hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 08. csütörtök 
Mihály

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Rockerke
válasz erre | email2008-02-04 18:41:27
ETZ 125 eladó papírok nélkül! Egyben vagy alkatrészei!Olcsón.. Szombathelyen

bubue@freemail.hu
sorszám: 25065 (89789)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-04 18:31:04
Hali ha érdekel hallos gyujtásban tudok segíteni, etz-re van gyári jeladóm. ha érdekel írj mailt.
sorszám: 25064 (89788)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-04 15:50:19)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-02-04 16:11:19
sikerült levenni a kisfogas kereket!Felmelegítettem, aztán egy mozdulattal, alá feszítéssel lejött.Sajnos csak így tudtam.De megint közbe jött egy akadáj!A kuplung tárcsát akarom lecserélni, már szétis kaptam, de amit kaptam szegecseket, azoknak más a feje, mint ami eddig volt benne(a motoros boltba kaptam, azt mondta ez jó bele).Tehát nem kúposodik, és nem ül bele a kuplungkosár furatába...ez nagy baj, vagy próbáljak venni oda illőt?
sorszám: 25063 (89783)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-04 15:50:19
köszönöm az info-t biztos hogy fogok még hülye kérédésekkel traktálni,most nincs itt a motor de a műszerekhez tudok csinálni ledeket és ki tudom próbálni hogy müxik e vajon.Nem szeretnék színeseket bele rakni mert ott van az órában benne a színezése.Eredetileg csak a háttérvilágításokat szerettem volna megcsinálni,de csábított a gondolat ha már nekiállok akkor már mindet megcsinálom ledesre.Ha az oda való kis izzó aljába építem ellállással együtt,akkor nem is kell tönkretennem a foglalatot, és még cserélhető is lesz.Legyártok párat belőlük.Jut eszembe majd később szeretném kicsit megpöckölni a gépet de ahhoz itthon kell hogy legyen,tudsz valahol olyan leírást v. aki tud segíteni elektronikus gyujtás építésében?És ez kb. mennyibe kerülne?
nem vagyok egy szpórolós típus,ami kell a mocihoz azt meg adom neki,nem érdekel mennyit kérnek érte,viszont németföldön találtam komplett gyujtást állórészel, hall jeladóval,kábelekkel meg minden,30000ért,annyi meg kicsit sok,
ha kevesebből is ki lehet hozni egy megbízható,jó minőségű jól megépített alkatrészt.
sorszám: 25062 (89782)
(előzmény: Keri, 2008-02-04 11:21:12)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-02-04 13:52:48
sajnos csapágy lehúzóm nincs, de a melegítés jó ötlet.Csak a szimeringet megolvaszthatja...
sorszám: 25061 (89778)
(előzmény: Balázs_, 2008-02-04 13:33:58)

 
 
_gab_
válasz erre | email2008-02-04 13:48:56
Nagyon szép, de messze van. Pedig van egy jó kis simsonom, megalkudnánk.

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1816823&command=ugras&screenwidth=1600
sorszám: 25060 (89776)
(elözmény: kristof01, 2008-02-01 17:13:05)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2008-02-04 13:33:58
Melegíteni, melegíteni, melegíteni és nem csavarhúzóskodunk hanem csapágylehúzó.
sorszám: 25059 (89775)
(előzmény: SmOz, 2008-02-04 13:27:45)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-02-04 13:27:45
Hi!

Ma neki álltam szétszedni a primerhajtást.De a kifogaskeréknél megakadtam, mert nem tudom leszedni.A szokásos módszeremmel próbálkoztam, hogy laposfejű csavarhúzóval mögé nyúlok, körbe elkezdem feszíteni.Elég erősen is próbáltam, de nincs eredmény.Van valakinek valami más hatásos módszere?

Üdv!
sorszám: 25058 (89773)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-02-04 12:55:09
Hello! Én is a gyűrűtörésre tippelek. Nekem is volt hasonló, csak nekem nem a gyűrű tört el, hanem a főtengely alsó tűgörgőkosara és a darabkák "beleszántottak" a hengerbe és a dugóba.
Üdv!
sorszám: 25057 (89771)
(előzmény: Devil87, 2008-02-04 12:05:02)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-02-04 12:05:02
Üdv nektek! Tegnap a 150es ETZmel róttam a kilómétereket hazafelé amikor elkezdett furcsán viselkedni. Mintha vmi visszafogná, mintha be lenne húzva a fék. Na aztán egyszercsak elkezdett tüsszögni, meg durrant is párat,majd leállt. Jólvan mondom cserélünk egy gyertyát,talán jó lesz. Jó is lett hál istennek,hazajöttem vele, de nem tetszett a gép viselkedése. Ma megvizsgáltam a gyertyát és elszörnyülködtem... Fémforgács darab volt a gyertya kis hornyában(az alsó elektróda körül ami van sülyedés, nem tom minek hivjam, bocsi). Nah már csak ez hiányzott. Hozzáteszem ciripelt elötte a blokk már egy ideje, de nem tulajdonitottam neki nagy figyelmet,mert MZ szegényem. De hát ezt nem lehet annyiban hagyni. Ma nekiálltam szétszedni,h kiderüljön mennyire véres a torka. Kiput leszedtem, na abból szinén kis fémforácsok hullottak ki. Belestem a kipufogónyíláson: a dugó tetjén kis gombócot találtam a palástal párhuzamosan. Gyűrű törésem lehet és felkente? Vagy a dugóm szar és megolvadt?? Idő hiányában nem tudtam ma lehuzni a hengert, de holnap megtesztem. Ha szép dolgokat fogok látni (amit biztosra veszek),akkor lehet teszek ki képeket róla. Az vigasztal,h legalább nem szezon közben kell szerelnem...
sorszám: 25056 (89770)

 
 
Sanders
válasz erre | email2008-02-04 11:45:50
Sziasztok! Trophy 250-esre keresek oldalcsomagtartókat. nem tudjátok, ez ugyanaz, mint a Ts-ekre való? a 125/150-esekre kisebb méretű a csomagtartó, vagy ugyanakkora, mint a nagyobb Mz-re? Tipp? Előre is köszönöm.
Sanyi
sorszám: 25055 (89769)

 
 
fbandi
válasz erre | email2008-02-04 11:23:29
legalábbis a 250 es csodámnál elég mély és erős hangot halatott a súber...de hát kinek mi a tapasztalata..nekem másik karbival tökéletes lett...na de ezen ne vitázzunk
sorszám: 25054 (89766)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-04 11:21:12
kifelejtetted az egyenletből a LED ellenálását. Persze mivel az nem lineális ellenálással rendelkezik nem is lehet meghatározni hogy hány ohm.

megnézed a led adatlapjában mekkora áramnál optimális a működése és hogy itt mekkora feszültség esik rajta. Ez általában a különböző színeknél és fényerejü ledeknél eltérő, tehát tudni kellene milyen ledet használsz pontosan.
Aztán érdemes tudni, hogy a motoron 12-14,4V között előfordulhat a feszültség. Ezért megnézed hogy mekkora a led max árama és itt mekkora fesz esik rajta (adatlapban található grafikon alapján) ezt a feszültésget levonod a 14,4ből és ezzel valamint a max áram osztásával mekapod az ide veló ellenálást.
Ez után kiszámolod ugyan ezt a minimális árammal és feszültséggel is, de 12V-ból levonva.
PErsze nem lesz pont jó, de ha szerencséd van kb a 12-14,4Vos tartományban a LED üzemi árama elfogadható értékek között marad. Ha jó a méretezés akkor a fény ingadozását észre sem lehet venni.

Azon felül nem egy darab ledet szokás rákötni. mondjuk 2db sorbakötött fehér 5mm-es nagyfényerejü led 240-220Ohm-al lesz jó. 4db piros nagyfényerejü szintén 240ohm körül optimális, emlékeim szerint. A többi színre nem számoltam ki.
sorszám: 25053 (89765)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-03 18:27:13)

 
 
fbandi
válasz erre | email2008-02-04 11:19:32
olyan járatós mocirol van szó amiben mindent cseréltél és jó az előgyújtásod,de mégis valami csörög na ez lehet a súber...attol hogy te még csak kis ciripeléssel találkoztál attol gyakran van ilyen...ez volt nekem is és ráraktam egy jó karbit és jó is lett nem csörgött...még annyit hogyha előtte nem csörgött a súber akkor most valószínű hogy cseppet nagyobb a szívóerő ugyanis jóval erősebb lett a géped felújítás után...de valamelyest előtte is csörögni kellett de ekkorhihetted hogy főtengely hang ugyanis ez a csörgő hang olyan mintha a hengerből jönne,holott nem biztos hogy onnan jön..de természetesen 1000 oka lehet a csörgésnek ugyanis uzángyártott alkatrészekböl van összepakolva...hát nem mindig sikerül olyan pontosan a fúrás se..
sorszám: 25052 (89764)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-04 11:08:47
vagy csak simán szét van kopva, akkor meg hiába cseréled. Teló szár sérüléseit láthatod, a kopás pedig az előre hátra mozgatásból érződik. Kiszerelt állapotban érdemes ezt nézni.
Esetleg a felső lezáró csavar alól hagytad ki a tömítést és ott nyomja, majd szépen lecsorog a szimeringig.
sorszám: 25051 (89763)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-03 18:20:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-04 11:05:52
no igen, azt is illik beállítani egy szétszedés után
sorszám: 25050 (89762)
(előzmény: Jaky16, 2008-02-02 22:35:37)

 
 
válasz erre | email2008-02-04 10:57:26
Nem ezért, de mi köze a súbernek a járatós motorhoz?? Attól még, hogy fel lett újítva egy blokk, nem fog elkezdeni csörögni a súber, hacsaek előtte is már nem lett megkopva. Mellesleg gratulálok annak, akinek a súber csörömpöl. Legorsszabb esetben is kellemetlen ciripelést hallatt. Úgy hozzátok le, mintha nem is tudni milyen istentelen nagy zajjal járna a dolog.
Ha meg "jó nagy csörömpölés" hallasz, akkor meg rég nem a súberrel van a baj...
sorszám: 25049 (89761)
(előzmény: fbandi, 2008-02-04 08:08:18)

 
 
Fics
válasz erre | email2008-02-04 10:31:12
Helló!
Ts 125ös csapágy és simering méretei kellenének nekem, meg valami olyan oldal ahol tudok hozzá rendelni lánckerék tengelyt!
Előre is köszönöm
sorszám: 25048 (89759)

 
 
fbandi
válasz erre | email2008-02-04 08:08:18
hello!!!
a csörgésre én is ezt tudnám mondani...
valószínüleg gyújtás probléma ugyanis ha síber akkor alapjáratrol 1 kis gázt húzol és előjön egy jó nagy csörömpölés vagy a fordulat visszaeséskor csörög,ez legtöbször a síber.
a gyújtásnál meg ha megszakítos a megszakító hézag 0,3-0,4 mmm
előgyújtást állítsd be jol mert az lehet probléma:felső holtpont előtt kb1,6 mm nél kell nyitni a megszakítónak azaz itt kell gyújtania.
a henger furatva is lett????
mert ha nem akkor onnan is jöhetnek furcsa zajok...de szerintem gyújtás vagy síber..
nekem most a síberrel vannak csörgő problémáim járatos motornál...
sorszám: 25047 (89757)

 
 
Rockerke
válasz erre | email2008-02-03 19:56:43
ETZ 125 motor eladó papírok nélkül! Egyben vagy alkatrészei!Olcsón.. Szombathelyen

bubue@freemail.hu
sorszám: 25046 (89742)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-03 19:40:33
"nem is hallottam" Azért mondom, hogy csak kipróbálnám a helyedben egy akksival.
Ha mindent be akarsz kötni az azért elég bonyolult és nincs is ilyen leírás viszont ha letöltöd az ETZ elektromos bekötését innen a szakirodalomból azon már elindulhatsz. Lehetőleg olyan rajzot válassz amely az alkatrészek elhelyezkedése szerint van rajzolva talán így könyebb lesz. Vigyázz a diódáknál mert a rendszer pólusérzékeny.
Ne haragudj de a részletekbe nem akarok most így belemenni mert nem ismerem a rajzot fejből.

http://szocimotoros.hu/download/etz12v.jpg
Erre a rajzra gondoltam.
sorszám: 25045 (89740)
(előzmény: rebel, 2008-02-03 18:53:31)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2008-02-03 19:37:54
Helo
Lehetséges a csörgés pl a gyujtástól ha nem jó helyen van.A hangja olyan mintha a motor csörögne közben a gyujtás.És adhat még hangot ha kopott a siber meg a tűje és lötyög a karbiba a szivóerő miatt meg elkezd lötyögni a helyén.De egyébként a legjobb meggyőződni h mi ujság a hengerben.Csak lehuzod a hengert attól nem lesz baja ha szakszerűen szerelsz.De lehet gond a kis főfuvóka mert lehet erőlködik a motor de nem tud menni olyan jól mert kevés a benzin.Ezért amugyis tehetnél bele gyári méretű fuvókát és a sibertűt pl a 3. helyen beakasztani.De lehet a 4 be is ,ha felülről számolod.
Ja és hol laksz?nincs még TS 150 hengerfejed?az se baj ha rossz benne a menet csak a záró felület legyen tökéletes ahol a hengerrel érintkezik.
sorszám: 25044 (89739)
(előzmény: Jaky16, 2008-02-02 20:02:09)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2008-02-03 18:56:02
Borzasztó jó volt a Szolnoki börze. Csak azért mondom hogy aki nem volt annak fájjon a ketyeréje. UCI-393 -> kösz mert utánnad mentem :-D
sorszám: 25043 (89737)

 
 
rebel
válasz erre | email2008-02-03 18:53:31
Köszi ! Az a problémám,hogy a generátort is szeretném bekötni,mert néha kiszaladnék a közútra is.Nos ez már nekem gond ,mivel a sok madzag már zavar egy leírás nélkül. A fesszab.bekötésével egyben kellene le
írás ,aztán a világitás,már gondolom a szabályzott körön megy. szóval ez itt a nagy gondom,és még a mocit nem is hallottam . Ha így is tudsz segiteni ,akkor örök hálám . Köszi
sorszám: 25042 (89736)
(előzmény: piri, 2008-02-03 18:24:31)

 
 
GSXF
válasz erre | email2008-02-03 18:44:20
Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy mi a különbség az ETS 250 és az ETS 250 G5 blokk között?
sorszám: 25041 (89735)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-03 18:27:13
Hello!
Sikerült kukáznom egy 3 éves T.K.-ra tört citroen kábelköteget,amiből kiszedtem a többszínű kábeleket,szóval kész lett a jármű vezetékelése,viszont ami még kérdéses,hogy ledesre csinálom meg a műszerfalat akkor elég lesz a ledeknek a 600as ellenállás v. legyen inkább 1K-ós?
elvileg ha 12V-ot osztok 20mA-al, akkor 600 (ohm)lesz
sorszám: 25040 (89734)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-02-02 15:06:02)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-03 18:24:31
Ha lámpákat nem akarsz rá allor első körben a trafó 1-es pontját kösd a megszakítóra a 15-öst egy 12V akksira (pozitív) az akksi negatívját a vázra. Ez igy már elindul, leállítani a akksi saru lehútásával tudod.
Ha télleg nem kell alámpa (mer krossz) akkor valami babettaféle gyújtást javaslok akksi nélkül. Mert így 100km-t megy csak kb. egy akksival és utána tölteni kell :)))
sorszám: 25039 (89733)
(előzmény: rebel, 2008-02-03 10:57:38)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-03 18:20:34
sziasztok!
probléma a következő:a bal oldali telóból folyik ki az olajam mint az állat,ez már a 3. szimering amit beleraktam,(a FAG-nál vettem, vitonos legjobb minűségűt) és ugyanúgy szarakodik.Bent marad a helyén még csak meg se moccan,tehát ha növekszik a nyomás nem nagyon látom,hogy ki akarna ugrani.Ma délután eszembe jutott hogy a szár is lehet pl karcos,kopott stb.
Elképzelhető?
Kicsit amúgy levert a víz amikor észrevettem, mert pont a féknyeregnél kezdet lecsorogni,ezért azt hittem szétment a fékem.
előre is köszi a válaszokat.
András
sorszám: 25038 (89732)

 
 
válasz erre | email2008-02-03 11:41:19
Vagy csak hozza a formáját az utángyártott dugó és gyűrű.......
sorszám: 25037 (89721)
(előzmény: Jaky16, 2008-02-02 20:02:09)

 
 
rebel
válasz erre | email2008-02-03 10:57:38
Szasztok ! Szeretném a segitségeteket kérni.Most készitenék egy öszvért / Cagiva váz és ETZ 250-es blokk. Viszont a vezetékek el vannak vágva és most nem tudom,hogyan tovább .Ha valaki tudna segiteni azt nagyon megköszönöm .
Email:tekergo50@citromail.hu
sorszám: 25036 (89720)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-02-02 22:35:37
Köszi szépen de valószínüleg a gyujtással van a probléma elállítódott.
sorszám: 25035 (89706)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-02 21:01:58
lehetséges, és még sok más is,
de karbit illik állítani felújítás után, mert nagyban megváltoznak a motor üzemanyag szükségletei felújításkor.

Szervíz rovat > karbi állítás segítséget nyújthat ehez.
sorszám: 25034 (89702)
(előzmény: Jaky16, 2008-02-02 20:02:09)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-02 20:58:58
Igen. 20fok15perc-22fok15perc 2,5+0,5mm.
Megszakítóhézag:0,3mm
Gyertyahézag:0,6mm
sorszám: 25033 (89701)
(előzmény: varga ádám, 2008-02-02 20:49:23)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-02-02 20:49:23
Köszi szépen!!!
Akkor a 250 esnek is ekkora?
sorszám: 25032 (89700)
(előzmény: piri, 2008-02-02 13:24:13)

 
 
Sergio
válasz erre | email2008-02-02 20:20:53
Sziasztok!

Segítségeteket kérném! Van egy (igazából 2) 250/2-es Trophy-m. A motort szólóként tolták ki a gyárból, de én szeretném rárakni a Superelastik-ot. Ehhez keresek oldalkocsis első (2 tengelyfurat van rajta) lengőkart és kormányszorítót. Ha bárki hallott, látott ilyet, kérem ossza meg velem. Természetesen értékegyeztetéssel tudok cserébe szóló lengőkart adni, ha szükséges. Előre is köszi minden segítséget.
sorszám: 25031 (89699)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2008-02-02 20:09:38
Sziasztok!

Van pár alkatrészem, amit szívesen bartellba bocsátanék, márha akad kivel :D

MZ ETZ 250

- Levegőszűrőház
- Hátsó fékpedál
- Első lábtartó (2DB)
- Oldalsztender
- Hátsó fékdob támasztó (2DB)
- Középsztender
- Hátsó sárvédő alá a műanyag burkolat
- Uléshuzat (MZ IFA, varrot)
- Alsó villahíd (Lámpatartó le van róla vágva)
- Lámpaház (Van rajta egy plusz lyuk)
- Légszűrőházfedél (2DB)
- Henger (Hónolni kell)
- Benzintank (2DB)
- Hátsó kerék, 18 Colos
- Gyári kipufogó (elég ramaty)
- Kipufogókönyök (tűrhető a krómozása)
- Lámpakeret (krómozott) foncsorral és uveggel
- KM spirál
- Légszűrőcsonk (Karbi és a box közé megy)
- Hátsó fékbetét párban
- Gyujtáskapcsoló kulccsal
- Gyujtáskapcsoló védő gumi
- Duda
- Teleszkópharmónika (1DB)

------------------------------------------------

MZ TS 250/1

- Kerékagy (3 bordás)
- Alsó teleszkópszárak csillapítókkal
- Tankpárna tartó lemez

------------------------------------------------

MZ TS 125

- Első lámpakeret (krómozott) uveggel és foncsorral


Ezekért cserébe érdekel Trophy 125/150 alkatrész. elsősorban burkolt teleszkopok, gyújtások, kuplungok kompletten hajtással. Egy és kétsoros láncú hajtás is érdekel.
Ha valaki cserélgetne, akkor nem tartsa vissza magát :)
sorszám: 25030 (89696)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-02-02 20:02:09
hellósztok lenne egy kérdésem: ha egy bejáratós moci (ts150) csörög 4000 felett (és valószínüleg nem ette meg a gyűrűt vagy nem törte el mert erő az van szerintem) annak az oka lehet az alcsony benzin szint vagy a kicsi főfúvóka???
sorszám: 25029 (89694)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-02-02 18:03:48
Átfér. :D
sorszám: 25028 (89692)
(előzmény: Keri, 2008-02-02 17:59:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-02 18:02:18
írták hogy már nincs PAV

a szem műtét csak akkor kizáró ok, ha nem látsz vele. Ha látsz akkor nincs gond
sorszám: 25027 (89691)
(elözmény: kristof01, 2008-02-02 02:57:58)

 
 
csaprago
válasz erre | email2008-02-02 18:01:08
köszi a segítségeteket!
sorszám: 25026 (89690)
(előzmény: Keri, 2008-02-02 17:59:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-02 17:59:26
Használj nyugodtan vastagabbat, az sosem árt, főleg 6V esetén jobb, csak macerásabb szerelni mert a kábelköteg vastagabb lesz és nem biztos hogy átfér azon a lukon amin a gyári igen.
sorszám: 25025 (89689)
(előzmény: csaprago, 2008-02-02 14:48:48)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2008-02-02 17:16:59
A postaköltség 1490 Ft. Ez biztos.
sorszám: 25024 (89684)
(elözmény: kristof01, 2008-02-01 22:33:19)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-02-02 15:06:02
Nagyobb átmérő - kisebb ellenállás.
sorszám: 25023 (89680)
(előzmény: csaprago, 2008-02-02 14:48:48)

 
 
csaprago
válasz erre | email2008-02-02 14:48:48
Sziasztok!
Újravezetékelem a 150-es TS-em, és az lenne a kérdésem, hogy ha a gyári 0.75ös átmérőjű vezeték helyett mindenhova 1est és 1.5öst rakok felválltva van e valami mellékhatása? pl: az ellenállás vagy az áramerősség változna-e? válaszokat előre is köszi
sorszám: 25022 (89679)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-02 14:28:41
Nem mert a piros felül van a zöld meg alul tehá nem lehet összetéveszteni. A táblá felismerésénél pedig az alak a döntő nem a szín.
sorszám: 25021 (89678)
(előzmény: Sandopunk, 2008-02-02 13:51:53)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2008-02-02 13:51:53
Az viszont ciki ha valaki a pirosat és a zöldet téveszti :-D LOL
sorszám: 25020 (89677)
(elözmény: kristof01, 2008-02-02 10:53:09)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-02 13:24:13
3-0,5mm tehát 2,5-3mm a felső holtpon előtt. Minden ETZ-nél. 2,8 a tuti.
sorszám: 25019 (89676)
(előzmény: varga ádám, 2008-02-02 13:11:07)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-02-02 13:11:07
hali !!!
valaki megtudná nekm mondani, hogy etz 125 hány mekkora mm-ben a gyári előgyújtása ill a 250 es etz-nek
Előre is köszönöm
sorszám: 25018 (89674)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2008-02-02 11:49:22
Srácok! Mi ez a nagy félelem a motorosjogsitól? A PÁV-ot évekkel ezelőtt eltörölték, ha A1 vagy Akorl. után mész korlátlanra, akkor csak egy rutinvizsga és egy városi vizsga, a rutin előtt nem kell tologatnod a motort. Simán lehet csinálni. Pszichológiai teszt sincs. Ha orvosi problémáid vannak, akkor az úgyis kiderül előtte az orvosi vizsgálaton (ami minden jogsihoz szükséges, és a háziorvos csinálja), és akkor esetleg kaphatsz korlátozást, ezt majd bevésik a jogsidba. Ha van A1-ed vagy Akorl.-ad akkor nem művészet a korlátlan, én kb 2x voltam rutinozni aztán vizsga, meg 3x városban aztán vizsga, egy hónap alatt simán megvolt. Aki motorozik egy 125-250es motorral, annak nem okozhat gondot, én CBF500-al csináltam, nem nehezebb érezhetően a TS-nél, és nagyon könnyen kezelhető, bár nincs olyan gyorsulása mint a peregyesemnek.
sorszám: 25017 (89669)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-02 10:54:14
Általában párezer forint (2-5).
sorszám: 25016 (89664)
(elözmény: kristof01, 2008-02-01 22:33:19)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu