hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 08. csütörtök 
Mihály

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

fbandi
válasz erre | email2008-02-05 22:30:48
etz 251 es ill. 250 es etz és simson alkatrészek eladók...sokminden van
tank
lengővilla első futómű(250,251)
első villák kiflivel(simson)
tank(251)
blokk alkatrészek
váltó(250,251)
kuplung(etz)
kerekek(18 as első 16-os hátsó)etz
sárvédők(etz,simson)
kormány(etz)
rezonátoros kipufff(etz)kb500 km van benne
simson feszszab
indexek
állórész(etz250)
forgórész(etz 250)
ülés 251 esre
légszűrőház etz,simson
oldaldeklik simson etz-re
meg még 1000 cucc


ha valami érdekel írj:ficsura@novonet.hu
sorszám: 25115 (89885)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-05 22:29:52
igazából ha elfér (talán elfér) akkor nem gond a más fej, de a jobb oldali való bele.
belepróbáltad? A túl logás lehet hogy kisebb a másfaja fej miatt.
sorszám: 25114 (89884)
(előzmény: SmOz, 2008-02-05 15:34:17)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-05 22:27:46
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/mz.html
sorszám: 25113 (89883)
(előzmény: Fics, 2008-02-05 20:24:37)

 
 
z25z
válasz erre | email2008-02-05 22:26:12
"az mz kupában azért nem mehet szerintem mert tuningnak számít de abban biztos vagyok hogy a 251esnek amin gyári a gyujtás mehet"

de lehet nem is szeretnenek elektronikus gyuszit, mert a korulmenyekhez allitando egy csavarhuzo es 2 perc szabadido elerhetobb, mint mondjuk egy oszcilloszkop :-))))
sorszám: 25112 (89882)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-05 19:34:48)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-05 22:25:50
3x6303, s másiké meg az ETZ é
sorszám: 25111 (89881)
(előzmény: Fics, 2008-02-05 20:24:37)

 
 
fbandi
válasz erre | email2008-02-05 22:22:25
nekem is van itthon hallos gyújtásom de nem tudom mit tegyek...betegyem vagy ne...nem láttam változást mikor az volt benne...viszont annyibol tényleg jó hogy nem tul igényes....ha már van beszerelem és meglátjuk...rosszabb ugy sem lesz
sorszám: 25110 (89880)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-02-05 21:31:55
az érdekelne engem hogy az es250/2 re rámenne e az etz alternátor?gondolom alakítással
sorszám: 25109 (89877)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-02-05 21:25:38
Üdv,
Mofakernél kapható alkatrészekről lenne néhány kérdésem. Egy párszor vásároltam már náluk apróságokat. Most főtengelyfelújító készletet és egy kipufogót szeretnék venni(nem "sport"-ot). A kipufogóval nem hiszem, hogy nagyobb probléma lehetne. Viszont ha a főtengelyfelújító készletről tudnátok tanácsokat adni, azt megköszönném. Egy TS 250/1-ről van szó.
sorszám: 25108 (89876)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-05 20:49:15
ebbe igazad van. én ezt úgy küszöböltem ki hogy a mágnesgyürühöz esztergáltattam egy közdarabot a hall ic meg a megszakítót tartó lemezre gyártott nyákon van így nincs benne mozgó alkatrész. a lebegésröl meg annyit hogy igaz hogy nem lebeg be de szerintem már normális megszakító az nagyon ritka nekem olyan is volt hogy rajt felejtettem a gyujtást és kiolvadt a rugó a müanyag házbol.
sorszám: 25107 (89874)
(előzmény: mihu86, 2008-02-05 20:27:40)

 
 
mihu86
válasz erre | email2008-02-05 20:27:40
Nekem elkopott a csapágya a gyári jeladónak + az egyik szegecs elengedte a nyákot. Innentől kezdve amikor volt kedve működött, de többnyire nem :). Szegecs helyett kapott csavart + többféleképp hézagoltam is a nyák alatt, sose lett tökéletes, csapágyat is cserélni kellett volna, de ahhoz meg ki kell fúrni a szegecselését. Sóval macera, szerencsére ismerősömnek volt új, azt megvettem tőle.
Szóval ebből látszik, hogy az elektronikus se feltétlen örök életű. Mondjuk még így is jobban szeretem, mint a megszakítósat, de egy normális megszakítóval (asszem valami "icet"-et emlegetett haverom) annak is teljesen jónak kell lenni. MZ-nél elég esélytelen, hogy belebegjen, ha jó a rugója és rendesen be van állítva.
sorszám: 25106 (89872)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-05 20:03:36)

 
 
Fics
válasz erre | email2008-02-05 20:24:37
Hy!
Valaki megtudná monda egy Ts 125 csapágyméreteit (blokk)
sorszám: 25105 (89871)

 
 
Sycora
válasz erre | email2008-02-05 20:14:43
Hát Megszakítóval együtt kondit is szoktak cserélni. Legalábbis autóknál.
sorszám: 25104 (89870)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-05 20:03:36)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-05 20:03:36
Hát ezt döntse el mindenki magának. nekem megéri mert már állt meg a mocim a balatonparton és szar volt nekiállnom megszakítót cserélni a túra közepén. az a megszakító kb 1000km et ment mégis megállt. persze ez a megszakító hibály mert utánngyártott volt és nem kaptam mást. tény hogy amit az etz pörög azt kiszolgálja mert etzn már amugyis elmegy a kraft akkora fordulaton. de a hall egyszer be van jól állítva és amég a blokk megy azt nem kell álítgatni meg cserélni. nekem ezér megérte a pénzt és ezér ajállom másonak is!!!
sorszám: 25103 (89868)
(előzmény: chevy001, 2008-02-05 19:42:12)

 
 
Sycora
válasz erre | email2008-02-05 19:54:51
Van igaza.....
sorszám: 25102 (89864)
(előzmény: chevy001, 2008-02-05 19:42:12)

 
 
chevy001
válasz erre | email2008-02-05 19:42:12
Nem kötekedni akarok,de arra a fordulatszámra,amire az MZ-t tervezték tökéletes a megszakítós gyújtás. 5000ként ellenőrzöm,ha kell állítok rajta.De nem szokott vészesen elmászni.Nekem is van gyári elektronilus gyujtásom az egyik MZ blokkban.Nem érezném,hogy hú de bika lenne a fenti fordulatokban,mert elektromos. Ugyan úgy megy,mint a megszakítósom.Annyi az egyetlen előnye,hogy gonozásmentes.De hogy ezért feleslegesen kiadjon az ember,mondok egy összeget annó ennyiért láttam, 10000Ft-t, szerintem nem éri meg.
sorszám: 25101 (89863)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-05 19:34:48)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-05 19:34:48
az mz kupában azért nem mehet szerintem mert tuningnak számít de abban biztos vagyok hogy a 251esnek amin gyári a gyujtás mehet. nem fogok nekiállni vitatkozni én ezt tapasztaltam és ennyi. a gyártók nem véletlen tértek át a hallra az összes AUTÓNÁL ÉS MOTORNÁL vagy az induktív jeladósra. ja és láttam már mzkupán digitális előgyujtásszabályzót persze nem abba a kategoriába indult, hozzáteszem hogy a gyerek kilónál még kerekezett ez persze nem csak gyujtás.
sorszám: 25100 (89862)
(előzmény: chevy001, 2008-02-05 19:06:42)

 
 
chevy001
válasz erre | email2008-02-05 19:06:42
Ha olyan tuti a villanyos gyujtás,akkor az MZ kupában miért mennek megszakítossal? Igazándiból, még a megbízhatósága se rossz. A másik meg, MZnél biztos, hogy ad akkora szikrát,hogy az berobbantsa a benzin levegő keveréket,nem fog annyira elgyengülni,hogy ne detonáljon.
Tév hit,hogy jobban megy az MZ a hallos gyujtással.
sorszám: 25099 (89860)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-05 17:14:08)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-05 17:23:24
hali! most van időm írni tehát ha elektronikusra akarod alakítani annyi az egész hogy van eggy elektronika azt fel kell valahová az akku felöli deknibe vagy az ülés alá fogatni.abbol 3 drót jön ki eggyik a trafó15(+)ra megy a másik a trafó 1 es felére a 3. testre. a megszakító meg a bütyköstengely helyére minden faragás nélkül fel lehet csaívarozni a jeladót, és abbol a jeladóbol megy még 3 vékonyab drót az elektronikára. +- és jel. Szóval nem kell sokat faragni. ha érdekel a cucc hívj fel és szivesen segítek a beszerelésben,esetleg tudok képet is küldeni hogy hogy néz ki ez mocin. az IGC röl annyit hogy nekem 2 éve fenn van a mocimon mint ahogy a 300as lengyel NEM TRABI dugó és szerintem elég ütős így a vas. legalábbis én elégedett vagyok vele nagyon.
sorszám: 25098 (89857)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-05 00:55:15)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-05 17:14:08
Az igaz hogy visszatud érni a megszakító de 6ezres fordulatnál már közel nem ad olyan erős szikrát mint az elektronikus és ezér megy jobban hallos gyujtással mert az ott is jó szikrát ad. így nagyobb fordulaton is van ereje és tovább húz.
sorszám: 25097 (89856)
(előzmény: Atilla, 2008-02-05 16:45:08)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-02-05 16:45:08
"Ez normális mert nincs ideje visszatérnie mert a bütyök olyan gyorsan forog"

Na pont erről a tévhitről beszélek! :-D
sorszám: 25096 (89855)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-05 14:43:45)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2008-02-05 16:12:17
Nemhinném hogy a megszakítóval lenne a hiba. Ekkora fordulatnál szinte lehetetlen hogy a megszakító "belebegjen". A megszakítónak még magasabb fordulaton is tökéletesen működni kéne, de a gyárilag kiméretezett fordulatszám tartományban egészen biztosan. Próbáltál kicsit nagyobb előgyújtást állítani? Nagyobb fordulatszámhoz nagyobb előgyújtás is dukál. Persze megér egy próbát a hallos gyújtás, meg ahhoz már lehetne kötni előgyújtás szabályzót is, ami nagyon jó dolog, viszont nem a legolcsóbb. Próbálj több gyertyát, másfélét, mostanában előfordulnak gyárilag szar gyertyák.
Nekem a peregyes sosem produkált ilyesmiket.
sorszám: 25095 (89854)

 
 
chevy001
válasz erre | email2008-02-05 15:38:03
Helló!
Lenne egy eladó 250/1. Műszakira felkészítve,új gumik,újra festve.EGy rakás alkatrésszel.
sorszám: 25094 (89853)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-02-05 15:34:17
akkor veszek egy olyan csapágylehúzót, azt hittem sokkal drágább...köszi!

http://upload.citromail.hu/dl/?tid=5c5b442600e1354da0921df9874bbed94
itt a bal oldali az új, a jobb meg a régi.Lehet látni, hogy hosszabb(mondjuk az nem baj), és a feje nem kúposodik az újnak.
sorszám: 25093 (89852)
(előzmény: Keri, 2008-02-05 12:06:22)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-05 14:53:26
Szervusz Atilla!
Nem tudom miért van az hogy nekem kihagy,de tény és való hogy nem minidg adja le a szikrát.Trafó kivételével mindent cseréltünk,haverom motorjába hallos gyujtás van és mondta nekem hogyx csináljam meg én is,mert neki is ez volt a baja.Karbit beállíttattam mert már magamba se bízok,szóval mást nem tudok elképzelni.
Nekem is a golfomon megszakítós gyujtás van és ott nem volt még ilyen probléma,inkább a motort szoktam túlszívatni.
Hát nem tudom, mindenesetre felteszem rá a hall jeladót, ha úgy se változik akkor vissza az egész.Márcsak azért is bízok ebben mert a motor nemrég lett fúrva, és most valamennyivel jobb mert most már van kompresszióm,csak rendes szikrát nem tud mindig időben adni.
sorszám: 25092 (89849)
(előzmény: Atilla, 2008-02-05 14:35:43)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-05 14:43:45
Nem az, hanem amikor huzatom neki (tudom ez nem suzuki) akkor magasabb fordulatnál kicsit kihagy.Ez normális mert nincs ideje visszatérnie mert a bütyök olyan gyorsan forog.A hall jeladókról meg olvasgattam sokat és láttam itt is motorelektronikában
hogy a legtöbben trabi gyújtást tesznek rá a jawa-ra, meg mz-re.Állítólag az megbízhatóbb ha pontosan be van lőve a gyújtása neki.Nekem is egy szaki ellenőrizte a gyujtásomat, szerinte nem is volt olyan rossz amit csináltam,pedig
egy gyertyából házilag tákolt idomszerrel állítottam be.Friss megszakítója és új gyertya+kábel,inenntől kezdve csak arra tudok gondolni hogy ez a kis hibája lehet,miszerint nem bírja az iramot.Nem szoktam nyúzni a motort,de azért szeretem hallatni a hangját,mert tényleg szép hangja van(mély,öblös),ami szintén nem tudom miért van ,full gyári kipuf ,nincs kibelezve,és mégis olyan mintha nem lenne rajta dob.
sorszám: 25091 (89848)
(előzmény: Keri, 2008-02-05 12:15:20)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-02-05 14:35:43
Ezt a megszakítós mizériát nem értem.
Szerintem ez is egy MZ tévhit, kb olyan mint a 40-es keverék kell neki, meg a trabidugó a legjobb bele, járassuk be ricinusolajjal, stb stb

Van olyan régi megszakítós amerikai V8-as autó ami kb 6000-et pörög! (De sportautóban van ami 8000-et is!)
Akkor számoljunk.
A MZ egyszerü: 2 ütem 1 henger max 6500 fordulat. Vagyis a megszakító percenként max 6500 körül nyitogat.
Amerikai autó: 4 ütem 8 henger max 6000 fordulat, az fordulatonként 4 nyitás! Vagyis percenként 24000 nyitás!

Akkor ne mesélje be nekem senki, hogy ezt a hatalmas MZ teljesítményt nem lehet lekövetni megszakítóval és csak az elektronika a megoldás!
Persze nincs kopó alkatrész stb stb. Jó az az elektronika, de nem azért mert a megszakító nem bírja!
sorszám: 25090 (89847)
(előzmény: Keri, 2008-02-05 12:15:20)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-02-05 13:22:42
Először szerintem, minden be legyen rajta állítva faszául, aztán úgy próbáld ki mit megy a motor. Én is azt hittem a 150es TSemre, hogy lusta dög, aztán egy szaki gyújtást és karbit állított, valamint vettem bele NGK gyertyát, és a legnagyobb nyári melegben, úgy ment, mint a huzat, le sem rohadt az arcomróla vigyor:) Na akkor nem kellett volna hozzá nyúlnom. Alapjáratot akartam rá csinálni...
sorszám: 25089 (89844)
(előzmény: bikerka, 2008-02-05 12:38:08)

 
 
bikerka
válasz erre | email2008-02-05 12:38:08
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, mert még kicsit kezdő vagyok a témában. A lényeg, hogy van egy 125-ös ETZ-m, és a motorját szeretném megtuningolni egy kicsit, persze úgy, hogy ez ne túlzottan menjen az élettartam rovására. Ebben várom a segítségeteket, mindenféle ötlet érdekel. Előre is köszi. Üdv.
sorszám: 25088 (89843)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-05 12:15:20
megszakítótól önmagában nem akadozik, mert azt jól méretezték
sorszám: 25087 (89842)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-05 00:55:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-05 12:12:16
meg letörni az öntvény széléből :D
sorszám: 25086 (89841)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-02-04 21:23:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-05 12:10:51
lopott?
sorszám: 25085 (89840)
(elözmény: SmOz, 2008-02-04 18:41:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-05 12:10:23
nemértem, mi baja a szegecseknek?
sima sülyesztett fejü vasszegecs kell.
sorszám: 25084 (89839)
(elözmény: SmOz, 2008-02-04 16:11:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-05 12:06:22
nem kell melegíteni, csak csapágylehúzó, vagy spéci lehúzó amit említettem. Utobbival jársz jobban mert csapágylehúzóval sem biztos hogy egyszerü.
sorszám: 25083 (89838)
(elözmény: SmOz, 2008-02-04 13:52:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-05 12:04:56
hát a csavarhúzós módszer normális állapotu motoron sohasem működött.
250forint a kislánckerék lehúzó a Zichy utcában.
Ezt rá kell csavarni, és szépen letolja a főtengely végéről ahogy csavarod.
sorszám: 25082 (89837)
(elözmény: SmOz, 2008-02-04 13:27:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-05 12:02:33
Amikor elment az ereje megszorult a dugatyú, azért nem állt be teljesen mert laza az illesztés, vagy kopott a henger ami nem olyan nagy tragédia, de mivel tovább hajtottad megszorult hengerrel jelentősen túlmelegedett és megolvadt a dugatyú, mivel annak a leg alacsonyabb az olvadáspontja. Aztán ha tovább hajtottad akkor jön a gyűrű, majd a csapszegcsapágy olvadása is.

Amikor megálltál gyertyát cserélni akkor volt ideje kihülni és azért ment utána tovább.

Amikor szorulást tapasztalsz azonnal kuplungolni kell és üresben kicsi gázfröcsökkel pörgetni, mert ez még esélyt ad a visszahülésre, ha nem sikerül visszahűteni, akkor megakad. Ebben az esetben megállsz és megvárod míg kihül (15 perc) ha a gázhuzogatástól visszajön a kraft, akkor is megállsz 15 percre. Ha így játsz el, akkor nem károsodik a motor számottevően a túlmelegedéstől.

Viszont ha egyszer szétkented a dugatyút akkor a továbbiakban nagyon könyen meg fog ragadni mindig, tehát dugatyút gyűrűt cserélni kell, és a henger sérülése esetén azt is fúrni kell.
sorszám: 25081 (89836)
(elözmény: SmOz, 2008-02-04 12:05:02)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-02-05 11:46:40
Ha budapesti (vagy környékbeli) vagy, akkor ne postázz, fussunk össze valahol.
sorszám: 25080 (89835)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-05 00:45:01)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2008-02-05 10:55:19
Felénk 3000 pénz, az utóbbit meg azért mert beleég az olaj és beragad a gyűrű. Keni az magát amennyire kell.
sorszám: 25079 (89832)
(előzmény: Kovács, 2008-02-05 10:24:46)

 
 
Kovács
válasz erre | email2008-02-05 10:24:46
250-es TZ hengerfúrása kb. mennyibe kerülhet? És összerakáskor a gyűrűhornyokat miért nem szabad beolajozni?
sorszám: 25078 (89831)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-05 06:08:21
Hali kell egy 3 eres vékony kábelt felvinni a trafóhoz eggyi a faragás benne. mert a hall ic nek kell 12 voltot levinni.
sorszám: 25077 (89828)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-05 00:55:15)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-05 00:55:15
hali,Hát minden megoldás érdekel,bár még nem láttam közelről hall-os gyujtás etz-n,nem tudom mennyire kell átfaragni az egészet,amit tudok hogy igc-t nem akarok bele mert hallottam ezt-azt róla hogy nem úgy muzsikál ahogy annak kéne.
Mint irtam korábban jelenleg nincs itthon a motor,viszont ha magamnak meg tudom csinálni vagy alkatrészeket be tudom gyűjteni,az is jó egyenlőre.
Most volt újragyártva a kábelköteg,a gyújtásban a trafón kívűl mindent cseréltem mert már érett volt a dolog.
Ami bosszant hogy múlt héten megkentem bajszát és akadozott a gyújtása,gondolom a megszakító hátránya miatt.
Ha jól sejtem akkor a jeladót majd a megszakító barna vezetékére kell kötni?v. kell még egy kábel?
sorszám: 25076 (89827)
(elözmény: SmOz, 2008-02-04 18:31:04)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-05 00:45:01
Szia,persze még megvan,de nem az összes, mert a műszerekhez nem csináltam újat.Ha gondolod elküldöm postán.
üdv:András
sorszám: 25075 (89826)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-02-04 21:14:20)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-02-04 23:53:21
ha nincs csapágylehúzóm, akkor márcsak ez a módszer marad, amit célszerszám nélkül meg lehet óldani...melegítés után egy csapással lejött a kisfogas kerék, de úgy, hogy nem is erőlködtem.Így is tönkreteszem, ha évente talán előfurdúl 2x?Szerintem ez bátran belefér...
sorszám: 25074 (89825)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-02-04 21:23:17)

 
 
GSXF
válasz erre | email2008-02-04 23:31:03
Ja, és köszi a választ! :P
sorszám: 25073 (89820)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-02-04 21:16:05)

 
 
GSXF
válasz erre | email2008-02-04 23:29:13
Ja, ennyi?! azt hittem még más is van. Mondjuk akkor bent van a nevében..:D És még1 kérdés: a /1-es TS blokkja kompatibilis az ETS blokkjával?
sorszám: 25072 (89819)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-02-04 21:16:05)

 
 
pitto
válasz erre | email2008-02-04 21:55:05
HY
Keresek működőképes mz ts 150v.125 blokkot
karbival gyújtással.
sorszám: 25071 (89813)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-02-04 21:23:17
Ezzel a módszerrel lehet tönkretenni a főtengelyt...
sorszám: 25070 (89809)
(elözmény: SmOz, 2008-02-04 13:27:45)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-02-04 21:16:05
Szia!
ETS 250: 4 sebességes váltó.
ETS 250 G5: 5 sebességes váltó.
sorszám: 25069 (89808)
(elözmény: SmOz, 2008-02-03 18:44:20)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-02-04 21:14:20
Szia!
Ha megvan a gyári köteged, szivesen megszabadítanálak tőle!
sorszám: 25068 (89807)
(elözmény: SmOz, 2008-02-03 18:27:13)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-02-04 20:04:33
reszelek eleget, a köztes vizsga miatt:)Majd eszterga gépen akkor megcsinálom azt a kúpot.
Igen, hőlégfúvóval felmelegítettem, aztán egyből lejött.
Kösz a segítséget!
Üdv!
sorszám: 25067 (89795)
(előzmény: Balázs_, 2008-02-04 19:19:47)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2008-02-04 19:19:47
Ha nagyobb az jó, majd egy kicsit megtanulsz reszelni aztán kész. Annyit lebányászhatsz belőle.
Na ugye hogy sikerült levenni melegítéssel? és fogadjunk a simmeringnek se lett baja (mert azt nem írtad :-P ). Én a csepelemről így szedtem le ahogy te, ott meg nem fért be a lehúzó.
sorszám: 25066 (89793)
(elözmény: SmOz, 2008-02-04 16:11:19)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu