:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Ja és mi közük a csomagtartó festéshez????
Na azt tuti elküldtem volna a bús p... szóval melegebb éghajlatra.
A lamellák vastagságát és állapotát érdemes felmérni mert az is elkophatott, vagy megéghetett, esetleg a nem motorba való olaj teflon adalékától kezd el csúszni.
Ha az új lamellákkal is csúszik akkor a rugók szeretnek elgyengülni
persze nem lehet hozzá kapni újat, ezért alátétekkel szokás kicsit előfeszíteni.
A bowdennek lazának kell lennie alap helyzetben. Ezt a jobb dekli alatt tudod beállítani a kuplung kinyomó szerkezeten, illetve a bowden feszítő csavarral.
Amúgy csak azért szidom a mozaikot, mert rendszeresen hallok friss rémtörténeteket onnan.
én egyszer vittem a mozaikba...átment, de akkoriban nem lehetett máshová vinni és kínosan megvolt rajta minden :)
Kivétel azt, hogy lerobbantam vele a mozaik elött 500 méterre és nem tudtam beindítani :D
Hülyeség...a mozaikban nekem pl sosem volt semmi problémám, pedig oda hordom az összes motoromat 14 éve.....
Index meg tényleg nem kötelező, de ha rajta van működni kell.....Nem szabad hagyni, hogy csőbe húzzanak....lehet persze pechje az embernek, de én ott motorbuktatásról nem sokat hallottam, csak ha tényleg közveszélyes volt...
Ellenben Szigetsztmiklóson a frissen fényezett CZ sem ment át esztétikai hibára hivatkozva, mert kopott volt a csomagtartó festése....
Vékonyabb a lamella.. esetleg.
Arról van szó, hogy rossz a megfogalmazása a köhémsuxxnak mert nincs beleírva, hogy leveheted. Viszont nyilván leveheted akkor is ha gyárilag rajt van mert nem kötelező.
Innen letölthető:
http://customvehicle.hu/index.php?info=download&id=1
Értem, Köszi!
Az enyém alapból 150es, úgyhogy akkor 150esé kell rá.
Most cseréltünk primer láncot és összeraktuk, de csúszik a kupplung. A bowdennel lehet állítani, hogy ne csússzon meg? vagy valamit mégis elba**hattunk az összerakásnál? Vkinek esetleg tippe?
Nem nem viszek, de autána néztem hogy tényleg lehet e. És nincs benne, hogy azon amelyiken gyárila van azon kötelező.
Ráadásul 6V-os 30éves motor, lazán ráfogom hogy gyárilag nincs rajta.
Mondjuk a Mozaikba tök mindegy, a csókosnak fék sem kell, bárki mást meg ott szopatnak ahol lehet. Szalonból futón hozott endúrót azért raktak ki, mert nem volt rajta tengelyig érő sárvédő gumi!!! kb 1 méter gumi kellet volna ehez.
Mellesleg terep motorokon nem szokott index lenni mert csak letörik, mégis rendszeresen levizsgáznak...igaz nem a mozaikban.
Hát akkor még az is lehet, hogy igazuk volt.:( De azért tényleg nem volt szép tőlük.
Ha jól tudom a köhém6os suxx amelyik a gépjárművek műszaki megvizsgálásáról szól (és ezt nézik ők is) írja ezt részletesen és télleg van ilyen, hogy ha gyárilag van akkor működni e kell viszont szerintem levehető hiába van rajt gyárilag mivel nem kötelező az index.
Ez kifejezetten rosszindulatú dolog vagy esetleg várja a nagycímletű bankót. Nekem annyit mondott a vizsgán a tag amikor nézte az indexet indítsam el. De akkor sem jó mert az MZ index ilyen és ezt tudja mindenki. Átment és kész.
Te komolyan szoktál vinni kreszkönyvet vizsgáztatásra? :)
Persze, mint a példa mutatja megérné.
Nem voltam biztos az igazamban, nem vitatkoztam.(azt azért megkérdeztem hogy miért, azt válaszolta hogy amelyiken gyárilag van index azon kötelező...)
Nekem ez volt az első rossz tapasztalatom velük, de az utolsó is.
Inkább fizetek másnak, mint nekik, ha már úgy is muszály.
Sokan mondták, olvastam is.(asszem itt a fórumon és egy régebbi kiadású motoros könyvben is)
Sziasztok!
125-ös trophy-hoz milyen kmóra spirált célszerű használni? A ts-é csúnyán hosszú.
Bowdeneket lehet még valahol szerezni hozzá, vagy csiáltatni kell?
Előre is köszönöm! Z
mintha nem lenne naponta szó erről, a fekete magyar jó.
Pirelli jól tapad de hirtelen csúszásra hajlamos, Michlen meg drága és anyit tud mint a Heidi
másik hogy motort mozaikba örültség vinni...autót is...akkora tetü bagázs.
KPM Vass Gereben utcai képviseletére szoktam vinni, gyorsabbak, normálisabbak, az ügyintézők is barátságosak és segítőkészek.
Mert béna vagy én fellapoztam volna neki a kreszkönyvet és megmutattam volna ezt a bejegyzést.
Mozaikban teljesen törvénytelenül rendszeresen buktatnak.
Én is leszedtem mert 6Von nem villogot rendesen szóval ha rajtahagyom akkor azért bukik meg. Nekem is rákérdeztek, és mondtam hogy törvény szerint motoron nem kötelező az index, mert kézzel is lehet jeletni. Csávó bement megkérdezte és felragasztotta a matricát.
elég nagy marhaság volt az illetőre hallgatni. Már bocs, de aki ezt még ki is találta.....nem teljesen komplett....de nem szeretnék senkit se megbántani!
mzzzz
kéket semmiképp se ajánlom!!! Csak jótanács! Fél évig se bírta nekem a ts-ben, Tokajban szart be nekem egyik tali során, majdnem haza kellett tolnom a motort (kb 30 km :D). Az ETZ-ben (igaz 12V-os) nekem fekete van, az viszont 6 éve kifogástalanul müxik. A legjobb lenne egy jól beállított hagyományos, de hát gondolom neked is ez a bajod, hogy nincs :)
Szal, kéket tényleg ne!!!!!
üdv:
Feri
Sziasztok!
6v-os fesszabályzóból 2 félét lehet kapni. kéket, és feketét. van különbség a kettő között (az áron kívül)? melyik a jobb? van valakinek ezzel kapcs.ban tapasztalata? egyáltalán jobb ez az elektronikus, mint a "régi"? vagy inkább szerezzek be valahonnan hagyományosat.
válaszokat előre is köszönöm!
Ja, volt valaki a Motorkiállításon? Milyen?
Sziasztok!
6v-os fesszabályzóból 2 félét lehet kapni. kéket, és feketét. van különbség a kettő között (az áron kívül)? melyik a jobb? van valakinek ezzel kapcs.ban tapasztalata? egyáltalán jobb ez az elektronikus, mint a "régi"? vagy inkább szerezzek be valahonnan hagyományosat.
válaszokat előre is köszönöm!
Ja, volt valaki a Motorkiállításon? Milyen?
csá! gumit akarok cserélni a vason! most Heidenau va fent! nézegettem a mofa lapot, meg a http://www.gumihaz.hu/ - t, szerintetek érdemes pirelli vagy michelint venni, vagy jó a Heidenau?? kb ennyi? melyikeet szeressem??? ( egyszer volt egy barum hátsó gumim, kb fél óráig... leesett 2 cseppeső és mint a jégen úgy csúszot!!!)
A motoromat az index hiánya miatt megbuktatták a mozaikban.
Direkt azért szedtem le, mert azt hallottam hogy az nem baj ha nincs, de az igen ha van és nem működik.
Üdv!MZ TS 125 alkatrészek eladók.
-váz az öntvénnyel
-ülés(a peremén kisebb hibákkal)
-hátsóvilla
-hátsó sárvédő
-kormánycső-2db
-kuplungdekni-2db
-gyújtásfedél
-hátsó lánckerék
-első fékfal
-tank-2db
-oldaldobozok
-hátsólámpa alj
Tel.:20/258 5597
Sziasztok! Alkatrészt lelőhelyet keresek! Hajtókerék belső menesztővel nevű alkatrészt nem tudom felkutatni a neten hogy mennyibe kerülhet...
Előre is köszi!
ha jól rémlik nekem 22-es van
Nekem 125-ös TS-em van 150-re felfurva, és egy ETZ, feltételezem 125-ös ETZ karbi került rá.
De lényegében igen. Felfogatása mérete formája megegyezik. Pár apró különbség van csak a fejlesztés jegyében.
PErsze nem fog kapásból jól menni, mert a TS más beállítást igényel, de gyakorlatilag ugyan úgy megy vele ha belőted.
Én azért raktam rá mert az eredeti nagyon ramaty volt, és ezen ráadásul alapjárat is van.
Arra figyelj hogy a karbi ármérője stimmeljen
"ekkor jött az ötlete, meg a prototipus is (ami egyébként senkit nem érdekel),hogy egy 50 cm3-es kismotorral hajt egy büdös nagy generátort (mint mondjuk az agregátorok),ami menet közben tölti az akksikat..."
Ezt már régebben feltalálták, igaz kicsit nagyobb méretben. Úgy hívják hogy Dízelmozdony ;-)
Az injektornak szerintem nincs köze az otto-motor működéséhez. Az csak sallang.
A 2 ütemű és a 4 ütemű motor modellről van szó. Az meg ugyanaz.
Ha már szóba hoztad, szerintem a számítástechnikának is ez a baja, bár az IC már kicsit távolabb áll egy marék elektroncsőtől mint egy új benzinmotor egy 50 évestől.
A delejes forgony meg úgy jó ahogy van! :-D
Mellesleg nagy gőzgép hívő vagyok, a hatásfoka sokkal jobb, nagyon szeretem őket. Kár hogy manapság nem becsülik eléggé. Pedig a '70-es években Amerikában az olajválság idején egész jó személyautókat építettek gőzzel.
Vásárolnék TS 250 hengerfejeket.SMS-t küldjetek légyszi.30 4 911 663
Kösz
Keresek jó állapotban lévő működőképes Mz 250ccm es motorblokkot! Veszprém és Győr megyéből! Ha valakinek van hívjon: 06/70-532-47-88
Nem tudom miért így csinálják, de eddig mindkétszer megcsinálták ezt.Persze a motor az udvaron vizsgázik, miközben az autók sorban állnak, hogy bent vizsgázhassanak. :))
Felénk (Kaposvár) sohasem szívóztak eddig, de nem is mertem még rendbeszedetlenül vagy bármi hibával odavinni a vasat :-)
Nem lenne egyszerübb kipróbálni? :D
Amúgy a KPM-nél van fékpad és nekem mindig megmérték, a lengéscsillapíókra nem emlékszem hoyg mérték, de azt is tudják
viszont velem mindig korrektek voltak és kétségtelenül a legolcsóbb náluk.
Van még Rétságon egy privát vizsga állomás, azok jó drágák, de ha nem létfontosságu a hiba (fék, gumi) akkor javasolják hogy csináld meg de gumi kopottság miatt sem vágtak ki, csak mondták ha ma visszajövök egy jó gumival a motoron akkor megadják a papírt.
Veszprémben a felügyeletnél, kézzel szokták megnézni a fékeket. Egyikkel meghúzza a másikkal megpróbálja forgatni. Ill. a hátsónál még ennél is jobb jógagyakorlatot szoktak bemutatni.Rátapos és közben próbálja a küllők közé nyúlva elforgatni.
Igen, és bárki nyugodtan egészítse ki ha valami még van....
És a dudának is működnie kell!!
Gvadányi út pontosabban. Ott laknak nagybátyjámék. Keri! Azt mondod hogy a 150es ETZ karbijával egy az egybe passzol és faszául megy a 150es TS??
bocsi ez lemaradt:
- két oldali visszapillantó (van ahol elfogadják csak baloldalival is)
Lehet állítani a megszakítós feszszabon. Én például beállítottam rajta a hézagokat, és így majdnem jó lett a töltésem. De a finom beállításához, voltmérő kütyü meg tudás is kell. Eén csak egy embert ismerek aki biztosan be tudja állítani, ő Felsőzsolcán lakik.
Sürősen felejtsd el! Kell az neked ha esetleg szimeringet kell cserélned, vagy bármi végett levenni a kuplungot, akkor többé nem jön le, vagy csak roncsolással? Ne csessz ki magaddal ennyire.
Nekünk szerencsénk volt a múltkor említett blokkal, mert a főtenely nem sínylette meg a leforgást. A tárcsa belső önzáró kúpja viszont összerágódott és ezzel egyetemben felbővült...ergo használhatatlanná vált. Új tárcsát tettünk (3000...4000ft körül volt Kaposváron)fel és finoman hozzá tudtuk csiszolni egymáshoz a felületeket. Persze extrém esetben jön amit Keri írt: főtengelycsere.
Kizárólag fém a fémen kapcsolat jöhet szóba, savazás, ragasztás felejtős mert előbb-utóbb megőrülsz vele.
Hát lássuk:
- gumikon középen min. 3mm
barázdamélység (bár én most 0mm-rel viszem :-))
- világító és jelző berendezések működjenek (h.jelző, tompika, refi, féklámpa, az index ha fent van, akkor működnie kell!)
- Refi visszajelző legyen és működjön
- sokhelyütt kérnek kapaszkodót az ülésre (de hogy mi a bánatért? :-) Ember nincs aki használja :-))
- Izzókészlet, ES csoma megléte
- Villakotyogás, ezt is nézhetik
- Elmondásból tudok olyanról hogy fékpadra állítják a motort, de ilyenhez még nem volt szerencsém...
Biztosan van még, de ennyi jutott eszembe kapásból, amik lehetnek.
A saját tapasztalatom az, ha általában rendezett esztétikus benyomást kelt a motor akkor sima ügy....persze ez vizsaállomásonként változhat.
fel lehet rá minden átalakítás nélkül rakni a 125-ös ETZ karbit.
Nincs is sok különbség, még formára is hasonló, csak az ETZ-nek van alapjárati csavarja is, meg a súber kinézete kicsit más.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|