:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hi!
Van aki használ valamijen plussz benzinszürőt? ami a csőnél van beiktatva?ha igen gondolom sokat számit?
vélemény??? köszönöm
Hi!Igaz ha mindenki azt mondja hogy végülis mit akarok 1 olyan aksival.Persze lehet magában jó csak ugy terhelésnél mindjárt lezuhan a kapacitása.
Amugy nézzegettem a töltést 3-4 nél okés ha esik a ford.akkor felgyullad ha huzzom neki 5-6 ig akkor megint elkezd villágitani.ilyet csinálhat a szar akksi miatt is??hogy esetleg zárlatos s vissza felé is elsül vagy tönkre vágja a feszt.?Mert csak arra gondoltam hogy ha az akksi szar akkor max.leginkább nem tartja az áramot.
sorszám: 25764 (91623)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-09 18:23:27)
Sziasztok!
Nemrég' vettem egy ETZ-250-est es van egy olyan problémája, hogy a fékbetétek folyamatosan hozzáérnek egy kicsit a tárcsához, tehát egy nagyon picit folyton fékez. Abban szeretném kérni a tanácsotokat, hogyan lehet megszüntetni a problémát. Nem jelentős a súrlódás de azért csak nem kéne, hogy folyamatosan koptassa a betéteket.
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv!
Louie
etz 150-esről volt szó.Bocs, nem írtam le elöbb..de ha már nagyon régi lehet a fúvókád, akkor 135-öst vegyél bele, lehet már megkopott már.
Egyébként ha valakit érdekel, 115-öst raktam bele.Tűszelepet, fúvókát, és úszót cseréltem benne.Az alapjárati fúvóka azonnal beletört, és rakhattam vissza a régit.Súbertűt is vettem, de evvel teljesen össze omlott a rendszer.Itt is maradt a régi.Eddig megvagyok elégedve vele.kopp kopp
aha, így már okés:)
sorszám: 25761 (91620)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-10 19:38:55)
srácok ma szétkaptam a karbit mert csepegett a benzin belőle és 1 éjszaka alatt méretes folt került a motor alá... nagyon örültem neki, na mindegy, kiöntöttem belőle a benzint és felhoztam az asztalra szétszedni, 150-es etz-ről van szó ami 3 hónapja az enyém, gyárilag 110-es főfúvókája van, az úszóházam aljára meg oda van karcolva hogy 115, az összes fúvókám úgy néz ki mint ami már 800x volt ki meg betekerve, végülis új úszóháztömítéssel összeraktam és kipróbáltam
1: beállítok egy 1800 körüli alapjáratot amit tart, ha bemelegszik akkor az alapjárat 1800-2300 között jár, egyik lámpánál ennyi, másik kereszteződésben annyi
2: ha lejebb megyek 1600 köré vagy alá akkor kb 10 másodpercig tartja ezt a fordulatot majd mindez leesik 1000 köré ahol elkezd fulladozni, ha picit feljebb tekerem akkor ez a leesés és fulladozás nincs
3: nincs "teljes gáz", azaz csak elméletben van, a motor kb 3/4 gázig gyorsul, ha tovább tekerem, kiöblösödik a hangja és torpan a gyorsulása, nyilván valami benzinellátási hiba, de nemtudom hova nyúljak, esetleg wrong air, a legutóbbi henger fel-le szerelés óta van ez a teljes gázas hiba :( de az alapjárat már régi
ja a karburátorom elég trágya állapotban van, ha a gázkarral egy picit is megemelem a súbert, rögtön elkezd csörögni, a súberház fala is össze van karcolódva, szóval nem túl jó :(
hali! hanyas volt a főfúvóka maestro? 135???
Hello!
Tudna valaki ajánlani egy hatásos karbitisztító szert. Vettem egy karbit,ami sokat ált a benne maradt keverékkel és most így az egész karbi tele van egy ragacsos maradékkal. Létezik v.mi szer amivel szépen kiáztatható a karbi?
Ajajaj,már megint...na akkor röviden,akksinak és a fesszabnak semmi köze a gyorsuláshoz,az elektronikus szebben tölt,nálam bevált a fekete-fehér-rel,nem láttszik a fényszórón hogy villogna(annyira) még alacsony akkufesznél se csak a gyujtás balhézik egy kicsit míg fel nem tölt az akksi.Akinek írtam összetett problémája volt,és erre a válaszom lehet hogy neked kicsit ömlesztettnek tűnt.A gyorsulása az ő motorjánál szerintem ehet az az oka is hogy pl:kopott a karbija és nem tudja a kellő hajtóanyag keveréket bekergetni a hengerbe.De lehet sok minden gyujtás rossz beállítás,eltömődés,nem kap levegőt(eleget).Nekem se egy villám géza 5.ben a kis etz de azért ennyhe remény van gyorsulásra és nem lassulás lesz a végeredmény.1,2,3,4.ig jó csak az 5.et ha beteszem akkor már lomha egy kicsit.
Egyébként ez szubjektív vélemény ha már elektronikusat akarsz belerakni akkor ahhoz dukál egy zselés akksi is:))
hmm, ez most azt jelenti, hogyha lecserélném az aksimat egy savasra(most zselés van), és lecserélném a fesszabomat elektronikusra, akkor másképp viselkedne a motor gyorsulásnál?
sorszám: 25755 (91595)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-09 18:23:27)
Hali!
Beraktam a karbi felújjító készletet, a súbertű az felülről a 2-es rovátkán van, beállítottam a karbit, lementem pontosan 100km-t, és garantált 4.2litert evett, ugyan olyan gázhasználattal, mint felújjítás elött.Akkor 5liternél többet is meg evett.Köszönöm a segítséget!
Üdv!
Ha valaki lenne olyan hülye, gondolkodás nélkül becserélném egy SV650-re a CB-met :D
Mentem SV-vel, és nagyon jó kis gép. Ami különbséget éreztem az inkább csak abból adódik, hogy az SV V motor, az enyém meg sor4-es.
Na de annak is örülnének a Suzukinál, ha 85ló lenne! :-)
Hello!
Az SV650 en gyárilag 160 as gumi van.A jobb kezelhetőség miatt került rá szükebb gumi!
Nyíregyháza-Sóstóhegy
Lepke út 1. (Kétkanyar cukrászda mellett)
Ez a bolt címe, a bőrze szerintem a mellette lévő placon lesz.
én is nyíregyházán vagyok, pontosan hol is lesz a börze?
Továbbá:
http://www.szatmari-veteranok.hu/rendezvenyek.html
http://www.keletimotorosok.hu/esemenynaptar
Események, találkozók, túrák
Nyíregyházán, Sóstón Mikula Lászlónál lesz a bőrze.
Kik vannak még erről a környékről?
Üdv
gab
TS-125 alkatrészek eladók! Inkább email-benm érdeklődjenek, vagy telefonon. harmincas 374 hatvanötven
Szia Jason!
Én meg nem azért kérdeztem mert kötekedni akartam. Még ha csak "optikainak" szántad volna, akkor sem. Nem szokásom beleszólni más dolgába.
Egyszerűen a te kérdésed révén merült fel bennem a kérdés és mivel nekem nincs tapasztalatom nagyobb méretű gumival, viszont érdekelt a dolog ezért megkérdeztem a többieket.
Ennyi.
Asszem ezzel alaposan túl is magyaráztam...
szeva:András
Ha több benzint adsz neki akkor többet fog enni,pedig idáig azt kérdezted mivel lehetne lenyomni a fogyasztást,nem?
Valami nagyon el van rontva akkor ha nem tud gyorsulni,nekem tud,de csak lassan, kopott a karbim,de nincs most 30ropim hogy lecseréljem valami komolyabbra.Akksit cserélj,és állít(tat)sd be a gerjesztés\töltést a fesszabon. és akkor lehet a többivel foglalkozni
Hi!
Egy ETZ125
csak a henger 150
Hi!
Na igen én is gondoltam az aksit rég ki kéne cserélni az anno bmw szervizből való.Bár nekem is jobban tettszik a 4l fogyi.Akarbinál leht több benzin kéne neki?? Igen 4.ben huzzom azt megy 80-85 csak utána nem pedig sztem 5.ben is simán kéne gyorsulni.
Sőt igazából 120 at elkéne érnie még 2 személlyel is.
Lehet nem kellene ahoz vennem hogy 1x
ketten 100-105 ment csutkán/a ford is 7000 körül/csak utána derült ki hogy kimaradt az 5.ik.
Szóval ne azt nézzem igaz akkor még más volt.de azért köszi.
Én nem azért aakarok ilyen gumit feltenni a kis mz-re mert rajoskodni akarok hanem azért hogy normálisan tudjak vele motorozni ne kelléjen attol fosni hogy melyik kanyarban fikázik el az ember azért mert szar, kemény elöregedet gumi van a motorján , tehát én ezért akarok uj normális gumit a etz re.
a mofától nem rendelj mert nem tudod pontosan milyen méret kell,illesztési hézag stb szóval érdemes bemenni a boltba úgy hogy viszed magaddal a hengert, mondod hogy 1. túlméret az nagyjából behatárolja milyen és akkor lehet szűkebb körökben bogarászni
Oké, akkor tehát valami értelme.
Köszi: A
Én úgy tudom,hogy az adott dugattyúhoz mérten illik a hengert furatni (illesztési hézaggal kalkulálva). Tehát lehet,hogy egy tos méretet kell keresni. De lehet,hogy nincs teljesen igazam.
Üdv! Szerintetek érdemesebb egy boltban megvennem a dugattyút a hengerhez vagy rendelljem meg mofakertől?? Első túlméretes elvileg a henger. A fúrás mérete mindig szabványos?? Tehát nem kell mondjuk attól félnem,h ha mofakertől rendelek bele dugót akkor az kicsi lesz vagy nagy?? Boltban meg ugye bele tudom próbálni... Szerintetek??
köszi szépen :)!! Nem valószínű, hogy el tudok menni, de hát sose tudni ugyebár...köszi mégegyszer!
FEri
Üdv, a nyíregyházi veteránbörzét a veteran.hu lap eseménynaptárában találtam. A helyszín nincs megadva, de van egy telefonszám, ahol lehet érdeklődni. Még én se hívtam fel. :D
Infó: 20/220-0492.
mondjuk azt még érdemes hozzátenni, hogy számszerint egyező méretek esetén csupán a gumi profilja miatt jelentős eltérés lehet az egyes gumik effektív szélessége miatt.
Ezért nincs túl nagy jelentősége ha 1 mérettel nagyobbat tesz fel az ember egy jó profilu gumiból....
mellesleg bevallom nekem is tetszik a széles gumi még ha értelme nincs is :D
Optikai tuning.
A kormányozhatóságot és stabilitást rontja. Nyomtékos motoroknál azért van értelme, mert kell a felület, hogy átadja a nyomatékot az útnak, de valószínüleg ott is sokat nyom a latba divat. A régi Hondámon még 130-as gumi van 85LE-re és teljesen jól kezelhető, 20ezret kibírt egy gumi és a tapadás is megfelelő.
Manapság ilyen erős motorokra, pl SV650 legalább 170-es gumit raknak fel. (nem tudom mekkora az SV gumija, de jóval szélesebb)
Egyébként egyettlen értelmes indok a gyári mérettől való eltérésre, ha az adott méretben jobb gumikat lehet kapni.
Pl. MZ esetén ez a helyzet. Versenyen a gyárinál szélesebb gumit használunk, mert ebből a méretből van jó gumi, a hátrányok meg nem jelentkeznek olyan durván, mint az előnyök...na meg hozzá lehet szokni.
Sziasztok!
Nem egészen értem ezt a vastagabb hátsó kerékgumi dolgot... Ez csak optikai tuning vagy van valami egyéb előnye is?
Nem kötekedés (bár én nem látom előnyét csak hátrányát) de érdekel kinek mi a véleménye, miért jobb/rosszabb a vastagabb hátsógumi.
(másrészt erről talán még nem esett annyi szó, mint az olajokról, gyertyákról...)
Üdv: András
Az ETZ 125/150 gyári hátsógumi mérete: 3.25 X 16.
Szerintem keskenyebbet semmiképp ne rakj rá, tehát a szerintem jónak tűnő mérettartomány: 3.5 - 4.10 vagy 90 - 110 széles gumik.
Konkrétan a HEIDENAU márkából a mofaker honlapján található
90/80x16 Köpeny 52J K63 TL
90/80x16 Köpeny 52J K66 TL
100/90x16 Köpeny 54H K65 TL
100/80x16 Köpeny 56P K63 TL
100/70x16 Köpeny 52J K72 TL
110/70x16 Köpeny 52S K72 TL
110/70x16 Köpeny 52S K66 TL
110/80x16 Köpeny 55S K36 TT
110/90x16 Köpeny 59S K36 TL
325x16 Köpeny 55P K36 TT
350x16 Köpeny 60P K29 SW TT
350x16 Köpeny 58P K33 TT
típusokat ajánlom.
Nekem ezek közül a favorit a mit fel is tennék az a
325x16 Köpeny 55P K36 TT vagy a
110/80x16 Köpeny 55S K36 TT.
De ahogy Keri mondta válassz az ízlésed szerint. :D
Sziasztok Mz-és érdeklődők!
Egy tipustiszta MZ Ts125 volna eladósorba,a motor sokévet pihent egy fészerben,szürke forgalmival és régi rendszámmal,motorikussan kifogástalan,kis hibákkal mint pl:elsőkerékdefekt,1db fékkartörésés,elsőtelószimering gyenge-kérésre képeket küldök--------
zsebecom@freemail.hu
Nem tudom mekkora kell gyárilag a kis ETZ-re, meg 16"os Heidenauval nincs tapasztalatom, de hátulra K36 előra K65-öst használunk 18"-ban.
Ahogy elnézem a sima mintázatokat válogattad. Igazából nincs nagy jelentősége, mert jó gumikat gyárt a Heidi, tehát ami optikailag tetszik olyat tegyél fel.
Szélességben pedig a gyári méreteket javaslom, max egy mérettel nagyobbat.
Szeva minden motorosnak, VOlna egy kérdésem,hogy egy Mz etz 150 hátsó kekekére milyen típusu gumit rakjak? Az én ötleteim közt van 1.80/80x16 Köpeny 46J K63 TL
2.100/90x16 Köpeny 54H K65 TL, vagy esetleg 110/70x16 Köpeny 52S K72 TL kérem tapasztaltabb motoros társak válaszát elöre is kösszönöm. Jason
Sziaa!
Nyíregyen merre lesztek?? :)
Kimaradt, hogy van egy eladó ETS 250, szép gyári állapotban.
Üdv mindenkinek,
március 16.-án Nyíregyházán veterábörze. Valószínűleg több motort is viszünk eladás céljából. A szervezőt még nem hívtam, hogy mekkora érdeklődés szokott lenni, de remélem lesz kinálat és kereslet is bőséggel. Gyertek el minnél többen.
Szép napot,
Laci
Végül is mindegy ki hogy csinálja a lényeg hogy rendesen legyen meghuzva az előirt nyomatékkal.Ebben az egész dologban mondjuk benne van hogy olyan munkahelyen dolgozom ahol van eszterga és igy ingyen megcsinálták nekem.Az ilyen kis segédeszközök meg jól jönnek bármikor hiszen ellehet rakni őket nem kell kidobni mint egy kiürült "tejesdobozt".Jómagam igyekeztem mindenféle segédeszközt(blokkszéthuzó,dugattyúcsapszegkinyomó,dugattyúalátét stb)csinálni,hiszen nagyon megkönnyiti a munkákat.
Nem úgy gondoltam, hanem úgy, hogy az ember nem kapja le hetente a kuplungot. Arra a ritka alkalomra meg le lehet szedni a lánckereket.
Persze, ha van otthon használt az még egyszerűbb! :-)
Attila úgy gondolta szerintem, hogy már van használt láncereked és akkor minek esztergáltatni.....(bocs hogy beleszóltam)
Holnap börze Szigetszentmiklóson!
Ezt nem tudtam hogy ugyanaz a méret,de szerintem egy ilyen kis csövecskét ha van esztergályos ismerős akkor is érdemes csináltatni,hiszen ha csak a kupplungot kell leszedni akkor minek bontsuk meg a blokk másik felét is??Persze ez csak az én véleményem.
Hideg indítás után simán..ha bemelegedve is ezt csinálja, akor van a gond. Amúgy én értem mire gondolsz, melegen nézzed meg :)
Erre nem olvastam vissza...
Mára abbahagyom az írást :-(
Ha nem akarod nagyiparban javítani a kuplungokat, nem kell semmit esztergáltatni! Az első láncfogaskerék pont az a méret, amivel le lehet húzni a kuplungot!
Egyszer kétszer az is megteszi!
Ha egy pohár tej kell, ne vegyünk tehenet! :-D
Előző hozzászólásom ismét visszaolvasva had=hagy
A többiről ne is beszéljünk!
Úgy látszik, helyesen olvasni tudok, de írni nem! :-)
Ez már gáz, azt hiszem, mától visszaolvasom a beírtakat elküldés előtt!!m mától visszaolvasom a beírtakat elküldés előtt!!
"forgott" Még annyit az előző iráshoz,hogy mindenkinek ajánlom azokat a videókat.Nagyon jól szemlélteti hogy hogyan is kell szétszedni egy blokkot.illetve kupplungot.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|