hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 18. szombat 
Piroska

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2008-03-15 07:25:33
kreszkönyv
sorszám: 25900 (91873)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-15 07:24:41
mintha nem lenne naponta szó erről, a fekete magyar jó.
sorszám: 25899 (91872)
(előzmény: GSXF, 2008-03-14 23:58:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-15 07:23:32
Pirelli jól tapad de hirtelen csúszásra hajlamos, Michlen meg drága és anyit tud mint a Heidi
sorszám: 25898 (91871)
(előzmény: etz250gyuri, 2008-03-14 23:51:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-15 07:21:29
másik hogy motort mozaikba örültség vinni...autót is...akkora tetü bagázs.

KPM Vass Gereben utcai képviseletére szoktam vinni, gyorsabbak, normálisabbak, az ügyintézők is barátságosak és segítőkészek.
sorszám: 25897 (91870)
(előzmény: Keri, 2008-03-15 07:20:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-15 07:20:05
Mert béna vagy én fellapoztam volna neki a kreszkönyvet és megmutattam volna ezt a bejegyzést.

Mozaikban teljesen törvénytelenül rendszeresen buktatnak.
Én is leszedtem mert 6Von nem villogot rendesen szóval ha rajtahagyom akkor azért bukik meg. Nekem is rákérdeztek, és mondtam hogy törvény szerint motoron nem kötelező az index, mert kézzel is lehet jeletni. Csávó bement megkérdezte és felragasztotta a matricát.
sorszám: 25896 (91869)
(előzmény: Laszan358, 2008-03-14 22:17:05)

 
 
válasz erre | email2008-03-15 00:17:56
elég nagy marhaság volt az illetőre hallgatni. Már bocs, de aki ezt még ki is találta.....nem teljesen komplett....de nem szeretnék senkit se megbántani!

mzzzz
sorszám: 25895 (91868)
(előzmény: Laszan358, 2008-03-14 22:17:05)

 
 
válasz erre | email2008-03-15 00:15:24
kéket semmiképp se ajánlom!!! Csak jótanács! Fél évig se bírta nekem a ts-ben, Tokajban szart be nekem egyik tali során, majdnem haza kellett tolnom a motort (kb 30 km :D). Az ETZ-ben (igaz 12V-os) nekem fekete van, az viszont 6 éve kifogástalanul müxik. A legjobb lenne egy jól beállított hagyományos, de hát gondolom neked is ez a bajod, hogy nincs :)
Szal, kéket tényleg ne!!!!!

üdv:

Feri
sorszám: 25894 (91867)
(előzmény: GSXF, 2008-03-14 23:58:42)

 
 
GSXF
válasz erre | email2008-03-14 23:58:42
Sziasztok!
6v-os fesszabályzóból 2 félét lehet kapni. kéket, és feketét. van különbség a kettő között (az áron kívül)? melyik a jobb? van valakinek ezzel kapcs.ban tapasztalata? egyáltalán jobb ez az elektronikus, mint a "régi"? vagy inkább szerezzek be valahonnan hagyományosat.
válaszokat előre is köszönöm!
Ja, volt valaki a Motorkiállításon? Milyen?
sorszám: 25893 (91866)

 
 
GSXF
válasz erre | email2008-03-14 23:58:33
Sziasztok!
6v-os fesszabályzóból 2 félét lehet kapni. kéket, és feketét. van különbség a kettő között (az áron kívül)? melyik a jobb? van valakinek ezzel kapcs.ban tapasztalata? egyáltalán jobb ez az elektronikus, mint a "régi"? vagy inkább szerezzek be valahonnan hagyományosat.
válaszokat előre is köszönöm!
Ja, volt valaki a Motorkiállításon? Milyen?
sorszám: 25892 (91865)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-03-14 23:51:21
csá! gumit akarok cserélni a vason! most Heidenau va fent! nézegettem a mofa lapot, meg a http://www.gumihaz.hu/ - t, szerintetek érdemes pirelli vagy michelint venni, vagy jó a Heidenau?? kb ennyi? melyikeet szeressem??? ( egyszer volt egy barum hátsó gumim, kb fél óráig... leesett 2 cseppeső és mint a jégen úgy csúszot!!!)
sorszám: 25891 (91864)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2008-03-14 22:17:05
A motoromat az index hiánya miatt megbuktatták a mozaikban.
Direkt azért szedtem le, mert azt hallottam hogy az nem baj ha nincs, de az igen ha van és nem működik.
sorszám: 25890 (91862)
(előzmény: RR_ZOZY, 2008-03-13 11:17:06)

 
 
lombi30
válasz erre | email2008-03-14 20:25:28
Üdv!MZ TS 125 alkatrészek eladók.
-váz az öntvénnyel
-ülés(a peremén kisebb hibákkal)
-hátsóvilla
-hátsó sárvédő
-kormánycső-2db
-kuplungdekni-2db
-gyújtásfedél
-hátsó lánckerék
-első fékfal
-tank-2db
-oldaldobozok
-hátsólámpa alj
Tel.:20/258 5597
sorszám: 25889 (91860)

 
 
janer6328
válasz erre | email2008-03-14 19:50:26
Sziasztok! Alkatrészt lelőhelyet keresek! Hajtókerék belső menesztővel nevű alkatrészt nem tudom felkutatni a neten hogy mennyibe kerülhet...
Előre is köszi!
sorszám: 25888 (91856)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-14 18:54:39
ha jól rémlik nekem 22-es van
sorszám: 25887 (91854)
(előzmény: Kuci, 2008-03-14 13:56:09)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-03-14 13:56:09
És 22-es vagy 24-es?
sorszám: 25886 (91844)
(előzmény: Keri, 2008-03-14 10:46:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-14 10:46:08
Nekem 125-ös TS-em van 150-re felfurva, és egy ETZ, feltételezem 125-ös ETZ karbi került rá.
De lényegében igen. Felfogatása mérete formája megegyezik. Pár apró különbség van csak a fejlesztés jegyében.
PErsze nem fog kapásból jól menni, mert a TS más beállítást igényel, de gyakorlatilag ugyan úgy megy vele ha belőted.

Én azért raktam rá mert az eredeti nagyon ramaty volt, és ezen ráadásul alapjárat is van.
Arra figyelj hogy a karbi ármérője stimmeljen
sorszám: 25885 (91838)
(előzmény: LG TS, 2008-03-13 11:37:40)

 
 
cseh9
válasz erre | email2008-03-14 06:01:22
ok. köszy a válsazt.
sorszám: 25884 (91833)
(elözmény: Keri, 2008-03-12 22:52:38)

 
 
cseh9
válasz erre | email2008-03-14 06:01:21
ok. köszy a válsazt.
sorszám: 25883 (91832)
(elözmény: Keri, 2008-03-12 22:52:38)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2008-03-13 21:11:45
"ekkor jött az ötlete, meg a prototipus is (ami egyébként senkit nem érdekel),hogy egy 50 cm3-es kismotorral hajt egy büdös nagy generátort (mint mondjuk az agregátorok),ami menet közben tölti az akksikat..."
Ezt már régebben feltalálták, igaz kicsit nagyobb méretben. Úgy hívják hogy Dízelmozdony ;-)
sorszám: 25882 (91826)
(előzmény: -ricsi-, 2008-03-13 07:48:42)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-03-13 21:07:37
Az injektornak szerintem nincs köze az otto-motor működéséhez. Az csak sallang.
A 2 ütemű és a 4 ütemű motor modellről van szó. Az meg ugyanaz.
Ha már szóba hoztad, szerintem a számítástechnikának is ez a baja, bár az IC már kicsit távolabb áll egy marék elektroncsőtől mint egy új benzinmotor egy 50 évestől.
A delejes forgony meg úgy jó ahogy van! :-D

Mellesleg nagy gőzgép hívő vagyok, a hatásfoka sokkal jobb, nagyon szeretem őket. Kár hogy manapság nem becsülik eléggé. Pedig a '70-es években Amerikában az olajválság idején egész jó személyautókat építettek gőzzel.
sorszám: 25881 (91824)
(előzmény: Keri, 2008-03-13 10:55:21)

 
 
Mosi
válasz erre | email2008-03-13 18:20:59
Vásárolnék TS 250 hengerfejeket.SMS-t küldjetek légyszi.30 4 911 663
Kösz
sorszám: 25880 (91820)

 
 
Kovi
válasz erre | email2008-03-13 16:39:04
Keresek jó állapotban lévő működőképes Mz 250ccm es motorblokkot! Veszprém és Győr megyéből! Ha valakinek van hívjon: 06/70-532-47-88
sorszám: 25879 (91817)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-03-13 14:21:44
Nem tudom miért így csinálják, de eddig mindkétszer megcsinálták ezt.Persze a motor az udvaron vizsgázik, miközben az autók sorban állnak, hogy bent vizsgázhassanak. :))
sorszám: 25878 (91815)
(előzmény: Keri, 2008-03-13 14:04:23)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-03-13 14:21:10
Felénk (Kaposvár) sohasem szívóztak eddig, de nem is mertem még rendbeszedetlenül vagy bármi hibával odavinni a vasat :-)
sorszám: 25877 (91814)
(előzmény: Keri, 2008-03-13 14:04:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-13 14:04:23
Nem lenne egyszerübb kipróbálni? :D
Amúgy a KPM-nél van fékpad és nekem mindig megmérték, a lengéscsillapíókra nem emlékszem hoyg mérték, de azt is tudják
viszont velem mindig korrektek voltak és kétségtelenül a legolcsóbb náluk.
Van még Rétságon egy privát vizsga állomás, azok jó drágák, de ha nem létfontosságu a hiba (fék, gumi) akkor javasolják hogy csináld meg de gumi kopottság miatt sem vágtak ki, csak mondták ha ma visszajövök egy jó gumival a motoron akkor megadják a papírt.
sorszám: 25876 (91813)
(előzmény: Kuci, 2008-03-13 13:54:53)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-03-13 13:54:53
Veszprémben a felügyeletnél, kézzel szokták megnézni a fékeket. Egyikkel meghúzza a másikkal megpróbálja forgatni. Ill. a hátsónál még ennél is jobb jógagyakorlatot szoktak bemutatni.Rátapos és közben próbálja a küllők közé nyúlva elforgatni.
sorszám: 25875 (91812)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-03-13 12:37:25
Igen, és bárki nyugodtan egészítse ki ha valami még van....
sorszám: 25874 (91809)
(előzmény: LG TS, 2008-03-13 11:40:28)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-03-13 11:40:28
És a dudának is működnie kell!!
sorszám: 25873 (91808)
(előzmény: RR_ZOZY, 2008-03-13 11:29:04)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-03-13 11:37:40
Gvadányi út pontosabban. Ott laknak nagybátyjámék. Keri! Azt mondod hogy a 150es ETZ karbijával egy az egybe passzol és faszául megy a 150es TS??
sorszám: 25872 (91807)
(elözmény: Keri, 2008-03-12 22:59:54)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-03-13 11:30:21
:-D kösz!
sorszám: 25871 (91806)
(előzmény: RR_ZOZY, 2008-03-13 11:17:06)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-03-13 11:29:04
bocsi ez lemaradt:

- két oldali visszapillantó (van ahol elfogadják csak baloldalival is)

sorszám: 25870 (91805)
(előzmény: RR_ZOZY, 2008-03-13 11:17:06)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-03-13 11:27:25
Lehet állítani a megszakítós feszszabon. Én például beállítottam rajta a hézagokat, és így majdnem jó lett a töltésem. De a finom beállításához, voltmérő kütyü meg tudás is kell. Eén csak egy embert ismerek aki biztosan be tudja állítani, ő Felsőzsolcán lakik.
sorszám: 25869 (91804)
(elözmény: Keri, 2008-03-11 19:37:04)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-03-13 11:26:43
Sürősen felejtsd el! Kell az neked ha esetleg szimeringet kell cserélned, vagy bármi végett levenni a kuplungot, akkor többé nem jön le, vagy csak roncsolással? Ne csessz ki magaddal ennyire.
Nekünk szerencsénk volt a múltkor említett blokkal, mert a főtenely nem sínylette meg a leforgást. A tárcsa belső önzáró kúpja viszont összerágódott és ezzel egyetemben felbővült...ergo használhatatlanná vált. Új tárcsát tettünk (3000...4000ft körül volt Kaposváron)fel és finoman hozzá tudtuk csiszolni egymáshoz a felületeket. Persze extrém esetben jön amit Keri írt: főtengelycsere.
Kizárólag fém a fémen kapcsolat jöhet szóba, savazás, ragasztás felejtős mert előbb-utóbb megőrülsz vele.
sorszám: 25868 (91803)
(előzmény: janer6328, 2008-03-13 10:10:12)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-03-13 11:17:06
Hát lássuk:

- gumikon középen min. 3mm
barázdamélység (bár én most 0mm-rel viszem :-))

- világító és jelző berendezések működjenek (h.jelző, tompika, refi, féklámpa, az index ha fent van, akkor működnie kell!)

- Refi visszajelző legyen és működjön

- sokhelyütt kérnek kapaszkodót az ülésre (de hogy mi a bánatért? :-) Ember nincs aki használja :-))

- Izzókészlet, ES csoma megléte

- Villakotyogás, ezt is nézhetik

- Elmondásból tudok olyanról hogy fékpadra állítják a motort, de ilyenhez még nem volt szerencsém...

Biztosan van még, de ennyi jutott eszembe kapásból, amik lehetnek.

A saját tapasztalatom az, ha általában rendezett esztétikus benyomást kelt a motor akkor sima ügy....persze ez vizsaállomásonként változhat.
sorszám: 25867 (91802)
(előzmény: etz250gyuri, 2008-03-13 10:40:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-13 11:02:02
fel lehet rá minden átalakítás nélkül rakni a 125-ös ETZ karbit.
Nincs is sok különbség, még formára is hasonló, csak az ETZ-nek van alapjárati csavarja is, meg a súber kinézete kicsit más.
sorszám: 25866 (91801)
(előzmény: etz250gyuri, 2008-03-13 10:23:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-13 10:58:32
a savazás, hegesztés és a tengelyvég szétkalapálása mind mind gányolás
szidod azt aki szétverte a végét, de te pont ezt akarod csinálni. Lehet azt korrekten is javítani. Persze az ideális a főtengely csere, de a felszabályzás is járható út.
sorszám: 25865 (91800)
(előzmény: janer6328, 2008-03-13 10:10:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-13 10:55:21
Azért van fejlődés.
Ha csak azt vesszük az injektor jelentős és teljesen eltérő a karburátortól.
Az áramlástani tervezés kevésbé látványos de annak köszönhető a mostani motorok kifinomult tulajdonságai, a régi traktorokkal szemben.
Attól hogy az ötlet régen megszületett még nem biztos hogy elavult.
Ennyi erőve a mai szuperszámítógépek is elavultak mert az azokat működtető elveket is 100 éve fekteték le.

Persze jó közhely ezt emlegetni, de azért a mai napig komoly mérnöki munka van egy egy motor mögött.

A villanymotor is irtó régi találmány ahogy a villanymotoros járművek is, mégsem mondjuk hogy elavult egy Porsche képességi villanyautó :)

Valóban igazi áttörésre lenne szükség. Ez akkor fog megtörténni, ha valami nagyon jó energiahordozót, vagy autóba telepíthető fúziós erőművet találnak ki, vagy kitalálják végre az emberek teleportálását :) az valóban új lenne, de szerintem egyenlőre elégedjunk meg a jó öreg villanymotorral :)
sorszám: 25864 (91799)
(előzmény: Atilla, 2008-03-13 09:43:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-13 10:46:42
Mindamellet teljesen mindegy hogy mivel megy a járművünk amíg szénből és kőolajból, esetleg földgázból termelik azt a villanyt amivel feltöltöd a kocsit.

A bio üzemanyagok legfőbb előnye, hogy azok közvetlenül a napenergiát raktározzák és nem kell semmilyen új technológiát bevezetni hozzá. hátránya, hogy nem lehet belőlük anyit termelni ami versenyképessé tenné az olajjal szemben.
sorszám: 25863 (91798)
(előzmény: Keri, 2008-03-13 10:43:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-13 10:43:31
Igen, a gőz...illetve beszéljünk külső égésü motorokról. Nagyon hatékonyak. Már 100éve is elérték velük azt a hatásfokot amit manapság a modern dieselek tudnak.
Ráadásul 0 fordulattól megvan a nyomaték, hatékonysága sokkal kevésbé függ a fordulatszámtól, és egyenletesebben is adja le a nyomatékot.
Mai technológiával pedig ugyan olyan kényelmes és jól kezelhető lehetne mint egy benzinmotor, csak a tartóssága is jobb, mert nincsenek olyan terhelések a motoron belül.

Villany autóból is lehetne versenyképeset csinálni. A mai LiIon akkuk teljesítménye olyan nagy, hogy 100L térfogaton 30-40kw/h energiát lehet tárolni. Ez 300-400km-re elég 100km/h mellet. Az is igaz hogy drágák az akkuk, de az akkuk élettartamát is figyelembe véve még mindig 20-30%-al olcsobb lenne villanyból autózni...csak sajna egyszerre kellene kifizetni az akuk árát ami alsó hangon 6milla és a kocsit még nem számoltuk hozzá.

Jó az a hibrid. Nagyon jól kombinálja a benzin és az elektromos meghajtás előnyeit. Ha 50-es motorral csinálnád akkor tartós menetnél nem tudnál 60-nál gyorsabban menni, mert az akkuk lemerülnek és csak a motor hajt. Ezért tesznek nagyobb motorokat a hibridbe, hogy nagy tempót is tudjon menni amikor az akku hamar lemerülne.
sorszám: 25862 (91797)
(előzmény: -ricsi-, 2008-03-13 07:48:42)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-03-13 10:40:50
csá! mi kell egy motornál, hogy átmenjen a vizsgán,(a sok pééz kilőve!!) tudnátok ebbe segíteni? meg dél-buda, érd, csepel, , ezen a környéken, valami jó arc, aki vizsgáztat... na, ha tudnátok ilyet, az naoon jó lenne ;-) kösz!
sorszám: 25861 (91796)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-03-13 10:23:48
és az mennyire kompatibilis???
sorszám: 25860 (91795)
(elözmény: Keri, 2008-03-12 22:50:18)

 
 
janer6328
válasz erre | email2008-03-13 10:10:12
Köszi a válaszokat, 1 másik fórumban felvetették h meglehetne savazni a kuplung kupját, kb. olyan lesz mint a hegesztés, többet nem lehet levenni egykönnyen. De ez most nem is akkora baj. Ha valaki tudna ezzel kapcsolatban többet az írja le legyen szíves! És minden más kommentárt is várok még a megforgással kapcsolatban!
Üdv!
sorszám: 25859 (91794)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-03-13 09:43:12
Ezzel az a baj, hogy azt az 50ccm-es motort éjjel- nappal járathatod, hogy feltöltse az akkumulátort, amit pár órás utazással lemerítettél és akkor már oda is a pár literes fogyasztás. Na meg elég hangosak lennének a parkolók a folyton pörgő aggregátoroktól. :-)
Az igazság az, hogy egy nagy erőmű a teljesítményéhez mérve mindig tisztább, mint sok kicsi. Vagyis, ha mondjuk 100 000 db elektromos autót otthon villannyal töltesz és ehhez valahol működik egy erőmű, az sokkal hatékonyabb és környezet barátabb mint ha 100 000 db 50ccm-es motor pöfög napi 24 órában.

Az Otto-motor tényleg elavult szerkezet, kitalálása óta semmi lényeges változás nem történt vele. Holott azóta minden más hatalmasat változott.
Kizártnak tartom, hogy a nagy autóscégeknek a tarsolyában ne lenne 1-2 egyenértékű, vagy jobb megoldás. Kérdés, hogy még hány bőrt lehet lehúzni a hagyományos motorról, és mikor kell kinyitni azt a tarsolyt.
sorszám: 25858 (91793)
(előzmény: -ricsi-, 2008-03-13 07:48:42)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-03-13 08:14:46
A nemzetközi olajlobbi folyamatosan komoly munkát fektet a "reformtörekvések" gyengítésére, ennek eredménye az hogy még mindíg a már 70 éve is elavultnak számító elv szerinti benzinmotorokat használjuk, és vesszük a 'gumimaciszörpöt' lassan 350 Ft-ért literenként :-/
sorszám: 25857 (91792)
(előzmény: -ricsi-, 2008-03-13 07:48:42)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2008-03-13 07:48:42
azt nem tudtam, hogy elektromos autó lépte át a sebességi álomhatárt, de a gőz az nagyon is hatékony energiaforrás... kicsit átfejlesztve gőzturbinaként a mai napig használják... hatalmas konténerszállító hajók, erőművek... oda aztán kell erő... :D

amúltkor nézten a TV-ben egy magyar professzort, aki szerint nagyon nem jó irányban mennek a dolgok a környezetszennyezés elleni hibrid autóknál... vegyes üzemű hidrogén-benzin meghajtás, biodízel stb... nemtudom mennyibe kerülhet egy tankolás hidrogénből (most nem magyarországról beszélek)... biztos nem költségkímélő... :D az elektromos autó jó lenne, de nagyon körülményes... 100-200km hatótávolság, egész éjszaka töltheted, vagy állhatsz a töltőállomáson órákig... meg aztán megnézném a villanyszámlát is... :D

ekkor jött az ötlete, meg a prototipus is (ami egyébként senkit nem érdekel),hogy egy 50 cm3-es kismotorral hajt egy büdös nagy generátort (mint mondjuk az agregátorok),ami menet közben tölti az akksikat... villanyszámla nagy része megspórolva, a 2-3 literes fogyasztás meg jóval kedvezőbb az átlagautó 10-12literes fogyasztásához képest (városi)... és a légszennyezés is kevesebb... már a 80-as években léteztek ezek a Jawa Babetta blokkos "autók", csak akkor még az elektromosság tárolása, kondenzátorok, akkuk jártak még gyerekcipőben...

furcsa dolgok ezek... :)

részemröl be is zárom az "érdekességek" rovatot... :D
sorszám: 25856 (91789)
(elözmény: Keri, 2008-03-12 23:03:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-13 07:13:14
gányolás helyett vidd el Bambihoz
sorszám: 25855 (91788)
(előzmény: Keri, 2008-03-13 07:11:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-13 07:11:31
miután szét van ütve a kúp, ne is várd hogy megfogja
főtengely csere, sőt a kuplung agyat is cserélni kell
esetleg felszabályozni a kúpot, de ne ahoz vidd aki azt mondta hogy fel kell ütni :)
sorszám: 25854 (91787)
(előzmény: janer6328, 2008-03-13 00:30:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-13 07:04:50
arol 2T-vel nincs tapasztalatom :)
sorszám: 25853 (91786)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-13 00:19:46)

 
 
janer6328
válasz erre | email2008-03-13 00:30:16
Sziasztok!
Sörgössen tánácsokat várok 250-es ETZ kuplung problémákkal kapcsolatban:

probléma ott indult hogy a mocinak már nagyon kopottak voltak a lamellái, ezért vettem a Mofában 1 csomag új lamellát,
- szétszedés után csúnya kép fogadott minket, a fötengely végen lévő tölcsér berepedezve (elöző tulaj próbálkozásainak nyomai)
- az első kuplung lehúzási kísérletnél szétnyílt, ezért awi-val meghegesztettük, majd bepontoztuk, és egy kicsit megfurtuk, így már aránylag könnyen lejött.
- lamellákat kicseréltük, + a 16005-ös csapágyat is, majd összeszereltök a kuplungot, és csavarral huzattuk fel(mz könyv szerint), és nem felütöttök mint ahogy azt a szerelőm mondta
- kb. 1km megtétele közben rángatott néha és 1.5 km után meg is forgott ... szerencsére nem tükrösödött meg a fötengely felülete mert ugy toltam haza.
- ujjabb szétszedés, fémragasztó, felütés, bivajerőssen lehuztuk
- kb 5km fokozatos, majd intenzív (mivel crossozásra van építve) próba után 1esben megint elforgott, 2esben még haza jött kis gázzal... Sad
- szerelőm a hézagolóra gyanakszik hogy széles és nem engedi teljesen fel a kupra a kuplungot.

Holnap szétszedjük közössen, kérlek írjatok okossakat mire figyeljünk, mi lehet hiba forrás?
Ha más nem marad összehegesszük a fötengellyel? Sad

Előre is köszi a válaszaitokat!
Üdv János!
sorszám: 25852 (91783)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-13 00:19:46
Csak a rakétás beszólás miatt mondtam,mindegy felejtsük el,

nos hát én arol 2T-t használok,nem tudom mik a tapasztalataid vele, mennyire keveredik,ha jól számoltam az eredeti 1:50es keverési arány alapján 10l-hez a 30%os emelés után 0.26l olajat kell önteni.A 20%os főfúvóka nagyobbra cserélés számszerűen mennyit jelent?Nincs itthon a motor,ezért nem tudom megnézni,hol van rajta a mérete ráírva?
sorszám: 25851 (91782)
(elözmény: Keri, 2008-03-12 22:59:54)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu