:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Nyugodtan jöhetsz túrás MZ-vel is pályázni. Ha nem feszegeted a határokat, akkor még esni sem kell. Egyszer érdemes kipróbálni, ha más nem azért hogy tudjad miért nem szereted :)
Én 20 éves vagyok, de nem képzelem magam Istennek. Én szimplán csak KIRÁLY VAGYOK! :D
hali bambi99 nekem mit javasolnál ha a ts125ön le akarnám cserélni a karbicseket lehetséges valami más karbit rátenni?
vagy hadjam a fenébe mert a gyári legjobb neki?
válaszodat előre is köszönöm
üdv:Peti
Szia!
Azt a srácot szerintem én is ismerem! :-)
Kösz, de se motorom se időm.
Konkrétan a Dezső (Sárga ETZ) inkább túrára van belőve, nem való neki a féktelen nyargalás! :-) Na meg ő a szívem csücske! A hórihorgas Károlyt(TDM) meg ne is említsük.
A MZ tuningolásban pedig sok sok éve eljutottam arra szintre, hogy rájöjjek, ez nem nekem való! :-D
Egyébként tényleg vonz a dolog, csak úgy menni egy pár kört. Engem biztos, hogy körbemotoroznának, de nem is az idő érdekelne, ha valaha megyek csakis az élvezetért! Meglátjuk, még alszom rá! :-)
Szevasztok! Épp karbicserére érett a 250 etz-m és valami frankó karbit szeretnék rá rakni, csak nem tudom hogy milyen karbikat lehetne felrakni a gyárin kívül?
AKinek van jó ötlete, tapasztalata az
írja meg bekesil@citromail.hu címre, vagy ide a fórumba! Előrre is köszönöm az öteleteket!
Laci
Majd meglássuk, a vak is azt mondta....
Hétvégéd csak van szabad, nem?.
Márciusig lesz láncszett a Hondára, aztán elkirándulsz ebbe az irányba. Kakucson szoktak nagy motorokkal is menni. Szerintem ha nem is mennél 200-at a célegyenesben, de azért élveznéd biztosan és kicsit a társasággal is ismerkedhetnél.
Á, tudtam én. Csak addig nagy a szád, hogy 200km/h meg 300as tárcsa, amíg nem jön egy kanyar, mert akkor egyből a kifogásokat keresed :D
Pedig velem könnyű dolgod lenne, mert én csak sereghajtó vagyok.
No mindegy, ha nem akarsz nem jössz. A lehetőség adott, hogy kipróbáld magad.
:D Reméltem, hogy csak azért mondod:D Szivem szerint mennék, de most is egy 125-ös felújításán dolgozom egész nap, a 250 es most van szétszedve, de keresek hozzá egy 250-es vázat, aztán megcsinálom úgy, hogy megfelejen a versenykiírásnak, meg nekem is, max lesz 2 féle futóművem, meg más cuccom hozzá. Az idén semmiképpen se lesz belőle semmi, talán jövőre összahozok valamit, és úgy intézem a dolgaimat, hogy tudjak majd menni, most is nézegettem a videókat, és megcsapott az MZ füst a képernyőn keresztül:) Igaz, amióta ledobott, azóta nem ültem Mz-n, de asszem ráállok a témára. Csakhát ugye a mai világban pénz kell mindenhez, amit elvisza többi motor, van egy Szimóm, egy Babettám, most egy 125-ös ETZ, a 250-es, egy 79-es 250-es KTM krosszgép, egy TS MZ, amiből csopper lesz, de félbe van hagyva, a Hornet, amire láncszett kéne, mennem kell vissza egyetemre februártól, úgyhogy legfeljebb jövőre lesz valami, de addig is tesztelek, meg tökéletsítem a technikámat:D
csak húzom, hogy jól felszívja magát és eljöjjön :D de szerintem ezt ő is tudja :)
Gyere én ismerek egy srácott aki öreg is dagatt is ,és néha ő is megy edzéseken.:-)
Neharagudj kérire,egy kicsit nyers a stílusa,de jó srác.De tényleg szivesen látunk bármelyik edzésen,és segitünk(ha egyáltalán kell e valamiben).örülünk ha minnél többen vagyunk MZ-sek,a hangulat is baráti,ha ott alszunk akkor esténként még némi alkohollal ezt még fokozni is szoktuk:-)
Ja, meg nem kell leszólni egyszerre a kisebbet:) Egy baráti versenyben benn lennék bármikor, ha alkalmam, lehetőségem lenne rá, mondom, az MZ-kupát is fontolgatom, nem vagyok beszari alak, szivesen versenyeznék, csak nincs rá lehetőségem, nincsenek meg a megfelelő körülmények. Amúgy a 600-assal szoktam nyáron pályán menni, tudom, hogy addig, amíg az ember nem viszi fel a gépet, csak minimálisan használja ki, de az MZ biztos nem ott mutatja ki a foga fehérjét:D
hehe, attól félek a legkevésbé, hogy körbemotoroznánakXD Arról van szó, hogy Szombathelyről nem viszem el az MZ-t Pestre, hogy "bevillantsak" meg hogy körbemotorozzon mindenki. Ha a pannónia-ring felé lesz az MZ kupa, majd kimegyek. Egy gokartpályán meg, mint a Kakucsring, robogóval jobb időket lehet menni, mint egy 600-assal... nem ismersz, úgyhogy hidd el, de nem motorozna körbe senki. Pláne MZ-vel a Hondát, normál esetben... Utcán leér minden az MZ-men, sztender, lábtartók elöl-hátul, kipufogó, minden... tudom, hogy mi egy MZ maximális teljesítménye, hidd el, ezért is nem becsülöm le, és van meg ma is a nagy mellett...
Ez tök jó lehet, egyszer én is kipróbálnám milyen a MZ pályán , bár bennem kevesebb az önbizalom. :-)
Régen mi is tuningoltunk MZ-ket, több kevesebb sikerrel, de soha nem mentem rendes pályán.
Most meg már tisztára meg vagyok öregedve. :-)
Köszi , közben megnéztem és igazad volt a feszabályzoban van a hiba. nekem is a vastag tekercs ért hozzá belső részhez. de nekem a tekercs lakkozása jött le és a tekercsbol egy menet elszabadult és ez okozta a hibát. Nagyon köszönöm a gyors válszt egyébként énis a feszabájzóra vagy a gyujtáskapcsolora gondoltam.
Ebben egyetértek veled de sajnos a magyar rendőrség csak erre képes...
A lényeget nem írtam:
Mivel elrepedt alul a tekercs rögzítése hozzáért a belső részhez és ezért világitanak a visszajelzők.
Ez igaz, de ilyenkor senki se ringassa magát abba a hitbe, hogy sokakkal ellentétben ő ügyes és biztonságban van.
:)))))
Nem hiszem hogy eljön, mert nagyon megalázó hogy a szar gyári MZ-k körbemotorozzák. :D
Popper: Gyere a Hondáddal, azzal gyorsan odaérsz úgyis bárhova. Kecskeméten vagy Kakucsringen szoktunk edzeni. Itt nem is drága a pályabérlet és a jobb motoroddal kellő előnyöd is lenne. (kell is :)
Ha férfi vagy mutasd meg, hogy nem csak a szád nagy, hanem tényleg tudsz vezetni!
Ha gondolod regisztrállak az MZ kupa forumába onnan meg tudhatod mikor megyünk.
Nem kell egyből versenyzéssel kezdeni. Elég ha edzésen megjelensz. Az olcsobb is, meg egyszerü is, ráadásul bármilyen motorral jöhetsz. Sok utcai motor is szokott lenni, tehát nem lógnál ki a sorból.
Jé, 20évesen én is így gondoltam....de azóta megjött az eszem :D
Popper, minden 20 éves enyire istennek hiszi magát mint te, 30 éves korodra pedig belátod hogy marha nagy mázlid volt hogy még élsz és te is hiába fogod magyarázni a 20 éves magabiztos kölköknek hogy ez így nem jó.
Csak nézd meg a statisztikát. A te korosztályodból kerül ki a legtöbb donor, aki ugyan ilyen magabiztos volt, atom jó reflexekkel csak éppen nem volt szerencséje.
No mindegy kívánom hogy ne kerülj bajba és legyen lehetőséged hogy megjöjjön az eszed.
200 jól belátható országúton amúgy tényleg nem sok, csak haverom azt vette észre hoyg valahol a távolban kifordult egy szekér elé, és intenzív fékezés mellet hip-hop utol is érte a szekeret a 300-as tárcsival. Persze ki tudta kerülni mert nem jöttek szembe, de megállni esélytelen lett volna.
Pedig 200 tényleg nem tünik kezelhetettlenül nagy sebességnek. Tudom mert én is mentem annyival :D
Ugyan így a városi 80 sem sok. Be lehet venni a kanyarokat, meg lehet állni lámpánál csak ha eléd ugrik egy kivílágítattlan bringás akkor nem tudsz mit csinálni. A bokorból kirohanó kutyákról nem is beszélve.
Persze meggyőzni úgy sem tudlak. De én marhára örülök hogy élve megúsztam ezt a korszakomat.
Persze nem is ez volt a leg veszélyesebb az életemben hanem a Hungária körutas ámokfutások. 80-nál nem mentünk soha gyorsabban, de egy 60-nal haladó tömött kocsisor között cikkázva...hát elég necces elhiheted.
Mostanra az elmebetegségemet a pályára korlátozom és biztonságos határok között motorozok az utcán. Egyébként azért is érdemes felmenni a pályára mert ha még nem voltál meg fogsz lepődni mennyire nem is tudsz motort vezetni. (mindegy milyen motorral)
Nekem is ilyen mocim van.Nekem halványabban világítottak a visszajelzők.
Nekem a hiba oka:
El volt repedve az ülés alatt található kis aluminium dobozkában lévő "vasmagos tekercs" külső drótkötege.Vagyis ahol ez rá volt forrasztva a tartólapkájára.
Nagyon nehéz volt először észrevenni, hogy egyáltalán gáz van ott.
Sztem inkább a rázkódástól repedhet el,nem a pörgetéstől.
Megforrasztottam.
Majd írd le,hogy ez volt-e a baj!
Ismét egyről beszélünk! :-)
Ha átmentél volna, ott integet a rendőr a túloldalon, te meg elmész az orra elött az összehajtogatott rendszámoddal, akkor legközelebb is ugyanezt csinálnád!
A trabantos papa meg perkáljon!
Vagyis, azt büntetik aki úgy ahogy jogkövető, csak mondjuk elbangult, nem a notórius gyorshajtókat!
Mert valjuk be, mindenki szokott nagy gázt húzni, de a két ember hozzáállása között óriási a különbség, és az utóbbit kéne szivatni!
Bár szivatják ők magukat, mert hullanak mint ősszel a legyek!
Sziasztok! Egy kérdésel fordulnák hozzátok hátha járt már más is így: Ha leveszem a gyujtást az etz-mröl akkor is világit a töltésjelző és néha még az üresjelző is, csak halványaban mint ha rendessen gyujtáson lenne. De így el nem indul csak a visszajelző világit.Egyébként egy megszakitós kis etz-ről van szó. Egyszer essőbben hajtottam meg rendessen és azóta csinálja. Kérem ha van ötletetek ne fogjátok vissza magatokat. elöre is köszi , üdv tata
Nyilván senki sem szent így csak odahúzza neki az ember időnként, mert csak :)))
Hát igen! Én is voltammár úgy hogy akkor vettem észre a vasút átjárót amikor már átmentem rajt. De ha akkor 150 ropira büntettek volna szerintem többé nem fordulna elő...
Már évek óta foglalkoztat az MZ-kupa is, de túl nagyok nekem a távolságok, mivel nyugati határszélen lakom. igazából a Pannónia-ringre szivesen felmennék MZ-vel is, csak nem tudom, milyen az MZ kupás versenynaptár. Nézőként mindenképp ott leszek, talán jövőre rakok össze egy 250-est, ami megfelel a versenykiírásnak, és akkor talán majd indulok is néhány versenyen...
Jó-jó hülyén fogalmaztam, nem vagyok egy Ghost Rider, higgyétek el ismerem az érem mindkét oldalát, októberben majdnem meghaltam, úgyhogy nem kell nyomni a szöveget, hogy kivel mit tettek a marhaf...ok. Én Épp haza mentem a 250-essel, mehettem vagy 60-70-el,este volt, nem húztam neki, 400 m volt az út hazáig, tök egyenes... Egyik pillanatról a másikra bekerült a motorom elé egy kacsázó biciklis, persze világítás semmi, MZ-vel tompítotton pont az utolsó pillanatban vettem észre, épp hogy kikerültem, de a vállam beleakadt, a motor beszitált, én belementem egy árokba, a motor berugózott, előre ledobott, 6 bordám eltört, kilyukadt a tüdőm, a lépem szétrepedt, ott feküdtem a sötétben 30 méterre az úttól akinek nekimentem mattrészeg volt, annyi erőm még volt, hogy telefonáljak havernak, 1 hónapig bent feküdtem a kórházban, utána másfél hónap rehabilitáció... Higgyétek el ismerem minfdkét végletet, de ennyire szemét az élet, hogy így b@szik ki velem.... egyetemista vagyok , a Hornetet hitelre vettem, eladtam miatta a tök gyári Trophymat 70.000-ért, ami legalább a kétszeresét érte volna, ha annyámék nem segítettek volna ki, vitte a volna a bank a motort, mert a törlesztést az ösztöndíjamból fizettem, de passziválnom kellett a félévet. Nem azon múlik, hogy mennyivel megy az ember, hanem az adott szituációtól... ha üres sz út, amit 20 éve centiről-centire ismerek, miért ne húzhatnáém meg a bajszát.. Meg aki ment már 170 kilkós 100 lovas naked géppel, az tudja, hogy 50-el 3-ba még épp lehet menni, de ha picit is megmozdítja az ember a gázt, egyszerre 70 5.ben, de az a 70 nem egyenlő az MZ-n a 70-el. 40.000 km lenyomtam már az MZ-immel, a Hornettel 10.000, most vagyok 20 éves, 6 éve motorozok, de amíg nincs feleségem, meg gyerekeim, addig valamilyen szinten keresem az adrenalint, és higgyétek el, nekem áll a legkevésbé érdekemben, hogy 200-nál karambolozzak. éppe ezért maximális koncentráció mellett, igenis lehet nagy sebességgel biztonságosan közlekedni. A balesetem meg az élő példa rá, hogy 60-al is meg lehet halni, meg ha 50-el megy is az ember, ha féktávon belül lépnek ki elé, akkor véga a dalnak. Nem akarok vitatkozni senkivel, de amíg tehetem, és van rá lehetőségem, ha a helyzet megfelelő, akkor nem fogom kordában tartani a lovakat. Nem azért van a gép. persze a Trophymmal 70-re beálltam, de az egy más műfaj, az másfajta élményeket nyújt. Az is hiányzik és amint lesz rá lehetőségem, ismét veszek egy Trophyt, de 250-est szeretnék már, mert az a feeling is magával ragadt, de a modern gépek rabul ejtik az embert, olyanok, mind a drog... Na nem írok többet, mert ez már lassan regény lesz:) Széles utat minden márkatársnak, meg motorosnak.
Popper
Csak felvázoltam miért nem érdemes száguldozni. Amugy is ha száguldasz nem látod a tájat :-)
Ez jó példa, de az ember nem azért megy nyél gázon, hogy hamarabb odaérjen!!!
Az, hogy közlekedési vétségért lecsuknak, megint magyar szokás.
Egy kis rablásért meg kapsz egy felfüggesztettet...
Szerintem, aki faluban 80-nal vagy annál többel hajt az DIREKT szegi meg a szabályokat.Mert az,h vki nem figyel az 50-re és 60-nal megy az lehet akár figyelmetlenség is.
Adott egy faluban egy főútvonal.Nyugdíjas néni körülnéz.Sehol senki.Elindul, hogy átmásszon a járókeretével a zebrán. És 1* feltűnik egy 20 éves vesedonor(mondjuk csak 150-nel megy,mert ez falu). Mire a néni oldalra nézne, h mijazisten ez a eszement zaj(természetesen csakis nyitott sportkipuval képesek menni ezek a gépek), addigra már keresztül is mentek rajta.Ugyanis nem biztos, hogy mindegyik zebra egy eszement hosszú belátható úton van.
Úgy van megcsinálva, hogy 50-ről biztonsággal meg tudj állni ha elindul a gyalogos.
Piri egyről beszélünk!
30+50% az 45, szóval a vasúti átjáróban az elbangult trabantos papa ki fogja fizetni fél éves nyugdíját!
A felhajtott rendszámú agyatlanokat meg max az útszéli fa fogja megállítani nem a rendőr!
sorszám: 24568 (88382)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-10 16:43:25)
Hali midnenkinek!
Igen végülis a 80as tempó faluban nem is olyan vészes, csak egyszer találkozzál a viccben említett kocsival, ami mellett elszáguld a fej nélküli motoros, aztán megkérdi a gyerek: idesapám nem kéne behúzni azt a kaszát?
Amugy meg mindenki tudja húzni a gázt, csak nem mindenki tudja a féket is kezelni. Ellehet olvasni a Rózsa Gyuri Az én motorom című könyvet és lehet belőle tanulni. Igaz megírták már vagy 45 éve de a megjegyzések helytállóak.
A másik meg minek száguldozol? Csináltak anno egy tesztet, amiben 2 bmw és 2 vw tett egy 1500 km-es utat. Egy bmw és egy vw ment ész nélkül kíméletlenül, és 2 követte a forgalom ritmusát. Az eredmény magáért bezsél: az előbbi kettő 31 perccel ért előbb oda mint azok akik követték a forgalom ritmusát, valamint 40 literrel több benzint fogyasztottak.
Később már hiába fogod bizonygatni hogy 300-as tárcsáim vannak, majd mesélheted a kórházi ágyon a storit amely úgy kezdődik: ha....
Vagy ne adj isten ha sietsz rögtön időmilliomossá válhatsz ha nem is egy szűk sírban de egy nehány négyzetméteres cellában lehet....
Ez volt a szentencia, nem sértésnek szántam hanem intésnek.
Hajrá vidék! :-)
NA,na,na...héhé azért nem kell néhány
dorgálunk és félünk diszlegénytől beszarni.Nem vagyok rendőr ellenes de az sincs ínyemre hogy itt tépitek szét egymást a fórumon,ahelyett inkább le kellene csutakolni a bringákat és készülődni a tavaszi jó időre:-)))
Amit Popper kolléga írt a 200as tempóról,bennem személyszerint már félelmet keltene az hogy lehet nem tudok majd megállni kérdés zümmögne a fejembe.
Oké még nem volt alattam 600as gép csak egy kis tz-vel ölöm a km-eket.
Az hogy mér nem mentem be és kértem vérvételt az a magam faszsága volt,és onnatól kezdve hogy elismertem "múlt pénteken ittam" jeligére már nem volt visszaút.Kötözködhettem volna ott de,akkor meg mégrosszabb lett volna.
Jelenleg rohadtul nem érdekel a B" jogsi vissza szerzése,pedig kellene a szakmai vizsgához,motorozni jobban szeretek mint sorba állni a regeli dugóban,és még parkolni se lehet rendesen kocsival a városban.
Azért egy mz edzésen szivesen látnánk az épített gépeddel,ha úgy gondolod,hogy megálnád a helyed.
Ha 200km/ó-s sebességgel mész akkor 55métert teszel meg 1 másodperc alatt.
Aki azt állítja, hogy ilyen körülmények között ura a helyzetnek az hülye vagy kiemelkedő képességekkel rendelkezik mint pl. Talma de a versenypályán nincsenek gyalogosok, kutyát, szarvasok és szembejövők.
a motoros 'marahaf....' pedig nem általánosító jelző. Mivel jómagam is motorozok, és nagyon sok embert ismerek itt, aki tisztességesen műveli ezt.
Nem vagy te túlzottan magabiztos? Mellesleg én úgy megbasznám az össze felhajtott rendszármú motort, hogy az illető élete végig fizethetné a büntetést. Rájuk nem vonatkoznak a szabályok? Ha pedig ilyen gépre van pénzed és tépni akarsz barátom menj versenypályára, Németországba vagy repülőtérre vagy ahova akarsz, de ne az országutatkon tedd. A magyar motoros társadalmat pont az ilyen "én 200ről is biztossággal megállok, mert 300as tárcsám, van" rontják el. Ha pedig számodra nem kiviztelezhető az a közelekedési mód, akkor bizony meg is érdemled, hogy eccer jól ráfaszolj. Meg az, hogy 80-al lemeszel mondjuk a faluba, a rendőr részéről nem hiszem, hogy hülyeség lenne. Mellesleg az ilyenek miatt karamboloztam majd nem eccer autóval, mert jött a kedves motoros marhafasz 130.al én meg alig éphhogy tudtam elkapni a kormányt, mert kedves barátunknak előzés közben épp száguldozni volt kedve, a visszapillantőm meg 2 centi híján majd levitte.
Most tudom, hogy elég nagy vitát fogok elindtani és Poppert magamra haragítom, de valahogy részemről irritáló ez a nagyképűség. Mert eléggé úgy jön le, hogy 'úgyis azt csinálok amit én akarok', ami azért nem igazán így van.
Mellesleg nem fogom a rendőrök pártját, de azért ha midnenki úgy közlekedne ahogy ő jónak látja, akkor nem tudom mi lenne ebben az országban. Van aki mellettem van ebben tudom, van aki tudom nem fog velem egyetéerteni én ezt felvállalom.
Abban pedig tévedsz, hogy nem lehet a sebbességre fogni semmit. És még hidd el téged is érhetnek meglepetések.
Ez így jól hangzik de nem feltétlenül igaz. Arra gondolok, hogy a rizskályhán kb. 10 méterrel később fékezel az említett sebességnél...
MZ kupán meg nem indulok, mert a gyári futóműve az MZ-nek nem pályára való, de nem hinném, hogy annyira megvernének... Most építem az "MZ versenygépemet", de az első a futóműcsere lesz rajta... A blokkhoz nem nyúlok, leszedek róla mindent aztán kész. Talán kész lesz a Yeti-racre, a Pannónia-ringre... De az MZ kupás gépek nem jönnek be...
Nem arról van szó, hogy 200-al megyek folyamatosan. Arról van szó, ha átmegyek egy vasúti átjárón 50-60-al, vagy városon, esetleg falun belül 70-80-al megyek, annak semmi köze a balesetkhez... Nem lehet a sebességre fogni semmit... azért van két 300-as tárcsa a motoron, hogy ugyanúgy megálljak, mint az MZ-vel 50-60-ról. Azért ne b@szogassnak, meg fizettesenek csekket, mert 90 helyett 130-al járok, ha megállnék, úgyis megvágnának, ha másért nem, a felhajtott rendszámért biztos, de akkor se fogok 50-el arazsolni mindig, egyszerűen nem kivitelezhető részemről, nem is fogok 100-al végétépni egy falun, de jobb a tudat, hogy hiába fényképeznek... meg nem hiszem, hogy el tudnának kapni... 900-as XJ-vel jöt már utanám rendőr, de megunta, nem vagyom eszetlen, csak haggyanak békén, ne zavarkjanak a hülyeségeikkel... A Trophymmal rááltam a 75-80 ra, de egy sor4 600-al nem tudok...
Sziasztok!
Szombat este 18 órakor MZ Club sörözés lesz, várunk mindenkit sok szeretettel! Helyszín: Western söröző, Budapest. Link: www.mzclubhungary.com/Turak.html
Samu
Nahát, most nézem a rendeletet. Nem kaptam nagyobb büntetési összeg-kört. Frankó, csak a rendőrök kapták. A jogszabály a 410/2007 korm. rendelet. Szóval előző hozzászólásom egyéb dolgokra vonatkozik...szakmai ártalom :-S a szemetek én meg szenvedjek a 10.000-el
és a Mátra. Én is jártam oda régebben de annyi életveszélyes alak mászkál, hogy inkább elkerülöm.
Ismertem egy srácot. CBR600, 4-es út, 200, rendszám felhajtva. Trafi lekapta, kicsit üldözte a rendőr, de gyorsan lemaradt. Örült a fejének. A következő nagyobb településen közrefogták és kattant a bilincs.
Lehet hogy furcsa de a rendőröknek nagyon jó kis kommunikációs rendszerük van. Európában nem szokás az üldözés mert az veszélyes. Elengedik a csókát, aztán majd biztonságos helyen lelövik ha nem akar megállni. Erre is volt példa.
sorszám: 24555 (88358)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-10 17:57:51)
jah a Negro a tuti behammantasz párat és hüjét kap a szonda. De ugyebár csak a régi nosztalgikusból :-) a torok kéményseprője a szonda halála.
Keri te nagyon ravasz lehetsz magadnak szonda és sunyiba azt fujkálod :-)))) viccet félretéve, nem hüjeség ám.
miért a bagót miért nem tiltják be?
Ha most akarnál árusítani egy olyan terméket ami ilyen ártalmas lenne de nem bagó, akkor súlyos büntetéseket kellene fizetned. Egyszerüen valakine az az érdeke, hogy ne trabanttal járj 20 évig, hanem 3-5 évente vegyél újabb autót, motort, ehez pedig kell valamit kitalálni, különben minek cserélnéd le.
Legjobb példa, hogy a mai autók sem fogyasztanak kevesebbet mint a régiek, szóval ne mondják nekem hogy ez környezetbarát dolog.
sorszám: 24553 (88356)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-10 14:06:19)
baromi egyszerü, a rendőr is belefújt elötte :D
Velem is akartak ilyet csinálni de én 2 hete nem ittam semmit (najó vizet igen), és nagyon határozottan kijelentettem, hogy ez a szonda rossz, vigyenek vérvizsgálatra. Inkább elengedtek.
Nekem van amúgy elektromos szondám is, szóva ha kicsit kétséges, akkor tudom tesztelni magam. Másik, hogy 12 óra alatt az is kiürül ha matt részegre iszod magad. A kémiai szonda viszont másra is bejelezhet ezért kell ilyen esetben vérvizsgálatot kérni...persze ha valóban ittál akkor egyszerübb elismerni :)
sorszám: 24552 (88353)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-10 13:59:43)
A száguldozáshoz hozzászólva, nem kell sokat mondanom csak annyit: MECSEK és kész.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|