:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
hali!
duda működik? mert az lehet zárlatos és hajlamos megeszegetni a biztosítékokat. Ha meg kiméred, hogy túltöltés van akkor fesszab. Véleményem szerint....
Jah igen hazafelé a buszon már eszembe jutott :-DDDD a lényeg hogy igen arról van szó :-))) sajni a kártyán összevágott a szín amikor meg ki lett keverve egy cseppet világosabb lett. Egyébiránt meg olyan de olyan szép kék hogy olyat én még nem is láttam :-DDDD
piri kösz a kiegészítést ;-)
András: nem cseszegetlek ne érts félre, megyünk mi még sörözni pajti ;-)
Balázs
Üdv mindenkinek
Poblémám a követekző:
250-es etz-m van, és biztosítékzabáló lett, mikor pörgetem, magas fordulaton(mikor a végét járja)szerintem túltöltés miatt kidobálja a biztosítékot!
Nos mivel nem tudom mit hogyan kell megcsinálni, állítani rajta, raktam bele 25 amperosakat, ezzel nem bír el, csak elkezd a töltés lámpa kivillanni és mindha leállna, de újraindul ha visszavesezm a gázt,ilyenkor rángat is kicsit. Ha normálisan közlekedek vele és 5 dikbe húzom a száját akkor nincs ilyen problémám, csak ha "gyorsulok" :).
A 25 ös bizti nem megoldás tudom, ezért fördulok ide.
Amúgy tirisztoros a moci.
Valakinek valami ötlete.
Ja amúgy Keri én is valvoline olajat vettem telóba, csak ez volt.
Köszi előre is a válaszokat!
Üdv: Tibi
furat/löket: 52/58mm ez ugyanaz mint a DKW RT 125 hiszen azon a gyártósoron kezdték el gyártani. Majd kisebb átalakítások után jött az ES és TS, majd az ETZ. Lényegében a motor nagyjából ugyanaz, ami azért nem jelenti, hogy csereszabatosak az alkatrészek farigcsálás nélkül.
Üdv! Jobbos ETZ telót használsz bal oldalon is akkor most? Nem áll ellenkező irányba a féknyereg?
sorszám: 24960 (89452)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-29 14:42:36)
Látod, ebben tökéletesen igazad van!Mindenki csináljon amit és ahogy akar:)
Ne is foglalkozzunk ilyesmivel ezek után:D
Üdv!! Szakirodalom részben megtalálod! Itt bal oldalt van a listában!
furat/löket: 52/58mm ez ugyanaz mint a DKW RT 125 hiszen azon a gyártósoron kezdték el gyártani. Majd kisebb átalakítások után jött az ES és TS, majd az ETZ. Lényegében a motor nagyjából ugyanaz, ami azért nem jelenti, hogy csereszabatosak az alkatrészek farigcsálás nélkül.
hy!
Valakitől meg szeretném dudni egy mz ts 125-ös részletes motoradatokat pl.:lökethossz furatátmérő stb...
a választ előre is köszönöm.
Ez így igaz de kezdéskor fércmunkát csinál az ember, majd elvarrja a szálakat.
Illetve van olyan is (főleg csopper) amely direkt randa és rozsdás viszont kiemelkedő teljesítménye van.
Nem mindegy hogy csinálja? Neki kell használni! :-D
Az enzianblau az RAL 5010, a RAL 5011 az stahlblau azaz acélkék. :))))
Ki így ki úgy érzi jól magát a gépével! De 1 tény , ha vki átalakításra adja a fejét legalább csinálja igényesen és megbízhatóan!
A teló szár amit átfaragtam az nem a sajátja volt mert azt meg kellett hagynom
eredeti állapotában.Helyette a bontóban találtam komplet telót ,azt vittem haza.
Egy komplett motorhoz hogy szétvágjam az eredetit alkatrészeket,nem volna szivem,
épp azért csinálok olyan "egyedi" dolgokat rá amik bármikor vissza alakíthatók,és semmilyen roncsolás nem következik be.
üdv:András
ja nem sportmotor, hanem nagyvas
persze hogy nem jó ötlet, mert nagyon veszélyes mutatvány tesztelni az utcán ilyesmi kisérleti jellegű szerk.et,rengeteg gond lesz vele, de azért mégis meg fogom építeni mert kíváncsi vagyok rá mennyivel növekszik a fékhatás, milyen veszélyek jelennek meg ill. lehetségesek,és a megépítés szabályai,derékszög,nem lehet csámpás stb.
Amúgy meg most nem jut eszembe ki írta azt hogy önérzelgős vagyok ez rohadtul nem igaz, sőt sokan mondták hogy ha olyan témáról van szó ami engem is érdekel akkor odafigyelek,ami meg hidegen hagy azt leszarom és kitolom tüskéim.Sajnos ez a helyzet,igaz vannak tesóim de mindig is egyedül foglaltam el magam.
Visszatérve a hátsó fékre nem fogom utcán használni mindennapokban, mert nem lenne jó ha esetlegesen egy hiba miatt kifinganék valahol az utcán és az lenne a közvélemény hogy a motorosok közveszélyesek.Tényleg csak kisérletezek!
Az első fékemen nekem is a sima szürke betét van mert csak azt lehetett kapni amikor vettem, és tényleg jó,mindig meg tudtam vele állni.
Ha jól tudom etz 251-esed van,(szivesen megnézném)na hát ha az meg van rendesen csinálva, akkor az menni és megállni is tud az biztos.Már a motor jó állapotbsn van,gyujtás,karbi stb.Ahhoz nem akartam nyúlni fúrás ügyben, mert így is van neki ereje.A hátsó dobomat megnézte egyik ismerősöm tegnap és azt mondta inkább hajítsam ki a francba mert nincs fékfelület,amit nem értek, hogy egy hónapja volt szabályozva és már megint hullámos a dob meg a betét is,ennyire rossz lenne? v. túl kemény?
www.sportmotor.hu oldalon vettem a csövet és a fittinget külön és én raktam össze a Hondához, de az ETZ-re Bambi csinálta hasonlóan.
Az ETZ menete sajnos nem olyan mint az általánosan elterjedt, ezért a fékmunkahengerbe (alul) átalakító ment, a főfékhengert meg a csővel együtt cseréltem Yamahára ami már szabványos.
A gyári színhez lett hozzákeverve, RAL 5011 enzianbleu, és nem szoktam más színűre pingálni mert tisztelem azt aki a motorra azt a színt álmodta meg. Amúgyis nagyon tetszik a szine.
A veterán gépeknél el kell dönteni, hogy mit akarsz. Vagy eredeti vagy nekiállsz a flexxel. Én részemről tisztelem a kort ezért nem vágnám széjjel. Viszont ha eredeti akkor a színét nem én választom hanem a motor.
Akkor valójában a tied át sincs alakítva.
Az átalakítás lényege szerintem pont az, hogy ne ismerjék meg, hogy ez egy MZ. Keressék a márkajeltést milyen motor ez?
És ez nem azért mert szégyellem, hogy MZ hanem pont fordítva hirdetem, hogy lám ez is egy MZ. Ez ugye a dolog optikai része a műszaki meg ha kezelhetőbbé, erősebbé teszem.
Ezen kívül szerintem pont az a poén ha egy ilyen nem bázismotorból építek át.
Mert az amit a TVbeláttam, hogy az élenjáró motorépítők HD-ket raknak össze eredeti alkatrészekből az azért egyszerűbb sokkal. Ugyanis a Harley-hez ezeket legyártják eleve és pl. több tucat kerék kötűl kiválasztják, hogy na akkor ez legyen. Ettől sokkal bonyolultabb szerintem egy Balkánra simó vagy romet hengert rakni mint itt az egyik cikkben is van, vagy tárcsát rakni az ETZre hátra.
Nah ebben egyetértünk, nekem már az is jó lesz ha a halogén 35/35-össel látok vmit a sötétben :-D Nah meg ha le lesz pingálva szép enciánkékre és a blokk miután összerakom még működni is fog, akkor aztán tuti lesz :-DDD
Egyedivé tétel terén sztem az MZ az nem az bázismotor fajta, ami kinálja magát az átépítésre. Az úgy a jó ahogy a gyárban megálmodták. Ok apróbb dolgokkal lehet csecsázni, csinosítani finomítani, komfotrosabbá tenni, de azok csak apróbb dolgok, amiket max. csak szakavatott szem vesz rajta észre hogy más mint a gyári:) De ez így van jól sztem. Az én átalakításaim (csak hogy legyen mibe belekötni, he he): rozsamentes csavarok és több imbuszcsavar alkalmazása, nagyobb (150%) fényerejű H4 izzó a fényszóróban, ledes első helyzetjelző, krauser és hátsó doboz, ETZ125 hátsó lámpa és rendszámtartó, mivel az enyim 250es. Meg egyesek megkérdezték, mért szereltem le róla a fodulatszámmérőt:DDD Mivel nem tudják, hogy létezett anélküli kivitel is.
Érdeklődnék hogy a fém fékcsövet hol vetted?Meg a másik amire kíváncsi vagyok, az az, hogy a fékcső gondolom olyan lukas csavarral csatlakozik a fékmunkahengehez, annak a csavarnak a menete megegyezik-e a munkahenger menetével, vagy kell vmi átalakítókütyü hozzá?
Jókat kacarászok amikor fórumokon olvasgatom a beírásokat, és néha ha az embernek olyan megjegyzést teszik ami nem kerek az ő nézete számára nekiáll önérzeteskedni. Sértődés ne essék, a fórumokon általában mindenki udvarias próbál lenni mert a netes etikett íratlan szabályai ezt adják. Ha vkinek nem úgy jön le egy hozzászólás az megesik, de ettől még nem kell senkinek se a másikra kiabláni. Természetesen vannak kivételek is, bár ezek moderálásra kerülnek.
Nem kell itt idegeskedni, mert minek?
slussz többet nem magyarázok ilyenekről :-)
Aki meg egyedivé szeretné tenni a szekerét, az újítsa fel és fesse le! :-D épp elég egyedi egy jó állapotú Mz
Szerintem egyáltalán nem olyan, csak nem birod elviselni a ha nem tartják jó ötletnek ami a fejedbe jutott.
Te kérdeztél, mi meg elmagyaráztuk miért nem érdemes. Gyakorlati tapasztalataim vannak, ha akarod elfogadod.
sorszám: 24940 (89418)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-29 00:10:45)
amúgy ha az a vágyad, hogy egyedivé tegyed akkor lelked rajta, de ne azért tedd mert attól jobb lesz, mert amint elmondtuk attól nem lesz jobb.
Nekem az jött le az elmondásod alapján, hogy a rossz dobféket nem megjavítod, hanem átalakítod tárcsára. Ennek nincs értelme.
Ugye egy motornál a kezelhetőség a lényeg. Hiába van über jó cuccokkal teli ha kezelhetettlen. Az ETZ-t jól kitalálták. Persze van mit finomítani rajta, de általában nem azok a dolgok amit előszeretettel tuningolnak.
Többnyire az is jelentős javulást okoz, ha szakszerüen összerakják. Valószínüleg az én ETZ-mre ülve nem jutna eszedbe tuningolni, pedig meglepően kevés különbség van a gyári ETZkhez képest.
A fékben anyit módosítottam, hogy fém fékcső és egy Yamaha főfékhenger került rá. Ez utóbbi is a megbízhatóság miatt érdekes. A fém fékcső pedig a kezelhetőséget javítja. Ja és a betétnek sima 500HUFos szürkét használok. Amíg hideg addig túl erőset harap, de bemelegedés után nagyon jól kezelhető lesz. Haveromnak valami csúcskategoriás ducatti betétei vannak, de még így is irigykedik az én fékem kezelhetőségére :)
sorszám: 24939 (89417)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-28 23:58:38)
nemnem, csak azt hittem, hogy te azt hiszed, hogy én váltó olajnak javasoltam, de az más téma volt.
sorszám: 24938 (89416)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-28 23:58:38)
Motorja válogatja. Nekem a 30 fokos melegben semmi bajom nem volt a kuplunggal, elég híg volt az olaj. Ahogy bejött a hidegebb idő, nem oldott tökéletesen. Akár behúzott kuplunggal is el tudtam volna indulni. :-D A váltás meg gyötrelmessé vált. Ez sajnos a motor bemelegedésével sem javult. Így jártam :-D
A tapadás viszont csak hidegben jött elő, így kizártam a görbült lamellákat.
sorszám: 24937 (89415)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-28 11:15:29)
Az MZ-s hátsó tárcsafékhez hozzászólván; hajdanán a szocis mérnökök megálmodták milyen fék szükséges a vas megállításához. Csak azért hogy "jobb, erősebb" legyen nincs értelme megváltoztatni a gyári állapotot. Bár nagyon látványos lehet egy hátsó tárcsás, vagy egy elöl dupla tárcsás ETZ. Jó szórakozást az átalakításokhoz :-D
sziasztok. érdekelne hogy nem e tudná meg montani valaki hogy 150 ts hengert furatilag max. meddig lehet fel furni? köszy elöre is a válaszokat.
Hali!
megnéztem a képtáron a kötegeket,szépen néznek ki.Szerintem neked ezeket nagyker-be kéne árulnod,biztos nem sok ember van aki ilyesmivel foglakozik.
Jut eszembe ígértem hogy szólok hogy mi legyen az etz köteggel,lehet hogy februárban tudok felszabadítani egy kevés pénzt és akkor küldök levelet, hogy konkrétizáljuk , mikor és hol veszem meg a köteget,vsgy elviszem a régit és az alapján készül el az új.
Mindesetre tényleg szépen néz ki és a csomagolása is igényes,nem csak ugy bele a tesco-s zacsiba oszt hadd szóljon:D
Az amit irtatok számomra úgy jött le mint amit csinált nemrég GSXR nevű kolléga egy másik motoros társal,kicsit nagyon leszólta, amiért meri építgetni a TS-ét, és ez nem nagyon esett jól,jó persze lehet mindenkinek véleménye és jogában áll elmondani, és tiszteletben is kell tartani,nemcsak nekem hanem mindenkinek,ellenben a véleményeket nem szabad kritizálni,ezért én se teszem.
Elfogadom amit mondtatok a hátsó tárcsával kapcsolatban, tényleg baromság, és épp ezért akarom megvalósítani,mert eléggé elmebeteg vagyok ahhoz és a képzeletem nincs holmi határokhoz kötve.Az első duplatárcsával meg amit eszmét cseréltem Pirivel, merthogy korábban felvetettem ötletemet, ide és ő volt aki először válaszolt és ez voltaképpen neki szólt,mivel ő azt mondta hogy ha hátra akarok tárcsát akkor külön kell müködtettni az elsőt,hátsót kell hátra ABS-es fék és dupla tárcsa előre hogy nem legyen gond a fékezésnél.Az első fék gyakorlatilag nálam olyan, mintha betennél egy tükröt a két villaszár közé, ugyanaz van mintkét félen, csak a sárvédő felfogstás változott.
Többet nem írok ezzel a témával kapcsolatban, és a továbbiakban nem is vagyok hajlandó foglalkozni nyíltan vele.
üdv:András
Az ATF-el kapcsolatban nem vitázni akartam,ha a hondához ez kell akkor ez kell bele,csak irtam hogy kormányszervóba és váltóba is használják kocsiknál,motoroknál még nem hallotam hogy hol lehet használni ezt az olajat,sajnálom hogy ha úgy jött le mintha kötözködnék pedig nem így értettem,nekem a tz-be 10w-30szintetikust mondták,majd kipróbálom azt is hogy mennyire lesz kocsonyás a hidegbe,bár most már egyre melegebb lesz remélhetőleg.A motorommal kapcsolatban annyit hogy gyakorlatilag full kezdőként raktam össze 3 évvel ezelőtt egy 1970es trophy-t semmi gépkönyv meg ilyesmi,és akkor még jogsim se volt mocira, ergo ki se tudtam próbálni mit csináltam.Stenderen egész jól ment alapjáraton,igaz volt mit javítani,a karburátor beállításon, és a gyújtás nem fapálcával meg ilyesmivwl csináltam, mint az első rometemen,hanem egy hónapon át kukáztam mindenféle bontóban és végül ecseren találtam rá egy gyújtásbeállítóra(mz-hez való). na mindegy szóval az kész lett bár egy km-et se mentem vele, és mégis nagyon jó lett.
blokk komplettírozás,elektronika,
gumik,fékek,minden
ami kopó,fogyó alkatrész kicseréltem.
Aztán egy év szünet és rájöttem hogy nekem szükségem van egy motorra,ekkor jött a kis tz, és azóta azt csinálgatom amikor időm,pénzem van rá.Szeretnék majd rá olyan kényelmi felszerelést mint pl
:nyeregtáska,klauzer,ledes hátsó és index lámpa,később a fényszórót is,elektronikus feszab,elektronikus gyujtás,mert már heroltom van a megszakítótól, és a kondijától,mérőműszerek háttérvilágítását ledesre csinálni,mert szart se látok belőlük a vak sötétben.
Gondolom nem kicsit felborzolta itt a kedélyeket, hogy mertem ide írni gondolataimat, miként tehetném egyedivé az mz-met,mindegy,egyszerűen megoldom a problémát nem írogatok ide ilyen dolgokat,ennyi.Bármikor ha gondom van ide írok, és ha vki segítséget kér és tudok neki elméletileg segíteni,akkor szívesen tanácsokat, ötleteket,HA tudok!
hali! nem akarlak elkeseríteni de szerintem jó esélyel fogaskerék csere. meg lehet már kopva a fogaskeréken a köröm és ezér nem összehuzza terhelés alatt hanem széttolja és ezér kopik le a léptető villa.
Sziasztok!
Íme két kép a kész kábelkötegről:
http://kep.tar.hu/piciscoot/50549317/33529954#2
http://kep.tar.hu/piciscoot/50549317/33529968#2
Helló mindenki!
Nem tudja véletlen vki,h ha 250-es mz-m szét van húzva, mert kidobálja a 3.-at,léptető villát cseréltem a váltót összeraktam a blokk egyik felébe, +tudom-e nézni kidobálja-e még?(tapasztalataim szerint csak terhelés alatt jön elö a propléma) ,mert nem akarom összerakni, ha nem jó + megint szétszedni!Szóval,ha tudná vki,h + lehet-e nézni,h jó-e?És hogy,hogy! Az írjon!
Előre is köszi:Surcy
Nézegetem a korsbeli 125-ös verseny MZ-ket, hát 1972-ben 32LE-t teljesített 12500 n/min fordulaton.
Bár maga a motor szerkezetileg uhganaz (itt a furat/löket arányt értem elsősorban) valójában szerintem egy csavarja sincs ami széria...
Egyébként vizes.
http://www.classic-motorrad.de/cm2002/merkel-web/merkel-mz.htm
http://www.classic-motorrad.de/bendix/Rosner/heinz-rosner.htm
A vezetéstechnika rovat a biztonságos közúti motorozásról szól. Nyugodtan elolvashatod, nincs benne versenyzés :D
Az ATF-et telóba javasoltam nem váltóba. Mellesleg a Hondám gyári könyve szerint ezt kell tenni a telójába, ezért mertem javasolni.
Ja ha játszani akarsz akkor hajrá :)
Csak sokszor van, hogy hibásan működő motort akarnak tuningolni mert nincs megelégedve a delikvens a teljesítménnyel, pedig csak rendesen meg kellene csinálni.
Fékezés. Az autónál is úgy van méretezve a fékrendszer, hogy a hátsó fék sokkal gyengébb legyen. Meg azért ne felejtsed el ahogy autóknál a súlyeloszlás olyan hogy nem nagyon tud megemelkedni a hátulja egy erős fékezéstől :D
Az utánfutó más téma, az a fék csak arra való, hogy levegye a terhelést az autó fékeiről. Az utánfutó mindig tolja a kocsit, a féke csak csökkenti ezt a tolóerőt. Már ugye a ráfutófék esetén, de van egy milkacsokim (továbbiakban MCS) arra, hogy a közvetlenül vezérelt fékek esetén sem az utánfutó állítja meg a vontatót.
sorszám: 24925 (89393)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-28 18:45:13)
köszi, de ezekkel én is tisztában vagyok. Ahogy írtam félrértettem a dolgot, aztán mégegyszer elnézést.
sorszám: 24924 (89392)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-28 16:35:15)
Embör :) félreértettük egymást :) Val.színű az én hibám. Persze, hogy hülyeség hátra tárcsafék, csodálkoztam is hogy mi a szarnak, de akinek ez a vágya.....na úgy jött le, mintha a dobféket se használnád sose hátul, azért szerintem, elég szükséges használni..hogy milyen arányban azzal tisztában vagyok én is, jó pár éve hajtom a kétkerekűeket, nincs szükségem elolvasnom a rovatot, mivel egy nem versenyzek, kettő ez a jópár éves tapasztalat elég ahhoz, hogy a tudjam mennyire is kell nyomni hogy ne csússzon meg a segge. Soha nem volt iylen miatt még esésközeli élményem se, ne is legyen. Akkor csúszott amikor én akartam, néha rámjött nyáron, hogy megszólaltassam a hátsógummit :).
Etz-nél én is csínján bánok vele, mármint a hátsóval, mert az eslő tárcsa szinte nagyon sokat felfog, de azért akkor is ott van a hátsó fék is.
A TS meg más tészta. Ott már nagyon komolyan kell hangolni nálam a kettőt :) Néha furcsa mikor átülök, aztán mivel elszoktam a kissitől (mivel javarészt a naggyal járok) azt veszem észre, hogy hopp majdnem csúszott.
Szóval szerintem nem lehet papír, rovatok alapján fékezgetni. Legalább is nálam. Nekem a közút nem versenypálya, hogy előre megtervezem a fékutat meg stb... Meg sok midnen füg a fék állapotától is, melyiket mennyire lehet kell nyomni, de egy jó motoros pillanatok alatt rájön erre, ha átül egy másik gépre.
A tárcsfékről hátulra meg annyit, hogy életemben láttam vagy 2szer ETZ-n de értelmét nem nagyon láttam. Ahogy mondtátok, elég veszélyes is lehet. Elég nagy satukat lehet húzni a TZ tárcsafékkel, hátulra tényleg nem előnyös, ahogy ti is mondtátok. Én tökéletesen meg vagyok eléggedve a hátsó dobfékkel. Mit hatását, mind kezelhetőségét illetően.
sorszám: 24923 (89391)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-28 16:35:19)
A poént leszámítva, vázmerevítésre, és első tárcsafékre is szüksége lesz a kis TS-nek ekkora erőhöz.
sorszám: 24922 (89390)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-28 17:19:02)
Old timer czetka blokkot láttam 30LE reszelve :)
Ha azt lehet akkor ezt is, persze nyilván nem egyszerü.
Egyébként ígértek egy ilyen beszámolót amikor halálba tuningolja az ember a TS-t, az eddigi anyag nagyon jó, csak még nincs kész asszem.
sorszám: 24921 (89389)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-28 17:08:19)
A fék 1mm-es (vagy mégkisebb) elmozdulása azonnali blokkolást eredményez.
sorszám: 24920 (89386)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-28 18:55:45)
Azt is tudnod kell, hogy az ilyen illegális átalakítások főleg a flk és futómű terén életveszélyesek amíg nincs jóváhagyva.
sorszám: 24919 (89385)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-28 18:55:45)
Én kb. 20 éve láttam először 350-es jáwán dupéa első MZ tárcsát és hátul is az volt skoda főfékhengerrel. Na meg az 500-as P20, vizes Riga stb. Meg lehet csinálni ezeket... Csak arra vigyázz ne szoruljon meg mert fejreálsz mint a jancsiszeg.
sorszám: 24918 (89384)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-28 18:55:45)
jaj Piri el is felejtettem, emlékszel arra amit írtál egy-két napja itt a topic-ban?
az első féket hogy átvariálni duplatárcsásra,na hát összeraktam, bár a telóval volt gondom,de az is könnyű volt végül,ugyanolyan jobbos telót tettem be a balos helyett,a sárvédő konzolt úgy vágtam le hogy a befelé nyúló részeket flexszel lecsapkodtam,de azért hagytam még hogy legyen mire feltenni a sárvédőt így a féknyereg rögzítők is már ott adottak voltak.találtam egy féknyerget itthon, nem volt olyan jó állapotban de azért mozog,az esztergályoshoz átmentem reggel, és délelőtt már kész is volt az a kis elostó amit mondtam eredetileg a hátsó fékkel kapcsolatban,ja meg még kellett venn teflonszalagot tömitésnek, légtelenítettem és próba.Hát sokkal jobbnak bizonyult, a fizikáját nem nagyon értem, és nem is tudom kiszámítani, hogy bizonyítsam, de nekem nagyon pöpecül megfogta.Bár elvileg most nem volna szabad kimennem vele az utcára mert nincs rendben a papírja, de majd megcsinálom azt is csak be kell fizetni az éves biztit.
Keri!Piri!
Nem azért akartam mert olyan szar a hátsó fékem,illetve na jó hát nem a legjobb, inkább a dobot kéne lecserélnem mert télleg elég kevés a dob falának a vastagsága,de mindemellett azért is gondolkodtam ezen a hülyeségen,mert ezzel kicsit egyedivé tudtam volna tenni a mocit.Csak úgy heppből igenis meg fogom csinálni,aztán majd lenn a telken kipróbálom.A váltóba nem rossz az ATF olaj,bár azt inkább a kocsiknak a kormányszervójába, ill. hidraulikus kuplung munkahengerhez szokták használni.Én azt tanultam amikor vezettem kocsit, motort hogy általában húzottnak kell lennie fékezéskor annak amivel közlekedik az ember v. pl utánfutóknál ott először a pótkocsi fékez és után nemsokkal a vontató.nekem is azért tünik így biztonságosabbnak hogy elsőre a hátsót fékezem aztán eresztem rá az elsőt ha rá kell segíteni,mert a bringáknál is az van ha behúzom az első féket, esélyes hogy átugrok a kormányon és összetöröm az arcom.Ez is igen kényes téma, mindenki arra esküszik ami bevált nála.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|