:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hello
Ha nem lenne rá igény, nem gyártanák. Nekem pont azért panaszkodott egy boltos, hogy csak az szutyok olcsó szarokat viszik.
Ami jó minőségű, az nem kell a kutyának sem.
Szóval a vásárlókkal is baj van!
http://www.hubermotor.hu/mz_alkatreszek/valtoszerkezet.html
Na mondom én, persze érdemes felhívni őket mert egy dolog hogy mit írnak ki, és más dolog a raktárkészlet.
Nem, a fogaskerekek azért komolyabb darabok szoktak lenni, de sajna tényleg nem gyakori.
Most jut eszembe, Hubertmotor, vagy Mofaker-nél érdemes még érdeklődni. Szokott nálik lenni ilyesmi
Illetve a Bp. Zichy utcai boltokban is előfordulhat, de nekik nincs netboltjuk ha jól tudom.
Támogatom az ötleted, valszeg hülyére keresnéd magad :D Jócskán akad felújításra szorüló MZ és olyan gazdik, akik szeretnék gyári állapotba hozni a géüket :)
Köszi a választ a váltóra, lehet tényleg a bontott alkatrészre fogok szorulni, ha nem lesz új... :S Tényleg, a fogaskerekek is olyan rosszak, mint a többi utángyártott alkatrész? Komolyan lassan elsírom magam... xD
Na mind1, kösz még 1x! Üdv! Zoli
Nem lóg ki mit a 250-es Etz nél. Nekem 125-ös van és az állítócsavarok két csőszerűségben vannak benne.
jahogy neked kilóg a vége?
Akkor nagyon egyszerü, csavarlazítóval beáztatod, csípőfogóval keresztbe ráharapsz a fejre és óvatosan kitekered.
Elkent fejü csavaroknál mindig bejön ez a módszer.
175-ös? Az pont jó lenne akkor ha etanolal akarnád járatni :D
bontott váltó...bár nem tudom hogy a 250-es cuccai jók e hozzá.
Úgy hogy rohadtúl nem érdekli őket a gyári méretezés csak kb legyártják hogy ránézésre eladható legyen.
Nem azt mondom, hogy nincs jó levegőcsavar, mert az roppant egyszerü cucc, de ami nekem volt elöbb fenakadt minthogy elzárta volna a levegő útját, vagyis nem tudtam a szükséges folytást beállítani.
A súbertűvel is ez a baj, hogy még csak véletlenül sem hasonlít a gyárira.
Szerintem fotó alapján becsléssel méretezik ezeket a gagyi utángyártott cuccokat.
Ha lesz családi házam rá fogok állni minőségi MZ cuccok gyártására és meggazdagszok :D
Én hallottam olyan gyűrűről amit a felhúzáshoz szétfeszítettek és úgymaradt :)
És, hogy szedted ki? Én megpróbálom úgy kiszedni ahogy keri írta, hogy belefúrok és tüskével kitekerem. Mivel csináltad a hornyot? Én is gondolkodtam rajta, hogy fűrészlappal megvágom, de szerintem egy kicsit vastag az a lap.
Még egy subertűt sem tudnak normálisan gyári méretre legyártani, (hosszabb illetve rövidebb,nem ugy szükűl mint a gyári stb )
Multkór olyan gyürükett kaptam,hogy nem volt a vége az összezárásnál megmunkálva,kimarva.
A 250-es karbi felujitókészletbe pedig ott figyelt a 175 -ös fófúvoka
Ismeri valaki ennek a mocinak a gazdáját?
itt a link a képhez:http://www.mzclubhungary.com/galeria/tagok/trophylaci/slides/05.html
Legelső motorom egy 1972es trophy volt csak az a kistesója volt(125\1).Szeretném kicsit közelebbről megnézni,mert ahogy kinéz,az valami csodálatos.
tök véletlenül találtam rá,..az enyém ehhez képest fasorba sincs:D.
kétszínű fényezés,polirozott deknik,oldaltáska,na és a krómozott keret a sárvédőn!!Egyszerűen nagyszerű.
Én multkor pont eggy ilyen karbiwal voltam megveszve,de kitudtam operálni,viszont én nem vettem bele, hanem a régitt ovatosan behornyoltam miután sikba dolgoztam(tökéletes lett, és böven engedd még enyit a menetes rész)
Heló!
Megvettem a karbi fel újjító készletet.Súbertűt is vettem, és tolómérővel át is ellenőríztem.A hossza, és vastagsága 1 tized pontossággal azonos a régivel.Viszont, a rovátkák 1mm-el lejjebb kezdődnek.És még találtam még egy eltérést.A rovátkák után, van még kissebb beszúrások, amit nem tudom mire valóak, de az utolsó beszúrások számai, az 3, a régin meg 2.Ezek fölött, tehát a rendes rovátkák, és kissebb beszúrások között van még egy kis beszúrás.Ezek az összes kis beszúrások méret pontossága is eltér a régihez képest.Ez vajon nagy baj?Mi változhat ezek méretek különbsége miatt?
Üdv!
Szia!
Találtam a Mofaker és a moped 91 honlapján
csvart meg javító készletet, a vidéki kis boltok is innen szoktak hozni cuccot. Megpróbálom kiszedni és veszek csavart. Ha
egy mód van rá egy csavar miatt nem szeretnék új karbit venni. Szépen ki van polírozva, úgyhogy sajnálnám a szekrény mélyére rakni.
Csatlakozom én is...
Én a felső holtpont előtt 2,5-3mm, és a nyitási hézag 0,4mm...., azért nyitási, mert mielőtt bezár mégjobban szétnyillik, hogy át ne húzzon....asszem azért csinálták...így...
A 634-jaffán eleinte odaakartam a gyujtást állítani ahol kínyillik az összezárás előtt...és csodálkozdtam, hogy nem jó....aztán rájöttem...
Karbi csavar:
Nekem is le volt gyilkolva a alapjárati levegő állító (ETZ 150), raktam rá másik karbit...Kitekerésnél kell figyelni, mert kifele megragad a leülepedett koszba, és megcincája a menetet, meg szétmegy a feje....minden cuccal befujtam, hogy kitisztuljon...1-1,5 fordulatnyira van nyitva, és hozzá az alapjáratállító....nem tom mennyi lehet a fordulata alapjáraton, elektronikus fesszabályzó van benne, így már majdnem leáll mikor kigyullad a töltés lámpa...
de 500-600 sztem nincs több...sokat járok városban, nem kell, hogy nyakalja a benzint...
Ííííí a legfontosabbat majd elfelejtettem... :D szegény 251-es ETZ-m 4 hónapja szerelőnél van, mert a váltó teljesen gallyra ment, ahogy a nagykönyvben meg van írva. A gubanc ott kezdődik, hogy a váltóhoz nem lehet fogaskerekeket szerezni... Nem tudja valaki esetleg, hogy a közelben pl.: Szeged... (én makói vagyok) hol lehet MZ-hez alkatrészeket venni? Igazán nem bánnám, hogyha a 2007.06.03.-án vásárolt motoromat végre ki tudnám próbálni :D
Remélem tud valaki segíteni, előre is hálásan köszönöm.
Sziasztok! Igaz nem szoktam sűrűn írni, de rendszeresen olvasgatom a fórumot. Megdöbbenve olvasom, hogy ennyire silányak az utángyártott alkatrészek... elég elkeserítő. Keri, nem azért kérdezem, mert nem hiszek neked (én magam nem sok utángyártott alkatrészt próbáltam), de ha a gyárban egyszer pontosan kiszámoltak mindent, létezik az, hogy egy ilyen egyszerű alkatrészt, mint ez a levegő csavar képesek rosszul legyártani? Vagy a másik örökös mizéria a kipufogó+könyök kombináció... azt tapasztalatból mondom, hogy a krómozás minősége illetve a könyök alakja az elég hitvány. De abban a szerencsétlen kipufogóban mit lehet elrontani? Rossz helyen hegesztik be a fojtásokat? Más alakúak vagy más méretű furatok vannak benne? Esetleg kispórolnak párat? Ezt nem nagyon értem... :S
Elment.
sorszám: 25444 (90694)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-18 15:03:53)
Üdv,
Amit küldtél mailt nekem az etz óraszámlapokkal abba csak szöveg volt és nem is tudtam visszairni mert szarokdik a freemail,el tudod küldeni a másik címemre?
Sthubertus33@citromail.hu
Az előző képeket megkaptam,csak amit legutóbb küldtél,azokat nem(vékony cíkos)
előre is köszönöm.
üdv:András
Köszi, hétvégén megpróbálom.
én vékony fúróval belefurnék a csavarba, majd egy kúpos, éles szélü tüskét belenyomva megpróbálnám kihajtani óvatosan, de vannak csavar kiszedő szerszámok is, csak nem tudom ilyen piciben létezik e.
Karbi felújító készletekben szokott lenni ilyen csavar, de nekem nem vált be, inkább visszaraktam a kopott eredetit...igaz a semminél azért jobb a kisipari is.
felső holtpontnál 0,3mm megszakítóhézag, majd felső holtpont elött 3mm-el legyen a megszakítás
Én ezzel használom az ETZ-met, de van aki más számokra esküszik, ezek is jók lehetnek.
Szia
Itt ezen az oldalon bal oldalon a menüben a szervíznél megtalálod.
Sziasztok!
A múltkor írtam, hogy nem tudom kicsvarni a karbin a levegőcsavart. Hála az előző tulajnak a csavar fején a horony szinte nincs is úgy le van nyalva. A kérésem az lenne, hogy tudnátok-e valami tippet adni arra vonatkozólag, hogy hogyan lehetne kioperálni. Másodsorban, hogy lehet-e kapni kereskedelemben külün ilyen csavart ill. más ETZ, Ts csvarja beszerelhető-e. Előre is köszi.
etzn hogy kell beállítani a gyújtást? úgy cakkpakk, nem cvsak azt h hol mert azt zudom:) csak h mimerre hány mm?
Ja, én meg legközelebbi motorvételhez elhívom Kerit! :)
meg lett mondva kerek perec :D
Keresek Mz TS első teló szárat
meg porvédő gumit
Sziasztok. ETZ 250es főtengely végén a menet elég silány állapotú, nincs megszakadva, de az anya amin a kihajtás is van, már eléggé kotyog, mozog rajta, és nem merem meghúzni erőböl, mert félek, hogy meg fog ugrani. Lehet ezzel kezdeni valamit? Menetjavítás vagy alá tekerni valamit?
én is osztom véleményedet,bár én elgondolkoztam rajta hogy alkatrésznek megvenni és továbbadni ami nem kell már,de akkor is max. 20ezer pengő.Végül nem jött össze mert közbejöttek váratlan dolgok.
Te figyu, nem bántásiból de ilyen trágya hirdetésre nem lesz olyan balek aki érdeklődne.
Foglaljuk össze a saját szemszögemből mintha én potenciális érdeklődő lennék:
"papirok nélkül"= forgalomban sohasem használható, talán lopott, esetleg alkatrésznek. Az első két eset már kizárja a vásárlást, mert enyiért akkor már egy 250-est veszek, ami nyomatékos és kapálógépnek is jobban működik a szántásban. Alkatrésznek még jó lehet persze, de folytassuk...
"minden alkatrész megvan hozzá, összerakva üzemképes" ajaj, szóval szét volt szedve és már az is extra hogy beindul. Tapasztalatom szerint ráadásul pont eladáskor ezek nem szoktak beindulni, igaz ez nekem marhajó alkualap. Tehát csúnyán lestrapált motor, amibe elég valószínüleg nem szakszerüen nyúltak bele.
"felújított blokk, karbi egyebek" szóval a kontárkodást semmi nem kerülte el, alkatrésznek is elég kicsi az esély hogy jó legyen.
"30ezer" enyit talán meg is érne, ha bontatlan, lestrapált gyári blokk lenne, de mivel belenyúltál, jó ha 10ezernyi használható alkatrész van benn. A váz ugye nem jó semmire, mert nincs papírja, a futómű, kerekek talán használhatóak, de azt kapok a bontóban is, ráadásul válogathatok, hogy használható darabokat kapjak. Mondjuk legjobb esetben még egy 10-es.
"helyhiány miatt sürgősen eladó"
anyira nem jó semmire, hogy te is szabadúlni akarsz tőle.
bocs de nekem ez jön le ebből a hirdetésből és ha minden nap kirakod ide akkor sem fogom ezek alapján megkívánni.
Ha el akarod adni, akkor rakjál fel valahova pár részletes képet, részletesen írd le mihez nyúltál, de mégjobb ha a fotókon jól néz ki, hogy mélyen hallgatsz a hirdetésben ezekről. És sokkal jobb lenne, ha lehetne tudni miért nincsenek papírjai, mondjuk azért mert 30 éve nem volt átiratva, de megvannak a régi papírjai, akkor ez máris barátságosabb.
Ezen felül sokkal célszerübb, ha valamilyen jármü hirdetési oldalra pakolod fel mindezt, mert ha motort keresek akkor ilyen helyeken keresem, nem egy fórumban. De ha már ragaszkodsz a fórum közönségéhez, még mindig be linkelheted a hirdetési oldalt, hogy nézzétek meg az eladó motoromat és szocimotoros tagoknak 0.001% kedvezmény meg ilyesmi. Ezzel mindjárt jobb esélyeid lesznek.
helyhiány miatt sürgősen eladó ETZ 125 papírok nélkül,minden alkatrész megvan hozzá, összerakva üzemképes, felújított blokk, karbi + egyebek... :) Szombathelyen
30 000 Ft
á, a gyári célszerszámok nagy részben a széria munkákhoz lettek kitalálva, házi körülmények között nincs szükség rá, így is nagyon szakszerüen meg lehet oldani
Miért lenne ciki a benzinkúton ilyet csinálni? 2 másodperc alatt megvan.
Legfeljebb macerás elsétálni a kútig ha messzi van.
Végül is a régi nagy autópumpákkal is ki lehet nyomni, az újabbaknak kicsi az egy nyomásra kinyomott levegőmenyisége, az szerintem nem lenne elég.
Persze ez a vizes módszer is nagyon jó öttlet. Sőt ez még biztonságosabb is, mint a levegő, nem lövi ki olyan erővel.
Persze vigyázni kell, mert ha vizezed a féket akkor utána nagyon gondosan ki kell szárítani.
Sziasztoki! Amúgy a főfékhenger kiszerelésére létezik egy célszerszám. Van egy szocimotor szerelő könyvem. abban megvan a vázlati rajza méretekkel. Elvittem egy esztergályoshoz. Mikor meglátta, fél órai nyekergés után azt mondta h nem tudja megcsinálni. Nagyon bonyolult volt neki. Ez van.
Köszi!Akkor nálam is jónak kell lennie.
(megjegyezném, hogy sűrített levegő azért nincs minden háztartásban, a benzinkúton meg mégiscsak ciki, így én azt csináltam, hogy a fékcsövet betekartem a levegőző nyílás helyébe, a másik vége meg szép menetet vágott a vízköves csapunkba:-D és a víz nyomása is elég volt a pukkkk-hoz:-) )
Hello!
Nem hajlamosak felcserélni, hanem felújító kit keretében kapsz egy tömítést, ami nem is szimering, hanem csak egy lyukas gumidugó. Persze semmire nem jó. Én szimering szaküzletben vettem, megmondtam, hogy 20x10x8 mm-es duplaajkú szimering kell, ami bírja a fékolajat. Kaptam egy 7mm vastagat amit nem fékolajhoz terveztek, de azóta is jó(2 év), de van amelyik motorosboltban is eleve ezt kapod.
Szia!
Nekem a /1-esemen van BING, a bovdenek nekem jók voltak.
szorul, mert begyürte a karmantyút, vagy kihagytad a rugót, vagy nem kented meg összerakás elött és ezért gyürte be
Helló Nem tudja valaki hogy mi lehet a gond etz főfékhangernél hogy benyomva maradt a dugattyú?
Hello! Van valakinek infója arról,hogy mennyibe kerül most a 251-es ETZ-re való Bing karbi? Illetve ehhez a karbihoz jó a hagyományos gáz-szivató bovden vagy más fajta kell hozzá?
Szia!
Vásárlásnál figyelj, mert hasonló méretű, mint a hátsó teleszkóp szimernigje, és az eladók hajlamosak felcserélni...különbség az, hogy a féknél a szimeringnek dupla válla van....Vidd magaddal mindenképp...
Mindenkinek köszönöm a segítséget. Rendesek vagytok.
Sziasztok!
A főfékhenger szimmeringet akkarom cserélni fönt. A fékoolajam mindig elfolyt, így a fékhatás csökkent. Egy Mz 250-es életfeszélyes csupán hátsó fékkel. Egy darabig úgy jártam, de most sem értem hogy lehettem ilyen bátor
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|