:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Azért hozzátenném, ha nem muszály ne csiszolgassa senki az ilyen érintkezőket, vagy ha mégis 2000-es papírral, de inkább sima írógép papírral tegye, mert utana jó esélyel tönkremegy, ha megserül a felülete.
A rendes érintkezőket nem szoktak lakkal lezárni mivel wolfram ötvözet ami nem korrodál. Persze kisiparban minden elképzelhető :D
az előtét ellenállás a mmásik MZ men is rajta volt elektronikus fesszab mellet azon nem volt gond.de megpróbálom majd nélküle.esetleg ha valakinek eszébe jut valami várom a tanácsát.
helló!
nem vagyok egy elektroműszerész,de ezeket még meg tudtam nézni,és azt kell hogy mondjam nekem nincs semmi problem a fesszabbal(mechanikus).Amit kicsit furcsállok hogy most fedeztem fel hogyha felkapcsolom a távfényt akkor nincs rendes szikra.este lévén esedékes a lámpa használata:)
lehet ez vmi zárlat nyavaja?
Helo
Érdekel etz 125 kuplung .Nem a kuplung agy kellene(az aluminium)hanem a nagy része a lánckerekes kosaras rész kellene.
Üdv
keresek Thropy-hoz oldalkocsit. Bármilyen állapotú, lepukkant is érdekel.
Szia!
Töltés: eszembe jutott nekem mi volt a gond, a fesszabályzó test kábele csuszptt le. Meg egyszer a fesszabályzó (mechanikus, vagy mi amiben még kis érintkezők vannak) érintkezői ragadtak össze. Azt polirpapírral orvosoltam... Sőtt volt olyan is , hogy vettem gyári újat, és az érintkezők, hogy ne rozsdásogyanak, rá volt fujva egy vékony lakk réteg...azt is csiszolással szedtem le..., ez igaz a megszakító érintkezőnél is...
sorszám: 25210 (90102)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-08 19:00:13)
Az olaszok általában jók,de mindenhol van kivétel,a kínai meg egyenesen szar.
A benzincsapnál figyelem a kis szűrőt,mert oda bekúszott egy kis paszta maradvány,de a csapot én úgy ragtam fel, hogy amikor már megszáradt a csap,utána,mert a tank és csap közé lehet kapni o-gyűrűt,azzal raktam fel.a karbiba én is azért tettem 115ös fúvókát még régen(fél éve) mert nem kapott elég benyát.Ami most kérdésem lenne,hogy az mitől lehet szerinted hogy ráteszem gyujtásra a mocit,nem ég a töltésjelző,amikor rárugok akkor felvillan,és amikor huzatom neki akkor meg masszívan ég.Tökéletes a töltése(14,1v-14,4V).Az összes kontakt meg van tisztítva meg minden,szóval nem tudom,érdekes,ja a múltkor elfelejtettem visszaírni,a telómnál annyi volt a probléma, hogy belül tiszta retek volt,ezért kitöröltem,de még mindig maradt benne,ezek a kis finom szemcsék bementek a szár és a szimering közé és átfolyt az olaj.
elektronikus feszabhoz kell az az ellenálás?
Emlékeim szerint nem.
Amúgy egy elektrónikai boltban vegyetek rendes kerámia ellenálást, az sokkal megbízhatóbb.
Sziasztok!
1.Az előbbi problémára (töltéslámpa kigyullad, ha nő a fordulat), nézd át a kábeleket, valamelyik rosszul van összedugva. Vagy a fesz szabályzónál, vagy az aksinál (biztosítéktábla)....stb. Mindegyik a helyén legyen (lehet csak felcseréltél kettőt).
2. Az én problémám, hogy ha felkapcsolom a tompított fényszorót pár perc után elmegy a gyújtás... csak helyzetjelzővel tudok közlekedni. A töltés lámpa tökéletesen működik. Ugy gondolom A., vagy az aksim rossz, B., vagy a generátor rossz (ez lehetséges, mert az egyik csuszógyűrű kicsit le van töredezve..., lehet nincs megfelelő töltés). Volt már valakinek ilyen???
3.Van MZ alkatrészem, más alkatrészre cserélném.
(van egy 150-es etz forgalmis váz, blokk, váltó alkatrészek, henger, főtengely, kerék, piros tank, piros aksi dobfedél, légszűrőfedél, telók...stb...)
nekem volt olyan gondom, hogy nem tudott elég benzin folyni a karbiba, és ha huzattam, akkor lecsökkent az úszószint és elkezdett kihagyni a motor. Ha pasztával tömítettél akkor ilyen neked is előfordulhat, ráadásul az olasz benzincsap áteresztése szerintem nem is elég gyárilag sem.
Nyilván van kínában gyártott olasz cucc is :D de tényleg jó dolgokat csinálnak, legalább is a magyar kisiparhoz képest klaszisokkal jobban, használhatóak az alkatrészeik.
sorszám: 25206 (90091)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-08 02:39:27)
nem biztos hogy önként adták a nevüket, a kínaiak előszeretettel ragasztanak népszerü márkaneveket a gagyi cuccaikra, amit a magyar kereskedők örömmel árulnak eredetinek beállítva, az eredetihez közeli áron
ÉN IS JÁRTAM MÁR IGY. HA MZ NÉZD MEG AZ ELŐTÉT ELENÁLAST AZ ÁLO RÉSZEN KICSI HENGER RÉZ DROTAL. HA TUL MELEKSZIK AKOR SZOKOT TŐNKRE MENI 150 200 FORINT.TŐBET ÉRDEMES VENI MER 10 BŐL 1 ROSZ GYÁRILAG DE OT LEHET A GERJESZTÉSIS A ROSZ AZ ÁLORÉSZBEN
Milyen probléma van a mocimon(ES) ha a motor jár(alacsony fordulaton) a töltést jelző nem világít.ahogy növekszik a fordulat egyre erőssebben világít.talán a szénkefék szorulnak?elektronikus fesszab van a masinában ami 6,8-7,2V közt kapcsolja a DF et,mivel a 6V os mociról van szó.
tud valaki segíteni?
Az egy eggyüttes... ha lól tudom :)))
Azt javasolom ha nem tetted eddig akkor szedd dzét a blokkot mindenképp, mert lehet fémforgács még a forgattyúsházban és tisztítsd meg rendesen a felömlőket is. Külömben megint gond lehet ha bekerülnek az égéstérbe de a csapágyakat is el tudja rendezni. Úgyhogy alaposan ki kell tisztítani mindent, elképzelhető, hogy nagyonkicsi forgácsok felragadnak a felületre és aztán leválnak és végzik a dolgukat...
Szerintem elég hónoltatni a hengert az új dugóhoz.
Kalapálni nem akartam,mert akkor a hajtókar bánta volna a dolgot. Csináltam hozzá csapszegkinyomót, de mikor már az kezdett elhajulni és nem nyomta tovább a csapszeget, akkor gondoltam, h itt valami kurvaság van a dologban... Más megoldás véleményem szerint nem volt. Ha kép érdekel vkit a dugóról és a csapszegről, szivesen töltök fel vhova!
húú barátom. flexel a dugattyút. feláll a hátomon a szőr. :D de ezek szerint jó megoldás volt. nekem nem jutott volna eszembe és lehet szétkalapáltam volna a fél blokkot. :P De még mindig jobban jártál mint haverom a peregyessel szétment a tűgörgő és tönkretette a hengert dugót. A dugó úgy nézett ki mint egy sün, beleálltak a görgők.
Hogy a kérdésedre is válaszoljak ha tényleg nincs baja a hengernek akkor elég lehet csak dugót venni.
Sok szerencsét!
És kösz h megoszottad velünk. Tanuságos.
üdv
gab
Üdv nektek!
Először is köszönöm annak a fórumozónak,aki kigondolta, hogy hogyan szedhetném ki a törött blokktartó csavart a kis TZből a lengővilla kiszedésével, jó volt az elgondolás sikerül kimütteni a csvart :) Sajnos a nevét nem tudom már,de köszönöm neki!
Másodszor: a héten irtam,h eltört a gyűrűm meg hasonlók. Nos a henger lehúzásával kiderült, hogy semmi baja a gyűrűknek, hengernek, dugónak. Baj a hajtókar felső tűgörgös kosarával volt: széthullott... Ki akartam nyomni a csapszeget, de egy pontig ment csak el mindig. Brutális eszközhöz folyamodtam. Szétvágtam flexel a dugattyút! És ekkor megláttam a csodát! A kosárból csak a két oldalsó lemez maradt (úgy mint ami 210es java görgőt fogja közre), valamint pár görgő. Jó ötlet volt a flex ugyanis a csapszeg eldeformálódott és onnan ki nem jött volna soha(Nem fért volna ki a dugó lyukán egyszerűen). Szal probléma megoldva részben. A kérdés csak az,hogy furassam meg a hengert vagy vegyek bele megfelelő méretű dugót,stb?? A henger szemmel láthatólag nem sérült, szép állapotban, tavaly volt furva.Hajtókar,fötengely csapágyak sem kotyognak tavaly volt generálozva a blokk végülis!
3000- nél telerakja a kipufogót? Ott valami gáz van! Lehet, hogy túl sokat kap! Vagy a nemrég emlegetett 40-es keverék tévhit játszik be?
sorszám: 25193 (90058)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-08 02:30:14)
Hali!
Vastag baj van ott ha 3000km alatt telerakja. Ha forgatod, azzal csak a relative friss trutyit lehet kifújatni a megnövekedett gázsebességgel. A beülepedett koksz nem fog mozdulni. Sem olyan hőmérsékletet nem érsz el így hogy esélye legyen kiégni.Kizárólag az segít ha leveszed és kiégeted a dobot.
Jó beállításokkal és kerülve a huzamos kis fordulatú használatot sokáig nem rakódik tele.
Üdv,
Zozy
sorszám: 25192 (90056)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-08 02:30:14)
STORNO..
hülyeség volt amit irtam mert ha ki lenne kopva akkor is csak erős csörömpölést lehetne hallani a motor felől,de itt komoly lóerőhiányok vannak 4.ben 4500 fölött
keri!
Nekem mindeössze annyi a bajom hogy a főtengely felújítást kivéve minden apró kis szart javítottam,cseréltem ill.belállítottam a mocin ami a müködésével kapcsolatos,és mégse jó,pedig nem egyszer mentem ellenőriztetni egy szakihoz aki a-tól z-ig végignézte a gépet.A régi megszakiítót elhagytam mert,elfogyott:)
állítólag olasz a megszakitó és a benzincsapom is,nos a csapnál ott volt az első probléma hogy mihelyst feltettem a tömítésekkel együtt és feltankoltam,elkezdtett orrán-száján csorgatni a drága benzinemet.SZétkatam és kikentem loctite pasztával,azóta nincs vele gond,lehet ez csak anyaghiba v. pontatlan kisipari selejt,de ha a többi olasz cumo is ilyen akkor köszönöm de inkább nem.
tekintettel arra hogy már megfordult az is a fejembe hogy maga a gáztolattyú "hüvelye" van kikopva,az is okozhat iyesmi problémát,nem?
októberig semmi baja nem volt,(lehet hogy érzékeny a hidegre a lelkem:-)))
ha jók a beállításaid akkor nem fogja olyan hamar bemocskolni a kipu dobodat.
Nekem is a sportot kb. 2500-3000km után kezdte el érezhetően,telerakni kokszal.
Állítólag ha meghajtod a vasat akkor kijön egy része és ezzel a módszerrel lehet úgymond tisztítani.
Amit szerintem nagyon megérte megvenni az a kipufogó. A régi rozsdás ugyan olyan típus volt, de az újnak kb 1-1,5kg-al könnyebbnek éreztem a végét. Ezt gondolom a lerakódott szenny okozhatta végében. Ahogy felraktam nem is bírtam ki, hogy ne próbáljam ki. A szubjektív véleménye az, hogy gyorsabban reagál a gázadásra. Vagy 100km után úgyis telerakódik kokszal és olyan lesz mint a régi. :D
Köszi az ajánlatot, de nyíregyházi vagyok. :D Csak azért vásárolok inkább Budapestről -ha van arra járó ismerősöm aki elhozza- ,mert itt Szabolcsban közel kétszeres árakkal tudnám megvenni a dolgokat. Meg is kérdezte az eladó a Mofánál az Édesapámat, hogy viszonteledó-e, mert olyan hosszú listát írtam össze.
Üdv: Laci
Semmi gond :-) csak szóltam mielőtt még vmelyik atyaúristen szól ;-)
Szombathelyen eladó ETZ 125 höz, bármilyen alkatrész, áron alul... felújított blokk, karbi, kerekek stb... :)
bubue@freemail.hu
30/2816500
Esetleg ha érdekel egy szedegi motorbontó címe megadhatom. Használt, de nagyon jó minőségű alkatrészeket ad postai utánvétellel. Csak saját tapasztalat!! És garantáltan gyári alkatrészeket kínál!
üdv:
Feri
Eddig csak az ETZ cucról tudom,h szar, a japánokhoz, rendes cuccaik vannak.Ez ien csak. LEgalábbis én így tudom.
Tankod van?
Ha van, küldj róla képet a rigapower(kukac)freemail(pont)hu-ra.
Meg tudná valaki mondani, hogy mekkora az a gumi, ami még a 125-ös ETZ hátsójában elfér?
Ne írj csupa nagybetűvel plz, a másik meg hogy az alkatrészbörze címszó alá tedd a hirdetéseid. A többi fórumozó nevében köszönöm!
HA VALAKIT ÉRDEKEL,VANNAK ETZ150-HEZ ALKATRÉSZEIM ELADÓK.
150es ETZről volna a szóóóó :-)
HA VALAKIT ÉRDEKEL,VANNAK ETZ150-HEZ ALKATRÉSZEIM ELADÓK.
Ja igen, ilyen "megvezetés" van pl a 250-es kipufogónyílásában, gondolom erről beszélsz!
A stift annyira bagatell, hogy ki is hagytam! :-)
Milyen motor? Nem mindegyikben van "megvezetés"! De, ha van attól is törhet, ha az deformálódott.
Egyébként lehet hajlamos gyűrűtörésre sok minden más miatt is! pl.: deformálódtak, vagy kokszosak a hornyok a dugóban, túl szoros a gyűrű a hengerben, a henger ferdére van fúrva,sérült a henger, stb stb
Akkor tördelhet, ha a dugó horonyban a stift hiányzik és elfordul a gyűrű, aztán vmelyik csatorna elreccsenti a francba.
Már mástól is hallottam, hogy nem a "régi" a minőség!
Érdekes, hogy ha már összeszedtek némi hírnevet akkor miért adják a nevüket valami szarhoz.
Ez vajon minden termékükre igaz, vagy csak a MZ cuccokra?
Még egy kérdésem lenne,ha nem bánjátok! Szóval előfordulhat-e olyan,hogy egy henger ugymond hajlamos a gyűrűtördelésre?? Mi okozhatja? Ha jól tudom van valami a hengerben ami megvezeti,hogy ne törjön el vagy akadjon be a szivó ill. kipufogó nyilásokba.Sérülhet ez?
Az a CKR az valójában CRK! Bocsi az elirásért!
Nekem CKR hajtókaros a főtengelyem, erről a márkáról tud vki vmit mondani??
Meg tudná valaki mondani, hogy mekkora az a gumi, ami még a 125-ös ETZ hátsójában elfér?
Az a "prox" hajtókar szarabb,mint a taiwani.-azon csak matrica van.
valami kinai szar van benne.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|