:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Lehet hogy ott lesz egy árokban benzin nélkül. Kívánom hogy meglegyen.
Köcsög disznópatkányok....unatkozós anyukájukat.
Van vkinek egy fölösleges kuplungagya ts250/1-hez? ugyanis nem bírtam lehúzni az enyémről, addig a szintig hogy a fordulatmérőből lepattant a 1/3-a. Na erre varrjatok gombot, láttatok már ilyet?!
helloteok nekem lenne pár cuccom elado mz ts 125 hőz akinek bár mi kelll irjon freemailomra repa001@freemail.hu
Hello! Tudja valaki, hogy melyik típusú hajtómű olaj való ETZ 250-be. API GL 4 v. API GL5 ???
hát Rókapimpó részvétem,nekem se sok jót jósoltak a rendőrök, amikor a Lurdy parkolójából ellopták a kocsit.Pedig egy furgont ha közlekedik eléggé nehéz nem észrevenni.Én is rettegek mikor fogják elvinni a motorom.Amikor tanműhelyben vagyunk,akkor beviszem a műhely előcsarnokába,ott azért csak biztonságosabb.Lehet hogy egy "diszkópatkánynak" csak egy szutyok kis olajköpködő mz, de nekem ezek a gépek a szerelmeim,midegyik régi maszina.Elhatároztam ha véletlenül látok ilyen autó v. motor lopásokat, addig verem az illető fejét amíg szuszog.
üdv
Ja méd valami: csak akkor viszik el ha el tudja indítani.
A péntek az ilyen. Nekem is mindíg pénteken lopták el a diszkópatkányok brahiból vagy mitommér. Az Ucssó az volt, hogy leszívták belóle a 1,5 liter benyát és lerugdosták az indexeket. El akarta lopni a szerencsétlen de nem bírt még a gagyi bicajlánccal se...
Szóval péntek éjjel az ilyen.
S. O. S. !!!
Tegnap ellopták haverom 150-es ETZ-jét Dunakesziről.
A motor adatai:
Rendszám: UBP-875
alvázszám: 4096116
motorszá: 3099104
A motor elég lepusztult állapotban, napi használatban mocskosan tűnt el. A tank at üléshez közel a tetején horpadt volt. A kipufogó könyök full rozsdás, a dob vége luggatott volt.
Az ülés vége és a kapaszkodó között tartotta a az olajos flakont, tehát a környéke olajfoltos lehet. A hátsó sárvédő a randszám alatt le volt vágva, az első sárvédő a blokkhoz közelebbi végévél deformálódott egy korábbi balasetnél.
A motoron jó utcai gumik voltak.
A motor gyári ETZ szürke.
Ha valakinek alkatrésznek árulnak 150-es ETZ-t, vagy akár papír nélkül streetfighternek, vagy egyszerűen csak alkatrészeket és felismeri, akkor azonnal hívja a : 06-20-365-83-85-ös mobil számot.
Előre is köszönet a segítségért.
Szia
TS 250 űlésem sajnos nincs, csak ETZ 125, 150, 251, illetve 301
Sub-ee
Köszi Laci, rendes vagy!
Üdv.:Sub-ee
Sub-ee -nak üzenem hogy kösz az alkatrészeket tényleg jó állapotúak, megérte megvennem!!!
UI: Ez nem a reklám helye volt:D!!!
LAci
Ez fórum, nem pedig a teleshop.
Aki hirdetni akar ezen az oldalon az vagy fizet, vagy ha nem akar, akkor megelégszik a kevésbé hatékony hirdetési formával az alkatrészbörze topikban.
Egyébként nem szól senki azért ha valaki beírja, hogy van egy eladó ez az, vagy itt keres valaki. De azért nem kéne túlzásba vinni, márpedig neked sikerült.
Mi lenne ha nem raknád fel naponta többször a szép hosszú listádat, hanem mondjuk csak hetente? És ha lehet az Alkatrészbörze fórumot használd erre, mert ez már kezd nagyon Spam szerü lenni.
Efendy,mennyibe adnád oda?? MEg merre laksz ,mert én szombathelyi vagyok.:) kösz a felvilágositást a duttyú méretekröl.
Nem lehet 175ccm ... mert a kicsit 0.25-re fúrják talán max 58mm-ig az a hatodik túlméret asszem.
Tegyél rá 26mm-es karbit (persze ehhez reszelni kell) meg szedjél le minden felesleges súlyt elsőként a bazi nehéz és amúgy kicsi tankot. Esetleg talán az ETZ kulung is rámegy ami sokkal könnyebb.
EZ CSAK 5LET NEM PRÓBÁLTAMMÉG!!!
eladó!!
etz 125 tank
jáva csepp tank
mz ts 150 250 karbik (hiányosan)
mz első ill hátsó sárvédők
mz ts 250 ülés kompletten(huzat szakadt)
képeket tok küldeni
E-mail:adam851017@freemail.hu
tel:06 30 419-9581
Bajdú-Bihar B.újfalu
Mármint nem a hengert, hanem a motort. :D
Legjobb tuning, ha lecseréled 250-esre vagy nagyobbra. :D
Na az a legtöbb amit tehetsz. Meg a polír....az az isten (nekem 8) ) meg ha rendesen be van állítva.
Mz Ts 125-höz milyen tuningot javasolnátok?A henger már 150 ccm 3x furva,most már 175ccm.
Efendy,mennyibe adnád oda?? MEg merre laksz ,mert én szombathelyi vagyok.:) kösz a felvilágositást a duttyú méretekröl.
Szia! ts 250 ülésed nincsen? Kifogástalan huzattal, jó állapotú ülés érdekelne!
Feri
Csakhogy valaki nem nyitja meg!!!!!! Nem egy példát tudnék arra mondani, aki nem alkatrészbörzén nézte meg a neki éppen szükséges alkatrészt. Ha nincs igazam valaki cáfoljon rá. (Rajtad kívül) Ráadásul az alkatrészek nagyon jó állapotúak elég sok alkatrészt közülük nagyon olcsón adok!!
Szia
Az ETZ 250 alapméretes dugattyúja 69-es, a 69,5 első túlméret.
Szega.
Ugy gondolom hogy aki alkatrészt keres az megnyitja az
ALKATRÉSZBÖRZE forumot.
és se itt kirdetem az eladó alig használt fogkefémet.
Üdv Dlaca
68,96 az eredeti dugó mivel 0.04 század mm a gyári illesztés ha jól tudom.
Az első túlméret 69,5mm 0,5mm enként fúrják ...
csá,nekem van kapaszkodo, a dugattyúátmérö asszem 69,00
Hellsoztok ,megtudná nekem valaki azt mondani,hogy az ETZ 250 esekben mekkora gyári dugattyu?a hengeremre 69,5 van irva. Ja és ha valaki tud KRÓm kapaszkodót gyárit ETZ 250 re légysives irjon,köszz.
csá.valaki segithetne. 250 es trophy kuplung agy és a kinyomo szerkezet közötti távtarto méretei kellenének( külsö-belsö átmérö, hossz)
Sziasztok
Eladóak a következő 125-ös 150-es 250-es, illetve 251-es ETZ gyári DDR alkatrészek.
Kivéve a karburátor nem gyári,mert japán gyártmány!
Komplett váltó(TS 250/1, ETZ 250, ETZ 251)
Henger (ETZ 250)
gyújtáskapcsoló (ETZ 125-251)
kupplungalkatrészek (ETZ 250,251)
berugószerkezet (ETZ 250,251)
berugó+váltókar (ETZ 250,251)
első lengéscsillapítópár komletten (ETZ 125-251)
fékpedál (ETZ 125-251)
sztender (ETZ 250)
alsó és felső kormánykifli (ETZ 125-251)
műszertartó alukonzol (ETZ 250)
hátsó kerék kompletten, új gumival, 10km nincs benne, még körben a festett sárga csík is rajta van (ETZ 250)
első keréktengely (ETZ 125-251)
hátsó keréktengely (ETZ 125-251)
lengővilla ETZ 250
kilométeróra meghajtó spirál (ETZ 125-251)
30-as torokátmérőjű MIKUNI fordulatkarburátor ETZ125-re vagy 150-re
VAn még egy pár blokkalkatrészem, kitűnő állapotban Trophy 250-re, illetve ES 250-re.
Képet tudok mindenről küldeni, nagy felbontásút!
Akit érdekel valami, írjon e-mailt a muller_szabolcs@citromail.hu címre
vagy hívjon a 06/20/224-7288-as számon a délutáni órákban.
A következő alkatrészek egy 89-es évjáratú 10400km-tert futott ETZ 150-ből származnak.
Minden alkatrész eredeti gyári DDR, a motor egyenesen az NDK-ból származik, magyarországon nem használták sokat.
első kerék
hátsó kerék
első és hátsó keréktengely
első sárvédő
hátsó sávédő
kipufogó
első teleszkóp komplett párban
lengővilla
bal oldali légszűrődekni (horpadásmentes)
jobb oldali akkumulátordekni (horpadásmentes)
tank (horpadásmentes)
óratartó alukonzol (legújabb típusú)
főfékhenger, gyári makulátlan fényezéssel
munkahenger
fékcső
gyújtáskapcsoló
óratartó gumik
gyújtáskapcsoló porvédő gumi
első lámpa H1-es halogén (halogén izzóval és tarócsavarral együtt)
tanksapka
hátsó lánckerék kitűnő állapotban
alsó sztender
oldalsztender
kipufogó tartó vas
féktárcsa
bajuszkapcsoló komplett
kupplungkar felfogatással kompletten
kormány
első teleszkóp kormánykifli csavarjának takarósapkái
műszertartó alukonzol csavarjainak takarósapkái
fesszabályzó
egyenirányító
első lábtartó
gyújtótrafó
hátsó lábtartók párban
hengertartó bak kompletten felső
alsó hengertartó bakok párban
gyári vezetékköteg
felső kormánykifli
alsó kormánykifli
főváz
hátsó fékdob pofákkal fékkulccsal és gombával
karburátorcsonk
BVF karburátor
Szívógumi
bakelit
lánc
kilométeróra spirál
fordulatszámmérő spirál
első fékkapcsoló kitűnő állapotú
hátsó fékkapcsoló rugóval és pálcával együtt
indexrelé
benzincsap
légszűrőház
Képet tudok mindenről küldeni!
Akit érdekel valami, írjon e-mailt a muller_szabolcs@citromail.hu címre
vagy hívjon a 06/20/224-7288-as számon a délutáni órákban.
Ott írom. Ha jól tévedek akkor a "speedygonzi" művésznéven futó úriember vetette fel akkor, hogy sorban kifinganak az ETZben neki az indexrelék. Neki is mondta vmi haverja hogy a lyukas rész álljon felfelé és így rögzítse. Addigra már nekem is sikerült kinyírnom 2 indexrelét sorban...aztán úgy tettem ahogy mondták, azóta bírja. Hogy miért azt ne kérdezd :-)
Azért szeretném cserélni, mert nemrég vettem a motort és ami van benne bimetálos, most egyáltalán nem működik.
Ezért gondoltam hogy inkább elektronikusat veszek mert állítólag tovább bírja és stabilabb mint a bimetálos és nem sokkal drágább.
LED-el nem működik. Normál izzóval megy, de azt meg minek cserélni?
Hello! Akkor hogy van ez? Miért nem működik az autós elektronikus indexrelé a 12V-os rendszerben normál izzóknál? (a cikkben azt írja hogy működik)Én is gondolkodtam rajta hogy kicserélem a relét (autós)elektronikusra de mostmár meggondolom... Nekem ETZ-be kellene.
Üdv!
Hello! Akkor hogy van ez? Miért nem működik az autós elektronikus indexrelé a 12V-os rendszerben normál izzóknál? (a cikkben azt írja hogy működik)Én is gondolkodtam rajta hogy kicserélem a relét (autós)elektronikusra de mostmár meggondolom... Nekem ETZ-be kellene.
Üdv!
Nagyon lecsúsztunk gyerekek MZZETEK!!!
Az izs+junaknál voltunk amíg nem válaszoltam...
Nem rosszindulatból mondom: nem lesz+.
nekem 5 motoromat loptak el 1 lett +, de nem azé mert olyan kira a yard. Hanem azért mert tök primitív volt az indításgátló és nem jöttek rá hol a kapcsoló... azt eltólták 500métert és elhajintották az árokba. De ha +is lesz törve stb, a szerszám nem lesz benne.
sorszám: 24810 (89099)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-23 21:41:17)
sziasztok!
Főként pestieknek szól a dolog,a mai napon kb. 10 és 21 óra között a IX.Kerületből a Lurdy háznál az ingyenes parkolóból ellopták apám kocsiát.
Kérlek titeket ha jártok arrafele és láttátok(bármikor) hívjatok v. írjatok ide a fórumba.
Az autó típusa fiat fiorino 1,5 i.e. benzines fehér színű dobozos,rendszáma:FDB-666
ismertető jegyei:jobb ajtó kicsit sérült,motorháztető, és a hátsó ajtó jobb szárnya horpadt.Sok szerszám van van a hátsó részben,és a február elején mennünk kéne a kocsival dolgozni.
Ismétlem bárki látja menet közben hívjon
ez az én számom:06-/70/-774-92-55
ez az apámé:06-/20/-9-309-505
nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget.üdv:András
Helló jó a wartburg mekszakító etz be még a trabi é is jó ojan mint a wartburgé.
"mire olvastam az indexen hogy hogy kéne elhelyezni." - :-OOO Hogy kell?
Csáó.Ha a az azok a lyukak vannak kiszoposodva ahova a szegecseknek kellene kerülni az gáz.De ha jól emléxem akkor a kuplungkosár+fogaskerék összefexik.Szóval szerintem attol még lehet jó. De ha belegonolok hogy mégse sikerül akkor az GÁZ. A kuplung pörög sacc sokat,és ha egy kicsit is űt,akkor primer lánc csere+szimering+a jóég tudja mi.
Én a mociból venném ki. És rakatnám át a lánckereket.
Ha lamellákat is csrélsz ne felejtsd el a 3szög alakú hézagolólemezekel beállitani a kuplungot.
Üdv Dlaca
Ha a főtengely végén lévő spirálos végű anyára gondolsz, az sima jobb menetes.
LED-esre szeretném cserélni az indexeket. Ekkor biztos, hogy nem jó a bimetalos.
Hali!
Kérdésem a következő: 250-es ETZ-nél a fordulatszám mérő kihajtás jobb, vagy bal menetes?
Jó pedig a bimetálos, arra ügyelj hogy a "lyukas" része legyen felül, így helyezd el. Nekem sikerült kettőt is kinyírnom anno, mire olvastam az indexen hogy hogy kéne elhelyezni. 4 éve bírja.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|