:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
a külső szimeringnél nekem volt egy zéger emlékeim szerint
ja azt nem írtad, hogy a főfékhengert, vagy a munkahengert akarod szétszedni :D
Mert ugye ez a kettő két külön dolog.
A főfékhenger az ahogy a nevében is van FŐnt található :D
A munkahenger, meg a munkát végzi, lent a féknél.
Először is fogóval NE fogd meg a dugatyút! Nagyon vigyázz a dugattyú épségére, mert a legkisebb felületi karc is szivárgást okozhat, az utángyártott dugattyúk...hát az meg nem feltétlen jobb mint a karcos gyári.
Sűrített levegővel könyedén és kíméletesen, ki lehet nyomatni, azonban vigyázz, mert olyan erővel tud kicsapódni, hogy azt kézzel nem fogod meg. én rongyba szoktam csavarni, így a maradék fékfolyadék sem fröcsög a szemembe, és a dugatyú sem repül el. Kezed ne tedd oda semmiképpen!
Ha nincs kompresszorod, akkor a kútakon lévő keréknyomás beállító is megteszi.
Köszi szépen! Nem gondoltam volna h ilyen egyszerű! Már mindenre gondoltam csak erre nem. Már megvan a szimmering. Minél hanarabb hozzálátok! Mégegyszer hálás köszönet!
Leszeded a fékkart, kiszeded a rögzítő karikát és ahova a fékcső jön onnan megnyomatod sűrített levegővel, az kellőképp kilövi a helyéről a dugattyút, úgyhogy tegyél elé egy rongyot.
Amúgy semmi nem fogja a dugattyút, csak be van tolva a helyére.
Ettől függetlenül kompresszor nélkül elég nehéz kivenni.
Valószínűleg a nagy karmantyúval együtt jön ki, de ha nem, azt már egy sima csavarhúzóval ki lehet billenteni a helyéről.
Újnak szimeringet tegyél be helyette a gyári gumikarmantyú helyett. Mérete: 10x20x7 (belső x külső x magasság)
helyhiány miatt sürgősen eladó ETZ 125 papírok nélkül,minden alkatrész megvan hozzá, összerakva üzemképes, felújított blokk, karbi + egyebek... :) Szombathelyen
30 000 Ft
Sziasztok! Egy MZ-s srác vagyok Hevesről. A segítségeteket szeretném kérni a főfékmunkahengerrel kapcsolatban. Szimmeringet szeretnék cserélni benne, de nem tudom szétszedni. Lövésem sincs!
Előre is köszi !
Hello mindenkinek!
Az ETZ-n és a TS-en használatos hátsó telók megegyezhetnek vajon??
Aki tudja, dobjon meg a válaszával! Köszi szépen
Köszönöm a reagálásokat mindenkinek a Trophy oldalkocsival, és villával kapcsolatban.
Még egy kérdésem lenne: Ts 250/1-be a 16-os hátsó kereket ki lehet cserélni 18-asra? Elfér a villában?
Üdv, Laci
Csaó Máté!
Nah mennyire tartod a kötegedet? a használtra gondolok, ha elég ócsón megszámítod még meg is veszem :-D vagy esetleg beszámítsz vmit? (hengerem van pár darab...meg még 1-2 apróság).
Kösz
Köszi Keri!
Megnézem feltétlenül.
Szép hétvégét.
Georgie
köszönöm szépen megkaptam,meg is tudtam nézni mert van corel apámnak,majd a photohall-ban meg próbálom kinyomtatni.
Az óráim szét vannak szedve,mert valami gond volt a ledes világítással.
mégegyszer köszi,és üdv:András
Üdvözlet mindenkinek. Azt szeretném megkérdezni, hogy a simson Star Schwalbe elsőlámpa keret megegyezik valamelyik Mz típuséval?
forgasd meg a kereket és ha üt, akkor egyértelmü, ha nem üt, akkor a kormánycsapágy is lehet.
Továbbá eladom a /1-esemből a köteget. Ez volt az első van egy-két hibája, de könnyűszerrel eltűntethető. Ezt is jelentős kedvezménnyel odaadom.
Sziasztok!
6 Voltos utángyártott vezetékköteg kapható nálam. Akit érdekel, írjon egy mailt.
ETZ-hez sajna még nincs, de aki elhozza hozzám a gépét, és azon megcsinálhatom, annak nagy kedvezménnyel odaadom.
Köszönöm, de nem jött semmi :-(
Viszont ez sajnos nem szokatlan! :-)
Próbáld meg a
mailszabo kukac freemail pont hu-ra!
Köszi!
Nagyon szépen köszönöm a gyors választ. Most csak tapogatózom, de fogom majd keresni. Rázza magát a kormány a kezemben, gumit is cseréltem. Ezért gondoltam, hogy valami küllőzési gond lehet. Georgie
Kérdezd Bambit (húsz 3420977)
Ő tud küllőzni, bár szerintem nem szeret :D Ezen felülő az egyettlen szerelő aki hozzányulhat a motoromhoz.
Lehet, hogy én is ezért nem tudom kicsavarni a karbin a levegő csavart. Amióta megvettem nem sikerül. Az előző tulaj villaszimering cserénél olyan csúnya benyomódásokat csinált a szimering alatt, hogy amikor megláttam majdnem sírva fakadtam, lehet a karbival sem volt kíméletesebb. Mindez persze akkor derült ki amikor már megvettem.
Üdv Mindenkinek! ETZ 250 küllőzéssel kapcsolatban tudnátok nekem segíteni? Esetleg címekkel, megbízhatósággal, árakkal. Segítségeteket előre is köszönve, szép hétvégét kívánva: Georgie
Nem rég pont ezen csurgattam a nyálam, így megkerestem a linket.
Itt a tuti első villa az oldalkocsis gépsárkányhoz:
http://www.mz-b.de/sidecar/emschw.htm
Persze csak annak való, akinek sok pénze van! (Mint mostanában minden...)
Gulyesz
El tudnád küldeni nekem is azt a rajzot?
RR ZOZY
Veled meg nem vitatkozom, mert mindig azt hozod ki belőle, hogy egyetértünk! :-D
Intravénás benzinfaló!
Elküldtem az itt lévő e-mail címedre a számlapokat remélem megkapod!
Szia Intravénás benzinfaló!
Én is kérdeztem 1-2 hónappal ezelőtt én is feltettem a kérdést és valaki beírt egy linket ahhol lehetett leszedni hátlapokat(valami cseh, vagy lengyel oldal lehetett). Én kinyomtattam onnan de tök homályos, maszatos meg pontatlan volt, ráadásul nem is tetszett. Igy corel Draw-al csinálta nagy nehezen egyett, ami vektorgrafikus tehát nem úgy néz ki mint egy körfűrész. Ha érdekel és ki tudod valakinél nyomtatni (corel-ból nyomtasd)akkor, ha megadod az e-mail címeded akkor elküldöm, de vasárnap este tudom csak. Az enyém fehér alapon fekete
skála és számok (piros tartományt is szerettem volna de sajna nem volt piros tintám).
Hy
Az igazi oldalkocsizó MZ mindíg is a 250-es Trophy marad (na jó leszámítva a BK 350-et ami direkte erre készült), kár átfaragni a villát....
1.a trophy oldalkocsi majdnem ugyan az mint a TS-é, azt meg láttam vagy a használtautón, vagy a használtmotoron
2....én nem tenném át a TS telóját, a Trophy-é sokkal erősebb...
Nekem volt oldalkocsis TS-em, és elcsvarja a villát, ugy , hogy az gyalázat...
Nézd meg az Uralokat...a jobbak, mint Earls villásak (nem tom hogy kell pontosan írni.... valahogy így hívják amelyik lengőkaros....és sima hátsó teló van előre berakva , hogy a villát tartsa)
Sohsem mondtam hogy ma hülyébbek a gyerekek mint mi voltunk / vagyunk, ez egyáltalán nincs így! Intravénás kolléga hozzászólásából viszont kiderül hogy akkora badarságot nem állítottam, és egyben ott a pozitív példa: gyenge oktatást jól kompenzálja az önszorgalommal....ami rég is kellett, de most talán kicsit jobban kell.
Na összefoglalva valahol azért a mélyben egyetértünk ;-)
"Még relative erős képzés volt a mi időnkben"
Hát nem tudom mi ebből az igaz, szerintem nem sok.
Az első ókori szövegek amiket a tudósok megfejtettek arról szóltak, hogy a mai fiatalság milyen tunya, és a tanulásban sem olyan mint a dicső ősök! A hősiesség meg hiányzik belőlük.
Na ez ugye már volt vagy 3000 éve, és azóta is ez megy. Az idősebb korosztály fikázza a fiatalabb korosztályokat.
Ha ez igaz lenne, és tényleg 3000 éve egyre hülyébbek lennénk, már a hangyáknak is több eszük lenne az embernél.
Vagyis a mai fiatalok egyáltalában nem hülyébbek mint mi voltunk, és mi sem vagyunk hülyébbek mint apáink, csak máshogy gondolkodunk mint ők, és az ifjúság is másként gondolja mint mi. Aki tudást akar az ma is tud szerezni, aki meg nem az régen is jól elboldogult hülyén.
Igaz nem volt olyan feltünő a dolog, mert nem láttuk pl. a Mónika show-ban. :-)
Na még 1szer aztán ígérem befejeztem.
Hát ez az, sőt továbbmegyek, amikor még relative erős képzés volt a mi időnkben...az is csak nagyon alap volt, a szakmát nagyjarészt a munkába állásom után tanultam ki (esztergályos vagyok eredetileg)de később a mérnöki pályán is ugyanez volt.....dehát minden szakma ilyen.
sorszám: 25386 (90537)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-14 21:22:30)
juj, azért ez kemény :)
sorszám: 25385 (90535)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-14 21:25:57)
Így igaz.Persze, miért ne lenne puha, legtöbb esetben valami rézötvözetből van az a tűben végződő csavar.Nemrégen szinkronizáltam egy GS 750 porlasztósort, hát a 3-as nem reagált semmire és rossz értéken is volt.Szétszedtem, a kúpostű vége bele volt törve a furatba.Nagy nehezen kipöcköltem a törött véget, tettem egy másik tűt, mindjárt működött, be lehetett állítani.Nem szabad erővel meghúzni, éppen csak támaszig.Mellesleg az is gond ezzel, hogy a fészekfurat is kitágul, sorjásodik (cinkötvözet), ha erővel meghúzzák a csavart, ezután pedig nem lesz arányos a hatás a kicsavarás mértékével.
Szóval, porlasztót csak finom kézzel, kesztyűben...
R
hali!
Tud valaki segíteni,mert kerestem itt a fórum hol találok etz-hez fordulatszám mérőhöz számlapot,valaki foglalkozott ezzel a témával,csak nem találtam meg a hozzászólást,ha valaki tud ilyen oldalt ahol van,az kérem jelezze,előre is köszönöm,
üdv:András
helyhiány miatt sürgősen eladó ETZ 125 papírok nélkül,minden alkatrész megvan hozzá, összerakva üzemképes, felújított blokk, karbi + egyebek... :) Szombathelyen
30 000 Ft
Mivel annyira puha az a csavar, h a kúpos része símán beleszakad a furatba, de ez minden motorra igaz. Nem szabad ráhúzni. Én is láttam már ilyet:S
sorszám: 25381 (90524)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-14 21:25:57)
ezzel kapcsolatban annyit hogy egyik ismerősöm motorját szereltem,és a karbit állítgattam,hát nem sikerült.Kiderült azért nem tudtam beállítani mert a csavar kúpos rész letört,az beszorult,és a többi rész ami egyben volt az tekertem el:D
komoly,nem?biztos meg lett szakítva a csavar
Ebben sajnos igazad van,a mai érettségik se a tudás bizonyitásáról szólnak,annyira le vannak egyszerűsítve,hogy már egy ovis is megcsinálja.én tavaly érettségiztem,jó irodalomnál nekem jó volt hogy egyszerűbb mert nem éppen erős oldalam,viszont a szakmai alapozók,és az a 2 év szakképzésnek csúfolt seggmelengetés szart sem ér.Én úgy érzem ha nem járnék saját magamtól suli után egy ismerőshöz autószerelő műhelybe dolgozni,és saját magamtól megtanulni a gyakorlatban dolgokat,elsajátítani külömböző alapfogásokat,pl:nekem nincs kompresszorom amivel nyomás alatt tudnám tartani a motort,amíg kicserélem a szelepszár szimeringeket,ezért nekem le kell vennem a hengerfejet,és ez időkiesés.Akkor vezérműveket sose szedek szét anélkül,hogy meg ne jelölném valamilyen feltünő színű festékkel mert lehet hogy lekopott a gyári jelzés stb,és akkor cseszhetem:D
Ez minden szakmára igaz,és egy autószerelőnél,forgácsolókezelőnél,nem mindegy mennyi tapasztalat és tudás van mögötte.A főnököm\tanárom telejsen ki van akadva ezen,mert amikor ő járt gyakorlatra akkor még érettségi után volt 1 év szakmai elmélet,2év tanműhely,és 1 év kűlsős cégnél végzett gyakorlat,ha ez megvolt akkor jött a bizi.
1.Trophyhoz oldalkocsit keresek.
2.Trophy 250-be be lehet szerelni a Ts első villáját?
Köszi
Üdv, Laci
ebben az esetben előnyt élvezhetek, mert utolsó éves esztergályos vagyok.Sajnos a folyamatos tesztelkedésnek nem vagyok a híve, ezért talán unalmas napjaimra hagyom ezt a tesztelkedést.
Egyébként kíméletesen 15km/1 liter a fogyasztása a motornak.Karbi felújító készletet, meg légszűrő minden féle képpen veszek, és meglátom lessz-e eredmény.
Ja, és ma kipróbáltam, hogy egyel lejjebb teszem a súbertűt, akkor mi történik.Hát, egy laza körrel(5-6km) benyalt fél litert.Úgyhogy ha ennyire befolyásolja a súbertű a fogyasztást, akkor veszek azt is, mert lehet az a ludas.
Üdv!
Kösz a válaszokat,benézek a boltba majd.
Nem ismerem a pécsi árakat,de Veszprémben drágább az a 2 motoros bolt, ahol egyáltalán szocival foglalkoznak, mint a mofaker.
Ha több cumót rendelsz, akkor házhoz szállítással is olcsóbb lehet. Ja és nem kell hetekig várnod, amíg meghozzák az éppen nem raktáron lévő alkatrészt.
Devil!
Nemtudom most milyenek az áraik, én pár éve vásároltam ott utoljára, még a Trophy-mhoz, náluk furattam hengert is, ez akkor (4éve kb) 2500körül volt dugóval csapszeggel, és igényes munka volt. Akkoriban "normális" áraik voltak, szóval teljesen átlagos. És korrektek. Nemtudom ma mi a helyzet velük.
Mondtam: Akinek inge ne vegye gatyára! :D
teljes mértékben igazat adok neked azt az ember azért akár mennyire is idegen számára a másik elvárhatja hogy ha má eltöltötte vele az idejét hogy utána nézzen és még ötleteket is ad hozzá megköszönni meg smafu ez azért tényleg nem szép dolog
Köszönjük az építő jellegű kritikát!
:p
;-)
Emberek! El kellene MZ fórum téren egy kis modorváltás. Már nem a 2. eset, hogy itt írok egyeseknek, akik vissza is írnak mailt megköszönjük egymásnak a dolgokat és elrendezzük amit kell. Viszont a fórumos beírásom alapján jelentkeznek mások is, hogy kelle pl. telefonszám nekik is. Erre én örömmel elküdöm, viszont annyit se kapok vissza, hogy KÖSZÖNÖM! Ami azért jól esne, hogy semmi közünk egymáshoz, de azért vettem a fáradtságot és elküldtem neki amit kért!
Szóval azért köszönjük meg egymásnak a segítséget!! A fórum arra való, hogy segítsünk egymásnak többek közt, és igazából senki nem vár el semmit, de egy köszönöm azért jól szokott esni.
Tisztelet a kivételnek (a többség), ez nem nekik szól. Csak az vegye magára, aki felismerte ebben saját magát. És a faszom segítsen nekik mégegyszer. Elnézést a trágár kifejezésért.
Üdv!
Ha vannak itt pécsi illetőségű fórumozók, meg tudnák írni nekem,hogy a Kiki motorsboltban milyenek az árviszonyok?? Értem azt,hogy jobban kijövök-e ha ott veszem meg ami kell,mintha megredelném pl mofakertől.
üdv
Köszi a választ. Akkor kicserélem a szivató dugattyú a tömítést ha lehet így külön ez nem egy nagy vagyon. Talán azt a gumicsövet ami a karbit és a légszűrőházat köti össze is kicserélem bár pár éve néztem nem egy olcsó darab. A csavar pedig
nem úgy van benne a karbiban mint a 250-es ETZ-ben, hanem egy kis hengerben. Elég könnyen lehet csavargatni, de kicsavarásnál van egy pont amikor határozottan megragad. Az lapjárati fordulat csavarját simán ki tudtam szedni. Sajna nincs kompresszorom csak egy kis pumpám, de a hétvégén nekiugrok.
Mégegyszer köszi, sokat segítettél!
szivató szelep ha nem tömít akkor is tud ilyet, a falslevegő is okozhat hasonló jelenséget, illetve nem egészséges ha nem tudod kicsavarni a levegőcsavart.
Valószínüleg teli van szmötyivel ami az alapjárati csatorna dugulásával egybevág.
Én beáztatnám benzinbe, majd sűrített levegővel átfújnám az összes járatot.
Esetleg a csavarnak egy kis csavarlazítóval segítenék kijönni.
4-5bar nyomásnak már nem szokott ellenálni semilyen trutyi, de ha mégis akkor vékony rézdrótot kell átküldeni a járatokon.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|