:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Szia!
Üdv köztünk.
Jó olvasni a kis bemutatkozást.
Segíteni biztos fognak "a szakik"...:)
Teknőc
Könnyített szolgálat: legalább lesz szabadidőd, igaz kevesebb a bér...
Nem a betegség, hanem más okok tántorít el sokakat...
Hm. te is olyan naiv vagy, mint én.
;) :) DDD Hasonszőrű....
(Én is remélem, jó egynéhány éve, hogy jobb lesz.)
No, a kis etz jól hangzik egy szocitúrára, úgy is kevesen vagyunk...;)
(Egy 75-80 km/h-ás utazóval)
Akkor kell egy műszaki..;)
Teknőc
Sziasztok!
Január legeleje óta boldog tulajdonosa vagyok egy ETZ 250-nek Győr mellett egy pici faluban. Azóta olvasgatom a fórumot. Sosem volt még motorom, még jogsim sincs, de nagyon várom a prémiumot, abból lesz meg hamarosan ( már ha meg nem bukom ). Csak az utcában gyakorolgatok fordulni, gyorsulni, lassulni. A motor balesetes volt, ez tuti... minden eleme ütött-kopott volt... Az eladó azt ígérte, hogy nagyon meg leszek a mocival elégedve. Új henger, új dugó, új csapszeg- mondta. Azóta persze kipucoltam az olajsárból, kicseréltem az első telókban a szimmeringet, cseréltem első-hátsó lánckereket, láncot, kuplungbovdent, beállítottam a karburátort. Amit javítottam rajta, azt a Ti szerviz oldalatok alapján sikerült. Meggyőződésem, hogy a műszaki állapot a legfontosabb. Haladok is vele a terveim szerint. Ezután fényévekkel lemaradva jön az esztétikum, de az sem elhanyagolható. Nyilván. Nos mostanára pont a külalakkal vagyok rendben. Viszont a berúgókar legújabban a felső helyzetéből a vízszintes helyzete alá gyakorlatilag ellenállás nélkül lenyomható, onnan keményedik. Régen nem ilyen volt. A motor be sem indul, hiába győzködöm ( rugdosom ). Gondolom azért, mert nem tudom így rendesen megforgatni a főtengelyt. Első gondolatom az volt, h elviszem egy szervizbe, de talán nem akkora a baj. Van esetleg tapasztalatotok, jótanácsotok?
Előre is köszi:Taliga
Ólom akku drágább, mert gyorsan tönkremegy.
Van egy haverom aki a hajóján használ LiFePO4 akkut napelemes rendszerrel, azt mondja az ólom akkut gyakorlatilag évente kellet cserélni, ez meg már 4 éve kapacitás vesztés nélkül működik.
Nem biztos, hogy olcsóbb, ha te tekersz.
Szerintem az ember hatásfoka elég rossz.
Számold ki hány kalóriát égetsz el, és azt mennyi kajából tudod fedezni. (Ugye az emésztés sem 100%-os) :-)
Közben agyaltam kerékagymotoros össztelós montin is a mocik mellé, tekerve motorrásegítésel folyamatosan mehet 40-50km/h-val, sisakot viselve jogszerűen.
Kár, hogy az akkuk drágák. Az ólomakku nehéz, a LiFePO4 pedig aranyárú. MZ-re sem ártana mondjuk 12V 40Ah-nyi. ;-)
Köszönöm szépen mindenkinek a jókívánságokat.
Teknőc, neked is jó egészséget kívánok.
Majd meglátjuk, mit hoz a jövő. Lehet, hogy könnyített szolgálat, lehet, hogy leszerelés. A dokik döntenek.
Nem érzem, hogy a betegség eltántorított volna a szolgálattól.
A motorzástól sem megy el a kedvem csak azért, mert majd egyszer elesek vele. :-D
"Hazámat szolgálom!" ;-)
Megvan az ETZ most 125-ös hengerrel, csak nincs rajta műszaki(pedig időszerű lenne kipróbálni a 80-as főfúvókával. 60-65km/h-t számoltam végsebességre). És a Simson SR50 is.
Ha más nem, majd a környékben motorozunk, Mártély, Mindszent... Jó ötlet a szalonnasütés.
Kívánok mindenkinek üzembiztos motort, olcsó üzemanyagot, elég motorozást és kitűnő egészséget! ;-)
Igaz, hogy az ember még a 2T-nél is rosszabb hatásfokú, de legalább jót eszünk, és a mozgás is egészséges. 20-30km még elviselhető.
A kényelmes ülésre figyelni kell, különben kiválhat a drága sárga nemesfém a kipufogónyílás környékére.
Szia!
FÜV... -akkor jó ideje húzódik...
Hm. Remélem, helyre jössz.
Gondolom, a jövődet most már nem egyenruhában képzeled el...
Még akkor se, ha helyre jössz....
Remélem, tavaszra csak lesz egy mz,(vagy ami a szíved vágya) vagy (egy 250-es awo simson)valami, oszt találkozunk egy jó szocitúrán...
Magamról inkább semmit. Nem panaszkodom, túlélem a következő kört is, az újabb "feltárás/eltávolítás"-t is.ha így haladok, tényleg könnyebb leszek, mint 25 évesen...DDDD
Jó fogyókúra....
Igyekszem majd helyre jönni.;)
Lesz majd megint Szalonnasütés, vagy egy kevéske tócsni, kis veres borral...;)
S remélem, lesz pénzem is majd meg időm is, s meg egészségünk, meg gépünk is motorozni. Mást nem is kérek...:)
Jobbulást! S majd motorozást! Szebb napokat!
Teknőc
Jobbulást neked!
Pár percig elgondolkoztam rajta, hogy milyen jármű az az elektromotlan mire leesett miről van szó. :-)
A bicikli egy elég drága közlekedési eszköz. Amikor naponta 60-100 km közötti távokat teljesitettem, elég durva összegeket költöttem el kajára. Jobbulást!
Gerincsérv mistt menni fogok FÜV-re, aztán majd kiderül a jövő.
Nem, mostanában még elektromos biciklizni sem szoktam. Elektromotlannal közlekedem.
Milyen alkatrészekkel könnyítenek? Jobbulást és jó egészséget, szép napokat kívánok.
Szia!
Nem értem, de jobbulást!
Hirtelen azt hittem,
te karamboloztál a szentesi úton...:((((
Belőlem most a munka mellett szednek ki(műtenek) alkatrészeket...Ez sem jobb. :(
Teknőc
Szia Teknőc! A gerincem jelzett, sok neki a tempó...
Remélem jól vagy.
Szép napokat, jó egészséget kívánok! ;-)
Ha csak első lánckerék csere akkor jobb dekni le, valakit ráültetsz a motor végére hogy lesúlyozza a kereket míg lecsavarod a lánckerék anyát. A láncot patentszemnél szétszeded, hozzáfűzöd az új láncot és a régivel behúzod (ilyenkor már foroghat a kerék:) ) Ha a hátsó lánckereket is cseréled akkor többet fogsz szenvedni mivel ki kell venni a hátsó kereket először, utána tudod leszedni a lánckereket.
Sose baj az :D Bár nekem most jelenleg diákmunkák helyett van simsonfelújítás (nem saját) meg téli TMK az MZn.
Sziasztok.
ETZ-250 lánckerék és lánc cserét szeretnék kivitelezni, de még sose csináltam. tud valaki segíteni?
Köszi
"... nem fogok arra várni hogy a munkaügyi központ kiutaljon nekem munkát. ..." hiába várnál rá, nem azért vannak ott ...
ja látom, Gabi már válaszolt..:(
bocsi.
Teknőc
Sajna, igazat beszélt az órabérről...:(
Teknőc
Kedves brátom,...
Lehet, hogy Gabi többet tud segíteni ebben. Mert Diák, s diákmelóban is dolgozik. Valamint csak 25 km-kell délre utaznod, s nem 50-et, mint eddig. A többit nem mondom....Te is tudod.
http://www.youtube.com/watch?v=YF36xMDoFsU
Teknőc
"... Amitől rettegek az az idióta és agyament adminisztráció, meg ellenőrzések. Egyrészt ez nekem kínai, másrészt szemét bürokraták tönkre tudják tenni a szerencsétlen mikrovállalkozást egy tollvonással ..." sajnos ez így van és a "helyzet fokozódik elvtársak" (Pelikántól, szabadon) !!!
Tudom hogy nem egyszerű, nem is vágyom rá, jó nekem az alkalmazotti lét :) de azért nincsenek illúzióim. Valami íróasztali bürokrata kitalál valami agyament dolgot, pillanatok alatt megszűnhet a biztosnak tűnő állásom, akkor pedig nem fogok arra várni hogy a munkaügyi központ kiutaljon nekem munkát.
Nem ritkán van hogy megkeresnek különböző munkákkal, szóval ha elkezdenék maszekolni, akkor több irányba is elindulhatnék és lenne munkám. Na nem keresném magam szénné, de éheznem sem kéne.
Amitől rettegek az az idióta és agyament adminisztráció, meg ellenőrzések. Egyrészt ez nekem kínai, másrészt szemét bürokraták tönkre tudják tenni a szerencsétlen mikrovállalkozást egy tollvonással, szóval könnyen lehet hogy szlovákiában lenne a székhelyem. Ha nincs állásom akkor akár ki is költözhetek ténylegesen.
Én idén nyáron voltam bruttó 700as órabérben, diákokat felügyeltem. Ugye azért mert már korábban beváltam, és diákként bejelentve olcsóbb voltam mintha alkalmisként, neadjIsten bejelentettként vettek volna fel nyárra.
De többet én se tudnék mondani :D
Nem biztos, hogy jó ötlet egy nyugdíjastól várni a sült galambot, amúgy honnan tudnám, hogy a szivárvány kergetésen kívül mire vagy alkalmas?
Az bizony még fiatalabb korban sem egyszerű (évekig voltam magán vállalkozó) min. szerencsés képesítés, kapcsolatok és tőke kell hozzá vagy "találékonyság" más néven szélhámosság, amit viszont nem nekem találtak ki. :D)
Hány éves vagy? (Ha szabad tudni...)
Várom a nettó 500Ft-nál jobban fizető diákmunkák felsorolását...
(A munkába járás idejét nem számolva 550Ft körül alakul nettó. Az utazást beleszámolva háromszáziksz Ft/óra...)
Miből gondolod, hogy ingyenenergiás oldalakon nem pörgök?
Rossz ez a dolog, mert 50-60 évesen már nehéz, ha nem lehetetlen alkalmazottból hirtelen maszekká válni. Nektek nagyon nem jött jól a rendszerváltás körüli piaci átrendeződés. :(
Édesanyám is ezt szívta meg.
Én már tudatos tervem van arra az esetre ha kiraknak. Persze egyenlőre stabil a helyem és kényelmesebb mint a saját vállalkozás, de az én korosztályomnak már van esélye nem megszívni.
Mondjuk arra meg nekem nincs esélyem hogy elérjem a nyugdíjkorhatárt :(
Na de abba is fejezem, mert ez már hajlik a politizálásba amit meg rühellek, és a végén ki kéne tiltanom magam :D
Sajnos nem áll módomban segíteni, azt amin most mész keresztül jól ismerem, két évvel a nyugdíj előtt bezárták a céget és állás nélkül maradtam. Mondani sem kell, hogy munkát nem találtam, nem volt egyszerű kibekkelni a nyugdíjig.
Akkor ajánlj egy állást nekem. Most a kézhez kapott ötszázas órabér is jó lenne.
".., 2-4 óra munka (2000Ft), 1 óra motorozás(5 liter).
Én ezt fordítva szeretném. ;-) " ezt mondtam neked néhány hsz.-el ezelőtt! Csak a megoldása az "egyenletnek" fordított! Nem 500 Ft-os órabérrel kell dolgozni, ennél a "diákmunkával" is jobban lehet keresni. A többi olyan zagyvaság, hogy az már-már feldolgozhatatlan.
Csak azt nem értem, hogy miért ezen az oldalon teszed közzé, az általad soha meg nem valósított, zseniális ötleteidet? Az "ingyen energia" és egyéb oldalakon rengeteg hozzád hasonló "kreatív" társat találsz szerte a nagyvilágban.
Nem tartalak naivnak. Fix fordulatra és terhelésre könnyebb belőni, mint mindenhová. Ami valahol élesen rezonál, az máshol gyengébb.
50km/h kb. ötödgáz, alacsonyabb beömlőnyílással kevesebbet köp vissza, kisebb fordulatra tolódik a nyomatékcsúcs. Hosszabb, lefelé lejtő szívócső sem árt(a visszaköpött elpárolog), viszont hidegindításkor alecsapódó üza miatt többet kell dúsítani.
Szerintemgy jó 2T lehet egyenrangú egy gyengébb 4T-vel. És elmarad a vezérműtengely és a szelepek hajtási vsztesége, szerelgetése.
2,3 literrel az MZ is elmegy 2T létére. Az MZ-k közül a 125-ös Trophy volt gyári állapotban a legétvágytalanabb.
ZXR Kawa? 150-nél 5 liter jó. Épp a melegedés és a szelephézag/hengerfejprobléma miatt (gázüzemnél is előfordul) húzok az egyszerűbb 2T felé.
Általában nagyobb első lánckerékkel csökken a fogyi. 2Tnél nem minden esetben. 50-nel 4-ben sem evett többet, pedig 25%-kal többet pörög a motor(3750/min).
40-nél még nincs meg a jó hatásfokú fordulatszám. Az én H40-esem 17-es lánckerékkel 50 körül tud végre, és 2liter alatt evett. 27 és 45km/h között fut szépen, felette rezonál(majd rájárok, mitől lehet. Így kaptam.)
1000/min-re számítva mekkora sebesség tartozik a Simsonodhoz 4-ben,5-ben? Mekkora karbit és főfúvókát használsz?
Kb. helyes az elgondolás, de mivel ez járatlan út, igy szerintem csakis rengeteg próbával lehet megcsinálni a "tutit". 10 mm le fel "eléggé" érezhető, a kúposságról nem is beszélve.
Naiv ember lévén vallom azt, hogy 2T-vel is elérhető a 4T fogyasztása, de egy adott fordulatszámra kell hangolni a rendszer minden elemét (kell egy fasza henger vezérlés, hozzá kartertérfogat, hengerfej kialakitása, présrés, előgyújtás, szivóoldali és kipufogórezonancia, áttétel. Nem egyszerű. Példának most is a 70-es Simsonomat hozom fel, ami dús karburátorbeállitáson üzemel. 5.-ben 40-nél 2,9 L/100km, 4.-ben 40-nél 2,3L/100km. 5.ben folyamatos 60 és 70 között kerek 2 L-t mértem. 85-nél 2,8L. Kmórám biciklire való, enyhén lefelé csal 70 fölött. 125-ös XT Yamahán nem sikerült 2,3L/100km alattit mérni, Esetleg a gyári optimista km számáló szerint. 750-es Kawám gyári beállitáson 150 km/h-ig 5L/100. A hengerfej bánta és 200 fölött hajlama volt túlmelegedni :-). Átfúvókáztam, most 6-ot eszik, és problémamentes. Valahogy a szelephézagokat is tartja azóta :-)
A logikát követve az emberek jelentős része magának gyártaná, termelné bio forrásból a fűtőanyagot, hőszigetelést, üzemanyaga egy részét, az általa felhasznált áram egy részét, és áramvonalas, nagy sebességnél is kis menetellenállású, ebből következően takarékos járműveket használna közlekedés céljára.
A mai világ és társadalom a logika helyett a profitot követi.
2-4 óra munka (2000Ft), 1 óra motorozás(5 liter).
Én ezt fordítva szeretném. ;-)
Az nem baj, hogy folytatod, csak ne általam leírt dologként célozz rá. Én már leszoktam a "perszemernénmégnem" dolgokról, mert mások tudnak olyat, amit én még nem tapasztaltam. Helyette megkérdezem: "Hogyan csináltad? Hogyan tudom én is megcsinálni?"
A mit hogy nem lehet nem viszi előrébb a fejlődést.
Magad is meg tudod válaszolni.
Az üzemanyag nagy része adó. Egy üzemanyagot nem használó eszköz esetén hogyan szednék be az adót?
Ha már kőolaj és belsőégés: 100 év hatalmas fejlődése alatt 50%-os hatásfokkal működő belsőégésű motorokat sikerült csak építeni? :-D
Ott a hatalom, ahol a tőke. Étel, ital, lakhatás, katonák ellátása, fegyverek, fejlesztés.
Gondold végig, milyen "apró" előny származik abból, ha egy repülő könnyű és tartós motorja kisebb fogyasztással másfélszer-kétszer annyi időt tud a levegőban tölteni. Vagy a járművekhez kevesebb tartálykocsi, sofőr, és azok ellátása is elegendő.
Igazad van. Tényleg sokat írok a fejlesztésről. Gondoltam, találok hasonló gondolkodású, fejlesztő szándékú embereket, akik rendelkeznek hasznos tapasztalatokkal. Tévedtem. Nem érdekel sok embert rajtam kívül a téma. Van helyette valóságshow, és "hogyanmireköltsemelamegkeresettkétforintfizetésem.
A kemping kerékpár előnye, hogy könnyebben elfér egy átlag személyautó csomagtartójában. Ezért használom ma is, ezzel is csökkentve a szennyezést. Akár elektromossá is alakítható.
Nem is kell felülni senkinek.
Nézz és láss.
Gondolkozz, és gondold át.
A hasznos, boldogító dolgokat raktározd el, a hasznontalan, boldogtalanságot okozókat felejtsd el.
"Hass, alkoss, gyarapíts: s a haza fényre derűl!"
".. Nem. Nem írtam ezt. .." - valóban em, én csak logikusan folytattam a gondolat menetedet.
"... Az árammal akku nélkül működő autót megvalósította Tesla több mint száz éve. ..."- "apróság" Tesla nem több száz éve élt, akkor miért nem gyártják? Csak nem az olaj maffia gáncsolta el? Vagy esetleg egy zseni (mert az volt) is néha tévedhet?
A hibrid Mz-ről meg csak annyit, ne dumálj, csináld meg!
"... mérnökök terveznek, és autós újságírók írak le? Ötletes találmánynak tartom. ..." - én már nem ülök fel minden "mérnök" vagy " főként "újságírónak". PL.: ha nem csal a memóriám akkor úgy 3 évtizeddel ezelőtt is volt egy mérnökök által tervezett szakújságírók által "az egekbe emelt" "nagy találmány" (kemping kerékpár igaz, hogy sem kerékpározni sem kempingezni nem volt jó), valamiért mintha eltűnt volna az utakról. Csak nem etetés volt?
Annyira hasonlítható, hogy az. Leírtam, bolygóműves hajtás. :-)
Jól látod a működését.
"És mindeközben vissza termeli a benzint bocs üzemanyagot) a tankba!"
Nem. Nem írtam ezt. Ez csak a te gondolataid szüleménye. Bár hidrogéngenerátorral akár igaz is lehetne(motorfék-áram-gázgenerátor, majd üzemanyagcella-áram-motor).
Az árammal akku nélkül működő autót megvalósította Tesla több mint száz éve.
Másrészről nem vagyok hittérítő, azt gondolsz amit akarsz. Minden gép valakinek a fejében megfogalmazódott gondolatként valaha. Akkor is a "jóvanazúgyahogyvan" emberek voltak többségben.
"Már ne haragudj de orvos látott már?"
Látott. És téged?
Kerinek válaszoltam 1. a módosításokról, 2. a hibridről. Ha már tartalmasan nem szólsz hozzá, minek aggatod a körmöd?
Főleg abba, amit mérnökök terveznek, és autós újságírók írak le? Ötletes találmánynak tartom. A Prius is ilyen megoldással működik.
Ha már mindenképp egy eleve gazdaságtalan motorból akar valaki gazdaságos járművet készíteni, ez az egyetlen épeszű ötlet.
Én is ezzel kezdeném.
Illetve nem, eladnám a francba és vennék egy 125 4t motort ugyanezen az áron, mint amibe ez az egész kerülne. :-)
Nem igazán van előttem a leírt szerkentyű, de én úgy gondolom két különböző fordulatu motort egy fordított differenciál művel lehet összekötni.Mintha az autó kerekei hajtanák a motort. :)
Hasonlítható még a dolog a bolygó kerekes nyomaték valtóhoz (sebességváltó) is.egyik motor megy a középső, fogas kerekeket tartó gyűrűre, a másik motor fordított forgással valamelyik fogazott gyűrűre. De ez majdnem ugyanaz mint a diffi ha jobban belegondolunk.
Leírni hogy hogyan működik egy ilyen szerkezet, szerintem reménytelen ábrák nélkül. Sőt, bevallom, én csak működő modellt nézve értettem meg miről van szó.
"Fentről lefelé:
különböző gyújtógyertyák, különböző menethosszúsággal, más kialakítású hengerfej, növelt sűrítés, henger emelése, dugattyúszoknya rövidítés, különböző típusú porlasztók.
A BYD hibridje sem lehet rossz. 3hengeres 1000-res 3000/min fordulatszámon, 330V 16kWh LiFePO4 akkupakk 100 cella. 100km hatótávolság. 25 és 50kW-os állandómágneses szinkronmotor. Bolgyóműves hajtás.
Kerekek a bolygókerekekkel kapcsolatban. Nagy villmot a napkereket hajtja, külső gyűrű áll. Mikor a nagy motor felpörög 7500/min-ig (100km/h), a kis motor elkezdi pörgetni a külső, belső fogazással ellátott gyűrűt, így agép 150km/h-ig képes gyorsulni a nagy villmot változatlan fordulatszáma mellett. A belsőégésű is ezt hajtja elektromágneses kuplunggal." - És mindeközben vissza termeli a benzint bocs üzemanyagot) a tankba! Már ne haragudj de orvos látott már?
Az ilyen válaszokat szeretem. ;-)
3000/min=50/s. 180 fok kipunyitás 0,01s, ezalatt a nyomáshullám eljut a kipuff végéig (konfúzor fele, vagy diffúzor visszaverő fala) és vissza. 340m/s-nál 3,4m út, ennek fele 170cm (vagy kicsit rövidebb). 40cm a könyökhossz, 130cm a visszaverő falig.
Mi a véleményed?
Fentről lefelé:
különböző gyújtógyertyák, különböző menethosszúsággal, más kialakítású hengerfej, növelt sűrítés, henger emelése, dugattyúszoknya rövidítés, különböző típusú porlasztók.
A BYD hibridje sem lehet rossz. 3hengeres 1000-res 3000/min fordulatszámon, 330V 16kWh LiFePO4 akkupakk 100 cella. 100km hatótávolság. 25 és 50kW-os állandómágneses szinkronmotor. Bolgyóműves hajtás.
Kerekek a bolygókerekekkel kapcsolatban. Nagy villmot a napkereket hajtja, külső gyűrű áll. Mikor a nagy motor felpörög 7500/min-ig (100km/h), a kis motor elkezdi pörgetni a külső, belső fogazással ellátott gyűrűt, így agép 150km/h-ig képes gyorsulni a nagy villmot változatlan fordulatszáma mellett. A belsőégésű is ezt hajtja elektromágneses kuplunggal.
Fogj egy ablakolatlan hengerperselyt, vidd el egy szakinak, aki vágja a 2T-t, kiablakolja neked, nagyon alacsony fordulatra (3000f/p?), feltölti a hengert, ahol kell, kicsi karbi és láss csodát. Tényleg, kell még egy hozzá hangolt rezó (bazi hosszú lenne) :-)
Na, és miket próbáltál? Mert nekünk erről nem beszéltél, aztán joggal nézlek álmodozónak :)
Az Opel Ampera párhuzamos hibridje jó.
Egy mechanikus megoldással a benzin és villanymotor fordulatszáma összeadódik, így a villanymotor kompenzációjával a benzinmotor mindig optimális fordulaton és terhelésen működhet...persze a vezérlését megcsinálni nem lehet túl könnyű :)
A gép öngyulladás közeli állapotban üzemel.
Értem a működést. 500g/kWh= rengeteg.
Szegényítés előtt gyári állapotban 4,5 litert kért 70km/h-nál...
"MZ-t akárhogy szegényíted nem fog változni semmi."
Csak a teljesítmény és a fogyasztás, üzemanyagköltség csökken.
"Teszel e súberre egy ütközőt, hogy optimális gázállásnál akadjon ki, azzal fix gázon mész, bőven többet takarítasz meg azzal mintha elolvasztod a dugattyúdat a szegény/detonáló keverékkel."
Nem nyerő. Terhelés és hőmérsékletfüggő az ideális tolattyúállás. A dugattyú jól van, detonáltatni nem szokásom, egyik csapágy sem élne sokáig.
Az olajszivattyú hibája miatt is akadt már meg néhány motor.
Basszus, a végén tényleg rábeszélsz valami négyüteműre. :-)
"Na ezért vagy idegesítő, mert a fúvóka és kipufogó fojtáson kívül soha nem fogsz mást kipróbálni"
Ezek voltak a kezdet anno. Azóta már elég sok dolgot kipróbáltam...
"Olyan vagy mint egy skót vicc, csak azért nem eszed meg a szarodat, mert sajnálod róla a porcukrot."
Ezt más is mondta már. Igazat adtam neki. Azóta sajnos vitte a bank a hiteles motorját, házát. :-(
Döntés, következmény.
"ehhez is négyütemű motor kellene, hogy módosítani tudjad a vezérlést."
Fix fordulatra és terhelésre könnyebb optimalizálni.
"ha tényleg komolyan gondolnád és nem csak álmodoznál, akkor még hibridet is csinálhatnál belőle"
Megoldható. Soros hibrid hátsó kerékagymotorral, a belsőégésű fix fordulaton és közel állandó terhelésen töltené az akkupakkot, ha nem akarnak áramlani az elektronok. :-)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|