hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-07 22:21:35
Úgy alakult, hogy el kell adnom a félretett kipufogómat. TS 250 ill. 250/1-re való. Dob 10e, könyök 2500 pénz. Szállítás Budapestre megoldható. Akit érdekel, levelet küldjön...
sorszám: 24450 (88122)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-07 22:19:47
Hát igen, gondolkoztam már azon, hogy új anyagbeszerzési forrás után kellene néznem, mert ahol én vettem a cuccokat, ott az általad példaként említett 20 dekás (jó, lehet, hogy 25) forrasztóón 1000 forint felett van. Holnap utánajárok a dolgoknak....
sorszám: 24449 (88121)
(előzmény: Atilla, 2008-01-07 20:58:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-01-07 22:05:47
ja, bocs, ezt nem tudom, szerintem cserélni kell a hajtókart.
sorszám: 24448 (88120)
(előzmény: kaiser, 2008-01-07 20:56:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-01-07 22:04:52
Bocsi, de ezt senki sem tudja fejből.

Próbálkozz a szakirodalom rovatban. Az MZ hogyan tovább mintha tartalmazna ilyen infókat.
sorszám: 24447 (88119)
(előzmény: OPIKA, 2008-01-07 20:45:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-01-07 22:03:12
Nem az indexem nem LED-es még. Egyenlőre karos működésü :D mert leszedtem róla az index konzolokat. A vibráció miatti anyagfáradástól szépen sorban letörtek.
Majd rendes rugalmas nyelü indexeket akarok rátenni, az LEDes lesz.

A Hondám 10W.os index izzói miatt csináltam az elektrónikus relét, de a TS műszakijára áttetem, mert a vadi új mechanikus erősen feszültég érzékeny volt, ezzel meg frankón működött.

LED-el csak próbáltam asztalon, de a 2Wos skála izzóval is ugyan úgy villog, tehát minimális árammal is működik már.

Nincs amúgy ebben semmi titok, itt az oldalon a tuning, fejlesztés rovatban van. Ezt építettem meg. Csak anyit csináltam, hogy kicsit átterveztem, hogy beleférjen a gyári relé alu tokjába.

Mostanában már nem válalok ilyeneket. Más projektekbe mélyedtem bele.
sorszám: 24446 (88118)
(előzmény: LG TS, 2008-01-07 19:59:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-01-07 21:48:45
Igen, érdemes, mert a perselyes megoldásnál 1:30-as keverékkel kell járni, a görgősnél meg 1:50 az előírás.
sorszám: 24445 (88117)
(előzmény: kaiser, 2008-01-07 19:17:50)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-07 21:44:36
minden elismerésem a tiéd nem lehet semmiezt igy összerakni
kábelrengeteg én a 350es jáwámat ujra vwezetékeltem de igy is jó igaz nem zsugorcső csak szigszalag de működik
sorszám: 24444 (88116)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-01-07 21:40:32)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-07 21:40:32
Szia!
Sajnos a kombinált színű (fekete-fehér, zöld-piros, stb...) vezetékeket nem lehet kapni, ezért 8 alapszínből hoztam ki az egészet.
sorszám: 24443 (88115)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-07 20:42:30)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-07 21:38:35
te a csapágyak és szimeringek méretére gondoltam ugye te is
sorszám: 24442 (88114)
(előzmény: kaiser, 2008-01-07 21:26:42)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-07 21:35:19
légyszi küldj eggyet te nyelvekkel hadilábon állok előre is köszi ide küld kpomsz@freemail.hu
sorszám: 24441 (88113)
(előzmény: kaiser, 2008-01-07 21:26:42)

 
 
kaiser
válasz erre | email2008-01-07 21:26:42
Van a szakirodalomban egy angol nyelvű alkatrészkatalógus. Ha inkább a német megy, akkor a www.ostmotorrad.de oldalon találsz egy svábul íródott katalógust.
Ha egyik sem, akkor küldök egy félkész állapotban lévő általam elkövetett magyart.
sorszám: 24440 (88112)
(előzmény: OPIKA, 2008-01-07 20:45:06)

 
 
Bandi P12
válasz erre | email2008-01-07 21:12:00
Üdv!Eladó vagy cserélhető egy Ts250 tuning blokkos crossmotor.
www.kepesmotor.hu/mz/i?p=42794&c=3351
sorszám: 24439 (88109)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-01-07 20:58:18
Nem fikázni akartam, írtam is, hogy aki lusta megcsinálni vegye meg.
Csúnya dolog meg pláne nincs benne, ennyiért csinálja és kész.
Én is forrasztottam a sarukat, meg zsugorcső és barátai, de lényegesen olcsóbb volt.

Pl mifelénk 800 pénzért lehet kapni kb 20 deka ónt, amivel körbeforrasztom a fél megye MZ-it. :-)
A sima szigeteletlen csúszósaru darabja kb 10 Ft. (inkább kevesebb) A 1,5 mm-es tutkó szilikon UV- olajálló vezeték 40ft/m
A sima kb 25 Ft/m. (az 1mm kicsit olcsóbb)
A sarura passzoló zsugorcső ~250 Ft/m.
Lehet számolni!
Mielőtt valaki azt hiszi üzletet akarok rontani, mint írtam megértem, hogy ennyi, ha jó minőségű, akkor a munkát/szakértelmet meg kell fizetni!
Ráadásul TS köteget már nem kapni.
Na meg nem nagyüzemben készül, percenként 3 db.
Szóval baromi drága, de valahol érthető az ára!
sorszám: 24438 (88107)

 
 
kaiser
válasz erre | email2008-01-07 20:56:15
az rendben, de én azt kérdezem, hogy a perselyes hajtókarba bele lehet-e tenni a görgősort?
sorszám: 24437 (88106)
(előzmény: cseh9, 2008-01-07 20:51:33)

 
 
cseh9
válasz erre | email2008-01-07 20:51:33
hali nekem a 150 TS-emben tügörgős van már elégrégota.
sorszám: 24436 (88105)
(előzmény: kaiser, 2008-01-07 19:17:50)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-07 20:45:06
hát nekem senki nem tud segíteni
sorszám: 24435 (88104)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-01-07 20:42:30
Szervusz!
Engem komolyan érdekelne 125ös etz-re
kábelköteg, én is megcsinálnám,csak nem tudtam olyan színkódu huzalokat venni mint a gyárié.Amit készítesz annak a színei ugyanolyanok?már csak a bekötés miatt érdekel.Jelen pillanatban nincs vele nagy
gond, csak töredezik a szigetelés, nem szeretném hogy tavasszal v. szezonidőben zárlatos legyen.
Válaszod előre is köszönöm
üdv:András
sorszám: 24434 (88103)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-01-07 18:54:11)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-01-07 19:59:01
És ezzel a konfiggal fasza az index? Ja és ezzel is van különbség elektronikus és megszakítós fesszabbal való működtetés között? Neked akkor már az indexed is LED-es nem csak a fék meg a hátsó helyzetjelző???
Engem lehet hogy érdekelne, ha jól működik.
sorszám: 24433 (88101)
(előzmény: Keri, 2008-01-07 18:34:25)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2008-01-07 19:48:44
Johogy nem ingyen csinálja PSc_TS250/1 a vezetékköteget. Az kéne már csak nem? Aki 9ezer Ft-ot soknak talál azért hogy egy jo minőségű, esztétikusan legyártott vezetékközeg legyen a motorjába, az ne vegye, hanem csinálja meg maga. Nincs ebből semmi probléma, csak szerintem 4500 forintot rámondani egy vezetékkötegre az szerintem röhejes. Mindenestre én legyártatnám az illetővel 4500ft-ért.
sorszám: 24432 (88100)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-07 19:17:53
hali tudja valaki az mz ts 125ös összes csapágy és szimering méretét mindet tehát a főtengelytől a váltón kerekeken kormányon át a hatsó lánckerékig minden csapágy és a szimeringek
sorszám: 24431 (88099)

 
 
kaiser
válasz erre | email2008-01-07 19:17:50
Sziasztok!
Ts 150-hez vettem fötengely felújítókészletet, amiben benne van a dugattyúcsapszegpersely.
Kérdésem: ki lehet-e cserélni a perselyt görgösorra?
sorszám: 24430 (88098)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-07 18:54:11
Mail ment!
sorszám: 24429 (88096)
(előzmény: Keri, 2008-01-07 18:12:40)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-07 18:46:01
Köszönöm!
sorszám: 24428 (88095)
(előzmény: Keri, 2008-01-07 18:34:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-01-07 18:34:25
mondjuk 9-ért nem gondolkodok.
Bár egyszer feldobtam hogy csinálok kis sorozatban elektrónikus index relét 2000 forintért. Ez az alkatrész áron felül még a benzinköltségemet sem nagyon fedezte. Erre elkezdték hogy 500 forintért is tudnak meg mi olyan drága, meg ilyesmi.

Hát akkor hajrá :) nekem kurvajó elektronikus villogóm van ami a LED-es indexet is lazán meghajtja, a többiek meg vagyenek 500forintért.
Én nem ebből élek.
sorszám: 24427 (88094)
(előzmény: Keri, 2008-01-07 18:12:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-01-07 18:12:40
Eddig is tudtuk hogy biznisz ez neki mégha kis iparban is. Nincs ebben semmi csúnya dolog.

Nem bonyolult a kábelköteg gyártás, én értek is hozzá, de biza én is elgondolkodtam hogy inkább megveszem tőle.

PSC/TS250: a leveled azért nem jött meg nekem mert a fórumos profilomban nem cserélte ki HyGy az e-mail címet, az pedig már nem él.

Most ugyan ez a címem, csak szocimotoros.hu a vége Richter helyett.

TS125-re érdekelne.
sorszám: 24426 (88092)
(előzmény: Balázs_, 2008-01-07 11:21:01)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-07 17:14:47
Számolj csak...
-vezeték kb. 1000-1200 forint
-saru kb. 1000 forint
-forrasztóón kb. 800 forint
-zsugorcső kb. 800-1200 forint
-bipolán cső.. kb. 1600 forint

És magát nem rakja össze...
sorszám: 24425 (88089)
(előzmény: piri, 2008-01-07 16:13:58)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-07 17:10:14
Nem azért hogy kötözködjek, de megnézném én azt a köteget.
sorszám: 24424 (88088)
(előzmény: Atilla, 2008-01-07 16:40:43)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-07 17:08:58
Szia!
Nem igazán értem, hogy mi köze van egy papír nélküli, beállt blokkos, kókányolt vázú, alkatrésznek való kis TS-nek a vezetékköteghez.
Akinek sok a 9e forint az rendelhet Németországból, az alaphangon 14... (http://www.ost2rad.de/product_info.php/cPath/45_54/products_id/688)

Tudod, nem egy összedobált kötegről van szó. A saruk nem csak rá vannak nyomva, hanem rá is vannak forrasztva a vezetékre. Zsugorcsövet sem igazán látok a német cuccon... Na mindegy, én nem erősködöm, akinek nem tetszik, az ne vegye meg... :-S
sorszám: 24423 (88087)
(előzmény: piri, 2008-01-07 16:13:58)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-01-07 16:40:43
Hát, én már cseréltem köteget (Saját gyártás), ezért tudom, hogy a 9 nagyon sok érte. Kevés anyag, és az elképzeltnél kevesebb munka kell hozzá. Szóval az összeg fele is sok lenne.
Bár, ha meggondolom, aki nem képes megcsinálni magának, az fizessen. :-)
sorszám: 24422 (88085)
(előzmény: piri, 2008-01-07 16:13:58)

 
 
piri
válasz erre | email2008-01-07 16:13:58
A 24320-as hozzászólásodban ezt írod: "2-án vettem egy kis TS-t, öt rongyé."

Ehhez képest egy kábelköteg 9é kicsit drága. Legalábbis nekem. Bocs!
sorszám: 24421 (88082)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-01-07 14:18:48)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-01-07 16:00:30
És ha szerencséje van, akkor tényleg ez volt csak a baja.Ha nem akkor is lehet, hogy ez is baja volt, igaz-e... Hehe :))))
sorszám: 24420 (88081)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-01-07 14:18:48)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-07 14:18:48
Ez nem feltétlenül csak biznisz. Mi történik akkor ha valaki köteget szeretne cserélni a gépében? Én csinálok neki. Ő is jól jár, és én is. :-)
sorszám: 24419 (88075)
(előzmény: Balázs_, 2008-01-07 11:21:01)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2008-01-07 11:21:01
Nagy franc vagy te, azért ajánlgatod mindenkinek a kábelkötegcserét mert ebben bizniszelsz....hehe ravasz.... :-))))
sorszám: 24418 (88062)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-01-06 19:07:15)

 
 
Soma69
válasz erre | email2008-01-07 08:23:41
Azért pont ez, mert ez a jó öreg MDC olaj utóda, amit problémamentesen használok a váltóba, lassan 20 éves MZ- zésem alatt. Annyira nem is drága és nincs vele hidegen tapadás stb. Anno tettem 1 kitérőt vmi szlovák olajjal, nos, annál volt hidegen tapadás, meg 1. sebesség kidobálás. Visszatértem a jó öreg MOL olajhoz, s lám a panaszok megszűntek. Biztos van ami pont ilyen megfelelő, nekem ez vált be. Nos ezért bátorkodtam ajánlani! Felnire visszatérve csereként nincs TS felnim, de azért köszi a felajánlást. Soma69
sorszám: 24417 (88060)
(elözmény: piri, 2008-01-04 11:50:12)

 
 
Soma69
válasz erre | email2008-01-07 07:36:20
Azért pont ez, mert ez a jó öreg MDC olaj utóda, amit problémamentesen használok a váltóba, lassan 20 éves MZ- zésem alatt. Annyira nem is drága és nincs vele hidegen tapadás stb. Anno tettem 1 kitérőt vmi szlovák olajjal, nos, annál volt hidegen tapadás, meg 1. sebesség kidobálás. Visszatértem a jó öreg MOL olajhoz, s lám a panaszok megszűntek. Biztos van ami pont ilyen megfelelő, nekem ez vált be. Nos ezért bátorkodtam ajánlani! Felnire visszatérve csereként nincs TS felnim, de azért köszi a felajánlást. Soma69
sorszám: 24416 (88059)
(elözmény: piri, 2008-01-04 11:50:12)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-01-06 22:08:49
eladó!!
etz 125 tank
jáva csepp tank
mz ts 150 250 karbik (hiányosan)
mz első ill hátsó sárvédők
mz ts 250 ülés kompletten(huzat szakadt)
képeket tok küldeni
E-mail:adam851017@freemail.hu
tel:06 30 419-9581
Bajdú-Bihar B.újfalu
sorszám: 24415 (88048)

 
 
piri
válasz erre | email2008-01-06 19:40:22
Érdemes lenne csak a dinamó kovezetésein mérni. szerintem ott 14 volt is lehet ezért a 3 igen karcsú. Lehet, hogy zárlatos. (6Voltosról beszélek).
Mert ha zárlatos a kábelköteg vagy el van kötve az is leveheti a feszt.
sorszám: 24414 (88034)
(előzmény: kokoc, 2008-01-06 09:20:09)

 
 
piri
válasz erre | email2008-01-06 19:32:23
Akkor ez atán a gumi ám! :)))
sorszám: 24413 (88033)
(előzmény: joda, 2008-01-06 15:03:44)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-06 19:07:15
Szia!
Az is lehet, hogy elöregedett a motorodban a vezetékköteg. Ha ki szeretnéd cserélni, akkor engem keress, nálam lehet kapni koplett vezetékköteget ES125(150)/1-hez, TS125(150)-250-250/1-hez, ETS 250-hez, és lesz ETZ 250-hez is.
sorszám: 24412 (88031)
(előzmény: kokoc, 2008-01-06 09:20:09)

 
 
joda
válasz erre | email2008-01-06 15:03:44
sűrű folyékony gumi szerű valami ami megszárad és olyan puha lessz mint a gumi.
sorszám: 24411 (88004)
(előzmény: R.A., 2008-01-06 13:05:18)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2008-01-06 14:47:33
helo
elvileg igen 100 at megy a gyári 125ös
105 öt a 150 es.de lehet menne 110 et is.
sorszám: 24410 (88000)
(elözmény: piri, 2008-01-03 22:06:23)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2008-01-06 13:28:32
azt én se tudom :-D a GumiÁm-ot igen....


Kérdés: A 250/1-esbe ugye a főtengely csapágy az 6306-os? :-P Kösz....
sorszám: 24409 (87995)
(előzmény: R.A., 2008-01-06 13:05:18)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-01-06 13:05:18
..mi az a gumi án ?
sorszám: 24408 (87994)
(előzmény: joda, 2008-01-06 10:21:28)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2008-01-06 12:44:17
Akkor nem szóltam :-D az a jó amikor jól megdurrantják vele aztán ilyen gumis trutyi jön ki belőle :-)
sorszám: 24407 (87992)
(előzmény: joda, 2008-01-06 10:21:28)

 
 
Zmester
válasz erre | email2008-01-06 12:32:12
Hali! A gépben 36000 km van. Sikerült beröffenteni,úgy hallom nagyon szépen jár,bár kissé jobban füstöl,mint annak idején emlékeim szerint. Iz igazi próba az lenne,ha valami hosszabb távon tesztelgetném,de erre szerintem erre várni kell tavaszig,mert nincsen műszaki a mocin... Nem szívesen állnék neki szétrántani a blokkot,félek,hogy csak barmolás lenne belőle megfelelő célszerszámok híján.
sorszám: 24406 (87991)
(elözmény: piri, 2008-01-03 21:48:50)

 
 
joda
válasz erre | email2008-01-06 10:21:28
A blokkot én is gumi ánnal rakom össze meg papír tömítéssel vékonyan.
A karbiba meg bele volt fojva a gumi án én csak tömítést használok karbiba.
sorszám: 24405 (87980)
(elözmény: piri, 2008-01-04 20:23:24)

 
 
kokoc
válasz erre | email2008-01-06 09:20:09
Megmértem: a dinamóról 2,5 V körül jön le, de 3-nál nem több. Ugyanakkor a gyújtáskapcsolón nincs bekötve a "jobb oldal" (asszem parkoló és toló állások)
sorszám: 24404 (87979)
(előzmény: Keri, 2008-01-05 23:37:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-01-05 23:45:39
bocs a sok mellé gépelésért, most olvastam vissza miket írok :D
sorszám: 24403 (87977)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-01-05 23:37:06
:) te figyu, a hibákat nem lehet kiválogatni hogy csak az egyszerüen javíthatók érjék a motorodat :)

Kell bele egy rendes feszab, a gyújtás kapcsoló is hajlamos nagy átmeneti ellenálást produkálni, de a leg gyakoribb ha mást már nem találsz a dinamó a probléma.
Probáld meg kimosni az álló és forgórészt gázolajban, mert a grafitpor söntöli a tekercseket. Ha nem javul a töltésed, akkor az elöregedet dinamó sajna menetzárlatos lehet. Javítása rohadt drága és nem is nagyon válalják, tehát csere.

Lehet még szénkefe, kommutátor kopás is.
De NE kapirgáld meg a kommutátor közöket, mert akkor garantáltan zárlatos lesz, mivel megsérted a szigetől csillámot. Ezt is ecsettel, gázolajban mosd csak ki.
sorszám: 24402 (87975)
(elözmény: piri, 2008-01-05 20:04:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-01-05 23:30:25
Kis lánckerők volt gyári a Zichy utcában, jó drágán persze. Nagy lánckerék csak utángyártott, de az gyáriban is puhább anyagból készült. Czetkaláncot adtak hozzá és frankón passzolt minden.

Szegecselést pedig igényesen és szépen meg lehet csinálni egy kis kalapács és egy satu/üllő birtokában. Egyensúlyozás? én nem láttam olyat rajta, de mivel az agy megvezeti a fogaskereket elég nehéz excentrikusra szegecselni. Másik hogy az egész szerkezet esztergált, tehát a kellő mértékü egyensúlyt tudja alapból.

Ja és kérjetek a nagy fogaskerékhez szegecset, mert nekem kimaradt és mehettem külön, de csavarbóltban is lehet kapni. Lehet hogy jobban is jártok, mert elég puha szegecseket kaptam a motorosboltban. Gond nem volt vele, de az ördög nem alszik.
sorszám: 24401 (87974)
(elözmény: piri, 2008-01-05 17:28:42)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu