:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hali!!
nekem van 250/1 oldalkocsis motorom nagy élmény vele motorozni, műszakilag a legjobb fogat a szocik közül,de talán tágabb értelemben is. Gondolok itt a felhajtható orr részre,a csatolt lengőkarra,hidraulikus oldalkocsi fék(nekem ez nincs meg:(,a 190 cm-el kényelmesen elférek benne! A jawa abból a szempontból jobb hogy nagyobb a teljesítménye és nyomatéka.
Üdv:Ervin
Ebből eszembe jutott új projektem!
Sátras oldalkocsit akarok készíteni.
A terv:
Adva van egy MZ oldalkocsival, erről lekapom a kasznit, és készítek rá egy dobozt, aminek a teteje szétnyitva egy kb. 2 személyes sátor, alul meg a cuccok bepakolva.
Király lesz!
Ha megyünk túrázni, én már a hideg sört iszogatom, míg a haverok a sátrakat bűvölik.
Szóval ez a terv, és amilyen hülye vagyok, meg is fogom csinálni!!!
Az oldalkocsi nagyon tuti dolog!
Mikor először vezettem (pannónia TLT+ oldalkocsi) kb 10 méteren majdnem összetörtem a pofám. :-)
Azután megtetszett az életérzés! (A halálfélelem.)
Szóval nagyon jó dolog az!
Bár nem értem miért létezhet, már sokkal kevésbé veszélyes dolgokat is betiltottak. :-D
Én oldalkocsis Jawat probáltam egyszer...borzalmas élmény, azóta se utasként se pilótaként nem vágyok oldalkocsira :D
Ha gázt adsz, jobbrahúz, ha fékezel akkor balra. Kanyarban nem tudod bedönteni a motort, mindig olyan érzésem van mintha fel akarnék borulni. És ha ez nem lenne elég haver be is döntötta egy balkanyarban, úgy hogy én a levegőben voltam :D
BK350-es mz alkatrészek eladók,cserélhetők.
Csak még nem mentem ilyennel... trophyval vittek amikor 3 éves voltam... na abból sokra emlékszek, élveztem, de 3 évesen elég könnyű elszórakoztatni az embert :)
Szóval nincs valakinek bpn oldalkocsis ts amivel hajlandó volna vinni egy karikát? :)
Hát tudok egyet, egyik rokonnak van egy, amit nem használ...
Hűűű de arogánsan reagáltam erre, még jó hogy feltalálták a DEL gombot, különb en saját magamat moderálhatnám ki.
Szerintem te nem tudod hogy milyen arogáns tudok én lenni egy biztosítási ügynökkel. Veled nagyon kedves voltam tekintettel hogy ismerlek a fórumról, de azért megbocsáss, egy biztosítási ügynökben sohasem bízok, és azért hogy nyílt kártyákkal játszunk leírtam neked, mielött még nekiállsz valami szarságot rámtukmálni, ezzel pedig mindkettőnknek időt spóroltam meg.
Mindig megtalálnak a soha nem látott ismerösők az általad előadott, biztosítási ügynökökre jellemző, semmit mondó dumával, hogy csak találkozni akarnak velem mert az életem legnagyobb lehetőségét szalasztom el, ha nem találkozunk.
Az ilyeneket már reflexből lekoptatom, mert nem fogok elpazarolni több órát az életemből hogy aztán nemet mondjak egy eszméletlen jó életbiztosításra.
Azzal hogy elmondtam miként kezelem az ügynököket megadtam az esélyt hogy ne ebben a stílusban probáld előadni magad, hanem írjál valam konkrétumot ami esetleg felkelti az érdeklődésemet, mert nálam nem jön be a marketing duma.
Miután utaltál rá, hogy nem életbiztosítás, hanem valami motoros dologgal kapcsolatos biztosítás ami esetleg mindenkinek jó lehet itt, belementem hogy találkozzunk az általad megjelölt időben, mert hogy én össze vissza dolgozok.
Na enyiben maradtunk. Azóta sem írtál, nekem meg nem fontos hogy biztosítási ügynökökkel találkozzak valami ködös lehetőség miatt.
Többieknek:
Különben meg marha egyszerü. Young Timeré vagy hobby járművé kell nyílvánítatni valami hobby jármű klubban a motort (VW, Trabant Club) Ez után fillérekért lehet biztosítást kötni rá, viszont elveszik a Bonuszod. Nekem bonuszokkal együtt alig kell többet fizetnem, mint ezzel a trükközéssel, ezért engem nem érdekel a téma.
Ezt egy más fórumról tudom, ahol simán leírták mi a tényállás és nem akarták rabolni az időmet.
Bing a legjobb az MZ-re.
Persze ára is van és nem túl gyakori.
Hát ha a karbi felöl hallod akkor minek kérdezed? Szerintem kicsit gondolkodsz rajta te is rájössz mi zörög ;-)
jaa, azt hittem találtál egy oldalkocsis ETZ-t.
ahha. Na ezt nem tudtam, azért érdeklődöm, mert ezen a téren nem abszolút tudatlan vagyok. Köszönöm mindenki hozzászólását. Mert nekem csak annyit mondtak (és csak azt mondom amit hallottam), hogy 5 évente elég vinnem. Ezek szerint nem így áll a dolog.
Én nem válaszolnék arrogánsan, ha e-mailben meg tudnánk tárgyalni :D Nagyon hálás lennék!! Érdekelne a menete. Főleg, hogy 3 tagra bővült a foltta :D
Szerintem csak a fődarabokat (alkatrészeket) nézik, a kiegészítőkkel nem foglalkoznak egy mkp.-nál.
Csak nem éri meg...
Mert kb. 20 ezret fogsz 4 év alatt viszont a forgalmi, rendszám és minősítés ettől több. Tehát csak nagy autőnál vagy akkor éri meg ha a jármű olyan állapotban van és ez növeli a presztizsét is.
A motorodra éves 620,- Ft-tal tudnék biztosítást kötni, csak egy állapotigazolás kell hozzá. A mikéntjét leírtam még novemberben Kerinek, de meglehetősen arrogánsan reagált a dologra annak ellenére, hogy a lehetőség mindenkinek adott lenne.
És teszem azt veszek egy ts 250et, oldalkocsival, átmegy a veteránvizsgán, utánna kell mégegyszer veteránvizsgára vinni? Mert én mindenképpen akarok az oldalkocsira bukócsövet, lehet most sokan hülyének néztek, de nem érdekel, kell a lelki békémnek hogy én mindent megteszek...
Időszakos vizsga akkor is kell
de kell, csak négy vagy ötévente...emellett a biztosítás, csak töredéke a normálnak. Most fizetek egy fél évre majdnem 4000ezret, amúgy meg egy évre kijönnék közel 1000 forintból.
Miért ha veterán minősítése van nem kell időszakos műszaki???
Mert akkó megcsináltatom én is...
jó lenne, mert már van három motor, aztán kezd elegem lenni a kétévenként vizsgákból és a rohadt drága kötelezőből. Az egyik TS forgalmis, gyakorlatilag friss vizsgával, a másik meg még az éven lesz forgalomba helyeztetve...CSak szeretném tudni a menetét, és mik a kritériumok. mit néznek a motoron. Nekem az egyik TS gyönyörű, csak nem minden csavar és kipuff eredeti és a festés szem az, de gyönyörűen fel lett újítva, a másikon meg eredeti minden, de az még nem annyira csili-vili, meg itt ott lepatanva a festék(de csak pár helyen) szóval ilyenek. De ezt meg újrafestetni nem akarom, mert ebben a színben nagyon kesvés eredeti festést láltni már.
Köszi szépen a választ!
Csak akkor érdemes megcsináltatni ha van egy oltári jó géped ami mondjuk már baromi régi és nagyon szeretnél vele menni, csak nincs rajta papír.
A másik, NAGYON Szigorúak.
Helló!
A veteránvizsga lényege, hogy helyettesíti az eredetvizsgát. A szekeret elviszed OT-ztetni (a mavamsz honlapján megtudod hogy hol van Miskolcon olyan vizsgahely és időpont ahol le tudod csekkoltatni a szekeret) majd elviszed műszaki vizsgára, aztán elmész az okmányirodába viszed a szokásos papírokat (régi forgalmi ha van, adásvételi ez mindenképpen kell) meg az OT-s minősítést. Aztán meg majd Budapesten kapod meg a rendszámot a Központi mittoménmilyen Közlekedési Hivatalban.
Kell az neked? Sokba kerül....
Ja eredeti utángyártott. A gyári az általában 5x annyi :-)
miért azokis eredeti trofi tükrök nem?
tudom, hogy lehet kapni a mofánál...de nekem eredeti trophy tükör kellene...
Aki tud nekem információkat veteránvizsgával kapcsolatban az kérem írjon nekem. Miskolc, Nyíegyháza, Debrecen és bonzáskörzet környéki vizsgahelyeket keresek. De információkat bárhonnan szívesen elfogadok. Egy, pontosabban kettő MZ TS 250-re szeretnék veteránvizsgát...Előre is köszönöm!
FEri
ok köszi majd megpróbálok 1etszerezni
Szevasztok! Épp karbicserére érett a 250 etz-m és valami frankó karbit szeretnék rá rakni, csak nem tudom hogy milyen karbikat lehetne felrakni a gyárin kívül?
AKinek van jó ötlete, tapasztalata az
írja meg bekesil@citromail.hu címre, vagy ide a fórumba! Előrre is köszönöm az öteleteket!
Laci
igen, az lesz. Lehet már meg van kopva. MZ-nél gyakRAN ELŐFORDUL, nem kell vele foglalkozni, vagy szerzel egy nagyon jó álloptú súbert vagy egy komplett karbit.
Hali!
Hát ha ilyeneket csinál meg is érdemli hogy ne vizsgáztassák le. Ez volt a szubjektív vélemény.
Az objektív: kőzetgyapot
köszike de én a karbi felől hallom na akkor mivan mi okoska :D
Sziasztok! Az egyik haverom kifúrta a fojtást a kipufogójából és vinné vizsgára de emiatt nem tudja.Valaki nem tudja,hogy lehet megoldani ha vizsgára viszi esetleg nem lehet kibélelni valamivel,hogy ne legyen olyan hangos? köszi
Van ts is, de én trophyra gondoltam...
Régi emlékek miatt :)
Még nem láttam olyat csak Tropyban.
meg a kipufogó tömítés, meg a hengerfej tömítés kifújása is elég jellegzetes és ilyesztően csapszeghangu ciripelést tud imitálni, de még ezer oka lehet.
hehe :) én nem is feltételeztem ilyet...no hát akkor az lesz a gondja, mivel elitikusra kopik és szépen tud bólogatni a dugatyú, hosszába miközben keresztben már szorul
Ne ilyesztgesd már szegényt. Írta hogy 1mm a dőlése, az pedig még újszerü, de használt csapágyat jelent. 5mm esetén már kezdheti gyüjteni a pénzt a felújításra.
Elég naív dolog azt hinni, hogy ha beírod a fórumra hogy ciripel, akkor azt mi is hallani fogjuk :D
Különben meg 2 füled van ezért elég jó az irány érzékenysége. Odamész a járó motorhoz és meghallgatod hogy honnan jön a cirip.
Másik hogy kár pánikolni minden vacak zörejen, elvégre ez MZ. Ha nem zörögne, csattogna és ciripelne, akkor aggódnék hogy valami baja van :D
Lehet tavasz végén veszek egy oldalkocsis mz-t...
Hello! Keresek Trophy-ra visszapillantót...ha esetleg van valakinek jelezze, vagy reptessen e-mailt a kajisti@freemail.hu-ra. Köszönettel
Állítólag a csapszeg is szokott ciripelni.
HALI VAN 1MZ TS 125ÖSÖM MIÓTA MEGVETTEM AZÓTA CIRIPEL BENNE VALAMI DE NEM TUDOM HONNAN JÖN A HANG VALAKI AZT MONDTA HOGY A SUBER REMEG ÉS ANNAK A HANGJA SZERINTETEK IS?
Jajj. Vas az, nem acél. (A lényeg az akart lenni, hogy nem NiCaSilos henger, amibe csak "bedob" az ember egy új dugót.)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|