:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Azért egy állás megszerzésénél elég nagy hátrányt jelent ha nincs B kategóriád.
Másik, hogy ha magadnak szereled a kocsit, akkor ugyan úgy szerethető mint a motor. Milyen jókat rallyztam a 120-as Skodával :) nem egy erőgép, de ha rendesen meg van csinálva és értesz is a vezetéséhez elég látványos kunsztokat lehetett a hátsó kerék hajtás miatt csinálni vele. Ugyan ez a Lada is, bár a Ladásokat rendszeresen elverték jeges pályán a Skodások :D
Mindamellet borzalmas szerkezet a Skoda, de azért hiányzik. A mostani Opel Astrám dög unalom vezetés szempontjából, hiába jobb műszakilag.
Létezik még PAV a motorra?
Egyébként semmi extra, minden egészséges ember meg tudja csinálni. (legroszabb esetben másodikra) Ha nem tudod akkor tényleg jobb, ha nem ülsz motorra.
A lényeg hogy kipihenten kávé nélkül menj oda mert az rontja a teljesítményedet ezeknél a feladatoknál.
Memória, felfogó képesség, helyzet felismerési képesség, reflex, egyensúly, és psyho vizsgálatok vannak.
sorszám: 24999 (89580)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-31 21:34:09)
Még mehetsz 21 éves kor után egyből korlátlanra, de be fogják vezetni, hogy elötte le kell tenni az A korlátozottat és csak utánna a "nagy" A-t.
Vagy legalábbis ilyesmit olvastam.
Szevasztok
Ha már így előjött a szó a jogsiról, én úgy tom, h aki betöltötte a 21et az mehet korlátlanra, akkor is, ha nincs semmilyen A-s jogsija. Igaz? Én is most akarok jogsit mocira (még csak B van), mert már a terep nem elég :) Aszfaltra vágyok!!! 22vok, elvileg mehetek korlátlanra, nem? És még egy kérdés, kb mennyire fog fájni???
Előre is köszi a válaszokat
Őőő... én úgy tudom hogy nincs PÁV (Pálya Alkalmassági Vizsgálat) már, alkalmassági teszt annyiból áll tudtommal, hogy rutin vizsgán tolni kell egy 8ast a motort a bólyák közt. Ha nem borulsz el fel vele akkor, minden okés!! Tudtommal ennyi. Én is megyek A korlátlanból amint az idő és a buxám engedi. Van 2,5 éve A1em, szal csak egy különbözeti vizsgát kell tennem. üdv
sorszám: 24996 (89575)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-31 21:34:09)
De csak unszolásra tettem le :) kocsi hideg hagy... a kocsi nekem olyan mindennapi, egy átlagos dolog mint pl egy bicikli. De a motor, na az már nem annyira. Nekem és jópár motoros barátomnak ez a személyes álláspontja. Lehet fanatikusok vagyunk?? Vagy azért a legtöbb mocis szívéhez inkább a kétkerekűje áll közelebb mint a négykerekűje(már ha van autója :D )?? :-)
én is a B kategóriát csináltam meg :D
Ebben teljesen igazad van,csak ezt már decemberbe elkezdtem és most kéne fizetnem és leadni a régit,felvenni az újat azért kérdeztem.Egyébként mennyire szigorúak a korlátlannál a alkalmassági teszt?Nekem még lenne hátra egy év ha korlátlannal szeretnék gurulni.
üdv:András
Az addig oké,és köszönöm a választ.A B-hez írták hozzá akkor nem fizettem semmit,mert anyám vitte be a papírjaimat,most viszont nem tudtam hol nézzem meg ezeket,az ocsmányirodában csesznek felvenni a telefont, DE.11kor(tiszta röhej)
Jó akkor becsengetek hozzájuk és akkor csekkolok.
Hali.
Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy Etz 250 akarok tranzisztoroe gyújtást. Magyarországon hol lehet hozzájutni ien cuchoz??
SZIASZTOK!!!
Nem tudja valaki, hogy a MZ150-es váltófogaskereke az ugyan akkora-e mint a 250/1-é .
ELÖRE IS KÖSZ
aha még 4ezer, most lett meg a b-s jogsim, de megkell hagynom nem valami nagy cucc ez a kocsijogsi!!
Én meg a héten fizettem 4et! Úgyhogy még 4 ezer pénzt kell leszurkolni egy jogsiért!
Én azt nem értem miért csinálsz A1-re A korlátot...ha megvan az A1-ed két éves, csinálhatsz korlátlant rutin+város összeállításban. Énis úgy csináltam anno. Szerintem ez jobban megéri.
Én decemberben még 4000-et füzettem!
Heh pont erre gondoltam :-)
Talán amikor még én csináltattam (nyáron 2007) akkor 4 ropit csekkoltam le nekik. Ideiglenes jogsi nincs, nem kapsz addig nem vezethetsz, nekem ezt mondták, persze én hüje mégis mentem akkor törtem meg magam egy cseppet. :-P
Ja és persze ki kell pengetned asszem 4000 (lehet, hogy már 6000) Ft-ot.
Egyszerű.
Az új kártyás jogsikat kategóriabővítésnél cserélik újra, nem csak beírják az új kategóriát, mint a régi fajtánál.
Ez úgy néz ki, hogy a forgalmi vizsga után kapott papírral bemész az okmányirodába, ott készítenek fényképet, papírokat megcsinálják, aláírod és kb 2 hét múlva érdeklődhetsz, hogy kész van e.
Mikor kész, akkor bemész megint az okmányirodába, leadod a régi jogsid és megkapod az újat amin már fel van tüntetve az új kategória is.
sorszám: 24981 (89519)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-30 22:29:54)
igen,hát már ott tartunk hogy mindenhol vmilyen címen minden pénzt kihúznak az ember zsebéből:D
Van egy olyan felvetendő kérdésem hogy mostanába szeretném megszerezni az A korlátos jogsit,meg is van rá a kp. a vizsgákra meg az ilyesmi apróságokra,a problémám a következő, hogy egyesek azt mondták(haverok) amikor átveszem az okmányirodán korlátos jogsit akkor a régi kártyát le kell adni és némi pénz ellenében kiállítanak egy másik plasztikot, amin rajta lesz az A1, és az A korlát. kat. felsorlva.Most akkor ez hogy működik hivatalosan?Lehet hogy én vagyok hibbant,de nem értettem meg miről
beszélnek.
Előre is köszönöm a válaszokat
üdv:András
Küldtem a képeket a duplaszimering tartóról, akinel tudtam hogy kell! Ha esetleg valaki nem kapott azok közül aki kért az szóljon! Pénteken küldök annak is
Börzékről jut eszembe:
Tudja valaki mikor-hol lesznek idén börzék? Elsősorban a dunántúliak érdekelnek. Na?
Vasárnap reggel 8-tól Szolnokon veteránbörze a Cora parkolojába.
Üdv Dlaca
Jhah 0% tolerancia, erre bezzeg tolják a 0%-ot de az a baj hogy a kamatok is effelé tendálnak (betétekre gondolok) kivételnél meg 400% THM mi?! :-D
sorszám: 24976 (89508)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-30 17:59:41)
Semmi gond! Majd szólj ha van kép valahol! Meglesem akkor!! Tomi
sorszám: 24975 (89506)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-30 17:55:59)
Oké, vettem a lapot már később miután irtam,csak van még egy névrokon itt a fórumon,Andris néven.
Azt hittem neki írtad a sörözést.
Ha iszok akkor nem ülök bringára,ezért csak gyalogos üzemmódban müködök.nem kockáztatom a jogsit(0 % tolerancia,hát ez vicc:D(nesze nekik szájvíz:P))
üdv:András
óóó bakker!
bocs de pont jókor szólsz, hogy küldjek fényképet.Egész héten itt dekkolt a garázsban a moci,azért foglalkoztam vele csak,mivel apámnak odaadtam,mert valamivel el kell mennie dolgozni.
Egyhamar nem fogom látni (kb.1-2 hét)
kicsit szomorú is vagyok,de ha itt lesz akkor igérem csinálok róla fotót.Úgyis akartam az MZ club-ra feltenni a gépemről képet, meg leírást.
üdv:András
Etz 250-es komplett első futóművet keresek.
Lehetőleg tárcsafékest.
attilafrei@gmail.com
Ugyan ki az ördögnek írtam volna ?! :-D
sorszám: 24971 (89484)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-29 18:31:57)
Sziasztok! Ha szeretnétek az MZ Club oldalán látni az MZ-teket, ezt az űrlapot töltsétek ki, küldjetek képet hozzá és mi kitesszük! Klubtagság nem alapfeltétel, bárki küldhet!! http://www.mzclubhungary.com/azenmotorom.html Samu
Balázs nem veszem fel ezeket a dolgokat, bár nem tudom hogy pontosan mire gondoltál a cseszegetés miatt,inkább azért irogatok vissza ilyenkor mert mániákusan azt hiszem hogy valamit rosszul irok le és van olyan is amikor utólag, de rájövök a saját hülyeségeimre.A sörözés részemről oké ha nekem szólt.
Üdv:András
Nafene! Akkor az pedig jól is nézhet ki! Eddig csak fordított nyeregel láttam ilyen megoldást. Ha esetleg tudsz felrakni képet vhova róla, azt szivesen megnézném!! Köszi, Tamás
sorszám: 24968 (89465)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-29 18:26:54)
nem, pont az benne a jó,olyan mintha a a jobb oldali telót raktam volna tévedésből,a a bal helyére:D
A féknyereggel annyi para van hogy ha kicsit is üt a felni(8as lesz) akkor meg van rá az esély hogy beleakad a küllőkbe a nyeregnek az a része ahol az MZ felirat van.Inkább le fogom szedni, mert nem szeretnék meghalni, ha beakadna.
Bocsi ha véletlenül melléírok, mert idáig kinn voltam és az elektronikát nyálaztam át mert vmi bujkál benne, ebből kifolyolag kicsit át van fagyva a kezem.
üdv:András
Szia4
Mostani állás szerint legyen az, hogy elhozod a köteged, és az alapján megcsinálom.
hali!
duda működik? mert az lehet zárlatos és hajlamos megeszegetni a biztosítékokat. Ha meg kiméred, hogy túltöltés van akkor fesszab. Véleményem szerint....
Jah igen hazafelé a buszon már eszembe jutott :-DDDD a lényeg hogy igen arról van szó :-))) sajni a kártyán összevágott a szín amikor meg ki lett keverve egy cseppet világosabb lett. Egyébiránt meg olyan de olyan szép kék hogy olyat én még nem is láttam :-DDDD
piri kösz a kiegészítést ;-)
András: nem cseszegetlek ne érts félre, megyünk mi még sörözni pajti ;-)
Balázs
Üdv mindenkinek
Poblémám a követekző:
250-es etz-m van, és biztosítékzabáló lett, mikor pörgetem, magas fordulaton(mikor a végét járja)szerintem túltöltés miatt kidobálja a biztosítékot!
Nos mivel nem tudom mit hogyan kell megcsinálni, állítani rajta, raktam bele 25 amperosakat, ezzel nem bír el, csak elkezd a töltés lámpa kivillanni és mindha leállna, de újraindul ha visszavesezm a gázt,ilyenkor rángat is kicsit. Ha normálisan közlekedek vele és 5 dikbe húzom a száját akkor nincs ilyen problémám, csak ha "gyorsulok" :).
A 25 ös bizti nem megoldás tudom, ezért fördulok ide.
Amúgy tirisztoros a moci.
Valakinek valami ötlete.
Ja amúgy Keri én is valvoline olajat vettem telóba, csak ez volt.
Köszi előre is a válaszokat!
Üdv: Tibi
furat/löket: 52/58mm ez ugyanaz mint a DKW RT 125 hiszen azon a gyártósoron kezdték el gyártani. Majd kisebb átalakítások után jött az ES és TS, majd az ETZ. Lényegében a motor nagyjából ugyanaz, ami azért nem jelenti, hogy csereszabatosak az alkatrészek farigcsálás nélkül.
Üdv! Jobbos ETZ telót használsz bal oldalon is akkor most? Nem áll ellenkező irányba a féknyereg?
sorszám: 24960 (89452)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-29 14:42:36)
Látod, ebben tökéletesen igazad van!Mindenki csináljon amit és ahogy akar:)
Ne is foglalkozzunk ilyesmivel ezek után:D
Üdv!! Szakirodalom részben megtalálod! Itt bal oldalt van a listában!
furat/löket: 52/58mm ez ugyanaz mint a DKW RT 125 hiszen azon a gyártósoron kezdték el gyártani. Majd kisebb átalakítások után jött az ES és TS, majd az ETZ. Lényegében a motor nagyjából ugyanaz, ami azért nem jelenti, hogy csereszabatosak az alkatrészek farigcsálás nélkül.
hy!
Valakitől meg szeretném dudni egy mz ts 125-ös részletes motoradatokat pl.:lökethossz furatátmérő stb...
a választ előre is köszönöm.
Ez így igaz de kezdéskor fércmunkát csinál az ember, majd elvarrja a szálakat.
Illetve van olyan is (főleg csopper) amely direkt randa és rozsdás viszont kiemelkedő teljesítménye van.
Nem mindegy hogy csinálja? Neki kell használni! :-D
Az enzianblau az RAL 5010, a RAL 5011 az stahlblau azaz acélkék. :))))
Ki így ki úgy érzi jól magát a gépével! De 1 tény , ha vki átalakításra adja a fejét legalább csinálja igényesen és megbízhatóan!
A teló szár amit átfaragtam az nem a sajátja volt mert azt meg kellett hagynom
eredeti állapotában.Helyette a bontóban találtam komplet telót ,azt vittem haza.
Egy komplett motorhoz hogy szétvágjam az eredetit alkatrészeket,nem volna szivem,
épp azért csinálok olyan "egyedi" dolgokat rá amik bármikor vissza alakíthatók,és semmilyen roncsolás nem következik be.
üdv:András
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|