:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Holnap 11 magasságában ott lesz nála a cucc!
hááát...
leírva elég összefüggőnek tűnt, visszaolvasva már nem annyira...
:)))
szevasztok...
olvasta valaki az index.hu mz-s forumát?...
tágra nyilt szemekkel figyeltem Keri etanolos kísérleteit, tehát innen az érdeklődés... ez az idézet egy "ingyen"energiával foglalkozó oldalról lett belinkelve... tehát az idézet...
"A fenykapun olvastam,hatha erdekel vkit:
Gábor kísérlete a benzin-víz keverékkel
Gábor a robogójába a benzin mellé vizet kevert és nagyon jó eredményeket ért el. Ezekről olvashatsz a következő sorokban.
1. Kísérlet
Már régebb óta foglalkoztat az ingyen energia téma. Egy csomó dolgot olvastam már a hidrogén meghajtással kapcsolatban, de sajnos nagyrészük tele van elektronikai kapcsolásokkal és szakszövegekkel és én ehhez nem értek. Viszont szeretem kipróbálni, amiket írnak (mármint amit ki tudok silabizálni.
Olvastam, hogy egy srác a benzin mellé esővizet rakott és ez bevált neki. Én is belekezdtem a kísérletezgetésbe, és mondhatom, hogy nagyon jó tapasztalataim vannak! Nem tudom meddig volt a robogóm tankja, talán a feléig, de annál több biztosan nem. Vettem tehát egy reális arányt és kiötlöttem, hogy 20 % vizet adok kezdetben a benzinhez.
Az eredmény nem várt volt, legalábbis számomra. A motor mintha "szárnyakat" kapott volna, lazán mentem vele az addigi max. sebességgel. Érezhetően javult a gyorsulása is. Van olyan, hogy egy nagyobb dombon csak szenved szegény, de most próbáltam egy 30 fokos dombon álló helyzetből indulni, és abszolút semmi erőltetést nem éreztem a motorban. Sajnos el kezdett zuhogni az eső, és abba kellett hagynom a robogózást, amíg el nem állt.
Mindenképpen tovább fogok próbálkozni, de most már inkább kiszedem a benzint a tankból, mert ha rossz arányt lövök be, akkor bizony elveszik 3 liter benzinem.
2. Kísérlet
Ma is voltam pár körre a vizes-benzines üzemanyaggal hajtott motorommal. Írok konkrétabb dolgokat, mint tegnap, az első kísérletnél. Sajnos fényképezőt nem tudtam szerezni, de ígérem küldök képet, ha lesz egy a közelemben.
Maga a motor egy Yamaha Neo's kistestű robogó, átlagosan (sajna) 6 litert eszik százon, szóval nem csoda, ha le akarok faragni ebből.
Azzal kezdtem a mai tesztelést, hogy kivettem az összes benzint a gépből (megmértem, és mint tegnap is mondtam, majdnem feléig volt a tank, összesen 2,5 liter benzin volt benne) és elindítottam a motort, hogy fogyjon el minden benzin belőle. Egy 100 ml-es vegyszeres csőben - amiben a permetszert szokták mérni - készítettem el az egyes keverékeket. Először kezdtem a tegnap sikeresnek ítélt 20 % víz - 80 % benzin aránnyal.
Természetesen ma sem történt változás, a moci elindult, el is füstöltem belőle az 1dl-t. Kopogott a tank az ürességtől, úgyhogy gondoltam, közelítsük az arányokat, ha ilyen jól megy. Következett a 30 % víz - 70 % benzin arány. A motor elindult, semmi különös hangot nem adott. Elindultam vele tehát, és tapasztalatom szerint - bár nem vagyok szakértő - ismét mintha javult volna a menetteljesítmény. Sajnos profi eszközeim nincsenek, de ahogy tudok szerezni valamit, megmérem az adatokat.
Eleve nem működik a motoron a km óra és az üzemanyag kijelző. Néha hajlandó kiírni a sebességet, így onnan tudom, hogy mennyi is az annyi. Kiürült ismét az 1 deci... Emeltem ismét a víz mennyiségét. Az új arány 40 % víz - 60 % benzin lett. Itt már a tesztelést kihúztam, nehogy valami baki legyen és csak kis mennyiség esetén működjön a dolog (esetleg nem is működik az elmélet). Töltöttem bele 1 liternyi benzin-víz keveréket. A motor ismét tökéletesen indult, és le is utaztam vele a következő faluig, ami 12 km. Természetesen vissza is jöttem. Egy valamit figyeltem meg: a motor teljesítménye egyértelműen javult. Másra nem tudok hivatkozni, mint a sebesség. Az eddigi elérhető maximum 75 km/óra volt. Az új keverékkel ugyanazon a távon, ahol szoktam tesztelni a maxot, 85 km/óra sebességet értem el. Valami gáz is volt a motorral egy ideig, mert a váltó recsegett egyet, de végül is vissza tudott váltani, így sikeresen hazaértem.
A mai napi kísérleteket egyenlőre be is fejezem ezzel, viszont még lenne pár dolog, amit mindenképpen ellenőrizni kell: milyen a hatásfok esővíz esetén (amit én használtam) és sima csapvíz esetén, korrózió elleni védelem, továbbá melyik a legoptimálisabb arány.
Mindenképpen tovább fogok kísérletezni, mivel nagyon jók a tapasztalataim. Nemcsak hogy kevesebbet kell tankolnom, de még a környezetet is meg tudom óvni.
Még egy dolog! Gondolom eszedbe jutott már neked is, hogy a víz és a benzin különböző fajsúlya miatt kettéválik a két anyag és lehet, hogy csak a benzint kapta meg a motor. Ezen én is gondolkodtam, de több dolog is cáfolja ezt:
1. Folyamatosan göröngyös úton mentem (a folyamatosat szó szerint értem, mivel nem tudnék neked mutatni 10 m utat itt, ami nem tartalmaz legalább egy lyukat), így a keveredés állandó volt.
2. A robogóm tankjából alulról folyik lefele a benzin a motorba, így, mivel a benzin könnyebb, mint a víz (legjobb tudomásom szerint), ezért nyílván volt keveredés, hiszen anélkül - sima vízzel - nem indult volna a motor.
Kíváncsi lennék, hogy más járműveken milyen hatással van a víz a teljesítményre, és hogy egyáltalán működik-e a dolog, mint nekem. A korróziót mindenképp kezelni kell, mivel tartósan ez így nem fog működni. Számításaim szerint, ha nem emelem tovább a víz mennyiségét, akkor is havonta legalább 10 000 Ft-ot spórolnék, ami azért elég jelentős.
Mára ennyit: Szabó Gaben"
eddig tartott az idézet... namármost... mindannyian ismerjük a mai modern vízbefecskendőzős autókat a jobb teljesítmény és kevesebb fogyasztás reményében... de itt injektoros befecskendezésröl van szó, amit mindenfajta precíz számítás alapján jutattják a megfelelő "keveréket" a benzinhez... sőt általában nem is keveréket, hanem vízgőzt... a másik elv, hogy a vízbontásból nyert hidrogént vezetik a hengerbe, de ezt most hagyjuk...
a napban is hasonló reakciók lépnek fel, a hidrogén atomok pozitív töltései taszítják egymást, de magas (nagyon magas) hőmérsékleten mégis "összeolvadnak", amiböl helium lesz hatalmas hő kiséretében, és a mókuskerék beindul... :)))
szobahőmérsékleten is létre lehet hozni ezt a folyamatot, csak nagy nyomáson (ami lehetne a henger nyomása is, meg a hőmérséklet is magasabb, ezt a kémia hidegfúziónak hívja... és eszméletlen energiák szabadulnak fel...
nem vagyok okostojás, sem kémikus, de a dolog nagyon felkeltette a kiváncsiságomat, már amiatt is, hogy kicsit utánaolvastam a dolgoknak, és elég sok leírás van ezzel kapcsolatban... :)))
youtube-> water into fuel, water engine stb...
esetünkben, mivel befecskendezésröl szó sem lehet :))), azt kellene elérni, hogy a víz elegyet képezzen a benzinnel, hogy ne tudjon kicsapódni a karbiban...
pofon egyszerű dolgot olvastam, példa a mosás volt... :) a víz nem elegyedik a kosszal, ezért kell a szappan... a víz feloldja a szappant, ami aztán megköti a koszt... lásd tiszta ruha... :)))
az alkohol a megoldás a szappan szerepére... pl. denaturált szesz... a szesz oldódik a vízben, ami aztán keveredhetne a benzinnel...
bocs, ha hülyeségeket írtam, és ezzel raboltam az időtöket, de jövő héten kezdem a kísérleteket egyenlőre flakonokban... :))) majd meglátjuk...
esetleg vélemény valakinek?...
ba..meg tudtam, hogy valamit elfelejtettem Bambinál hagyni, de holnap megyek hozzá
a magyar gyártmányu fekete az elég jó, nincs azzal semmi gond és még a felfogatási pontok is stimmelnek, csak távtartó kell hozzá amit nem szoktak adni, de egy anya, vagy egy kupac alátét is megfelel.
HI!
Amugy a fesszab.on nem lehet állitani hogy megszünnjön a gond?
nem vok benne biztos de mintha kipróbáltam a másik fesszab. s annál nem világitott s jó volt.
De még nem szorakoztam vele..
vélemény?/állitás/ köszi
sorszám: 25795 (91687)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-11 15:16:41)
Sziasztok!
Utángyártott vezetékköteg kapható nálam
MZ ES 125(150)/1 Trophy
MZ TS 125(150)
MZ TS 250
MZ TS 250/1
Pannónia P20
típusokhoz.
Igény esetén elkészítem ETS 250 és ETZ 250 típusokhoz is.
Akit érdekel, írjon egy e-mailt: bakimate kukac freemail pont hu.
http://img2.tar.hu/piciscoot/img/33529954.jpg#3
Annyit hozzátennék tapasztalataim közül, ha üt a tárcsa akkor fékezéskor pulzál(lüktet) a fékkar.
sorszám: 25793 (91670)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-11 15:23:09)
én nem tudok konkrét dolgot,csak csorgattam a nyálam egy hall jeladós szakirodalom előtt a neten bámészkodva,és ott láttam egy el,fesszabot, ami semi fekete doboz,meg ilyesmi, szerényen egy fém hűtőbordás cucc volt,talán valami német oldal lehetett,de nagyon vagányul nézett ki.Egyébként nekem konkrétan a 6V-ossal gyűlt meg a bajom mert át kellett szabni teljesen hogy fel tudjam rakni a mocira
tudod ez olyan mint a légzsák,180nál szart se ér de megnyugtat hogy ott van:D
sorszám: 25791 (91666)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-11 15:26:57)
én csak azért használom mert jól néz ki:)))
nem csak hülyéskedtem,igazából engem megnyugtat az hogy ott egy plussz szűrő,ami mégfinomabb mint ami a tankba van a csapnál,és ezzel is kisebb lesz az esélye annak hogy eltömődik valami turhával a karbim.
vagy a tárcsád üt oldalra,(ekkor eszergályossal egy befogással mindkét oldalt szabályoztatni),b;variáció pedig az
hogy a féknyergeden a dugattyú(k)picit meg vannak szorulva,ezért nem megy rendesen vissza a helyére(ezt többnyire egy alapos takarítással meg lehet oldani)Ha nem értesz a fékhez,akkor kérj vlakitől segítséget,mert nagyon odafigyelős munka,légtelenítés,helyes összerakás stb.
UI:teljesen akkor se fog elválni a tárcsa és a betét egy mástól,mert nagyon közel kell hogy legyenek egymáshoz,hogy hirtelen fékezésnél is tudjon működni.
nekem alapjárat 1000-1500 körül mozog,ha neked 3-4000,nél ilyen töltésed van akkor akksi csere, és nem ártana megnézni a fesszab,nál az új akksival a gerjesztést\töltéstnekem alapjáraton se virít a lámpám,bekapcsolt távfénnyel.
Ha akksi zárlat van akkor szintén kuka vele,mert az még a teljes hálózatodat is megtépázhatja,gondolok itt a generátor tekercseire,egyenirányító.fesszab,és egyiknek se olcsó a javítása\cseréje.
Sajnos igaz, de ott még pluszban sokszor bejön az anyagminőség problémaköre is...
Szerintem más MZ alkatrészekre is el lehet mondani, hogy "csak kivitelezési trehányságok és igénytelenséek miatt van vele sokaknak baja". :)))
Hali!
Az index.hu-n is feljön néha a mecha vs. elektronikus fesszabályzó téma időről időre. Arra jutottak az értők, hogy a kereskedelemben kapható elektronikusok működésileg jók lennének, csak kivitelezési trehányságok és igénytelenséek miatt van vele sokaknak baja. Még olyan alap dolgok sem passzolnak mint a rögzítési pontok...és ez csak apró hiányosság...van mé belőlük bőven. Fókuszban a magyar gyártmányú "fekete doboz" volt példaként.
Ha valaki esetleg tudna ezen remek gyártmányon kívül más (igényesebb és használható) alternatívát az sikítson nyugodtan :-)
Üdv,
Zozy
250-es trophyhoz keresek kislánckereket ami 19 fogú,az etz-vel eggyezik a mérete.köszi ha segitesz.
Azért nem váltóra gondolok mert mindegyik sebességi fokozatban kopog.
Olyan hangja van mint mikor a lánc egyik szeméről letörik az a kis gördülő persely és el kezd kattogni a lánc.
ja és fogaskerék sérülésre gondolnék, de persze a hang jellege is sokat elárulna
Inkább váltó lesz, problémás hiszen üresben amikor a váltó nem mozog, akkor nem kopog. Ráadásul a sebesség fokozattól függ a gyakorisága, tehát valahol a primerhajtás és a váltó meghajtott tengelye között lesz a probléma.
Kezdetnek vedd le a deklit és nézz bele, hátha meglátod mi a gond.
Belegondolva azért a kuplungot is nézd meg, mert a primer hajtással együtt a kosár is forog, csak az agy áll.
Üdv mindenkinek!
Tegnap adódot egy kis problémám a 251-es ETZ-vel. Kihoztam, mentem vele egy kört. Megáltam és miután beindítottam furcsa kopogó hang jött a motorból. Kuplungra gyanakszom. Mivel, ha a motor üresben van semmi rendellenes hand sem jön belőle. A váltó tökéletesen vált, a kuplung nem csúszik, nem ragad. Leállított motornál sebességben elkezdtem tolni behúzott kuplunggal akkor kattogó hang jön belőle, minnél magasabb sebbességi fokozatba tolom annál lassabban kattog. Mit gondoltok mi lehet vele? Volt már valakinek hasonló esete?
nekem robogón volt olyan hogy első féket rángatva, 70-ről 0-ra meg hasonló dolgok után, kezemet közelrakva úgy fűtött mint egy kályha :)))))))))))))
Ja persze a tárcsa akkor forrósodik fel ha mész vele pár km-t.
És ha sokat fékezel vele erősen akkor is felforrósodik, de az is üzemszerü.
Kicsit mindig hozzáér. A probléma akkor van ha a tárcsa felforrósodik. Jellemzően annyira, hogy ha ráköpsz, akkor sistereg.
Ha csak langyos az rendben van.
Ha túlzottan hozzáér, akkor a karmantyúk elkoptak, ezért nem tud rendesen visszahúzódni.
Szét kell szedni, kipucolni, karmantyúkat kicserélni, összerakni, és jó lesz. Persze a fék elég kényes berendezés, könnyű elrontani, szóval nagyon óvatosan és körültekintően bánj vele. Ha nem vagy biztos magadba vidd szakemberhez, hiszen az életed múlik rajta.
Az elektrónikus kb 0.6V-al csökkenti a generátor feszütségét, ezért magasabb fordulat kell ahoz hogy kialudjon a töltésjelződ.
12Vos rendszernél ez nem észrevehető, mert nagyon alacsony fordulaton megjön már a töltés, de 6V-nál amúgy is gyenge a rendszer, főleg ha már nem áll a helyzet magaslatán a dinamó.
Ettől függetlenül az elektrónikus jobb. Ráadásul ma már olyan FET-ek is vannak amik nem vesznek le többet a feszültségből mint a mechanikus relé, sőt talán még kevesebbet is.
sok a benzin, ha a fúvókák rendben vannak akkor a súbertűt enged lejebb eggyel, esetleg a szivató tömítése nem a legjobb.
Ha ezek nem jönnek be akkor tényleg trágya a karbi.
Igen sajna már nekem is az a baj hogy rozsdás:S
Sajna mivel kikellett cserélni a tankot is.
Azelött még jó volt akkor csak tankolni kellett bele és menni.Igaz menntem is vele elég sokat de soha nem állt meg
/nem hörgött,nem ugrált/ soha nem kellett hozzányulni 1 csavarhuzzoval se.
No de a lényeg akkor nem baj az a szürő bele. kösz
hi!
Ja még annyi hogy fesszab. tudok e vagy lehet állitani?ha igen hogy? s másban az nem tesz kárt?
nekem egy kis citromsárga szivacsos holmi van a karbi és a tank között, kell is mert belül elég rozsdás a tank :(
szombatra lesz karbifelújító szett, 1100-at mondott a boltos, nemtudom mi lesz benne
úszószintet hogy kéne megnéznem? nincs átlátszó úszóházam, pedig az lenne a jó megoldás
gyertyám olyan mint a könyvben, keret fekete, elektródák őzbarnák, fogyasztásom 3.9
akkor 115ös az eredeti főfúvóka?
Én ebbe is bele szólnék:)
Én zselés aksit használok, talán gyári mechanikus fesz.szabályzóval.Nekem 1500 alatt kezd el halványúlni a világítás, de elektronikussal már sokkal hamarabb.Ha tompított, féklámpa, és index megy, alacsony fordulaton nem világított semmit.A mechanikussal ilyen gondok nincsenek.Nem akarok ebbe konfliktust, volt már régebben, hogy azért lett kitalálva az elektronikus, mert jobb, tralala-tralala.De ennek ellenére én akkor sem értem nálam miért vált jobban be a mechanikus...
Amit lehet kapni motorosboltban, nem túl sokat ér.De az se baj, ha van.Én régebben lada szűrőt raktam rá, akkor nem is volt semmi dzsuva a karbiban, de levettem, mert gusztustalan nagy volt:)Aztán levétel után néha néha a karbi ülepítőnél előfordúl egy kis mocsok.
hmm, ez érdekes probléma.Ilyet még nem láttam, hogy mind 2 fékpofa hozzáér, ráadásúl folyamatosan.De logikusan azért lehet, mert eladás elött cserélték le a fékpofákat, és a dugattyúkat nem tudták annyira visszanyomni, és erőszakosan lettek berakva a pofák.Így hozzáérnek a pofák a tárcsához.Szerintem egy légtelenítés megoldaná.De ez csak egy tipp!
úszószinted nézd meg, és nézd meg a gyertyát milyen szinű.Ha sötét barna, több levegő kell neki, ha nagyon világos barna, akkor kevesebb.Nekem evvel a belenyúlkálással rendbe jön.Karbi felújjító készletet vehetnél bele, 115-ös fúvókával, súbertű nélkül(ha jól emlékszem, 2.000ft volt, súbertűvel együtt).Az is lehet, hogy az alapjárati fúvókád kophatott el, de lehet marhaságot mondok.A karbi csörgés nekem is most jött elő, akartam is írni ez ügyben.Miután primerlánchajtást, és karbiból kicseréltem ezt-azt, az után jött a csörgés.Én arra gondoltam, hogy haza vágtam a főtengelyemet.Viszont a csörgés nagyobb gáznál elmúlik.
Egyébként a súberház falával kapcsolatban, nekem is vannak benne karcok, de rendesen szorulósan, játék nélkül megy bele a súber.Ezzel kéne foglalkozni többet?Pl súberházat, és a súbert felpolírozni, vagy súbert kicserélni?!
Üdv!
Hi!
Van aki használ valamijen plussz benzinszürőt? ami a csőnél van beiktatva?ha igen gondolom sokat számit?
vélemény??? köszönöm
Hi!Igaz ha mindenki azt mondja hogy végülis mit akarok 1 olyan aksival.Persze lehet magában jó csak ugy terhelésnél mindjárt lezuhan a kapacitása.
Amugy nézzegettem a töltést 3-4 nél okés ha esik a ford.akkor felgyullad ha huzzom neki 5-6 ig akkor megint elkezd villágitani.ilyet csinálhat a szar akksi miatt is??hogy esetleg zárlatos s vissza felé is elsül vagy tönkre vágja a feszt.?Mert csak arra gondoltam hogy ha az akksi szar akkor max.leginkább nem tartja az áramot.
Sziasztok!
Nemrég' vettem egy ETZ-250-est es van egy olyan problémája, hogy a fékbetétek folyamatosan hozzáérnek egy kicsit a tárcsához, tehát egy nagyon picit folyton fékez. Abban szeretném kérni a tanácsotokat, hogyan lehet megszüntetni a problémát. Nem jelentős a súrlódás de azért csak nem kéne, hogy folyamatosan koptassa a betéteket.
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv!
Louie
etz 150-esről volt szó.Bocs, nem írtam le elöbb..de ha már nagyon régi lehet a fúvókád, akkor 135-öst vegyél bele, lehet már megkopott már.
Egyébként ha valakit érdekel, 115-öst raktam bele.Tűszelepet, fúvókát, és úszót cseréltem benne.Az alapjárati fúvóka azonnal beletört, és rakhattam vissza a régit.Súbertűt is vettem, de evvel teljesen össze omlott a rendszer.Itt is maradt a régi.Eddig megvagyok elégedve vele.kopp kopp
aha, így már okés:)
sorszám: 25761 (91620)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-10 19:38:55)
srácok ma szétkaptam a karbit mert csepegett a benzin belőle és 1 éjszaka alatt méretes folt került a motor alá... nagyon örültem neki, na mindegy, kiöntöttem belőle a benzint és felhoztam az asztalra szétszedni, 150-es etz-ről van szó ami 3 hónapja az enyém, gyárilag 110-es főfúvókája van, az úszóházam aljára meg oda van karcolva hogy 115, az összes fúvókám úgy néz ki mint ami már 800x volt ki meg betekerve, végülis új úszóháztömítéssel összeraktam és kipróbáltam
1: beállítok egy 1800 körüli alapjáratot amit tart, ha bemelegszik akkor az alapjárat 1800-2300 között jár, egyik lámpánál ennyi, másik kereszteződésben annyi
2: ha lejebb megyek 1600 köré vagy alá akkor kb 10 másodpercig tartja ezt a fordulatot majd mindez leesik 1000 köré ahol elkezd fulladozni, ha picit feljebb tekerem akkor ez a leesés és fulladozás nincs
3: nincs "teljes gáz", azaz csak elméletben van, a motor kb 3/4 gázig gyorsul, ha tovább tekerem, kiöblösödik a hangja és torpan a gyorsulása, nyilván valami benzinellátási hiba, de nemtudom hova nyúljak, esetleg wrong air, a legutóbbi henger fel-le szerelés óta van ez a teljes gázas hiba :( de az alapjárat már régi
ja a karburátorom elég trágya állapotban van, ha a gázkarral egy picit is megemelem a súbert, rögtön elkezd csörögni, a súberház fala is össze van karcolódva, szóval nem túl jó :(
hali! hanyas volt a főfúvóka maestro? 135???
Hello!
Tudna valaki ajánlani egy hatásos karbitisztító szert. Vettem egy karbit,ami sokat ált a benne maradt keverékkel és most így az egész karbi tele van egy ragacsos maradékkal. Létezik v.mi szer amivel szépen kiáztatható a karbi?
Ajajaj,már megint...na akkor röviden,akksinak és a fesszabnak semmi köze a gyorsuláshoz,az elektronikus szebben tölt,nálam bevált a fekete-fehér-rel,nem láttszik a fényszórón hogy villogna(annyira) még alacsony akkufesznél se csak a gyujtás balhézik egy kicsit míg fel nem tölt az akksi.Akinek írtam összetett problémája volt,és erre a válaszom lehet hogy neked kicsit ömlesztettnek tűnt.A gyorsulása az ő motorjánál szerintem ehet az az oka is hogy pl:kopott a karbija és nem tudja a kellő hajtóanyag keveréket bekergetni a hengerbe.De lehet sok minden gyujtás rossz beállítás,eltömődés,nem kap levegőt(eleget).Nekem se egy villám géza 5.ben a kis etz de azért ennyhe remény van gyorsulásra és nem lassulás lesz a végeredmény.1,2,3,4.ig jó csak az 5.et ha beteszem akkor már lomha egy kicsit.
Egyébként ez szubjektív vélemény ha már elektronikusat akarsz belerakni akkor ahhoz dukál egy zselés akksi is:))
hmm, ez most azt jelenti, hogyha lecserélném az aksimat egy savasra(most zselés van), és lecserélném a fesszabomat elektronikusra, akkor másképp viselkedne a motor gyorsulásnál?
Hali!
Beraktam a karbi felújjító készletet, a súbertű az felülről a 2-es rovátkán van, beállítottam a karbit, lementem pontosan 100km-t, és garantált 4.2litert evett, ugyan olyan gázhasználattal, mint felújjítás elött.Akkor 5liternél többet is meg evett.Köszönöm a segítséget!
Üdv!
Ha valaki lenne olyan hülye, gondolkodás nélkül becserélném egy SV650-re a CB-met :D
Mentem SV-vel, és nagyon jó kis gép. Ami különbséget éreztem az inkább csak abból adódik, hogy az SV V motor, az enyém meg sor4-es.
Na de annak is örülnének a Suzukinál, ha 85ló lenne! :-)
Hello!
Az SV650 en gyárilag 160 as gumi van.A jobb kezelhetőség miatt került rá szükebb gumi!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|