:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Azért szeretném cserélni, mert nemrég vettem a motort és ami van benne bimetálos, most egyáltalán nem működik.
Ezért gondoltam hogy inkább elektronikusat veszek mert állítólag tovább bírja és stabilabb mint a bimetálos és nem sokkal drágább.
LED-el nem működik. Normál izzóval megy, de azt meg minek cserélni?
Hello! Akkor hogy van ez? Miért nem működik az autós elektronikus indexrelé a 12V-os rendszerben normál izzóknál? (a cikkben azt írja hogy működik)Én is gondolkodtam rajta hogy kicserélem a relét (autós)elektronikusra de mostmár meggondolom... Nekem ETZ-be kellene.
Üdv!
Hello! Akkor hogy van ez? Miért nem működik az autós elektronikus indexrelé a 12V-os rendszerben normál izzóknál? (a cikkben azt írja hogy működik)Én is gondolkodtam rajta hogy kicserélem a relét (autós)elektronikusra de mostmár meggondolom... Nekem ETZ-be kellene.
Üdv!
Nagyon lecsúsztunk gyerekek MZZETEK!!!
Az izs+junaknál voltunk amíg nem válaszoltam...
Nem rosszindulatból mondom: nem lesz+.
nekem 5 motoromat loptak el 1 lett +, de nem azé mert olyan kira a yard. Hanem azért mert tök primitív volt az indításgátló és nem jöttek rá hol a kapcsoló... azt eltólták 500métert és elhajintották az árokba. De ha +is lesz törve stb, a szerszám nem lesz benne.
sorszám: 24810 (89099)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-23 21:41:17)
sziasztok!
Főként pestieknek szól a dolog,a mai napon kb. 10 és 21 óra között a IX.Kerületből a Lurdy háznál az ingyenes parkolóból ellopták apám kocsiát.
Kérlek titeket ha jártok arrafele és láttátok(bármikor) hívjatok v. írjatok ide a fórumba.
Az autó típusa fiat fiorino 1,5 i.e. benzines fehér színű dobozos,rendszáma:FDB-666
ismertető jegyei:jobb ajtó kicsit sérült,motorháztető, és a hátsó ajtó jobb szárnya horpadt.Sok szerszám van van a hátsó részben,és a február elején mennünk kéne a kocsival dolgozni.
Ismétlem bárki látja menet közben hívjon
ez az én számom:06-/70/-774-92-55
ez az apámé:06-/20/-9-309-505
nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget.üdv:András
Helló jó a wartburg mekszakító etz be még a trabi é is jó ojan mint a wartburgé.
"mire olvastam az indexen hogy hogy kéne elhelyezni." - :-OOO Hogy kell?
Csáó.Ha a az azok a lyukak vannak kiszoposodva ahova a szegecseknek kellene kerülni az gáz.De ha jól emléxem akkor a kuplungkosár+fogaskerék összefexik.Szóval szerintem attol még lehet jó. De ha belegonolok hogy mégse sikerül akkor az GÁZ. A kuplung pörög sacc sokat,és ha egy kicsit is űt,akkor primer lánc csere+szimering+a jóég tudja mi.
Én a mociból venném ki. És rakatnám át a lánckereket.
Ha lamellákat is csrélsz ne felejtsd el a 3szög alakú hézagolólemezekel beállitani a kuplungot.
Üdv Dlaca
Ha a főtengely végén lévő spirálos végű anyára gondolsz, az sima jobb menetes.
LED-esre szeretném cserélni az indexeket. Ekkor biztos, hogy nem jó a bimetalos.
Hali!
Kérdésem a következő: 250-es ETZ-nél a fordulatszám mérő kihajtás jobb, vagy bal menetes?
Jó pedig a bimetálos, arra ügyelj hogy a "lyukas" része legyen felül, így helyezd el. Nekem sikerült kettőt is kinyírnom anno, mire olvastam az indexen hogy hogy kéne elhelyezni. 4 éve bírja.
Sziasztok!
Ki akartam cserélni a bimetalos indexrelémet egy 3-lábú autó indexrelével úgy ahogy itt a fejlesztés oldalon található: a 31-es lábat testre kötöttem. De nem működik, felvillan 3-at és utánna folyamatosan ég. Egy másik relével se javult a helyzet. A bimetalossal tökéletesen működik. Mit gondoltok mit lehet vele kezdeni?
Szevasz Gyerek! :-)
Majd annyi idősen kiderül :-)
Viszont a blokk-tömítés garnitúra az új volt :-))))
Jah, király köszi :-)
A benzincsap a másikból volt, és szép állapotban leledzett, míg a másikon igen sok volt a trutyi (ilyen vízköves-aluminium-rohadásos valami),azt hogy nem csöpög az meg egy kis parafa tette magáévá, prímán beitatva olajjal :-)
Poteka 3-asa nagyon tuti lett, mesélte is a benzincsapos történetet, hogy meglepődött, hogy tudtál szerezni rá újat. :D
Szerintem már behozná. Csak simán http://riga.hu/-t próbáld, vagy ha az nem jó akkor itt a fórum linkje: http://forum.sg.hu/forum.php3?azonosito=riga
Mostanában én is csak a fórumot nyitom meg egyből, az oldalra ritkán nézek be. :D
ahhan értem a javitást, köszi.te figyu már én etz-re akarok feltenni trophy-jét felmegy a kuplung ugyanoda ahova tz.csak azt nem vágom hogy a kinyomo szerkezet hogy csatlakozik hozzá, mert a tz-ben sima gördülö csapagy van, a trophy ban meg axiás golyos csapagy van,és nagyobb az átmérője a menetes résznek is amire megy a lehuzo
ahhan értem a javitást, köszi.te figyu már én etz-re akarok feltenni trophy-jét felmegy a kuplung ugyanoda ahova tz.csak azt nem vágom hogy a kinyomo szerkezet hogy csatlakozik hozzá, mert a tz-ben sima gördülö csapagy van, a trophy ban meg axiás golyos csapagy van,és nagyobb az átmérője a menetes résznek is amire megy a lehuzo
nem sajnos. eleve más a kúprész és a tányér felülete. ha jól tudom (de ez nem biztos), az ETZ.jé talán vastagabb is. De mni csak ts-ét és trophy-jét szereltük, de egy tuti, ETZ-jé nem fog felmenni. Fizikai lehetetlenésg.
Ha az agy javítására gondolsz megoldható, csak kell egy jó esztergályos. Meg kell muatnod neki, hogy meddíg kell az agynak felcsúszni a főtengelyen és az alapján tudja megcsinálni a régi kuplungot úgy, hogy behegesztik a kúpot és újra kiesztergálja. Ugyanezt csináltattam, csak az volt abaj, hogy nem mutattam meg hol kell megszorulnia a főtengelyen és ő megcsinálat szuperül, csak 2mm-el feljebb csúszik mint előtte így ergo nem jó, de így meg lehet csinálni.
Ha ebbe nem meész bele, kidobhatod az egészet. DE arra sose hallgass, aki azt mondja, hogy SAVAZD fel, mert azt az életbe le nem szeded a főtengelyről Utóbbi megoldás tényleg kókányáolás, sose próbáld ki!!
mzzzz
Jah az én voltam/vagyok :-) akkor voltam a 4-es Verhovinámmal. Mostmeg változott a riga.hu és ez a hüje gép nem hozza be nekem itthon :-S
Potecz Zolinak mit szólsz a 3-as Rigójához?
Óóóó baccus rosszul írtam! :-) fenyőgyanta nah :-)
mit lehet kezdeni a kopott kuplung test-el lehet javitani a kupot?
látom ogy nem egyforma, azért kérdeztem hogy mükszik valahogy!
én is hasonlóképpen csinálom, csak cinnel. Visszahajtam a végét, és ha azt odarorasztom akkor az már el nem engedi.
csá! megnézhetnéd a két kuplungagyat, aztán meglátod hogy NEM...
csá! valaki segithetne. etz250 be trophy 250 es kuplung beszerelhető? a kinyomo szerkezet(amit a bowden húz) ugyanugy csatlakozik a kuplunghoz, mert a trophy kuplungnak a csapágya süllyesztve van a kuplungban
Boztos van olyan is, de ocso MZ bowdennél jártam úgy hogy le akartam szedni a fejet és lecsöppent :)
kicsit olvass vissza miről volt szó...
Egyszer régen én is forrasztottam egy gázbowdent , mert megtudtam mibe fáj egy új. Hát szenvedés az volt, mire a sok olajat eltüntettem róla, de sikerült és az bírta is, de pl. fékbovdent nem állnék neki forrasztgatni. Persze, lehet hogy én vagyok aggódós! Gyárilag a végeket nem úgy csinálják, hogy a présgép rányomja olyan erővel, hogy megfolyik az anyag, és kész?
Hát nem tom. Bowdent forrasztani?
Nem megy szét az túl hamar?
Gyerekkoromban a biciklik fékbowdenét mindig cserélni kellett, mert mindig leszakadt a fejük a fékkarnál. Pedig nem voltam olyan nagyon bikás gyerek akkor se. Megváltás volt mikor végre kontrás camping bicajra ülhettem. :))
csak egy halk megjegyzés, nem műgyanat, hanem fenyőgyanta.
A forrasztózsírt nem használtam még, de elvileg azzal bekenitek és jó meleg bádogos pákával, (vagy teljesen kihajtott Weller is megteszi) lehet is forrasztani.
Ha nincs forrasztózsír, akkor elöbb híg sósavba kell dugni a végét, hogy leszedje az oxidot és zsírt, majd a meleg pákával egy kis fenyőgyantát kell kenni rá futtatni, hogy ne is oxidálodjon, aztán már lehet is olmozni.
Nekem nem vált be a forrasztás féken, ezért megfelelő méretü csavarba furt lukon átfűztem, a végét visszahajtottam, és így forrasztottam meg. Ez már tartós, de macerás, egyszerübb venni :)
Szevasz Tata! Te is így udvarolsz? http://youtube.com/watch?v=MMk5R82_2os
:D
Én meg 22 éves vagyok és kb 10 éves koromban tanítottak meg a környéki haverok simsonnal motorozni, azóta motorozok, mikor mivel. környéki haverok simsonjai -> apám 175-ös Czetkája -> öcsémmel közös babetta és riga 12 -> saját riga 12 -> ETZ 250.
Ebből mindet szereltem is, valamelyiket jobban valamelyiket kevésbé.
pl az öcsémmel közös riga 12-t egy öreg bácsitól kaptuk. Lehúzott hengerrel állt a pincéjében.
Széthúztam a blokkját, a hengert elvittem furatni. Amíg a kész nem lett a henger darabokban hevert a pincében az egész.
Kb. 1 hónap múlva kezdtem összerakni a blokkot, mintha legó lenne, nem emléketzem, hogy volt, de összepasszoltak az alkatrészek.
Azóta már az ETZ-m is széthúztam és felújítottam a blokkját, szerintem nem nagy dolog, de ha valakinek nincs érzéke hozzá, akkor inkább vigye el bambihoz. :D
Amúgy Balázzsal találkoztam már az egyik rigás találkozón még 2-3 éve a fóti veteránmotoros versenyen, már ha Te az a Balázs vagy. :D
Nyáron majd lehet én is elnézek egy ilyen kakucsringes edzésre, mert az én fantáziámat is felkeltette ez a versenyzés dolog, csak még pénz nincs rá. :D
Jajjj szerencsétlen "öregemberek" :-)) Már hallom is a járókeretek csattogását :-)))
Én meg akkor mit szóljak? 27 voltam amikor elkezdtem MZ-zni, ez is már 5 éve volt :-)Addig csak köszörűgéépekkel (50ccm) amolyan "A-ból B-be "motoros" voltam :-)
Forrasztás előtt le kell kezelni forrasztó-zsírral vagy műgyantával. A Pannóniámra csináltam már ilyet, és hidd el működik.
Én meg 22 vagyok! Akkor én már öregnek számítok :))) Inkább csak később kezdtem a motorozást, a kocsik előbb ejtettek rabul.
aha, meglehet, én máshogy hallottam, de ha már csináltál, és jó lett a művelet, akkor más bele szólásom nincsen.
Nah én meg 7 éve vagyok kapcsolatba motorokkal, és 3 éve szerelgetem őket, ebből két éve komolyabban. És én meg 21 vagyok :-D
Nah az úgy valék, hogy leszeded a régiről a bunkókat (megmelegíted gázlánggal és lehúzod) aztán felteszed az újra, de előtte egy kicsit megfürdeted műgyantába meg ónba. Slussz ennyi.
nem azért mondtam,ezzel arra akarta célozni hogy még viszonylag fiatal vagyok és soket kell még tanulnom.
üdv
Én úgy vettem észre,h vagyunk itt páran akik 20 évesek :D te is, SmOZ, meg jómagam is. Nem baj, nem baj :D
sorszám: 24768 (88957)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-21 22:54:20)
hát végülis..
fel lehetne tenni az oldalra,egyébként van több kép is csak a szutyok freemail nem engedte át mellékletbe.Aúgy én még csak 3 éve szerelek motorokat, inkább kocsikat(autószerelőnek tanulok)mindent megcsinálok a két kezemmel a centírozástól kezdve a blokk generálig.Ha valami elektronikus balhé van (persze alapszinten)pl: bizticsere,akksi töltés stb. ezeket még meg tudom csinálni,viszont ha komolyabb gáz van akkor én is elviszem a villamosságishoz.ezzel csak annyit akartam mondani hogy én ugyanolyan kezdő vagyok,legalábbis úgy érzem,mint bármelyik fiatal motoros, aki most bontogatja szárnyait,még csak 20 éves vagyok,nagyon sokat kell még tanulnom, és mégtöbbet kell megtapasztalnom.
üdv:András
Köszi Attila a segítséget, ez is valami :) Ha valahogy meg tudnád oldani a fénykép dolgot (barátokkal, vagy valami) annak nagyon örülnék... de ha ügyesen rajzolsz nekem az is jó :D
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|