:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
sziasztok birna nekem segíteni valaki hogy hogyan birnám lemérni hogy hogy mennyit pörög a 150-es ts mz. mert nincs fordulat számméröm. elöre is köszy a válaszokat.
Mikuni, Keichin meg ilyesmi a Hondának, Kawának és Yamahának is gyártott karbikat. A minőségük ennek megfelelő. Jó karbik, főleg ha CV karbit találsz, ne adj isten gyorsító fúvókásat.
Viszont nem tudom MZ-vel hogy lehet összehangolni. A BING-et direkt MZ-re csinálták és tapasztalatok szerint tökéletesen kihozza az MZ-ből amit lehet.
Tény hogy ormótlan nagy, de pont ezért tudja amit tud.
Egyszerü.
Kerék ki, teló ki, ehez le kell venni a felső nagy csavart és meglazítani a kormánykifliket és simán kihúzható.
régi szimering közepébe csavarhúzót beleszúrod és kifordíton majd lehúzod a szárról. A telószárra nagyon vigyáz, mert ha megkarcolod akkor mindig ereszteni fog.
Új szimeringet óvatosan ráhúzod és belenyomod. Ha nagyon szoros akkor a szélét kocogtatva beleütheted, de ne görbüljön, mert akkor annyi neki.
Sima csapágyboltban kapható szimeringet tegyél bele, ha lehet porvédőset.
És kapásból 3dbot vegyél mert könnyű elrontani berakáskor.
Ha nagyon laza, akkor pálmatexel ragaszd bele, különben kinyomja a nyomás egy kátyuban.
regisztráltalak, email ment a jelszóval mert azt nem kértél.
Ott at MZ racingon szoktuk bekiabálni, nem sokkal elötte. Általában úgy megy hogy valakinek elkezd viszketni a tenyere és elhatározza hogy kimegy a pályára, felhívja a tulajt, megkérdi lehet e menni és ha lehet akkor beszól a többieknek hogy ekkor meg ekkor megyek aki akar jöhet. Ennyi.
Általában hétvégen vagyunk többen, de néha hétköznap is kimegyünk.
király! Érdemes volt kivárnom :D
Hello mindenkinek!
Az Mz Kupán miért nem lehet 125-150 etz-kel indulni?
Üdv:Ervin
A bing az nagyon jo valasztas, nem tudom kep alapjan hogy dontotted el, hogy durva a kidolgozasa. Sztem nagyon szep kis karbi es kimondottan az etz-re van hangolva. A 30N2-5 osombe kb 70 000 km volt igy csereerett lett. Ezutan kapott binget, gyonyoru az alapjarat egesz fordulatszamtartomanyban szepen dolgozik, jobban is megy (a kopottnal volt egy tartomany ahol alig akart menni) es a fogyasztasom is drasztikusan csokkent. Ugy szamoltam 6 ezer km alatt behozza az arat. Na hirtelen ennyi.
Udv!
Megbízható... nem tudok linket, csak mondom ha keresgélsz akkor ezt ajánlom, egyébként meg millió féle karbi van már csak mikuniból is...
Nem ismerem a mikunit, de tudsz egy linket adni, vagy leírni hogy mit tud és miért jó azt megköszönöm!
LAci
Hát a phbh sorozatot nem kedvelem, de van egy pár jó karbiljuk, én inkább mikuni párti vagyok...
És a 28-as Koso egy az egybe felment a TZ re vagy kellett valami átalakítást eszközölni a szívótorkon?
A Dell'orto karbik is királyak, csak az áruk nem király XD
csak ki kellet volna nyitni a szemem!!! kösz PeetAir & HyGy
De van még mikuni meg dell'orto is... azok is jók...
Hát keihin az aminek neve is van, bing is elég régóta gyárt karbikat, de ez nem feltétlen jelent jót...
sziasztok! valaki tudna segiteni első telo szimering cserébe?? persze csak valami tanácsot kérek! köszi
Én 28-as Kosot használtam a 250-es ETZ-men. Fogyasztás ccsökkent (nem tom pontosan mennyivel), a használhato fordulatszám pedig nőtt. Aluulrol kicsit jobb volt, felul pedig egész jol ment. Igaz én direktszűrőt használtam.
Amikor adtam egy telitorkot a TZ-nek, oylan brutális hangja volt, hogy egy utcányi ember kapta fel a fejét, hogy mi az isten közeledik. Nagyon állat volt ez a hang, mint valami szimfonia :)))
Ilyen marha-drága karbikat emberek....
inkább maradok a lyukköszörű kontra polír meg marófejnél és megmachinálom egy kicsit a sajátját :-P 30 ezer forint nem is létezik annyi nincs is, 5-öt már egyszer láttam egyben de 30at? :-)))))
Az edzések időpontjait, helyszíneit hol szoktátok közölni? (Fórum reget kértem e-mailben az mzracingre.) Ha anyagi helyzetem endegi, szívesen kilátogatnék egyszer pl. Kecskemétre.
Nézegettem a lehetséges karbikat és ezeket találtam
Bing~26000 Ft/ 30mm
Koso~29000 Ft/ 28mm
Keihin~28000 Ft/ 28mm
Találtam többet is de szerintem ezek jöhetnek szóba, mivel a többi az iszonyat drága! Nem mintha ezek a karbik olcsók lennének XD
Nekem személy szerint ránézésre is a Koso ill. Keihin karbik jönnek be, mivel a Bing az elég dúrva kidolgozású.
Hozáteszem mindegyiket csak képekről láttam, ezért ha van valakinek tapasztalata a fent említett karbikkal és leírná azt megköszönném!
LAci
Sziasztok!
Sikerült megoldani, hogy az utángyártott vezetékkötegben "gyári" színű vezetékek legyenek. Akit esetleg érdekel, az dobjon egy mailt a bakimate kukac freemail pont hu -ra.
Nem Bambi vagyok de ő nincs oda a 125ösökért :) TS-re a saját karbija a legjobb. Én felraktam egy ETZ125 karbit, de lényegében nem különbözik az eredetitől, csak abban hogy ezen van alapjárati csavar és más fajta fúvókatű való bele.
Nyugodtan jöhetsz túrás MZ-vel is pályázni. Ha nem feszegeted a határokat, akkor még esni sem kell. Egyszer érdemes kipróbálni, ha más nem azért hogy tudjad miért nem szereted :)
Én 20 éves vagyok, de nem képzelem magam Istennek. Én szimplán csak KIRÁLY VAGYOK! :D
hali bambi99 nekem mit javasolnál ha a ts125ön le akarnám cserélni a karbicseket lehetséges valami más karbit rátenni?
vagy hadjam a fenébe mert a gyári legjobb neki?
válaszodat előre is köszönöm
üdv:Peti
Szia!
Azt a srácot szerintem én is ismerem! :-)
Kösz, de se motorom se időm.
Konkrétan a Dezső (Sárga ETZ) inkább túrára van belőve, nem való neki a féktelen nyargalás! :-) Na meg ő a szívem csücske! A hórihorgas Károlyt(TDM) meg ne is említsük.
A MZ tuningolásban pedig sok sok éve eljutottam arra szintre, hogy rájöjjek, ez nem nekem való! :-D
Egyébként tényleg vonz a dolog, csak úgy menni egy pár kört. Engem biztos, hogy körbemotoroznának, de nem is az idő érdekelne, ha valaha megyek csakis az élvezetért! Meglátjuk, még alszom rá! :-)
Szevasztok! Épp karbicserére érett a 250 etz-m és valami frankó karbit szeretnék rá rakni, csak nem tudom hogy milyen karbikat lehetne felrakni a gyárin kívül?
AKinek van jó ötlete, tapasztalata az
írja meg bekesil@citromail.hu címre, vagy ide a fórumba! Előrre is köszönöm az öteleteket!
Laci
Majd meglássuk, a vak is azt mondta....
Hétvégéd csak van szabad, nem?.
Márciusig lesz láncszett a Hondára, aztán elkirándulsz ebbe az irányba. Kakucson szoktak nagy motorokkal is menni. Szerintem ha nem is mennél 200-at a célegyenesben, de azért élveznéd biztosan és kicsit a társasággal is ismerkedhetnél.
Á, tudtam én. Csak addig nagy a szád, hogy 200km/h meg 300as tárcsa, amíg nem jön egy kanyar, mert akkor egyből a kifogásokat keresed :D
Pedig velem könnyű dolgod lenne, mert én csak sereghajtó vagyok.
No mindegy, ha nem akarsz nem jössz. A lehetőség adott, hogy kipróbáld magad.
:D Reméltem, hogy csak azért mondod:D Szivem szerint mennék, de most is egy 125-ös felújításán dolgozom egész nap, a 250 es most van szétszedve, de keresek hozzá egy 250-es vázat, aztán megcsinálom úgy, hogy megfelejen a versenykiírásnak, meg nekem is, max lesz 2 féle futóművem, meg más cuccom hozzá. Az idén semmiképpen se lesz belőle semmi, talán jövőre összahozok valamit, és úgy intézem a dolgaimat, hogy tudjak majd menni, most is nézegettem a videókat, és megcsapott az MZ füst a képernyőn keresztül:) Igaz, amióta ledobott, azóta nem ültem Mz-n, de asszem ráállok a témára. Csakhát ugye a mai világban pénz kell mindenhez, amit elvisza többi motor, van egy Szimóm, egy Babettám, most egy 125-ös ETZ, a 250-es, egy 79-es 250-es KTM krosszgép, egy TS MZ, amiből csopper lesz, de félbe van hagyva, a Hornet, amire láncszett kéne, mennem kell vissza egyetemre februártól, úgyhogy legfeljebb jövőre lesz valami, de addig is tesztelek, meg tökéletsítem a technikámat:D
csak húzom, hogy jól felszívja magát és eljöjjön :D de szerintem ezt ő is tudja :)
Gyere én ismerek egy srácott aki öreg is dagatt is ,és néha ő is megy edzéseken.:-)
Neharagudj kérire,egy kicsit nyers a stílusa,de jó srác.De tényleg szivesen látunk bármelyik edzésen,és segitünk(ha egyáltalán kell e valamiben).örülünk ha minnél többen vagyunk MZ-sek,a hangulat is baráti,ha ott alszunk akkor esténként még némi alkohollal ezt még fokozni is szoktuk:-)
Ja, meg nem kell leszólni egyszerre a kisebbet:) Egy baráti versenyben benn lennék bármikor, ha alkalmam, lehetőségem lenne rá, mondom, az MZ-kupát is fontolgatom, nem vagyok beszari alak, szivesen versenyeznék, csak nincs rá lehetőségem, nincsenek meg a megfelelő körülmények. Amúgy a 600-assal szoktam nyáron pályán menni, tudom, hogy addig, amíg az ember nem viszi fel a gépet, csak minimálisan használja ki, de az MZ biztos nem ott mutatja ki a foga fehérjét:D
hehe, attól félek a legkevésbé, hogy körbemotoroznánakXD Arról van szó, hogy Szombathelyről nem viszem el az MZ-t Pestre, hogy "bevillantsak" meg hogy körbemotorozzon mindenki. Ha a pannónia-ring felé lesz az MZ kupa, majd kimegyek. Egy gokartpályán meg, mint a Kakucsring, robogóval jobb időket lehet menni, mint egy 600-assal... nem ismersz, úgyhogy hidd el, de nem motorozna körbe senki. Pláne MZ-vel a Hondát, normál esetben... Utcán leér minden az MZ-men, sztender, lábtartók elöl-hátul, kipufogó, minden... tudom, hogy mi egy MZ maximális teljesítménye, hidd el, ezért is nem becsülöm le, és van meg ma is a nagy mellett...
Ez tök jó lehet, egyszer én is kipróbálnám milyen a MZ pályán , bár bennem kevesebb az önbizalom. :-)
Régen mi is tuningoltunk MZ-ket, több kevesebb sikerrel, de soha nem mentem rendes pályán.
Most meg már tisztára meg vagyok öregedve. :-)
Köszi , közben megnéztem és igazad volt a feszabályzoban van a hiba. nekem is a vastag tekercs ért hozzá belső részhez. de nekem a tekercs lakkozása jött le és a tekercsbol egy menet elszabadult és ez okozta a hibát. Nagyon köszönöm a gyors válszt egyébként énis a feszabájzóra vagy a gyujtáskapcsolora gondoltam.
Ebben egyetértek veled de sajnos a magyar rendőrség csak erre képes...
A lényeget nem írtam:
Mivel elrepedt alul a tekercs rögzítése hozzáért a belső részhez és ezért világitanak a visszajelzők.
Ez igaz, de ilyenkor senki se ringassa magát abba a hitbe, hogy sokakkal ellentétben ő ügyes és biztonságban van.
:)))))
Nem hiszem hogy eljön, mert nagyon megalázó hogy a szar gyári MZ-k körbemotorozzák. :D
Popper: Gyere a Hondáddal, azzal gyorsan odaérsz úgyis bárhova. Kecskeméten vagy Kakucsringen szoktunk edzeni. Itt nem is drága a pályabérlet és a jobb motoroddal kellő előnyöd is lenne. (kell is :)
Ha férfi vagy mutasd meg, hogy nem csak a szád nagy, hanem tényleg tudsz vezetni!
Ha gondolod regisztrállak az MZ kupa forumába onnan meg tudhatod mikor megyünk.
Nem kell egyből versenyzéssel kezdeni. Elég ha edzésen megjelensz. Az olcsobb is, meg egyszerü is, ráadásul bármilyen motorral jöhetsz. Sok utcai motor is szokott lenni, tehát nem lógnál ki a sorból.
Jé, 20évesen én is így gondoltam....de azóta megjött az eszem :D
Popper, minden 20 éves enyire istennek hiszi magát mint te, 30 éves korodra pedig belátod hogy marha nagy mázlid volt hogy még élsz és te is hiába fogod magyarázni a 20 éves magabiztos kölköknek hogy ez így nem jó.
Csak nézd meg a statisztikát. A te korosztályodból kerül ki a legtöbb donor, aki ugyan ilyen magabiztos volt, atom jó reflexekkel csak éppen nem volt szerencséje.
No mindegy kívánom hogy ne kerülj bajba és legyen lehetőséged hogy megjöjjön az eszed.
200 jól belátható országúton amúgy tényleg nem sok, csak haverom azt vette észre hoyg valahol a távolban kifordult egy szekér elé, és intenzív fékezés mellet hip-hop utol is érte a szekeret a 300-as tárcsival. Persze ki tudta kerülni mert nem jöttek szembe, de megállni esélytelen lett volna.
Pedig 200 tényleg nem tünik kezelhetettlenül nagy sebességnek. Tudom mert én is mentem annyival :D
Ugyan így a városi 80 sem sok. Be lehet venni a kanyarokat, meg lehet állni lámpánál csak ha eléd ugrik egy kivílágítattlan bringás akkor nem tudsz mit csinálni. A bokorból kirohanó kutyákról nem is beszélve.
Persze meggyőzni úgy sem tudlak. De én marhára örülök hogy élve megúsztam ezt a korszakomat.
Persze nem is ez volt a leg veszélyesebb az életemben hanem a Hungária körutas ámokfutások. 80-nál nem mentünk soha gyorsabban, de egy 60-nal haladó tömött kocsisor között cikkázva...hát elég necces elhiheted.
Mostanra az elmebetegségemet a pályára korlátozom és biztonságos határok között motorozok az utcán. Egyébként azért is érdemes felmenni a pályára mert ha még nem voltál meg fogsz lepődni mennyire nem is tudsz motort vezetni. (mindegy milyen motorral)
Nekem is ilyen mocim van.Nekem halványabban világítottak a visszajelzők.
Nekem a hiba oka:
El volt repedve az ülés alatt található kis aluminium dobozkában lévő "vasmagos tekercs" külső drótkötege.Vagyis ahol ez rá volt forrasztva a tartólapkájára.
Nagyon nehéz volt először észrevenni, hogy egyáltalán gáz van ott.
Sztem inkább a rázkódástól repedhet el,nem a pörgetéstől.
Megforrasztottam.
Majd írd le,hogy ez volt-e a baj!
Ismét egyről beszélünk! :-)
Ha átmentél volna, ott integet a rendőr a túloldalon, te meg elmész az orra elött az összehajtogatott rendszámoddal, akkor legközelebb is ugyanezt csinálnád!
A trabantos papa meg perkáljon!
Vagyis, azt büntetik aki úgy ahogy jogkövető, csak mondjuk elbangult, nem a notórius gyorshajtókat!
Mert valjuk be, mindenki szokott nagy gázt húzni, de a két ember hozzáállása között óriási a különbség, és az utóbbit kéne szivatni!
Bár szivatják ők magukat, mert hullanak mint ősszel a legyek!
Sziasztok! Egy kérdésel fordulnák hozzátok hátha járt már más is így: Ha leveszem a gyujtást az etz-mröl akkor is világit a töltésjelző és néha még az üresjelző is, csak halványaban mint ha rendessen gyujtáson lenne. De így el nem indul csak a visszajelző világit.Egyébként egy megszakitós kis etz-ről van szó. Egyszer essőbben hajtottam meg rendessen és azóta csinálja. Kérem ha van ötletetek ne fogjátok vissza magatokat. elöre is köszi , üdv tata
Nyilván senki sem szent így csak odahúzza neki az ember időnként, mert csak :)))
Hát igen! Én is voltammár úgy hogy akkor vettem észre a vasút átjárót amikor már átmentem rajt. De ha akkor 150 ropira büntettek volna szerintem többé nem fordulna elő...
Már évek óta foglalkoztat az MZ-kupa is, de túl nagyok nekem a távolságok, mivel nyugati határszélen lakom. igazából a Pannónia-ringre szivesen felmennék MZ-vel is, csak nem tudom, milyen az MZ kupás versenynaptár. Nézőként mindenképp ott leszek, talán jövőre rakok össze egy 250-est, ami megfelel a versenykiírásnak, és akkor talán majd indulok is néhány versenyen...
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|