hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 09. szerda 
Erhard

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

szsrobert
válasz erre | email2014-03-08 17:40:55
Szép estét!

Miért szeretnél krómgyűrűt az ETZ-be?
sorszám: 46714 (141820)
(előzmény: Szabbensz, 2014-03-07 22:33:27)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2014-03-07 22:33:27
Sziasztok!

Érdeklődnék a kedves ETZ tulajoktól hogy lehet-e vásárolni króm gyűrűt a 250-es etz-be? Ha igen, hol? (link) Ha nincs akkor a legjobb minőséget szeretném megtalálni amit lehet kapni a weben.
Köszönöm előre is!

Üdv
sorszám: 46713 (141818)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-02-26 12:15:19
Sajnos az RT már csak az ifjúság emléke, pedig ma is szívesen motoroznék vele. Azóta sem volt olyan faitos motorom. (Korszerűbb igen de jobb nem.) :)
De helyette itt van a Jawa 350, az ifjúságom álma a "nagy, erős, neonplusz ultra motor" (akkor az volt). Ez is "megteszi" mert akárhányszor ráülök újra 20 évesnek érzem magamat, elvégre illúziókból áll az élet ...:D)
sorszám: 46712 (141797)
(előzmény: Atilla, 2014-02-26 10:40:16)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-02-26 10:40:16
Emlékszem erre a gyújtásra, anno ezzel szívtátok egymás vérét Árpáddal. :-)
Nem tudom miért gondoltam, hogy van egy 125-ös TS-ed. Lehet, hogy a RT125 miatt, amiről múltkor írtál.
sorszám: 46711 (141795)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-02-25 17:38:48)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-02-25 17:38:48
Nem, nekem nincs Mz-m "csak" egy Jawam, azon pedig a 2009-ben a Szocimotoros-Cikkek közt leírt gyújtás van, aminek a továbbfejlesztett változatát itt: http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa&o=5X_FoD1A18 találod.
sorszám: 46710 (141789)
(előzmény: Atilla, 2014-02-25 14:45:23)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-02-25 17:37:15
Nem, nekem nincs Mz-m "csak" egy Jawam, azon pedig a 2009-ben a Szocimotoros-Cikkek közt leírt gyújtás van, aminek a továbbfejlesztett változatát itt: http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa&o=5X_FoD1A18 találod.
sorszám: 46709 (141788)
(előzmény: Atilla, 2014-02-25 14:45:23)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-02-25 14:45:23
Az szép! Meg a 2+ év garancia is szép.
Azért kérdeztem, mert azt hittem az első darab a tiédben van.
sorszám: 46708 (141787)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-02-24 11:25:13)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-02-24 11:25:13
"... hány km az a 2 év? ..." Mivel nem az én motorom, nem tudom. Csak becsülni tudom az összes példány össz.. futás teljesítményét, ez valahol 120-16-50 ekm közt van. Mivel minden darab ma is garanciális tudnék az esetleges meghibásodásról de ilyenről nem jött hír.
sorszám: 46707 (141782)
(előzmény: Atilla, 2014-02-24 10:18:50)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-02-24 10:18:50
Az nem rossz, és hány km az a 2 év?
Mert végül is az a lényeg.
sorszám: 46706 (141781)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-02-22 10:29:14)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-02-22 10:29:14
Az Mz-hez tervezett gyújtórendszer nem rég "ünnepelte" második - http://www.youtube.com/watch?v=tSOHb1C2TUk - születésnapját.
Részletek a gyújtórendszerről: http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa&o=MiAOPBfM37
sorszám: 46705 (141780)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-02-20 16:14:31
Vagy túl későn kapcsol össze, akkor pedig nagyon le tudod nyomni a berúgókart, mire történik végre valami.

Ezért szedtem szét. :) Köszi.
sorszám: 46704 (141778)
(előzmény: Atilla, 2014-02-20 13:43:01)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-02-20 16:12:48
Köszi a linket, szuper. Máris okosabb vagyok.
sorszám: 46703 (141777)
(előzmény: Keri, 2014-02-20 14:09:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-02-20 14:12:17
Amúgy 2 hónap híján 8 éve kellet utoljára a berúgó szerkezetet szerelnem :)
http://www.szocimotoros.hu/hu/motorversenyzes/103
sorszám: 46702 (141776)
(előzmény: taliga, 2014-02-20 12:42:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-02-20 14:09:38
Logika.
Hogy működik a berúgó szerkezet?
Alap helyzetben nyilván bontva van a racsni hogy ne kerregjen folyamatosan.
Amikor kicsit elfordítod az ütközéshez képest, akkor kell kapcsolódnia, vagyis valószínűleg az egyik bütyökbe a rugót akasztod, a másik meg kiemeli, a lemezen lévő kiemelkedéssel.

Ehhez hozzájön, hogy az a lemez csak egy féle képen illik bele a deklibe.

Nem kell mást tenned, összerakod és addig forgatod amíg szét nem válik a racsni. Ez az alaphelyzet, de nem lennék meglepődve ha lenne a deklin belül is egy ütköző, hogy ne pörögjön le a rúgó, tehát keresni sem nagyon kell, csak összerakás előtt felhúzni a rúgót.

http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/tuning/mz-etz-251-blokk-osszerakasa-4resz-80276

sorszám: 46701 (141775)
(előzmény: taliga, 2014-02-20 12:42:02)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-02-20 13:43:01
Az a csap nem állhat bármerre, mert az oldja/reteszeli a racsnit.
Mégpedig úgy, hogy azon a gyárilag görbe lemezen fordul el, amit előző leveledben említettél, hogy milyen gagyi megoldással van rögzítve a blokkban.
Ha rossz felé áll, akkor vagy nem old és beindított motornál recseg a racsni.
Vagy túl későn kapcsol össze, akkor pedig nagyon le tudod nyomni a berúgókart, mire történik végre valami.
sorszám: 46700 (141774)
(előzmény: taliga, 2014-02-20 12:42:02)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-02-20 12:42:02
Azt látom rajta, hogy nem szabad elfordulnia :). Pontosítok. Ez az alkatrész hogy álljon: https://citybike.hu/spd/312012MO/Berugoracsni-ETZ-250 ? Van rajta egy csap és ez akáhogyan is állhat.
Feleslegesen nem túráztatnálak Titeket... :) Bocs, ha nem fogalmaztam egyértelműen.
Oltári nagyot perecelhetett ezzel a motorral valaki. Még a kuplungállító lemez is girbe-gurba. A bütyköstengely tartócsavar részére kiképzett "anya" is részben le van törve. Szerencsére eredetileg jó hosszú menetet gondolt a tervező. Plusz 45Ft kiadás egy hosszabb csavarra :))) Ez a tök jó benne, viszonylag könnyen és olcsón szerelhető és minden van hozzá.
sorszám: 46699 (141773)
(előzmény: Keri, 2014-02-20 10:17:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-02-20 10:17:00
Előtted van a cucc és minket kérdezel?
Nem tervrajz van a fejemben hanem logika. Javaslom te is ezt használd ;-) Ha látom össze tudom rakni. Nem egy bonyolult cucc, mert egyáltalán nem hagyott bennem mély nyomot az összerakása.

Annak a lemeznek egyik irányba sem szabad elfordulnia, ki van alakítva a hely ahova be kell akasztani.
A csatlakozó fogaskerék is rendben van?
sorszám: 46698 (141772)
(előzmény: taliga, 2014-02-19 13:49:04)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-02-19 13:49:04
Hali,

Kicsit bizonytalan vagyok.
Leszedtem a deklit, a berúgókart kiszedtem. Szét ugyan nem szedtem, de nagyon rendben lévőnek látszik. Kimatekoztam, hogy kell álljon belül a bütykös lemez. ( kicsit igénytelen elképzelés ) Nekitámaszkodik az alsó burkolattartó csavarra. Megnéztem, a szerelési könyv is ezt mutatja. Egyszerűen nem tudom, miért futott szabadon egy negyed kört a berúgókar. Biztosan nem a tengelyen csúszott. Lehet, hogy elszabadult alulról a támasztócsavarról és úgy akadt el vhol?

A bütykös lemez alatt van egy "koronás" közdarab. Ezen van egy csap. Ennek hogyan kell állnia? Tegnap este 10 körül már nem fogott az agyam...
Köszi előre is.

Üdv:Taliga
sorszám: 46697 (141769)
(előzmény: taliga, 2014-02-17 18:01:33)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-02-19 09:48:22
Ha ugyanaz, mint a 250-es, akkor adok.
sorszám: 46696 (141767)
(előzmény: vadmotoros, 2014-02-18 17:16:41)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2014-02-18 17:16:41
Üdv

Az utángyártott (Török) teleszkóp krómszár milyen minőségű? Az enyémről le van pattogva a krómozás. Használtakat kerestem, de nincs belőle túl sok.
sorszám: 46695 (141763)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-02-18 08:16:09
A korom inkább kiégeti, mint védi.
sorszám: 46694 (141756)
(előzmény: Árpád, 2014-02-17 17:49:42)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-02-18 08:14:43
Megjegyzem, hogy nekem van valahol ilyen kitámasztóm, (meg légkulcsom is, ezért nem láttam régen a kitámasztót.)mégpedig gyári darab. Egyébként az MZ javítási könyvben is a kitámasztót javasolják.
Régen használtam, nyomot sem hagy a dugattyún.
A fogaskerék kiékelését ezzel szemben például tiltják, de ezt meg is értem.
sorszám: 46693 (141755)
(előzmény: Keri, 2014-02-17 21:25:07)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-02-17 21:57:58
Légkulcs a király! Lejött egy pillanat alatt.
sorszám: 46692 (141750)
(előzmény: taliga, 2014-02-17 18:01:33)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-02-17 21:37:33
Nem akarok vitatkozni de a Jawa, mint már írtam és te is tudod, rossz példa mert nem lehet a blokk és a szoknya közé rakni semmit (nem fér el).
Ha van légkulcsod akkor nincs is rá szükséged de nem mindenkinek van és az kénytelen a "kőkorszaki" módszerekkel dolgozni.
sorszám: 46691 (141749)
(előzmény: Keri, 2014-02-17 21:25:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-02-17 21:25:07
Amikor megvettem a Jawat, 25 éve állt és töményen össze volt rozsdásodva a dugó a hengerrel.
Akkor kalapáccsal ütöttem ki a dugattyút, mégsem lett baja.
Nyoma az volt, de kit izgat, amikor csiszolópapírral szedtem le a rozsdát és utána még egy évig használtam a motort :)

Nekem van légkulcsom. Elég kézzel lefogni.

Nekem nincs ilyen gyertya kitámasztóm.
Vagy hátsófékkel, fogom meg a főtengelyt, vagy kuplung szét van szedve, akkor van egy kitámasztóm amit a kuplung lamella helyére kell betenni, és rögzíti.
sorszám: 46690 (141748)
(előzmény: Árpád, 2014-02-17 17:46:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-02-17 21:16:46
Átgondoltam.
Tévedsz :))
sorszám: 46689 (141747)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-02-17 17:33:20)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-02-17 21:02:22
Motorja válogatja van ahol beválik van amelyiknél nem.
sorszám: 46688 (141746)
(előzmény: VGGábor, 2014-02-17 20:49:11)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-02-17 20:49:11
Nekem keresztapám mutatta azt a módszert h a berugót lenyomod és valamivel megtámasztod, az is a váltón keresztül gyönyörűen megfogja. Sérülékenységéről nem tudok nyilatkozni, egyelőre bírta.
sorszám: 46687 (141745)
(előzmény: Árpád, 2014-02-17 17:46:58)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-02-17 18:01:33
Amennyire látom, a főtengely forgásiránya rászorítja a jobbmenetes csavart. Sztem márcsak ezért is biztosan "rendes" csavarral van dolgom. Nem beszélve arról, hogy a balmenetes dolgokat meg szokták jelölni belepréselt karikával. Dugókulccsal nem próbáltam, mert hosszú a spirálmenetes rész. De ma vettem 1/2-es végű crova véget. Szóval tiszta reménység az életem... :)
sorszám: 46686 (141744)
(előzmény: Keri, 2014-02-17 11:25:48)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-02-17 17:49:42
No ez az. Ráadásul nem szerencsés le piszkálni a kormot a dugorol. Olyan jól védi kiégés ellen.
sorszám: 46685 (141743)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-02-17 17:33:20)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-02-17 17:46:58
Az en módszeremnél sincs lánc. Mert hát ugye a 250 ETZ fogaskerék primer hajtású. A lánckerék kevésbé sérülékeny mint a dugó. En nem lég kulcsot használtam hanem egy kalapácsot. Ha jól rásóztam a villaskulcsra, (pontosabban csillagkulcsra) esélye sem volt a kuplungnak megcsúszni.

A jawánál használtam fa darabbal megspékelt gyertyát. De még az is megnyomta enyhén a dugót. Igaz nekem aztán tényleg rá volt rohadva a csavar.

De szerintem egy igazán jó lég kulcs talán ki támasztják nélkül is leszedi, akkorát ránt. Láttam amikor a motor szerelő üresbe rakott motor alternator forgórészt leszorító csavarják lekapta. Igaz az nem szorul annyira talán mint az ETZ csavarja.
sorszám: 46684 (141742)
(előzmény: Keri, 2014-02-17 11:27:50)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-02-17 17:33:20
Ezt gondold át még egyszer, mekkora felületen támaszkodik egy csavar a domború dugattyú tetőn és mekkora (a kismértékben deformálódó) lécek felülete. Gyakran, pl. Jawa csak a csapszeg alá fér el a szoknya alá nem.
sorszám: 46683 (141741)
(előzmény: Keri, 2014-02-17 14:22:38)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-02-17 14:37:19
Na most pont fordítva írtam. Nem a főtengelyt forgatjuk a kitámasztóval, hanem a főtengellyel nyomjuk a dugót. Vagyis a legnagyobb erőkar kell nekünk, hogy legkisebb legyen az erő. Azaz jó az a 90fok.
sorszám: 46682 (141739)
(előzmény: Atilla, 2014-02-17 14:30:41)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-02-17 14:30:41
A 90 fok a legrosszabb, mert ott a legnagyobb az erőkar. Inkább a felső holtpont előtt, vagy az alsó után egy kicsivel kell megtámasztani. Így egyáltalán nem veszélyes.
sorszám: 46681 (141738)
(előzmény: Keri, 2014-02-17 11:27:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-02-17 14:22:38
Nem kockázatosabb mint a szoknyát kitámasztani.
sorszám: 46680 (141737)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-02-17 12:15:53)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-02-17 12:15:53
A kitámasztó nagyon kockázatos, betörheti a dugattyú tetőt, nagyon kis felületen fekszik fel.
sorszám: 46679 (141736)
(előzmény: Keri, 2014-02-17 11:27:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-02-17 11:27:50
Igen ez jobb módszer, mert nincs benne a hajtáslánc tugalmassága, csak nem mindig akarja az ember szétbontani teljesen a motort :)

Olyan módszert is hallottam, hogy a gyertya helyére becsavartak egy kitámasztót, ami a főtengelyt 90 fokos helyzetében megakasztja. Ez annyival jobb, hogy nem kell szétszedni a blokkot.
sorszám: 46678 (141735)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-02-17 11:17:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-02-17 11:25:48
Annyira azért nem szokott rágyógyulni, hogy egy dugókulcsal ne jönne le.
Próbáltad jobbra tekerni?
sorszám: 46677 (141734)
(előzmény: taliga, 2014-02-17 10:53:37)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-02-17 11:17:25
A főtengely rögzítésére én más módszert alkalmazok.Henger le. A dugattyú szoknyája és blokk közé 2 db egyforma vastagságú fa lécet rakok. Mehet a tekerés ...
sorszám: 46676 (141733)
(előzmény: taliga, 2014-02-17 10:53:37)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-02-17 10:53:37
Hali,

Este beraktam 5.-be és úgy valóban a féken állva már nem forgott a kerék. 22-es kulccsal sem bírtam leszedni, úgy összegyógyult. Ma kértem egy gumistól kölcsön egy légkulcsot, azzal próbálom este leszedni. A gumis mondta, hogy ezzel valószínűleg nem fogom tudni leszedni, mert a LIDL-ben vette, úgy meg volt szorulva... Próba- szerencse. Kulccsal tegnap igen nehezen azért körbe tudtam forgatni, de mert nem nem láttam tengelyirányú mozgást, arra gondolok, hogy a kuplung csúszott.

Üdv:Taliga
sorszám: 46675 (141732)
(előzmény: Árpád, 2014-02-16 18:41:18)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-02-16 18:52:20
Mielőtt valaki megbiralna hogy miből telik ilyesmire, a telekom rángatott bele a dologba. Kedvezményes ár, 2 éves kamat mentes kölcsönre. Jól megszívtam, most nem tudom a mobil netet lemondani.
sorszám: 46674 (141731)
(előzmény: Árpád, 2014-02-16 18:41:18)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-02-16 18:41:18
Én anno úgy szedtem le hogy a másik oldali deklit levettem és kiékeltem a lánckereket egy megfelelő imbuszkulcsal ami beszorult a fogak és a blokk oldala közé.

Nem semmi az ipad minim.:) a deklit helyett arra javított hogy Dél Kína. :D
sorszám: 46673 (141730)
(előzmény: Keri, 2014-02-16 18:12:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-02-16 18:20:22
Képet nem lehet feltölteni.
Ez régi weblap.
Csak tudok pár HTML kódot, amit ha beírok szövegként akkor azt képként jeleníti meg a böngésződ :) és egy külső kép címét szúrtam be.

Elvileg van FTP ahova a túrák képeit fel szokták tölteni, de soha nem tudom a jelszavát.
sorszám: 46672 (141729)
(előzmény: taliga, 2014-02-16 17:15:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-02-16 18:12:05
Igen úgy emlékszem csak az a spirálos végű csavar fogja. Az alatt van egy csapágy Lehetséges hogy bal menetes, ezt én is mindig megszívom. Nagyon régen szedtem szét.

5. fokozatba rakjad és úgy húzd be a hátsó féket, az megfogja a főtengelyt.
Vagy légkulccsal is próbálkozhatsz, ha van, annak nem kell ellentartani.
A gyújtás oldali csavarhoz ne nyúlj, azzal nem lehet megfogni.
sorszám: 46671 (141728)
(előzmény: taliga, 2014-02-16 17:15:50)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-02-16 17:15:50
Szia,

Elkezdtem leszedni a deklit. A főtengely végén levő anya (?) azonban kifogott rajtam.
A tartó csavarokat kicsavartam, 2-3 mm-t lötyög a dekli. Látszólag nincs köze a főtengely véghez, ami mozdulatlanul "áll". OK, 22-es kulccsal próbálom elfordítani- reélem, jobbmenetes. Persze viszonylag könnyen körbefordul. Kompresszió ide, vagy oda. 1-es Sebességbe berakom, simán forog vele a kerék is. Ráállok a hátsó fékre. Erre már nehezebben, de így is körbefordul. Leszedtem a gyújtásoldali deklit is, de ott csak egy 8-as csavar van, azzal nem hiszem, hogy meg tudnám fogni...
Olyan, mintha nem anya lenne.
Az az "anya", amin a ferde fogazású fogaskerék van 22-es kulcsnyílással?
Lefotóztam, de nem tudom, hogy lehet feltölteni képet.
pls help

Köszi:Taliga
sorszám: 46670 (141727)
(előzmény: Keri, 2014-02-16 09:16:45)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-02-16 15:40:21
Ólomakku 300-400 ciklus. Naponta tényleg kb. egy év.
És nagyáramú kistütésnél csökken akivehető kapacitás. Pl. 20Ah-t 5A-rel érdemes sütni hosszabb távon. Bár a sziikonos állítólag a 10A-t is bírja.
A LiFePO4 állítólag 1000-2000 ciklust is tud a kapac 70%-ra csökkenéséig. És ezt lehet sütni nagyobb árammal. 20Ah 40A-t is bír. Bár nekem 1-0,5C elég, akkor is 1-2 óránként akkut kell cserélni. ;-)
sorszám: 46669 (141726)
(elözmény: taliga, 2014-02-15 21:46:17)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-02-16 15:36:49
Inkább támogatom az ételárust 400Ft-tal, mint az olajlobbit. :-)
sorszám: 46668 (141725)
(elözmény: taliga, 2014-02-15 21:39:27)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-02-16 13:15:11
Szia,
Köszi a jó szavakat, a bátorítást.
Taliga
sorszám: 46667 (141724)
(elözmény: taliga, 2014-02-15 23:19:31)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-02-16 13:12:50
Sziasztok,

Koszi a gondolatot. Este lehet szét is szedem.

Szokás itt fényképet közölni a járgányról?

Üdv taliga
sorszám: 46666 (141723)
(előzmény: Keri, 2014-02-16 09:16:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-02-16 09:16:45
Elkopott a racsni, eltört a rúgó vagy csak szorul a bordás tengely és nem kapcsolódik a racsni.

Ez van a berúgókar másik végén:


Nem egy komplikált szerkezet, a deklit meg minden képen le kell venni, szóval vedd le és meglátod mi a gondja.

A berúgókart nem kell leszerelni, az lejön egyben a deklivel, csak a fordulatszám mérő kihajtásnál a főtengely végéről kell lecsavarni az anyát, mert a dekli csavarokon felül az is tartja.
sorszám: 46665 (141722)
(elözmény: taliga, 2014-02-15 22:29:53)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49064)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu