:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Szeva
1. Nem kell széthúzni a blokkot.
2. A forgórészbe bele kell hajtani 1 megfelelő csavart (tán 10-es?) és az letolja a főtengelyről.
3. A bal oldalhoz viszont lánckerék lehúzó kell.
Azért mert valaki nem, vagy rosszul tud valamit, azért még nem kellene leb*aszni érte! Simán és egyszerűen is a tudomására lehet hozni az illetőnek,ha hibás a tudása! Itt mind kollégák vagyunk, tartsunk már össze emberibben! Köszi
megoldódott a probléma:rákerestem az etz hall jeladóra a goggle-be és kidobott egy régi hozzászólást itt a fórumon,ki is próbáltam,hogy az elektronika bemenő jelkábelét rövidrezártam egy vezetékkel és máris dobálta a szikrákat:)
innentől kezdve csak a hall jeladónál lehet valami gubanc.Ilyenkor hogyan lehet rájönni mi a baja?műszeres vizsgálat stb?
sorszám: 26013 (92086)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-19 00:11:08)
nem ismerem a TS-eket,de nekem az etz-hez adtak a boltban lehúzót,mert lecseréltem a grafit gyűrűket bronzra
ja és még valami. A forgórészt hogy tudom kíméletesen levenni?? Még nem próbáltam, de kísérletezés helyett inkább kérdezek..
Köszi
gab
ja és van egy pár TS alkatrészem, ha érdekel valakit
húha
Ez nem megszokott számomra ezen a fórumon :( Na mind1.
Keri:
Nekem TS 125 van 1984es, utolsó szériás-(csak h lehessen ezen is vitatkozni :P), és szimeringet akarok cserélni. Ezek szerint nem kell széthúzi a blokkot?
én elvből nem szeretem amikor egymást fikázzuk,a francba már, itt mindenki legalább 2keréken mozog,vagy tévedek??nem neked szól Keri,csak dühít ha ilyen beszólások vannak.
Másik: múltkor tudtál ötleteket adni mi baja lehet annak a nyavajás töltésemnek,most itt az újabb,komolyan mondom ez a motor elátkozott:DDD
A dolog a kovetkező,hogy van nekem egy
etz hallos gyujtásom , és a fekete dobozban a 2.es és a 4.es pont között(a trafótól jön le 12v a jeladó felé).Eközött a kettő között van egy dióda, és meg vagyok vele lőve mert elfüstölt egy dióda,nincs rajta a száma se,és nem tudom hogy sima volt-e v. zeener dióda.a simának a száma amit vettem az 4007es a zeener pedig BZY120,a kérdés melyiket kell bele tenni?és enneka diódának a jeladó felé kell nyitnia?avagy fordítva?
válaszod előre is köszönöm,a Janka Péternek már küldtem mailt,mert nem tudtam telefonon elérni,hogy a nyáklapról egy beültetési ill, alkatrész jegyzéket, ha tud küldjön nekem,most kaptam kölcsön egy vezérlőt,most ezzel járkálok,de jobb szeretném ha sajt cucc lenne a vasba(ne ítéljen el senki se mert elektronikusat használok,a megszakító mentett meg egy 20km-es gyalog hazatolástól:DD)
háát barátom én nem pofáznék neki ilyen sűrűn, lehet hogy elektronikai oldalról bőven lekörözne téged,nem ismerjük egymást, mindenki tévedhet,de azért nem kell leugatni a másik fejét,értem??
előre is köszi a megértést
nekem van egy komplett, fékcsővel, felső főfékhengerrel és dugattyúval, karral
fékpofák nincsenek benne
mit ér meg neked?
Hello!
Valaki nem tud eladó féknyerget ETZ-hez?
Vagy olyan helyet ahol bontva adnak el?
elörre is köszi: Bálint
Gondolom Kolléga Úr most naggyon maga alatt lehet, hogy nem fogsz vele beszélni...Istenem, több is veszett Mohácsnál. Bár kétlem, hogy egy iylen beszólás után bárkinek is lenne kedve veled :D Mellesleg sztem, nem személyed ellen irányult eme irányú megnyilvánulás, hanem az általános hülyeség irányába. Ez a meglepődöttség belőlem is hasonló reakciót váltott ki :D
na ez az..250 esekről beszéltünk az elejétől fogva. Mellesleg nem az én szokásom anyázni.
Majd jól kimoderállak, ha kerek sorszámra hajtasz! :D
No ezaz a TS-nekem kapásból kis TS.
Nagy TS-ekkel nem foglalkoztam.
:)) Emiatt nem kell félnie senkinek.
Előfordul hogy hülyeséget írok, ezt normális hangnemben ki is tárgyalhatjuk, és ezért nem is hivatkozok erre, hogy az "igazam"-nak nyomatékot adjak.
Eddig a pontig nem vagyok több sima usernél. Amikor valaki anyázni kezd, vagy megsérti az etiketet, akkor is csak megkérem az illetőt, hogy ne tegye. Eddig ez elég volt. Asszem csak 1 beírást kellet törölni azonnali hatájjal, de annál az írója is rájött szerintem, hogy nem kellet volna :)
Nekem külső szimeringes van, 4 sebességes.
És még 3 másikról tudok közvetlen haverságomban.
Forrás egyébként: MZ hogyan tovább (szakirodalom rovat)
Egészséges, kultúrált vitával nincs bajom, de aki ilyen hangnemet üt meg velem azzal nem vagyok hajlandó semmilyen formában kommunikálni.
Annyira ritka már a belsőszimeringes, hogy nem is golndol rá az ember egyéblént a kis TSek nagyrész külsős...
Mivel, hogy Ő a moderátor :)))
Jóval kekeckettek!
jah és kedves kolléga! jó lenne a típusokkal tisztában lenni!!! Jah és melyiknek hol található a szimmering. Na hozzád se vinném a gépem szerelni :D Jó, hogy otthon magam megoldom. Nekem is 4. seb-s ts-em van szintén belső szimmeringes. Milyen fura...akkor itt midnenkinek első szériás van ???? :D:D
Azért lehet, hogy széthúzom. Van itthon pár új csapágy, és a 68 fogú kerék alatti már eléggé kotyog. Meg lehet, hogy a többi is, csak nem látok bele.
appám te mekkora egy marhaságot mondtál most :D Mostanában nagyon rá vagy ragadva erre a fórumra, de ez azér már nekem is sok volt. :) Én is kíváncsi lennék a külső szimmerineges négysebességekre....
EMBER !!!!!!! GONDOLKOZZ MÁr mielőtt hülyeséget beszélsz!!! A négysebességes ts 250 belső szimmeringes. Nem azért mondom, mert otthon kettő is van, hanem azért mert az első összes négysebességes ts 250 es széria belső szimmeringes. Hogy peregyesénél mit variáltak nem tudom, de ugyan mutass már nekem külső szimmeringes 250 es Trophyt/ES-t, vagy TS-t (négysebességes)!!! egy biztos: 1975 ig garantáltan nem jöttek rá, hogy rossz a belső szimmering!! És ez a peregyesek megjelenéséig így is volt!! Nem tudom te mit értesz első szériás Ts-ek alatt, de kíváncsi lennék (képek, video, akármi) külső szimmeringes négysebsséges ts250-re!!! Azért nem árt ha te is képben vagy!!
TS-hez sem kell széthúzni, az is külsős.
Csak az első pár széria volt belsős, de rájöttek hogy az nem jó.
Etanolt neki, az 100-feletti octánszámu :D
Szerintem képtelenség becsörgteni azt az anyagot :)
tedd 3-4mm-re a gyújtást először is aztán beszélhetünk a többiről a még mindig csinálja
az alura hatásos lenne az örvényáramok miatt, de műanyagból csinálják pont ezért :)
Nem állandó mágnes,d e rohadt erős, valami fémötvözet.
Az ereje a mostanában elterjedt neodium mágneshez hasonlít.
Ezt egy radarban használták a magnetronban lévő elektronok fókuszálására.
A mostani gázórákat nem fogja megállítani ha erre gondoltál :D
A 250-es ETZ nem külső szimmeringes? Azaz nem kell széthúzni a blokkot egy főtengely szimmering cseréhez mint a ts-nél. Vagy én tudom rosszul?? Kívülről meg ki nem szed senki egy szimmeringet úgy, hogy utána vissza lehessen tenni. 250-300 ft/db, most ez nem fog hanyatt vágni senkit, de legalább lesz új benne.
Leszedtem a kuplung oldali deklit a 250es ETZ-n és látszik, hogy a főtengelyszimering fordítva van betéve és a zégergyűrű is hiányzik, mert így már a zéger vájata sem látszik. A generátor felöli szimering jól van berakva. Szét kell húzni a blokkot, hogy megfordítsam, és a fordítva berakott szimeringet felhasználhatom még, vagy kuka?
sziasztok van valakinek 250-es tz-hez célszerszámokról rajzai? ha lenne azt megköszönném...
majd tolj bele 100-as benzint ha már 2mm-es előgyuszival is kopog majd :))))
Haho!
Keresek megvételre ETZ 150-hez váltótengelyt. Az alsó kellene. Akinek van írjon plz!
Köszi: M
bontásra szánt mociból volt a kerék, nemtudom üt-e, szerintem nem, mivel a bontott moci nem volt törve, egyebet nemtok róla
börzéről meg annyit hogy minden attól függ, mennyi pénze van az embereknek, ha kevés akkor kínálhatnak az eladók akármit, írtad hogy mindent aranyáron mértek, én ezt nem tapasztaltam, volt egy olajos emelő amit faszán tudtam volna használni kocsihoz és 2 rongyért otthagytam, utána bántam mert 5 perc múlva már megvették
az a szánalom igazából hogy kihoznak ilyen olyan motorokat, 80 ezer, 100 ezer, és arra nem képesek hogy egy slaggal végigmenjenek rajta hogy a 10 éves retek csak 8 évesnek látsszon, ez nagyon nem tetszett, volt olyan moci aminél tálcába csepegett az olaj amíg kinn állt... igénytelenség a négyzeten.
ETZ 150-em van, végülis a kispolszkimhoz találtam néhány használható apróságot, az már nem nagyon jött be hogy az MZ-mhez semmit se találtam, 24N2-2es karbit akartam de mindenhol 24-es TS meg 22-es ETZ karbikat találtam, volt olyan ami megfogása után úgy nézett ki a kezem mintha szarba nyúltam volna, csodálkoztam amúgy hogy a 300-as etz hengerem meg a 16-os tárcsás első kerék nem ment el...
na mindegy nem pofázok többet :) áprilisban ugyanott, üdv
azért vmit csak számít mert a 70es hengerrel jóval jobban megy tapasztalatból mondom 2havernak is oan van akkor a 60as sztem nyilván egy középút lehet,de nem is ez a lényeg,hanem h a feltöltése ugyanakkora lesz mint esztergálatlan hengerfejjel,és mivel kissebb elsz tőle a térfogat,nagyobb nyomással sűrít és köztudott hogy ettől nő a hatásfok,egészen a kritikus pont eléréséig növelhető.azaz az öngyulladásig.amit azért nem szeretnék megközelíteni se mert károsítja a motort.
Sziaa! Ezt így nem tudom neked megmondani. Ahányan vagyunk szerintem annyi féle ár létezik. Kérdezz rá nyugodtan itt fórumon, illetve vaterán, valahol biztos akadsz egy normálisra! Sok sikert a keresgéléshez.
Ha valami másban tudnék segíteni, akkor mailt írj. Biztos válaszolok!
ÜdV
hali! Megtudná nekem valaki mondani ,hogy egy 250 es etznek olyankor mi a baja amikor folyamatosan tartom a gázt és rángat olyan mintha meg akkarna indulni de letorpan utána és nagy fordulaton leszabályoz kb 5-6 ezernél gyujtás jó helyen van 2.5 mm-nél új kondi megszakító és gyertya.
alig fogsz érezni változást. persze előny elősűrítés szempontjábol a parafázás (esetleg valami kompozit anyaggal valo kitöltés. 60-as hengertől se várj csodát, mer olyan minimális a teljesítménynövekedés, hogy szerintem nem fogod érezni. Leveszel az égéstérből. Mit is érsz el vele? nagyobb lesz a kompresszio, de a többi dolog (pl: feltöltés) változatlan. eredmény? : Felujítottad a motorodat, de nem lesz nagyobb a teljesítménye.
Háj!
Én Debrecenben bármit le tudok vizsgáztatni. Hívj:70/4581348
Üdv,
remélem jó lesz, mert ha nem viszaviszem a következő börzére. :DDDD
Sikerült eladni a cuccokat? Volt vásárló kedv? Mert a következőre viszek egy halom Pannóniát meg MZ-t, de haza már nem kéne hozni. :DD
Császtok rég írtam már ide,de ideírok mert itt biztos tudtok rá mondani vmit.Szóval most húzom szét a simson 51esemet,és főtengelyezem,és arra gondoltam hogy van a sonkán a 4 furat és bekéne tömni a nagyobb elősűrítés végett.azt kérdem én hogy ettől várható lesz teljesítménynövekedés?zsír új 60as hengert vettem rá,de hülyevoltam és kihúztam a váltó vonóékrúdját és kipotyogtak a golyók úgyhogy széthúzom ,meg megfőtengelyezem meg csapágyazom sztem.meg majd a hengerfejből is szedetek le 1,5 mm-t.tom hogy nem lesz hosszú élettartamú,de nem is ez a lényeg,mert különben is ha nem oan erős jobban kell pörgetni hogy menjen,így legalább nyomatékosabb lesz.szóval csinált már vki ilyen főtengelybeparafázást?
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy Debrecenben hol lehet műszakiztatni a vasat???
A KPM-nél már nem csinálják meg. Van tippetek?
csá!Központi telot építenék be 250 es ETZ-mbe.Segitséget tudna valaki adni?
azt hiszem új karburátor kell meg síber.az én síberem olyan kopott hogy csak na,még meg is repedt.a karbi is fényes belül.gondolom ez a nagy fogyasztás oka.mennyibe kerül most egy új 30as karbi?
LOL :DDDDDDDDDdd azt a hátsó kereket tőlem vetted :DDD
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|