:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Azt javasolom ha nem tetted eddig akkor szedd dzét a blokkot mindenképp, mert lehet fémforgács még a forgattyúsházban és tisztítsd meg rendesen a felömlőket is. Külömben megint gond lehet ha bekerülnek az égéstérbe de a csapágyakat is el tudja rendezni. Úgyhogy alaposan ki kell tisztítani mindent, elképzelhető, hogy nagyonkicsi forgácsok felragadnak a felületre és aztán leválnak és végzik a dolgukat...
Szerintem elég hónoltatni a hengert az új dugóhoz.
Kalapálni nem akartam,mert akkor a hajtókar bánta volna a dolgot. Csináltam hozzá csapszegkinyomót, de mikor már az kezdett elhajulni és nem nyomta tovább a csapszeget, akkor gondoltam, h itt valami kurvaság van a dologban... Más megoldás véleményem szerint nem volt. Ha kép érdekel vkit a dugóról és a csapszegről, szivesen töltök fel vhova!
húú barátom. flexel a dugattyút. feláll a hátomon a szőr. :D de ezek szerint jó megoldás volt. nekem nem jutott volna eszembe és lehet szétkalapáltam volna a fél blokkot. :P De még mindig jobban jártál mint haverom a peregyessel szétment a tűgörgő és tönkretette a hengert dugót. A dugó úgy nézett ki mint egy sün, beleálltak a görgők.
Hogy a kérdésedre is válaszoljak ha tényleg nincs baja a hengernek akkor elég lehet csak dugót venni.
Sok szerencsét!
És kösz h megoszottad velünk. Tanuságos.
üdv
gab
Üdv nektek!
Először is köszönöm annak a fórumozónak,aki kigondolta, hogy hogyan szedhetném ki a törött blokktartó csavart a kis TZből a lengővilla kiszedésével, jó volt az elgondolás sikerül kimütteni a csvart :) Sajnos a nevét nem tudom már,de köszönöm neki!
Másodszor: a héten irtam,h eltört a gyűrűm meg hasonlók. Nos a henger lehúzásával kiderült, hogy semmi baja a gyűrűknek, hengernek, dugónak. Baj a hajtókar felső tűgörgös kosarával volt: széthullott... Ki akartam nyomni a csapszeget, de egy pontig ment csak el mindig. Brutális eszközhöz folyamodtam. Szétvágtam flexel a dugattyút! És ekkor megláttam a csodát! A kosárból csak a két oldalsó lemez maradt (úgy mint ami 210es java görgőt fogja közre), valamint pár görgő. Jó ötlet volt a flex ugyanis a csapszeg eldeformálódott és onnan ki nem jött volna soha(Nem fért volna ki a dugó lyukán egyszerűen). Szal probléma megoldva részben. A kérdés csak az,hogy furassam meg a hengert vagy vegyek bele megfelelő méretű dugót,stb?? A henger szemmel láthatólag nem sérült, szép állapotban, tavaly volt furva.Hajtókar,fötengely csapágyak sem kotyognak tavaly volt generálozva a blokk végülis!
3000- nél telerakja a kipufogót? Ott valami gáz van! Lehet, hogy túl sokat kap! Vagy a nemrég emlegetett 40-es keverék tévhit játszik be?
sorszám: 25193 (90058)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-08 02:30:14)
Hali!
Vastag baj van ott ha 3000km alatt telerakja. Ha forgatod, azzal csak a relative friss trutyit lehet kifújatni a megnövekedett gázsebességgel. A beülepedett koksz nem fog mozdulni. Sem olyan hőmérsékletet nem érsz el így hogy esélye legyen kiégni.Kizárólag az segít ha leveszed és kiégeted a dobot.
Jó beállításokkal és kerülve a huzamos kis fordulatú használatot sokáig nem rakódik tele.
Üdv,
Zozy
sorszám: 25192 (90056)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-08 02:30:14)
STORNO..
hülyeség volt amit irtam mert ha ki lenne kopva akkor is csak erős csörömpölést lehetne hallani a motor felől,de itt komoly lóerőhiányok vannak 4.ben 4500 fölött
keri!
Nekem mindeössze annyi a bajom hogy a főtengely felújítást kivéve minden apró kis szart javítottam,cseréltem ill.belállítottam a mocin ami a müködésével kapcsolatos,és mégse jó,pedig nem egyszer mentem ellenőriztetni egy szakihoz aki a-tól z-ig végignézte a gépet.A régi megszakiítót elhagytam mert,elfogyott:)
állítólag olasz a megszakitó és a benzincsapom is,nos a csapnál ott volt az első probléma hogy mihelyst feltettem a tömítésekkel együtt és feltankoltam,elkezdtett orrán-száján csorgatni a drága benzinemet.SZétkatam és kikentem loctite pasztával,azóta nincs vele gond,lehet ez csak anyaghiba v. pontatlan kisipari selejt,de ha a többi olasz cumo is ilyen akkor köszönöm de inkább nem.
tekintettel arra hogy már megfordult az is a fejembe hogy maga a gáztolattyú "hüvelye" van kikopva,az is okozhat iyesmi problémát,nem?
októberig semmi baja nem volt,(lehet hogy érzékeny a hidegre a lelkem:-)))
ha jók a beállításaid akkor nem fogja olyan hamar bemocskolni a kipu dobodat.
Nekem is a sportot kb. 2500-3000km után kezdte el érezhetően,telerakni kokszal.
Állítólag ha meghajtod a vasat akkor kijön egy része és ezzel a módszerrel lehet úgymond tisztítani.
Amit szerintem nagyon megérte megvenni az a kipufogó. A régi rozsdás ugyan olyan típus volt, de az újnak kb 1-1,5kg-al könnyebbnek éreztem a végét. Ezt gondolom a lerakódott szenny okozhatta végében. Ahogy felraktam nem is bírtam ki, hogy ne próbáljam ki. A szubjektív véleménye az, hogy gyorsabban reagál a gázadásra. Vagy 100km után úgyis telerakódik kokszal és olyan lesz mint a régi. :D
Köszi az ajánlatot, de nyíregyházi vagyok. :D Csak azért vásárolok inkább Budapestről -ha van arra járó ismerősöm aki elhozza- ,mert itt Szabolcsban közel kétszeres árakkal tudnám megvenni a dolgokat. Meg is kérdezte az eladó a Mofánál az Édesapámat, hogy viszonteledó-e, mert olyan hosszú listát írtam össze.
Üdv: Laci
Semmi gond :-) csak szóltam mielőtt még vmelyik atyaúristen szól ;-)
Szombathelyen eladó ETZ 125 höz, bármilyen alkatrész, áron alul... felújított blokk, karbi, kerekek stb... :)
bubue@freemail.hu
30/2816500
Esetleg ha érdekel egy szedegi motorbontó címe megadhatom. Használt, de nagyon jó minőségű alkatrészeket ad postai utánvétellel. Csak saját tapasztalat!! És garantáltan gyári alkatrészeket kínál!
üdv:
Feri
Eddig csak az ETZ cucról tudom,h szar, a japánokhoz, rendes cuccaik vannak.Ez ien csak. LEgalábbis én így tudom.
Tankod van?
Ha van, küldj róla képet a rigapower(kukac)freemail(pont)hu-ra.
Meg tudná valaki mondani, hogy mekkora az a gumi, ami még a 125-ös ETZ hátsójában elfér?
Ne írj csupa nagybetűvel plz, a másik meg hogy az alkatrészbörze címszó alá tedd a hirdetéseid. A többi fórumozó nevében köszönöm!
HA VALAKIT ÉRDEKEL,VANNAK ETZ150-HEZ ALKATRÉSZEIM ELADÓK.
150es ETZről volna a szóóóó :-)
HA VALAKIT ÉRDEKEL,VANNAK ETZ150-HEZ ALKATRÉSZEIM ELADÓK.
Ja igen, ilyen "megvezetés" van pl a 250-es kipufogónyílásában, gondolom erről beszélsz!
A stift annyira bagatell, hogy ki is hagytam! :-)
Milyen motor? Nem mindegyikben van "megvezetés"! De, ha van attól is törhet, ha az deformálódott.
Egyébként lehet hajlamos gyűrűtörésre sok minden más miatt is! pl.: deformálódtak, vagy kokszosak a hornyok a dugóban, túl szoros a gyűrű a hengerben, a henger ferdére van fúrva,sérült a henger, stb stb
Akkor tördelhet, ha a dugó horonyban a stift hiányzik és elfordul a gyűrű, aztán vmelyik csatorna elreccsenti a francba.
Már mástól is hallottam, hogy nem a "régi" a minőség!
Érdekes, hogy ha már összeszedtek némi hírnevet akkor miért adják a nevüket valami szarhoz.
Ez vajon minden termékükre igaz, vagy csak a MZ cuccokra?
Még egy kérdésem lenne,ha nem bánjátok! Szóval előfordulhat-e olyan,hogy egy henger ugymond hajlamos a gyűrűtördelésre?? Mi okozhatja? Ha jól tudom van valami a hengerben ami megvezeti,hogy ne törjön el vagy akadjon be a szivó ill. kipufogó nyilásokba.Sérülhet ez?
Az a CKR az valójában CRK! Bocsi az elirásért!
Nekem CKR hajtókaros a főtengelyem, erről a márkáról tud vki vmit mondani??
Meg tudná valaki mondani, hogy mekkora az a gumi, ami még a 125-ös ETZ hátsójában elfér?
Az a "prox" hajtókar szarabb,mint a taiwani.-azon csak matrica van.
valami kinai szar van benne.
A mofakerben van 18ért Taiwani hajtokar, az ugyan azt tudja mint amit prox matrica alatt árulnak.
Igaz én 25ért vettem a motorom, tehát mondhatjuk hogy majdnem anyiba kerül mint a motor :D
Bambi ezt a tipust javasolta nekem, én a 4ezreset vettem hozzá és meg is szorult az második futamon, de utcán ha nem hajtod, meg bejáratod ennek is elég jó esélye van a tartós működésre.
Persze miután megszorult egy használt DDR hajtókart rakot a motoromba, ami kivállóan müködik némi csörgés mellet...de hát ugye ez MZ, addig jó amig csörög :D
Van jobb, tudtommal a PROX gyárt még mindíg MZ főtengelyt!
Ha jól emlékszem a pinkmotors árulja.
És pont annyiba kerül mint egy szakadtabb MZ! :-)
Attól hogy kicserélted a belét még lehet rossz a beállítás :)
Természetesen a tünetek alapján lehet rossz a gyújtásod is, de abban is biztos vagyok, hogy ha jó megszakítót raktál bele akkor nem azzal lesz a gond. Ezt egyszerü tesztelni, tedd vissza régit, ami a leírásod szerint jól működött, ha megint jó akkor az új megszakító gagyi.
Egyébként az olasz megszakítók nagyon jók. A Jawamnak is akkor szüntek meg a megszakító mizériái amikor beleraktam az olaszt.
sorszám: 25163 (89964)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-06 21:52:01)
Kár hogy nem a TZ gyújtásról volt szó.
Köszi a választ, nekem is voltak előítéleteim a Mofás hajtókarral, azért érdeklődtem itt. Amíg nem kerül valami kevésbé gagyi, addig marad a régi, legfjebb majd a jövő szezonra csináltatom meg.
Szevasztok!
Segítsetek nagy döntés előtt állok!
28mm Keihin 130 főfúvóka power jet rendszerű karbit vagy
28mm Koso 135 főfúvóka karbit vegyem meg?
250etz re lesz a cucc.
a Keihin olcsóbb mint a Kosos de perselyezni kell a szívócsonkot mivel 34mm a külső. A Koso egy az egybe jó a szívócsonkra.
Sport légszűrőt kapna a karbi.
Akinek van valamilyen tapasztalata a karbikkal írjon !
LAci
A karbival semmi gond nincs,mert annak is kicseréltem a belét.új súber,úszó 115ös főfúvóka,és új uszóházömités.Két eset van:vagy szarrá van kopva a karbim (pedig csak 20000km van benne) vagy a gyújtásom szar,egyébként azóta szórakozik, mióta cseréltem megszakitó(kat)t,már kondicsere is volt, a gyertyakábelt és a pipát is meg a gyertyát is cseréltem,a súbertű az utólsó előtti állásba van, és a légszűrő se retkes.
Más:A robogós szintjelző nekem bevált a trophy-n,először egy házilag épített szerk.-en agyaltam ami bent a tankban kapcsolt volna,és aztán eszembe jutott,tök mindegy hogy testet, avagy pluszt kapcsol, akkor is szikrázik,és ha robban a benya, akkor megtanulok repülni:D
szakműhely fasza tajwan-i hajtókarral, márcsak a színéről látom...Nekem is csinálták ts-re. Annyit ért, hogy szar..de leglább 10.000 ft-ba került..tökre megérte.
Mellesleg van küldönség: Ts kipuffja egyenes, a 250es tz hajlított. A 251 es kipuffja pedig rövidebb mint a 250 etz-jé!
üdv
köszy a választ. azt nem tom miért akarja csinálni.
Üdv,
Jobbat viszont nem tudok, mert gyárit nem találtam.
http://www.mofaker.hu/info.php?termek_id=30508
Az összeszereléssel nem lenne gond, szakműhelyben csinálnák.
Más: TS 250, ETZ 250 és 251 kipufogója között van valami érdemi különbség? Lehet esetleg kapni katonaira való kipufot, aminek fel van hajlítva vége?
Előre is köszi
Miért akarja 20-as torokméretűre cserélni a 24-est?Nem javít a menettulajdonságokon,sőt...
Sziasztok haverom mondta hogy kérdezzem meg neki, hogy ha rátesz egy P21-es pannonia karbit az150-es TS MZ-jére akkor jobban megy vagy valami változás lessz? légy szi válaszoljatokrá. KÖSZY.
Azér a tz gyujtás nem teljesen úgy mükszik ahogy leírtad. az testet kapcsolgat mint a megszakító csak hall ic vezérli.
én ezt a hegesztést úgy értettem, hogy rendesen megszegecselni ahogy kell, csak mivel én a régi szegecsekkel csinálnám, ami már kicsit rövidebb, tartaná, csak ki tudja meddig, és a szegecsek végeire(nem a fejénél) egy pöttyöt oda hegesztenék.
nincs kitapaosott út
szerezz egy robogó szintjelzőt és írd meg nekünk ha működik :D
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|