:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Na azt nem tudom látod ahonnan elhoztam gyerektöl kosárban a motrot azt mondta hogy minden gyárimég nem cseréltrajta semmit. csak egy másik fötengelyt kellet vennem bele meg csapágyakat+szimeringet.
az igaz hogy kipufogot cseréltem rajta meg a karbiba vettem uj fuvokákat. a blokkban nem cseréltem semmit még ugy komolyabban nem kellett csak csapágyakat.
sorszám: 24649 (88568)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-13 21:09:42)
Hát én még ajánlanám mondjuk a suzuki rg 125ötöt, nagyon jó kis kezes gép, jobban is megy mint egy etz 250(94kg/25LE), de ez is berugós... viszont tuti leér róla a lába
Köszi szépen akkor a 28n1-3 akkor jó is lesz.
Kezdeném a hátsó rugó leg alacsonyabra engedésével, valószínüleg amúgy is a leg gyengébb előfeszítés kell neki ha nem ér le a lába. Aztán az ülés szivacsból lehet kivágni.
Ez után már csak reszelni lehet.
Az első kormánykiflinél ki kell tágítani a felső teló befogatását, hogy lejebb lehessen ereszteni az egészet.
Viszont ha ilyen apró a párod, nem biztos hogy 250-es ETZ ideális választás neki. A lányok amúgy sem szeretik az ilyen gépeket, mert koszos, olajos, berugós és érzék kell hozzá...bár feleségem a végére egészen megkedvelte a 120-as Skodán a 3 pedálos vezetést :D. Én egy 125ös Yamahát néztem ki páromnak. Ez a kisebb növésüeknek is kényelmes és megbízhatósága és az önindítója miatt ideális lányoknak is.
Esetleg egy 150-es ETZ is jó lehet, ha nincs annyi pénzed.
Ja még egy ötlet, az első rugóból is ki lehet vágni pár centit.
nem lehet, hogy kisebb az első lánckereked?
gondolom kipucoltad az mz blokkját v. vmit cseréltél benne, elképzelhető hogy amiatt van.én is amikor kitakaritottam a tz karbiját meg kipuffot cseréltem mert kicsit el volt rohadva már a sok állás miatt,és hihetetlen h mennyi lovacska ébredt fel benne;-))
sziasztok!nagy gondba vagyok!
az asszony levizsgázott->előtoltam a tartalék tz-t és nagy megrökönyödéssel nyugtáztuk, hogy nem ér le a lába!!7 cm hiányzik.az volna a kérdésem hogy hogyan lehetne a legegyszerűbben (de gusztusosan)ezt a 7 cm-es difit korigálni.(flex;trafó kizárva)a félreértések elkerülése végett ETZ 250-röl beszélgetünk.
a segítségeteket elöre is köszönöm
nem csak üresben hanem mikor elindulok vele akkor is többet pörög, jóbban gyorsul pedig meg eggyezik minden a haverom motorjával és mégis jobban pörög. És az a polyén hogy semmi tuning nincs rajta. simsonom is egy idöbe ezt csinálta amig meg nem nyitottam tavaly. pedig az MZ blokkomat is én raktam össze és mégis nem tom miért csinálja ezt.
akkor kell a másodikra szikrát adni amikor az elsőre is. Már ha MZ-vel akarod megcsinálni
Esetleg az lehet a proléma, ha folytás van a kipufogóban. A sportmotorok amik lángnyelvek kiséretében durrognak, mindig nyitott kipufogója van.
A 2T motorok esetében ennek csak anyi baja van, hogy csökkenti a motor teljesítményét és nyomatékát.
nem rossz, de motoron ezt nem nagyon használhatod, mert ez torló levegős sugár hajtómű. Elég nagy sebességre kell gyorsítani hogy el lehessen indítani.
hát ez az én is így csináltam mert beraktam még egy trafót a plusz gyertyához és amikor arra ráadom az áramot akkor a normálisról leveszi de hiába kapcsolgatok seholsem robbam és nem is ég
Nem elég benzint, extra levegőt is kell küldeni. Leg egyszerübb ha leveszed néhány fordulatra a gyújtást, mert akkor elég jó minőségü robbanás képes elegy jut a kipufogóba.
Általában a 4 ütemü motorokon ez úgy működik, hogy üresben húznak egy csutkát, az elektronika adott fordulat felett, letiltja a gyújtást, ezért benzin kerül a kipufógóba, majd amikor fisszakapcsol, az berobbantja a kipufogóban lévő keveréket is. És kész a lángcsóva.
http://www.rqriley.com/gluharef.html
jó ötelet csak kékne annak az oldalnak a címe:D
Valamelyik honlapon láttsm egy mini sugárhajtóművet, na az kéne neked kipuff helyett. :)))
Nem. A Tpophyn 28-as porlasztó van asszem és a tű is más. A TS-en 30-as van mint az ETZ-n. Van még 26-os vagy 27-es az ETS-en. A kicsiken 22-24-es. Mind BVF, ami szerintem Bing koppintás.
Sziasztok lenne egy kérdésem
Lángoló kipufogót szeretnék csinálni csak nem tom hogyan...
kipróbáltam a plusz gyertyás gyujtórendszert a kipufogóban csak az a baj hogy az a kis ív amit a gyertya szolgáltat az nem gyújtja be a benzin amit a kipufogóba küldtem
de ha kívülről meg kentem egy kis gázpörkölővel akkor elégszépen lángolt
na most arra jutottam hogy valami hatásosabb gyujtószerkezetet kéne felszerelnem
nincsen véletlenül valami ötletetek?
illetve még azon is gondolkozta hogy a kipufogóba benzin helyett gázt vezetek ...szerintetek az hatásosabb eredményt fog hozni?
válaszotokat előre is köszönöm
Üdw mindenkinek!A köv. kérdéseim lennének. Az MZ TS 250 karburátora megegyezik az Mz Trophy 250 karburátorával? A súber + súbertű lenne a fontos, hogy az egyezik -e? Milyen gyári karburátor típusok vannak 250-hez? pl;22N1-3
üresben?
Vagy gyorsabban is megy?
ok köszy csak azért voltam kiváncsirá mert sokkal többet pörög mint a többi haverom mz-je.
Köszi a Bing karbi képet. Egy kicsit magasra sikeredett, de ha jó akkor jó:D
Én ezt a karbit néztem ki:
https://bolt.egumotors.hu/index.php?p=shop&act=prd&cid=1205&pid=765
Aki tud adjon rá véleményt!!!
Laci
Ez az a szep kis karbi...:-)))) es sasto turan muzsikalt nekem olyan szepen mikor visszaengedtem a gazt, hogy : biiingggg-binggg-bing-bing-bing :-)))
Itt az enyém:
http://img2.tar.hu/piciscoot/img/31647102.jpg#3
amit én láttam bing karbit az egy marha nagy átmérőjü és hosszú függőleges hengerből állt. Alig fért el a régi helyén. De rákerestem Googlen, vagy ezer féle karbit gyárt a Bing.
Üresben csutkán 8000-et, 90-nél 4-ben 6000-et. Persze ne pörgesd üresben, mert szétrepül a főtengely.
Nem is nagy :-)) Kisebb, mint a 30N*-*, fuvokameretben meg foleg....118-as a fofuvoka es ugyanugy/jobban!! (kopott karbi) megy vele a gep. Amugy meg nem ertem azt, hogy nagy? (sulyra?)szivocsonk, levegoszurocsonk ugyanaz a karbimeret meg nem mindegy? elfér? :-))
Ha megszervezed akkor lehet. Komolyan.
Az a gond, hogy ha utána nézel, 125ös MZ-t összerakni versenyzésre ugyan anyiba kerül mint egy 250-est. Viszont amíg a 250-esből komoly, ütőképes és élvezetes versenymotort lehet faragni, a 125-ös elég unalmas ehez képest. Tehát nincs olyan ember aki 125-ös MZ-vel akarna versenyzni ugyan olyna költségen.
Azért is reklamáltak nekünk hogy 250-es TS-el miért nem lehet menni. Engedélyeztük, de továbbra sem megy senki TS-el.
Persze értem, hogy te arra gondoltál hogy van egy 125-ös motorod és milyen jó lenne versenyezni, de nincs pénzed másik motorra, utánfutóra, meg ilyesmire. Biztos vannak még hozzád hasonlóak, de ezek a motorosok a hivatalos versenylicensz költségeit, és a nevezési díjat sem tudják kifizetni. Innentől kezdve nem lehet mit tenni.
Meg anyira nincs is érdeklődés 125-ös versenyre. Még a Simsonosoknál is nagyobb a verseny élet mint a 125-ösöknél.
Én javaslom hogy ha tényleg szeretnél belekóstolni gyere ki te is edzésre. De nem is kell feltétlenül velünk jönnöd, felhívod bármelyik szimpatikus pályát és megkérded mikor lehet menni. Persze egyedül nem élvezetes, szervezz rá pár havert. Javaslom konzultálj a Simósokkal is. Olyan tuningos Simokkal mennek, hogy alig mennek roszabb köridőket mint egy ETZ, tehát ha engedik akkor még velük együtt is évezetes lehet.
Azonban azt mondom, hogy rendes, protektoros motoros felszerelés alap dolog a pályán. Nélküle ne menj fel.
sziasztok birna nekem segíteni valaki hogy hogyan birnám lemérni hogy hogy mennyit pörög a 150-es ts mz. mert nincs fordulat számméröm. elöre is köszy a válaszokat.
Mikuni, Keichin meg ilyesmi a Hondának, Kawának és Yamahának is gyártott karbikat. A minőségük ennek megfelelő. Jó karbik, főleg ha CV karbit találsz, ne adj isten gyorsító fúvókásat.
Viszont nem tudom MZ-vel hogy lehet összehangolni. A BING-et direkt MZ-re csinálták és tapasztalatok szerint tökéletesen kihozza az MZ-ből amit lehet.
Tény hogy ormótlan nagy, de pont ezért tudja amit tud.
Egyszerü.
Kerék ki, teló ki, ehez le kell venni a felső nagy csavart és meglazítani a kormánykifliket és simán kihúzható.
régi szimering közepébe csavarhúzót beleszúrod és kifordíton majd lehúzod a szárról. A telószárra nagyon vigyáz, mert ha megkarcolod akkor mindig ereszteni fog.
Új szimeringet óvatosan ráhúzod és belenyomod. Ha nagyon szoros akkor a szélét kocogtatva beleütheted, de ne görbüljön, mert akkor annyi neki.
Sima csapágyboltban kapható szimeringet tegyél bele, ha lehet porvédőset.
És kapásból 3dbot vegyél mert könnyű elrontani berakáskor.
Ha nagyon laza, akkor pálmatexel ragaszd bele, különben kinyomja a nyomás egy kátyuban.
regisztráltalak, email ment a jelszóval mert azt nem kértél.
Ott at MZ racingon szoktuk bekiabálni, nem sokkal elötte. Általában úgy megy hogy valakinek elkezd viszketni a tenyere és elhatározza hogy kimegy a pályára, felhívja a tulajt, megkérdi lehet e menni és ha lehet akkor beszól a többieknek hogy ekkor meg ekkor megyek aki akar jöhet. Ennyi.
Általában hétvégen vagyunk többen, de néha hétköznap is kimegyünk.
király! Érdemes volt kivárnom :D
Hello mindenkinek!
Az Mz Kupán miért nem lehet 125-150 etz-kel indulni?
Üdv:Ervin
A bing az nagyon jo valasztas, nem tudom kep alapjan hogy dontotted el, hogy durva a kidolgozasa. Sztem nagyon szep kis karbi es kimondottan az etz-re van hangolva. A 30N2-5 osombe kb 70 000 km volt igy csereerett lett. Ezutan kapott binget, gyonyoru az alapjarat egesz fordulatszamtartomanyban szepen dolgozik, jobban is megy (a kopottnal volt egy tartomany ahol alig akart menni) es a fogyasztasom is drasztikusan csokkent. Ugy szamoltam 6 ezer km alatt behozza az arat. Na hirtelen ennyi.
Udv!
Megbízható... nem tudok linket, csak mondom ha keresgélsz akkor ezt ajánlom, egyébként meg millió féle karbi van már csak mikuniból is...
Nem ismerem a mikunit, de tudsz egy linket adni, vagy leírni hogy mit tud és miért jó azt megköszönöm!
LAci
Hát a phbh sorozatot nem kedvelem, de van egy pár jó karbiljuk, én inkább mikuni párti vagyok...
És a 28-as Koso egy az egybe felment a TZ re vagy kellett valami átalakítást eszközölni a szívótorkon?
A Dell'orto karbik is királyak, csak az áruk nem király XD
csak ki kellet volna nyitni a szemem!!! kösz PeetAir & HyGy
De van még mikuni meg dell'orto is... azok is jók...
Hát keihin az aminek neve is van, bing is elég régóta gyárt karbikat, de ez nem feltétlen jelent jót...
sziasztok! valaki tudna segiteni első telo szimering cserébe?? persze csak valami tanácsot kérek! köszi
Én 28-as Kosot használtam a 250-es ETZ-men. Fogyasztás ccsökkent (nem tom pontosan mennyivel), a használhato fordulatszám pedig nőtt. Aluulrol kicsit jobb volt, felul pedig egész jol ment. Igaz én direktszűrőt használtam.
Amikor adtam egy telitorkot a TZ-nek, oylan brutális hangja volt, hogy egy utcányi ember kapta fel a fejét, hogy mi az isten közeledik. Nagyon állat volt ez a hang, mint valami szimfonia :)))
Ilyen marha-drága karbikat emberek....
inkább maradok a lyukköszörű kontra polír meg marófejnél és megmachinálom egy kicsit a sajátját :-P 30 ezer forint nem is létezik annyi nincs is, 5-öt már egyszer láttam egyben de 30at? :-)))))
Az edzések időpontjait, helyszíneit hol szoktátok közölni? (Fórum reget kértem e-mailben az mzracingre.) Ha anyagi helyzetem endegi, szívesen kilátogatnék egyszer pl. Kecskemétre.
Nézegettem a lehetséges karbikat és ezeket találtam
Bing~26000 Ft/ 30mm
Koso~29000 Ft/ 28mm
Keihin~28000 Ft/ 28mm
Találtam többet is de szerintem ezek jöhetnek szóba, mivel a többi az iszonyat drága! Nem mintha ezek a karbik olcsók lennének XD
Nekem személy szerint ránézésre is a Koso ill. Keihin karbik jönnek be, mivel a Bing az elég dúrva kidolgozású.
Hozáteszem mindegyiket csak képekről láttam, ezért ha van valakinek tapasztalata a fent említett karbikkal és leírná azt megköszönném!
LAci
Sziasztok!
Sikerült megoldani, hogy az utángyártott vezetékkötegben "gyári" színű vezetékek legyenek. Akit esetleg érdekel, az dobjon egy mailt a bakimate kukac freemail pont hu -ra.
Nem Bambi vagyok de ő nincs oda a 125ösökért :) TS-re a saját karbija a legjobb. Én felraktam egy ETZ125 karbit, de lényegében nem különbözik az eredetitől, csak abban hogy ezen van alapjárati csavar és más fajta fúvókatű való bele.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|