:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Egyébként ezeket néztem ki magamnak, ennyiért:
http://www.kelomotor.hu/spool_cord_oscar_f.html
http://www.kelomotor.hu/spool_cord_kirk.html
http://www.kelomotor.hu/csizma_prob_trav.html
Érdemes megnézni a www.bembomotor.hu oldalt!
hát nem tudom,én inkább fizetek mint a katonatiszt ha az életem megóvásáról van szó!de az tény ha rendes csizmát veszel,ami nem csak egy szezont bír azt kuka,,mert ami nem ilyen annak a minőségét ,ill időtállóságát meg kell fizetni.
A másik meg az hogy nekem a szervízbe van egy munkavédelmi bakancsom,jó kis békebeli
20éves surci,és azzal poroszkálok az utakon.Ezt mindenki maga választja meg mit visel magán,ez olyan mint keverék arány,ki mit szeret.
üdv:András
Szervusz!
Most láttam a hozzászólásod,beszéltem a műszerésszel aki javítja a gépet,ő is örül hogy nem kell szórakozni a gyujtásommal csak cserélni és kész.nos a lényeg az hogy arról beszélgettem vele hogy nem egy javíthatatlan probléma ez a szegecses dolog,viszont itt pesten senki se hajlandó elvállalni a javítást.Ha neked az úgy megfelel, hogy eladod nekem az etz gyujtást,ami a blokkba van és én odaadom még pluszba azt ami nálam ment tönkre akkor az jó.mert ugyanis ennek ettől a bajtól eltekintve semmi baja,mindössze csak a szegecs hagyta el magát.Természetesen, most nem arra gondolok,hogy csere-bere,hanem a pénzen felűl még az enyémet is odaadom,mert ez még müködne,csak ezt a kis hibát kell javítani.
üdv:András
sorszám: 25661 (91384)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2008-03-04 20:34:50)
Köszi a tippeket. Ami boltokat néztem, azokhoz a kelo szinte ingyen van. Amit kinéztem, a komplett garnitura kijönne 55 ezerből. Máshol ennyi egy csizma.
Georgie
Mofa-ker,hubermotor,ill,petinél a zichy utcában. A mofánál vettem a kabátot mert a másik kicsit odalett:)fekete cordura kabát kivehető béléssel gerinc,váll csipő proti van benne és 20e pengő volt össz-viszz.
remélem találsz valami jót.
üdv:András
UI:szerintem a kelo kicsit drága!
azzal nincs baj ha puha(puhább) mert az még friss gumi,viszont ha töredezett mát akkor szokás cserélni.Az utángyártott szar karmantyúkat nem ajánlom senkinek,nekem volt bőven bajom a főfékhengerrel,bár a nyeregbe lehet hogy jókat adnak,viszont én a nyergemet úgy csináltam meg,hogy ismerek egy faszit aki tömítéseket készít,mindenfélét,és ő adott egy méretes darabota nyeregfelek közé és utána tömítőpasztával vékonyan bekentem és készen is van.nekem azóta úgy fog,hogy ha keményebben megrántom a szarvát,megtudom számolni az aszfalton a repedéseket, annyira le tud blokkolni.Ha a főfékhenger nem megy rendesen mert ereszt esetleg akkor komolyabban érezhető a fékhatás elmaradása,és olyan mintha csak csúszna a fék és nem fog rendesen,mert nincs olajnyomás.
Szép estét, napot mindenkinek, aki olvassa. Azt szeretném kérdezni Tőletek, hogy hol lehet jó minőségű, de természetesen olcsó motoros ruhát, csizmát venni. Nézegettem a www.kelomotor.hu oldalon. Találtam felsőt, nadrágot, és bakancsot is. A ruha cordura, a csizma bőr. Ismeritek a céget? Tudtok ennél kedvezőbb árú cuccokat? A válaszaitok előre is köszönöm. Georgie
Először is mérjél rá az akkura, bármilyen primitív műszerrel.
1. Ha van fesz, kb 10V felett, akkor valamelyik saru lecsúszott, zárlat nem valószínü, mert akkor a biztosíték is elászállt volna.
2. 10V alatti feszültség: seleks és társai jellegü gagyitron akkut vettél, ami képes egyettlen pillanat alatt tönkremenni. Nekem piros lámpánál megálláskor ment tönkre egy ilyen :)
Garanciális csere.
Köszönöm válaszod hát én is igy vélekedem hogy csak nincs nagy baj . Ha megtaláltam a hibát megirom mi is volt .
ÜDV CHARLIE
Vagy valamelyik cstlakozósaru meglazult a rázkódástól. Szerintem nem lehet nagy baja, mert ha előtte minden rendben volt vele nem lesz egy pillanat alatt olyan egetverő problémája.
Én is jártam már így a 125-ösömmel. Télen ment el az áram az otthonomtól 10 km-re. Biztik rendben voltak, amihez hozzáfértem megmozgattam de nem lett jó. Apámnak telefonáltam hazavittük kocsival. Csavarhúzóval megvakerászunk minden csatlakozót. És jó lett. Azóta van mindig a mellényzsebemben pici csavarhúzó. :))
Üdvözletem . Nem tudom mi történt a motorommal (etz 250 ) eltünt belöle az ÁRAM . Egyik pillanatb még motorozok semmi gond a következő pillanatba leálitom és ráakarom adni a helyzet jelzőt de semmi . Ráadom a gyujtást a visszajelzők nem világitanak ( üres , töltés ) nem tudom mi lehet probáltam uj akksit sarukat megmozgatni , biztositékok jók nem vágott ki egyet sem nem tudom mi szállt el benne de semmi életjelet nem ad elektromosság felöl :S
Kérlek segitsetek fontos lenne
ÜDV CHARLIE
Amennyire én értek hozzá a Krauser pont annyira kompatibilis a motorommal, mint egy "ETZ125 csomagtartó".
Végy egy ETZ125 csomagtartót... :-)
Van egy gyökér kérdésem.
Hogyan lehet gányolás nélkül feltenni a krauzer oldalkereteit(csak ezek vannak) ETZ 125-öre, ha még a hátsó kapaszkodót is fenn akarom hagyni? A csomagtartók felszerelésére van olyan módszer, ami nem azzal kezdődik, hogy "Végy egy flexet..." vagy "Végy egy fúrógépet..." ?
Ha ereszt a fék, akkor nem csak cső csere lesz. Kell oda az összes fék karmantyú is jó esetben. Roszabb esetben egy főfékhenger is.
Nektek mi a tapasztalat a kapható MZ fékcsövekkel? Nem túl puha? Mert nekem azt mondták, hogy az utángyártott gumi fékcsővek legalább olyan puhák, mint a régi elhasználódott eredeti.
sorszám: 25647 (91356)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-05 00:09:56)
Dehogy, sima C1 azaz alaphézagu csapágy van a váltóban nekem.
Teljesen problémamentes. Lehet hogy nem olvasta a doksit a motorm :D
Ha a Hondámnak jó gyárilag a C1, akkor az MZnek is jó lesz, másik hogy irdatlan drága a C4 és még főtengelyhez is elegendő a C3.
ja ilyenkor célszerű fékbetétet is cserélni mert lehet már beitta az olajat:)
akár az utcán is megjavítható a motorod,ha át tudod hozni a gépet,akkor már a héten megtudom csinálni,v. átugrok vonattal hétvégén,mert péntekig melózom.
üdv:András
sorszám: 25644 (91349)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-05 00:09:56)
A helyzet a következő:vegyél egy új fékcsövet hozzá(boltban próbálj rajta átfújni hogy jó-e),aztán kell két duplaajkú vitonos szimering a telókba,és gátlóolaj.Ha ezek megvannak akkor, szólj és szívesen segítek mert nem nagy meló.voltaképpen ráérek,csak gyalogbéka üzemmódban tudok közlekedni,mert beszart a szekér.Ja amúgy pestről tudnék átmenni.A karbival kapcsolatban meg meg kell nézni a motor viselkedését,és akkor talán tudok arra is valami gyógymódot,mert abban nem vagyok teljesen offé.
üdv:András
hali! Ezek nem egy olyan nagy melók. ha gondolod szivesen segítek, csak kb 3 hét mulva érek rá mert hétfőn megyek ki 2 hétre németországba melóbol kiküldetésre. peti.janka@gmail.com-ra írj ha még akkor is kell segíteni és egyeztetünk. egyébként én Dunaalmási vagyok.
Hello!
Fúvókák azokra gondoltam. De köszönöm rátaláltam a neten azóta. + kaptam segítséget is hozzá.
Haho: M
sorszám: 25641 (91341)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-04 12:33:45)
Vagyis ha tudnátok:)
Külömben a hivatásos szerelökkel szívtam már egyszerkétszer...:(
Helyzet az hogy az elsö fékben(alig fog+olajat ereszti) meg a telóban szimeringet kéne kicserélni, a karbiban meg súbertű meg állító csavarok cseréje...:)
Ha tudnál segíteni akkor nagyon megköszönném!
Rendben,értelek én! Csupán kiváncsiság vezérelt mikor ezeket megkérdeztem! Sajnos a számitásaim nem váltak be,mivel még nem kaptam ösztöndijat a sulitól... Nem tudom mikor utalnak végre a nyavajások egy kis pénzmagot :) Igyhát nem várok tovább és téged sem várakoztatlak,lemondok a gyújtásról,mivel nincs keretem rá és ezzel átengedem a másik félnek! Köszönöm válaszod! Üdv: Tamás
sorszám: 25638 (91337)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2008-03-04 20:34:50)
Szia!
Sokat nem szeretném ragozni a dolgot.Azért szeretném eladni,mert úgy is mondhatnám munkadíj fejébe jutottam hozzá.És a legfontosabb az,hogy az én motoromra(Suzuki)nem lehet felszerelni.Bár azt mondják...SEMMI SEM LEHETETLEN!...:) Szóval minden viccet félretéve,megvan hozzá a generátor is szénkefékkel együtt,és a nyákos gyári megoldás a mágnessel egybekötve.És a legfontosabb!Van egy komoly érdeklődő rá,akinek csak ez kell!Remélem ő is olvassa ezt az írást,és látja hogy én már félig neked ígértem,mivel te érdeklődtél először.Ő viszont már fel is hívott,és látszott hogy komolyan kell neki.Én annak oda,aki először kifizeti azt amit kérek érte.Szerintem korrekt az ár,de ezt nem a fórumon fogom megbeszélni.Amúgy pedig ha kételkedsz abban hogy valóvan jó e,akkor ne is beszélgessünk róla.Ha nem lenne jó,miután (ezt valaki megveszi)akkor természetesen visszaadom az árát.Nálam ez a garancia erre.Ha ez kevés,akkor sajnálom!Én ugyanis nem hallgatnám végig hogy jól megkiabáljanak néhány ezer forint miatt.Nekem a becsület ennél többet ér.És ezt elmondtam a másik srácnak is.
Üdv:Gyuri.
Én meg Tokodi vagyok. Rendesen képviselteti magát itt a környék! :-)
Egyébként gyárilag tényleg minden csapágy C4-es a MZ-ben. (Szerintem a könyv is ezt írja) Persze jó a C3-as a főtengelyhez is, a váltóba meg bármi bírja.
Hello! Én a váltóból eredeti C4-es DDR csapágyakat szedtem ki. És az ETZ 250 Szerelési Könyvben olvastam hogy a váltóba (is) C4 kell.
Te milyent használsz versenyen? Jó a C3-as váltóba?
Sziasztok!
Kis etz-hez keresek jó állapotú karbit 22 N 2-2 es kell rá elméletileg.Ha van valakinek eladó légyszi ármegadással dobj egy mailt tibors@citromail.hu -ra
váltóba??? oda nem sima csapágy való? csak a főtengelynél van C4...de egyébként oda is teljesen jó a C3
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy amihez a szénkefék hozzáérnek nem tudom mi annak a neve,de az enyém olyan árkos, hogyha rátenném a lemezjátszó tűjét talán Mozart csendülne fel. Szerintetek ez természetes, vsgy illene kicserélni ha lehet egyáltalán? Amúgy ETZ 125-ről van szó. Okozhatja ez azt, hogy amikor ráadom a világítást kb 2000-et visszaesik a fordulat? Nem nagyon szeretném elvinni autóvillamosság szerelőhöz mert eléggé lehúzósak felénk. Előre is köszönöm: Tamás
helló! Mien baja van a gépednek? Ha tudok szivesen segítek.
Hello! Én dorogi vagyok. Lehet hogy tudok segíteni, bár nem vagyok "hivatásos" szerelő.
Hello! Az lenne a kérdésem hogy a Ts 250/1-be jó a váltóba C3-as csapágyak? Azért kérdezem, mert a könyv C4-et ír. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Hello!
Valaki nem tud Esztergom környékén valami jó Mz szerelöt?
Elörre is kössz: Bálint:)
eladó!!
etz 125 tank(3000 ft)
mz első ill hátsó sárvédők(1500 FT a kettő)
mz ts 250 ülés kompletten 2500 Ft(huzat szakadt)
képeket tok küldeni
E-mail:adam851017@freemail.hu
tel:06 30 419-9581
Bajdú-Bihar B.újfalu
HAli gali mindenkinek!!!
NEKEM van mz etz 125 ill 150-eshez bármilyen alkatrészem,ELADÓ vagy cserélek De nekem kéne 1 komplett kuplung mz etz150-hez csere is érdekel.ÍRJATOK mihamarabb sziaztok
igazad van,én is örülnék egy eredetinek,de ahogy irták,ez télleg ereklyének számít már:)
milyen szelepre gondoltál?inkább fúvóka méret, mert az van,csak a könyvet odaadtam annak aki motorommal együtt megvette.
milyen géphez kellene.mert etz még van de ez csak üzemeltetési könyv,de asszem ebbe is benne van 125-150ccm
Én valahol olvastam, talán valamelyik fórumon, hogy az Etz-k hátsó lengővillájára is úgy égették rá a festéket. Nekem még szerintem a gyári van rajta és csak néhány helyen van lepattogva.
Hah, tudjátok mi jutott az eszembe? Ha ráégetik a festéket kemencében ez kb 180°C és akkor nem jön fel akkor a későbbiekben sem szabad neki leválnia. Nem lesz az olyan meleg.
Szerintem ebben az esetben célszerűbb lenne hőálló kazánfestéket venni...
Köszi szépen. Az igazság az, hogy festő fogja lefesteni. A festés után a blokk oldalát kemencébe teszik és ráégetik a festéket.
Szia!
Én pár éve festettem le benzin és olajáló spray akrilfestékkel és a hőtágulás nem ártott neki. Csak a cipőm dörgölte le. Szerintem nyugodtan csináld.
Sziasztok!
Mit gondoltok ha lefestem az MZ blokkjának oldalát sima autófestékkel feketére, lepattogzik a hőtágulás miatt?
Erről volt nemrégiben szó, ez van mikor megsérül a grafit. Ahol megsérült, ott nagyon hamar egy árok lesz. Ahogy a csúszógyűrű fogy, a szénkefe folyton ki-be jár, ettől törik el a vezetéke is.
A töltéslámpa meg azért világít, mert az elpattogó kefe miatt nincs rendes gerjesztés, a generátor teljesítménye ettől a töredékére csökken és így már pl a világítást sem bírja.
Lényeg, hogy ki kell cserélned a csúszógyűrűket.
Lehet kapni új csúszógyűrűket is készen. Vagy ha akarsz, esztergáltathatsz is rá bronzból, de ez kissé bonyolultabb megcsinálni. Egyszerűbb ha veszel kész szenet, azt csak cserélni kell műanyagostól adják, felrakod a tengelyre, fel kell forrasztani és kész.
Köszönöm megjött, pont tegnap írtam neked emailt!
Valamiért a spam-ek közé tette, én meg ott nem néztem. Tegnap megtelt a postafiók, így egy nagytakarítást csináltam, akkor találtam meg.
Írtam válasz emailt is, csak már ide nem jutott eszembe írni!
Köszi még egyszer!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|