hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 18. szombat 
Piroska

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2008-03-12 23:03:48
de jól elkanyarodtunk a témától, de azért jó :)
És azt tudtad, hogy az első autó ami átlépte a 100km/h-s "álomhatárt" az egy elektromos autó volt?
Versenyben volt még a gőzhajtásu autó is.
A benzines autó akkoriban anyira megbíhatattlan jószág volt hogy közelébe sem ért az elöbbi kettő teljesítményének.
sorszám: 25850 (91780)
(előzmény: -ricsi-, 2008-03-12 20:11:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-12 23:00:23
www.mofaker.hu
sorszám: 25849 (91779)
(előzmény: reimerm, 2008-03-12 18:13:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-12 22:59:54
Nem értem mivel vitatkozol :D

Etanol, kapható a lőrinci tesco kúton és a rákos patak mellet Gladányi úton az AIVA kúton. Meg talán van egy Bábolnán is.
Szóval nem gyakori.

Én a főfúvókát 20%-al nagyobbra cseréltem. Kicsit szegény volt a keverék szóval 30%al nagyobb kellene, de nagyon jól ment vele a TS.
Olajjal csinálj keverési próbát mert nem mindegyik jó az etanolhoz.
sorszám: 25848 (91778)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-12 14:38:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-12 22:52:38
tapasztalatom szerint kb 1000km amikor teljes értékü lesz a henger, de 500km után már nem kell odafigyelni rá, csak a durva pörgetést és terhelést érdemes mellőzni, mert ilyenkor még megszorulhat.
Persze az illesztési hézagtól is függ.
sorszám: 25847 (91777)
(előzmény: cseh9, 2008-03-12 20:39:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-12 22:50:18
sehogy :)
a bowden feszítő csavarral kell beállítani, de ahogy tapasztaltad az nem igazán alkalmas erre a funkcióra.
Nekem ezért van ETZ karbi rajta.
sorszám: 25846 (91776)
(előzmény: etz250gyuri, 2008-03-12 22:16:33)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-03-12 22:29:49
Pontosítok.
A vizes karbit az eredeti mögé, vagyis az eredeti és a légszűrő közé kéne valahova beiktatni.
sorszám: 25845 (91775)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-03-12 22:27:49)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-03-12 22:27:49
A vizes témához hozzászólva:
Keverni a vizet a benzinnel a tankban, vagy bárhol szerintem hülyeség, mert az csak problémát okozhat.
Ami szerintem megoldás lenne egy plusz karburátor felszerelése valahova az eredeti elé, ami egy külön tartályból etetve csak vizet porlasztana.
Így különféle fúvókákkal be lehetne állítani a megfelelő arányt is.
Csak mint ötletet vetettem fel, de lehet próbálkozni a megvalósításán, vagy lehet ellenérveket mondani. :D
sorszám: 25844 (91774)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-03-12 22:16:33
SZIASZTOK! VAN NÁLAM EGY TS125, HOGY LEHET EZEN ALPJÁRATROT ÁLLÍTANI?? KÖSZ! RGY
sorszám: 25843 (91771)

 
 
Mosi
válasz erre | email2008-03-12 21:48:03
250-est.
sorszám: 25842 (91770)
(előzmény: Mosi, 2008-03-12 21:47:06)

 
 
Mosi
válasz erre | email2008-03-12 21:47:06
Vennék TS hengerfejeket.Ha valakinek van SMS-ben jelezze legyenszíves.30 4 911 663. Köszönet.
sorszám: 25841 (91769)

 
 
Mosi
válasz erre | email2008-03-12 21:44:09
Ha minden ok elég 100-200km.
sorszám: 25840 (91768)
(előzmény: cseh9, 2008-03-12 20:39:57)

 
 
cseh9
válasz erre | email2008-03-12 20:39:57
hy. valaki tudna nekem segíteni hogy frissen furt hengert (+dugó gyürü) mennyi kilométer a járatás. mennyi ideig kell járatni

(ts150)
sorszám: 25839 (91767)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2008-03-12 20:25:42
de azért kösz szépen, jól vagyok, nem szállt el az agyam... :D
sorszám: 25838 (91765)
(előzmény: -ricsi-, 2008-03-12 20:22:49)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2008-03-12 20:22:49
a tegnapi víz-benzin témához meg itt van egy fórum:

http://k-forum.extra.hu/e107_plugins/forum/forum_viewforum.php?17

itt is vannak érdekes dolgok, youtube-os linkek, amit egyébként ma (már) nem sikerült újra megnyitnom... :( ami egyébként a tegnapi linkben lévő "kanna" keveredését mutatja menet közben... olyan, mintha egy kompresszorral belefújnál egy pohár vízbe...

érdekes...

ma is azon gondolkodtam, hogyan lehetne a két alkotórészt állandóan kevergetni, rázogatni... :)))
sorszám: 25837 (91764)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2008-03-12 20:11:50
már a második világháború előtt és közben főleg az alternatív üzemanyagokkal, meghajtásokkal kapcsaolatban voltak nagy sikerei, újításai a német tudósoknak, mivel Németország meg sem közelítheti Texast vagy a szaudi térséget fosszilis energiahordozókban... egy háborúhoz meg aztán kell bőven nafta... :) ekkor kezdődtek az antigravitációs, levitációs meghajtással müködő kisérletek, atomkutatás, a sugármeghajtás, és a híres V2-es rakéták... hogy energia ügyben ne legyenek rászorulva más országokra...

mellesleg az is furcsa, hogy Ford bácsi A modellje és asszem a kezdeti T modellek is alkohollal működtek... csak aztán valaki levert egy szöget Texasban, és feljött a fekete arany... :D és mára azt is elértük, hogy ez határozza meg a világgazdaságot...
sorszám: 25836 (91763)
(előzmény: Keri, 2008-03-12 08:09:51)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-12 18:27:45
http://negykelemen.fw.hu/
http://www.mz-b.de
http://www.hubermotor.hu
ezektől már vásároltam, persze csak személyesen, de ettől biztos van több is.
az mz-b az német oldal de angolul is le van irva
sorszám: 25835 (91760)
(előzmény: reimerm, 2008-03-12 18:13:17)

 
 
reimerm
válasz erre | email2008-03-12 18:13:17
sziasztok!
nem tudnátok ajánlani egy jo webhelyet ahol tudok rendelni alkatrészeket az mz-hez széles körben?de lehet több oldal cím is.
Köszi
sorszám: 25834 (91759)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-12 14:38:03
nem szekálni akartalak,csak nekem kicsit vadul hangzik,hogy hidrogén meg minden.Ha működne a dolog, akkor se menne hosszú távon mert nem ilyen üzemanyagra tervezték,valszeg a henger se bírná sokáig:DAzért egy jól megpiszkált 2T motor is tud repeszteni, nem is akárhogy.

másik:Ezt az ethanolos dolgot még nem láttam sehol,hogy is van ennek a receptje,mit kell állítani\feljavítani,hogy tudjam használni?és hol lehet kapni ilyet?
sorszám: 25833 (91753)
(előzmény: Keri, 2008-03-12 08:03:02)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-03-12 11:03:45
Jó régen itt a fórumon volt már szó erről a vízbefecskendezésről.
A dolog lényege, hogy a víz nem ég el, meg nem is bomlik, meg az UFO-k sem súgnak semmi trükköt. A vizet külön fecskendezik be, így a benzin -mivel más a fajsúlya- felúszik a vízcseppek felületére, így sokkal nagyobb a benzinfelület, mint ha "tömör" benzincseppekről beszélnénk. Ettől persze jobb a hatásfok.
A víz meg nem csinál semmit, csak kifolyik a kipufogón.
Ennyi az elv.
Gyakorlati kísérletek Magyarországon is voltak, nem tudom milyen eredménnyel.
Véleményem szerint tuti nem tesz jót semminek.
sorszám: 25832 (91746)
(előzmény: Keri, 2008-03-12 08:09:51)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-03-12 08:26:48
eladó!!
etz 125 tank(3000 ft)
mz első ill hátsó sárvédők(1500 FT a kettő)
mz ts 250 ülés kompletten 2500 Ft(huzat szakadt)
képeket tok küldeni
E-mail:adam851017@freemail.hu
tel:06 30 419-9581
Bajdú-Bihar B.újfalu
sorszám: 25831 (91742)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-03-12 08:26:44
eladó!!
etz 125 tank(3000 ft)
mz első ill hátsó sárvédők(1500 FT a kettő)
mz ts 250 ülés kompletten 2500 Ft(huzat szakadt)
képeket tok küldeni
E-mail:adam851017@freemail.hu
tel:06 30 419-9581
Bajdú-Bihar B.újfalu
sorszám: 25830 (91741)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-12 08:09:51
igen, azokon a repülőkön vízbefecskendezéses rendszer volt, ők fejlesztették ki. És még sok más dolgot amit az amcsik és az oroszok lenyúltak és úgy adnak elő mint saját űrtechnikás vívmányaikat.
sorszám: 25829 (91739)
(előzmény: etz250gyuri, 2008-03-11 22:59:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-12 08:03:02
Ja, csak a rakétákban általában jónéhány tonna van belőle :D
Másik hogy van hidrogén hajtásu autó, a BMW gyárt ilyeneket és németországban már néhány hidrogén kút is van. Motorhoz kicsit veszélyes lenne. A rakéta hajtásu sebességrekorder motorokban sem hidrogént használnak, hanem dinitrogénoxidot oxidáló anyagnak és gázolajat, vagy alkoholt üzemanyagnak.
A biztonságon felül olyan oka is van hogy az oxigén és a hidrogénnek elég vastag falu acéltartályra van szüksége, aminek a súlya megakadályozná a sebesség rekordot. Az űrhajókban pedig nagyon alacsony hömérsékleten tartják, és folyamatosan hűtik, hogy ne legyen nagy nyomása és vékonyabb falu tartály is elég legyen.
sorszám: 25828 (91738)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-11 23:14:23)

 
 
_gab_
válasz erre | email2008-03-12 00:23:42
jól mondod, a messerschmidt bf 109 egyes változatain volt ilyen befecskendező, és ahogy írtad a menekülésre volt kitalálva, és a blokkot hazavágta. Az igazsághoz hozzá tartozik h az mw-50 az metil-alkohol és víz keverékét fecskendezte be, 50-50% arányban. Volt ami 30%metil alkohol és 70%víz keverékét fecskendezte be. (MW-30) A további részletek nem ide tartoznak. A lényeg szerintem h itt is volt alkohol a vízhez, sé nem igazán kéne/lehet összehasonlítani egy (kétütemű) motorral. Én csak közvetlen befecskendezéssel tudom elképzelni a vízet az égéstérbe, a tankba nem önteném semmi pénzért.

üdv
gab
sorszám: 25827 (91736)
(előzmény: etz250gyuri, 2008-03-11 22:59:51)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-11 23:14:23
Nem akarok kötözködni de ezt muszály,félre ne értsétek,de az űrhajók nem ilyen hidrogén cuccal röpködnek??Hát ha a kis etz-mbe tennék egy pici hidrogénes benyás oxigénes keveréket,az hótk...a isten hogy szétrepülne a blokk:))nem bírná a hőmérsékletet.A rakéták alatt is fehéren izzik a levegő,de ha a blokk szétszáll, akkor én is repülőleckét veszek:DD
sorszám: 25826 (91730)
(előzmény: Keri, 2008-03-11 22:46:47)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2008-03-11 23:11:54
egy kis esti mese... :)

nem tudom belinkelni, mert az oldalon a link ugyanaz marad... :(

www.fenykapu.free-energy.hu ->katt olvasók írták -> katt víz-olaj keverék kísérlet
sorszám: 25825 (91729)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2008-03-11 23:05:29
ezt azért csinálták, mert a német mérnökök rájöttek, hogy egy vadászgépen egyetlen értékes dolog van, a vadászpilóta...

a gépek csak vasak voltak, amiket sorozatban okádtak a gyárak, de egy jól képzett pilóta kincs volt...

ezért ha nagy gáz volt, jól jött az a "kis" plussz, hogy meglógjon... persze a gép attól még ment az olvasztóba...
sorszám: 25824 (91728)
(előzmény: etz250gyuri, 2008-03-11 22:59:51)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-03-11 22:59:51
csak úgy leírom: emulzió - két össze nem keverhető dolog keveréke, pl víz + olaj... a 2. v.háborúban a régi messersmidth(lehet hogy nem így írják) vadászrepcsiken volt egy kar amit akkor húztak meg a pilóták, ha nagyon nagy volt a majré, ez vizet adott az üzemanyaghoz... állítólag és akkor nagyon megindult a masina, de csak egy rövid időre... ennyi! na csá
sorszám: 25823 (91726)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-11 22:55:40
először is ki kell deríteni egyáltalán jó-e a fesszab. és utána lehetséges azt a lemezt állítani,pontosan én se tudom miről írok de tudom hogy azzal szórakozott a műszerész amikor állított nálam a gerjesztésen.Inkább vidd el szakemberhez.
sorszám: 25822 (91725)
(elözmény: -ricsi-, 2008-03-11 19:37:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-11 22:53:33
külön befecskendezővel lehet bejuttatni a motorba a vizet, de ezt sem 2T motorokon szokták kipróbálni.

Mondom szerezz etanolt, mert az segíthet a keveredésben és akkor nem kell ilyenekkel injeltor. De mindenképpen egy külön edényben próbáld meg a keverést.

Nem tudom hogy százalékig hajlandó meggyulladni, de kb 40-50%ig talán még hajlandó égni, utána már nem.

A főfúvókát anyival nagyobbra kell cserélni, amenyivel több víz van az üzemanyagban. Tehát a benzin/etanol menyiségének változatlannak kell lennie.

Mivel az etanoltól amúgy is 10%-al jobban megy a motor, először szárazzal próbáld ki, hogy legyen mihez viszonyítani.
sorszám: 25821 (91724)
(előzmény: -ricsi-, 2008-03-11 22:41:35)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2008-03-11 22:52:15
rátapintottál a lényegre...

nem lesz több energia, de legalább "ingyen" van... :)

sorszám: 25820 (91723)
(előzmény: Keri, 2008-03-11 22:46:47)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2008-03-11 22:48:24
holnap benyomok pár linket...
reggel vár a munka...

addig is...

szevasztok...
sorszám: 25819 (91721)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-03-11 22:46:52
szép napot! csak úgy leírom: ma 130-135km/ó-t mentem a motorral, ami azéé nagy szó, mert idáig 1* sikerült igy beállítanom, és a 10 liter benyából is van még a tartalékig, pedig már 120 km-t mentem 90%-ban városban!!! szép napot!
sorszám: 25818 (91720)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-11 22:46:47
Nos valóban a vizet szét lehet szedni hidrogénre és oxigénre, ami együtt nagyot durran...ez után újra víz lesz.
Tehát az energiamegmaradás törvénye alapján a víz szétszedésére pontosan annyi energiát kell befekteni mint amit az újra egyesítésével kapunk.
Az is elképzelhető hogy a hengerben fellépő hőmérsékleten esetleg szétválik rövid időre hogy újra egyesüljön. Ilyenkor a benzin égéséből von el energiát majd újra leadja. Ilyenkor nem lesz több energia a hengerben, de a hidrogén égése javítja a többi anyag égésének a hatékonyságát. Tehát a víz javítHATJA a hatásfokot, de nem sokkal.

Amikor kevés hidrogént küldenek a beszívott levegő mellé az is pont ezt csinálja. Plusz energiát az sem ad, mert az a menyiség kb egy öngyújtó lángját tudna táplálni.

Tehát még mindig jobban jártok ha rendesen beállítjátok a karbit, mert azzal lehet a legnagyobb javulást elérni :D
sorszám: 25817 (91719)
(előzmény: Nfsman, 2008-03-11 22:23:56)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2008-03-11 22:41:35
persze, azt én is hülyeségnek tartom, hogy a srác beönti a vizet, és minden működik...

a lényeg az állandó keveredés...

a youtube-os videón ezt úgy oldották meg, hogy az autóban lévő kannára, amiben a keverék volt, két cső volt csatlakoztatva... az egyik, amiböl közvetlenül szívta az anyagot, ez ment a benzinszűröre, a másik meg a keringetőrendszeren keresztül vissza volt vezetve a kannába... működés közben olyan volt, mintha forrt volna a lötty...

én sem fogom beönteni a vizet a tankba, de egy kis kotyvasztást, kísérletezgetést megér, nem?...
sorszám: 25816 (91718)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-11 22:37:43
semmi gond, elgérünk ezen a topikon többen is :)
sorszám: 25815 (91717)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-11 22:36:01
ja és ez a hideg fúzió baromság, az interneten sok "okos" ember foglalkozik ezzel, de attól még nem igaz, ahogy a nullponti, vákum és egyébb szabad energiák sem.
Pontosabban valamilyen formában léteznek és jól behatárolt helyük van az igazi fizikában, de ezek az ingyen energiások csak a tudományosnak tűnő szavakat használják ezekből, a valós jelenséghez nem is közelítenek.

Van egy egyszerü szabály ezeknek a kamuknak a kiszűrésére: Energia és anyag megmaradás törvénye. Ami ennek nem tesz eleget az 1000% kamu, akkor is ha bizonygatják, hogy ez a begyöpösödött tudósok mondják csak.
sorszám: 25814 (91716)
(elözmény: -ricsi-, 2008-03-11 21:43:57)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-03-11 22:32:23
húú basszus, de fáradt vok, írok már minden baromságot... szal 2 deci VÍZ került bele vagy egy jóakaróm, vagy valmai véletlen folytán... lol 2 deci benyába nem halt volna bele xD
sorszám: 25813 (91715)

 
 
válasz erre | email2008-03-11 22:31:00
XD :D
sorszám: 25812 (91714)
(előzmény: Nfsman, 2008-03-11 22:29:39)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-03-11 22:29:39
Wáááá-várjatok emberek, nem lehet hogy a srác lakhelyén valami háborús benzinkút maradványok rejtőznek a talajban... nyilván annyira trutymós-olajos a víz, hogy még az is ég xD :D
sorszám: 25811 (91713)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-03-11 22:23:56
Háát, hogy ebből mennyi az igaz... minden esetre nagyon érdekes cikk, engem megfogott az ötlet. Ugye a víz az H2O... külün-külön baszott nagyot szólna, sok erő rejlik benne. Namost ha valóban különválnak nagy hőmérsékleten és nyomáson akkor egyértelműen növeli a motor teljesítményét. Anno a simsonom tankjába (vage yg jóakaróm miatt, vagy valami csoda folytán) 2 deci benzin került, csak fűstölt, pöfögött, végül leállt. Értetlenül álltam a motor előtt, nem értettem miért állt meg... Utóbb derült ki hogy vizet kapott... leszidtam a csillagokat is az égről, mert ez pont az eladása előtti este történt... valszeg érezte a vesztét a gép :) DE nagyon nagy ötlet ez a vizes dolog... olcsó és hatékony :)
sorszám: 25810 (91711)

 
 
válasz erre | email2008-03-11 22:23:16
bocs KERI beelőztél...Épp együtt írtunk..ha látom nem írom le ezt a kérdést megent :D
sorszám: 25809 (91710)
(előzmény: Keri, 2008-03-11 22:19:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-11 22:22:23
ja a mennyiségre, a téma érdemes a tovább gondolásra
sorszám: 25808 (91709)
(előzmény: -ricsi-, 2008-03-11 22:04:33)

 
 
válasz erre | email2008-03-11 22:21:28
Már bocs, hogy sokat baszogatom az illetőt...de BENZIN_VÍZ keverék?? sztem nem keveredik.....vagy csak én szoktam rosszul látni??? De valahogy fizikailag lehetlen benzint vízzel keverni. Egyuj taszítja a másikat. Ennyi erővel bele is hugyozhatok ha éppen úgy adódik, és azzal is kibír még pár métert...tiszta röhej ez az egész...Aki meg hisz ebben, annak hadd keverjem én a benzinjét...léci léci...
sorszám: 25807 (91708)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-11 22:19:58
ja mindezen kételyeim ellenére kíváncsi vagyok mire jutsz vele :)
sorszám: 25806 (91705)
(előzmény: Keri, 2008-03-11 22:19:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-11 22:19:23
naszóval
a hír igaz, a benzin NAGYON nem keveredik a benzinnel. Ezt nagyon jól szemlélteti, hogy amikor kinthagyom esőben a motort és a gázbowdenen pár csep leszivárog az úszóházban nem tudom elindítani, mert az a csepp víz kivállóan megakadályozza ezt.
Ha a tankba kerül víz mert ilyen is szokott, akkor a benzincsapnál a "vízzsák" szedi össze. Az alján ragyogóan elkülönülve ott lesz a benzin alatt.

1. Szóval próbáld ki egy kólás üvegben mielött motorba töltöd.
2. szerez be E85-etanolt, mert abban keveredik a víz elég jól, de nem tudom hogy ezek után a benzinnel menyire vegyül.
3. én minap tankoltam e85-öt az injektoros Astrámba és kivállóan üzemel vele minden átalakítás nélkül is :) igaz csak próba képpen raktam bele, nem csinálok rendszert ebből.

A vizbefecskendezés valóban működik mint teljesítmény növelő trükk, de a víz csak mint hűtő közeg vesz részt (kb mint az intercooler) a folyamatban, illetve állítólag növeli az égés felületét, és ezzel a hatékonyságát. Fogyasztás nem hiszem hogy jelentősen javulna.

Én már a 20% vizzel való üzemelésben sem hiszek, persze nem tudom semmivel alátámasztani ezt a véleményemet, hacsak nem azzal hogy nekem 1 csepp víztől is leáll a motorom.
sorszám: 25805 (91704)
(elözmény: -ricsi-, 2008-03-11 21:43:57)

 
 
válasz erre | email2008-03-11 22:17:29
jah meg egy robogó 6 litert egyen?? Na gyerekek. 350 Jaffa járhat ilyen határokon bár abban sem vagyok biztos. Bazz, de rohadt jót röhögök ez egészen :D Köszi az illetéskesnek, de feldobta az estém:D
sorszám: 25804 (91703)

 
 
válasz erre | email2008-03-11 22:14:56
ö ö ö nekem egy borsószemnyi víztől már nem akar menni a gép...szóval egy féltanknyival se fog. A máésik az, hogy sztem az egész csak kamu. Zsírozza le az illetékes: HADD KEVERJEM MEG ÉN NEKI VÍZZEL!! Garantáltam nem fog menni!!

sorszám: 25803 (91702)
(elözmény: -ricsi-, 2008-03-11 21:49:17)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2008-03-11 22:04:33
:))))

remélem a durva jelzőt a mennyiségre írtad, nem a minőségre...

:))))
sorszám: 25802 (91700)
(előzmény: Keri, 2008-03-11 22:01:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-11 22:01:56
hú de durva, ez még rajtam is túltesz :D
most neki állok olvasni....
sorszám: 25801 (91699)
(elözmény: -ricsi-, 2008-03-11 21:43:57)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu