:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
beszarás, akkor még eladásra is termelni fog a gép...na ebből fogok én meggazdagodni :D
Én utánvétellel rendeltem asszem 5000FT körül volt. Egy haver ajánlotta de már régen is használtam ilyet (15éve amikor kitalálták) a perkámon.
Kapni lehet a kereskedelemben ilyet manapság?
kb.3-5000km alatt megtérül az ára nekem van és akárki akármit mond télleg jobb lett:)
De hogy legyen egy komolyabb téma is... a múlthéten készült el a 251-es ETZ-m, kapott egy váltó felújítást... eddig minden szép és jó, az összes fokozatot nagyon szépen pontosan veszi, nem dobálja ki. Viszont valami oknál fogva (nem régen van ETZ-m, nem értek még hozzá :S) az üres az nagyon halovány... megvan neki, de alig lehet berakni, egyes és kettes fokozat között kapcsolgatok 3-4x mire 1x hopp, elkapja és bennmarad (nem azért van mert béna vagyok, egyszerűen nem akad meg, és tovább ugrik). Ugyanez álló motornál szinte lehetetlen, nincs meg az üres, pedig a jelző ég. Elkezdem tolni a motort 1x csak összeakad és elkapja valamelyik fokozatot (majdnem el is rántott 1x mert meleg volt a motor, gyújtás rajta, én meg elkezdtem tolni. összeakadt a váltó, körbefordult a főtengely és már indult is xD... szerencsére visszaugrott üresbe és nem estem el). Szal ha valaki már járt így, az legyen szíves ossza meg velem, hogy mi lehet a probléma? :S én az üres rögzítő golyóra gyanakszom, pontosabban az alatta levő rugóra, gondolom el lehet gyengülve és nem akad meg elég határozottan. Előre is köszönöm a segítséget!
Ez hihetetlen, de kit érdekel ha működik? Ilyen kell nekem is :-)
...és kinek kell az üzemanyag ha minden gép csak termeli? Felüti a fejét az üzemanyag-túltermelési válság :-) Na szép kilátások :-)
a vizes témával kapcsolatban írtam... :D
Biztos elfelejtette a varázsigét a gumimaciszörphöz xD
Elírtam! így a jó: Csak akkor bukhat meg a motor ha fent vannak az indexek és nem működnek.
Biztosan jók amiket írsz, de sztem csakis Heidenau-t! Előre K65, hátra a K36 mintázatút.
Akkor direkt megszivattak. Csak akkor bukhat meg a motor ha nincs fenn az index.
Múltkoriban volt itt vki, akinek kifejezetten jobban ment, ill kevesebbet evett a motorja attól, hogy vizet tett a benzinbe:)))) Neked meg nem megy tőle??? Nem kárörömből írtam, hanem hogy akkor most mi is van az efféle világmegváltásokkal???
persze a régi, karburátoros 4 hengeres Hondát értem.
sajnos majdnem 100% :(, hárman szagolgattuk mi a fene lehet, és mind a vízre tippeltünk...
Komolyan olyan, mintha felöntötték volna.
És amikor a jobb oldali deklit levettem fura is volt, hogy vízcseppek voltak pl a kondin. Akkor már elég sokat rugdostam, meg ment is pár másodpercig.
Mert az a legérdekesebb, hogy beindul, csak nem veszi a fordulatot, csak fullad, majd leáll.
Szia!
Én 15 éve használok ilyet és nekem bevált. Valójában nem újdonság amit mondasz. Tényleg csak ajánlani tudom mindenkinek. Régen lehett kapni, nekünk is volt a Trabanton, aztán a kocsi elkerült, ment vele a kis szerkezet is. Utána sikerült szerezni még itt az országban 3-at ami azóta is fenn van az MZ-émen meg a Hondámon (VTR 1000 F). Utóbbi esetében már mérhető az elég nagy fogyasztás miatt a különbség. Átlagban úgy 1 liter mínusz (gyakran mérem). Az MZ-re visszatérve: tényleg könyebben megy, jobban lehet pörgetni, és nem füstöl annyira. Szóval nekem nagyon bevált, nem tudom másnak mi a tapasztalata (ezek szerint Kékcápának is pozitív).
üdv:
F.
Egy kis gyakorlás után nekem egyedül is megy.
Motor nekidönt a falnak, ez már csak azért is jó mert nem kell leereszteni az olajat.
Lakatfogót beállítom a megfelelő nyitásra, rongy a végére, mellkassal, bal kézzel rádőlők, másik kézzel kiveszem/berakom.
A gyengülést amúgy sem érzed összerakáskor :D
Ez elég humbugnak tünik. Főleg, hogy volt a kezembe ilyen és sima ferit mágnesek voltak benne ami kb egy táblamágnes erejü.
Nekem van otthon magnetron mágnes ami tényleg erős és nagy, na az hatásos volt valóban. Rátettük a gázórára és azonnal megállt a forgása :)))))))))
biztos víz? mert a benzin, olaj pára is jöhet ott, ráadásul amenyi ott le tud üllepedni, az egy nagyobb gázfröcsnél átmegy lazán a rendszeren
Ha viszont nyomja a szimeringnél az egyértelmüen szimering gond, az okozhat ilyen elgyengülést.
nekem mindig megnézték a gumit, egyszer el is küldtek hogy cseréljem le és akkor átengednek, pedig több mint 1mm volt a minta :)
Ez az oldal nagyobb gáz mint hittem!
"Az erős mágneses tér megszünteti az üzemanyag-molekulák elektrosztatikus feltöltődését, csökkenti a viszkozitást"
Az de durva, először is azt meg hogy csinálja a mágneses tér? És persze, ha ettől csökken a viszkozitás, akkor miért nem eszik belőle többet? Na meg ha lefolyik az úszóházba meddig marad ilyen állapotban?
Tiszta röhely!
De a vízlágyítás a legnagyobb baromság.
Már az is nagy átverés, hogy Magyarország nagy részén kemény a víz. Erre nem lehet mit mondani, ez egyszerűen nem igaz.
Az meg, hogy hova teszi a vízben oldott kalciumot és a magnéziumot az maga a csoda. Mert ugye a kalcium- és a magnéziumsók mennyisége adja a víz (változó)keménységét, vagyis azt kiveszi a mágnes, hogy lágyabb legyen! Na de hova lesz, lehet hogy erre a kütyüre nem vonatkozik az anyagmegmaradás törvénye?
Rájöttem mi lehet! Ezeket a sókat benzinné transzformálja, és teleportálja az MZ-re kötött másik kütyüre. Ekkor minden stimmel! :-DDDD
Hű mekkora marhaság ez!
Jajj , milyen vagy:))) Te nem tudod hogy a nemzetközi karvalytőke, meg az olajlobby áll a háttérben, azok nem engedik hoyg ezek a dolgok tért hódíthassanak?:)))) Képzeld el, ha mindenféle bizbaszt a gépre tennél ill beleöntenél, akkor beigazolódna az általam nagyra becsült Surányi Endre (RIP) elmélete, miszerint a járművek már nem fogyasztanák az üzemenyagot, hanem egynesen termelnék:)
Szia
Ha a dugattyú nem zárta le a kipufogó rést akkor a három hónapnyi állás során kicsapódhatott egy kis víz a levegőből a hideg felületeken. A nappal felmelegedett levegő több vizet tud magában tartani. Aztán ez bejut a hengerbe a kipufogón/karbin keresztül a hideg vas lehűti a levegőt és a víz kicsapódik. Elpárologni meg úgy látszik már nem tudott.
Persze ez csak egy tipp...(szóval lehet, hogy hülyeség amit írok)
Velem ilyen még nem történt, de én kiszedett gyertyával tologatnám pár tíz métert egyesben, ha ez volna a gondom.
A fogyasztás csökkentőkről:
Szerintem, ha létezne hatásos "csodakütyü", akkor azt a nagynevű cégek is gyártanák és reklámoznák, de ez a "piac" tipikusan a nevenincs tiszavirág életű cégecskéké.(vajon miért? :) )
Ki mondta, hogy az MZ szerelés illetve maga az MZ-zés nem férfimunka?:DDD
:))))))))))))
Jut eszembe Keri írta, hogy a nyomórugók a puklungban szeretnek elgyengülni. Hát az én drága rugóim basztak elgyengülni. Úgy kellet őket visszanyomni, hogy majdnem felborítottuk a motort. Eléggé kétemberes munka. Én szedtem ki meg raktam vissza a csapokat csipesszel, szomszéd meg erőlködött a rugókkal.
ja és én is szeretnék majd egy ilyen mágneses fogyasztáscsökkentöt felrakni az ETZ-re.
Bocs, nem kötekedni akarok, de pocsgumi, vagy pöcsgumi?:))) Mert nagyon nem mindegy:DDDD Sorry mégegyszer, de nem hagyhattam ki:DDD
Kékcápa, a válszt itt találod: http://e-depo.hu/
Sziasztok!
Rendszeresen olvasom a fórumot, és most van mit mondanom...
Két hete elővettem a 250-es ETZ-m.
Csurig töltöttem benzinnel, akksit be és pöcc röff egyből indul 3 hónap állás után (száraz garázsban állt!!!).
5 percig ment a garázs előtt, és úgy tünt minden OK!
Na akkor rápattantam és indulás. Kb egy kilométer után kezdett nem menni, megálltam alapjárat volt, de erő az nem.
Aztán már le is állt, de mindig beindult csak nem pörgött.
Hazatoltam, majd most hétvégén szétszedtem módszeresen, porlasztó, szép tiszta.
Gyújtás jó.
Aztán a gyertyán észrevettem oda nem illő trutyit. Hirtelen felindulásból arra gondoltam hajtóműolaj. Kuplung le de semmi, tiszta olaj, épp szimering.
grrrr
Generátor le és hát ott fojik a trutyi...
Valami vizes olajat fújt kifelé. A szimeringet kivettem, és ott állt a víz! mögötte. Aztán rugdostam és szépen jött a lemez mellett a vízpermet :(.
Ekkor már nagyon szomorú voltam, mert el nem tudom képzelni hogy került a karterba víz........
Se a hajtómű olajba, se a porlasztóba nem volt!!!!!
Légszűrő csont száraz, mosni sem mostam!
Bocs hogy hosszú lett!!
Ötlet?
Köszi a tanácsokat!
Azóta állítottam a bowdenen és már jó. Lassan összeáll a gépezet, már a duda is szól :)) Most kezdem az A korlátlan jogsit, úgyhogy 1-2 hónap múla már legálisan róhatom a km-eket.
Műszakin fordítanak különös figyelmet a gumikra? Mert belsőt cseréltem a hátsó kerékben és ekkor tűnt fel, hogy eltűnt a minta a 100éves Stomilról... De ha nincs kiszedve nem is látszik, mert takarja a sárvédő, meg a pocsgumi.
Persze, hogy attól, ezt úgy hívják lelki hatás.
Ha nem tetted volna rá, nem éreznéd úgy!
Sziasztok!A segítségeteket szeretném kérni. Nemrégiben nagyfater garázsában lomoltunk és találtam 1 kütyüt, ami valamikor régen a ladáján volt felszerelve. A pontos nevét nem tudom, de valami mágnes amit a benzincsőre kell feltenni és attól kevesebb lesz a fogyasztás, meg jobban is fog menni a gép. Én feltettem kiváncsiságból az ETZre, a fogyasztást nem tudtam még lemnérni, mert még nem sokat tudtam menni vele, de azt már látom, hogy nem füstöl anyira, meg mintha könnyebben is menne úgy érzem, szerintetek ez télleg attól lehet, hogy feltettem?
köszi! akkor a heidi marad!!! asszem!
Na sziasztok megint!
Szerintem elég jól kiveséztük ezt az index témát. A konklúziót ebből már mindenki levonhatja magának.
Ha van index és működik is, akkor biztos nincs gond. Ha valaki úgy dönt hogy leszedi, akkor viszont (biztos ami biztos) legyen naprakész az idevonatkozó szabályokból.
A linket köszönöm, jól jöhet még legközelebb.
Remélem ezen a szép napon mindenki jól kimotorozta magát. (helyettem is)
Na én mára ennyi,mer álmos.
Ja és mi közük a csomagtartó festéshez????
Na azt tuti elküldtem volna a bús p... szóval melegebb éghajlatra.
A lamellák vastagságát és állapotát érdemes felmérni mert az is elkophatott, vagy megéghetett, esetleg a nem motorba való olaj teflon adalékától kezd el csúszni.
Ha az új lamellákkal is csúszik akkor a rugók szeretnek elgyengülni
persze nem lehet hozzá kapni újat, ezért alátétekkel szokás kicsit előfeszíteni.
A bowdennek lazának kell lennie alap helyzetben. Ezt a jobb dekli alatt tudod beállítani a kuplung kinyomó szerkezeten, illetve a bowden feszítő csavarral.
Amúgy csak azért szidom a mozaikot, mert rendszeresen hallok friss rémtörténeteket onnan.
én egyszer vittem a mozaikba...átment, de akkoriban nem lehetett máshová vinni és kínosan megvolt rajta minden :)
Kivétel azt, hogy lerobbantam vele a mozaik elött 500 méterre és nem tudtam beindítani :D
Hülyeség...a mozaikban nekem pl sosem volt semmi problémám, pedig oda hordom az összes motoromat 14 éve.....
Index meg tényleg nem kötelező, de ha rajta van működni kell.....Nem szabad hagyni, hogy csőbe húzzanak....lehet persze pechje az embernek, de én ott motorbuktatásról nem sokat hallottam, csak ha tényleg közveszélyes volt...
Ellenben Szigetsztmiklóson a frissen fényezett CZ sem ment át esztétikai hibára hivatkozva, mert kopott volt a csomagtartó festése....
Vékonyabb a lamella.. esetleg.
Arról van szó, hogy rossz a megfogalmazása a köhémsuxxnak mert nincs beleírva, hogy leveheted. Viszont nyilván leveheted akkor is ha gyárilag rajt van mert nem kötelező.
Innen letölthető:
http://customvehicle.hu/index.php?info=download&id=1
Értem, Köszi!
Az enyém alapból 150es, úgyhogy akkor 150esé kell rá.
Most cseréltünk primer láncot és összeraktuk, de csúszik a kupplung. A bowdennel lehet állítani, hogy ne csússzon meg? vagy valamit mégis elba**hattunk az összerakásnál? Vkinek esetleg tippe?
Nem nem viszek, de autána néztem hogy tényleg lehet e. És nincs benne, hogy azon amelyiken gyárila van azon kötelező.
Ráadásul 6V-os 30éves motor, lazán ráfogom hogy gyárilag nincs rajta.
Mondjuk a Mozaikba tök mindegy, a csókosnak fék sem kell, bárki mást meg ott szopatnak ahol lehet. Szalonból futón hozott endúrót azért raktak ki, mert nem volt rajta tengelyig érő sárvédő gumi!!! kb 1 méter gumi kellet volna ehez.
Mellesleg terep motorokon nem szokott index lenni mert csak letörik, mégis rendszeresen levizsgáznak...igaz nem a mozaikban.
Hát akkor még az is lehet, hogy igazuk volt.:( De azért tényleg nem volt szép tőlük.
Ha jól tudom a köhém6os suxx amelyik a gépjárművek műszaki megvizsgálásáról szól (és ezt nézik ők is) írja ezt részletesen és télleg van ilyen, hogy ha gyárilag van akkor működni e kell viszont szerintem levehető hiába van rajt gyárilag mivel nem kötelező az index.
Ez kifejezetten rosszindulatú dolog vagy esetleg várja a nagycímletű bankót. Nekem annyit mondott a vizsgán a tag amikor nézte az indexet indítsam el. De akkor sem jó mert az MZ index ilyen és ezt tudja mindenki. Átment és kész.
Te komolyan szoktál vinni kreszkönyvet vizsgáztatásra? :)
Persze, mint a példa mutatja megérné.
Nem voltam biztos az igazamban, nem vitatkoztam.(azt azért megkérdeztem hogy miért, azt válaszolta hogy amelyiken gyárilag van index azon kötelező...)
Nekem ez volt az első rossz tapasztalatom velük, de az utolsó is.
Inkább fizetek másnak, mint nekik, ha már úgy is muszály.
Sokan mondták, olvastam is.(asszem itt a fórumon és egy régebbi kiadású motoros könyvben is)
Sziasztok!
125-ös trophy-hoz milyen kmóra spirált célszerű használni? A ts-é csúnyán hosszú.
Bowdeneket lehet még valahol szerezni hozzá, vagy csiáltatni kell?
Előre is köszönöm! Z
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|