:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Amennyire én értek hozzá a Krauser pont annyira kompatibilis a motorommal, mint egy "ETZ125 csomagtartó".
Végy egy ETZ125 csomagtartót... :-)
Van egy gyökér kérdésem.
Hogyan lehet gányolás nélkül feltenni a krauzer oldalkereteit(csak ezek vannak) ETZ 125-öre, ha még a hátsó kapaszkodót is fenn akarom hagyni? A csomagtartók felszerelésére van olyan módszer, ami nem azzal kezdődik, hogy "Végy egy flexet..." vagy "Végy egy fúrógépet..." ?
Ha ereszt a fék, akkor nem csak cső csere lesz. Kell oda az összes fék karmantyú is jó esetben. Roszabb esetben egy főfékhenger is.
Nektek mi a tapasztalat a kapható MZ fékcsövekkel? Nem túl puha? Mert nekem azt mondták, hogy az utángyártott gumi fékcsővek legalább olyan puhák, mint a régi elhasználódott eredeti.
sorszám: 25647 (91356)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-05 00:09:56)
Dehogy, sima C1 azaz alaphézagu csapágy van a váltóban nekem.
Teljesen problémamentes. Lehet hogy nem olvasta a doksit a motorm :D
Ha a Hondámnak jó gyárilag a C1, akkor az MZnek is jó lesz, másik hogy irdatlan drága a C4 és még főtengelyhez is elegendő a C3.
ja ilyenkor célszerű fékbetétet is cserélni mert lehet már beitta az olajat:)
akár az utcán is megjavítható a motorod,ha át tudod hozni a gépet,akkor már a héten megtudom csinálni,v. átugrok vonattal hétvégén,mert péntekig melózom.
üdv:András
sorszám: 25644 (91349)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-05 00:09:56)
A helyzet a következő:vegyél egy új fékcsövet hozzá(boltban próbálj rajta átfújni hogy jó-e),aztán kell két duplaajkú vitonos szimering a telókba,és gátlóolaj.Ha ezek megvannak akkor, szólj és szívesen segítek mert nem nagy meló.voltaképpen ráérek,csak gyalogbéka üzemmódban tudok közlekedni,mert beszart a szekér.Ja amúgy pestről tudnék átmenni.A karbival kapcsolatban meg meg kell nézni a motor viselkedését,és akkor talán tudok arra is valami gyógymódot,mert abban nem vagyok teljesen offé.
üdv:András
hali! Ezek nem egy olyan nagy melók. ha gondolod szivesen segítek, csak kb 3 hét mulva érek rá mert hétfőn megyek ki 2 hétre németországba melóbol kiküldetésre. peti.janka@gmail.com-ra írj ha még akkor is kell segíteni és egyeztetünk. egyébként én Dunaalmási vagyok.
Hello!
Fúvókák azokra gondoltam. De köszönöm rátaláltam a neten azóta. + kaptam segítséget is hozzá.
Haho: M
sorszám: 25641 (91341)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-04 12:33:45)
Vagyis ha tudnátok:)
Külömben a hivatásos szerelökkel szívtam már egyszerkétszer...:(
Helyzet az hogy az elsö fékben(alig fog+olajat ereszti) meg a telóban szimeringet kéne kicserélni, a karbiban meg súbertű meg állító csavarok cseréje...:)
Ha tudnál segíteni akkor nagyon megköszönném!
Rendben,értelek én! Csupán kiváncsiság vezérelt mikor ezeket megkérdeztem! Sajnos a számitásaim nem váltak be,mivel még nem kaptam ösztöndijat a sulitól... Nem tudom mikor utalnak végre a nyavajások egy kis pénzmagot :) Igyhát nem várok tovább és téged sem várakoztatlak,lemondok a gyújtásról,mivel nincs keretem rá és ezzel átengedem a másik félnek! Köszönöm válaszod! Üdv: Tamás
sorszám: 25638 (91337)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2008-03-04 20:34:50)
Szia!
Sokat nem szeretném ragozni a dolgot.Azért szeretném eladni,mert úgy is mondhatnám munkadíj fejébe jutottam hozzá.És a legfontosabb az,hogy az én motoromra(Suzuki)nem lehet felszerelni.Bár azt mondják...SEMMI SEM LEHETETLEN!...:) Szóval minden viccet félretéve,megvan hozzá a generátor is szénkefékkel együtt,és a nyákos gyári megoldás a mágnessel egybekötve.És a legfontosabb!Van egy komoly érdeklődő rá,akinek csak ez kell!Remélem ő is olvassa ezt az írást,és látja hogy én már félig neked ígértem,mivel te érdeklődtél először.Ő viszont már fel is hívott,és látszott hogy komolyan kell neki.Én annak oda,aki először kifizeti azt amit kérek érte.Szerintem korrekt az ár,de ezt nem a fórumon fogom megbeszélni.Amúgy pedig ha kételkedsz abban hogy valóvan jó e,akkor ne is beszélgessünk róla.Ha nem lenne jó,miután (ezt valaki megveszi)akkor természetesen visszaadom az árát.Nálam ez a garancia erre.Ha ez kevés,akkor sajnálom!Én ugyanis nem hallgatnám végig hogy jól megkiabáljanak néhány ezer forint miatt.Nekem a becsület ennél többet ér.És ezt elmondtam a másik srácnak is.
Üdv:Gyuri.
Én meg Tokodi vagyok. Rendesen képviselteti magát itt a környék! :-)
Egyébként gyárilag tényleg minden csapágy C4-es a MZ-ben. (Szerintem a könyv is ezt írja) Persze jó a C3-as a főtengelyhez is, a váltóba meg bármi bírja.
Hello! Én a váltóból eredeti C4-es DDR csapágyakat szedtem ki. És az ETZ 250 Szerelési Könyvben olvastam hogy a váltóba (is) C4 kell.
Te milyent használsz versenyen? Jó a C3-as váltóba?
Sziasztok!
Kis etz-hez keresek jó állapotú karbit 22 N 2-2 es kell rá elméletileg.Ha van valakinek eladó légyszi ármegadással dobj egy mailt tibors@citromail.hu -ra
váltóba??? oda nem sima csapágy való? csak a főtengelynél van C4...de egyébként oda is teljesen jó a C3
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy amihez a szénkefék hozzáérnek nem tudom mi annak a neve,de az enyém olyan árkos, hogyha rátenném a lemezjátszó tűjét talán Mozart csendülne fel. Szerintetek ez természetes, vsgy illene kicserélni ha lehet egyáltalán? Amúgy ETZ 125-ről van szó. Okozhatja ez azt, hogy amikor ráadom a világítást kb 2000-et visszaesik a fordulat? Nem nagyon szeretném elvinni autóvillamosság szerelőhöz mert eléggé lehúzósak felénk. Előre is köszönöm: Tamás
helló! Mien baja van a gépednek? Ha tudok szivesen segítek.
Hello! Én dorogi vagyok. Lehet hogy tudok segíteni, bár nem vagyok "hivatásos" szerelő.
Hello! Az lenne a kérdésem hogy a Ts 250/1-be jó a váltóba C3-as csapágyak? Azért kérdezem, mert a könyv C4-et ír. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Hello!
Valaki nem tud Esztergom környékén valami jó Mz szerelöt?
Elörre is kössz: Bálint:)
eladó!!
etz 125 tank(3000 ft)
mz első ill hátsó sárvédők(1500 FT a kettő)
mz ts 250 ülés kompletten 2500 Ft(huzat szakadt)
képeket tok küldeni
E-mail:adam851017@freemail.hu
tel:06 30 419-9581
Bajdú-Bihar B.újfalu
HAli gali mindenkinek!!!
NEKEM van mz etz 125 ill 150-eshez bármilyen alkatrészem,ELADÓ vagy cserélek De nekem kéne 1 komplett kuplung mz etz150-hez csere is érdekel.ÍRJATOK mihamarabb sziaztok
igazad van,én is örülnék egy eredetinek,de ahogy irták,ez télleg ereklyének számít már:)
milyen szelepre gondoltál?inkább fúvóka méret, mert az van,csak a könyvet odaadtam annak aki motorommal együtt megvette.
milyen géphez kellene.mert etz még van de ez csak üzemeltetési könyv,de asszem ebbe is benne van 125-150ccm
Én valahol olvastam, talán valamelyik fórumon, hogy az Etz-k hátsó lengővillájára is úgy égették rá a festéket. Nekem még szerintem a gyári van rajta és csak néhány helyen van lepattogva.
Hah, tudjátok mi jutott az eszembe? Ha ráégetik a festéket kemencében ez kb 180°C és akkor nem jön fel akkor a későbbiekben sem szabad neki leválnia. Nem lesz az olyan meleg.
Szerintem ebben az esetben célszerűbb lenne hőálló kazánfestéket venni...
Köszi szépen. Az igazság az, hogy festő fogja lefesteni. A festés után a blokk oldalát kemencébe teszik és ráégetik a festéket.
Szia!
Én pár éve festettem le benzin és olajáló spray akrilfestékkel és a hőtágulás nem ártott neki. Csak a cipőm dörgölte le. Szerintem nyugodtan csináld.
Sziasztok!
Mit gondoltok ha lefestem az MZ blokkjának oldalát sima autófestékkel feketére, lepattogzik a hőtágulás miatt?
Erről volt nemrégiben szó, ez van mikor megsérül a grafit. Ahol megsérült, ott nagyon hamar egy árok lesz. Ahogy a csúszógyűrű fogy, a szénkefe folyton ki-be jár, ettől törik el a vezetéke is.
A töltéslámpa meg azért világít, mert az elpattogó kefe miatt nincs rendes gerjesztés, a generátor teljesítménye ettől a töredékére csökken és így már pl a világítást sem bírja.
Lényeg, hogy ki kell cserélned a csúszógyűrűket.
Lehet kapni új csúszógyűrűket is készen. Vagy ha akarsz, esztergáltathatsz is rá bronzból, de ez kissé bonyolultabb megcsinálni. Egyszerűbb ha veszel kész szenet, azt csak cserélni kell műanyagostól adják, felrakod a tengelyre, fel kell forrasztani és kész.
Köszönöm megjött, pont tegnap írtam neked emailt!
Valamiért a spam-ek közé tette, én meg ott nem néztem. Tegnap megtelt a postafiók, így egy nagytakarítást csináltam, akkor találtam meg.
Írtam válasz emailt is, csak már ide nem jutott eszembe írni!
Köszi még egyszer!
Hali!
Etz150 a forgórész amire a szénkefék ráfeküdnek/grafitos/ annak 1 része mittül kophat el teljesen?rövid idő után.
-Az egyik szénkefe vezetéke elszakad az is hamar szinte még be sem kopott.
-töltés lámpa kicsit világit ha ráadom a világitást ha leveszem akkor nem jelez vissza.
Ha tudtok mondani valamit a kérdésekre köszi
mit szólnál ahhoz ha telefonon beszélnénk ezt meg.Annyit előre mondhatok,hogy én lényegesen kevesebbre gondoltam mint 5000 ft.Ha neked ez már bíztató,akkor hívhatsz bármikor.a számaim az előző linkekben megtalálod.
Valamint mi van a "csomgban"?? Allórész a HALL jeladóval meg a főtengelyre helyezendő alkatrész is jár hozzá? Működik rendesen?? Milyen okból kifolyólag adod el??
MEnnyiért válnál meg tőle???
sorszám: 25612 (91282)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2008-03-03 16:19:45)
Üdv Minden MZ tulajdonosnak!
lenne nekem egy eladó elektronikus gyújtásom 125 ös vagy 150 es ETZ re.Generátorral együtt.Az ár nagyon csekély,mert fekete doboz hiánya van.De ha sikerül összehoznom ezt a dolgot,vagy érdekel valakit így is,akkor elér a következő számok valamelyikén.
06-70-387-0163
06-30-395-0322.
Ha valakinek komplett Elektomoos gyújtás kellene,akkor a Trabi gyújtást tudom ajánlani,már "szinte teljesen"kész van az ETZ változat is.Szóval ha kell valakinek ilyen,akkor jelezze,és legyártom neki.
Üdv:Gyuri.
Hello!
A gépkönyvedben nincs szó a szelepek méretéről?
Üdv: M
sorszám: 25610 (91270)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-03 00:37:06)
Szia Attila!
Megkaptad a számlapokat amiket a múltkor elküldtem még a múltkor? Amivel itt van regisztrálva e-mail címedre nem ment el és elküldtem a másikra. Csak azért kérdem mert megígértem, hogy küldöm és igy megynyugszik a lelkiismeretem, hegy célba ért a cucc.
Persze, hogy nem eladó, ez egy ereklye! :-)
Ha lesz fényképezőgépem csinálok róla 1-2 fotót.
Üdv Attila
Köszi,de itt nekem a gyári mivolta ami izgat.:-)
sorszám: 25607 (91261)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-03 00:37:06)
nekem volt a trophy gépkönyvemben rajz róla hogyan kell elkészíteni és meg is csináltam, csak én acél cső helyett,kibeleztem egy selejtes gyertyát.viszont cserébe hibátlan müködik a cucc,jó nem századra pontosan,és elég gyorsan be lehet vele lőni a gyuszit.
Sziasztok!
Tudja-e valaki a 150-es trophy MZ karburátor szelepeinek gyári méretét?
Köszi: SzM
Szia!
..én a gyújtásra gyanakodnék, de lehet a gyertya hézagod nagy....jah..oldalsztenderen probálod??...nekem ugy az összes mz leállt...majdhogy...
Nézd meg az uszoszintet...lehet tul kicsi...
A levegő csavar 1,5 fordulatra legyen nyitva...
Sziasztok!
A 250es trophy, és a TS kipufogó könyök megegyezik?? Esetleg még az ETZ? vagy mind a 3 más? Holnap megyek venni, de a boltban csak 1 fajta van...
Segítséget előre is köszönöm!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|