hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 07. szerda 
Gizella

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

kisleo
válasz erre | email2008-02-28 08:33:41
...szerintem se...., ...a fesz.szab., viszont pikk pakk tönkre megy...egyszer hozzáérintesz nem oda illő kábelt, és rögtön kisüti magát....és belül megolvad...

lehet aztán, hogy a forgó résznek van baja....az kapja a gerjesztést, és az állórészben indukálódik, vagy mi az áram.... de van itt egy jó elektromos, KERI,...:), ő vágja nagyon!Faggasd!!! :)
sorszám: 25565 (91122)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-27 23:27:48)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-02-28 00:17:13
Ha csak nem túrtál könyökig fáradtolajban mielőtt hozzányúltál, akkor nem az lesz a baj.
sorszám: 25564 (91119)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-27 23:27:48)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-27 23:27:48
köszönöm a tippeket,a nagyját már átnéztem,a fesszab eleve kicsukva mert mielőtt felraktam a saját kábelkötegemet amit csináltam,akkor még minden fasza volt,de most elkezdte ezt a balhét,és ami engem zavar hogy puszta kézzel megfogtam a szén csúszógyűrűt,ami lehet hogy elzsírosodott.megcsiszolom egy kicsit és aztán kiderül miről is szól a fáma.Elképzelhető hogy az egyenirányító,mert a forrasztási pontokat átforrasztottam,és a sok retektől megtisztítottam,a biztítóm meg át van csiszolva kivűl-belül.idáig semmi gond,azóta szarakszik amióta felraktam a hall gyujtást és pontosan beállítottam,ekkor fogtam meg a csúszógyűrűt.
sorszám: 25563 (91118)
(előzmény: kisleo, 2008-02-27 21:38:40)

 
 
kisleo
válasz erre | email2008-02-27 21:38:40
Szia!

1.mérd le a 3 fekete kábelen mennyi jön fel: kb 7 volt kábelenként

(ha kevesebb valamelyiknél kevesebb rossz a forrasztás, ha mindegyiknél, akkor a gerjesztés nem okés)

2.lejön a 7 volt akkor mérd le mennyi jön ki az egyenirányitóból, az kb 12,6-14,6 volt, fordulatfüggően...és ezt kell mérned az aksinál is...

ha nem annyi akkor gyanakodnék a fesz.szabályzóra.

Általában amugy a hiba a biztositék táblánál van. ellenállásméréssel meg tudod nézni, hogy a biztositékoknál átmegy-e rendesen az áram.... (nekem volt olyan, hogy ki volt lazulva, és csak akkor szorakozott amikor 2000 fölé pörgött a motor, és rezonálni kezdett)
sorszám: 25562 (91111)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-27 15:36:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-27 19:32:14
még 1-2 hónap mulva indul a motorok után i kereslet, most még fáznak a vevők.
sorszám: 25561 (91104)
(előzmény: Ottomotor, 2008-02-27 14:33:26)

 
 
Bapity
válasz erre | email2008-02-27 18:40:20
Ez az. Egyébként semmi közük hozzá.
sorszám: 25560 (91099)
(előzmény: Kuci, 2008-02-27 15:49:22)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-02-27 15:49:22
Vizsgabiztosálló szivargyújtó... :))
sorszám: 25559 (91092)
(előzmény: Bapity, 2008-02-27 15:10:07)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-27 15:36:54
olyan kérdésem még lenne hogy a szén csúszógyűrű mennyire érzékeny pl.ha megfogom puszta lézzel?
lehet hogy azért nincs rendes töltésem mert elzsírosodott?kefék újak,meg idáig apróbb gondokon kívűl nem volt vele semmi.
Kábelköteg csere óta most ment először komolyabb távot.
sorszám: 25558 (91090)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-27 15:34:53)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-27 15:34:53
kék helyzet az jogos, abban igazad van,azért használom mert olyan hülye színe van(tescos festett) és észreveszem, ha világít,nehogy lemerüljön a moci.A kályhámmal csak annyi gond volt hogy a lábtartót hátul el kellett fordítani hogy felférjen a dob.A szíjas megoldásos nagyon komoly:D
Amit kicsit furcsállok hogy előttem volt egy srác egy kawával, ott szívóztak vele a fékpadon,engem meg továbbküldtek,fékbemérés nélkül.most ez micsoda?ezért fizetek én?Jó azért is kellett mert menet közben színt változtattam és kell a ocsmányirodába adatlap az új forg.hoz.
sorszám: 25557 (91089)
(előzmény: Keri, 2008-02-27 09:21:51)

 
 
Bapity
válasz erre | email2008-02-27 15:10:07
Köszi a tippeket a szivargyújtóval kapcsolatban.
A kormánytengely belső átmérője alig 0,5-1 mm-rel nagyobb, mint a szivargyújtóé. Szal azt frankón körbeszigszalagoztam és a testet ahogy mondtátok az első lámpához nyomtam, a + -ot pedig biztostékhoz. Minden faszául működik. Ja és így szerintem abszolút vzálló, mivel a kormánytengely porvédő műanyag kupakja pont fedi. Picit még ki fogom tágítani, hogy könnyebben lehessen leszedni, de egyébként jó. Köszi mindenkinek a tippeket. Ha valakit érdekel kép az szóljon. Szerintem nagyon jó, mert egyáltalán nem látszik, hogy ott lenne egyáltalán szivargyújtó.
sorszám: 25556 (91088)

 
 
Ottomotor
válasz erre | email2008-02-27 14:33:26
Sziasztok!

Ti biztosan tudtok segíteni. Uralra gyűjtök, de az MZ-met nem tudom eladni. A gép 250-es Generátoros, tárcsafékes, és nagyon jól néz ki. A képesmotoron hirdetem, de nincs érdeklődés.
sorszám: 25555 (91087)
(előzmény: Keri, 2008-02-27 09:21:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-27 09:21:51
ja a mozaikosok híresen tetü társaság, olyankoért sz.atnak amihez semm közük.
A kék helyzetjelző, sportkipu, mondjuk jogos, mert kék lámpa csak a hatósági járművön lehet, kipufogó meg elvileg csak gyári, vagy azonos, de ha normális hangja van akkor értelmes vizsgáztató nem foglalkozik vele.
Én a Vass Gereben utcába viszem. Ott csak értelemes dolgokért szólnak és elég jóindulatuak voltak eddig.
Régen a mozaikosoknak a gumi sárvédő, meg az ülés közepén lévő szíj volt a mániájuk. Volt hogy egy terepmotort aminek a segge 1 méterrel magasabban van mint a kerék, hiányolták ezt. Csóka csak pislogot. Én meg fogtam az övemet és gyorsan átkötöttem az ülésen :D
sorszám: 25554 (91078)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-26 21:26:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-27 09:15:45
Stroboszkóppal szokták az ilyet nézni.
LED is megteszi strobi helyett, valami nagy fényerejü, de azt is illeszteni kell valahogy, mert közvetlenül nem lehet rádugni.
FHP-hez kell egy jelölés, és amikor megszakítás van villan egyett a strobi. ezért a jelölést állónak látod és pontosan tudod hogy FHP elött hol szakít meg...érdemes beskálázni az alaplapon, fok szerint, hogy legyen mihez viszonyítani.
sorszám: 25553 (91077)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-26 21:26:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-27 09:09:36
ok
sorszám: 25552 (91076)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-02-26 19:52:35)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-27 05:29:33
Örülök neki hogy jó lett! ha bármi bajod van vele nyugodtan szólj!
sorszám: 25551 (91071)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-27 05:01:00)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-27 05:01:00
hát visszakell bontani az egészet,ezt NEM HISZEM EL!!vháááá.
Tiszta ideg vagyok,ugyanis kiderült hogy a szénkefe ill. a csúszógyűrű szar de nem értem miért, pedig nincs jelentős kopásom,új szénkefe van benne, és folyamatosan virít a töltés,azért idegesít mert még korábban láttam rajta egy marhanagy kitörést a kűlsőn de nem hinném hogy bezavarna mert nem éri el a kefét.A gyújtás jó,hála istennek örömmel nyugtázhatom ezt is,tényleg nagyon húz,csak fényszóróval 2 perc és merülök,mint a Kurszk.
sorszám: 25550 (91070)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-26 21:54:04)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-02-26 23:57:51
na és az ilyen géphez mitszóltok?
http://www.mcasta.ru/eng/motorcycle/izh-6.920gr.html
sorszám: 25549 (91067)
(előzmény: levendel, 2008-02-26 22:35:21)

 
 
levendel
válasz erre | email2008-02-26 22:35:21
Stroboszkópot neki! Az a legegyszerűbb.

Az utánfutó szerintem is beteg gondolat, de igazán nagy terheket szállítani pedig a motoron beteg dolog. Akkor már inkább egy utánfutóban utazzon a motorblokk, vagy a kőszikla. Jó mélyen, nem görbítgetve csomagtartót, szaggatva nyerget és karistolva fényezést, nem ébresztve végzetes, aszimmetrikus tömegerőket hirtelen fékezésnél.

Az utánfutós oldalkocsis Pannónia viszont egy iszonyat szánalmas epigonja csak az eredeti, béjemvé, meg zündapp ilyen fogatoknak. Egy Pannónia csak akkor boldog, ha csak egyvalaki ül rajta, nemhogy két személy! plusz még egy 80 kilós oldalkocsi! Betegágy! És erre még a kuli is! Vááá!
Az oldalkocsit az emzék se bírják, pedig ott érezhetően több van az erőből, mint bármelyik ilyen egyhengeres-oldalkocsis pancsinál.
sorszám: 25548 (91063)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-26 21:26:17)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-26 21:54:04
Akkor adja a szikrát mikor a hall elveszi a jelet. Tehát amint már mondtam kialszik a led amit a 15 és a 7 közé kötöttél de simán álíthatod a szikra alapján led nélkül.
sorszám: 25547 (91061)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-26 21:26:17)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-26 21:26:17
hát ez van.
Nem tudom te hova jársz KF vizsgára, én a moozaikba szoktam vinni a gépeket(főként kocsikat)ezzel mözövel nemrég voltam ott és bizony,sőt még a sportkályha miatt is megszóltak,pedig szerintem nem is olyan hangos:D,ja meg nem nagyon tetszett nekik a levegős duda, és a kék helyzetjelző sem:-)Egyébként én azért tököltem annyit a dobozzal mert sóher kis szarházi vagyok és nem akarok fölöslegesn költeni ilyen hülyeségekre mint pl,késztermékek,kvázi magamnak csinálom meg amit tudok és akkora helyet foglal el amennyit én szabok meg.összesen kb. 200pengőt fizettem a motyókért, amibe benne van az 1k-s ellenállás,a borostyán led,és a kapcsoló.A szivargyujtó meg adott volt mert a kocsiban nem is használom.A telefon töltő nem tetszett nekik szerintem és azért szedték le,de nem is volt baj mert legalább igazitottam rajta egy kicsit mert elmozdult.Jut eszembe már irtam valahova hogy szeretném beállítani még precízebben a hallos gyujtásom,mert így fülre nagyon gáz,húz mint a barom de csak akkor ha felülről a 3. állásba teszem a subertűt.akkor meg zabálja a benyát.az oké hogy 2.8mm nél kell gyujtani,de az hogy mikor kapja a jelet az elektronika,azt már nem tudom kideríteni.Valami ötleted nincs?valami próbalámpás történet?
sorszám: 25546 (91057)
(előzmény: Keri, 2008-02-26 05:53:15)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-02-26 19:52:35
Keri!
Holnap nem megyek a Bambihoz, csak csütörtökön, akkor viszem a köteget is!
sorszám: 25545 (91048)

 
 
nomádmotoros
válasz erre | email2008-02-26 18:50:08
Van egy eladó Trophy 250-esem. Papírok nélkül müködés képtelen fellelt állapotban, régi rendszámmal. A moci ára 13.000 Ft
Csak telefonon érdeklődjetek.
Tel: 06 30 5657358
sorszám: 25544 (91047)

 
 
dadis
válasz erre | email2008-02-26 18:37:02
eladó ETZ-re való műszeregység mindenestül(tartó km és ford szám mérő,gyújtáskapcsoló,kulcs,spirálok,vezetékek, hibátlanul és hiánytalanul) valamint egy pár első index...
érd:dadis@freemail.hu
sorszám: 25543 (91044)

 
 
Bosi
válasz erre | email2008-02-26 18:33:44
Sziasztok márkatársak! Lenne egy kérdésem. ETZ-150-en bonyolúlt dolog lánckerék felöli szimeringet cserélni? Gyújtást le kell bontani(jeladós)?
sorszám: 25542 (91042)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-26 14:24:34
Telefon töltőnek mindegy, de GPS-t fixen, vagy sokkal megbízhatóbb csatival tenném fel, mivel a szivargyújtók nem túl stabil csatlakozók a rázkódás ellen, ráadásul ha be van dugva az időjárást sem szereti anyira, tehát én zárt, védett helyre raknám, nem a kormányra.
sorszám: 25541 (91035)
(előzmény: Bapity, 2008-02-26 12:49:52)

 
 
gulyesz
válasz erre | email2008-02-26 13:14:43
Szia!
Az Mz Clubon van szivargyújtó bekötési rajz a Letöltések=>Hasznos dolgok, tuning menü alatt.
sorszám: 25540 (91034)
(előzmény: Bapity, 2008-02-25 22:41:15)

 
 
Bapity
válasz erre | email2008-02-26 12:49:52
Köszi a tippeket, a kulit még meggondolom.

Egyébként telefontöltő ill. GPS -hez akarom a szivargyűjtót.


Esetleg menet közben elszívni 1-2 fínom KUBAIT. :D
sorszám: 25539 (91033)
(előzmény: Keri, 2008-02-25 23:34:34)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-02-26 12:48:14
Kuli vagy nem kuli kérdéshez: Szerintem arányosan annyi pakolási hely nincs egy ilyen kuliban, hogy megérje a cécó miatta. Amúgy Te döntesz,...én mondjuk sem a kulinak, sem az oldalhajónak nem vagyok híve...Egy topcase, két koffer, esetleg ha nincs pótutasod, akkor magad mögé is tudsz okosan felpókozni sok cuccot...és legalább így egy tömbben van a motor.

Azért az ilyen kulis, vagy oldalkocsis fogatokat mindíg megcsodálom. A cégem utcájában van egy építőanyagkereskedés, ahova az egyik kiszolgáló srác egy 350-es oldalgépes Jawa-val jár...mindíg szívesen legeltetem szemeimet azon a motoron.
Nem beszélve egy külhonba szakadt hazánk fiáról, Hegedüs Imiről, aki odakint a kulis+oldalkocsis (egyszerre!)T5-ös Pancsijával rendszeresen szeli a tokiói utakat és sűrű fényképezésre serkenti a kis mandulaszeműeket.

Kuli témában érdemes megnézni, ha mégis komolyan gondolnád:

http://www.travett.hu/

Üdv,
Zozy
sorszám: 25538 (91032)
(előzmény: Bapity, 2008-02-25 22:41:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-26 05:53:15
van eleve olyan ami zárt, nem kell feltétlen a dobozzal vacakolni.

Leszedettek? Hát ezel hülyék. Szerintem hótra nincs közük hozzá.
Kormány, futómű, fék, váz módosiítás amiért jogosan szolnak de egy csati miatt?
Kiváncsi leszek mit szólnak a LED-es lámpám miatt :D mert hangosan kiröhögöm és elküldö a picsába, ha kifogásolja, mivel ugye az eredeti lámpa röhelyesen nem ér semmit.
sorszám: 25537 (91029)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-26 01:17:16)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-26 01:17:16
A szivargyujtót én úgy oldottam meg hogy a kormányra egy kis műanyag dobozba raktam bele egy kapcsolóval és egy visszajelző LED-el kombinálva,ez se bonyolult,de azért kezdésnek nem rossz.A legfontosabb hogy mihez kell,Ja és arra kell figyelni hogy el legyen rejtve,mert nekem a műszakin leszedették,vizsga után 2 csavar, és már vissza is raktam.A testet(negatív)Bárhova teheted,célszerű a lámpafejben a testpontra rakni egy szemes csatival,a + vezetéket meg az akksihoz,de ne feledd hogy a biztosított részre kell tenni,ha probléma van akkor ne gyulladjon ki alattad a moci:D
A motorkulit én nem szeretem, mert szerintem nehéz vele közlekedni és eléggé instabil ha könnyű,tehát marad az oldalkocsi vagy a túra doboz.üdv:András
sorszám: 25536 (91026)
(előzmény: Bapity, 2008-02-25 22:41:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-25 23:34:34
Valaki beszélje le Bapity-et a motorkuliról, mert veszélyes :D de mindig én károgok, most nincs kedvem :D

Szivargyújtó. sima 220-as 2 eres laposvezeték. Egyik felét az akkura kötöd, a másik felét a csatlakozóba, csatlakozó felszerelése fakultatív módon gyorskötöző, awabilincs, csavar.
szerintem minden alkatrész megkapható a nagyobb barkácsboltokban, esetleg a vízmentes szivargyújtó csatit Yacht boltban, motorosboltban, autósboltban probáld meg.

Mihez kell amúgy, mert nem biztos hogy ez a legjobb megoldás.
sorszám: 25535 (91025)
(előzmény: Bapity, 2008-02-25 22:41:15)

 
 
Bapity
válasz erre | email2008-02-25 22:41:15
Sziasztok! Mivel nem vagyok egy nagy műszaki szaki, ezért két dologban kérném segítségeteket.
-szivargyújtó aljzatot akarok az aksihoz kötni, azt pedig kivezetni a kormányhoz
-szeretnék egy kicsi utánfutót venni (esetleg készíteni) a mocimhoz.

Ha valakinek esetleg van már hasonlója, esetleg képet vagy egyszerűen leírást tudna küldeni annak nagyon megköszönném.

Előre köszi.

Széle utat és teli tankot mindenkinek!
sorszám: 25534 (91024)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-25 22:26:11
Pontosan,Keri már válaszolt a kérdésedre,és hát sajnos a tervezők nem gondoltak arra,hogy a jó kis német pontossággal összerakott főfékhengereket Neander-völgyi vadbarmok fogják szétcseszni.Most erre télleg nincs jobb szó, kinek nem inge ne vegye magára.Az a henger egy alu öntvény(Ha jól tudom) és az nagyon érzékeny a legkisebb karcolásra is, mert már akkor el fog folyni mellette az olaj,és olyan lesz mintha levegős lenne(többszöri pumpálás után kezd fogni effektus:D)
üdv:András
sorszám: 25533 (91023)
(előzmény: kovitom, 2008-02-24 23:33:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-25 21:14:49
Úgy hogy megméred.

Ugye van a generátor, onnan megy a diódahídra, onnan meg a feszabbra.
Neked azt kell megmérned hol akad el a villany. A trükk, hogy nem csak az említett 3 cuccnál, hanem a drótokon is elakadhat.

Alapesetben egy digitmulti meter kell hozzá, de ha nem tudod hogyan kell feszültséget vagy diódát mérni akkor inkább vidd szakihoz.
sorszám: 25532 (91017)
(előzmény: varga ádám, 2008-02-24 20:54:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-25 10:28:10
Nem nehéz, mert elég puha anyag. Megfogod fogóval és már tönkre is ment, ha nincs szerencséd.
sorszám: 25531 (91004)
(előzmény: kovitom, 2008-02-24 23:33:49)

 
 
levendel
válasz erre | email2008-02-25 02:45:52
Üdv Olvtársak!

Hülye kérés: pár éve valakinek átadtam narancssárga Mz TS 250-esem lámpatartó konzoljait. Ezek a régi típusú, 32-es telószárra valók, mint írtam narancs színűek.
Ha valaki magára ismer vevői minőségében, visszavásárolnám tőle ezeket a tartókat.
sorszám: 25530 (91002)

 
 
kovitom
válasz erre | email2008-02-24 23:33:49
Bocs! Tényleg főfékhenger!Most néztem meg a szakkönyvet. Amúgy nagy barom lehetett,ha azt a vastag fémhengert meghajlította. Ki volt az? Toldi Miklós?
sorszám: 25529 (90997)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-24 00:07:44)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-02-24 23:32:28
van egy pár eladó cuccom:
http://www.vatera.hu/mz_etz_250_alkatreszek_56108497.html
meg még:
http://www.vatera.hu/2db_simson_schwalbee_plusz_alkatreszek_egyben_56055980.html

én máá kiszereltem magam teccikérteni... :-) szép napot!!!
sorszám: 25528 (90996)

 
 
NagyZ86
válasz erre | email2008-02-24 22:46:42
Sziasztok! :)

Nincs valakinek eladó eredeti, 250es Mz tankmatricája? vagy nem tudtok olyan boltot ahol lehet venni? .. no mert felénk csak azt a gagyit lehet kapni, aminek olyna furcsa betűtipusa van, és fehér szinű csik van körben a matricá, az eredeti pedig fekete - és nagyobb is :S :(( ... ha esetleg valaki tudná hogy honnan lehetne beszerezni, vagy van egy pár fölös otthon - megyezünk! :)
üdv,
ZooLee
sorszám: 25527 (90995)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-02-24 20:54:36
hali ezeket hogy csináljam hogy lehet megnézni hogy jó e a feszszabályzó vagy az egyenírányitó
sorszám: 25526 (90993)
(előzmény: Keri, 2008-02-24 17:45:43)

 
 
_gab_
válasz erre | email2008-02-24 18:36:34
egyetértek, miért nem jó a 18as? én sosem értettem miért kell 16os kerék a 18as helyére, a másik meg a 125ös vázba 250es blokk. Azt már tényleg nem értem.

Egyébként átküllőzésről hallottam. Ha ez megoldást jelent.

üdv
gab
sorszám: 25525 (90989)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-24 17:45:43

generátor, feszab, diódahíd, oda vezető vezetékek.
sorszám: 25524 (90986)
(előzmény: varga ádám, 2008-02-24 17:16:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-24 17:44:45
Illetve akkor van értelme, ha rendes magnézium kereket rak be, mert azok közt 16" a gyakori méret.
Átalakítás nélkül biztos nem megy egy másik tipusu kerékkel. Tengelyvastagság, távtartó közdarabok méretei eltérhetnek, illetve a féknyereg pozíciója sem biztos hogy stimmel.
sorszám: 25523 (90985)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-02-24 17:41:31
megkaptam, kösz!
sorszám: 25522 (90984)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-02-23 19:45:03)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-02-24 17:16:08
Hali!!
Tudna nekem valki segíteni hogy mi lehet a baja az 125etzémnek ? Egyik percről a másikra elment a tőltésem minden sarut és vetetéket átmozgattam de semmi csak aksiról megy a motor ha lemerül megáll.
Előrre is köszönöm!!
sorszám: 25521 (90983)

 
 
válasz erre | email2008-02-24 15:03:25
Ts-ét gondoltad?? mert akkor nagyon szép lesz........Ha meg a hátsó kerékre gondolsz, arra meg kkíváncsi lennék, atfűzés nélkül hogy oldanád meg.....Mi bajod a 18 as elsőkerékkel??? Ez megint egy olyan dolog, hogy felesleges marhaság....ne haragudj!

mzzzz
sorszám: 25520 (90981)
(előzmény: MZ ETZ, 2008-02-24 12:26:12)

 
 
MZ ETZ
válasz erre | email2008-02-24 12:26:12
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Az ETZ 250-es első kereke 18 colos. Bele lehet rakni 16 colos kereket átalakítás nélkül?
sorszám: 25519 (90977)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-24 00:07:44
boccs hogy kötözködök,de ezt muszály;vagy főfékhenger vagy munkahenger(féknyereg).Ne keverjük a szavakat(ezekre hárklis vagyok)
Egyébként gratula,én nem tudtam szétszedni mert bele volt szorulva,mert valami állatbarom megferdítette valami csavarhúzó szerűséggel,ígyhát vettem egyet bontottan,és azt csináltam meg,azóta királyul müxik.
üdv:András
sorszám: 25518 (90964)
(előzmény: kovitom, 2008-02-23 16:36:22)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-02-23 19:45:03
Keri, küldtem levelet!
sorszám: 25517 (90959)

 
 
kovitom
válasz erre | email2008-02-23 16:36:22
Sziasztok! Kb. Egy hete kértem segítséget tőletek,a főfékmunkahenger kiszerelésére. Az akció megtörtént.Nagyon nehezen akart engedni. Írta valaki h kézipumpával is ki lehet nyomni a helyéről.Hát nekem végül ipari oxigénpalackkal sikerült. 10-15 bar nyomással. A kompresszor 6-8 bar nyomással meg sem mozdította.Jól bele volt gyógyulva. A szimmeringek el voltak érve, a peremük töredezett volt. Úgyhogy indokolt volt a csere. Mégegyszer köszi a segítséget!
sorszám: 25516 (90956)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu