:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
no igen, azt is illik beállítani egy szétszedés után
Nem ezért, de mi köze a súbernek a járatós motorhoz?? Attól még, hogy fel lett újítva egy blokk, nem fog elkezdeni csörögni a súber, hacsaek előtte is már nem lett megkopva. Mellesleg gratulálok annak, akinek a súber csörömpöl. Legorsszabb esetben is kellemetlen ciripelést hallatt. Úgy hozzátok le, mintha nem is tudni milyen istentelen nagy zajjal járna a dolog.
Ha meg "jó nagy csörömpölés" hallasz, akkor meg rég nem a súberrel van a baj...
Helló!
Ts 125ös csapágy és simering méretei kellenének nekem, meg valami olyan oldal ahol tudok hozzá rendelni lánckerék tengelyt!
Előre is köszönöm
hello!!!
a csörgésre én is ezt tudnám mondani...
valószínüleg gyújtás probléma ugyanis ha síber akkor alapjáratrol 1 kis gázt húzol és előjön egy jó nagy csörömpölés vagy a fordulat visszaeséskor csörög,ez legtöbször a síber.
a gyújtásnál meg ha megszakítos a megszakító hézag 0,3-0,4 mmm
előgyújtást állítsd be jol mert az lehet probléma:felső holtpont előtt kb1,6 mm nél kell nyitni a megszakítónak azaz itt kell gyújtania.
a henger furatva is lett????
mert ha nem akkor onnan is jöhetnek furcsa zajok...de szerintem gyújtás vagy síber..
nekem most a síberrel vannak csörgő problémáim járatos motornál...
ETZ 125 motor eladó papírok nélkül! Egyben vagy alkatrészei!Olcsón.. Szombathelyen
bubue@freemail.hu
"nem is hallottam" Azért mondom, hogy csak kipróbálnám a helyedben egy akksival.
Ha mindent be akarsz kötni az azért elég bonyolult és nincs is ilyen leírás viszont ha letöltöd az ETZ elektromos bekötését innen a szakirodalomból azon már elindulhatsz. Lehetőleg olyan rajzot válassz amely az alkatrészek elhelyezkedése szerint van rajzolva talán így könyebb lesz. Vigyázz a diódáknál mert a rendszer pólusérzékeny.
Ne haragudj de a részletekbe nem akarok most így belemenni mert nem ismerem a rajzot fejből.
http://szocimotoros.hu/download/etz12v.jpg
Erre a rajzra gondoltam.
Helo
Lehetséges a csörgés pl a gyujtástól ha nem jó helyen van.A hangja olyan mintha a motor csörögne közben a gyujtás.És adhat még hangot ha kopott a siber meg a tűje és lötyög a karbiba a szivóerő miatt meg elkezd lötyögni a helyén.De egyébként a legjobb meggyőződni h mi ujság a hengerben.Csak lehuzod a hengert attól nem lesz baja ha szakszerűen szerelsz.De lehet gond a kis főfuvóka mert lehet erőlködik a motor de nem tud menni olyan jól mert kevés a benzin.Ezért amugyis tehetnél bele gyári méretű fuvókát és a sibertűt pl a 3. helyen beakasztani.De lehet a 4 be is ,ha felülről számolod.
Ja és hol laksz?nincs még TS 150 hengerfejed?az se baj ha rossz benne a menet csak a záró felület legyen tökéletes ahol a hengerrel érintkezik.
Borzasztó jó volt a Szolnoki börze. Csak azért mondom hogy aki nem volt annak fájjon a ketyeréje. UCI-393 -> kösz mert utánnad mentem :-D
Köszi ! Az a problémám,hogy a generátort is szeretném bekötni,mert néha kiszaladnék a közútra is.Nos ez már nekem gond ,mivel a sok madzag már zavar egy leírás nélkül. A fesszab.bekötésével egyben kellene le
írás ,aztán a világitás,már gondolom a szabályzott körön megy. szóval ez itt a nagy gondom,és még a mocit nem is hallottam . Ha így is tudsz segiteni ,akkor örök hálám . Köszi
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy mi a különbség az ETS 250 és az ETS 250 G5 blokk között?
Hello!
Sikerült kukáznom egy 3 éves T.K.-ra tört citroen kábelköteget,amiből kiszedtem a többszínű kábeleket,szóval kész lett a jármű vezetékelése,viszont ami még kérdéses,hogy ledesre csinálom meg a műszerfalat akkor elég lesz a ledeknek a 600as ellenállás v. legyen inkább 1K-ós?
elvileg ha 12V-ot osztok 20mA-al, akkor 600 (ohm)lesz
Ha lámpákat nem akarsz rá allor első körben a trafó 1-es pontját kösd a megszakítóra a 15-öst egy 12V akksira (pozitív) az akksi negatívját a vázra. Ez igy már elindul, leállítani a akksi saru lehútásával tudod.
Ha télleg nem kell alámpa (mer krossz) akkor valami babettaféle gyújtást javaslok akksi nélkül. Mert így 100km-t megy csak kb. egy akksival és utána tölteni kell :)))
sziasztok!
probléma a következő:a bal oldali telóból folyik ki az olajam mint az állat,ez már a 3. szimering amit beleraktam,(a FAG-nál vettem, vitonos legjobb minűségűt) és ugyanúgy szarakodik.Bent marad a helyén még csak meg se moccan,tehát ha növekszik a nyomás nem nagyon látom,hogy ki akarna ugrani.Ma délután eszembe jutott hogy a szár is lehet pl karcos,kopott stb.
Elképzelhető?
Kicsit amúgy levert a víz amikor észrevettem, mert pont a féknyeregnél kezdet lecsorogni,ezért azt hittem szétment a fékem.
előre is köszi a válaszokat.
András
Vagy csak hozza a formáját az utángyártott dugó és gyűrű.......
Szasztok ! Szeretném a segitségeteket kérni.Most készitenék egy öszvért / Cagiva váz és ETZ 250-es blokk. Viszont a vezetékek el vannak vágva és most nem tudom,hogyan tovább .Ha valaki tudna segiteni azt nagyon megköszönöm .
Email:tekergo50@citromail.hu
Köszi szépen de valószínüleg a gyujtással van a probléma elállítódott.
lehetséges, és még sok más is,
de karbit illik állítani felújítás után, mert nagyban megváltoznak a motor üzemanyag szükségletei felújításkor.
Szervíz rovat > karbi állítás segítséget nyújthat ehez.
Igen. 20fok15perc-22fok15perc 2,5+0,5mm.
Megszakítóhézag:0,3mm
Gyertyahézag:0,6mm
Köszi szépen!!!
Akkor a 250 esnek is ekkora?
Sziasztok!
Segítségeteket kérném! Van egy (igazából 2) 250/2-es Trophy-m. A motort szólóként tolták ki a gyárból, de én szeretném rárakni a Superelastik-ot. Ehhez keresek oldalkocsis első (2 tengelyfurat van rajta) lengőkart és kormányszorítót. Ha bárki hallott, látott ilyet, kérem ossza meg velem. Természetesen értékegyeztetéssel tudok cserébe szóló lengőkart adni, ha szükséges. Előre is köszi minden segítséget.
Sziasztok!
Van pár alkatrészem, amit szívesen bartellba bocsátanék, márha akad kivel :D
MZ ETZ 250
- Levegőszűrőház
- Hátsó fékpedál
- Első lábtartó (2DB)
- Oldalsztender
- Hátsó fékdob támasztó (2DB)
- Középsztender
- Hátsó sárvédő alá a műanyag burkolat
- Uléshuzat (MZ IFA, varrot)
- Alsó villahíd (Lámpatartó le van róla vágva)
- Lámpaház (Van rajta egy plusz lyuk)
- Légszűrőházfedél (2DB)
- Henger (Hónolni kell)
- Benzintank (2DB)
- Hátsó kerék, 18 Colos
- Gyári kipufogó (elég ramaty)
- Kipufogókönyök (tűrhető a krómozása)
- Lámpakeret (krómozott) foncsorral és uveggel
- KM spirál
- Légszűrőcsonk (Karbi és a box közé megy)
- Hátsó fékbetét párban
- Gyujtáskapcsoló kulccsal
- Gyujtáskapcsoló védő gumi
- Duda
- Teleszkópharmónika (1DB)
------------------------------------------------
MZ TS 250/1
- Kerékagy (3 bordás)
- Alsó teleszkópszárak csillapítókkal
- Tankpárna tartó lemez
------------------------------------------------
MZ TS 125
- Első lámpakeret (krómozott) uveggel és foncsorral
Ezekért cserébe érdekel Trophy 125/150 alkatrész. elsősorban burkolt teleszkopok, gyújtások, kuplungok kompletten hajtással. Egy és kétsoros láncú hajtás is érdekel.
Ha valaki cserélgetne, akkor nem tartsa vissza magát :)
hellósztok lenne egy kérdésem: ha egy bejáratós moci (ts150) csörög 4000 felett (és valószínüleg nem ette meg a gyűrűt vagy nem törte el mert erő az van szerintem) annak az oka lehet az alcsony benzin szint vagy a kicsi főfúvóka???
írták hogy már nincs PAV
a szem műtét csak akkor kizáró ok, ha nem látsz vele. Ha látsz akkor nincs gond
sorszám: 25027 (89691)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-02 02:57:58)
Használj nyugodtan vastagabbat, az sosem árt, főleg 6V esetén jobb, csak macerásabb szerelni mert a kábelköteg vastagabb lesz és nem biztos hogy átfér azon a lukon amin a gyári igen.
A postaköltség 1490 Ft. Ez biztos.
Nagyobb átmérő - kisebb ellenállás.
Sziasztok!
Újravezetékelem a 150-es TS-em, és az lenne a kérdésem, hogy ha a gyári 0.75ös átmérőjű vezeték helyett mindenhova 1est és 1.5öst rakok felválltva van e valami mellékhatása? pl: az ellenállás vagy az áramerősség változna-e? válaszokat előre is köszi
Nem mert a piros felül van a zöld meg alul tehá nem lehet összetéveszteni. A táblá felismerésénél pedig az alak a döntő nem a szín.
Az viszont ciki ha valaki a pirosat és a zöldet téveszti :-D LOL
3-0,5mm tehát 2,5-3mm a felső holtpon előtt. Minden ETZ-nél. 2,8 a tuti.
hali !!!
valaki megtudná nekm mondani, hogy etz 125 hány mekkora mm-ben a gyári előgyújtása ill a 250 es etz-nek
Előre is köszönöm
Srácok! Mi ez a nagy félelem a motorosjogsitól? A PÁV-ot évekkel ezelőtt eltörölték, ha A1 vagy Akorl. után mész korlátlanra, akkor csak egy rutinvizsga és egy városi vizsga, a rutin előtt nem kell tologatnod a motort. Simán lehet csinálni. Pszichológiai teszt sincs. Ha orvosi problémáid vannak, akkor az úgyis kiderül előtte az orvosi vizsgálaton (ami minden jogsihoz szükséges, és a háziorvos csinálja), és akkor esetleg kaphatsz korlátozást, ezt majd bevésik a jogsidba. Ha van A1-ed vagy Akorl.-ad akkor nem művészet a korlátlan, én kb 2x voltam rutinozni aztán vizsga, meg 3x városban aztán vizsga, egy hónap alatt simán megvolt. Aki motorozik egy 125-250es motorral, annak nem okozhat gondot, én CBF500-al csináltam, nem nehezebb érezhetően a TS-nél, és nagyon könnyen kezelhető, bár nincs olyan gyorsulása mint a peregyesemnek.
Általában párezer forint (2-5).
Ezt a pofázást direkt csinálják. Ezzel mérik le a figyelmedet, hogy mennyire elterelhető. Ha a térlátásod és távolbalátásod jó szerintem átmész az orvosin. Ugyanis közúton még a színtévesztés sem kizáró ok, sőt még a farkasvakság sem, mivel van olyan korlát, hogy sötétben nem vezethet asszem. Illetve szemüvegben vezethet. Na most azt nemtudom, hogy kell-e még PÁV az A-ra de lehet, hogy ha kell akkor ugyanaz kell mint mentőautóra. Akkor viszont utána kell járni, hogy eleve orvosilag teljesítheted-e ezt megmondja a háziorvosod.
sorszám: 25015 (89662)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-02 02:57:58)
Sziasztok!
Volna egy komplett etz műszerfalam eladó...mindenestül(spirálok,órák,konzol,gyújtáskapcsoló, kulcs,vezetékek,stb...)valamint egy pár első indexem.
érdeklődni:dadis@freemail.hu
A termék árához hozzájön még a posta/futárszolgálat ára, amennyiért elszállítják hozzád a terméket.
Keri én ezt a pávos dolgot nemtudom hogy mi van vele,csak annyit tudok hogy nemrég műtötték a szemem és azért kérdeztem hogy van e kizáró ok a nagy A kategóriánál.rgyenlőre elmegyek így is csak nem szeretnék becsengetni egy kalap pénzt ha emiatt esetleg nem lehetne meg a nagy A.Tudom a követelményeket A1-re ugyanúgy psyho,szlalom,esti vezetés,nappali...stb.nekem ugyan voltak problémák a forgalmi vizsgán, mert az a beteg f*sz vizsgáztató v. nemtudom ki folyamatosan pofázott,és néha majdnem volt olyan helyzet ahol nem voltam ura a dolognak,mivel rá figyeltem,és nem az útra.tehát röviden,inkább egy dologra figyelek de arra nagyon.
üdv:András
SZIAZTOK KÖSZ az infokat!!!
AZt szeretném megkérdezni ha én utánvétellel megveszek valamit,azután a vétel ára az mennyi lessz.
köszi.
Bocsánat, először jól írtam.
Az etz-n nem dinamó van, hanem generátor...
Eladó Etz!!
http://www.vatera.hu/mz_etz_250_arcsokkenes_50651626.html
Ha érdekel megegyezünk!
Az ETZ generátor felfogatása is más, mint a TS dinamójáé. Át kell esztergálni a kartert, ha fel akarod rakni az ETZ dinamót.
Hali!
Kössz az infókat, akkor rendben van, ha más a kúp a generátor oldalon az se baj mert van ETZ forgórészem, a másik oldalon is ETZ kuplungagy lesz. (egyszer remélem):-D
Én úgy tudom, hogy a forgórész kúpja is más.
hello! nekem a /1-ben már 5 éve ETZ főtengely "dolgozik" szóval be lehet tenni. Csak az általad említett dologban tér el.
Nah itt is megkérdezem:
Ugye ha jól sejtem a 250/1 és az ETZ főtengely csak annyiban különbözik hogy utóbbi alsócsapja 32 mm-es, más eltérés nincs? Merthogy az ETZ blokkba be lehet tenni a /1es főtengelyt de visszafelé is igaz? Kösssz
Hali!
Jah tök más vezetni egy újat mint egy régi vágásút, plö nekünk is Opel Astra G-nk van meg nekem egy 4T Wartburg aztán az utóbbit sokkal jobban szeretem. Istenes járgány :-D
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|