. Gond nem volt vele, de az ördög nem alszik.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|