hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 18. szombat 
Piroska

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

piri
válasz erre | email2008-03-18 22:38:31
Erre rágyúrtamm
sorszám: 26000 (92073)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-18 22:38:04
:)))
sorszám: 25999 (92072)
(előzmény: Keri, 2008-03-18 22:36:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-18 22:36:06
No ezaz a TS-nekem kapásból kis TS.
Nagy TS-ekkel nem foglalkoztam.
sorszám: 25998 (92071)
(előzmény: piri, 2008-03-18 21:49:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-18 22:34:24
:)) Emiatt nem kell félnie senkinek.

Előfordul hogy hülyeséget írok, ezt normális hangnemben ki is tárgyalhatjuk, és ezért nem is hivatkozok erre, hogy az "igazam"-nak nyomatékot adjak.

Eddig a pontig nem vagyok több sima usernél. Amikor valaki anyázni kezd, vagy megsérti az etiketet, akkor is csak megkérem az illetőt, hogy ne tegye. Eddig ez elég volt. Asszem csak 1 beírást kellet törölni azonnali hatájjal, de annál az írója is rájött szerintem, hogy nem kellet volna :)
sorszám: 25997 (92069)
(előzmény: piri, 2008-03-18 21:47:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-18 22:25:30
Nekem külső szimeringes van, 4 sebességes.
És még 3 másikról tudok közvetlen haverságomban.

Forrás egyébként: MZ hogyan tovább (szakirodalom rovat)
sorszám: 25996 (92068)
(előzmény: xxx2006xxx, 2008-03-18 21:24:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-18 22:21:42
Egészséges, kultúrált vitával nincs bajom, de aki ilyen hangnemet üt meg velem azzal nem vagyok hajlandó semmilyen formában kommunikálni.
sorszám: 25995 (92067)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-18 21:49:16
Annyira ritka már a belsőszimeringes, hogy nem is golndol rá az ember egyéblént a kis TSek nagyrész külsős...
sorszám: 25994 (92064)
(előzmény: xxx2006xxx, 2008-03-18 21:24:55)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-18 21:47:18
Mivel, hogy Ő a moderátor :)))
Jóval kekeckettek!
sorszám: 25993 (92063)
(előzmény: xxx2006xxx, 2008-03-18 21:24:55)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2008-03-18 21:24:55
jah és kedves kolléga! jó lenne a típusokkal tisztában lenni!!! Jah és melyiknek hol található a szimmering. Na hozzád se vinném a gépem szerelni :D Jó, hogy otthon magam megoldom. Nekem is 4. seb-s ts-em van szintén belső szimmeringes. Milyen fura...akkor itt midnenkinek első szériás van ???? :D:D
sorszám: 25992 (92058)
(előzmény: Keri, 2008-03-18 21:06:01)

 
 
Kovács
válasz erre | email2008-03-18 21:20:40
Azért lehet, hogy széthúzom. Van itthon pár új csapágy, és a 68 fogú kerék alatti már eléggé kotyog. Meg lehet, hogy a többi is, csak nem látok bele.
sorszám: 25991 (92057)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2008-03-18 21:20:39
appám te mekkora egy marhaságot mondtál most :D Mostanában nagyon rá vagy ragadva erre a fórumra, de ez azér már nekem is sok volt. :) Én is kíváncsi lennék a külső szimmerineges négysebességekre....
sorszám: 25990 (92056)
(előzmény: Keri, 2008-03-18 21:06:01)

 
 
válasz erre | email2008-03-18 21:15:04
EMBER !!!!!!! GONDOLKOZZ MÁr mielőtt hülyeséget beszélsz!!! A négysebességes ts 250 belső szimmeringes. Nem azért mondom, mert otthon kettő is van, hanem azért mert az első összes négysebességes ts 250 es széria belső szimmeringes. Hogy peregyesénél mit variáltak nem tudom, de ugyan mutass már nekem külső szimmeringes 250 es Trophyt/ES-t, vagy TS-t (négysebességes)!!! egy biztos: 1975 ig garantáltan nem jöttek rá, hogy rossz a belső szimmering!! És ez a peregyesek megjelenéséig így is volt!! Nem tudom te mit értesz első szériás Ts-ek alatt, de kíváncsi lennék (képek, video, akármi) külső szimmeringes négysebsséges ts250-re!!! Azért nem árt ha te is képben vagy!!
sorszám: 25989 (92055)
(előzmény: Keri, 2008-03-18 21:06:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-18 21:06:01
TS-hez sem kell széthúzni, az is külsős.
Csak az első pár széria volt belsős, de rájöttek hogy az nem jó.
sorszám: 25988 (92054)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-18 21:03:02
Etanolt neki, az 100-feletti octánszámu :D
Szerintem képtelenség becsörgteni azt az anyagot :)
sorszám: 25987 (92053)
(előzmény: Andrei, 2008-03-18 20:03:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-18 21:00:11
tedd 3-4mm-re a gyújtást először is aztán beszélhetünk a többiről a még mindig csinálja
sorszám: 25986 (92052)
(előzmény: varga ádám, 2008-03-18 19:21:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-18 20:55:55
az alura hatásos lenne az örvényáramok miatt, de műanyagból csinálják pont ezért :)
sorszám: 25985 (92051)
(előzmény: Victor, 2008-03-18 08:59:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-18 20:55:09
Nem állandó mágnes,d e rohadt erős, valami fémötvözet.
Az ereje a mostanában elterjedt neodium mágneshez hasonlít.
Ezt egy radarban használták a magnetronban lévő elektronok fókuszálására.

A mostani gázórákat nem fogja megállítani ha erre gondoltál :D
sorszám: 25984 (92050)
(előzmény: Victor, 2008-03-18 08:54:54)

 
 
válasz erre | email2008-03-18 20:40:11
A 250-es ETZ nem külső szimmeringes? Azaz nem kell széthúzni a blokkot egy főtengely szimmering cseréhez mint a ts-nél. Vagy én tudom rosszul?? Kívülről meg ki nem szed senki egy szimmeringet úgy, hogy utána vissza lehessen tenni. 250-300 ft/db, most ez nem fog hanyatt vágni senkit, de legalább lesz új benne.
sorszám: 25983 (92048)
(előzmény: Kovács, 2008-03-18 20:27:30)

 
 
Kovács
válasz erre | email2008-03-18 20:27:30
Leszedtem a kuplung oldali deklit a 250es ETZ-n és látszik, hogy a főtengelyszimering fordítva van betéve és a zégergyűrű is hiányzik, mert így már a zéger vájata sem látszik. A generátor felöli szimering jól van berakva. Szét kell húzni a blokkot, hogy megfordítsam, és a fordítva berakott szimeringet felhasználhatom még, vagy kuka?
sorszám: 25982 (92046)

 
 
buborék
válasz erre | email2008-03-18 20:09:17
sziasztok van valakinek 250-es tz-hez célszerszámokról rajzai? ha lenne azt megköszönném...
sorszám: 25981 (92045)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-03-18 20:03:24
majd tolj bele 100-as benzint ha már 2mm-es előgyuszival is kopog majd :))))
sorszám: 25980 (92043)
(előzmény: Somebody, 2008-03-18 19:45:37)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2008-03-18 20:02:32
Haho!

Keresek megvételre ETZ 150-hez váltótengelyt. Az alsó kellene. Akinek van írjon plz!

Köszi: M
sorszám: 25979 (92042)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-03-18 20:01:22
bontásra szánt mociból volt a kerék, nemtudom üt-e, szerintem nem, mivel a bontott moci nem volt törve, egyebet nemtok róla
börzéről meg annyit hogy minden attól függ, mennyi pénze van az embereknek, ha kevés akkor kínálhatnak az eladók akármit, írtad hogy mindent aranyáron mértek, én ezt nem tapasztaltam, volt egy olajos emelő amit faszán tudtam volna használni kocsihoz és 2 rongyért otthagytam, utána bántam mert 5 perc múlva már megvették
az a szánalom igazából hogy kihoznak ilyen olyan motorokat, 80 ezer, 100 ezer, és arra nem képesek hogy egy slaggal végigmenjenek rajta hogy a 10 éves retek csak 8 évesnek látsszon, ez nagyon nem tetszett, volt olyan moci aminél tálcába csepegett az olaj amíg kinn állt... igénytelenség a négyzeten.
ETZ 150-em van, végülis a kispolszkimhoz találtam néhány használható apróságot, az már nem nagyon jött be hogy az MZ-mhez semmit se találtam, 24N2-2es karbit akartam de mindenhol 24-es TS meg 22-es ETZ karbikat találtam, volt olyan ami megfogása után úgy nézett ki a kezem mintha szarba nyúltam volna, csodálkoztam amúgy hogy a 300-as etz hengerem meg a 16-os tárcsás első kerék nem ment el...
na mindegy nem pofázok többet :) áprilisban ugyanott, üdv
sorszám: 25978 (92041)
(előzmény: Forrest, 2008-03-18 18:54:56)

 
 
Somebody
válasz erre | email2008-03-18 19:45:37
azért vmit csak számít mert a 70es hengerrel jóval jobban megy tapasztalatból mondom 2havernak is oan van akkor a 60as sztem nyilván egy középút lehet,de nem is ez a lényeg,hanem h a feltöltése ugyanakkora lesz mint esztergálatlan hengerfejjel,és mivel kissebb elsz tőle a térfogat,nagyobb nyomással sűrít és köztudott hogy ettől nő a hatásfok,egészen a kritikus pont eléréséig növelhető.azaz az öngyulladásig.amit azért nem szeretnék megközelíteni se mert károsítja a motort.
sorszám: 25977 (92040)
(előzmény: The Doctor, 2008-03-18 19:20:48)

 
 
válasz erre | email2008-03-18 19:23:53
Sziaa! Ezt így nem tudom neked megmondani. Ahányan vagyunk szerintem annyi féle ár létezik. Kérdezz rá nyugodtan itt fórumon, illetve vaterán, valahol biztos akadsz egy normálisra! Sok sikert a keresgéléshez.
Ha valami másban tudnék segíteni, akkor mailt írj. Biztos válaszolok!

ÜdV

sorszám: 25976 (92037)
(előzmény: mz250, 2008-03-18 12:00:54)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-03-18 19:21:52
hali! Megtudná nekem valaki mondani ,hogy egy 250 es etznek olyankor mi a baja amikor folyamatosan tartom a gázt és rángat olyan mintha meg akkarna indulni de letorpan utána és nagy fordulaton leszabályoz kb 5-6 ezernél gyujtás jó helyen van 2.5 mm-nél új kondi megszakító és gyertya.
sorszám: 25975 (92036)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2008-03-18 19:20:48
alig fogsz érezni változást. persze előny elősűrítés szempontjábol a parafázás (esetleg valami kompozit anyaggal valo kitöltés. 60-as hengertől se várj csodát, mer olyan minimális a teljesítménynövekedés, hogy szerintem nem fogod érezni. Leveszel az égéstérből. Mit is érsz el vele? nagyobb lesz a kompresszio, de a többi dolog (pl: feltöltés) változatlan. eredmény? : Felujítottad a motorodat, de nem lesz nagyobb a teljesítménye.
sorszám: 25974 (92035)
(előzmény: Somebody, 2008-03-18 18:25:21)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2008-03-18 19:20:16
Háj!
Én Debrecenben bármit le tudok vizsgáztatni. Hívj:70/4581348
sorszám: 25973 (92034)
(előzmény: gregorio, 2008-03-18 17:51:43)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-03-18 18:54:56
Üdv,
remélem jó lesz, mert ha nem viszaviszem a következő börzére. :DDDD
Sikerült eladni a cuccokat? Volt vásárló kedv? Mert a következőre viszek egy halom Pannóniát meg MZ-t, de haza már nem kéne hozni. :DD
sorszám: 25972 (92033)
(előzmény: Andrei, 2008-03-18 11:25:19)

 
 
Somebody
válasz erre | email2008-03-18 18:25:21
Császtok rég írtam már ide,de ideírok mert itt biztos tudtok rá mondani vmit.Szóval most húzom szét a simson 51esemet,és főtengelyezem,és arra gondoltam hogy van a sonkán a 4 furat és bekéne tömni a nagyobb elősűrítés végett.azt kérdem én hogy ettől várható lesz teljesítménynövekedés?zsír új 60as hengert vettem rá,de hülyevoltam és kihúztam a váltó vonóékrúdját és kipotyogtak a golyók úgyhogy széthúzom ,meg megfőtengelyezem meg csapágyazom sztem.meg majd a hengerfejből is szedetek le 1,5 mm-t.tom hogy nem lesz hosszú élettartamú,de nem is ez a lényeg,mert különben is ha nem oan erős jobban kell pörgetni hogy menjen,így legalább nyomatékosabb lesz.szóval csinált már vki ilyen főtengelybeparafázást?
sorszám: 25971 (92032)

 
 
gregorio
válasz erre | email2008-03-18 17:51:43
Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy Debrecenben hol lehet műszakiztatni a vasat???
A KPM-nél már nem csinálják meg. Van tippetek?
sorszám: 25970 (92031)

 
 
Okli
válasz erre | email2008-03-18 16:57:58
Eladó egy MZ ES 125
sorszám: 25969 (92029)

 
 
efendy
válasz erre | email2008-03-18 15:17:27
csá!Központi telot építenék be 250 es ETZ-mbe.Segitséget tudna valaki adni?
sorszám: 25968 (92023)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-03-18 12:00:54
azt hiszem új karburátor kell meg síber.az én síberem olyan kopott hogy csak na,még meg is repedt.a karbi is fényes belül.gondolom ez a nagy fogyasztás oka.mennyibe kerül most egy új 30as karbi?
sorszám: 25967 (92019)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-03-18 11:25:19
LOL :DDDDDDDDDdd azt a hátsó kereket tőlem vetted :DDD
sorszám: 25966 (92018)
(előzmény: Forrest, 2008-03-17 21:22:20)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-03-18 08:59:57
De az a baj az új vilany és gázórákkal, hogy már myűanygból és aluminiumból készülnek a fogaskerekei és forgótányérjai és nem igazából hatásos rá a mágnes...
sorszám: 25965 (92017)
(elözmény: Keri, 2008-03-17 13:11:50)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-03-18 08:54:54
Gázóra megállító mágnes nekem is jól jönne.A magnetron mágnes valójában elektro-mágnes?
sorszám: 25964 (92016)
(elözmény: Keri, 2008-03-17 13:11:50)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-18 08:31:12
Egyszer élünk! :)))
sorszám: 25963 (92015)
(előzmény: Keri, 2008-03-18 08:25:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-18 08:25:10
Ha nektek ez jó, költsétek a pénzeteket, nem fogok senkit megakadályozni :)
sorszám: 25962 (92013)
(előzmény: piri, 2008-03-17 19:54:12)

 
 
válasz erre | email2008-03-17 23:04:02
tű, jól be van állítva: Álatlában felülről 2. rovátka.
sorszám: 25961 (92011)
(előzmény: mz250, 2008-03-17 21:46:47)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-03-17 22:41:19
Köszi a válaszokat... az igazság az, hogy amikor megvettem, valóban nem volt benne a golyó-rugó páros, viszont utólag meg lett véve mindkettő, szal vadonat újak... mégis ilyet produkál. Megpróbálunk erősebb rugót keresni bele, hátha azzal javul a helyzet. Ugye erősebb rugóval nem okozok kárt a váltóban?
sorszám: 25960 (92010)
(előzmény: Atilla, 2008-03-17 20:01:25)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-17 22:26:20
Szerintem még próbálgasd kiszámolni mert leszívták vagy folyik :)
Elsőként a szivatót néznémmeg ha nem folyik az úszónál.
sorszám: 25959 (92009)
(előzmény: mz250, 2008-03-17 21:46:47)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-03-17 22:03:50
Én megtudom neked mondani.6302 a csapágy mérete.
sorszám: 25958 (92006)
(előzmény: louie, 2008-03-17 21:52:31)

 
 
louie
válasz erre | email2008-03-17 21:52:31
Sziasztok!

Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a 250-es ETZ-ben milyen méretű kerékcsapágyak vannak?
Előre is köszönöm.
Udv!
sorszám: 25957 (92004)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-03-17 21:46:47
Valami tötént a micimmal.irdatlan sokat zabál.50km en megevett 7litert 70-80 as átlagtempóval egy 26 os karbival.nem akartam hinni a szememnek.megnéztem a csapot és nem az,a tank sem ereszt.ezt nem értem.meg valamiért nem úgy veszi a túrát mint kellene.van valakinek ötlete hol kezdjem a javítást?
sorszám: 25956 (92003)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-03-17 21:22:20
Üdv márkatársak,
hétvégén voltam veteránbörzén Nyíregyházán. Rengeteg érdekes gépet láttam. Volt katonai Trohy, volt egy első szériás Trohy, oldalkocsis ETZ. Az alkatrészeket persze arany árban számolták, de azért sikerült egy 18-as hátsó kereket venni kompletten 2EFt-ér. Majd meglátom mennyire üt.
Laci
sorszám: 25955 (92002)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-03-17 20:01:25
Van a blokk alján egy csavar az olajleeresztő mellett. Ha kitekered belül csőszerűen van kialakítva. Jó esetben egy rugó és egy golyó van benne. Ez reteszeli az üres fokozatot. Ezt lehet hogy összeszerelésnél kihagytátok és már nincs benne a rugó/golyó páros, de akkor is romlik a váltó, ha megvan de a golyó nagyon lötyög a csőben, vagy a rugó túl gyenge.
sorszám: 25954 (92000)
(elözmény: Keri, 2008-03-17 15:56:09)

 
 
adam18
válasz erre | email2008-03-17 20:00:14
szia nekem egy etz 250esem van.
Az üreset néhe nehéz nekem is megtalálni de menet közben(ameddig gurul) megszoktam találni.

Ezek a gépek remekművek, még most is megállják a helyüket szerintem.

Enni "hibát" megengedhetünk.
sorszám: 25953 (91999)
(elözmény: Keri, 2008-03-17 15:56:09)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-17 19:54:12
Tehát akkor Petrol Booster 3-0:)
Mivel mindhárman akik próbálták aszonduk jobb lett :)))
Most olyannak kéne írni aki próbálta és nem válozott semmi...
sorszám: 25952 (91997)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-03-17 19:52:48
Az munka!!!! Te tudsz az biztos! Respect!!!
sorszám: 25951 (91996)
(elözmény: Keri, 2008-03-17 13:14:44)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu