:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
hát visszakell bontani az egészet,ezt NEM HISZEM EL!!vháááá.
Tiszta ideg vagyok,ugyanis kiderült hogy a szénkefe ill. a csúszógyűrű szar de nem értem miért, pedig nincs jelentős kopásom,új szénkefe van benne, és folyamatosan virít a töltés,azért idegesít mert még korábban láttam rajta egy marhanagy kitörést a kűlsőn de nem hinném hogy bezavarna mert nem éri el a kefét.A gyújtás jó,hála istennek örömmel nyugtázhatom ezt is,tényleg nagyon húz,csak fényszóróval 2 perc és merülök,mint a Kurszk.
na és az ilyen géphez mitszóltok?
http://www.mcasta.ru/eng/motorcycle/izh-6.920gr.html
Stroboszkópot neki! Az a legegyszerűbb.
Az utánfutó szerintem is beteg gondolat, de igazán nagy terheket szállítani pedig a motoron beteg dolog. Akkor már inkább egy utánfutóban utazzon a motorblokk, vagy a kőszikla. Jó mélyen, nem görbítgetve csomagtartót, szaggatva nyerget és karistolva fényezést, nem ébresztve végzetes, aszimmetrikus tömegerőket hirtelen fékezésnél.
Az utánfutós oldalkocsis Pannónia viszont egy iszonyat szánalmas epigonja csak az eredeti, béjemvé, meg zündapp ilyen fogatoknak. Egy Pannónia csak akkor boldog, ha csak egyvalaki ül rajta, nemhogy két személy! plusz még egy 80 kilós oldalkocsi! Betegágy! És erre még a kuli is! Vááá!
Az oldalkocsit az emzék se bírják, pedig ott érezhetően több van az erőből, mint bármelyik ilyen egyhengeres-oldalkocsis pancsinál.
sorszám: 25548 (91063)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-26 21:26:17)
Akkor adja a szikrát mikor a hall elveszi a jelet. Tehát amint már mondtam kialszik a led amit a 15 és a 7 közé kötöttél de simán álíthatod a szikra alapján led nélkül.
sorszám: 25547 (91061)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-26 21:26:17)
hát ez van.
Nem tudom te hova jársz KF vizsgára, én a moozaikba szoktam vinni a gépeket(főként kocsikat)ezzel mözövel nemrég voltam ott és bizony,sőt még a sportkályha miatt is megszóltak,pedig szerintem nem is olyan hangos:D,ja meg nem nagyon tetszett nekik a levegős duda, és a kék helyzetjelző sem:-)Egyébként én azért tököltem annyit a dobozzal mert sóher kis szarházi vagyok és nem akarok fölöslegesn költeni ilyen hülyeségekre mint pl,késztermékek,kvázi magamnak csinálom meg amit tudok és akkora helyet foglal el amennyit én szabok meg.összesen kb. 200pengőt fizettem a motyókért, amibe benne van az 1k-s ellenállás,a borostyán led,és a kapcsoló.A szivargyujtó meg adott volt mert a kocsiban nem is használom.A telefon töltő nem tetszett nekik szerintem és azért szedték le,de nem is volt baj mert legalább igazitottam rajta egy kicsit mert elmozdult.Jut eszembe már irtam valahova hogy szeretném beállítani még precízebben a hallos gyujtásom,mert így fülre nagyon gáz,húz mint a barom de csak akkor ha felülről a 3. állásba teszem a subertűt.akkor meg zabálja a benyát.az oké hogy 2.8mm nél kell gyujtani,de az hogy mikor kapja a jelet az elektronika,azt már nem tudom kideríteni.Valami ötleted nincs?valami próbalámpás történet?
Keri!
Holnap nem megyek a Bambihoz, csak csütörtökön, akkor viszem a köteget is!
Van egy eladó Trophy 250-esem. Papírok nélkül müködés képtelen fellelt állapotban, régi rendszámmal. A moci ára 13.000 Ft
Csak telefonon érdeklődjetek.
Tel: 06 30 5657358
eladó ETZ-re való műszeregység mindenestül(tartó km és ford szám mérő,gyújtáskapcsoló,kulcs,spirálok,vezetékek, hibátlanul és hiánytalanul) valamint egy pár első index...
érd:dadis@freemail.hu
Sziasztok márkatársak! Lenne egy kérdésem. ETZ-150-en bonyolúlt dolog lánckerék felöli szimeringet cserélni? Gyújtást le kell bontani(jeladós)?
Telefon töltőnek mindegy, de GPS-t fixen, vagy sokkal megbízhatóbb csatival tenném fel, mivel a szivargyújtók nem túl stabil csatlakozók a rázkódás ellen, ráadásul ha be van dugva az időjárást sem szereti anyira, tehát én zárt, védett helyre raknám, nem a kormányra.
Szia!
Az Mz Clubon van szivargyújtó bekötési rajz a Letöltések=>Hasznos dolgok, tuning menü alatt.
Köszi a tippeket, a kulit még meggondolom.
Egyébként telefontöltő ill. GPS -hez akarom a szivargyűjtót.
Esetleg menet közben elszívni 1-2 fínom KUBAIT. :D
Kuli vagy nem kuli kérdéshez: Szerintem arányosan annyi pakolási hely nincs egy ilyen kuliban, hogy megérje a cécó miatta. Amúgy Te döntesz,...én mondjuk sem a kulinak, sem az oldalhajónak nem vagyok híve...Egy topcase, két koffer, esetleg ha nincs pótutasod, akkor magad mögé is tudsz okosan felpókozni sok cuccot...és legalább így egy tömbben van a motor.
Azért az ilyen kulis, vagy oldalkocsis fogatokat mindíg megcsodálom. A cégem utcájában van egy építőanyagkereskedés, ahova az egyik kiszolgáló srác egy 350-es oldalgépes Jawa-val jár...mindíg szívesen legeltetem szemeimet azon a motoron.
Nem beszélve egy külhonba szakadt hazánk fiáról, Hegedüs Imiről, aki odakint a kulis+oldalkocsis (egyszerre!)T5-ös Pancsijával rendszeresen szeli a tokiói utakat és sűrű fényképezésre serkenti a kis mandulaszeműeket.
Kuli témában érdemes megnézni, ha mégis komolyan gondolnád:
http://www.travett.hu/
Üdv,
Zozy
van eleve olyan ami zárt, nem kell feltétlen a dobozzal vacakolni.
Leszedettek? Hát ezel hülyék. Szerintem hótra nincs közük hozzá.
Kormány, futómű, fék, váz módosiítás amiért jogosan szolnak de egy csati miatt?
Kiváncsi leszek mit szólnak a LED-es lámpám miatt :D mert hangosan kiröhögöm és elküldö a picsába, ha kifogásolja, mivel ugye az eredeti lámpa röhelyesen nem ér semmit.
sorszám: 25537 (91029)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-26 01:17:16)
A szivargyujtót én úgy oldottam meg hogy a kormányra egy kis műanyag dobozba raktam bele egy kapcsolóval és egy visszajelző LED-el kombinálva,ez se bonyolult,de azért kezdésnek nem rossz.A legfontosabb hogy mihez kell,Ja és arra kell figyelni hogy el legyen rejtve,mert nekem a műszakin leszedették,vizsga után 2 csavar, és már vissza is raktam.A testet(negatív)Bárhova teheted,célszerű a lámpafejben a testpontra rakni egy szemes csatival,a + vezetéket meg az akksihoz,de ne feledd hogy a biztosított részre kell tenni,ha probléma van akkor ne gyulladjon ki alattad a moci:D
A motorkulit én nem szeretem, mert szerintem nehéz vele közlekedni és eléggé instabil ha könnyű,tehát marad az oldalkocsi vagy a túra doboz.üdv:András
Valaki beszélje le Bapity-et a motorkuliról, mert veszélyes :D de mindig én károgok, most nincs kedvem :D
Szivargyújtó. sima 220-as 2 eres laposvezeték. Egyik felét az akkura kötöd, a másik felét a csatlakozóba, csatlakozó felszerelése fakultatív módon gyorskötöző, awabilincs, csavar.
szerintem minden alkatrész megkapható a nagyobb barkácsboltokban, esetleg a vízmentes szivargyújtó csatit Yacht boltban, motorosboltban, autósboltban probáld meg.
Mihez kell amúgy, mert nem biztos hogy ez a legjobb megoldás.
Sziasztok! Mivel nem vagyok egy nagy műszaki szaki, ezért két dologban kérném segítségeteket.
-szivargyújtó aljzatot akarok az aksihoz kötni, azt pedig kivezetni a kormányhoz
-szeretnék egy kicsi utánfutót venni (esetleg készíteni) a mocimhoz.
Ha valakinek esetleg van már hasonlója, esetleg képet vagy egyszerűen leírást tudna küldeni annak nagyon megköszönném.
Előre köszi.
Széle utat és teli tankot mindenkinek!
Pontosan,Keri már válaszolt a kérdésedre,és hát sajnos a tervezők nem gondoltak arra,hogy a jó kis német pontossággal összerakott főfékhengereket Neander-völgyi vadbarmok fogják szétcseszni.Most erre télleg nincs jobb szó, kinek nem inge ne vegye magára.Az a henger egy alu öntvény(Ha jól tudom) és az nagyon érzékeny a legkisebb karcolásra is, mert már akkor el fog folyni mellette az olaj,és olyan lesz mintha levegős lenne(többszöri pumpálás után kezd fogni effektus:D)
üdv:András
Úgy hogy megméred.
Ugye van a generátor, onnan megy a diódahídra, onnan meg a feszabbra.
Neked azt kell megmérned hol akad el a villany. A trükk, hogy nem csak az említett 3 cuccnál, hanem a drótokon is elakadhat.
Alapesetben egy digitmulti meter kell hozzá, de ha nem tudod hogyan kell feszültséget vagy diódát mérni akkor inkább vidd szakihoz.
Nem nehéz, mert elég puha anyag. Megfogod fogóval és már tönkre is ment, ha nincs szerencséd.
Üdv Olvtársak!
Hülye kérés: pár éve valakinek átadtam narancssárga Mz TS 250-esem lámpatartó konzoljait. Ezek a régi típusú, 32-es telószárra valók, mint írtam narancs színűek.
Ha valaki magára ismer vevői minőségében, visszavásárolnám tőle ezeket a tartókat.
Bocs! Tényleg főfékhenger!Most néztem meg a szakkönyvet. Amúgy nagy barom lehetett,ha azt a vastag fémhengert meghajlította. Ki volt az? Toldi Miklós?
sorszám: 25529 (90997)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-24 00:07:44)
van egy pár eladó cuccom:
http://www.vatera.hu/mz_etz_250_alkatreszek_56108497.html
meg még:
http://www.vatera.hu/2db_simson_schwalbee_plusz_alkatreszek_egyben_56055980.html
én máá kiszereltem magam teccikérteni... :-) szép napot!!!
Sziasztok! :)
Nincs valakinek eladó eredeti, 250es Mz tankmatricája? vagy nem tudtok olyan boltot ahol lehet venni? .. no mert felénk csak azt a gagyit lehet kapni, aminek olyna furcsa betűtipusa van, és fehér szinű csik van körben a matricá, az eredeti pedig fekete - és nagyobb is :S :(( ... ha esetleg valaki tudná hogy honnan lehetne beszerezni, vagy van egy pár fölös otthon - megyezünk! :)
üdv,
ZooLee
hali ezeket hogy csináljam hogy lehet megnézni hogy jó e a feszszabályzó vagy az egyenírányitó
egyetértek, miért nem jó a 18as? én sosem értettem miért kell 16os kerék a 18as helyére, a másik meg a 125ös vázba 250es blokk. Azt már tényleg nem értem.
Egyébként átküllőzésről hallottam. Ha ez megoldást jelent.
üdv
gab
generátor, feszab, diódahíd, oda vezető vezetékek.
Illetve akkor van értelme, ha rendes magnézium kereket rak be, mert azok közt 16" a gyakori méret.
Átalakítás nélkül biztos nem megy egy másik tipusu kerékkel. Tengelyvastagság, távtartó közdarabok méretei eltérhetnek, illetve a féknyereg pozíciója sem biztos hogy stimmel.
Hali!!
Tudna nekem valki segíteni hogy mi lehet a baja az 125etzémnek ? Egyik percről a másikra elment a tőltésem minden sarut és vetetéket átmozgattam de semmi csak aksiról megy a motor ha lemerül megáll.
Előrre is köszönöm!!
Ts-ét gondoltad?? mert akkor nagyon szép lesz........Ha meg a hátsó kerékre gondolsz, arra meg kkíváncsi lennék, atfűzés nélkül hogy oldanád meg.....Mi bajod a 18 as elsőkerékkel??? Ez megint egy olyan dolog, hogy felesleges marhaság....ne haragudj!
mzzzz
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Az ETZ 250-es első kereke 18 colos. Bele lehet rakni 16 colos kereket átalakítás nélkül?
boccs hogy kötözködök,de ezt muszály;vagy főfékhenger vagy munkahenger(féknyereg).Ne keverjük a szavakat(ezekre hárklis vagyok)
Egyébként gratula,én nem tudtam szétszedni mert bele volt szorulva,mert valami állatbarom megferdítette valami csavarhúzó szerűséggel,ígyhát vettem egyet bontottan,és azt csináltam meg,azóta királyul müxik.
üdv:András
Sziasztok! Kb. Egy hete kértem segítséget tőletek,a főfékmunkahenger kiszerelésére. Az akció megtörtént.Nagyon nehezen akart engedni. Írta valaki h kézipumpával is ki lehet nyomni a helyéről.Hát nekem végül ipari oxigénpalackkal sikerült. 10-15 bar nyomással. A kompresszor 6-8 bar nyomással meg sem mozdította.Jól bele volt gyógyulva. A szimmeringek el voltak érve, a peremük töredezett volt. Úgyhogy indokolt volt a csere. Mégegyszer köszi a segítséget!
fúvóka mérete 115-ös.Az alapjárati fúvókámmal van egy nagy baj.Az újnak kisebb a furata, szemmel láthatóan a régivel szemben.A régire rá van írva, hogy 35, az újra semmi.Viszont nem ez a főbaj, hanem az, hogy bele tört nekem.De csak ott, ahol van egy hasítás, hogy belehessen csavarni csavarhúzóval.Többi része épp.Az úszó jól bevan lőve, és kilett fújva az egész.Kicseréltem a régi súbertűt, de evvel semmi változás.Ha szükséges, akkor vissza cserélem az alapjárati fúvókát.Egyébként nem tudom hogy hívják azt az alkatrészt, ahova a fúvókát kell becsavarni.Nekem az 70-es, ezzel nincs semmi gond?(ETZ 150-esről van szó)
Üdv!
Ha a fogyasztásra akarsz rámenni akkor a levegő csavart alapjáraton addig kell kifelé tekerni amíg el nem éri a max fordulatot. (persze ehez szükséges hogy rendben legyen a karbi elöbb) Ekkor alsó közép tartományban jó lesz a fogyasztás, a felső tartományt inkább a tűvel lehet állítani, ezért fontos a precíz kialakítása ennek. Itt a maximális végsebességre kell törekeni a tű beállításával, egyenletes sebességnél. Viszont ezen a beállításon előfordulhat, hogy ha ráhúzod a gázt akkor elkezd hörögni és nem gyorsul.
Csak finoman ráhúzva gyorsul.
Kevés a levegő avagy sok a benzin, így első tippre.
Ha a levegő csavarra nem reagál akkor vagy eldugult a levegő csatorna, vagy jóval több benzint kap a szükségesnél.
Ennek is több oka lehet. Szivató szelep nem zár le (rövid, feszülő bowden, rossz tömítés) uszószint nem stimmel, vagy felcserélted a fúvókákat.
A szivató fúvvóka méret nem sok mindent befolyásol, hiszen az csak a ráhúzott szivatónál érvényesül, karbit pedig meleg motornál visszatolt szivatóval kell állítani.
Mivel már az alapjáratot sem tudod beállítani, vagy dugulás a levegőjáratokban, vagy rossz fúvóka méret lehet a probléma. Alapjáraton ugyanis a súbertű esetleges hibás kialakítása sem érvényesül...persze a hibás beállítása az beleszólhat.
Tehát ha szivató bowden nem feszül, fúvóka méretek gyári értéken vannak. (ha kisebbre veszed azzal nem a fogyasztás csökken, hanem a motor élettartama) A levegő járatok is átjárhatóak, akkor told lejebb a súbertűt. Ha jobb lesz a motor akkor tovább, ha roszabb akkor viszább. Aztán kezdheted az állítgatást.
Kezdeti állapotnak a levegő csavar a teljesen becsavart helyzettől 2-3 fordulat kifelé.
köszi az infot.
Gondolom jó nagyokat vágtál a stiftre.:)
az az igazság hogy nem csináltam még ilyet.de szerintem menetesnek kéne lenni.
elég kemény fába vágtad a fejszéd.ha sikerül leszedni elárulod a titkát?
Sziasztok!
Van valakinek valami tippje, hogy miként lehetne levenni a Trophy teleszkópjainak felső szemét? A stiftet kiütöttem belőle, megmelegítettem, csavargattam-húztam, de nem jött le. A szár vége nem menetes. Ötlet?
ES 175/2: kb. 110 km/óra
ES 250/2: kb. 125 km/óra
köszi az infot.
kb mennyinek kéne hogy legyen a végsebesége az ES175 nek és az ES250nek?
Sziasztok!
Segítsen valaki, mert meg bolondulok!!!!!!
Vettem karburátór felújjító készletet,(ahova a fúvókát kell becsavarni, a kivételével mindent kicseréltem.)Az új súbertűt középre állítottam, összeraktam, és össze omlott az egész minden!Olykor felpörög, olykor leáll gáz nélkül.Nagyon nehezen is indul el.Próbáltam az alapjárator állítani, de nagyon soká reagál, pedig elég meleg volt a motor.Levegő/benzin állító csavart tekertem ki be, arra semmit nem reagál!Az egyébként nagy baj, ha nem cseréltem ki a szivatónál lévő fúvókát?Mert én 90-est kaptam, nekem meg 70-es van berakva.És ha nem tévedek, nagyobb fúvókával többet zabál, ami nekem nagyon nem jó, mert pont az ellenkezőjét akarom csinálni!
ES 175/2: 2,65:1=17:45 fog
ES 250/2: 2,14:1=21:45 fog
tudja valaki az ES175/2 es MZ gyári fogaskerekek méretét?21/45? mint a 250ES-é?
hali! :)
hát igen, jók ezek a gépek. most voltam kint a csepellel egy órán át köröztem kint a faluban :))) ha most ráülnék a Simsonra, vagya 250ETZ-re :D haha .. leessnék róla. most ugy átszoktam. de igazad van aki irta hogy mindig másikkal járkál, itt a faluban nem nagyon használom a TZ-t, mert kis hely ez, sokkkal jobban lehet kanyarogni a simoval :)) .. a csepellel meg pötyögni kell. Régen, én is japánt akartam, de otthon azt mondták addig nyújtózkodj amig a takaród ér ... de nem bántam meg, megbecsülöm őket,mert én dolgoztam meg értük :)))
amugy remeélem én is hogy lehet menni külföldre is friss jogsival, mert ha jobb idő lessz megyek ki kassa felé .. és ugy tervezem hogy Putnoknál jövök haha, megnézem a kassánál lévő hegyeket ... :))
üdv,
ZooLee
kiegészítés ill. az SM nem alkalmas (KRESZ szerint) az utas szállítására
sorszám: 25504 (90903)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-22 13:18:02)
szia!
hivatalosan 2 év bárminemű kategóriában kiv.SM, mert azon nincs pótülés,nekem is még van hátra 1 év mire vihetek utast,a külföldi témával meg nem tudom mi van,ha az is 2 év akkor nem nagyon nézik mert az alig 1 éves frissnek számító jogsimmal átmentem már is szlovákiába 2 napra.
Amennyiben az "A" megszerzésének napja előtti minimum 2 év óta(vagy 5...ezt nem tudom biztosra)"B"-ből már van jogsid, akkor vihetsz utast, és mehetsz külföldre is.... nincs korlátozás :-)
Akár japán, akár olasz, abból kizárólag és csakis újat. Ilyesmi nem "fenyeget" manapság....és az ETZ több mint elég :-)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|