hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

válasz erre | email2008-02-08 15:55:54
aha
sorszám: 25200 (90080)
(előzmény: Atilla, 2008-02-08 09:07:42)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-08 15:47:23
Azt javasolom ha nem tetted eddig akkor szedd dzét a blokkot mindenképp, mert lehet fémforgács még a forgattyúsházban és tisztítsd meg rendesen a felömlőket is. Külömben megint gond lehet ha bekerülnek az égéstérbe de a csapágyakat is el tudja rendezni. Úgyhogy alaposan ki kell tisztítani mindent, elképzelhető, hogy nagyonkicsi forgácsok felragadnak a felületre és aztán leválnak és végzik a dolgukat...

Szerintem elég hónoltatni a hengert az új dugóhoz.
sorszám: 25199 (90079)
(előzmény: Devil87, 2008-02-08 14:19:22)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-02-08 14:59:56
Kalapálni nem akartam,mert akkor a hajtókar bánta volna a dolgot. Csináltam hozzá csapszegkinyomót, de mikor már az kezdett elhajulni és nem nyomta tovább a csapszeget, akkor gondoltam, h itt valami kurvaság van a dologban... Más megoldás véleményem szerint nem volt. Ha kép érdekel vkit a dugóról és a csapszegről, szivesen töltök fel vhova!
sorszám: 25198 (90076)
(előzmény: _gab_, 2008-02-08 14:54:30)

 
 
_gab_
válasz erre | email2008-02-08 14:54:30
húú barátom. flexel a dugattyút. feláll a hátomon a szőr. :D de ezek szerint jó megoldás volt. nekem nem jutott volna eszembe és lehet szétkalapáltam volna a fél blokkot. :P De még mindig jobban jártál mint haverom a peregyessel szétment a tűgörgő és tönkretette a hengert dugót. A dugó úgy nézett ki mint egy sün, beleálltak a görgők.
Hogy a kérdésedre is válaszoljak ha tényleg nincs baja a hengernek akkor elég lehet csak dugót venni.

Sok szerencsét!

És kösz h megoszottad velünk. Tanuságos.

üdv
gab
sorszám: 25197 (90074)
(előzmény: Devil87, 2008-02-08 14:19:22)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-02-08 14:38:09
Jóféle,mi??:D
sorszám: 25196 (90073)
(előzmény: Kuci, 2008-02-08 14:22:25)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-02-08 14:22:25
Hú vazze!
sorszám: 25195 (90072)
(előzmény: Devil87, 2008-02-08 14:19:22)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-02-08 14:19:22
Üdv nektek!
Először is köszönöm annak a fórumozónak,aki kigondolta, hogy hogyan szedhetném ki a törött blokktartó csavart a kis TZből a lengővilla kiszedésével, jó volt az elgondolás sikerül kimütteni a csvart :) Sajnos a nevét nem tudom már,de köszönöm neki!
Másodszor: a héten irtam,h eltört a gyűrűm meg hasonlók. Nos a henger lehúzásával kiderült, hogy semmi baja a gyűrűknek, hengernek, dugónak. Baj a hajtókar felső tűgörgös kosarával volt: széthullott... Ki akartam nyomni a csapszeget, de egy pontig ment csak el mindig. Brutális eszközhöz folyamodtam. Szétvágtam flexel a dugattyút! És ekkor megláttam a csodát! A kosárból csak a két oldalsó lemez maradt (úgy mint ami 210es java görgőt fogja közre), valamint pár görgő. Jó ötlet volt a flex ugyanis a csapszeg eldeformálódott és onnan ki nem jött volna soha(Nem fért volna ki a dugó lyukán egyszerűen). Szal probléma megoldva részben. A kérdés csak az,hogy furassam meg a hengert vagy vegyek bele megfelelő méretű dugót,stb?? A henger szemmel láthatólag nem sérült, szép állapotban, tavaly volt furva.Hajtókar,fötengely csapágyak sem kotyognak tavaly volt generálozva a blokk végülis!
sorszám: 25194 (90071)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-02-08 09:07:42
3000- nél telerakja a kipufogót? Ott valami gáz van! Lehet, hogy túl sokat kap! Vagy a nemrég emlegetett 40-es keverék tévhit játszik be?
sorszám: 25193 (90058)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-08 02:30:14)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-02-08 08:37:36
Hali!

Vastag baj van ott ha 3000km alatt telerakja. Ha forgatod, azzal csak a relative friss trutyit lehet kifújatni a megnövekedett gázsebességgel. A beülepedett koksz nem fog mozdulni. Sem olyan hőmérsékletet nem érsz el így hogy esélye legyen kiégni.Kizárólag az segít ha leveszed és kiégeted a dobot.
Jó beállításokkal és kerülve a huzamos kis fordulatú használatot sokáig nem rakódik tele.

Üdv,
Zozy
sorszám: 25192 (90056)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-08 02:30:14)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-08 02:43:02
STORNO..
hülyeség volt amit irtam mert ha ki lenne kopva akkor is csak erős csörömpölést lehetne hallani a motor felől,de itt komoly lóerőhiányok vannak 4.ben 4500 fölött
sorszám: 25191 (90050)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-08 02:39:27
keri!
Nekem mindeössze annyi a bajom hogy a főtengely felújítást kivéve minden apró kis szart javítottam,cseréltem ill.belállítottam a mocin ami a müködésével kapcsolatos,és mégse jó,pedig nem egyszer mentem ellenőriztetni egy szakihoz aki a-tól z-ig végignézte a gépet.A régi megszakiítót elhagytam mert,elfogyott:)
állítólag olasz a megszakitó és a benzincsapom is,nos a csapnál ott volt az első probléma hogy mihelyst feltettem a tömítésekkel együtt és feltankoltam,elkezdtett orrán-száján csorgatni a drága benzinemet.SZétkatam és kikentem loctite pasztával,azóta nincs vele gond,lehet ez csak anyaghiba v. pontatlan kisipari selejt,de ha a többi olasz cumo is ilyen akkor köszönöm de inkább nem.
tekintettel arra hogy már megfordult az is a fejembe hogy maga a gáztolattyú "hüvelye" van kikopva,az is okozhat iyesmi problémát,nem?
októberig semmi baja nem volt,(lehet hogy érzékeny a hidegre a lelkem:-)))
sorszám: 25190 (90049)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-08 02:30:14
ha jók a beállításaid akkor nem fogja olyan hamar bemocskolni a kipu dobodat.
Nekem is a sportot kb. 2500-3000km után kezdte el érezhetően,telerakni kokszal.
Állítólag ha meghajtod a vasat akkor kijön egy része és ezzel a módszerrel lehet úgymond tisztítani.
sorszám: 25189 (90048)
(előzmény: Forrest, 2008-02-07 20:52:50)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-02-07 20:52:50
Amit szerintem nagyon megérte megvenni az a kipufogó. A régi rozsdás ugyan olyan típus volt, de az újnak kb 1-1,5kg-al könnyebbnek éreztem a végét. Ezt gondolom a lerakódott szenny okozhatta végében. Ahogy felraktam nem is bírtam ki, hogy ne próbáljam ki. A szubjektív véleménye az, hogy gyorsabban reagál a gázadásra. Vagy 100km után úgyis telerakódik kokszal és olyan lesz mint a régi. :D
sorszám: 25188 (90031)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-02-07 20:42:41
Köszi az ajánlatot, de nyíregyházi vagyok. :D Csak azért vásárolok inkább Budapestről -ha van arra járó ismerősöm aki elhozza- ,mert itt Szabolcsban közel kétszeres árakkal tudnám megvenni a dolgokat. Meg is kérdezte az eladó a Mofánál az Édesapámat, hogy viszonteledó-e, mert olyan hosszú listát írtam össze.

Üdv: Laci
sorszám: 25187 (90028)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2008-02-07 19:50:58
Semmi gond :-) csak szóltam mielőtt még vmelyik atyaúristen szól ;-)
sorszám: 25186 (90024)
(előzmény: LAJOS67, 2008-02-07 14:34:31)

 
 
Rockerke
válasz erre | email2008-02-07 19:47:32
Szombathelyen eladó ETZ 125 höz, bármilyen alkatrész, áron alul... felújított blokk, karbi, kerekek stb... :)

bubue@freemail.hu
30/2816500
sorszám: 25185 (90023)

 
 
válasz erre | email2008-02-07 17:38:21
Esetleg ha érdekel egy szedegi motorbontó címe megadhatom. Használt, de nagyon jó minőségű alkatrészeket ad postai utánvétellel. Csak saját tapasztalat!! És garantáltan gyári alkatrészeket kínál!

üdv:

Feri
sorszám: 25184 (90003)
(előzmény: Forrest, 2008-02-07 06:31:32)

 
 
chevy001
válasz erre | email2008-02-07 15:38:43
Eddig csak az ETZ cucról tudom,h szar, a japánokhoz, rendes cuccaik vannak.Ez ien csak. LEgalábbis én így tudom.
sorszám: 25183 (89999)
(előzmény: Atilla, 2008-02-07 10:22:45)

 
 
LAJOS67
válasz erre | email2008-02-07 14:34:31
bocs
sorszám: 25182 (89996)
(előzmény: Balázs_, 2008-02-07 12:30:07)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-02-07 13:25:49
Tankod van?
Ha van, küldj róla képet a rigapower(kukac)freemail(pont)hu-ra.
sorszám: 25181 (89992)
(előzmény: LAJOS67, 2008-02-07 11:25:17)

 
 
bikerka
válasz erre | email2008-02-07 12:43:31
Meg tudná valaki mondani, hogy mekkora az a gumi, ami még a 125-ös ETZ hátsójában elfér?
sorszám: 25180 (89990)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2008-02-07 12:30:07
Ne írj csupa nagybetűvel plz, a másik meg hogy az alkatrészbörze címszó alá tedd a hirdetéseid. A többi fórumozó nevében köszönöm!
sorszám: 25179 (89989)
(előzmény: LAJOS67, 2008-02-07 11:40:18)

 
 
LAJOS67
válasz erre | email2008-02-07 11:40:18
IGEN
sorszám: 25178 (89985)
(előzmény: Devil87, 2008-02-07 11:24:45)

 
 
LAJOS67
válasz erre | email2008-02-07 11:25:17
HA VALAKIT ÉRDEKEL,VANNAK ETZ150-HEZ ALKATRÉSZEIM ELADÓK.
sorszám: 25177 (89983)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-02-07 11:24:45
150es ETZről volna a szóóóó :-)
sorszám: 25176 (89982)

 
 
LAJOS67
válasz erre | email2008-02-07 11:22:58
HA VALAKIT ÉRDEKEL,VANNAK ETZ150-HEZ ALKATRÉSZEIM ELADÓK.
sorszám: 25175 (89981)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-02-07 10:32:51
Ja igen, ilyen "megvezetés" van pl a 250-es kipufogónyílásában, gondolom erről beszélsz!

A stift annyira bagatell, hogy ki is hagytam! :-)
sorszám: 25174 (89977)
(előzmény: Devil87, 2008-02-07 10:14:09)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-02-07 10:30:22
Milyen motor? Nem mindegyikben van "megvezetés"! De, ha van attól is törhet, ha az deformálódott.
Egyébként lehet hajlamos gyűrűtörésre sok minden más miatt is! pl.: deformálódtak, vagy kokszosak a hornyok a dugóban, túl szoros a gyűrű a hengerben, a henger ferdére van fúrva,sérült a henger, stb stb
sorszám: 25173 (89976)
(előzmény: Devil87, 2008-02-07 10:14:09)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2008-02-07 10:28:29
Akkor tördelhet, ha a dugó horonyban a stift hiányzik és elfordul a gyűrű, aztán vmelyik csatorna elreccsenti a francba.
sorszám: 25172 (89975)
(előzmény: Devil87, 2008-02-07 10:14:09)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-02-07 10:22:45
Már mástól is hallottam, hogy nem a "régi" a minőség!
Érdekes, hogy ha már összeszedtek némi hírnevet akkor miért adják a nevüket valami szarhoz.
Ez vajon minden termékükre igaz, vagy csak a MZ cuccokra?
sorszám: 25171 (89973)
(előzmény: chevy001, 2008-02-07 07:42:41)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-02-07 10:14:09
Még egy kérdésem lenne,ha nem bánjátok! Szóval előfordulhat-e olyan,hogy egy henger ugymond hajlamos a gyűrűtördelésre?? Mi okozhatja? Ha jól tudom van valami a hengerben ami megvezeti,hogy ne törjön el vagy akadjon be a szivó ill. kipufogó nyilásokba.Sérülhet ez?
sorszám: 25170 (89972)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-02-07 10:04:40
Az a CKR az valójában CRK! Bocsi az elirásért!
sorszám: 25169 (89971)
(előzmény: Devil87, 2008-02-07 09:59:52)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-02-07 09:59:52
Nekem CKR hajtókaros a főtengelyem, erről a márkáról tud vki vmit mondani??
sorszám: 25168 (89970)

 
 
bikerka
válasz erre | email2008-02-07 07:54:43
Meg tudná valaki mondani, hogy mekkora az a gumi, ami még a 125-ös ETZ hátsójában elfér?
sorszám: 25167 (89969)

 
 
chevy001
válasz erre | email2008-02-07 07:42:41
Az a "prox" hajtókar szarabb,mint a taiwani.-azon csak matrica van.
valami kinai szar van benne.
sorszám: 25166 (89967)
(előzmény: Atilla, 2008-02-07 07:06:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-07 07:28:42
A mofakerben van 18ért Taiwani hajtokar, az ugyan azt tudja mint amit prox matrica alatt árulnak.
Igaz én 25ért vettem a motorom, tehát mondhatjuk hogy majdnem anyiba kerül mint a motor :D
Bambi ezt a tipust javasolta nekem, én a 4ezreset vettem hozzá és meg is szorult az második futamon, de utcán ha nem hajtod, meg bejáratod ennek is elég jó esélye van a tartós működésre.

Persze miután megszorult egy használt DDR hajtókart rakot a motoromba, ami kivállóan müködik némi csörgés mellet...de hát ugye ez MZ, addig jó amig csörög :D
sorszám: 25165 (89966)
(előzmény: Atilla, 2008-02-07 07:06:05)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-02-07 07:06:05
Van jobb, tudtommal a PROX gyárt még mindíg MZ főtengelyt!
Ha jól emlékszem a pinkmotors árulja.
És pont annyiba kerül mint egy szakadtabb MZ! :-)
sorszám: 25164 (89965)
(előzmény: Forrest, 2008-02-06 21:33:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-07 06:51:35
Attól hogy kicserélted a belét még lehet rossz a beállítás :)
Természetesen a tünetek alapján lehet rossz a gyújtásod is, de abban is biztos vagyok, hogy ha jó megszakítót raktál bele akkor nem azzal lesz a gond. Ezt egyszerü tesztelni, tedd vissza régit, ami a leírásod szerint jól működött, ha megint jó akkor az új megszakító gagyi.
Egyébként az olasz megszakítók nagyon jók. A Jawamnak is akkor szüntek meg a megszakító mizériái amikor beleraktam az olaszt.
sorszám: 25163 (89964)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-06 21:52:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-07 06:46:34
Kár hogy nem a TZ gyújtásról volt szó.

sorszám: 25162 (89963)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-06 19:56:35)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-02-07 06:31:32
Köszi a választ, nekem is voltak előítéleteim a Mofás hajtókarral, azért érdeklődtem itt. Amíg nem kerül valami kevésbé gagyi, addig marad a régi, legfjebb majd a jövő szezonra csináltatom meg.
sorszám: 25161 (89962)

 
 
kisuji
válasz erre | email2008-02-06 22:54:34
Szevasztok!

Segítsetek nagy döntés előtt állok!
28mm Keihin 130 főfúvóka power jet rendszerű karbit vagy
28mm Koso 135 főfúvóka karbit vegyem meg?

250etz re lesz a cucc.
a Keihin olcsóbb mint a Kosos de perselyezni kell a szívócsonkot mivel 34mm a külső. A Koso egy az egybe jó a szívócsonkra.
Sport légszűrőt kapna a karbi.

Akinek van valamilyen tapasztalata a karbikkal írjon !

LAci
sorszám: 25160 (89959)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-06 21:52:01
A karbival semmi gond nincs,mert annak is kicseréltem a belét.új súber,úszó 115ös főfúvóka,és új uszóházömités.Két eset van:vagy szarrá van kopva a karbim (pedig csak 20000km van benne) vagy a gyújtásom szar,egyébként azóta szórakozik, mióta cseréltem megszakitó(kat)t,már kondicsere is volt, a gyertyakábelt és a pipát is meg a gyertyát is cseréltem,a súbertű az utólsó előtti állásba van, és a légszűrő se retkes.

Más:A robogós szintjelző nekem bevált a trophy-n,először egy házilag épített szerk.-en agyaltam ami bent a tankban kapcsolt volna,és aztán eszembe jutott,tök mindegy hogy testet, avagy pluszt kapcsol, akkor is szikrázik,és ha robban a benya, akkor megtanulok repülni:D
sorszám: 25159 (89957)
(elözmény: csamik, 2008-02-06 19:27:40)

 
 
válasz erre | email2008-02-06 21:40:47
szakműhely fasza tajwan-i hajtókarral, márcsak a színéről látom...Nekem is csinálták ts-re. Annyit ért, hogy szar..de leglább 10.000 ft-ba került..tökre megérte.

Mellesleg van küldönség: Ts kipuffja egyenes, a 250es tz hajlított. A 251 es kipuffja pedig rövidebb mint a 250 etz-jé!

üdv
sorszám: 25158 (89956)
(előzmény: Forrest, 2008-02-06 21:33:12)

 
 
cseh9
válasz erre | email2008-02-06 21:40:16
köszy a választ. azt nem tom miért akarja csinálni.
sorszám: 25157 (89955)
(előzmény: Bohumil250, 2008-02-06 20:23:48)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-02-06 21:33:12
Üdv,
Jobbat viszont nem tudok, mert gyárit nem találtam.
http://www.mofaker.hu/info.php?termek_id=30508
Az összeszereléssel nem lenne gond, szakműhelyben csinálnák.

Más: TS 250, ETZ 250 és 251 kipufogója között van valami érdemi különbség? Lehet esetleg kapni katonaira való kipufot, aminek fel van hajlítva vége?
Előre is köszi
sorszám: 25156 (89954)
(elözmény: csamik, 2008-02-05 23:23:13)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-02-06 20:23:48


Miért akarja 20-as torokméretűre cserélni a 24-est?Nem javít a menettulajdonságokon,sőt...
sorszám: 25155 (89953)
(előzmény: cseh9, 2008-02-06 20:13:19)

 
 
cseh9
válasz erre | email2008-02-06 20:13:19
Sziasztok haverom mondta hogy kérdezzem meg neki, hogy ha rátesz egy P21-es pannonia karbit az150-es TS MZ-jére akkor jobban megy vagy valami változás lessz? légy szi válaszoljatokrá. KÖSZY.
sorszám: 25154 (89952)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-06 19:56:35
Azér a tz gyujtás nem teljesen úgy mükszik ahogy leírtad. az testet kapcsolgat mint a megszakító csak hall ic vezérli.
sorszám: 25153 (89949)
(elözmény: csamik, 2008-02-06 19:27:40)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-02-06 19:52:48
én ezt a hegesztést úgy értettem, hogy rendesen megszegecselni ahogy kell, csak mivel én a régi szegecsekkel csinálnám, ami már kicsit rövidebb, tartaná, csak ki tudja meddig, és a szegecsek végeire(nem a fejénél) egy pöttyöt oda hegesztenék.
sorszám: 25152 (89946)
(elözmény: csamik, 2008-02-06 18:06:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-06 19:28:22
nincs kitapaosott út
szerezz egy robogó szintjelzőt és írd meg nekünk ha működik :D
sorszám: 25151 (89944)
(elözmény: csamik, 2008-02-06 18:48:52)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu